2021-08-24 07:02
Piesi, uto i rowerzyści niech się męczą na współdzielonych chodniczkach. Fuszerka
2021-08-24 07:15
Odc 17285
2021-08-24 15:02
kierowczykom ciągle mało.
2021-08-24 07:05
Można?Można,tylko trzeba chcieć.Jakby tak choć połowa trójmiejskich arterii tak wyglądała było by miło i sympatycznie.Ale jak wiemy niestety dziura na dziurze i rodeo w aucie.
2021-08-24 07:07
W końcu można jechać swobodnie rowerem z Gdyni do Gdańska i nie być skazanym na jazdę wzdłuż linii brzegowej.
2021-08-24 07:14
Fajnie to będzie jak będziecie korzystać z tych ścieżek rowerowych.
2021-08-24 07:19
Do przejazdów komunikacyjnych się to nie nadaje. Zbyt kolizyjne, zbyt kręte. dziękuję ale bezpieczniej jezdnią
2021-08-24 08:30
Poprawili wszystko prócz najniebezpieczniejszych miejsc typu zakręt pieszo-rowerowy przy UG, na którym totalnie nic nie widać. Z resztą nie rozumiem po co tam w ogóle ścieżka, skoro na całej Armii Krajowej jest ograniczenie do 30 na godzinę.
2021-08-24 12:04
by samochody stojące w kolejce do zmiany świateł nie przeszkadzały cyklistom. Dzięki temu m.in. wielu przesiada się z samochodu na rowery. Tutaj ten proces także ma miejsce, choć dosyć powoli.
2021-08-24 12:20
natomiast tuaj wystarczyłby zwykły, wydzielony pas ruchu i kontrapas. Nie oszukujmy się, Armii Krajowej nie jest najbardziej obleganą przez samochody trasą w mieście.
2021-08-24 14:08
rowerzystom w płynnej i bezpiecznej jeździe
2021-08-24 15:20
Wczoraj jechałem i 5 samochodów na krzyż w ogólnym ruchu + 1 parkujący na tej pożal się boże śmieszce, ale na szczęście jezdnią się dało ominąć.
2021-08-31 00:12
jeśli jechałeś z kierunku Oliwy w kierunku Orłowa
to omijając ryzykowałeś czołowe zderzenie z samochodem
zonk
2021-08-24 14:12
no chyba że jest nadmiar miejsca ( czyli na prowincjach miast lub za miastem) ale zasadniczo to robią infrastrukturę rowerową już wyłącznie w jezdni, a już na pewno nie wydzielają trasy rowerowej z chodnika który ma szerokość ledwie 3 metrów.
2021-08-24 07:09
I już była czołówka, bo tak źle wykonali łuk wjazdu w Armii Krajowej od strony Gdyni. Znają się...
2021-08-24 07:34
czołówka była spowodowana niezachowaniem ostrożności przez obu uczestników, a nie zakrętem. Zakręt nie ma nic do rzeczy.
2021-08-24 09:05
na całym świecie od zewnątrz trasy się prowadzi ze względów bezpieczeństwa.
tylko w 3miescie jest moda na prowadzenie od wewnątrz przy ogrodzeniu czy murze.
2021-08-24 09:25
bzdura człowieku dlaczego na tym łuku ścieżka ma nadal 2 m?O sile odśrodkowej żaden sopocki dzban nie słyszał?
2021-08-24 15:55
stylu jazdy do warunków panujących na drodze rowerowy dzban nie słyszał ? może następnym razem zamiast upomnienia potniemy linki i szprychy dzbanowi żeby dostosował prędkość do warunków drogowych ?
2021-08-24 11:02
... Sopot ma najgorszą infrastrukturę rowerową. W zasadzie wszystko, co nowe jest do przebudowy. A bubel stulecia to nadmorska w kostce bauma. I z progiem....
2021-08-24 12:06
nadmorska na wielu odcinkach ma nawierzchnię wystarczająco gładką
2021-08-24 15:44
Baum powinien być kompletnie zakazany, a na drogach rowerowych już w szczególności. To jest nawierzchnia dobra co najwyżej na podjazd do garażu. Zresztą do tego została stworzona, by samemu łatwo ułożyć.
