2020-04-08 07:01
sprawdzi sie idealnie w tej roli.
Już ma doświadczenie.
2020-04-08 08:46
Natomiast spalarnia, myślę, że powinna wysłac do skrzynek wszystkim, śmierdzące indyjskie kadzidelka. Tak, zdecydwanie one będa odppowiednią formą ich promocji.
2020-04-08 11:48
Zaczęło się dzielenie naszymi pieniędzmi ze znajomymi królika.
2020-04-08 07:04
Przecież wszyscy już robią im PR (czarny) to po co im jeszcze agencja?
2020-04-08 08:10
Wszyscy wiecie jak jest, może chłopina ma dobre serce i chce pomóc?
2020-04-08 10:20
Akurat to że "wszyscy" im robią, nie ma żadnego znaczenia... oni sami swoimi działaniami powinni sobie robić dobry PR a nie zatrudniać agencję do wciskania kitu
2020-04-08 07:10
i się wypowiem, najlepszy PR zrobicie sobie jak nie będzie waniało!!!
Jak chcecie zatrudnijcie mnie, będę oddanym pracownikiem, stane na rzęsach i wezmę 25 % tego co Wasz znajomy!
2020-04-08 07:13
... i jak woreczków nie będzie wywiewało tzn jak porządek będzie na samym wysypisku :)
2020-04-08 08:13
Pół litra i pięć stów pod stołem. Stoi?
2020-04-08 07:11
Będą truć środowisko a PR zaprezentuje że to dla naszego dobra :))
2020-04-08 08:11
Że prawie wcale nie padało
2020-04-08 09:44
usługi reklamowe i marketingowe dla obiektu , który nie jest żadną inwestycją tylko nazwijmy to koniecznością budowaną za publiczne pieniądze. Klientów przeciez nie musi szukac i zdobywać
2020-04-08 10:51
że będzie zwoziło śmieci z kilkudziesięciu powiatów
i paliło te śmieci przez ulice od dzielnicy mieszkaniowej, na zachód od miasta (żeby wszystkie zanieczyszczenia z wiatrem który w ciągu roku 80% czasu z zachodu
że będzie zwoziło śmieci z kilkudziesięciu powiatów
i paliło te śmieci przez ulice od dzielnicy mieszkaniowej, na zachód od miasta (żeby wszystkie zanieczyszczenia z wiatrem który w ciągu roku 80% czasu z zachodu wieje poleciały nad miasto),
i że mieszkańcy będą dopłacać do zakładu który będzie budowała włoska firma a zarządzała i czerpała zyski inna firma zagraniczna...
poza tym w czasach kryzysu wyparowało z budżetu gdańska 500 milionów to tyle ile chcemy wydać na spalarnie - musimy wytłumaczyć dla czego chceny się zadłużyć 500 milionów na bieżące wydatki miasta i 500 milionów na spalarnię
jest to tak bez sensu że trzeba zamówić firmę PR żeby wizerunek nie ucierpiał
2020-04-08 11:49
Kasa z naszych podatków, więc trzeba podzielić się ze znajomymi królika.
2020-04-08 10:20
dokładnie, oni mają robić swoje a nie zastanawiać się nad PRem
2020-04-08 07:14
Po co agencja, ja to poprowadzę.Hasło przewodnie,mniej śmieci, większy smród.I oczywiście podwyżka cen))Do usług)Czuway!
2020-04-08 07:16
A czy nie rozumiecie że wasze wypociny i tak nic nie zmienią.
2020-04-08 08:11
wybrali taka prezyencine to maja i sie dziwia
2020-04-08 07:16
Ciekawe na jak dużą skale zaczną truć ? Wszystko w zielonym płaszczyku .
2020-04-08 08:09
Z naszą wersją rzeczywistości
2020-04-09 10:20
i koniecznie muszą napisać pod każdym nowym artykułem, że we Wiedniu to spalarnia....:))) jak do tej pory robiła agencja PR ZUT.
2020-04-08 07:16
Agencja ma świadczyć również usługi edukacyjne. Proponuję rozpocząć od pracowników i kierownictwa ZUT. Wystarczy popatrzeć na okoliczne pola i teren zakładu a wiadomo będzie w jakim temacie.
2020-04-08 08:11
Latające foliowe woreczki
2020-04-08 07:17
taki mały zabieg....przecież jest " czyste miasto Gdańsk" z takim zakresem informacji!
2020-04-08 09:38
bedzie jak z budową elektowni atomowej, przez kilka lat przepuścili kilkaset milionów, elektrowni nie ma, spółka atom co miala się zajmować PR wspomagała kluby sportowe - perełki swoich kacyków PO. Po upadku atomu równie
bedzie jak z budową elektowni atomowej, przez kilka lat przepuścili kilkaset milionów, elektrowni nie ma, spółka atom co miala się zajmować PR wspomagała kluby sportowe - perełki swoich kacyków PO. Po upadku atomu równie spektakularnie upadły kluby sportowe. Kasy nie ma, elektrowni też nie ma, o PR nikt nawet nie pamięta, parę fortun (może nie jakichś bajońskich ale jednak) powstało dzięki temu projektowi.
Teraz POwtórka ze spalarnia tylko pewnie na ciut mniejsza skalę
2020-04-08 10:08
2020-04-08 07:18
Wszyscy urzędnicy w Trójmieście uprawiają PR.
My mieszkańcy mamy być klakierami, jakie te nasze miasta piękne, jak się rozwijają, jakie piękne, jakie mondre nasze lokalne władze.
