2009-05-25 07:14
"Wolałbym, żeby to był przypadek" ???? Takie przypadki u nas się na zdarzają
Polacy to rasiści i ksenofobi! Nie wszyscy, ale...
2009-05-25 08:12
2009-05-25 10:21
Od kiedy trojmiasto.pl jest lewackie? W każdym razie doszło do ostrzelania biura NCK i trzeba tą sprawę wyjaśnić. Trudno uwierzyć w przypadek w tym wypadku, a jeżeli tak, to znaczy, że skrajna prawica wchodzi w nową jakość swego działania - terroryzm.
2009-05-25 10:28
Przypominam, że faszyzm to SKRAJNA LEWICA - narodowy socjalizm. Śledztwo pokaże o co chodzi, wszk miał "problemy osobiste"...
2009-05-25 10:34
O tym, czy dana ideologia jest lewicowa, centrowa, czy prawicowa decyduje zasada wykluczenia. To, że narodowy-socjalizm miał rozbudowany program socjalny nie zmienia faktu, że III Rzesza pozostała przy prywatnej
O tym, czy dana ideologia jest lewicowa, centrowa, czy prawicowa decyduje zasada wykluczenia. To, że narodowy-socjalizm miał rozbudowany program socjalny nie zmienia faktu, że III Rzesza pozostała przy prywatnej własności środków produkcji (imperia finansowe typu IG Farben) świadczy raczej, że był to (ekonomicznie) ustrój kapitalistyczny. Druga sprawa, że zasada wykluczenia objęła wszystkich, niebędących czystymi rasowo Aryjczykami. W tym samym ustrój III Rzeszy jest raczej skrajną formą kapitalizmu niż ustrojem, który można określić "lewackim".
2009-05-25 10:55
Narodowi socjaliści wykluczali za rase, bolszewicy za klasę - to i to skrajna lewica...
2009-05-25 12:39
Wykluczenie za klasę nie oznaczało "ostatecznego rozwiązania" - klasę społeczną można zmienić, rasy nie.
2009-05-25 13:03
Polacy ginący w Katyniu itd. - czy to też nie było "ostateczne rozwiązanie" ?
2009-05-25 12:27
skrajny nacjonalizm to prawica
faszyzm zakladam likwidacje komunizmu dla tewgo 3rzesza zaatakowala najwiekszego sojusznika zsrr
Polski skrajny nacjonalizm a wercz faszyzm to LPR i wszystko co z nim zwiazane
skrajny nacjonalizm to prawica
faszyzm zakladam likwidacje komunizmu dla tewgo 3rzesza zaatakowala najwiekszego sojusznika zsrr
Polski skrajny nacjonalizm a wercz faszyzm to LPR i wszystko co z nim zwiazane oraz PIS ale PIs to raczej nacjonalisci skrani a LPR to faszysci i ich mlodzieżuwka palili sfastyki i robili inne gesty ( w sadzie przeszlo ze piwo zamawiali krzyczac HH )
2009-05-25 12:38
I nie wypowioadaj się o rzeczach, októrych nie masz pojęcia np. o narodowym socjaliźmie, w ogóle o historii i polityce.
I głosuj sobie dalej na SLD czy inne PO, jak towarzysz Stalin przykazał...
2009-05-25 14:33
do szkoly!
2009-05-25 16:27
Niestety, nie masz racji:
1.
Oś podziału internacjonalizm - nacjonalizm jest niezależna od linii podziału prawica-lewica
2
Narodowo-SOCJALISTYCZNA Partia Niemiec (NSDAP) była zdecydowanie
Niestety, nie masz racji:
1.
Oś podziału internacjonalizm - nacjonalizm jest niezależna od linii podziału prawica-lewica
2
Narodowo-SOCJALISTYCZNA Partia Niemiec (NSDAP) była zdecydowanie lewicowa. Właściciel koncernu był nim jedynie z nazwy - nie mógł np. sam realizować zysków ani sprzedać firmy, a kierunek produkcji wyznaczało państwo
3.
