2012-07-11 21:59
zacytuj mój fragment nasączony nienawiścią.
a potem ja zacytuję twoich braci tutaj piszących.
pozdrawiam z miłością
2017-09-20 20:45
Jeszcze trochę już Putin ich pogonił ,przed wojną też nie mieli co u nas szukać teraz i Kaczyński zrobi z nimi porządek to sekta oszustów a my żyjemy w kraju chrześcijańskim !
2012-07-11 11:34
2012-07-11 12:22
To właśnie można powiedzieć o K.K ...tam dopiero są oszołomy.....gdyby mogli pozabijaliby przeciwników.!!!
2015-04-18 01:26
Twoja nienawisc do Swiadkow Jehowy pozera cie jak psa ...
2012-07-11 13:56
2015-04-18 01:22
" banda zaklamanych oszolomow" ? Otworz biblie ty ciemniaku !
2012-07-11 11:54
Nie zgadzam się za Świadkami Jahowy, ale nikt bym nie powiedział o nich, że są zakłamani. Wiarę zawsze należy uszanować.
2012-07-11 13:55
Przykład? Proszę- niedawno moja koleżanka obchodziła urodziny i wszyscy robiliśmy jej niespodziankę w postaci małych podarunków. Znalazła się wśród nas jedna z tej sekty, która powiedziała, że podarunku nie zrobi, bo to
Przykład? Proszę- niedawno moja koleżanka obchodziła urodziny i wszyscy robiliśmy jej niespodziankę w postaci małych podarunków. Znalazła się wśród nas jedna z tej sekty, która powiedziała, że podarunku nie zrobi, bo to jest niezgodne z jej wiarą. Niedługo potem sama obchodziła urodziny i ci, którzy nie wiedzieli o jej niechęci do prezentów przygotowali je dla niej. I co? I przyjęła bez żadnego skrępowania! :) A teraz proszę mi wyjaśnić, dlaczego nie jest to zakłamaniem. Dziękuję.
2012-07-14 10:33
2012-07-11 14:53
Mają nieuregulowane zasady : mogą pić ale się nie upić , jedni jedzą ciasto na imieninach w pracy a na prezent się nie składają bo nie mogą , na boże narodzenie na firmowej wigilii dostawaliśmy talony , oni oczywiście
Mają nieuregulowane zasady : mogą pić ale się nie upić , jedni jedzą ciasto na imieninach w pracy a na prezent się nie składają bo nie mogą , na boże narodzenie na firmowej wigilii dostawaliśmy talony , oni oczywiście nie przychodzili bo nie obchodzą , ale za dwa dni brali talony od szefa - jak się pytałam przecież to z okazji świąt mówili że szef jak im wręczał to mówił że za pracę , i tak by można wymieniać i wymieniać - zasady mają takie jak im pasują
2012-07-11 15:53
tzn, że talony mogą brać tylko katolicy?
A co z buddystami, albo prawosławnymi, albo ludźmi jeszcze innego wyznania?
oni też nie mogą brać talonów?
Niestety żyjemy w państwie katolickim, gdzie jak ktoś
tzn, że talony mogą brać tylko katolicy?
A co z buddystami, albo prawosławnymi, albo ludźmi jeszcze innego wyznania?
oni też nie mogą brać talonów?
Niestety żyjemy w państwie katolickim, gdzie jak ktoś jest innego wyznania to jest sekciarzem. A jak szef daje talony na koniec roku, (często jako premię) bo przypadają święta "bożego narodzenia", to mogą wziąć tylko katolicy, bo tylko oni te święta obchodzą. reszta niech będzie dyskryminowana, katolicy górą, dać im wszystko i talony "sekciarzy" też, niech się podzielą.
2012-07-12 00:36
no to się w końcu zdecydujcie i bądźcie konsekwentni
sto lat też możecie śpiewać w tym powyższym wolnym tłumaczeniu
bo to tylko piosenka śpiewana jeden dzień w roku jak talony na koniec tegoż.
2012-07-11 16:01
Nie dorabiaj ideologii.
