2021-12-06 16:32
To kadencja koncepcji. W Gdańsku jest obecnie realizowana tylko jedna duża inwestycja w infrastrukturę transportu publicznego! (nowa warszawska). Tak źle nie było w Gdańsku od wejścia do UE!
Do tego odwołali po cichu budowę nowej świętokrzyskiej
2021-12-06 16:53
Skończyła się perspektywa ue, to kasy nie ma.
Chętnie bym zrobił nową kuchnię, ale nie mam na to kasy. Mam wziąć kredyt, żeby przez dwa miesiące było wow, a potem spłacać kilka lat?
Mamy już jeden szczebel władzy który dokładnie tak rządzi - kredyty na bieżącą konsumpcję, a za pięć lat się pomyśli.
2021-12-06 17:08
skonczyla sie kasa UE no i od tego konczy sie takze nasza wspolna kasa, bo musimy sie wszyscy zrzucac, tj samorzady, czego wczesniej nie bylo w taaaakiej skali na splate dlugoj PR-owych pis w centrali.
skonczyla sie kasa UE no i od tego konczy sie takze nasza wspolna kasa, bo musimy sie wszyscy zrzucac, tj samorzady, czego wczesniej nie bylo w taaaakiej skali na splate dlugoj PR-owych pis w centrali.
Tanio i fajno juz bylo. Teraz czeka nas sprzatanie po PiS, za co zaplacimy my, nasze dzieci i byc moze nasze wnuki, a to tylko 6 lat minelo... :(
2021-12-06 18:01
2021-12-06 18:02
oraz przymiarek do rozbudowy jej sieci (choćby przy pomocy bajpasu kaszubskiego). Oczywiście czekać także należy na przedłużenie osobnych torów SKM w stronę Pruszcza a nawet Tczewa, nie mówiąc o osobnych torach dla SKM w stronę Rumi, Redy i Wejherowa.
2021-12-06 21:19
Ale to tylko przymiarki ostatniej kolejnosci odsniezania... I to tylko przed wyborami. Przed ostatnimi Struk obiecywal polaczenie do Bytowa... W zadnym z miast nie widac potencjalu gospodarczego, ktory moglby sfinansowac
Ale to tylko przymiarki ostatniej kolejnosci odsniezania... I to tylko przed wyborami. Przed ostatnimi Struk obiecywal polaczenie do Bytowa... W zadnym z miast nie widac potencjalu gospodarczego, ktory moglby sfinansowac takie rozwiazania.
Gospodarcza "januszerka" ma w pompie, jak pracownik dotrze do pracy i zalatwi zyciowe sprawy. Jak nie "przez apke", to rekami sprowadzonych jeszcze tanszych pracownikow, ktorzy dadza sie skoszarowac.
2021-12-06 18:06
lepiej zbudować ciąg pieszo - rowerowy wzdłuż potoku oruńskiego - zostało kilkaset metrów od zbiornika Augustowska do Kampinoskiej. Jak będzie bajpas Niepołomickiej i Przebiśniegowej powstanie sensowna arteria ruchu
lepiej zbudować ciąg pieszo - rowerowy wzdłuż potoku oruńskiego - zostało kilkaset metrów od zbiornika Augustowska do Kampinoskiej. Jak będzie bajpas Niepołomickiej i Przebiśniegowej powstanie sensowna arteria ruchu pieszych i rowerzystów do Oruni za nieporównanie mniejsze pieniądze i o nieporównanie większej przepustowości ruchu ludzi (jak wiadomo, warto bardziej dbać o arterie ruchu ludzi a nie terenochłonnych/ przestrzeniożernych pojazdów jakimi są samochody prywatne).
