2021-11-25 09:02
Opinia wyróżniona
Wszystkie te zmiany w teorii wyglądają świetnie, ale w praktyce zabijają centrum. Często chodzę wieczorem na spacer po Gdyni i zauważam coraz mniej ludzi, miejsca postojowe stoją puste i co najciekawsze pomimo coraz
Wszystkie te zmiany w teorii wyglądają świetnie, ale w praktyce zabijają centrum. Często chodzę wieczorem na spacer po Gdyni i zauważam coraz mniej ludzi, miejsca postojowe stoją puste i co najciekawsze pomimo coraz bardziej rozbudowanej infrastruktury rowerowej nie widzę tłumów, które by z niej korzystały.... Co więcej, obserwuję więcej pustych lokali po biurach, knajpach czy sklepach .... Mieszkać w centrum jest coraz gorzej i trudniej, prowadzić biznes w momencie kiedy klient musi przyjechać na rowerze też niełatwo, ale dalej ładujmy w siebie tę społeczną propagandę, że kiedyś będziemy jak Kopenhaga czy Amsterdam :) Od lat jeżdżę po Europie autem i takich i**otyzmów to nie widziałem nigdzie !!! I nie piszcie proszę, że w Paryżu .... Paryż ma centrum większe od całej Gdyni, a dodatkowo jest płasko, a nie tak jak u nas wszędzie pod górkę .... Kolejne miliony wyrzucone w błoto.... Remont, który zabije tę ulicę tak jak umiera Świętojańska i 10 Lutego.... W centrum pozostaną mieszkania pod wynajem krótkoterminowy i tyle, a docelowo i te będą puste, bo zdecydowanie więcej osób w naszym kraju jeździ na wakacje autem niż np. pociągiem i oni do Gdyni już nie przyjadą ... wielu moich znajomych już przed zmianami nie widzieli w Gdyni nic specjalnego, a już na pewno nie tyle, żeby przyjechać tu np. na cały tydzień, a raczej na jeden dzień .... Smuto się na to wszystko patrzy....
2021-11-26 10:04
To, że jest pusto to raczej nie wina wyglądu ulic, a raczej cen, tego że ludzi nie stać na to aby kupić mieszanie w centrum.
2021-11-25 19:34
Taka prawda, porobiono miejsca parkingowe dla rowerów, żeby zająć miejsca parkingowe, a nie dla rowerów, bo ich nie ma. Zrobione miejsca postojowe dla dostaw, a ich nie ma, co więcej żabkowy samochód podjeżdża na chodnik
Taka prawda, porobiono miejsca parkingowe dla rowerów, żeby zająć miejsca parkingowe, a nie dla rowerów, bo ich nie ma. Zrobione miejsca postojowe dla dostaw, a ich nie ma, co więcej żabkowy samochód podjeżdża na chodnik - nie ma sensu dźwigać palet z drugiej strony ulicy. Czemu nie ma porządnego taniego parkingu w centrum? Nie ma to nic wspólnego z mieszkańcami tylko z brakiem pomysłu miasta i z nastawieniem na dwa miesiące turystów - tylko oni nie płacą tu podatków, i ja przez Polski Bezwład tez nie będę i nie mam żadnych wyrzutów sumienia. Zresztą niech robią co chcą, za 25 lat to centrum zatonie, trzeba je opuścić i przez 10 miesięcy niech stoi puste, bo NIC, poza obecnymi mieszkańcami, tu nie ma...
2021-11-25 18:40
jak sie przyjdzie kurka pieszo? rikszą? sama już nie wiem, co myśleć. Bo komunikacja lezy. szczególnie łącznosć z Gdańskiem, zero sprawnej.
2021-11-25 15:11
Przyjemnie jest poczytać coś mądrego.Szkoda,że na tak przykry temat,tj,jak nasza Gdynia tonie...
Szkoda,że nie widzę,aby Gdynianie się zjednoczyli w tej ważnej kwestii i wyszli na ulice i parkingi,które stoją często puste,bo nie stać ludzi je opłacać...
2021-11-25 13:05
tak to bedzie ,ale ludzie z samorzadu maja pyche
2021-11-25 11:53
2021-11-25 11:49
czy dziennie przejeżdza nimi 5 czy 7-miu rowerzystów. Bo to duża różnica jest. (wzrost o 40%)
2021-11-25 20:30
Redłowo - Obłuże dużo większą ich liczbę mimo chłodów.