Antagonizm z komunistami bynajmniej nie wynikał z niechęci do socjalizu, lecz z niechęci do internacjonalizmu. Choć i to nie do końca, bowiem w owym rzekomym internacjonaliźmie rosyjskim było sporo nacjonalizmu rosyjskiego - było to więc starcie dwu narodów z aspiracjami.
4.
LPR rzeczywiście jest narodowa ale nie wiem czemu nie jest dla wszystkich oczywiste że jest także niemal skrajnie lewicowa (zobaczcie co proponują w sferze gospodarki)
5
Nie wiem jak ma się to wszystko do omawianej sprawy - i , szczerze mówiąc, motywy sprawców są mi OBOJETNE. Należy sądzić CZYNY, a czyn był chuligański (i mógł doprowadzić do nieszczęścia o charakterze kryminalnym). Dlatego niezależnie od motywów, trzeba gości ścigać i skazać
6.
Przy tym wszystkim biadolenie nad rzekomym polskim rasizmem uważam za głupie - równie dobrze możnaby zachwycac sie "polskim wysportowaniem" gdy Agnieszka Radwańska wygrywa mecz w tenisa.
W jednym i drugim wypadku to bzdura - zachowania pojedyńczych osób czy małych subkultur nie dają powodow do uogólnień
7.
Niezależnie od koloru skóry p.Larry'ego trochę mnie dziwi że dyrektorem Nadbałtyckiego Centrum Kultury nie jest ktoś urodzony nad Bałtykiem (nie wykluczam że jest w tym jakaś myśl, ale to dziwne...)
Niemniej już samo to świadczy o praktycznym braku rodzimego rasizmu - nie wyobrażam sobie by tolerowano Polaka na stanowisku np. Harlemskiego Domu Kultury :)
2009-05-26 00:03
kurde bo az sam w te bzdury zaczalem lykac; nazizm lewica???????? nie badz smieszny
2009-05-26 07:26
2009-05-26 10:54
patrzac z punktu widzenia wolnosci osobistych to daleka prawica; gospodarczo zadne z przedsiebiorstw nie bylo w rekach panstwa nominalnie, realnie byly ikontrolowane przez panstwo i tak samo panstwo ingerowalo w sfere
patrzac z punktu widzenia wolnosci osobistych to daleka prawica; gospodarczo zadne z przedsiebiorstw nie bylo w rekach panstwa nominalnie, realnie byly ikontrolowane przez panstwo i tak samo panstwo ingerowalo w sfere gospodarki; czyli co do gospodarki moge sie zgodzic ze to byl socjalizm; inaczej! narodowy niech sie odnosi wolnosci osobistych a socjalizm do sfery gospodarki
ztem i zolwik i pan Piotrowski maja po czesci racje
2009-05-27 10:13
1
Co do wolności osobistych nazizm był skrajną lewicą : gestapo, brak wolności słowa , brak wolności osobistej
2
Co do gospodarki był lewicą umiarkowaną (oczywiście z mojego punktu widzenia każda lewica
1
Co do wolności osobistych nazizm był skrajną lewicą : gestapo, brak wolności słowa , brak wolności osobistej
2
Co do gospodarki był lewicą umiarkowaną (oczywiście z mojego punktu widzenia każda lewica jest za bardzo lewicowa :)
3.
Co do spraw światopoglądowych nazizm był lewicowy, zwalczając ostro nie tylko KK, ale i większość wyznań protestanckich (wyjątkiem był "Kościół Niemiecki" zrzeszający 1/3 pastorów postulujący usunięcie z Pisma wątków semickich)
Więcej an ten temat napisałem tu http://www.analizy.biz/marek1962/kwh.pdf
2009-05-26 00:21
http://en.wikipedia.org/wiki/File:European-political-spectrum.png
2009-05-26 00:27
patrzac z punktu widzenia wolnosci osobistych daleka prawica, total/autoryt-aryzm
2009-05-25 08:15
TT-ki lub raczej TTK.. Zatrudnijcie korektora, bo sam do was przyjdę to robić..
2009-05-25 09:38
sam się poddaj korekcji, pistolet TT zwany potocznie T(e)T(e)-ka
2009-05-25 10:46
...
2009-05-25 10:53
jesteś łeb!!!!!!!!
