Opinie (87) 1 zablokowana

Wszystkie opinie

  • (7)

    Ciekawe czy opłacalny....

    • 77 11

    • (2)

      Ciekawe kto to zbuduje... Bo podejrzewam, że tam pracują już tylko same papruchony :D Potem przyjdzie do zdawania i 50 odbiorów bo spawaczy dobrych nie ma i hałerów zresztą też... Zresztą co to za kontrakt... Panie, daj Pan spokój!

      • 20 5

      • (1)

        guzikiewicz!!! do roboty. trzeba będzie przestać pierdzieć w stołek i pójść w końcu do pracy. Bo nie znam człowieka, który chciałby pracować w SG. Prawdziwy fachowiec nie pójdzie pracować do trupa ...

        • 16 6

        • Guzikiewicz do roboty? Przecież on jedzie na związkowym etacie

          opłacanym ze składem członków a poza tym zawsze coś wyciągnąć może z wynajmu.

          • 7 2

    • prawdziwe pieniądze stoczniowe solidarusy robią tylko na takich słomianych inwestycjach (2)

      a extra+ wędzone rybki i ręczniczki dla kacperka do bagażnika

      • 9 7

      • A to pamiętasz? (1)

        Może lampka wina za 900zł, płatne służbową kartą w Sowia i Przyjaciele

        • 3 7

        • a może Rydzyk cegiełki przekaże ? Te co tak długo zbierał na ratowanie stoczni

          • 1 2

    • przynajmniej próbują się tego dowiedzieć

      I nauczyć...
      Niestety, to kosztowna nauka...

      • 4 0

  • Do statków się dopłaca (8)

    Tylko wiatraki przynosiły zysk, no ale Pisiaki wykończyły ustawami antywiatrakowymi.

    • 67 75

    • (2)

      poprawki i poprawki do poprawek i znów poprawki i projekt nieopłacalny ... a do tego cała masa managerów generujących koszta

      • 18 2

      • a armator bierze za darmo, kompensując kary (1)

        Ten model jest "kultywowany" od lat 70.
        Żaden kontrakt ze Skandynawami, przy którym pracowałem, nie miał innego przebiegu.

        • 10 1

        • dlatego szukają łosi tam gdzie jeszcze nie znają tej metody

          • 2 0

    • wiatraki i tak szły na eksport (2)

      a konkretnie to segmenty wież. Kawał rury z kołnierzem, do tego nie potrzeba trzech tysięcy styropianowców, a 40 ludzi i dwóch automatów

      • 8 1

      • (1)

        40 to nie. Zwykle 4 spawaczy plus 2 monterów. Na koniec zestaw 8 ukraińskich szlifierzy

        • 4 0

        • Nie szlifierzy tylko rzeźbiarzy spoin po spawaczach papudrakach :-)

          • 0 0

    • tiaaa robią je charytatywnie (1)

      zysku nie przynoszą tylko wtedy kiedy się coś schrzani i trzeba płacić kary umowne ale to już wina wykonawcy. Nikt nie podpisuje kontraktu żeby do niego dopłacać.

      • 4 0

      • A ja? Nigdy innego nie podpisałem. I zawsze w plecy. Nie wiem czemu. Może to tylko pech.

        • 2 1

  • (2)

    Stać ich. PIS nie pozwoli upaść zawsze wspomoże jak TVP.

    • 54 48

    • oby stocznia dostała tyle pieniędzy co Rydzyk albo chociaż połowę to była by jedną z lepiej wyposażonych

      • 8 3

    • i lot :)

      • 2 0

  • Czesław (3)

    Czynsz by stocznia się odradzała?

    • 13 16

    • (2)

      Chyba jo ale donek musi być w......y

      • 4 5

      • jo jo - joworski z PIS sprzedał ja Ukraińcom - dla przypomnienia jołopie (1)

        • 8 5

        • W Gdyni i Szczecinie też?

          • 3 0

  • (8)

    Rozumiem budowę kompletnych statków z wyposażeniem, ale budowa sekcji, nawet nie całych kadlubów to praca dla krajów 3-go Świata.

    • 106 32

    • powielana bzdura (2)

      na kadłubach i sekcjach zarabia się najlepiej w naszych warunkach.

      • 16 14

      • a warunki oPiSowo jak to KONGO

        • 9 5

      • "w naszych warunkach"

        słowo klucz.
        Jak się kundle dały odgonić od interesu, to dziwisz się, że stare brytany sie irytują.

        Mimowolnie dotknąłeś sedna problemu, czyli "kształtowania warunków".
        Dobry trop, ciągnij dalej.

        • 12 0

    • a gdzie lokujesz "wolskę"?

      • 4 1

    • Na blokach są dobre pieniądze a z kad ty takie zeczy wiesz byłeś kiedyś na stoczni zajmij się lepiej swoją pracą

      • 2 13

    • "tak krawiec kraje, jak mu staje..."

      Co zrobić, jak po latach marnotrawienia potencjału tylko tyle jesteśmy w stanie to robić.
      I to z trudem i z posiłkowaniem się obcokrajowcami...

      Pytaniem jest, co i na co komu staje...
      Bo to

      Co zrobić, jak po latach marnotrawienia potencjału tylko tyle jesteśmy w stanie to robić.
      I to z trudem i z posiłkowaniem się obcokrajowcami...

      Pytaniem jest, co i na co komu staje...
      Bo to trudna działalność, wymagająca ciągłej pielęgnacji warsztatu i zaplecza. Bo jak nie włozysz, to nie wyjmiesz...
      Nie jest to co "tygrysy lubią najbardziej", czyli szybki deal na trzy miechy i 142% zysku.

      • 11 1

    • to buduj te kompletne statki

      jedne stocznie robią kadłuby, inne resztę typu outfitting. Zaleznie od tego w czym się wyspecjalizowały i jakie mają zaplecze. Jeżeli coś się opłaca to się to robi.

      • 5 3

    • Nie przeskoczysz tego. Praca jest i to jest wazne. Nigdy nie dogonimy swiatowych gospodarek.

      • 2 0

  • widzę często portal piszę o stoczni gdańskiej (3)

    oni za to płacą czy co ? myślę że inne firmy również mogą pochwalić się dużymi kontraktami.

    • 41 13

    • Może niech się chwalą?
      O Remontowej też są często artykuły...

      • 4 2

    • DO redakcji (1)

      Niech wreszcie ktoś opublikuje raport finansowy o Stoczni Gdańsk i GSG Towers po wykupieniu za nikomu nieznaną kwotę od Ukraińców ogryzka, który pozostał. Proszę Was trojmiasto.pl o rzetelność, a nie tylko chwalebne artykuły - no chyba, że są sponsorowane?

      • 10 1

      • sponsor z nowogrodzkiej jest hojny - w końcu nasza narodowa kiesa jest zasobna

        • 3 3

  • I to są konkrety, a nie cuda i szejk z Kataru.

    • 48 36

  • Stocznia (2)

    Czyli najtańsze najbardziej prymitywne sekcje kadłubowe ,cała prawda o gdanskim przemyśle okr etowym

    • 62 33

    • Sg (1)

      Opowiadasz bzdury sekcje kadłuba statku wcale nie są najtańsze .

      • 2 5

      • Ale czy spawane czy na silverke? Bo na taśmę to jest gitara biznes.

        • 3 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.