2012-07-11 17:26
Na miłość, uczucie odpłacaj miłosierdziem
2012-07-11 14:20
Hehehe też się spotkałem z takim podejściem, ale to zależy od osoby i.... okoliczności, jak nie są 'pilnowani' przez najbliższe otoczenie to mniej się stosują do zasad. A najbardziej mnie śmieszy ich podejście do
Hehehe też się spotkałem z takim podejściem, ale to zależy od osoby i.... okoliczności, jak nie są 'pilnowani' przez najbliższe otoczenie to mniej się stosują do zasad. A najbardziej mnie śmieszy ich podejście do świąt... podobno ich nie obchodzą ale chętnie idą do kogoś (kto obchodzi święta) na 'obiad/kolacje' w święta udając, że to nie święta, jedyna różnica polega na tym, że w tym czasie sami nic nie przygotowują i nie zapraszają do siebie.
2012-07-12 00:33
albo idą dzień "po"
i dzień "po" przyjmą prezenty
jak powiesz że tort "urodzinowy" nie zjedzą
jak powiesz że nie (dzień po urodzinach) - zjedzą.
i gdzie tu logika sie pytam sie
2012-07-11 22:40
Ale z ciebie ,,zmyślacz''.
2012-07-11 16:00
ale opowiadasz głupoty
2012-07-11 22:24
A ja proszę o wyjaśnienie ,-dlaczego miałbym wierzyć że piszesz prawdę.?
2012-07-11 13:22
Wiarę należy uszanować... Tak oczywiście szanuję inne wyznania. Ale niestety mam do czynienia ze Świadkami w swojej rodzinie. Znam też dużo " z zewnątrz " Świadków i zdanie mam o nich wszystkich takie samo. Niestety
Wiarę należy uszanować... Tak oczywiście szanuję inne wyznania. Ale niestety mam do czynienia ze Świadkami w swojej rodzinie. Znam też dużo " z zewnątrz " Świadków i zdanie mam o nich wszystkich takie samo. Niestety przez tych świadków rozpadła się moja najbliższa rodzina, wszyscy my jesteśmy na wykończeniu nerwowym. To co oni wyczyniają to uwierz największy wróg by Tobie tego nie robił. Dla świadków nie liczy się rodzina - liczy się tylko wtedy gdy rodzina też jest tego wyznania, jeżeli jesteś innego to uwierz mi, ale się z Tobą nie liczą i nie szanują. Takie krzywdy jak wyrządzili "nas świadkowie" w mojej rodzinie to się w głowie nie mieści. I pomyśleć, że kilka lat temu byliśmy razem wszyscy, a teraz na ulicy się mijamy bez słowa...
2012-07-12 11:40
To co napisałeś to prawdopodobne. Ja byłem SJ, najpierw porzuciłem złe towarzystwo a gdy noga mi się powinęła (czytaj zakochałem się) im mnie wykluczyli to nie miałem już dawnych kolegów a dla braci jestem trędowaty. Nagłaśniajcie to, kto tego nie przeżył nie pojmie.
2012-07-11 13:50
chyba u Ciebie. u mnie cala rodzina nie jest Świadkami Jehowy i co... traktujemy ich normalnie jak kazdego. i nie mysl ze kazdy ŚJ jest świety i wszystko robi najlepiej. tez jestesmy ludzmi. zreszta przypadkow takich jak podajesz mozna mnozyc w religii katolickiej. tylko zaden ŚJ nie bedzie polemizowac o takich tematach bo sa kompletnie dziecinne.
2012-07-11 15:07
U mnie rodzina też nie jest ŚJ. Dokładnie w rodzinie mam ŚJ - dwóch. I oni przewrócili i skłócili całą rodzinę. Ale jak ktoś nie ma takiej sytuacji to nigdy nie zrozumie. Nie będę wymieniać przykładów ich krzywdy bo o
U mnie rodzina też nie jest ŚJ. Dokładnie w rodzinie mam ŚJ - dwóch. I oni przewrócili i skłócili całą rodzinę. Ale jak ktoś nie ma takiej sytuacji to nigdy nie zrozumie. Nie będę wymieniać przykładów ich krzywdy bo o tym można książkę napisać. Do momentu mojej sytuacji traktowałam ŚJ jak normalnych ludzi. A prawda jest inna. Kto ma z nimi bliższe do czynienia i sytuacje ten pewnie wie o czym mówię.
