2017-01-27 15:02
i niestety nic więcej nie można powiedzieć na ten temat.
Niech autorzy tego paszkwila się wstydzą
2017-01-27 15:06
2017-01-27 17:35
mieszkania turystyczne w muzeum za 14mln. Nigdy sie nie zwroci nawet gdyby wynajmowali 365 dni w roku. Bizesmeni z PO
2017-01-27 17:38
teraz nie udowdni sie czy meble byly na 1 pokoj czy na caly budynek. Moga sciemniac ale wydac 14mln to trzeba umiec
2017-01-27 17:54
2017-01-27 22:37
a może po prostu nie obchodzi Cię, co tam jest napisane...doczytaj, potem się wypowiadaj
2017-01-28 10:37
Jak to nieprawda to wystarczy ogólne zestawienie kosztów i PIS i TVP są pognębione. Problem w tym że im wiecej informacji wypłynie tym więcej pojawi się podejrzeń. W takich inwestycjach zawsze chce uczestniczyc wiecej
Jak to nieprawda to wystarczy ogólne zestawienie kosztów i PIS i TVP są pognębione. Problem w tym że im wiecej informacji wypłynie tym więcej pojawi się podejrzeń. W takich inwestycjach zawsze chce uczestniczyc wiecej podmiotów dostarczajacych wyposażenie a wygrywa jeden. Ktoś wiec mądrze woli zachować milczenie niż narazić sie na ataki firm z branży i ludzi w nich pracujących.
2017-01-28 06:19
15 lat x 365 dni x 8 pokoi x 350 zł = 15330000 zł
Ale co ja tam wiem, potrafię tylko kalkulator obsługiwać.
2017-01-28 14:32
...jednorazowy koszt wyposażenia tych pokoi to wszystko? Myślisz, że po 15 latach ciągłego wynajmu te pokoje będą ciągle się do tego nadawały? Co z kosztami obsługi, prądu, wody, etc.? Kalkulator umiesz obsługiwać, mózgu
...jednorazowy koszt wyposażenia tych pokoi to wszystko? Myślisz, że po 15 latach ciągłego wynajmu te pokoje będą ciągle się do tego nadawały? Co z kosztami obsługi, prądu, wody, etc.? Kalkulator umiesz obsługiwać, mózgu nie.
Kto miał zarobić, ten już zarobił- nie ma się co zwracać (ta osoba właśnie liczy pieniądze na swoim koncie)... Teraz może być już tylko strata.
2017-01-27 15:06
2017-01-28 15:21
2017-01-29 14:47
To co, Ci Oni teraz w muzeum zamieszkają...? To jak "Noc w muzeum" ... będzie się działo. ... to coś dla naiwnych... ale, że ich aż tylu? Po wojnie też tak kłamali, że jedno pokolenie dało się oszukać, i w tą równość i
To co, Ci Oni teraz w muzeum zamieszkają...? To jak "Noc w muzeum" ... będzie się działo. ... to coś dla naiwnych... ale, że ich aż tylu? Po wojnie też tak kłamali, że jedno pokolenie dało się oszukać, i w tą równość i sprawiedliwość i w te góry złota, które komunizm miał im przynieść i do dziś w blokowiskach mieszkamy, no co prawda z ponad 10=20x więcej niż w komunizmie, no ale inni co go nie doświadczali zarabiają 3-4x więcej niż my... i to nas boli.
2017-01-27 15:09
oni podpisali się pod materiałem, w którym świadomie podali nieprawdziwe informacje o koszcie budowy i wyposażenia tych pokoi. Kłamali, bo wierzą, że kłamstwo ich wyzwoli, czy może na zlecenie ludzi z góry?