2021-08-30 23:39
no do wygodnej jazdy rowerem w suchy dzień Dałn się średnio nadaje
ale gdy leje, nasze krzywe asfalty pokryte są warstwą wody
jeśli nie kałużami, a Dałn jest szorstki i szybciej ocieka
gdyby go porządnie kładziono, nie wykrzywiał by się
problem jest z tą jakością. po roku Dałn jest bardziej krzywy niż asfalt
2021-08-24 07:16
Gdyby w Gdyni zaczęli tak remontować drogi.
2021-08-24 07:17
Niedasizm,ale niestety mieszkańcom od lat to pasuje.
2021-08-24 07:34
buhahahahaha
2021-08-24 09:34
to co u was zrobiono na wcześniej brakujących odcinkach od centrum do Sopotu to dzieło sztuki. Zwróćcie uwagę, że Sopot w odróżnieniu od Gdańska i Gdyni ma w zwyczaju robić chociażby "hopki" na DDR przy wjazdach na
to co u was zrobiono na wcześniej brakujących odcinkach od centrum do Sopotu to dzieło sztuki. Zwróćcie uwagę, że Sopot w odróżnieniu od Gdańska i Gdyni ma w zwyczaju robić chociażby "hopki" na DDR przy wjazdach na posesję. A na światłach od centrum Gdyni do granicy Sopotu albo od granicy Sopotu do UG stoi się krócej... niż od granicy Sopotu do centrum Sopotu ;) Wybitnie antyrowerowe miasto.
2021-08-24 07:18
to prowiorka
2021-08-24 07:36
i zrobić im trójpasmową autostradę rowerową.
2021-08-24 08:18
2021-08-24 09:07
Piesi mieliby piękny szeroki chodnik, a nie techniczne 50cm przejście.
Rowerzyści prostą piękną trasę. Kierowcy widoczność.
Nikt by im z za krzaków nie wyskakiwał. To wszystko można by było za grosze stworzyć, bez cudowania.
2021-08-24 12:08
w każdą stronę. Przy dużej intensywności ruchu droga rowerowa powinna być fizycznie oddzielona od jezdni przy pomocy pasa trawy, krawężnika lub ciągu bloków betonowych. Takie rozwiązanie powinno być zastosowane co najmniej od ul. Reja do granicy Sopotu i Gdańska (przy wylocie z ul. Czyżewskiego) i dalej do pętli w Oliwie.
2021-08-24 14:15
wyprzedzić rower tam to żaden byłby problem. to idealne miejsce do pasów w jezdni, a nie esów floresów na chodniku.
2021-08-31 00:11
ale jest psiarnia obok
oni lubią jak każdy jest czegoś winny
2021-08-24 10:39
Puszczenie w jezdni nic nie daje, wtedy rowerzyści wolą jechać chodnikiem.
2021-08-24 14:16
ale byłby szeroki chodnik to ci co jadą powoli mogliby sobie nimi jechać
a komunikacyjni rowerzyści sunęliby jezdnią. wilk syty i owca cała. wszyscy by skorzystali.
2021-08-24 10:44
Wystarczyłby kontrapas w jezdni. Taniej i lepiej dla wszystkich. Dla rowerzystów, kierowców i pieszych.
2021-08-24 15:34
A jak się zmieści to się jej nie wyminie.
2021-08-24 07:24
Wyjazd armii krajowej do niepodległości to jest Kongo. Szczególnie tam gdzie jest przejscie dla pieszych od strony Reja. 2 pasy ruchu w dół, jeden w górę. Jeden kierowca zatrzyma się widząc pieszego zmierzającego do
Wyjazd armii krajowej do niepodległości to jest Kongo. Szczególnie tam gdzie jest przejscie dla pieszych od strony Reja. 2 pasy ruchu w dół, jeden w górę. Jeden kierowca zatrzyma się widząc pieszego zmierzającego do pasów, a jadący drugi pasem wprost nie raz olewa sprawę i jedzie przed siebie... Dwukrotnie miałem tam taką sytuację z udziałem jednego cwaniaka ze srebrnego citroena, frajer o mały włos prawie by mnie tam potrącił. Szkoda że potem zwiał bo chciałem go konkretnie nauczyć rozumu...:) Do zobaczenia przy okazji łysy podludziu:)
2021-08-24 07:42
Tak nadal są przez to nowe wyniesienia na skrzyżowaniach
2021-08-24 08:04
Św. Przepustowość? Bo ani to tanie, ani bezpieczne. Idealnym przykładem zarządzania Sopotem jest ul. Polna - parking kosztem chodnika oraz pasek z różowej kostki zaraz przy wyjazdach z posesji, zero widoczności, idealnie żeby się nadziać na auto.
