2020-05-03 14:27
Opinia wyróżniona
Prawy chodnik jest znacznie szerszy, do tego kończy się przejściem przez Grunwaldzką co byłoby wygodniejsze dla pieszych, rowerzystów i miejsc postojowych. Ach prawda, tam są ogródki piwne, więc komuś popsułby to interesy...
2020-05-03 20:05
2020-05-03 17:44
2020-05-03 16:56
Wystarczy tylko znak postawić i nic nie trzeba zwężać.
2020-05-03 17:45
2020-05-03 16:59
zlikwidować chodniki jezdnie i zrobić wspólną przestrzeń.
Oczywiście pierwszeństwo dla pieszych.
2020-05-03 16:36
Bo tam myślą inaczej - zawsze na odwrót niż logika nakazuje.
2020-05-03 19:49
Zapomniałeś dodać, że akurat ta antylogika, jak nic innego na świecie, działa bezbłędnie, gwałtownie, z werwą maniaka i subtelnie jak dywizja pancerna.
2020-05-03 12:03
Budowanie dróg rowerowych mija się z celem, obcisłoporty terrowerzysta i tak skorzysta z tej infrastruktury drogowej, z której mu w danym momencie najwygodniej skorzystać. Ulica->chodnik->DDR->chodnik->ulica...
2020-05-03 12:05
Korzysta z tego gdzie da sie jechac. Wiekszosc budowanej infrastruktury nie nadaje sie do jazdy rowerem bo projektuja to ludzie, ktorzy nigdy na rowerze nie jechali
2020-05-03 12:17
Rowerzyści to tacy nowi terroryści. Bez znajomości prawa o ruchu drogowym, bez pojęcia o kulturze na drodze. To ludzie którzy uważają ze wszystko im się należy i wszędzie mają pierwszeństwo nawet kosztem zdrowia i życia pieszych.
2020-05-03 12:42
I teraz zamien rowerzysci na kierowcy i idealnie berzie pasowalo
2020-05-03 13:14
Terrowerzysta kupuje rower, obcisłe portki i jedzie. Jest różnica.
2020-05-03 13:33
40tys wypadkow nie powodują rowerzyści. miast też nie paraliżują rowerzysci.
2020-05-03 13:46
Wiesz, statystyką się fajnie żongluje. Zdradzę ci mały sekret, 100% ludzi którzy pili wodę umiera!
2020-05-03 15:42
Zdają egzamin i dzień później jadą pod prąd i parkują na chodniku.
2020-05-03 22:00
Że nawet na zdjęciu z artykułu, na totalnie osłupkowanej ulicy i tak dwóch specjalistów-znawców PoRD parkuje niezgodnie z przepisami.
2020-05-04 00:11
2020-05-03 13:03
Cała prawda o rowerzystach. Chodnik ma szerokość 1-1,5 m ale rowerzyście to nie przeszkadza: jedzie, dzwoni i... wyprzedza. To, że pieszy upadł potrącony kierownicą nie ma dla niego żadnego znaczenia...
2020-05-03 13:33
2020-05-03 15:54
2020-05-03 20:52
2020-05-03 13:13
Wejdź na jakikolwiek artykuł około drogowy i sprawdź komentarze :
Piesi vs kierowcy.
Piesi vs rowerzyści.
Kierowcy vs piesi.
Kierowcy vs rowerzyści.
Rowerzyści vs piesi.
Wejdź na jakikolwiek artykuł około drogowy i sprawdź komentarze :
Piesi vs kierowcy.
Piesi vs rowerzyści.
Kierowcy vs piesi.
Kierowcy vs rowerzyści.
Rowerzyści vs piesi.
Rowerzyści vs kierowcy.
Rowerzyści vs inni rowerzyści!
Rowerzyści vs rolkarze/deskorolkarze.
Rowerzyści vs biegacze.
Rowerzyści vs matki z wózkami.
Rowerzyści vs rikszarze.
Rowerzyści vs psy na smyczy i bez.
Rowerzyści vs ...