2017-01-27 15:16
2017-01-27 15:32
wiedziałbyś to, gdybyś umiał czytać
2017-01-29 01:14
2017-01-27 18:31
Prawdziwa strata dla Polskiego teatru o filmach i serialach nie wspominając
2017-01-29 09:27
Sposób w jakim poinformowali o koszcie wyposażenia tych mieszkań świadczy o tym że TVP to jedynie tuba propagandowa PiSu, przecież Muzeum IIWŚ było pomysłem Tuska, w każdy sposób pislamiści chcą teraz umniejszyć sukces
Sposób w jakim poinformowali o koszcie wyposażenia tych mieszkań świadczy o tym że TVP to jedynie tuba propagandowa PiSu, przecież Muzeum IIWŚ było pomysłem Tuska, w każdy sposób pislamiści chcą teraz umniejszyć sukces jakim jest powstanie tego muzeum właśnie w Gdańsku. A potem się dziwią że ludzie nie chcą płacić abonamentu za telewizję "publiczną" i wolą oglądać TVN.
Tacy dziennikarze jak Jarosław Olechowski, Jakub Wojtanowski i Przemysław Toczek powinni zostać zwolnieni w trybie dyscyplinarnym lub zostać oddelegowanni do Radia Erewań
2017-01-27 15:20
"Muzeum II Wojny Światowej, budowane z budżetu państwa, kosztowało ostatecznie 450 milionów złotych, czyli o 90 milionów więcej, niż zakładano pierwotnie. Powstało także kilka lat później, jednym z pierwszych terminów otwarcia była 70 rocznica wybuchu II wojny, która minęła w 2009 roku."
2017-01-27 16:07
Zajmij się świątynią opatrzności
2017-01-27 21:04
Leming w natarciu
2017-01-27 18:02
Ale żeby stonować emocje przeczytaj nie o ile, a ile razy niedawno oddana opera w Hamburgu przekroczyła budżet. Albo ogólnie - ile projektów np. w bankach jest udanych.
2017-01-27 20:37
To znaczy tylko, że również w Hamburgu źle gospodarką pieniędzmi.
2017-01-27 21:06
więc argument ze to przez PO jest błędny
2017-01-27 22:35
E tam, przecież niemiaszki to pobratymcy tuska więc pewnie w genach troche tego co PO maja...
2017-01-28 13:08
... tak dalej brnął w fekaliach postprawdy, aż ci kał wyjdzie nosem!
2017-01-28 10:52
myślenie polega na zadawaniu pytań, a nie szukaniu argumentów pod z góry przyjętą tezą.
2017-01-27 16:22
Właścicielem mieszkań w muzeum może okazać się pewien Pan Paweł z Gdańska, który wykorzystując swoją wysoką pozycję urzędnika państwowego sprzyja deweloperom, za co jest wynagradzany gotówką oraz możliwościami zakupu mieszkań od tych deweloperów po cenach nieosiągalnych dla zwykłych obywateli.
2017-01-28 08:54
2017-01-28 22:18
i 5 kebabów?
2017-01-27 15:03
Za publiczne zawsze jest wielokrotnie drożej. Dziwne nie? :D
2017-01-27 15:37
Budyń musi zarobić. W muzeum wynajmować pokoje? Goście mają za darmo. Turyści będą wynajmować w muzeum? Co to hotel czy k.rwi dołek
2017-01-27 19:11
W Polsce wybudowanych w ostatnich latach i napisać czy są tam pokoje vel apartamenty.
Np. czy w Muzeum Powstania Warszawskiego są?
Porównanie do innej gdańskiej placówki to tylko dowód na gdanskie bareizmy za Budynia.
2017-01-27 19:16
To jego macierzysta uczelnia opłaca mu wyjazd.
Tu pewnie chodzi o swoich znajomych królika, nie o naukowców.
2017-01-28 15:23
2017-01-28 18:36
2017-01-27 16:03
później wysadzą to w miśdu
2017-01-27 16:40
Ale mnie marzy sie muzeum budownictwa stoczniowego w Gdansku. Pieniadze nie graja roli.
2017-01-27 22:37
Niestety wyburzono już większość budynków w których mogłoby takie coś być...
