Opinie (239) 1 zablokowana

  • Ofensywa planistyczna (10)

    To kadencja koncepcji. W Gdańsku jest obecnie realizowana tylko jedna duża inwestycja w infrastrukturę transportu publicznego! (nowa warszawska). Tak źle nie było w Gdańsku od wejścia do UE!

    Do tego odwołali po cichu budowę nowej świętokrzyskiej

    • 83 20

    • Skończyła się perspektywa ue, to kasy nie ma.

      Chętnie bym zrobił nową kuchnię, ale nie mam na to kasy. Mam wziąć kredyt, żeby przez dwa miesiące było wow, a potem spłacać kilka lat?

      Mamy już jeden szczebel władzy który dokładnie tak rządzi - kredyty na bieżącą konsumpcję, a za pięć lat się pomyśli.

      • 15 8

    • skonczyla sie kasa UE no i od tego konczy sie takze nasza wspolna kasa, bo musimy sie wszyscy zrzucac, tj samorzady, czego wczesniej nie bylo w taaaakiej skali na splate dlugoj PR-owych pis w centrali.

      skonczyla sie kasa UE no i od tego konczy sie takze nasza wspolna kasa, bo musimy sie wszyscy zrzucac, tj samorzady, czego wczesniej nie bylo w taaaakiej skali na splate dlugoj PR-owych pis w centrali.

      Tanio i fajno juz bylo. Teraz czeka nas sprzatanie po PiS, za co zaplacimy my, nasze dzieci i byc moze nasze wnuki, a to tylko 6 lat minelo... :(

      • 17 9

    • Nie narzekaj, tylko spróbuj docenić. Bez tego kroku nie ma rozwoju miasta, a to dobru kierunek (a nie Południe)

      • 7 9

    • chyba nie zauważasz elektryfikacji PKM (1)

      oraz przymiarek do rozbudowy jej sieci (choćby przy pomocy bajpasu kaszubskiego). Oczywiście czekać także należy na przedłużenie osobnych torów SKM w stronę Pruszcza a nawet Tczewa, nie mówiąc o osobnych torach dla SKM w stronę Rumi, Redy i Wejherowa.

      • 3 6

      • i polnocy Gdyni

        Ale to tylko przymiarki ostatniej kolejnosci odsniezania... I to tylko przed wyborami. Przed ostatnimi Struk obiecywal polaczenie do Bytowa... W zadnym z miast nie widac potencjalu gospodarczego, ktory moglby sfinansowac

        Ale to tylko przymiarki ostatniej kolejnosci odsniezania... I to tylko przed wyborami. Przed ostatnimi Struk obiecywal polaczenie do Bytowa... W zadnym z miast nie widac potencjalu gospodarczego, ktory moglby sfinansowac takie rozwiazania.
        Gospodarcza "januszerka" ma w pompie, jak pracownik dotrze do pracy i zalatwi zyciowe sprawy. Jak nie "przez apke", to rekami sprowadzonych jeszcze tanszych pracownikow, ktorzy dadza sie skoszarowac.

        • 0 0

    • zamiast budowy arterii pseudoszybkiego ruchu (nowej świętokrzyskiej) za nieprzytomne pieniądze (4)

      lepiej zbudować ciąg pieszo - rowerowy wzdłuż potoku oruńskiego - zostało kilkaset metrów od zbiornika Augustowska do Kampinoskiej. Jak będzie bajpas Niepołomickiej i Przebiśniegowej powstanie sensowna arteria ruchu

      lepiej zbudować ciąg pieszo - rowerowy wzdłuż potoku oruńskiego - zostało kilkaset metrów od zbiornika Augustowska do Kampinoskiej. Jak będzie bajpas Niepołomickiej i Przebiśniegowej powstanie sensowna arteria ruchu pieszych i rowerzystów do Oruni za nieporównanie mniejsze pieniądze i o nieporównanie większej przepustowości ruchu ludzi (jak wiadomo, warto bardziej dbać o arterie ruchu ludzi a nie terenochłonnych/ przestrzeniożernych pojazdów jakimi są samochody prywatne).

      • 4 15

      • i zamiast ambulansu - taczkzi z niebieską latarką.