Myślę, że noszenie obcisłych pantalonów źle wpływa na mózgownicę i powoduje frustrację i agresję. Terrowerzyści powinni przechodzić okresowe badania psychiatryczne, czy się nadają do życia w społeczeństwie, czy do leczenia w pokoju bez klamek :-D
2020-05-04 12:43
wiemy, ze podnosi twoja pewnosc siebie. Jestes taki wazny, osiagneles tak duzo w zyciu. Mama jest dumna, jak wracasz nim po sloiki :*
2020-05-03 18:00
Przestrzegasz ograniczeń prędkości, zatrzymujesz się na zielonej strzałce, wiesz do czego służy czerwone światło i korzystasz oczywiście z zestawu głośnomówiącego.
99,99 % ujadających tu i w ogóle na rowerzystów,
Przestrzegasz ograniczeń prędkości, zatrzymujesz się na zielonej strzałce, wiesz do czego służy czerwone światło i korzystasz oczywiście z zestawu głośnomówiącego.
99,99 % ujadających tu i w ogóle na rowerzystów, łamie przepisy za kierownicą, bo ma je w d...e.
Im głośniej tu ujada, tym większym jest chamem w samochodzie.
Wymagasz poszanowania prawa przez innych, szanuj je też. Proste. Zacznij od siebie, a później rzucaj kamieniem w winnego, cwaniaczku.
2020-05-03 18:28
Staję na zielonej strzałce, stosuje się do ograniczeń prędkości i wiem jak zachować się na czerwonym świetle. Jeżeli złamię jakąkolwiek zasadę ruchu drogowego, to tylko i wyłącznie przez nieuwagę. Z premedytacją zasad
Staję na zielonej strzałce, stosuje się do ograniczeń prędkości i wiem jak zachować się na czerwonym świetle. Jeżeli złamię jakąkolwiek zasadę ruchu drogowego, to tylko i wyłącznie przez nieuwagę. Z premedytacją zasad ruchu drogowego nie łamię. Według Twojej logiki mam prawo ujadać na rowerzystów. I powiem tak: Większość rowerzystów to d**ilE. Nie cierpię ich. I nie ma znaczenia czym akurat się poruszam - autem, rowerem czy pieszo. Zawsze muszę myśleć za nich. Bo święte krowy jeżdżą jak im się podoba. Kiedyś nie było DDR-ów i rowerzyści trochę bardziej uważali.
2020-05-03 19:24
No popatrz, a ja jeżdżę autem od 93r, rowerem trochę dłużej i jeszcze nigdy nie miałem żadnego zdarzenia z rowerzystami jadąc autem czy rowerem, ale gdy wsiadam na rower, średnio 2-3 razy w miesiącu, czasami częściej, są problemy z kierowcami aut. Takie dziwadło.
2020-05-03 20:59
heh. pewnie po prostu nie masz zielonego pojecia o przepisach. łamiesz je hurtowo i nawet o tym nie wiesz... jadąc 80kmh gdzie można jechać 70kmh wszyscy wyprzedzają. nie jest tak?! nie zaklinajmy rzeczywistosci....
2020-05-03 18:59
Mówiłeś już o tym swojemu lekarzowi psychiatrze? Jeśli nie to lepiej powiedz bo w twojej głowie coś się strasznie popsuło
2020-05-04 08:24
Czy tywiesz co to terrorysta? Przestannwymyslac bzdury i zrob cos ze soba
2020-05-03 13:49
To w jakim celu sie buduje jak sie do niczego nie nadaja te sciezki rowerowe????????
2020-05-03 14:42
Ale do was to nie dociera, dla was się liczy tylko czubek własnego nosa. Najchętniej to byście pieszych do kanałów wpędzili, a samochody to powinny latać, bo jaśnie hrabia herbu obcisłe galoty jedzie.
2020-05-03 20:28
nie latać, tylko na złom. Swój też mogę poświęcić.
2020-05-03 21:00
Tylko osoby o wyobraźni ograniczonej szybą samochodu potrafią tak sobie wyobrażać sens budowy dróg dla rowerów. Całe szczęście wielu rowerzystów wie, że mogą poruszać się nie tylko po specjalnie dla nich budowanych dróg
Tylko osoby o wyobraźni ograniczonej szybą samochodu potrafią tak sobie wyobrażać sens budowy dróg dla rowerów. Całe szczęście wielu rowerzystów wie, że mogą poruszać się nie tylko po specjalnie dla nich budowanych dróg dla rowerów (niestety za często kosztem szerokości chodników), tak jak kierowcy wiedzą, że mogą się poruszać nie tylko po autostradach i drogach szybkiego ruchu. W mieście o dużym znaczeniu ruchu rowerowego zwykle mamy do czynienia z wysoką jakością życia. Po prostu rower jest duuużo mniej terenochłonny niż samochód.