Skoro robienie świństw swojej rodzinie, przede wszystkim rodzicom nazywasz dziecinnym to pogratulować tylko.
2012-07-11 15:58
Oczywiscie.., przy kazdych takich artykułach pojawiają sie odstępcy i opowiadają głupoty o świadkach...
2012-07-11 13:54
tylko, że to nie jest wiara - to jest sekta
2012-07-11 20:09
przeczytaj najpierw co to jest sekta!
2012-07-11 12:46
Na szczęście w Europie mieścimy się w normach (jeszcze).
2012-07-11 12:02
2012-07-11 12:31
2012-07-11 11:53
Taaa bo KATOLICY są prawdomówni,pomocni,kochani i nie fałszywi i nie są oszołomami ...,haha rozbawiłeś/łaś mnie
2012-07-11 12:35
" jak nie będziesz dobry to przyjdzie szatan i ciebie zjeeee buuuuuu" jak ludzie myślący mogą wierzyć w takie bzdury i brednie
2012-07-11 13:30
ŚJ nie wierzą w życie pozagrobowe !
2012-07-11 13:53
przecież wg nich po śmierci wszyscy spotkamy się w raju, gdzie jest dobrobyt. A na pogrzebach nie płaczą tylko się cieszą, że ich bliski właśnie poszedł do tego raju
2012-07-11 15:14
Nie wszyscy spotkamy się w raju, tylko świadkowie spotkają się w raju. Ten kto nie jest świadkiem tego piekło pochłonie bo jest wysłannikiem szatana. To jest ich wiara.
2012-07-12 12:27
Świadkowie Jehowy nie wierzą w piekło... Ogólnie jak czytam większość tych komentarzy to śmiać mi się chce ;)
2012-07-11 13:43
Rzeka, wierzyć itp. - w takich wyrazach to mój 6 letni synek błędów nie robi...
2012-07-11 20:32
mając takiego ojca
nastąpi to bardzo szybko
2012-07-11 13:39
Wieżą to co najwyżej hetmana, piona albo dać szach królowi.
2012-07-11 13:23
Wierzą - wiara ośle. Na lekcje wracaj pryszczaty dzieciaku :)
2012-07-11 12:45
Dysponujesz strasznie ograniczonym światopoglądem.
2012-07-11 20:08
oszołomem jesteś TY
2012-07-11 13:06
Zupełnie jak KK?
2012-07-11 11:42
taka nienawiść...Najpierw się zastanów a potem pisz
2014-03-15 08:14
Pani J.W. z Wejherowa należąca do Jehowy, z góry patrzy na drugiego człowieka jakby był niższej rasy, (już jeden był taki w historii) jeśli wszyscy podchodzą w ten sposób do człowieka wywyższając się ponad wszystkich to tę sektę (według mnie) powinno się pogonić z Polski...
2014-01-03 21:45
mam proble sj jechowi nachodz mi dom kca kupic dom za bescen i czepiaja sie ze mam staelite
2012-07-11 11:32
2013-07-28 13:26
nie umiesz czytac ? dobrowolne datki! Kazdy daje ile moze
2012-07-14 10:24
Ty ... on je wynajmują i poza tym tez płaca podatki ...
2012-07-11 13:30
Świadkowie Jehowy! Jehowa to imię Boga!
2012-07-12 07:59
Oj tam zaraz imię. Bóg zapytany "Panie kim jesteś, powiedz mi swoje imię" odpowiedział "Jestem, który jestem" albo w innym tłumaczeniu "Ja Jestem". W oryginale odpowiedź ta brzmiała "Jahwe", stąd ciemny lud wymyślił, że
Oj tam zaraz imię. Bóg zapytany "Panie kim jesteś, powiedz mi swoje imię" odpowiedział "Jestem, który jestem" albo w innym tłumaczeniu "Ja Jestem". W oryginale odpowiedź ta brzmiała "Jahwe", stąd ciemny lud wymyślił, że imię Pana to Jehowa. A przecież oczywiste jest, że taka odpowiedź Boga oznacza po prostu "nie interesuj się smarku, nie twój zakichany interes". Dlatego zamiast Jahwe czy Jehowa dużo bardziej odpowiada mi określenie: Bóg Adama, Abrahama czy Izraela. Czytać biblię ale z głową.