2017-01-29 12:42
Można je odtworzyć ,)p
2017-01-27 22:27
Do projektu każdego prywatnego domu robiony jest kosztorys. Spróbuj się w nim zmieścić budując ten dom.
2017-01-27 15:03
Kiedy SM weźmie się za auta parkujące tam na chodnikach. Nawet na fotce to widać. Trzeba iść ulicą bo kierowcy zastawiają każdy metr chodnika.
2017-01-27 15:48
Piękne namy lato tej zimy i samochody parkują :-)
Auta pewnie tych co na jarmark przyjechali :-)
2017-01-27 16:30
Zdjęcie nie jest najnowsze, ale problem z parkowaniem trwa tam cały czas. Dzisiaj także nie szło przejść po chodniku.
2017-01-27 16:10
Co ciekawe, straży miejskiej tam nie uświadczysz. Te pojazdy to chyba tych, co stoją w kolejce do pokojów na wynajem. Słyszałem, że te biało-czerwone wstążki na barierkach mostu to tych, którzy od paru lat mają zaklepaną tam pracę.
2017-01-27 15:05
i ministerstwa (nie)Kultury...
ale persony odpowiedzialne, a nie instytucje, za których machloje i tak my byśmy zapłacili!
2017-01-27 15:07
2017-01-27 15:21
Niech ktoś!
2017-01-27 15:27
Nikt nie pozwie, bo by zaczęli drążyć.
2017-01-28 20:14
jesteś jednym z nich od długiego czasu protest o połączenie a kto pisnął choć słówko o apartamentach i ich wyposażeniu ?
2017-01-28 22:22
Wiec kiedy wreszcie skoncza sie klamstwa tvn?
2017-01-27 15:05
TVN kłamie!
2017-01-27 15:08
2017-01-27 17:49
2017-01-27 18:47
2017-01-27 15:12
2017-01-27 15:41
2017-01-27 16:03
amerykanie są naziolami?
2017-01-27 16:58
Scripps network to też rosyjski kapitał.
2017-01-27 17:50
2017-01-27 17:12
Kolesie PO-wscy prawie już zorganizowali sobie kilka apartamentów, ich komercyjna wartość w tej lokalizacji to spokojnie 14 mln.
Wybudowali sobie za publiczne pieniądze z podatków wszystkich Polaków.
2017-01-27 19:35
Poczytaj jak pisiory kupiły 30 samochodów za 35 mln pln dla mon zeby Antoni miał czym Misia wozić w Białymstoku na imprezy i zeby on sam miał czym do ojca rydza jeździć . Bez przetargu i dbałości o publiczne fundusze.
Wtedy moze zrozumiesz ze lepiej klaskać u Rubika niz nowej pisowskiej bandzie
2017-01-27 23:16
Antypis mówi o dbałości o publiczne fundusze....Tak wiemy, Wy towarzysze z PO wiedzieliście dobrze jak o nie zadbać i przytulić i DLATEGO przegraliście wybory.
A bucem to albo kucem to nazywaj swoich idoli - Kijowskiego, Schetino czy Petru.
Jak trzeba mieć sfixowany mózg by napisać takie bzdety?
2017-01-28 08:45
"kosztowało ostatecznie 450 milionów złotych, czyli o 90 milionów więcej, niż zakładano
Czytaj więcej na:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Spor-o-pokoje-na-wynajem-w-Muzeum-II-Wojny-Swiatowej-n109529.html#tri
"
2017-01-27 20:34
Zobaczył kaczy zad i uwierzył.
2017-01-28 09:33
2017-01-27 15:05
Złodzieje nawet na pokojach chcieli zarobić banda adamowicza
2017-01-27 15:06
Za tyle mln pokoje złodzieje Tuska i łysego!!!