        • 6 2

      • jak sie jest kawalerem to sobie można gadać takie bzdury (1)

        będziesz miał dzieci to zmienisz nastawienie do prywatnych samochodów. Ruszasz się w ogóle gdzieś poza swoje mieszkanie? Czy od pubu do klubu i do pracy? Rodzinę odwiedzasz czy wszyscy mieszkają tutaj. Jakbym miał

        będziesz miał dzieci to zmienisz nastawienie do prywatnych samochodów. Ruszasz się w ogóle gdzieś poza swoje mieszkanie? Czy od pubu do klubu i do pracy? Rodzinę odwiedzasz czy wszyscy mieszkają tutaj. Jakbym miał tarabanić się pociągami z 4 dzieci, psem i dwoma kotami to ja dziękuję. Mimo homeworkingu i tak robię 15 tysięcy km rocznie, a to podobno niedużo. Jednak na tyle dużo że nie opłaca się carsharing.

        • 9 2

        • `na siłkę i jogę też jedziesz autem jak sądzę

          a dzieci to nie trzeba podwozić pod drzwi szkoły, mają nogi...

          • 0 1

      • Pobudka!

        • 0 0

  • (2)

    No i pieknie, co prawda pewnie mieszkania za 1M nie mniej, ale nadal spoko. Lokale pewnie na wynajem, chodz lepiej tak niz ogorek warzywny.

    • 20 22

    • Z ceną to grubo przesadziłeś (1)

      Nie mniej jednak widać , że grunt pod mieszkania mocno kurczy się skoro developerzy wchodzą na Stogi i Przeróbkę. Dla słoika to pewno jakieś odludzie , ale zorientowany miejscowy wie, że stąd na Stare Miasto to 15 min

      Nie mniej jednak widać , że grunt pod mieszkania mocno kurczy się skoro developerzy wchodzą na Stogi i Przeróbkę. Dla słoika to pewno jakieś odludzie , ale zorientowany miejscowy wie, że stąd na Stare Miasto to 15 min tramwajem, rozwinięta infrastruktura , szkoła z basenem, tramwaj , autobus , przedszkola , żłobki , ośrodek zdrowia no i do tunelu pod Wisłą raptem 5 minut. Mieszkańcy to głównie emeryci zła fama o dzielni to już przeszłość

      • 14 2

      • Stogi - fatalna dzielnica

        • 4 18

  • szambo

    szambo wisla

    • 25 16

  • (3)

    Spokojnie, i tak nikt z nas tam nie zamieszka. Będą kawalerki i hotele dla turystów.

    • 62 16

    • Malkontent ty to masz wiedzę która powala.

      • 5 14

    • Współczuję turystom ze Stonogi

      Mam tam rodzinę i często bywam, to chyba najgorsza dzielnica nadmorska w 3city.

      • 3 10

    • Odczepili się od Brzeźna to wzięli za Stogi.

      • 1 0

  • interesujące

    • 6 12

  • (3)

    Do boju rodacy , przyłóżcie im co będą nam tu zmieniać ! Nic nie robią źle coś zrobiąteż źle . Juz nie mogę się doczekać waszych rewelacyjnych opinii.

    • 11 25

    • Wlasnie. Zawsze narzekają (2)

      • 2 4

      • (1)

        Może im zależ żeby nie było gorzej.

        • 2 1

        • przecież im zależy tylko na hejcie

          oni tym (a prawdopodobnie za to) żyją

          • 0 1

  • fale tsunami przeleją

    się przez cieśniny duńskie i podtopią dolne miasto

    • 18 11

  • Chyba się skończyły tereny pod betonoze (3)

    Przeróbka i Stogi, jakie są każdy widzi. Ale po tym co się dzieje w innych dzielnicach Gdańska , chyba nie ma wątpliwości, że są to jedne że spokojniejszych dzielnic.

    100x bardziej wolałbym mieszkać na

    Przeróbka i Stogi, jakie są każdy widzi. Ale po tym co się dzieje w innych dzielnicach Gdańska , chyba nie ma wątpliwości, że są to jedne że spokojniejszych dzielnic.

    100x bardziej wolałbym mieszkać na Stogach/Przeróbce, z rozwinięta komunikacją miejską od prawie 100 lat, niż w południowych dzielnicach, gdzie ciągle jest narzekanie, jak to im tam wszystkiego brakuje.
    Ale jak widać, trend jest nieodwracalny, betonoza dotrze wszędzie.

    Ciekawe co na to p.Janek. Pewnie jakieś udziały w nowej inwestycji ma zapewnione.

    • 58 14

    • I do tego, tor wioślarski

      I mamy, wakacyjny kurort, z widokiem na zmagania wioślarzy...