2021-12-06 18:53
2021-12-06 19:59
będziesz miał dzieci to zmienisz nastawienie do prywatnych samochodów. Ruszasz się w ogóle gdzieś poza swoje mieszkanie? Czy od pubu do klubu i do pracy? Rodzinę odwiedzasz czy wszyscy mieszkają tutaj. Jakbym miał
będziesz miał dzieci to zmienisz nastawienie do prywatnych samochodów. Ruszasz się w ogóle gdzieś poza swoje mieszkanie? Czy od pubu do klubu i do pracy? Rodzinę odwiedzasz czy wszyscy mieszkają tutaj. Jakbym miał tarabanić się pociągami z 4 dzieci, psem i dwoma kotami to ja dziękuję. Mimo homeworkingu i tak robię 15 tysięcy km rocznie, a to podobno niedużo. Jednak na tyle dużo że nie opłaca się carsharing.
2021-12-07 12:46
a dzieci to nie trzeba podwozić pod drzwi szkoły, mają nogi...
2021-12-07 06:53
2021-12-06 16:39
No i pieknie, co prawda pewnie mieszkania za 1M nie mniej, ale nadal spoko. Lokale pewnie na wynajem, chodz lepiej tak niz ogorek warzywny.
2021-12-06 17:21
Nie mniej jednak widać , że grunt pod mieszkania mocno kurczy się skoro developerzy wchodzą na Stogi i Przeróbkę. Dla słoika to pewno jakieś odludzie , ale zorientowany miejscowy wie, że stąd na Stare Miasto to 15 min
Nie mniej jednak widać , że grunt pod mieszkania mocno kurczy się skoro developerzy wchodzą na Stogi i Przeróbkę. Dla słoika to pewno jakieś odludzie , ale zorientowany miejscowy wie, że stąd na Stare Miasto to 15 min tramwajem, rozwinięta infrastruktura , szkoła z basenem, tramwaj , autobus , przedszkola , żłobki , ośrodek zdrowia no i do tunelu pod Wisłą raptem 5 minut. Mieszkańcy to głównie emeryci zła fama o dzielni to już przeszłość
2021-12-06 17:23
2021-12-06 16:39
szambo wisla
2021-12-06 16:43
Spokojnie, i tak nikt z nas tam nie zamieszka. Będą kawalerki i hotele dla turystów.
2021-12-06 18:01
Malkontent ty to masz wiedzę która powala.
2021-12-06 18:42
Mam tam rodzinę i często bywam, to chyba najgorsza dzielnica nadmorska w 3city.
2021-12-07 07:55
Odczepili się od Brzeźna to wzięli za Stogi.
2021-12-06 16:45
2021-12-06 16:47
Do boju rodacy , przyłóżcie im co będą nam tu zmieniać ! Nic nie robią źle coś zrobiąteż źle . Juz nie mogę się doczekać waszych rewelacyjnych opinii.
2021-12-06 22:05
2021-12-07 07:56
Może im zależ żeby nie było gorzej.
2021-12-07 09:09
oni tym (a prawdopodobnie za to) żyją
2021-12-06 16:48
się przez cieśniny duńskie i podtopią dolne miasto
2021-12-06 16:49
Przeróbka i Stogi, jakie są każdy widzi. Ale po tym co się dzieje w innych dzielnicach Gdańska , chyba nie ma wątpliwości, że są to jedne że spokojniejszych dzielnic.
100x bardziej wolałbym mieszkać na
Przeróbka i Stogi, jakie są każdy widzi. Ale po tym co się dzieje w innych dzielnicach Gdańska , chyba nie ma wątpliwości, że są to jedne że spokojniejszych dzielnic.
100x bardziej wolałbym mieszkać na Stogach/Przeróbce, z rozwinięta komunikacją miejską od prawie 100 lat, niż w południowych dzielnicach, gdzie ciągle jest narzekanie, jak to im tam wszystkiego brakuje.
Ale jak widać, trend jest nieodwracalny, betonoza dotrze wszędzie.
Ciekawe co na to p.Janek. Pewnie jakieś udziały w nowej inwestycji ma zapewnione.