Jak przychodzi mi toczyć się autem w popołudniowym korku na Wiśniewskiego ok. 20 minut (do wjazdu na estakadę), to obok średnio wtedy przejeżdża
Redłowo - Obłuże dużo większą ich liczbę mimo chłodów.
Jak przychodzi mi toczyć się autem w popołudniowym korku na Wiśniewskiego ok. 20 minut (do wjazdu na estakadę), to obok średnio wtedy przejeżdża kilkanaście osób na rowerach.
Zatem nie pitol bzdur.
A latem to też widzisz tylko max. 7 osób ? A teraz rowerowi kurierzy glovo i pozostali schowali się ?
2021-11-25 22:23
Ok. Piszesz "przejeżdża kilkanaście osób na rowerach". Wszystko się zgadza. A ile w tym samym czasie na wspomnianej przez Ciebie trasie jest samochodów? Próbowałeś choć raz policzyć?
Wiesz, ja nie mam problemu z
Ok. Piszesz "przejeżdża kilkanaście osób na rowerach". Wszystko się zgadza. A ile w tym samym czasie na wspomnianej przez Ciebie trasie jest samochodów? Próbowałeś choć raz policzyć?
Wiesz, ja nie mam problemu z rowerzystami. Tylko szlag mnie trafia, jak wynosi się ich na piedestał. A przecież to tacy sami uczestnicy ruchu drogowego i względem innych uczestników ruchu jest ich garstka. I te proporcje nigdy się nie zmienią. To nie Kopenhaga.
2021-11-25 16:45
Temat ścieżek rowerowych i rowerzystów, to temat rzeka. Ale wystarczy spojrzeć w twarde dane GUS'u przytoczone ledwo dwa miesiące temu na tym portalu - rozwiń...
Temat ścieżek rowerowych i rowerzystów, to temat rzeka. Ale wystarczy spojrzeć w twarde dane GUS'u przytoczone ledwo dwa miesiące temu na tym portalu - https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Po-co-nam-dzien-bez-samochodu-n159765.html . Z danych jasno wynika, że nawet trzykrotne zwiększenie długości ścieżek rowerowych w Trójmieście nie spowodowało zmiany upodobań komunikacyjnych mieszkańców. Jakoś nie widać gwałtownego boomu w przesiadaniu się na rowery. Tłumu rowerzystów nie ma i nie będzie. Wręcz przeciwnie. Za to doskonale widać, jak gwałtownie przyrasta liczba samochodów, które też muszą po czymś jeździć. Także szanowni włodarze miasta, warto czasami czytać statystyki i na ich podstawie podejmować decyzje inwestycyjne, bo inwestowanie w kolejne kilometry ścieżek rowerowych mija się z celem i jest marnotrawieniem środków budżetowych. Proszę zrozumieć, że nie wykreuje to zmiany zachowań mieszkańców. Naprawdę warto podążać za upodobaniami mieszkańców, a nie na siłę je zmieniać.
2021-11-25 20:24
rowerowy ?
2021-11-25 14:20
2021-11-25 15:09
oczekuję rzetelnych danych, a w te jakoś nie wierzę ....
2021-11-25 13:32
zgadzam się w 100%, skoro już tyle się inwestuje to powinno się też pokazywać na podstawie rzetelnie przeprowadzonych badań jakie są tego efekty, ale u nas tylko propaganda i chwalenie się kupionymi nagrodami ...
2021-11-25 11:37
od 20 lat spaceując w listpadzie po Gdyni widać pustki, tak tu jest po sezonie , taki mamy klmat :-) To nie Barcelona ani nawet Gdańsk czy Sopot z tętniącymi życiem Długą czy Monte Cassino, na których UWAGA - nie
od 20 lat spaceując w listpadzie po Gdyni widać pustki, tak tu jest po sezonie , taki mamy klmat :-) To nie Barcelona ani nawet Gdańsk czy Sopot z tętniącymi życiem Długą czy Monte Cassino, na których UWAGA - nie zaparkujesz :-D. I bardzo dobrze , bo z miast zdominowanych przez biznes turystyczny starych mieszkanców wywiewa ostro. A mieszkania na wynajem, wykupywanie atraksyjnych lokalizacji przez podobny proces na całym świecie. Ale to nie ma nic wspólnego z parkowaniem. Tylko lokatą kapitału przez różne fundusze.
2021-11-25 18:47
2021-11-25 18:02
2021-11-25 11:51
2021-11-25 16:07
Jedyna słuszna opcja.