2009-05-25 08:33
Polacy rasiści każdy to powie i nikt tu nie lubić czarny człowiek... Jak to śpiewał kiedyś Big Cyc ;)
2009-05-25 09:11
"Ta zarośnięta małpa z czarnym ryjem to mam być ja" - jak to mówił Misiu-Rysiu
2009-05-25 11:12
Polska-Afryka
Afryka-Polska
2009-05-25 09:30
głupku tępyś jak but
2009-05-25 09:42
A Niepolacy mnie nie interesują.
2009-05-25 09:51
Widzisz "wady" tylko u Polaków, wady innych cię nie interesują --> Jesteś antypolonistą --> Jesteś rasistą
2009-05-25 10:23
moze byc jedynie nacjonalista.
2009-05-25 10:30
2009-05-25 12:00
To, że nie interesuje mnie jak do kwestii rasowych podchodzą inne narodowości świadczy o mojej wrogości w stosunku do nich? ciekawe...
2009-05-25 12:23
Wrogości wobec Polaków, godnych wg ciebie potrępienia...
Natomiast te same wady u innych nacji są ci obojętne --> podwójny standard moralności...
2009-05-25 12:36
no nie moge jakie prymitywne myslenie nie sadzisz e najpierw trzeba zaczac od siebie a pozniej czepiac sie innych ( wtpie bys zrozumial ta alalogie )
2009-05-25 12:40
2009-05-25 10:24
Kto kocha może więcej - ta zasada tyczy się szczerości w związkach, także związku obywatela ze swoim krajem. Krytyka Polski i współobywateli, którzy nie są idealni (to oczywiste), bez rozmydlania pt. "a u was biją Murzynów" jest obywatelskim obowiązkiem.
2009-05-25 10:32
Jakieś durne łajzy wybiły szybę i tyle.
2009-05-25 12:42
Cytatu z polskiej historii politycznej nie czaisz - chodzi o typ argumentacji, którą stosował J. Urban w okresie stanu wojennego w Polsce i (przy okazji) kryzysu ekonomicznego w USA. W odpowiedzi na pomoc humanitarną Polonii wysłał pomoc humanitarną do USA (sroga zima i brak pomocy socjalnej spowodowała wtedy śmierć wielu bezdomnych).
2009-05-25 13:09
No ale tu faktycznie chodzi o czarnoskórego człowieka, i że robi się propagandę o zamachu itp. bzdury...
2009-05-25 09:59
Drogi moderatorze jesteś rasitstą, homofobem ciemniakiem tak jak cała twoja rodzina i zdecydowana większość twoich znajomych.
2009-05-25 13:06
Przypominam, że to czarni są największymi rasistami!
Te strzały to sygnał, społeczeństwo nie jest zadowolone, komuś się coś nie podoba. Oczywiście sposób na przedstawienie swoich poglądów jest karygodny, ale nie
Przypominam, że to czarni są największymi rasistami!
Te strzały to sygnał, społeczeństwo nie jest zadowolone, komuś się coś nie podoba. Oczywiście sposób na przedstawienie swoich poglądów jest karygodny, ale nie każdy musi być dyplomatą...
Dyrektor takiego NCK musi być tolerowany i lubiany na terenie, na którym ma działać. Wstawianie "odmieńców"(niestety, mało jest w Polsce Murzynów z Nigerii) nie jest najlepszym pomysłem.
Taki dyrektor ośrodka kulturowego powinien być mocno zakorzeniony w tej, naszej kulturze.
Wyobraźcie sobie, że Czech jedzie do Aborygenów i krzewi kulturę...
A po jaką cholerę?
Zdaję sobie sprawę, że tygle robią się modne, kolory się zacierają, ale pewnych rzeczy nie przeskoczymy żadną mądrą poprawnością polityczną, ani ustawami.
Poza tym- nie rozumiem: to my już nie mamy swoich ludzi na takie stanowiska?
Przecież to bardzo źle świadczy o naszych artystach, ludziach kultury.
Niedługo trzeba będzie tolerować pedofilii, bo "przecież to nie jest nic złego, to też miłość", a jeśli myślisz inaczej, to zostaniesz pożarty i okrzyknięty homofobem, rasistą, wieśniakiem i nietolerancyjnym bucem.