2020-05-04 00:16
Ile tam tego złomu się wala na ulicach? Latarnie wyglądają jak dojrzałe winogrona od tych gratów. 'Świetnie' też się jeździ po ich ścieżkach-korki rowerowe jak u nas na obwodnicy w godzinach szczytu.
2020-05-03 17:09
rowerzystom nakaże się jazdę po "ścieżkach" kierowca ma całą przestrzeń na jezdni dla siebie i może robić co mu się podoba. Chce jechać 70kmh po strefie 30 to sobie jedzie. Rowerzyści i piesi niech się męczą na chodniczkach pieszo-rowerowych.
2020-05-03 21:05
tworzonych obok chodników, które w ramach ich budowy zyskały na estetyce. Mówienie o tym, że piesi i rowerzyści się na nich męczą jest przejawem segregacjonizmu - przekonania, że tylko drogi dla rowerów wydzielone z
tworzonych obok chodników, które w ramach ich budowy zyskały na estetyce. Mówienie o tym, że piesi i rowerzyści się na nich męczą jest przejawem segregacjonizmu - przekonania, że tylko drogi dla rowerów wydzielone z jezdni i to porządnym progiem krawężnikowym mogą być w mieście tworzone, co nie jest prawdą. Tylko zatwardziali kierowcy mogą twierdzić, że budowane są dla kierowców i wyłącznie z myślą o nich. Interesy kierowców, rowerzystów i pieszych nie są sprzeczne. Kierowcom najbardziej przeszkadzają inni kierowcy (nadmiar samochodów), chociaż niektórym trudno to ogarnąć wyobraźnią.
2020-05-03 20:57
(jest w ich Gdańsku dość sporo) umożliwiają komfortowe i bezpieczne korzystanie z roweru osobom, które nie mają doświadczenia w jeździe szosowej wraz z innymi pojazdami. Mogą także być budowane z myślą o zwiększeniu
(jest w ich Gdańsku dość sporo) umożliwiają komfortowe i bezpieczne korzystanie z roweru osobom, które nie mają doświadczenia w jeździe szosowej wraz z innymi pojazdami. Mogą także być budowane z myślą o zwiększeniu roli przejazdów rowerem w ogólnej liczbie podróży realizowanych codziennie w dobrze zarządzanym mieście. Im większe znaczenie ruchu rowerowego i pieszego w mieście, tym łatwiej poruszać się również tym mieszkańcom, którzy uważają, że samochód jest jedynym sensownym sposobem poruszania się po mieście.
2020-05-03 12:06
Dlaczego nie komentują niczego czytelnicy?
2020-05-03 12:21
Jaki portal takie komentarze...
2020-05-03 15:16
Tu jest zdecydowana nadreprezentacja obcisłogacich.
2020-05-03 16:56
dziękuję.
2020-05-04 00:19
Dziękuję.
2020-05-03 13:06
A ty poluźnij pantalony, bo jak widać zamiast krwi, to ci do mózgu coś innego napływa.
2020-05-03 13:21
Dokładnie! Jak się nie wypuszcza bąkuf to te gazy idą do góry i trafiają do mózgu. Stąd się właśnie biorą posr@ne pomysły.
2020-05-03 15:19
2020-05-04 11:40
2020-05-03 12:13
Budowanie dróg rowerowych jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Niestety w Polsce najczęściej powstają różnego rodzaju dziwne twory jak ciągi pieszo-rowerowe, które nie są dobre ani dla pieszych ani dla rowerzystów.
2020-05-03 12:48
różowy pasek na wąskim chodniku nie ma nic wspólnego z drogami dla rowerów.
2020-05-03 14:35
2020-05-03 16:59
z kk to wyniosłeś w niedzielę w południe, nie?