2021-11-25 10:46
2021-11-25 10:34
Tak, płasko, szczególnie Montmartre.
2021-11-25 18:45
2021-11-25 10:24
100/100% racja.
2021-11-25 10:13
chyba tylko Kamienna, gdzie wjeżdżasz sobie zarówno samochodem jak i kolejką.
2021-11-25 18:40
2021-11-25 17:08
Oprocz brzegu morza...
Gdynia infrastrukturalnie ma charakter gorski, roznice poziomow w okolicy 200m sprawiaja problemy. Porozmawiaj z ludzmi od wody...
2021-11-25 16:06
Dymaj na piechotę z samej góry do Śródmieścia i z zakupami z powrotem. Życzę powodzenia w starszym wieku.
2021-11-25 13:29
nie muszę mieć w centrum gór, żeby to był problem.... jeśli nie będę mógł z karwin przyjechać autem tylko rowerem to wrócić też jakoś będę musiał.... podobnie na obłuże, pogórze czy choćby działki leśne .... a dodatkowo warto zauważyć, że nawet Świętojańska jest pod górkę ....
2021-11-25 15:02
He, he, spadek jak cholera.
2021-11-25 19:29
Uwielbiam te he he. Komuś brakuje słów
2021-11-25 09:38
Opinia wyróżniona
Piękny projekt miejmy nadzieje wykonanie będzie równie dobre
2021-11-25 14:13
2021-11-25 11:54
2021-11-25 11:26
buhahahaha......piekny projekt,nie rozśmieszaj mnie i innych.Za te grosze co oni chcą przeznaczyć na te remonty to eyjdzie byle g...........Kawalek 120 metrowego remontu na Abrahama kosztował ponad 10 baniek ,i jakoś to
buhahahaha......piekny projekt,nie rozśmieszaj mnie i innych.Za te grosze co oni chcą przeznaczyć na te remonty to eyjdzie byle g...........Kawalek 120 metrowego remontu na Abrahama kosztował ponad 10 baniek ,i jakoś to tam wygląda.A tu na 10 razy dluższą ulice przeznaczają niecałe 10 baniek.Można sobie wyobrazić jak byle jak będzie to zrobione,ale grunt że będzie remont.
2021-11-25 08:34
Opinia wyróżniona
A dlaczego zmieniać historyczna ulice Gdyni ... może ja tylko wyremontować... Wawelu nikt nie śmie przesuwać bliżej Wisły
2021-11-25 11:55
szczurek odleciał skoro zamierza to zrealizować.
2021-11-25 11:33
Te ustawienia już zostały zmienione z uwzględnieniem wyższości aut nad pieszymi. Np. Skwer Kościuszki był deptakiem. Auta poruszały się bocznymi uliczkami które są aktualnie zaślepione przy ul. Świętojańskiej. O spapranym węźle Franciszki Cegielskiego przez litość nie wspomnę
2021-11-25 10:13
Ulica oryginalnie nie była prosta
2021-11-25 10:40
2021-11-25 09:01
Myśleli, że samochód osobowy to przyszłość komunikacji miejskiej. Minęło już prawie 100 lat od tego czasu i coraz więcej mieszkańców naszego kraju zauważa, że samochód stał się ofiarą własnego sukcesu i warto kształtować
Myśleli, że samochód osobowy to przyszłość komunikacji miejskiej. Minęło już prawie 100 lat od tego czasu i coraz więcej mieszkańców naszego kraju zauważa, że samochód stał się ofiarą własnego sukcesu i warto kształtować miasto tak, by można było korzystać z wielu innych - zdrowszych i mniej terenochłonnych sposobów poruszania się po mieście, a zwłaszcza po jego centrum.
2021-11-25 09:42
wyspy Kosakowo z kanałem portowym dookoła z wyjściem na morze Koło Rewy i mostu na Oksywie.. obecna ilość samochodów w Gdyni, nie generowałaby korków..takie mieli wizje a nie to co teraz...rower, byle jakie i byle gdzie ścieżki, bus pasy zamiast nowych pasów, nas do coraz droższych autobusów a sami...samochodami do pracy. widać róznicę?
2021-11-25 07:02
Przetarg przyszły rok,budowa może za 3 lata..o ile ten polski Ład jeszcze będzie funkcjonował.A więc Gdynia,z miliardem długu co by zrobiła bez tego złego rządu..