Jak ktoś ma inne
Wszyscy urzędnicy w Trójmieście uprawiają PR.
My mieszkańcy mamy być klakierami, jakie te nasze miasta piękne, jak się rozwijają, jakie piękne, jakie mondre nasze lokalne władze.
Jak ktoś ma inne zdanie i wytyka obłudę władzy to od razu wyzywamy go od pisowców.
Szkoda, że nie ma alternatywy, a wszyscy głosują na mniejsze zło, bo nawet ta śmieszna rozwydrzona władza jest lepsza od szaleńców z PiS. Niestety z roku na rok poziom władzy leci w dół.
Szkoda, że chcą wszystkim wmawiać że spalarnia będzie super.
Mi wystarczy informacja, że jest konieczna, aby miasto mogło funkcjonować, bo składowisko na szadółkach nie jest w stanie sprostać konsupcjonizmowi i fali odpadów.
Natomiast korzystanie z usług PR, żeby kłamać i maskować swoje błędy to żenada.
Tak samo jak żenujące jest hejtowanie na trójmiasto.pl i komentarze w stylu moja racja jest jedyna i jest to święta racja. Niczym nie różni się wasza postawa od postawy butnej władzy, który każdy tak chętnie krytykuje.
No może po za klakierami, ale to inna historia.
2020-04-08 08:15
Ta opinia, że PIS jest złe w zarządzaniu. Sytuacja z epidemią udowadnia, że poradzili sobie lepiej niż światowe mocarstwa i bogate państwa przy modelowej wielkiej sytuacji kryzysowej, ciekawe co uczyniłby Budka&Ska...
2020-04-08 08:44
Jesteś klakierem PiSu.
Tak samo źle być klakierem naszej lokalnej władzy jak i władzy centralnej, mimo, że są z dwóch różnych obozów.
PS nie sądziłem że moja opinia zbierze tyle pozytywów i tak mało
Jesteś klakierem PiSu.
Tak samo źle być klakierem naszej lokalnej władzy jak i władzy centralnej, mimo, że są z dwóch różnych obozów.
PS nie sądziłem że moja opinia zbierze tyle pozytywów i tak mało negatywów. Cieszę się, że są ludzie co myślą podobnie i jednocześnie smuce się, że mimo wszystko władza lokalna i centralna dalej brną w narzucanie swojej narracji zamiast skupienia się na dobrym wykonywaniu swoich obowiązków.
2020-04-08 08:59
Cytat z Ciebie: "Jak ktoś ma inne zdanie i wytyka obłudę władzy to od razu wyzywamy go od pisowców."
Zaraz potem odpowiadasz komuś"Jesteś klakierem PiSu"
Weź przestań pozować na obiektywizm. Lemingoza w czystej postaci.
2020-04-08 10:13
Dokładnie, pozowanie na obiektywizm. Faktem jest, że radzą sobie (rząd) nieźle i mimo licznych błędów czy kontrowersji wygląda to i tak lepiej niż w "przodujących" krajach UE. Akurat w tej kwestii obraz jest taki, a nie
Dokładnie, pozowanie na obiektywizm. Faktem jest, że radzą sobie (rząd) nieźle i mimo licznych błędów czy kontrowersji wygląda to i tak lepiej niż w "przodujących" krajach UE. Akurat w tej kwestii obraz jest taki, a nie inny. I teraz wg. obiektywnego komentującego powyżej jestem "klakierem pisu", chociaż sam tak bardzo bulwersuje się hipokryzją w dyskusji publiczno-internetowej.
2020-04-08 10:29
W czym sobie radzą? W zamknięciu wszystkiego ze strachu? Kasa przejedzona na socjal dla tymczasowych, własnych korzyści - zero oszczędności na czas kryzysu jaki mamy. Niemców (Państwo) przez lata obwiniano za to, że nie
W czym sobie radzą? W zamknięciu wszystkiego ze strachu? Kasa przejedzona na socjal dla tymczasowych, własnych korzyści - zero oszczędności na czas kryzysu jaki mamy. Niemców (Państwo) przez lata obwiniano za to, że nie konsumuje dużej nadwyżki pieniędzy w budżecie, że nie nakręca konsumpcjonizmu. No to teraz każdy przeprasza, bo jako jedni z nielicznych mają worki z kasą na nie tylko utrzymaniu przy życiu firm, ale i na kopnięcie gospodarki do przodu.
2020-04-08 10:43
Jest klakierem PiSu
Bo bezkrytycznie chwali PiS.
Zrozumiał? Czy nie rozumie, że można nie popierać ani PiSu ani PO a piętnować ich za wady?
Wg mnie PiS jest złe w zarządzaniu bo nie myśli
Jest klakierem PiSu
Bo bezkrytycznie chwali PiS.
Zrozumiał? Czy nie rozumie, że można nie popierać ani PiSu ani PO a piętnować ich za wady?
Wg mnie PiS jest złe w zarządzaniu bo nie myśli o rozwoju kraju, a własnych kieszeniach i o władzy.
Wg mnie PO jest złe w zarządzaniu bo nie myśli o zarządzaniu miastem, a sprawianiu wrażenia że wszystko jest ok i wydawania na to kupy pieniędzy, podczas gdy cały czas wychodzą problemy wynikające z niskiego wykwalifikowania urzędników i jeszcze słabszych umiejętności władzy.
Jeśli ktoś tego nie dostrzega, a bezkrytycznie chwali jedną opcję to jest klakierem.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.