2012-07-14 10:20
Często w dzisiejszych przekładach biblii (np. Warszawska) zastępuje się imię Boga na zastępcze słowo Pan.
Imię Szatan występuje w nich co najmniej kilkanaście razy.
Jak widać imię diabla jest bardziej respektowane niż imię stwórcy.
2012-07-12 22:00
2012-07-13 07:32
dla Ciebie na przykład biblia to bzdura.
Wj 3:11.
"Mojżesz zaś rzekł Bogu: «Oto pójdę do Izraelitów i powiem im: Bóg ojców naszych posłał mię do was. Lecz gdy oni mnie zapytają, jakie jest Jego imię, to cóż im mam powiedzieć?» Odpowiedział Bóg Mojżeszowi: «JESTEM, KTÓRY JESTEM»."
2012-07-11 13:45
2012-07-11 15:37
"pan bóg" to imię Boga? zalozmy ze masz na imie Bartek. idac twoim tokiem rozumowania to masz imie Pan Bartek, a nie Bartek tak?
kazdy ma imie, Ty, ja i twoj sasiad wiec logiczne ze Bog ktory nas stworzyl tym bardziej ma imie.
2012-07-14 10:14
Bóg to nie imie lecz nazwa jak np czlowiek wiec piszac "pan bóg" powinienes uzyc dla porównania "pan czlowiek".
W hebrajskich oryginalach imie boga wystepuje jako JHWH.
Wiecej informacji tutaj rumburak.friko.pl/BIBLIA/JHWH/oryginal.php
2012-07-11 17:23
przecież Bóg ma na imię Jezus, u nich to Jehowa, w islamie Allach. Co to za różnica skoro mamy jednego tego samego Boga.
2012-07-11 23:21
Jak Bóg ma na imię Jezus to zmień Kościół , bo ten na pewno cię oszukuje!
2012-07-11 18:28
Skoro był Bogiem to musiał się do kogoś modlić?
2012-07-11 22:59
Imię Boga wg Starego Testamentu brzmi YHWH (jest to tzw tetragrammaton).
2012-07-11 20:29
Pambuk
2012-07-11 14:21
pan bóg to imie Twoim zdaniem ?
2012-07-11 14:22
2012-07-11 13:04
są dokładnie taką samą "sektą" jak Kościół rzymski (zbawielnicza oferta obu firm jest dokładnie tyle samo warta). No, z drobną różnicą - nie mają takiego przebicia politycznego jak ten ostatni, w związku z czym na rzymskich katolików "twoje pieniądze z podatków" idą w ilości nieporównywalnie potężniejszej.
2012-07-11 14:10
Nie maja przebicia politycznego bo są niby neutralni politycznie, niby bo jakoś nie chwalą się sojuszem z Hitlerem gdy III Rzesza rosła w siłę.
2012-07-11 14:25
Hehe oczywiście można się nie zgadzać, ale takie są fakty. Cytat z pl.wikipedia.org:
"Wątpliwości budzi głoszona przez Świadków Jehowy neutralność polityczna w związku z wystosowaniem 25 czerwca 1933 otwartego
Hehe oczywiście można się nie zgadzać, ale takie są fakty. Cytat z pl.wikipedia.org:
"Wątpliwości budzi głoszona przez Świadków Jehowy neutralność polityczna w związku z wystosowaniem 25 czerwca 1933 otwartego listu do Adolfa Hitlera i narodu niemieckiego o nazwie Declaration of Facts (Deklaracja Faktów), w którym to przedstawili punkty wspólne swojej doktryny i polityki NSDAP, potępili Ligę Narodów, a Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone określili mianem największego gnębiciela na ziemi, rząd III Rzeszy określono jako orędownika zasad, którym przyświecają idee świadków oraz stwierdzono, że ich literatura jest stronnikiem idei państwa niemieckiego"
2012-07-11 20:28
Kościół Katolicki otwarcie wspierał Adolfa
a później bolszewików
kiedy to w porozumeiniu ze Stalinem
usuwał rękoma Wojska Polskiego
konkurencyjne wyznania z terenów opanowanych przez bolszewików.