2009-05-25 13:46
Nie przesadzaj. Trochę się podnieciłeś i juz wyszły z tego bzdury.
2009-05-26 19:00
Zgodzę się z tym, że "czarni" to najwięksi rasiści... I nie pomogą tu argumenty, że to "biali" zaczęli czy że to za niewolnictwo rewanż etc.
Jest w "czarnych" wiele wad ale czy u nas "białych" ich nie ma?
To są jedynie troszkę inni ludzie niż my, ale też ludzie.
2009-05-25 10:18
nie ma uprzedzeń rasowych. Nie wspomnę o Włochach, albo Rosjanach.
2009-05-25 10:22
i czeskiej reklamówce na wybory do europarlamentu wychwalającej sasiedztwo cyganów...
2009-05-25 07:25
trzeba było siedzieć w domu
Opinia została zablokowana przez moderatora
Opinia została zablokowana przez moderatora
2009-05-25 15:39
żal mi cie biedny głupi ograniczony człowieczku
2009-05-25 07:28
ciemnogród. Prezydent Adamowicz powinnien natychmiast o przeprosić i postawić następny pomnik, taki jak pod dworcem
2009-05-25 09:43
którzy mają żony i dzieci.
2009-05-25 09:55
2009-05-25 10:26
Ja bym proponował marsz przeciw podwórkowej psychologii anglosaskiej.
2009-05-25 12:24
2009-05-25 12:42
2009-05-25 17:11
umyje wynawoskuje i tez przyjade
aaale wam pokaze hondziarze jak sie jezdzi bokami golfiiem
2009-05-25 07:29
z zacofanych zachowań i ciemno grodowych poglądów nasi rodacy są znani prawie na całym świecie
2009-05-25 07:50
rasiści są w każdej rasie :)!!!,,,
jak ktoś jest nierobem, nie ma dla mnie znaczenia czy jest fioletowy, czarny czy biały,, wielu ludzi wtedy myli pojęcia!!, wrzucasz do wora pedofili, dewiantów homo-seksualnych,
rasiści są w każdej rasie :)!!!,,,
jak ktoś jest nierobem, nie ma dla mnie znaczenia czy jest fioletowy, czarny czy biały,, wielu ludzi wtedy myli pojęcia!!, wrzucasz do wora pedofili, dewiantów homo-seksualnych, znam kilku fajnych chłopaków z klubu 69 w Sopocie, posłuchaj ich co mówią na temat tych tgz. marszów równości i tolerancji, a wtedy sie wypowiadaj!!!,,
jestem przeciw by moje dziecko w szkole było chowane przez Pederele lub inną forme odchyłu!!!
2009-05-25 07:58
DLA MNIE JESTEŚ PRYMITYWNĄ ISTOTA -OMYLNIE ZWANĄ TYLKO CZŁOWIEKIEM
Z TWOJEJ WYPOWIEDZI WYPŁYWA WIĘCEJ JADU NIŻ Z REAKCJI TEGO CZEGOŚ CO STRZELAŁO W OKNA NCK-u
2009-05-25 08:03
do pedereli nic nie mam do puki mnie za dupę nie łapią,,,,,
mogę mieć i mam swoje zdanie jeśli chodzi kontakt dzieci i homo-%^&^%$
2009-05-25 08:10
pedofilia zawsze będzie odchyleniem,ale nie ma ona statystycznie nic wspólnego z tym czy ktoś jest homo czy hetero
2009-05-25 08:17
W USA i niektórych państwach UE już to robią... Upadek cywilizacjipostępuje...
2009-05-25 10:44
jak długo istnieje ludzkość, tak długo to wszystko istnieje,
np. rzymscy cesarze wybierali młodego chłopaczka do swego łoża.
2009-05-25 11:16
... i to niej jest powód aby to akceptować prwnie i moralnie...
2009-05-25 11:18
A upadł bo zgnił...
2009-05-29 10:47
To nieprawda.
Wśród homomoseksualistów meskich pedofilia jest statystycznie dużo częstsza niż w grupie hetero.