2021-11-25 07:34
Powiedz swoim mocodawcom, zeby przestali okradac samorzady!
2021-11-25 10:00
od razu będą oszczędności..
2021-11-27 18:48
Można pieniądze podatnika wydać na makulaturę i nic, można kupić maseczki bez atestu od kolegi narciarza i respiratory widmo od handlarza bronią i nic, można zbudować za dwa mld zł elektrownię w Ostrołęce żeby ją za
Można pieniądze podatnika wydać na makulaturę i nic, można kupić maseczki bez atestu od kolegi narciarza i respiratory widmo od handlarza bronią i nic, można zbudować za dwa mld zł elektrownię w Ostrołęce żeby ją za kolejne dwa zburzyć i nic, można oddać pieniądze podatnika dla ojca tranzystorysty jako milionowe "nagrody" z każdego możliwego Ministerstwa i nic, można rozdać kolegom miliony z Funduszu Sprawiedliwości i nic, można rozdawać milionowe odprawy za trzy miesiące prezesowania dla kolegów z partii i nic, można ... Wystarczy być w PiS i wszystko można.
2021-11-25 08:20
i jeszcze byłaby kasa dla kierowców ZKMu
2021-11-25 12:16
ale gdyby nie polski ład Gdynia miałaby ok 100mln zł w budżecie więcej z uwagi na wyzsze wpływy z PIT, wiec proszę nie pitol głupot :)
2021-11-26 10:31
za 100mln można dużo w małym mieście zrobić
2021-11-27 09:26
O tyle samo mniej w kieszeni mieliby mmieszkańcy Gdyni.
2021-11-25 07:03
wtedy będzie remont.
2021-11-25 07:23
Wtedy x2 będą samolociki, maratony i rydwany!
2021-11-25 07:31
micro budżetówka asap!
2021-11-25 11:42
Czyli teraz za takie hasla wam placa...?
2021-11-25 11:32
2021-11-29 07:46
tylko ludzie zapomnieli jaka maja wladze
2021-11-25 07:07
"Środki na prace warte 5 mln zł mają pochodzić z Polskiego Ładu."
Czyli skąd te środki?
2021-11-25 08:07
Najpierw trzeba zabrać Helmutowi, Heldze albo Klausowi żeby z projektu unijnego wymienic lampy na rynku w Koluszkach.
2021-11-25 10:02
nam obetną i narzucą kary za ...brak praworządności, demokracji, faszyzm, bicie ludzi na ulicy i ...imigrantów, których nie traktujemy łaskawie..
2021-11-25 08:21
2021-11-26 08:25
Takie jakby Żukowo do potęgi 100.
2021-11-25 07:08
O Starowiejskiej już trąbią tyle lat i musiał powstać polski Ład żeby w końcu to ruszyło...rozumiem że miejska sakiewka pusta ale żeby nie mieć odłożone na tak podstawowe miejskie sprawy?
2021-11-25 07:09
A kamienice zostaną puste. Wszystkie firmy usługowe (prawnicy, notariusze, biura rachunkowe, biura nieruchomości) wyprowadzają się, bo jak mają dojechać klienci. I nie piszcie, że przyjadą na rowerach. Mieszkać też się tam nie da, bo będzie zbyt głośno. Może tylko lokale na parterze rozwiną się.
2021-11-25 07:32
Tak jak w calym cywilizowanym swiecie. Postawia samochod kilkadziesiat metrow dalej lub dotra komunikacja publiczna. Gdybys choc raz opuscil rodzinna wioske...
2021-11-25 08:51
Parkował km dalej tylko zmieni usługodawcę. Jak na całym świecie. A lokale będą miały karteczki wynajmę - tak jak na Świętojanskiej.
2021-11-25 10:04
Bzdura tygodnia. Tak sobie wyobrażasz, bo brakuje ci doswiadczen i wiedzy. W ostatnich 2-3 latach pozamykano mnostwo ulic w centrach miast, nie tylko w Europie, ale i w (zonk!) Ameryce. Boston, wiele kalifornijskich
Bzdura tygodnia. Tak sobie wyobrażasz, bo brakuje ci doswiadczen i wiedzy. W ostatnich 2-3 latach pozamykano mnostwo ulic w centrach miast, nie tylko w Europie, ale i w (zonk!) Ameryce. Boston, wiele kalifornijskich miast, mnostwo stanowych stolic... Efekt to rozkwit biznesu na takich ulicach, bo ludzie lgna do takich miejsc jak muchy do miodu. Nawet pandemia tego nie przystopowala. Wyceny nieruchmosci 2 x w gore. Tak, biznesy sie zmieniaja. Wchodza na takie ulice uslugi, w tym gastro, schodzi metal-zbyt. lokalizacja staje sie gornopolkowa, wchodza drozsze kancelarie prawne itd. Swietojanska ma ruch samochodowy, tak ze pudlo.