Obie sekty są takie same.
2012-07-14 09:57
Kościół Katolicki wspiera wszystkich tych którzy placa. Jak eksluzywna prostytutka, zrobi wszystko za pieniadze.
2012-07-11 12:24
Najgorszy swiadek jechowy jest porzadniejszym czlowiekiem od najlepszego katolika..
2012-07-11 14:06
Wiem tylko tyle że podpada mi to pod sektę !!! Nie radzę wstępować do ich zgromadzenia ,owszem są mili i uprzejmi nie piją nie palą itd... Ale jak tylko weźmie się chrzest to sie zaczyna !!! Niechce mi się tego teraz tłumaczyć ale uważajcie na nich bo robią pranie z mózgu !
2012-07-11 14:23
I tu się mylisz. Tylko się przy tym nie sztachają.
2012-07-11 17:20
zupełnie jak pakistańcy i ich islam. Chleją też, mimo że religia zabrania. Kolejna obłuda.
2012-07-14 09:50
Nawet Jezus jako jeden ze swych cudów zamienil wode w wino na weselu.
Zapewne zrobil to jako show, taka iluzjonistyczna atrakcja na weselu :-)
2012-07-11 14:48
:)
Opinia została zablokowana przez moderatora
2012-07-11 12:41
Są wyuczeni konkretnych fragmentów, ale da się ich zagiąć bez specjalnego wysiłku, choć i tak wypadają pod tym względem nieźle jako całość, gdyż nie pozwalają na ignorancję w swoim środowisku i każdy wie chociaż
Są wyuczeni konkretnych fragmentów, ale da się ich zagiąć bez specjalnego wysiłku, choć i tak wypadają pod tym względem nieźle jako całość, gdyż nie pozwalają na ignorancję w swoim środowisku i każdy wie chociaż trochę.
Inną sprawą jest jakość tłumaczenia, którą się posługują, ale czego oczekiwać gdy pisał je ktoś nie mający pojęcia o kulturze Hebrajskiej?
Ale fakt, to, że ktoś uważa się za Chrześcijanina (niezależnie od obrządku) a nie zna Pisma świętego, to jakaś kpina a nie wiara.
2012-07-11 14:47
Ilu Katolików ZNA treść Pisma Świętego a ilu tylko się wydaje, że zna? Posiadania Biblii na półce to trochę mało.
2012-07-11 22:57
No wiesz, katolicy chodzą co tydzień do kościoła a tam ksiądz czyta z biblii (Tysiąclecia, a nie jakiegoś koślawego tłumaczenia) więc trochę pewnie każdemu w głowie zostaje.
2012-07-12 15:23
Tłumaczenia zawarte w lekcjonarzach są na szczęście zdecydowanie lepszej jakości.
2012-07-12 09:39
W nowych przekładach Biblii tysiąclecia usunięto imię Boże Jahwe, które było w pierwszym i drugim wydaniu. Co to za przekład, który Boga pozbawia imienia? W 2008 roku papież Benedykt VI zakazał używania imienia Boga, sam zresztą używa tytułu "Ojciec święty", który należy się tylko Bogu.
2012-07-11 15:00
Choć udział procentowy będzie pewnie niewielki przez papierowych katolików, co to chrzest przyjęli, ślub Kościelny, ale by przestrzegać zasad wiary, lub się w kościele pojawić, to od święta może.
rozwiń...
Choć udział procentowy będzie pewnie niewielki przez papierowych katolików, co to chrzest przyjęli, ślub Kościelny, ale by przestrzegać zasad wiary, lub się w kościele pojawić, to od święta może.
Dla przykładu większość ludzi będących członkami wspólnot odnowy w duchu św., Neokatechumenacie, r******h Pawłowych itd. A trochę angażujących się nas wbrew pozorom jest.