2021-08-24 08:25
No, w sezonie trzeba tam bardzo uważać na turystów triumfalnie wyjeżdzających swoimi suvami z posesji. Wgle nie patrzą na pieszych i rowery.
2021-08-24 08:56
Bo mało kto na 30 jeździ 30.. Ale najlepszy byłyby po prostu wydzielony, pomalowany pas ruchu na takiej ulicy + wspólne korzystanie z rond, a nie takie potworki jak droga rowerowa wokół ronda.
2021-08-24 09:04
to polska specjalność. Zamiast jechać wg reguł ruchu drogowego, proponuje się rowerzystom przekraczanie czterech albo nawet sześciu przejazdów rowerowych, na których zwykle dochodzi do sytuacji konfliktowych.
2021-08-24 09:08
2021-09-03 17:22
To nie jest kwestia mentalności kierowców, bo ci sami kierowcy
za granicą nie świrują, lub (no dobra, przykład rajdu w Słowacji)
świrują znacznie mniej.
To tylko i wyłącznie kwestia totalnej
To nie jest kwestia mentalności kierowców, bo ci sami kierowcy
za granicą nie świrują, lub (no dobra, przykład rajdu w Słowacji)
świrują znacznie mniej.
To tylko i wyłącznie kwestia totalnej degrengolady i całkowitej
dysfunkcji polskiej policji. Nie tylko drogówki. Po prostu: cięcie
konfetti i bicie ludzi, np. kobiet na demonstracjach, to nie jest
właściwy trening do dbania o bezpieczeństwo publiczne.
To nawet nie jest kwestia wysokości mandatów.
Po prostu drogowego nadzoru policji nie ma. Nie istnieje.
2021-08-24 12:12
by samochody stojące w korkach nie przeszkadzały rowerzystom. Takie rozwiązanie w Sopocie na ul. Armii Krajowej ma sens. Skądinąd ilu internautów odwiedzających ten portal zdaje sobie sprawę, że w Sopocie tylko na 4 ulicach obowiązuje wyższy limit prędkości niż 30 km/godz.?
2021-08-24 12:22
Ja nie, a jeżdżę tam prawie codziennie.
2021-08-24 14:09
2021-08-24 14:55
Jest puszczona bokiem, a nie bezpośrenio koło jezdni. A rowerzyści i tak muszą czekać na światłach, żeby przejechać przez tą właśnie jezdnię i to tylko po to, żeby za pół minuty nadal czekać na światłach na Niepodległości. Żadna mi to oszczędność czasu.
2021-08-24 14:17
od jakiś 15 lat walą tam niemal wyłącznie pasy w jezdni.
Nie kojarzę żadnej nowej "wydzielonej" drogi rowerowej w Amsterdamie. Pasów bardzo dużo powstaje nawet jeszcze dziś. Mimo już gęstej sieci rowerowej.
2021-08-28 11:22
kolejnych ulic i placów od jeżdżących i parkujących samochodów, uruchomiony tam już pół wieku temu. Budowa wydzielonych dróg dla rowerów ma w Holandii znaczenie głównie poza obszarem gęstej zabudowy miejskiej.
2021-08-24 15:22
2021-08-24 08:15
do Alei Niepodległości z ulicy Wejherowskiej, była przebudowa i zostawiono dosłownie 20 metrów które jedzie się chodnikiem.
2021-08-24 10:44
Po to aby kolarze wyścigowi zwolnili przed przejazdem.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.