2021-11-25 11:46
generlanie ludzie piszą różne rzeczy a problem jest tylko jeden - jak zaparkować maksymalnie 10m od miejsca docelowego. Do tego dorabiają różne teorie - poparte wnikliwymi obserwacjami - "typu centrum umiera i (wiem mimo że do niego nie jeżdżę:-))"
2021-11-25 13:26
Zeby centrum nie umarlo, niezbedny jest wielokondygnacyjny parking, oczywiscie bezplatny, na kazdej srodmiejskiej ulicy ;D
2021-11-25 11:52
Zmiany na Świętojańskiej miały właśnie dorowadzić do 'rozkiwitu' a doprowadziły do ruiny. porozmawiaj z najemcami na 10 Lutego - jeżeli ich znasz, a nie tylko internet. Z faktami się nie dyskutuje.
2021-11-25 13:25
Swietojanska nie jest woonerfem.
2021-11-25 15:52
Do miodu lgną pszczoły, a muchy do gó..na :P
2021-11-25 11:26
I jak na Długiej i Monciaku
2021-11-28 11:03
W czym problem? Wyremontuje źle, nie wyremontuje też źle bądź tu mądry i pisz wiersze :)
2021-11-26 10:34
a teraz każ seniorowi jechać na rehab właśnie w takich godzinach...nie ma czym dojechać, wszystko jedzie spod skm Wzgórze Dewotki..senior tam nie dojdzie, więc bierzesz samochód
2021-11-25 07:42
Wyjechałbyś chociaż raz na zachód Europy..
2021-11-25 07:52
I w takiej Norymberdze, czy Bambergu samochody jeżdżą nawet po średniowiecznym bruku lawirując między pieszymi.
2021-11-25 08:24
a jeden to nawet w sopocie ludzi poprzetrącał
2021-11-25 08:47
W kazdym duzym zachodnioeuropejskim miescie zamyka sie centrum dla samochodow. Bamberg to taki zarcik? Wielkosc Sopotu...
2021-11-25 09:09
na obrzeżach miasta, a komunikacja zostawia bardzo, bardzo, bardzo wiele do życzenia
2021-11-25 10:06
Tak, powinna byc mozliwosc zaparkowania auta, jak sie jedzie z takiego Bojana. Ale na Karwinach, nie przy Rivierze. Od Karwin zbiorkomem. Przy Rivierze tez, ale juz za kase. Co de facto funkcjonuje przeciez, w centrum mozna znalezc miejsca parkingowe, czyli cena jest skalkulowana dobrze.
2021-11-25 10:05
reszta ma parkingi pod miastem połaczone metrem lub autobusami..widziałeś coś takiego w Gdyni???
2021-11-25 10:33
2021-11-25 18:09
Od parkingu przed wyjazdem do kurortu. W Gdyni ani kurortu ani parkingu. Turystów też coraz mniej jak i mieszkańców.. brawo
2021-11-25 20:46
Zachodzie.
Ty tylko bywasz tam z PL ? Inni też, w tym ja, mamy też rodziny i znajomych i jest powolny jeszcze powszechny odwrót od aut w centrach.
2021-11-25 11:09
2021-11-25 10:03
2021-11-25 20:41
sobie pozwolą aby być bez dochodu ?
Mam dla nich radę - niech obniżą stawki za wynajem, ale długoterminowy aby znowu zapełniły się mieszkańcami.
2021-11-26 10:36
parkingowa..Mieszkam w takim miejscu i widze ..co lato, to mniej w Gdyni ludzi, raz przyjadą i więcej nie chcą..nuda..
2021-11-28 09:47
Pytanie retoryczne; Czy na wizytę u np. notariusza, trzeba samochodem dojeżdżać najlepiej do klatki schodowej a może nawet na właściwe piętro?
2021-11-25 07:10
A promowanie na siłę na "trojmiasto.pl" powoduje tylko agresję.