2017-01-27 15:09
dobre...Hotel można wybudować
2017-01-27 18:19
2017-01-27 18:28
Oni i tak wiedzą swoje. Wiedzą lepiej,
2017-01-27 22:38
Czyli konkretnie czego? 14 pokoji oraz kibel i biurko dla sekretariatu?
2017-01-28 15:31
całego muzeum kretynie. 26 tys m2
2017-01-28 18:41
2017-01-27 15:49
Fajne komentarze panowie, fajne ;-)))
2017-01-27 17:16
Tam zaraz zarobić. Fajną miejscóweczkę sobie przygotowali żeby wygodnie i myło było być dyrektorem w tym muzeum. A tu taki zaraz raban się zrobił nie wiadomo o co ;-)
2017-01-28 18:43
2017-01-27 19:52
Kazde polskie muzeum ma pokoje dla swych gosci lub muzealnikow z innych placowek. Sa nawet na Wawelu, wiesz?!
2017-01-27 20:49
8 pokoi na 500m2, dla mnie szok...
2017-01-29 14:37
No ten pokój na zdjęciu powyżej nie wygląda na wielki luksus...
2017-01-27 15:06
Zaklamana banda poslow piso-ubeckich jeszcze nigdy nie powiedzila slowa prawdy.Nalezy spodziewac sie dalszych klamstw , pomowien i intryg w stylu bolszewickim.
2017-01-27 15:10
z Niesiołem oszołomem razem się leczysz?
2017-01-28 11:12
2017-01-27 19:09
PO wybudowała dwie fortece na wypadek wojny z Pisem. Brakuje tylko przejścia podziemnego z ETC do muzeum II w. św.
2017-01-27 19:36
Tylko, kto miał walczyć? Emeryci z KOD? Nie mieliby szans z Żołnierzami Wykletymi mimo że ci drudzy o jakies 30-40 lat starsi ;)
2017-01-27 21:08
Ale fortyfikacje wybudowali, zawsze mogą im pomóc antyfaszyści niemieccy czy radzieccy oraz fachowcy ze służb mających obniżone emerytury.
2017-01-28 08:41
Długi tunel by musiał być.
2017-01-28 08:50
2017-01-28 09:39
w lini prostej to tylko ca 400 metrów
2017-01-27 20:37
2017-01-28 20:16
Co ma polityka do złodziejstwa Adamowicz już zdurniał pogubił się w rozdawnictwie co zaplecze sobie tworzy za nasze !
2017-01-29 09:59
zamknij d*pe losiu
2017-01-27 15:08
całe wydania poświęcone skarżeniu jacy to inni są źli i straszni. Może pora dorosnąć? Pana dyrektora wypowiadającego się w artykule nie znam, ale potrafi godnie odpowiedzieć na te dziecinne zagrywki.
2017-01-27 16:02
co i za ile
2017-01-27 16:08
no a potem pokazać z dokładnym rozliczeniem:
-koszty komisji smoleńskiej, która nic nie ustaliła od ponad roku
-koszty budżetu reprezentacyjnego mon
-wartości zamówień reklamowych zasilających media
no a potem pokazać z dokładnym rozliczeniem:
-koszty komisji smoleńskiej, która nic nie ustaliła od ponad roku
-koszty budżetu reprezentacyjnego mon
-wartości zamówień reklamowych zasilających media powiązane z politykami pis
-wartości przekazane rydzykowi
-wartości przekazane właścicielowi portalu "niezależna" w ramach konkursu na portal o puszczy
-wartość stodoły szyszki i dlaczego różni się od deklarowanej w oświadczeniu majątkowym
-wartość pieniędzy przekazanych SKOKom, czyli senatorowi pis - biereckiemu
2017-01-27 17:04
ale co to ma do tej sprawy?