2020-05-03 20:50
Jestem jednym z tych obcisłoportych i tak właśnie jeżdżę, gdzie mi wygodniej :)
2020-05-03 12:04
Tam powinny byc pasy rowerowe a nie jakis chodnik rowerowy
2020-05-04 00:21
2020-05-03 12:06
Tradycyjnie w Gdańsku, chodnik jak najwezszy i połączony z ddr. Popatrzcie sobie na chodniki wzdluz al. Adamowicza. Tak ukochanej przez miejskie instytucje skrajni drogi nie ma, a chodnik ma 2m wliczajac w to krawezniki.
2020-05-03 12:26
Adamowicza - inwestycja o rok opóźniona i nic tam się nie dzieje, skandal
2020-05-03 12:55
2020-05-03 15:41
ddr to po niemiecku, po polsku jest nrd.
2020-05-03 17:12
Tam jest mały ruch pieszy.
2020-05-03 21:06
2020-05-03 12:08
Rowerzyści i tak jeżdżą gdzie chcą. Wystarczy sypać po 100 zł za niekorzystanie ze ścieżki i będzie dobrze.
2020-05-03 12:14
Rowerzyści nie muszą korzystać ze "ścieżek"...
2020-05-03 13:03
2020-05-03 13:35
2020-05-03 13:48
To może przeczytaj chociaż PoRD, nie musisz się uczyć na pamięć.
2020-05-03 13:06
Doucz się amebo zanim zaczniesz się wymądrzać.
Prawo o Ruchu Drogowym Art 33
Jak jest DDR to ma obowiązek nią jechać.
2020-05-03 13:35
2020-05-03 21:10
Warto podjąć próbę zmiany jego zapisów. Rowerzysta jadący po jezdni naraża się na (umiarkowane) ryzyko ale nie stwarza zagrożenia dla kierowców. Rowerzysta jadący po chodniku naraża na niebezpieczeństwo pieszych,
Warto podjąć próbę zmiany jego zapisów. Rowerzysta jadący po jezdni naraża się na (umiarkowane) ryzyko ale nie stwarza zagrożenia dla kierowców. Rowerzysta jadący po chodniku naraża na niebezpieczeństwo pieszych, zwłaszcza jeśli chodnik jest zwężony przez zaparkowane samochody. W dobrze zarządzanych miastach rowerzyści nie mają obowiązku jazdy po udogodnieniach zwanych drogami dla rowerów które nie spełniają pewnych standardów jakości. W jeszcze lepiej zarządzanych miastach prowadzi się politykę skutecznego uspokajania ruchu i promowania korzystania z jezdni przez rowerzystów nawet wtedy, gdy obok biegnie ciąg pieszo-rowerowy lub nawet pełnowymiarowa droga dla rowerów.
2020-05-03 21:13
Zgadzam się z Panem - jak jest DDR to rowerzysta ma obowiązek z niej korzystać.
Natomiast w komentarzach powyżej jest mowa o "ścieżkach".
2020-05-03 13:37
gdyby były sensowne ścieżki rowerowe nie zrobione na odturlaj się, bez dziur albo nieprzejezdne z jakiegoś powodu to by nie hasał na jezdnię/chodnik, wskocz na bicykl, pojeździj z 2 lata i potem komentuj chociaż i tak pewnie trolujesz mordeczko, pozdro
2020-05-03 13:51
"Bicykl" :D
2020-05-03 17:04
jeżdżę głównie rowerem, że względu na zbyt dużą ilość i zbyt kretyńską jazdę kierowców samochodów. Gdybyś mógł, to byś wyznaczył pieszym linie, po których mogą chodzić.
2020-05-03 18:31
Chociaż jeden miał jaja i się podpisał, a nie tylko anonimowość w intenecie. Brawo tępy lemingu ;)
2020-05-03 21:20
to gdzie jeździć?
2020-05-04 00:23
2020-05-04 11:42
2020-05-07 12:00
powiedz to psiarni, madkom i kung-fu-dziadom
2020-05-04 23:40
Na Dmowskiego nie ma lądowiska dla helikopterów. Co ja biedna zrobię? Mój helikopter będzie musiał zostać w garażu!
2020-05-03 12:11
Tam powinien być deptak i ulica handlowa aż do dworca, który notabene też błaga o przebudowę.
2020-05-03 13:28
2020-05-03 15:13
I co w związku z tym?
2020-05-03 21:12
2020-05-04 23:41
Biletowane Bustraction Derby.