2021-11-25 07:24
Źródło głupoty: kompleks
2021-11-25 08:53
Samochdowego, bo jego nie stać na samochód :) Typowy Kali :)))
2021-11-25 09:03
w jego smutnym życiu
2021-11-25 10:08
Napisal 16-letni czeladnik w warsztacie samochodowym wujka.
2021-11-25 20:50
co wjeżdżają na autostrady pod prąd ?
W związku z tym ty chcesz wszystkich ładować do aut, wiedząc że nie każdy się do tego nadaje ?
2021-11-25 11:43
Niektorym do agresji wiele nie trzeba...
2021-11-25 07:24
Na starowiejskiej to pamiętam jak w latach 80/90 był salon adidasa. To był powiew zachodu...
2021-11-25 07:53
... bony dolary, bony dolary ...
2021-11-25 08:45
Abrahama! Przez "h"! Ludzie, autokorekty nie macie, czy jak?
2021-11-25 07:25
Jeden pieniacz wychodził ten remont u prezydenta, choć to nie jest najważniejsza ulica w mieście. Na Chwarznie wciąż połowa dróg czeka na utwardzenie.
2021-11-25 07:30
Skoro tam mieszka i prezydent i połowa jego zastępców, to nie ma się co dziwić, że inwestują w swoje nieruchomości. Dobrze, że ktoś chodzi za innymi dzielnicami.91 lat ta ulica nie była remontowana (od 1928 r.).
2021-11-25 07:51
nie pokazuje się na Starowiejskiej bo jago kolegi rodzice z punktu usługowego wraz z innymi, którzy działają jeszcze tam od lat, przywiązali by go do parkometru i niech Gdynia go podziwia. Takie ma chłopak poparcie . Ciekawe czy u siebie jest taki aktywny ...
2021-11-25 08:45
na tej ulicy. A potem płacz, że lokale stoją puste - jak na Świętojanskiej i 10 Lutego. Wstyd...
2021-11-25 12:37
Masz chyba problem z emocjami.
2021-11-26 10:37
2021-11-25 07:29
Czyli jednym zabieramy a innym tylko część oddamy resztę na nagrody, socjalne programy itd
2021-11-25 08:09
2021-11-26 08:26
Pis chce wyjść z Unii, bo nie znosi przegranych w sądach. Proste jak drut.
2021-11-25 08:56
Warto poczytać o różnicach pomiędzy liniówką (nieopłacalna w nowym ładzie), a ryczałtem. Przy liniówce 50% dochodowego idzie do miasta, a przy ryczałcie 100% idzie do stolicy. Jak docisną np architektów i informatyków to Gdynia straci miliony rocznie, bo to pójdzie do Wawy
2021-11-26 08:27
2021-11-27 14:12
2021-11-25 07:35
Brak remontu starowiejskiej - wina rządu
Brak naprawy mostka pod Estakadą - wina Portu, Polskich Wód, Energii
Brak tunelu pod Pucką - wina PKP
Brak remontu dylatacji - wina upałów, samochodów
rozwiń...
Brak remontu starowiejskiej - wina rządu
Brak naprawy mostka pod Estakadą - wina Portu, Polskich Wód, Energii
Brak tunelu pod Pucką - wina PKP
Brak remontu dylatacji - wina upałów, samochodów
Na szczęście gmina zabezpieczyła tereny w Gdyni na sprzedaż, dzięki czemu będą pieniądze na dalszą działalność ponad 1000 urzędników.
2021-11-25 08:22
5mieszkań socjalnych dziennie
2021-11-25 10:08
takie same dostali angole, bułgarzy, niemcym duńczycy, szwedzi...nikogo nie ukarali prawomocnie
2021-11-25 08:27
Największym pracodawcą w Gdyni nie jest port czy tam jakaś stocznia, a uwaga Urząd Miasta ...!!!
smutne ale prawdziwe - nie dziwcie się że ta sama ekipa wygrywa wybory skoro większość rodzin żyje z etatu w UM...
2021-11-25 08:46
interpelacja poselska konfederacji ujawniła skalę tej nieoPiSanej rozpusty
2021-11-26 19:13
Pracownik z 20 letnim stazem bez znajomosci i ukladow 3100zl brutto.
Pracownik z ukladami brutto duuzo wiecej.
I nie trzeba wcale wypytywac, urzeenicy miejscy wydajacy decyzje administracyjne i na kierowniczych stanowiskach musza skladac oswiadczenia majatkowe. No wiec jak sie pogrzebie w necie to widac ile zarabiaja w um gdynia.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.