2017-01-27 17:52
dzwonek I PiS go goni
2017-01-28 15:33
o to tak jak wy. pis wypuszcza przekaz i zaraz banda zombie jak na zawołanie szczeka po forach: osmiorniczki, koderaści, emerytury sbeków, układ, elita 3 rp i tak dalej
2017-01-28 18:52
2017-01-28 15:34
to ma kretynie, że jak wokół pisu robi się gorąco i trzeba przykryć 35mln złotych wydanych z wolnej ręki na limuzyny mon po cenie dużo przewyższającej rynkowe to wypuszcza się jakieś kłamstwa o 14mln za 8 pokoi. i jak widać działa bo pisowskie debile już szczekają.
2017-01-27 16:59
TV.N oglądaj komunisto .Płaczki którzy przez 8 lat nakradli a nie zważali na Polaków którzy żyli w skrajnej nędzy.
Przypomnę Ci jak zapomniałeś że za czasów POpaprańców Państwo istniało teoretycznie.Przy
TV.N oglądaj komunisto .Płaczki którzy przez 8 lat nakradli a nie zważali na Polaków którzy żyli w skrajnej nędzy.
Przypomnę Ci jak zapomniałeś że za czasów POpaprańców Państwo istniało teoretycznie.Przy ośmiorniczkach tak sobie rozmawiali jak by tu jeszcze wydoić Polskę.O chu. d*p. i kamieni kupa nie wspomnę.
Ogarnij się człowieku.
No chyba, że cie już od koryta odciągnęli żebyś nie mógł sie nachapać .
A skoro tak to pozdrów swojego przyjaciela Mazgułę
2017-01-28 15:37
jak taki idiota jak ty który potrafi tylko powtarzać zasłyszane brednie funkcjonuje w społeczeństwie? jak jesteś taki głupi to się nie dziwie że jesteś życiowym nieudacznikiem i popierasz pis który zabierze takim którzy mają więcej.
2017-01-28 18:21
Wyzwiska w moim kierunku nie będę komentował niech ocenią , to inni.
Napiszę tylko starczy dzielenia polaków ja wyzwiskami w twoim kierunku nie będę się ośmieszał .
A teraz na temat.Powtarzania zasłyszanych
Wyzwiska w moim kierunku nie będę komentował niech ocenią , to inni.
Napiszę tylko starczy dzielenia polaków ja wyzwiskami w twoim kierunku nie będę się ośmieszał .
A teraz na temat.Powtarzania zasłyszanych bredni.
Tak, żeby się zbytnio nie rozpisywać ja przynajmniej potrafiłem powtórzyć to co słyszałem i cała Polska słyszała przy Ośmiorniczkach.
Ty niestety nawet tego nie potrafiłeś.
Mogłeś choć pokusić się jakiś dowcip skoro nie masz żadnych argumentów.
Mogłeś choć napisać Ale jaja Ale jaja Ale jaja.
Ja jestem majętnym człowiekiem i w miarę możliwości się dzielę z uboższymi.
I zapamiętaj sobie.
Czasy zabierz dowód Babci czy Mohery .
JUŻ DAWNO MINĘŁY !
2017-01-29 09:16
więc pisz coś mądrego , a nie te płatne brednie, już mało kto się nabiera,- patrz plusy i minusy , wymyśl coś innego albo spadaj
2017-01-29 11:03
Mówisz i masz.
W biedronce tak jak piszesz za kilo płacisz parę złoty.
A u Sowy i Przyjaciół za porcję kilku ośmiorniczek 76 zł.
Chcesz i masz coś innego.
Carpaccio z matiasa za 36 zł
Mówisz i masz.
W biedronce tak jak piszesz za kilo płacisz parę złoty.
A u Sowy i Przyjaciół za porcję kilku ośmiorniczek 76 zł.
Chcesz i masz coś innego.
Carpaccio z matiasa za 36 zł
Gotowane policzki wołowe za 41 zł
Wódeczka nawet 22 zł za mały kieliszek.