Podobnie przeciętna liczba partnerów seksualnych w ciągu roku jest wśród homoseksualistów
To nieprawda.
Wśród homomoseksualistów meskich pedofilia jest statystycznie dużo częstsza niż w grupie hetero.
Podobnie przeciętna liczba partnerów seksualnych w ciągu roku jest wśród homoseksualistów wielokrotnie większa (homo nieco ponad 20, hetero niecałe 2 rocznie)
OCZYWIŚCIE są to dane statystyczne, mówiące wiele o demoralizacji środowiska, ale NIC nie mówiące o konkretnym homoseksualiście (który może np. żyć w stałym związku).
Tak czy owak tolerancja to jedno, sympatia dla osób zmagających się z tą skłonnością to drugie a próby wmówienia wszystkim wokół że zboczenie jest normą to zupełnie inna sprawa.
2009-05-25 15:14
Bez obaw, za dupę nie będziemy cię łapać, bo byśmy się pobrudzili.
Poza tym my się za brzydkie, tłuste, pryszczate tyłki nie bierzemy. Musiałbyś sobie zrobić przeszczep tyłka, żebyśmy w ogóle chcieli rzucić na ciebie okiem.
Opinia została zablokowana przez moderatora
2009-05-25 13:00
Baśki mają tylko fajny biust reszta do wymiany
2009-05-25 19:25
sączy się z twojej mega tolerancyjnej wypowiedzi
2009-05-25 16:10
Na pewno nie należy ich tępić z powodu ich ułomności, ale też głupotą jest stawianie ich na równi z normalnymi - faktem jest, że są ułomni. , mówienie inaczej jest idiotyczne. I jak każda ułomność, homoseksualizm ma swoje ujemne /i trochę dodatnich/ konsekwencje - czas już chyba nauczyć się patrzeć na to rozsądnie bez przeginania w żadną stronę.
Opinia została zablokowana przez moderatora
Opinia została zablokowana przez moderatora
Opinia została zablokowana przez moderatora
Opinia została zablokowana przez moderatora
2009-05-25 10:09
Moderatorze jesteś rasitstą, homofobem ciemniakiem tak jak cała twoja rodzina i zdecydowana większość twoich znajomych. No chyba, że nie czujesz się Polakiem tylko po niemieckim bękatrtem morycku. Kij ci w oko-byle głęboko.
2009-05-25 15:11
myslisz pewnie że dlatego iz jestes taki tolerancyjny dla wszystkich i wszystkiego oznacza samo przez sie że ty jestes oświecony i jakiś wyjątkowo mądry, a tutaj się mylisz głupku. takie downy jak ty myślą że zatuszują
myslisz pewnie że dlatego iz jestes taki tolerancyjny dla wszystkich i wszystkiego oznacza samo przez sie że ty jestes oświecony i jakiś wyjątkowo mądry, a tutaj się mylisz głupku. takie downy jak ty myślą że zatuszują swoją głupotę jak będą powielać pewne wzorce zachowań najlepiej z zachodniej europy, np. ultratolerancję i inne w twoim mniemaniu światłe zachowania takie jak obrażanie całego narodu z powodu jakiegoś durnego incydentu. wielu polaków jest znanych z tego ze są na tyle głupi że wiecznie obrażają resztę populacji bo sami są marnymi kreaturami które nic nie osiągnęły i muszą się jakoś dowartościować. dla mnie ty racode jesteś przykładem największej ciemnoty i zacofania tego narodu poprzez wypisywanie takich idiotycznych tekstów.
Nietolerowanie kogoś tylko dlatego że ma inny kolor skóry jest złe, ale dawanie komuś dobrego stanowiska tylko ze względu na to że jest czarny jest jeszcze głupsze. W Polsce każdy murzyn może odnieść sukces tylko dlatego że jest czarny i ogół żeby pokazać jaki to jest oświecony będzie go faworyzować, czego ja osobiście nie rozumiem, żeby odnieść sukces trzeba być w czymś lepszy od innych a nie bazować tylko na kolorze skóry. Ciekawe dlaczego ten koleś został dyrektorem NCK, gdyby był biały pewnie nigdy by nim nie został ale jako murzyn ma specjalne względy i tyle.