2012-07-11 19:32
a to nie są przypadkiem sekty? ;)
2012-07-11 22:02
Oczywiście poza punktem widzenia nastoletniego antyteisty dla którego każda religia to sekta, a Kościół rzymsko-katolicki zwłaszcza.
2012-07-11 22:54
są szkodliwe społecznie
i należy je traktować jak
chorobę umysłową zakaźną.
2012-07-11 23:52
Dziękuję za ilustrację.
2012-07-11 13:30
co za herezja! jehowcy to sekciarze, znają kilka wersetów na pamięć... przechodzą pranie mózgu!
2012-07-11 20:26
też przechodzą dokumentne czyszczenie mózgu
2012-07-11 13:32
Masz jakieś na to dowody? Znasz wszystkich Katolików i Świadków Jehowy?? Bazujesz na jakichś badaniach pseudonaukowych??? Następnym razem pomyśl zanim napiszesz, bo stwierdzę jeszcze, żeś buc i głupek
2012-07-11 12:56
tylko, że mają swoje dziwnie przetłumaczone pismo. Porównaj z językiem oryginalnym.
2012-07-13 23:23
idioto przeciez wynajmują ten obiekt więc nic z twojej kieszeni nie wezmą
2012-07-11 12:22
jest Kosciol katolicki
2012-07-11 17:48
z takim myśleniem życzę powodzenia w piekle po śmierci. będziesz się smażyć na żarze aż miło.
2012-07-11 20:53
nie za to czy co tydzień do kościoła tylko jakim kto był człowiekiem.
A TO NIE ŚREDNIOWIECZE I PIEKŁEM NIKOGO NIE NASTRASZYSZ ;-)
2012-07-13 08:57
Liczy się to jakim człowiek chciał być człowiekiem. Bo życie mogło mu nie pozwolić na realizacje marzeń o swojej cierpliwości dla innych, mogło nie starczyć mu sił by wybaczać itd. W tym wypadku same gorące i szczere
Liczy się to jakim człowiek chciał być człowiekiem. Bo życie mogło mu nie pozwolić na realizacje marzeń o swojej cierpliwości dla innych, mogło nie starczyć mu sił by wybaczać itd. W tym wypadku same gorące i szczere chęci mogą wystarczyć. To po co obrzędy? Są narzędziem a nie celem, mają pomóc się zmieniać, pomóc uwierzyć Bogu, co daje zbawienie a nie dać nam je bezpośrednio.
2012-07-11 20:17
ziejąca nienawiścią,
antyludzka bestia
o zrytym doszczętnie baniaku.
Tfu!
Katolicka padlina.
2012-07-11 21:05
nie wiem czy wolę "smażyć w żarze aż miło",
czy
"...o zrytym doszczętnie baniaku.
Tfu!
Katolicka padlina"
2012-07-11 22:52
bałwanie na trociny
2012-07-12 10:58
To juz nie chodzi o wiare, tylko elementarna kulture. Az tak o to trudno?
2012-07-11 20:24
w boga niewierze ale "nie czynie drugiemu co mi niemiłe" wiec nie widzę podstawy prawnej do tego bym się znalazł w "piekle" :)
2012-07-11 12:18
Wiesz, nie toleruję kościoła katolickiego w Polsce, ale nie mam nic do Świadków Jehowy. To są bardzo porządni, mili i uczciwi ludzie a to że są innego wyznania niż większość naszego polskiego społeczeństwa to ich sprawa
Wiesz, nie toleruję kościoła katolickiego w Polsce, ale nie mam nic do Świadków Jehowy. To są bardzo porządni, mili i uczciwi ludzie a to że są innego wyznania niż większość naszego polskiego społeczeństwa to ich sprawa i nie należy ich za to negować. W szczególności jeszcze, że płacą za swoje spotkania i /lub sprzątają miejsca w których się spotykają, więc czego jeszcze Ty się czepiasz!?