Delicjami raczył się prezes NBP Marek Belka (62 l.) na spotkaniu z szefem MSW Bartłomiejem Sienkiewiczem (53 l.) w restauracji Sowa i Przyjaciele. Ich biesiada, podczas której handlowali głową ministra finansów Jacka Rostowskiego (63 l.) kosztowała jak wynika z taśm ujawnionych przez Wprost 2 tys. zł!
I jeśli chcesz merytorycznej dyskusji Rodaku, to napisz mi co takiego Twoi zwolennicy zrobili dla Polaków w ciągu 8 lat?
No co?
Mogę ci napisać.
Likwidacja OFE
Wiek Emerytalny
Podniesienie Podatkow itd
O aferach nie bede pisal.
2017-01-27 17:13
Kłamcy z TVN i POlsratu
2017-01-27 15:10
kto wybudował muzeum powstania warszawskiego? kto walczył o pamięć o Polakach i Żydach??? bez względu na barwy polityczne należy się szacunek i pamięć!!
2017-01-27 15:25
2017-01-27 17:03
połowa powierzchni muzeum zostanie teraz przeznaczona na mauzoleum Lecha (choć nie kojarzę jego osiągnięć godnych wyjątkowego upamiętnienia), a druga połowa będzie w rezerwie na mauzoleum Jarosława. Niedługo w każdej podstawówce będzie też obowiązkowo Izba Pamięci naszego Wielkiego Prezydenta :P
2017-01-27 19:53
2017-01-27 20:23
ew, ty tak na poważanie , jasc napisał to jako sarkazm.
2017-01-27 22:47
apel smoleński będzie obowiązkowy - po wykupieniu biletu wszyscy będą najpierw obowiązkowo stać na baczność przez 15 minut przed ekranem na którym będzie wyświetlany, zanim wejdą dalej :P
2017-01-28 15:12
2017-01-29 00:26
2017-01-27 15:10
W Bibliotece na Tagu Rakowym też są i nikt sensacji nie robi :p Konferencje, zamiejscowi goście, naukowcy - normalna sprawa, na litość!
2017-01-27 15:42
wychodzi dużo taniej niz potem bulenie 250 - 450 zl za noc od głowy
Wiele instytucji ma takie pokoje.
Bo to jest rozsądne wydawanie pieniędzy, a tu wielu szuka jakiejś sensacji.
2017-01-27 15:48
Ale pokoje w MIIWŚ są na wynajem. I to już jest zaskakujące. Nie mówię, że przekręt, ale zaskakujące. Bo jak się znasz na muzealnictwie, to raczej nie znasz się na hotelarstwie. Czuję, że pewnie muzeum wydzierżawi te pokoje tanio jakiemuś zarządcy i tyle będzie ze wsparcia budżetu muzeum.
2017-01-27 17:10
Nie widzę sprzeczności: są w firmie specjaliści od muzealnictwa i są specjaliści od "hotelarstwa" zatrudnieni (także od reklamy itp.), . Nikt chyba nie oczekuje, że będzie wszystko jedna osoba robić? Wynajem też mnie nie
Nie widzę sprzeczności: są w firmie specjaliści od muzealnictwa i są specjaliści od "hotelarstwa" zatrudnieni (także od reklamy itp.), . Nikt chyba nie oczekuje, że będzie wszystko jedna osoba robić? Wynajem też mnie nie zaskakuje - i nie pamiętam, żeby ktoś hejtował uniwersytety wynajmujące nie-studentom pokoje w akademikach, a sama z takiego czegoś korzystałam przy okazji imprezy naukowej (nie w Gdańsku, i tak, w roku akademickim). Płaciłam sama, co w jakimś sensie liczy się jako "wynajem".
2017-01-27 20:53
Przecież oni to dla siebie wybudowali. Tylko czemu aż tyle tych pokoi?
2017-01-29 09:19
jak mówi klasyk puknij się w łeb suwerenie
2017-01-28 00:18
2017-01-28 19:00
2017-01-27 17:24
Zaprasza Muzeum, dajmy na to, Normana Daviesa (powiedzmy) jako gościa specjalnego, żeby prelekcję wygłosił, poza honorarium opłacając mu nocleg - normalne.