2009-05-25 07:31
Jak Polaka biją za granicą, to żle.
Jak Polak bije obcokrajowca w Polsce, to dobrze.
2009-05-25 08:09
Włącz myślenie i nie ulegaj emocjom nastolatko. Nie wiadomomo kto to zrobił ani z jakich powodów ( ... a może "propblemy osobiste"). Więc nie wyciągaj fałszywych wniosków.
2009-05-25 09:38
to co Ci Tusk Vision Net. podaje?? g...wiesz.
2009-05-25 12:29
wszechidioci są wszędzie tam gdzie można zademonstrować swoją pogardę dla bliźniego za to mże się od nas różni. wszechpolacy to tylko i wyłącznie marne głupie ludziki z chorym systemem wartości: "Bóg Honor Ojczyzna, a bliźniego swego zapie**ol kolego". Tylko jak ma się ta agresja do wiary katolickiej?
2009-05-25 12:30
zapomniałem wspomnieć, że i z tym honorem to u wszechmłotków kiepsko jest :)
2009-05-25 12:44
Mam mówiła, że ci to szkodzi
2009-05-25 18:41
Wyborcza Wyborczą, a rzeczywistość rzeczywistością... w mediach czesto przeginają, ale zachowania wszechpolaków widać na ulicach często, i niestety zazwyczaj nie odbiegają od tego, czego mozemy sie dowiedziec z GW i innych...
2009-05-26 07:35
Manipulacja a nie rzeczywistość... Często widuję za to brudasów z Che na poplamionej koszulce...
2009-05-25 20:15
2010-01-18 17:19
glupy jestes
2009-05-25 07:33
co się dziwić-polscy politycy mają w większości rasistowskie i narodowościowe poglądy
2009-05-25 13:43
Widać, kto głosował na niego.
Opinia została zablokowana przez moderatora
2009-05-25 08:21
2009-05-25 09:29
2009-05-25 07:36
w polsce być ciemnym i prymitywnym to zasługa ,bo większość cię rozumie
2009-05-25 07:58
powodzenia z takim myśleniem,,
byłeś może w anglii?
1. czarnuch mega leniwy!!!!
2. 80% przestępstw czarni
3. pracowałem z nimi ,,, (masakra)
4. pod parasolem pseudo rasizmu mają większe
powodzenia z takim myśleniem,,
byłeś może w anglii?
1. czarnuch mega leniwy!!!!
2. 80% przestępstw czarni
3. pracowałem z nimi ,,, (masakra)
4. pod parasolem pseudo rasizmu mają większe prawa niż Ty jako biały emigrant z europy!!
5. wszystkie swoje problemy przerzucają na to że są gnębieni, najlepsza obrona nie do podważenia
2009-05-25 10:56
to moze teraz wez na swiecznik polakow w anglii? chyba nie bez powodu nie lubia nas zagranica...
2009-05-25 12:43
im wiekszy menel tym wiecej poleczek trafia
2009-05-25 18:58
nie lubia nas rozne nieroby, ktore nie moga zrozumiec, ze Polacy dobrze pracuja i nie żądają nie wiadomo jakiej kasy za to... byłeś w Anglii?
2009-05-25 18:59
a, i moga na Polakow otwarcie jechac, bo nie sa czarni ani zolci ani czerwoni etc
2009-05-25 08:23
Niestety dużo tu takich...
2009-05-25 09:53
większość cię rozumie - oni ci tylko przytakuja w myśl zasady "nie gadaj z głupim bo cie o.ra".
Powodzenia ciemny i prymitywny racode
Opinia została zablokowana przez moderatora
Opinia została zablokowana przez moderatora
Opinia została zablokowana przez moderatora
2009-05-25 10:39
Drogi moderatorze jesteś rasitstą, homofobem ciemniakiem tak jak cała twoja rodzina i zdecydowana większość twoich znajomych.
2009-05-25 13:46
Najłatwiej im strzelić do kogoś o innym kolorze skóry, niż samemu wziąć się do uczciwej pracy.