2012-07-11 14:21
2012-07-12 12:49
I nawet starałem się przez chwile być grzeczny bo mi się jedna fajna świnka podobała ,ale podchodów porobiłem porobiłem na wyjazd na Wdzydze zabrałem a tu nić bata nie zapali wina nie wypije a o bzykaniu to zapomnij ............więc po co takie nudne coś ...............ALE TA d*pKA MASAKRA ....................WYTARMOSIŁ BYM TĄ SAKWĘ
2012-07-11 20:13
potem urodziłem się w Polsce
i zaczęły sie problemy z tymi ochydnymi,
obrażającymi Boga zwierzętami.
2012-07-11 17:47
nie tolerujesz kościoła, ale świadków jehowy już tak? jesteś tak naiwny/naiwna, że dla ciebie wystarczy stwarzać wrażenie milusińskiego i już jesteś kupiony/kupiona! to, że jehowi zakłamują fakty i gadają farmazony nie ma dla ciebie znaczenia! ważne, że są kulturalni!
2012-07-11 20:16
ale traktowac trzeba tak samo
i nie wierzyć w ani jedno zapewnienie,
sekta to sekta, czy katolicka czy inna
to zawsze rozsiewanie bredni
o latających krowach i krasnoludkach.
2012-07-11 21:07
lepiej iść do piachu ze świadomością wiecznej pustki, to się nazywa pomysł
2012-07-11 22:51
i jeszcze oddajesz mu swoje małe dzieci,
żeby mógł im zrobić bagno z mózgu
i uczynić tępymi, bezwolnym niewolnikami.
Stary! Jesteś chory!
2012-07-11 12:32
2012-07-11 20:19
Sam jesteś buc który nie potrafi być stanowczy, wystarczy powiedzieć jednoznacznie że nie jest się zainteresowanym :)
lepiej przyznaj się ile niepotrzebnych ci życzy wcisnęli telemarketerzy leszczu
2012-07-12 10:59
nie, wiesz twoje podatki poszły w dużej mierze na kościół katolicki, Świadkowie Jehowy nie korzystają z takich ulg i dotacji jak kościół
2012-07-12 10:57
Ty najpierw bierz sie do roboty, a potem zapłacisz podatki
2012-07-11 12:05
za każdy dzień płacą 45 tys., na pewnopłaciszpodatki?
2012-07-11 14:27
2012-07-11 15:39
w USA nie ma podatków ??
2012-07-11 15:50
2012-07-11 20:00
podaj przykład normalnego i porządnego kraju :)
2012-07-11 21:49
Norwegia
2012-07-12 10:54
Kraj w postępującym upadku pomimo dobrobytu.......
2012-07-11 17:36
...nie 45 tysięcy a 48 tysięcy złotych.
2012-07-12 08:03
Jakie Twoje pieniądze ??? Do szkoły chyba daleko było bo czytać to Ty nie potrafisz a o zrozumieniu nie wspomnę :-))
2012-07-11 23:17
Jak tak rozumiesz płacenie swoich podatków - to gratuluję. Jednak jestem pewien ,że jesteś jednym z tych darmozjadów,którzy ściemniają m.in.Urząd Skarbowy, a od nich możesz się uczyć rzetelności.
2012-07-11 22:15
Głupi jesteś, z własnej kieszeni wykładają pieniądze
2012-07-11 20:06
po pierwsze nie Jehowy, tylko Świadkowie Jehowy....Nie znasz, a oceniasz tą religię. Przydź na zebranie do nich, wtedy będziesz móc wyraźić swoją opinię!!!!
2012-07-11 14:56
oni tez placa podatki maja prawo do tego stadionu jak ty ???? to nie twoja prywatna wlasnosc pozatym wynajmuja tens tadion i fajnie
2012-07-11 13:40
idz sie douczyc, sam jestes sekta
2012-07-11 14:51
proponuję nie zabierać głosu w sprawach, o których nie masz pojęcia!
2012-07-11 14:08
Załamka... Naucz się czytać ze zrozumieniem!!! A ci, co podnieśli kciuka do góry razem z tobą... ciemnota:)
2012-07-11 14:04
Napewno nie z podatkó oni to organizują !!!
2012-07-11 13:05
To na to poszły moje pieniądze z podatków, żeby klecha jeden z drugim siedział na ciepłej emeryturce i kupował grunty za 1% ich wartości?