Organizuje konferencję, na którą przybywa iluś tam
Zaprasza Muzeum, dajmy na to, Normana Daviesa (powiedzmy) jako gościa specjalnego, żeby prelekcję wygłosił, poza honorarium opłacając mu nocleg - normalne.
Organizuje konferencję, na którą przybywa iluś tam naukowców - uczestnicy zamiejscowi płacą (na ogół) za nieobjęty opłatą konferencyjną nocleg, ciągle normalne.
N.N. chce przyjechać i popracować nad książką czy innym artykułem o II wojnie, płaci jakąś kwotę za nocleg, Muzeum zarabia na jego wizycie - normalne i ROZSĄDNE,
2017-01-27 17:57
normalne, logiczne i oczywiste - dla każdego rozsądnie myślącego człowieka - niestety, wyborcy prawicy są teraz w jakimś amoku...
2017-01-27 19:03
pis to komuna, i gospodarka socjalistyczna
jedyne co ich różni od pzpr to stosunek do kościoła
2017-01-28 00:37
Widzisz misiu, może takie to czasy, ale na naszych oczach urosło mocarstwo, czyli Chiny. Również na naszych oczach, pod rządami "wolnorynkowych liberałów" różnej maści Polska stała się "państwem teoretycznym". Ale czego oczekiwać od środowiska, które dało prezydenta (tego od walenia deską) zapraszającego do pałacu Jaruzelskiego.
2017-01-29 09:35
2017-01-27 19:37
Na nowych stadionach,w teatrach i w biurowcach wielu korporacji, koniecznie powinno się budować apartamenty i zarabiać na wizytach gości.
Normalne i ROZSĄDNE...
2017-01-27 20:54
2017-01-28 09:40
2017-01-29 09:03
A Wileńską prowadzi Rosjanka, ale ona słabo gotuje...
2017-01-28 19:02
to nie pisalibyscie tylu wspanialych uzasadnien
2017-01-29 03:16
ale Norman Davies nie potrzebuje chyba dwupoziomowego apartamentu z dwiema łazienkami? Chyba, że przyjeżdża z całą rodziną i służbą.
2017-01-29 10:12
2017-01-27 18:20
jak to powinno być pod zdjęciem ?
2017-01-27 20:55
2017-01-27 19:26
będzie nowocześnie, europejsko tak jak lubisz
muzeum tego typu to pomnik pamięci ludzi którzy zgineli w czasie wojny, wspomnienie ludzkiej nędzy, tułaczki, upodlenia, przestroga dla młodych pokoleń
A nie miejsce na resorty hotelowe
2017-01-27 20:22
Również, zwróć uwagę, miejsce studiów i pracy naukowej. Pokoje wyposażenie mają minimalistyczne, nikt nie mówi o basenie, SPA i nocnym klubie, więc nie wiem, gdzie tu "resort hotelowy" - ja raptem miejsce noclegowe widzę. Automat do kawy też Cię bulwersuje?
2017-01-27 20:47
ile będzie kosztowała obsługa dla tych 8 "pokoi"?
2017-01-28 22:53
Zgadzam się,tylko,że to muzeum nie budowała obecnie rządząca ekipa a
porzednicy dlatego wszystko jest nie tak.Gdyby to była budowa i pomysł obecnej ekipy wtedy byłoby wszystko w porządku.Jak w piątek 26 bm.w Radiu
Zgadzam się,tylko,że to muzeum nie budowała obecnie rządząca ekipa a
porzednicy dlatego wszystko jest nie tak.Gdyby to była budowa i pomysł obecnej ekipy wtedy byłoby wszystko w porządku.Jak w piątek 26 bm.w Radiu Gdańsk
słyszałem na ten temat wypowiedź tego całego Selina rzekomo od od kultury
to i ręce opadają i kultury się odechciewa.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.