Opinie (56) 3 zablokowane

  • Piękna grafika (5)

    • 68 0

    • Chyba w Panu Kleksie

      ....były dużo lepsze efekty specjalne niż to coś :)

      • 16 1

    • (1)

      Klasa sama w sobie

      • 5 2

      • Islandczycy nie są wymagający...

        Byle był niezatapialny!

        • 6 0

    • Wygląda jak statek "sigma i pi"

      • 7 0

    • prawda

      nie ma nic piękniejszego niż okręt na fali...

      • 1 0

  • miejmy nadzieję, że prom będzie wyglądał lepiej niż obrazek :)

    • 32 0

  • w Niemczech do takiego projektu stoczna dostałaby dopłatę od państwa! (2)

    • 9 9

    • W Polsce też państwo dopładzi!

      Klerowi jak będzie święcił to coś.

      • 10 5

    • nieprawda

      W Niemczech nie dopłaca się do stoczni od 2006 roku. Tam dopłaca i dopłacało się się do armatorów i innych osób, które chcą budować statki dla siebie nawet gdy zamówią je w Chinach. Od wielu lat nie rozumiemy co robią

      W Niemczech nie dopłaca się do stoczni od 2006 roku. Tam dopłaca i dopłacało się się do armatorów i innych osób, które chcą budować statki dla siebie nawet gdy zamówią je w Chinach. Od wielu lat nie rozumiemy co robią Niemcy. Stocznie Wschodnich Niemiec sa w rękach Hong Kongu a idąc dalej na wschód to właścicielami stoczni sa osoby z Abu Dabi. Jedna czy dwie stocznie maja Rosjanie. A w rękach niemieckich pozostało 40% stoczni z 45 % jakie zostały. Nie ma ani jednej stoczni państwowej tak samo jak nie ma ani jednej fabryki zbrojeniowej która nie byłaby w prywatnych rękach

      • 1 0

  • Najistotniejsze jest to, że Vegageroin zarządza 13.000 km dróg krajowych!!!

    wow!

    • 7 1

  • A co na to Remontowa ? (12)

    Remontowa była liderem europejskim w budowaniu takich promów.
    Co się stało, że nie mają od dłuższego czasu poważniejszych zamówień ?
    Zamówienia trafiają do tych co mieli zniknąć a dzieje się jakoś odwrotnie ?
    Czyżby jeszcze lepsze zmiany we władzach tej grupy dały odwrotny efekt od zamierzonego ?
    Szkoda.....

    • 19 4

    • (2)

      RSB ma powazne klopoty.

      • 10 1

      • (1)

        A przedwczoraj SIEM zerwał z nimi ostatni kontrakt.
        To oznacza, że w stoczni mają cztery niedokończone statki, których nikt nie chce i trzeba za nie zapłacić podwykonawcom.
        TYLKO Z CZEGO ?

        • 3 2

        • Chyba juz dokonczone bo mialy byc zdane w 2016 roku?

          • 0 0

    • KONIEC (8)

      Zostalo tylko zgasic swiatlo.

      • 5 3

      • Koniec

        A gdzie ten kontakt?

        • 2 2

      • (6)

        Czego koniec?

        • 1 4

        • KONIEC (5)

          Ci co pracuja w RSB i maja choc troche mozgu wiedza , ze to koniec.

          • 5 3

          • (4)

            Rsb nie z takich opalow spadala na cztery lapy

            • 4 6

            • Oby......

              • 5 0

            • Tyle, ze nie z tym kierownictwem. (2)

              Ci co walczyli tam jak o swoje zostali odsunięci. Teraz władzę dostali etatowi zamykacze stoczni w Gdyni i Gdańsku.
              Ale za to mają ładny wygląd i dobrze gadane a PS to kupuje i łyka jak pelikan.
              RIP RSB

              • 6 0

              • To chytry plan PS! Problemy mają swoje źródła właśnie w starym prezesie. Ale teraz ma zadanie rozłożyć NAUTĘ (1)

                I tyle będzie po konkurencie, który niebezpiecznie odbudował swoją pozycję w nowych statkach w Gdańsku

                • 2 1

              • Chytry hehe

                Chytry plan jest taki żeby zostawić spalona ziemię.
                Poprzedni prezes realizował plany właściciela, który przechytrzył sam siebie. Nie przeszkodziło to jednak przytulić kilkaset milionów zysku w ciągu kilku lat.

                Chytry plan jest taki żeby zostawić spalona ziemię.
                Poprzedni prezes realizował plany właściciela, który przechytrzył sam siebie. Nie przeszkodziło to jednak przytulić kilkaset milionów zysku w ciągu kilku lat. Typowe wydrenowanie firmy aż uschła.
                Potem sam się wycofał rakiem i zostawił obcych frajerów na gorących stołkach.
                A nauta zbiera kadrę bo ma odbudować państwowy przemysł stoczniowy co jest oczywiście kolejna utopią.

                • 1 3

  • Brawo

    Panie Radku

    • 9 1

  • Kim - są (2)

    proszę przypomnieć bo nie pamiętam czy to Ci co zatrudniają pracowników z Korei PLN? bo jeżeli tak to nie mam pytań- myślę tylko ,że mogli być konkurencyjni ociupinkę.

    • 5 11

    • Starszy to ty będziesz ale mądrzejszy to ...

      jak w tytule

      • 5 1

    • Nie ma dawno już ludzi z Korei

      • 7 0

  • montownia (4)

    Nie zbuduje tylko złoży, w stoczni już się nie buduje silników, nie wytapia stali itp.

    • 3 22

    • No... (3)

      I jakbyś nie wiedział - nigdy się tego nie robiło.

      • 15 0

      • a ja wiem (1)

        dawniej wytapiano i odlewano mniejsze elementy na miejscu...

        • 1 1

        • odlewano odlewy staliwne ale nie wytapino stali :)

          • 1 0

      • owszem dawniej wykonywano odlewy stalowe, była nawet cała linia do obróbki blach - a silniki były Polskie z Fabryki Cegielskiego - fabryki stworzonej przez obrońcę Polskości Hipolita Cegielskiego na przekór niemcom - fabryki zlikwidowanej w interesie w/w

        • 1 0

  • Pracowało się w Crist

    2001r na doku w Gdyni.I ten pierwszy klient rybak(Duńczyk) je..ło ,że hohoho :D

    • 4 1

  • Nonono... (1)

    13 tysięcy km (!) dróg na Islandii to spora ciekawostka. Bo z moich obliczeń wynika, że jeśli uda się doliczyć w sumie do 3000km, to będzie spory sukces...

    • 5 2

    • jan

      tu chodzi o drogi morskie

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.