2020-05-03 12:14
2020-05-03 12:36
2020-05-03 12:52
w ktorych ginie 3tys osob, 40tys zostaje powaznie rannych co kosztuje wszystkich podatnikow ponad 50mld rocznie powodują nie rowerzyści.
2020-05-04 00:24
2020-05-03 13:27
Brawo ty!
2020-05-03 14:15
wszyscy wyrabiali w szkole po ukończeniu kursu ze znajomości przepisów ruchu drogowego i egzaminie teorerycznym i praktycznym, więc wszyscy te przepisy musieli znać, dziwne, że się z tego wycofano
więcej, nie było dróg rowerowych a ludzie na rowerach jeżdzili!
2020-05-03 17:48
2020-05-03 20:53
jeździłem poza Trójmiasto po drogach krajowych do różnych miejscowości w naszym województwie, np. parę razy pojechałem na rowerze "Wigry" za Kościerzynę z Gdyni.
Skoro żyję, to papierowa szmata zwaną kartą
jeździłem poza Trójmiasto po drogach krajowych do różnych miejscowości w naszym województwie, np. parę razy pojechałem na rowerze "Wigry" za Kościerzynę z Gdyni.
Skoro żyję, to papierowa szmata zwaną kartą rowerową nie była mi potrzebna i dobrze, że nie zdawałem na nią.
Więc nie pitol, że wszyscy mieli tę całą kartę.
Holendrzy i Duńczycy jej nie mają i co na to powiesz ?
2020-05-03 21:16
nadmiernie wzrosła skłonność do korzystania z samochodów a ich liczba także wzrosła kilkunastokrotnie. Z tego wynika potrzeba realizacji wydzielonych przestrzeni dla ruchu rowerów. Powinny one powstawać głównie przez
nadmiernie wzrosła skłonność do korzystania z samochodów a ich liczba także wzrosła kilkunastokrotnie. Z tego wynika potrzeba realizacji wydzielonych przestrzeni dla ruchu rowerów. Powinny one powstawać głównie przez realokację przestrzeni jezdni lub miejsc do parkowania samochodów. Miasto powinno wprowadzać opłaty za parkowanie i je egzekwować, a także stopniowo zmniejszać liczbę miejsc do parkowania samochodów w pobliżu centrum miasta i węzłów przesiadkowych komunikacji publicznej (stacji SKM i PKM), zwłaszcza tych położonych w centrach dzielnic.
2020-05-03 12:15
a poza tym zrobicie deptak z Dmowskiego!
2020-05-03 12:19
XD
2020-05-03 13:22
dzięki za dobry dżołk
2020-05-03 12:17
2020-05-03 13:04
2020-05-03 13:22
Bardzo ważne. Samochodu na plecy nie weźmiesz i nie schowasz go na klatce.
2020-05-03 15:20
Tam akurat jest potrzebny.
2020-05-03 12:22
I tak droga jest wąska. Cała ta inwestycja jest nikomu niepotrzebna- sam osobiście na dworzec we Wrzeszczu dojeżdżam rowerem przez ul. Klonową, parkingiem wzdłuż pawilonów. Nie ma żadnego problemu z komunikacją rowerową
I tak droga jest wąska. Cała ta inwestycja jest nikomu niepotrzebna- sam osobiście na dworzec we Wrzeszczu dojeżdżam rowerem przez ul. Klonową, parkingiem wzdłuż pawilonów. Nie ma żadnego problemu z komunikacją rowerową na odcinku dworzec-Grunwaldzka. Znowu urzędnicy wymyślają coś na siłę żeby fikcyjne przetargi wygrywały zaprzyjaźnione firmy i kolejny "legalny dren" miejskich pieniędzy dla ziomeczków staje się rzeczywistością.
2020-05-03 12:55
2020-05-03 14:40
wystarczy komunikacja miejska a miejsca postojowe tez trzeba tam skasowac.
2020-05-03 15:46
a i na chodniku ludzi idą każdą możliwą stroną, jak będzie droga rowerowa to będzie trochęporządku
2020-05-03 18:34
I skręcić w Klonową naprzeciwko parku.
2020-05-03 22:06
2020-05-04 00:28
Nie masz infrastruktury to wybierasz inną drogę. A jak się nie podoba to rowerek na plecki i z buta zapiep**aj.
2020-05-03 12:25
2020-05-03 21:57
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.