2012-07-11 12:19
zapłacili za to głabie
2012-07-11 11:33
to nie pisz
2013-07-26 00:03
Wiekszosc durniow wypisujacych komentarze nic nie wie o ŚJ. Taka mentalnosc! Polska wspanialy kraj tylko ludzie kurky
2013-07-25 23:51
Wlaśnie widać tu osądy wielkich katolików. Koscioł opiera sie na Biblii ale zapewne Biblii nikt z Was nie czytał.Wiec nic dziwnego ze stolec wiecie. Sprawdzcie sobie pojecie sekty w wikipedii. Kazda sekta ma guru! To sa uczciwi ludzie ktorzy zyja wedlug Biblii. Czynia tak jak nakazał Jezus Chrystus.
2012-07-11 11:33
a pomiedzy zebraniami, szwedaja sie po domach i ludzi nachodza, wciskajac im uloteczki
2013-07-25 15:33
Jezus takze chodzil po domach i nauczal mowi nam otym ewangelia mateusza 9 rozdzial a 35 wersecie
2012-07-11 13:25
aha - Jehowi nie spisują kto ich wpuścił a kto nie
2012-07-11 21:11
przeprowadziłam się za miasto, mieszkam tu już chyba ósmy rok. ksiądz z kolędą u mnie nie był - jak się później dowiedziałam, powinnam zgłosić chęć przyjęcia takiej wizyty duszpasterskiej.
za to świadkowie....
od pierwszego roku zachodzą co sobotę
alleluja
2012-07-11 13:48
i nie pobierają za to pieniędzy
2012-07-11 17:24
dokładnie, ksiądz kopertę po kolędzie z chęcią weźmie, jehowi nie. Prędzej by cię namówili na dłuższą rozmowę, albo żebyś przyszedł do nich na mszę do Królestwa.
2012-07-11 13:27
tylko ze kolede masz raz w roku, a oni potrafi byc co tydzien
2012-07-11 13:35
Oj zapisują, zapisują
2012-07-11 12:22
ich wpuszczać do domu i brać ulotek.
Wolna wola...
2012-07-11 12:34
a oni nie musza mnie nachodzic w domu i namawiac na branie ulotek... jak chca je zostawic niech wrzuca je do pojemnika przed klatka, gdzie ich miejsce
2012-07-11 13:02
W sumie prawda! Mogą wrzucić albo do koszyka na ulotki i reklamy, albo nawet do skrzynki, a nie szwendać się pod klatce. Kiedyś zamykałem psa w pokoju i mówiłem, że nie dziękuję, nie jestem zainteresowany, potem psa
W sumie prawda! Mogą wrzucić albo do koszyka na ulotki i reklamy, albo nawet do skrzynki, a nie szwendać się pod klatce. Kiedyś zamykałem psa w pokoju i mówiłem, że nie dziękuję, nie jestem zainteresowany, potem psa trzymałem przy sobie i mówiłem, że nie interesuje mnie bóg, ekologia i dziękuję bardzo i proszę mnie na przyszłość nie niepokoić... nie pomogło. Teraz po prostu otwieram drzwi... ;D
2012-07-11 11:43
Sekta - czytajcie w Google - to sekta!
2012-07-14 23:06
zerknij do paru słowników co znaczy sekta,a potem zapoznaj się z ich przeszłością i przeszłością biblii
2013-05-14 14:11
Tak, a Google nigdy się nie myli. Żałosne...
2012-07-12 09:46
jak ktos niema rozumu to jego problem
2012-07-11 21:50
ŚJ nie spelniają żadnego ktuterium definicji "sekta"
a pierwszych chrześcijan także nazywano "sektą"- sprawdź w "swopjej" Biblii
2012-07-11 20:20
czytajcie w Google... HAHAHA
2012-07-11 12:31
potrzebującemu świadkowi jehowy;)
2013-01-07 18:09
tylko niech się zakazem ze zboru nie kieruje
2012-07-13 19:00
super żart! brawo za poczucie humoru :)
2012-07-12 00:50
po kolejny nie udanym koncu swiata jeszcze odejdzie od firmy
2012-07-11 23:52
Byle czego nie biorą.Daj swoim.
2012-07-12 00:48
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.