      Takie tam, niespełnione...

      • 11 1

    • Wara kundelku od p. Jana!

      • 2 6

    • Na razie o udział walczy ale chyba żle się do tego zabrał. No cóż, to już nie młodzieniaszek.

      • 0 0

  • (6)

    Super! Nareszcie ta część Gdańska doczeka się zmian. Projekt wygląda ok.

    • 25 41

    • doczekasz się zmian, doczekasz i będziesz jeszcze tęsknił za obecnym stanem na Stogach (4)

      w korku będziesz codziennie stał po kilkadziesiąt minut...
      a jeszcze jak most siennicki zamkną....

      • 19 5

      • Bo stogi to wyspa. Zero alternatywnych wyjZsow (3)

        • 7 6

        • (2)

          Kiedyś to była wyspa co miała jeden most (Siennicki). Teraz oprócz wspomnianego mostu, są jeszcze: Most Wantowy, Tunel pod Martwą Wyspą i Prom do Szwecji;) Z innych dzielnic jest trudniej wyjechać.

          • 8 5

          • Martwą Wyspą ?

            • 2 1

          • Ale najpierw trzeba dojechac jedna ,jesyna droga

            • 1 1

    • Racja

      • 3 2

  • A kiedy nowe drogi z objazdem centrum? (7)

    Tak, zeby transport nie odbywał się przez centrum miasta? Gorą czy dołem - wszystko jedno. Bo teraz najszybszy przejazd z Oruni na Żabiankę wiedzie przez Starogard Gdanski, Kartuzy, Sierakowice, Lebork i Wejherowo.

    • 39 12

    • Pewnie wszystkie drogi budowac naraz (1)

      A potem narzekania ze wszedzie rozkopane i korki, Nie od razu Krakow zbudowano

      • 3 10

      • Ale budować drogi

        a nie je zwężać

        • 7 2

    • pora udać się do okulisty

      • 6 5

    • objazd centrum miasta umożliwił tunel pod Martwą Wisłą (2)

      tak jak każda duża inwestycja drogowa miał "odciążyć" Wały Jagiellońskie i Okopową, ale tzw. ruch indukowany spowodował, że jak były tam korki, tam nadal są. Tylko radykalne przestawienie myślenia o systemie

      tak jak każda duża inwestycja drogowa miał "odciążyć" Wały Jagiellońskie i Okopową, ale tzw. ruch indukowany spowodował, że jak były tam korki, tam nadal są. Tylko radykalne przestawienie myślenia o systemie komunikacyjnym na tworzenie połączeń komunikacją szynową (najlepiej SKM oraz zelektryfikowaną PKM np. do południowych dzielnic Gdańska i północnych dzielnic Gdyni) może poprawić system transportu pasażerskiego naszej aglomeracji. Żadna rozbudowa sieci dróg nic tutaj nie pomoże.

      • 6 11

      • najpierw trzeba stworzyć komunikację

        a nie tylko wycinać drogi, nie dokładać autobusów i tłoczyć... Tak to nie działa, to tylko pokazuje jak upadła świta przy korycie, która swoim zachowaniem niczym nie różni się od (nie)rządu.

        • 8 2

      • To nie problem samego tunelu czy popytu indukowanego, tylko połączenia z innymi drogami

        Główną osią miasta jest DW468 - Okopowa+Wały Jagiellońskie+Al. Zwycięstwa+Grunwaldzka, tam jest większość biurowców i tam jest większość osób ma swój cel podróży. Problemem jest fakt, że gdziekolwiek byśmy próbowali

        Główną osią miasta jest DW468 - Okopowa+Wały Jagiellońskie+Al. Zwycięstwa+Grunwaldzka, tam jest większość biurowców i tam jest większość osób ma swój cel podróży. Problemem jest fakt, że gdziekolwiek byśmy próbowali zjechać z Drogi Zielonej czy Marynarki Polskiej na DW468, to każda z tych tras będzie wiodła przez któreś wąskie gardło i korki. Dlatego mimo istnienia tunelu większość kierowców i tak jedzie Okopową, bo wolą jechać krótszą trasą i stać w korku, niż jechać dłuższą trasą a i tak stać w korku.

        • 7 0

    • Bzdury wypisujesz, codziennie jadę z Żabianki o godz. 7.00 na Orunię przez centrum i nawet stojąc na światłach przed Huciskiem i przed Okopową jestem na Starogardzkiej w 25 minut.

      • 1 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.