2019-11-12 11:05
Raczej z internetu nie dowiedzą się o tym. Czapki z głów przed osobami, które to ogarniają.
2019-11-12 14:05
stworzyli portal internetowy dla bezdomnych.... no chyba działa, co?
2019-11-12 14:10
2019-11-13 09:41
by ściągać z tego podatek już teraz NOW - do łatania budżetowych dziur.
2019-11-12 11:10
W miastach są stacjonarne miejsca pomocy, po co do tego jeździ jeszcze autobus dla pijaków, bo ci głównie nie są przyjmowani do wspomnianych placówek. Do tego, ile jeden autobus wydzieli smogu / spalin przez całą noc, żeby kilku życiowych leni mogło się przejechać.
2019-11-12 11:35
Popieram. Większość bezdomnych to alkoholicy którzy nie potrafią rozstać się z procentami.
2019-11-12 12:17
to oni nie są ludźmi? alkoholizm to podobno choroba. nie zasługują już na pomoc?
2019-11-12 12:32
2019-11-12 12:44
a jakie są kryteria tego, że ktoś zasługuje bądź nie na pomoc?
2019-11-12 12:58
2019-11-12 16:49
są tam wspaniali i też za darmo
2019-11-12 18:19
2019-11-12 19:50
Autobus nie jest ze środków publicznych, sponsoruje go przedsiębiorstwo.
2019-11-12 20:29
niewydolne, drogie i bylejakie.
2019-11-13 09:44
taniej by było aby darmo rozdawać im w bardzo dużych ilościach produkty sponsorowane polmos ... a już po pierwszej zimie, problem by znikł
2019-11-12 20:10
2019-11-12 19:39
i dlatego utrzymujemy noclegownie i punkty interwencyjne. Pomoc ta wymaga od alkoholika minimum wysiłku alby przyjść do punku a czy b. Do tego do noclegowni w której otrzyma czyste ubranie, chemię i jedzenie musi być
i dlatego utrzymujemy noclegownie i punkty interwencyjne. Pomoc ta wymaga od alkoholika minimum wysiłku alby przyjść do punku a czy b. Do tego do noclegowni w której otrzyma czyste ubranie, chemię i jedzenie musi być trzeźwy. Jeśli zechce może przystąpić do programy wychodzenia z bezdomności czy leczenia alkoholizmu na które to nie ma chętnych. Każde inne działanie typu dawanie im pieniędzy czy taki żulobus to hodowanie ich w bezdomności i wspieranie choroby. Po co on ma się wysilać jak mu tak wygodnie?
2019-11-12 19:48
Obyś nigdy sam nie musiał z takiej pomocy skorzystać.
2019-11-12 21:15
Masz 1000 procent racji znam takich ludzi i wiem że tak to wygląda i 99 procent przypadków takich jest
2019-11-12 18:44
Nie zgadzam się na leczenie przez NFZ wszystkich uzaleźnionych i nadużywających alkoholu, tytoniu, narkotyków, lekomanów i otyłych z obżarstwa. I co ty na to?
2019-11-12 14:47
Mam nadzieję ze Pan/Pani nigdy nie będzie potrzebować takiej pomocy to też sa ludzie i nie zawsze sa tam gdzie sa z własnego wyboru więc może zostawcie ten komentarz dla siebie bo nigdy nie wiadomo co was/nas czeka w życiu żebyś to właśnie ty nie musiał korzystać z tego autobusu.
2019-11-12 15:07
Są miejsca pomocy takim ludziom, ale wiekszosc z nich to zwykle lenie i alkoholicy pracą nie skalani! Będzie mi tu z jakąś lewicowa gadka wyjeżdżać...
2019-11-12 16:51
a w inne dni znęcają się nad swoimi rodzinami
2019-11-12 19:52
A będzie!! Dopóki nie nabierzesz rozumu.
2019-11-12 16:48
2019-11-12 11:11
Czy trzeba mieć bilet ?
2019-11-12 14:11
2019-11-12 18:46
2019-11-12 11:12
A nie czy się pracuje czy nie, na bombelka 500 od państwa należy się.
I nie mieszkanko komunalne bo się należy.
I nigdy przenigdy pieniędzy do ręki, tylko właśnie jak tu pomoc rzeczowa.
2019-11-12 11:15
2019-11-12 11:22
teraz jeszcze dodatkowo serwis z dowozem pod nos?
2019-11-12 11:27
I w artykule też w sumie nie opisano. A powód tego jest taki, że można dystrybuować pomoc wśród osób które są wykluczane z pobytu w placówkach opieki ze względu na niespełnianie podstawowego kryterium - trzeźwości.
2019-11-12 11:33
2019-11-12 12:13
to dorośli ludzie , niech trochę ponoszą konsekwencje swoich zachowań.
Pomoc potrzebującym jak najbardziej ale z ich strony musi być jakieś minimum dobrej woli i spełanianie dość prostego krytetium - trzeźwości,
2019-11-12 21:20
500+ , mieszkanie komunalne i co jeszcze?
Ja pracuje, spalcam swoje wlasne mieszkanie, nie biore nic od nikogo, a mam jeszcze z podatkow utrzymywac pasozytow?
2019-11-12 11:16
nie ma nic gorszego jak brak swojego łóżka i dachu, co bezdomnych trzyma przy życiu ?
2019-11-12 11:19
2019-11-12 11:19
Utrzymywany na równym poziomie. Głównie to.