2021-12-06 16:58
I mamy, wakacyjny kurort, z widokiem na zmagania wioślarzy...
Takie tam, niespełnione...
2021-12-06 21:33
Wara kundelku od p. Jana!
2022-01-05 06:31
Na razie o udział walczy ale chyba żle się do tego zabrał. No cóż, to już nie młodzieniaszek.
2021-12-06 16:55
Super! Nareszcie ta część Gdańska doczeka się zmian. Projekt wygląda ok.
2021-12-06 17:12
w korku będziesz codziennie stał po kilkadziesiąt minut...
a jeszcze jak most siennicki zamkną....
2021-12-06 17:24
2021-12-06 17:36
Kiedyś to była wyspa co miała jeden most (Siennicki). Teraz oprócz wspomnianego mostu, są jeszcze: Most Wantowy, Tunel pod Martwą Wyspą i Prom do Szwecji;) Z innych dzielnic jest trudniej wyjechać.
2021-12-06 20:56
2021-12-06 22:07
2021-12-06 17:20
2021-12-06 17:01
Tak, zeby transport nie odbywał się przez centrum miasta? Gorą czy dołem - wszystko jedno. Bo teraz najszybszy przejazd z Oruni na Żabiankę wiedzie przez Starogard Gdanski, Kartuzy, Sierakowice, Lebork i Wejherowo.
2021-12-06 17:21
A potem narzekania ze wszedzie rozkopane i korki, Nie od razu Krakow zbudowano
2021-12-06 18:41
a nie je zwężać
2021-12-06 17:37
2021-12-06 18:00
tak jak każda duża inwestycja drogowa miał "odciążyć" Wały Jagiellońskie i Okopową, ale tzw. ruch indukowany spowodował, że jak były tam korki, tam nadal są. Tylko radykalne przestawienie myślenia o systemie
tak jak każda duża inwestycja drogowa miał "odciążyć" Wały Jagiellońskie i Okopową, ale tzw. ruch indukowany spowodował, że jak były tam korki, tam nadal są. Tylko radykalne przestawienie myślenia o systemie komunikacyjnym na tworzenie połączeń komunikacją szynową (najlepiej SKM oraz zelektryfikowaną PKM np. do południowych dzielnic Gdańska i północnych dzielnic Gdyni) może poprawić system transportu pasażerskiego naszej aglomeracji. Żadna rozbudowa sieci dróg nic tutaj nie pomoże.
2021-12-06 18:51
a nie tylko wycinać drogi, nie dokładać autobusów i tłoczyć... Tak to nie działa, to tylko pokazuje jak upadła świta przy korycie, która swoim zachowaniem niczym nie różni się od (nie)rządu.
2021-12-06 18:59
Główną osią miasta jest DW468 - Okopowa+Wały Jagiellońskie+Al. Zwycięstwa+Grunwaldzka, tam jest większość biurowców i tam jest większość osób ma swój cel podróży. Problemem jest fakt, że gdziekolwiek byśmy próbowali
Główną osią miasta jest DW468 - Okopowa+Wały Jagiellońskie+Al. Zwycięstwa+Grunwaldzka, tam jest większość biurowców i tam jest większość osób ma swój cel podróży. Problemem jest fakt, że gdziekolwiek byśmy próbowali zjechać z Drogi Zielonej czy Marynarki Polskiej na DW468, to każda z tych tras będzie wiodła przez któreś wąskie gardło i korki. Dlatego mimo istnienia tunelu większość kierowców i tak jedzie Okopową, bo wolą jechać krótszą trasą i stać w korku, niż jechać dłuższą trasą a i tak stać w korku.
2021-12-06 20:17
Bzdury wypisujesz, codziennie jadę z Żabianki o godz. 7.00 na Orunię przez centrum i nawet stojąc na światłach przed Huciskiem i przed Okopową jestem na Starogardzkiej w 25 minut.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.