2009-05-25 13:51
Polacy nie znoszą inności. Najlepiej jest jak wszyscy wygladają tak samo, mówią to samo i mają tyle samo. Każdy kto odstaje od grupy musi się liczyć z agrasją i brakiem tolerancji.
2009-05-25 07:38
a dlaczego do razu nazywacie to rasizmem? może ten kto strzelał nie zwraca uwagi na kolor skory, tylko po prostu Larego nie trawi?
2009-05-25 10:08
Nie można go nie trawić. Jest fantastycznym człowiekiem. Jest mi przykro, ze coś takiego go spotkało.
2009-05-25 10:35
2009-05-25 11:15
hmmm..
ja też go nie trawie
2009-05-25 11:15
a co to ma za znaczenie? jak nie trawi to znaczy, ze ma prawo strzelac? co za sposob myslenia?!!
2009-05-25 11:22
czyli na bank strzelał, bo mu kolor skóry nie pasi? tak? może ten, który strzelał w okna biura Larego zrobil to bo go Larry drażni, bo mu Larry zaszkodził, bo mu Larry poderwał żone, bo go Larry zwolnił z pracy.. Hipotez jest sporo i to wszystko wiąże się ze słowem "nie trawić Larrego".
2009-05-25 13:51
wlasnie o to chodzi - przymitywizm zachowania czlowieka - frustrata i tej calej dyskusji - w wiekszosci nie mniejszych frustratow, w ktorej chcac-niechcac przez oburzenie jej poziomem przyszlo mi wziac udzial... ale pozostaje jedno: no comments
2009-05-25 11:48
wróć do powyższego postu i przeczytaj jeszcze raz.
Teraz pomyśl.
już?
OK teraz odpowiedz na pytanie: w którym miejscu napisał, że ma prawo strzelać? Zadał tylko mądre pytanie, dlaczego każdy atak na
wróć do powyższego postu i przeczytaj jeszcze raz.
Teraz pomyśl.
już?
OK teraz odpowiedz na pytanie: w którym miejscu napisał, że ma prawo strzelać? Zadał tylko mądre pytanie, dlaczego każdy atak na czarnoskórego jest automatycznie nazywany rasistowskim? Czy każdy kto walnie mnie, czy ciebie w ryj jest od razu wrogiem narodu polskiego??? Takie uproszczenia to w poprzednim systemie obowiązywały...
2009-05-25 13:09
:)
2009-05-25 13:22
Mniam mniam...
2009-05-25 13:42
Wciąż panuje u nas ciemnota i głupota.
2009-05-25 13:51
Ciemnota i głupota objawia się bardzo często powtarzaniem zasłyszanych plotek jako faktów. W tym kontekście masz rację, na dodatek wpisujesz się w ten nurt. To MOŻE nie być rasizm. Tak samo jak potrącenie czarnoskórego
Ciemnota i głupota objawia się bardzo często powtarzaniem zasłyszanych plotek jako faktów. W tym kontekście masz rację, na dodatek wpisujesz się w ten nurt. To MOŻE nie być rasizm. Tak samo jak potrącenie czarnoskórego pieszego MOŻE nie być rasizmem. Kretyńskie uogólnienia typu "wszyscy Polacy to rasiści" itp. powodują tylko nerwowe reakcje nastoletnich onanistów zapatrzonych w NOP, ONR i MW.
2009-05-25 14:08
lepsze i zdrowsze jest zapatrzenie w NOP i ONR niż w GW i PO.
2009-05-25 14:27
To jakbyś twierdził że kiła jest lepsza od rzeżączki.
2009-05-25 07:44
ile razy dawał przyklady swojej nietolerancji i ksenofobii. Nic dziwnego że społeczność idzie w ślady "phemieha"
2009-05-25 08:15
2009-05-25 10:23
2009-05-25 11:18
To miało być śmieszne czy jak?
2009-05-25 13:47
z mózgiem zainfekowanym wirusem PIS? Polotu i fantazji?
2009-05-26 07:40
2009-05-25 15:41
masz na mysli poprzedniego?
2009-05-25 08:24
To się nazywa wypowiedź człowieka prawego i myślącego - przyszłość Narodu w tobie. Ave, heil, pa pa.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.