2019-11-12 13:25
2019-11-12 21:24
Ale zaraz, za jakie darmo?
Czerwony rzad zabiera i mi i tobie podatek ktory idzie miedzy innymi na utrzymanie nierobow.
Jeden siedzi caly dzien w cieplym schronisku i je obiadki z mopsu.
A drugi tyra by go utrzymac.
Opinia została zablokowana przez moderatora
2019-11-12 11:19
Zacna inicjatywna .
2019-11-12 11:25
Zamiast wydać rozsądnie pieniądze one pójdą na bezdomnych, którzy i tak cały dzień będą raczyć się naftą.
2019-11-12 18:02
nie masz pojecia o czym mowisz czlowieku
2019-11-12 20:35
2019-11-12 20:43
Myślę, że autor dobrze wie o czym pisze, a ty jesteś zaślepiony propagandą, socjalny chłopcze.
2019-11-12 20:57
no to wszystkim którzy nie pracują zabrać 500+!!! 90% z nich to przechlewa!!! gdyby nie mieszkania socjalne, za które i wy płacicie, to by mieszkali pod mostami!!!
2019-11-12 21:06
tych, co nie pracują.
Niektórzy biorą zasiłki, dopłaty i 500+, często są to kwoty pensji wielu ludzi.
Zostawić tylko zasiłki dla niepełnosprawnych i ludzi w najtrudniejszych sytuacjach losowych.
2019-11-13 04:52
nigdy nie wiesz człowieku jak szybko sytuacja życiowa może się zmienić...nie mów hoooop póki go nie przeżyjesz ! ! !
2019-11-12 11:26
grzecznie odpowiadam, że brakuje ludzi do pracy, np. Biedronka obok bądź inne takie firmy
Wystarczy pracować i mieć honor
2019-11-12 12:45
by gdziekolwiek pracować trzeba mieć adres zameldowania/zamieszkania oraz najczęściej konto bankowe (w biedronce np obligatoryjnie)
2019-11-12 17:58
nie trzeba miec adresu zamieszkania.
2019-11-13 23:26
Trzeba mieć, inaczej pracodawca nie będzie mógł cię zarejestrować w ZUS. I jeszcze jedno. Czy chciałbyś zatrudnić lub współpracować z takim "zarośniętym" jegomościem? Ich trzeba najpierw wyleczyć z bezdomności, a nie udzielać dobrych rad - weź się do pracy. Nikt ich nie chce nawet zatrudnić do umycia auta, a ty mówisz o legalnej pracy.
2019-11-12 18:03
nie masz pojecia czym jest bezdomnosc , strasznie bezludzkie sa tu komentarze i ten twoj '' grzeczny '' tez
2019-11-12 11:34
Ankieta - brak odpowiedzi: nie stac mnie na pomoc innym.
2019-11-12 12:30
Ale za co ten minus. Mozesz mnie wesprzec, skoro minusujesz.
2019-11-13 23:29
Ubogi dzieli się tym co ma, bogaty tym co mu zbywa.
2019-11-12 16:06
Nie trzeba mieć pieniędzy, żeby pomagać.
2019-11-12 16:52
Dziekuje za pouczenie. Niestety nie mam takze czasu, bo pracuje i troszcze sie o bliskich. Rzeczy zbednych tez nie mam.
2019-11-12 19:42
2019-11-12 19:47
A moze ty zle zarzadzasz czasem.
2019-11-12 19:46
swoje dzieci na krzywdę innych a tym samym gdy zachorujesz lub się zestarzejesz wtedy one zadbają o ciebie ,a zimno wychowane dzieci są zimne dla rodziców. Bo w życiu nie chodzi o to by żyć na pokaz ale być. Mój syn
swoje dzieci na krzywdę innych a tym samym gdy zachorujesz lub się zestarzejesz wtedy one zadbają o ciebie ,a zimno wychowane dzieci są zimne dla rodziców. Bo w życiu nie chodzi o to by żyć na pokaz ale być. Mój syn ma 2 Fakultety Politechniki Gdańskiej uczyłam go prymitywnymi ,prostymi w tamtych czasach logicznego myślenia ,też miałam rodzinę jednak działałam społecznie na rzecz psów bezdomnych oraz żle traktowanych ,dzisiaj gdyby pan zobaczył jak troszczy się o swoich rodziców i kocha zwierzęta to by pana zatkało. Oczywiście żyje mu się bardzo dobrze ale zawsze w jego obejściu są 2 psy schroniskowe , te niechciane ,gdy któryś odejdzie jego miejsce wypełnia kolejny . Zycie to nie luksusowe przedmioty ,pogoń za forsą do upadłego ale naprawdę cudowne życie gdy towarzyszy temu pomoc potrzebującemu , a właśnie tacy są wolontariusze działający przy bezdomnych ,rozmowa z nimi to czysta uczta ,a i oni widzą sens życia i radość ,ze są potrzebni .
2019-11-12 17:11
pomagasz, bo (tfu) państwo skądś na pomoce społeczne bierze
2019-11-12 19:32
ale ty nie czytasz więc nie wiesz
2019-11-12 19:59
Ankieta się odnosi do generalnej pomocy potrzebującym, a nie tylko w tym przypadku
2019-11-12 19:41
Przyjść i porozmawiać z chorym w hospicjum lub poczytać książkę dziecku w szpitalu. Tylu ludzi potrzebuje rozmowy i wsparcia.
Możesz zrobić zakupy staszej sąsiadce itd.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.