2017-01-11 12:56
Jak przebudowę Sylura przeprowadzą tak jak przebudowę platformy Petrobaltic to lepiej od razu niech płynie z Granitem na złomowanie. Swoją droga ciekawe jak firma, która generuje straty dla Lotosu, rozgrzebany remont (
Jak przebudowę Sylura przeprowadzą tak jak przebudowę platformy Petrobaltic to lepiej od razu niech płynie z Granitem na złomowanie. Swoją droga ciekawe jak firma, która generuje straty dla Lotosu, rozgrzebany remont ( lub raczej dewastację ) jednej platformy, może mówić o planowanym remoncie nowego statku. Propaganda i tyle. Tak jak propagandą był zakup złomu o nazwie Lotos Petrobaltic, który ledwo dopłynął do stoczni w Gdyni na pobierzny remont, a teraz walczy o utrzymanie odwiertów na złożu B8
2017-01-12 13:38
Z rynku off-shore, dla Norwegów za gotówkę winni oddać w dobrej cenie
2017-01-13 02:07
Wolne środki idą na nowe etaty Dojnej Zmiany. Z-cy dyrektorów się pojawili; gabinety, samochody, wysokie pensje to kosztuje. A baza pracowników merytorycznych się cały czas kurczy.
2017-01-11 14:15
Z młodych lat pamiętam, że był jeszcze "Bazalt". Czy ktoś wie, co z nim się dzieje ?
2017-01-11 15:15
Jeszcze pływa .
2017-01-11 16:14
Bazalt jeszcze pływa ,lecz to ostatnie dwa lata bo jest w gorszym stanie niż był Granit
2017-01-14 04:40
pływa dalej
2017-01-11 14:56
Państwowa firma rejestruje flotę na Cyprze, bo tam płaci obcemu krajowi mniej (niż gdyby w gruncie rzeczy Państwo płaciło samemu-sobie)
2017-01-11 15:17
Zgoda , dobrze chociaż, że pływa pod PRS em.
2017-01-12 07:14
Dla kogo dobrze? Miałeś na mysli PRS?
2017-01-11 22:21
A PŻB pod jaką banderą pływa?
7
2017-01-13 09:03
PŻM też ma stwoje 56 statków zarejestrowanych na Bahama, Cyprze, Liberii, Malcie, Panamie, Vanuatu i Wyspach Marshalla
2017-01-11 16:17
St.Barbara o roku nie pływa .Ma iść na złom ,ponieważ potężna firma nie ma kasy na remont jednostki
2017-01-11 18:23
i czy był przetarg?
2017-01-11 20:10
cena sprzedaży minus koszty utrzymania załogi przez prawie rok i wychodzi ze statek został sprzedany za darmo
tak się robi interesy
2017-01-11 20:19
nie znam się na branży morskiej ale co chwile słyszy się jakie cudowne statki budują Nasze polskie stocznie więc po co kupować 14letni statek z Afryki? mam nadzieję, że jest to tylko powód związany z brakiem możliwości sfinansowania czegoś młodszego/lepszego ?
2017-01-11 23:56
Szkoda. Fajnie bylo go ogladac z okna jak cumuje w Petrobaltiku
2017-02-11 07:45
Tylko na tyle nas stac. Jestesmy krajem , ktory produkuje swietne owoce ,jablka....i tyle . Tak bylo i bedzie . Np. drogi buduje sie dlugo drogo i zle , patrzac wstecz powiedzmy 90 lat. marynarka Wojenna ma duzo mniejsza
Tylko na tyle nas stac. Jestesmy krajem , ktory produkuje swietne owoce ,jablka....i tyle . Tak bylo i bedzie . Np. drogi buduje sie dlugo drogo i zle , patrzac wstecz powiedzmy 90 lat. marynarka Wojenna ma duzo mniejsza i starsza flote .Dziwne , przeciez jestesmy silniejsi bogatsi bardziej doswadczeni .
Prawda jest taka jakby Polska lezala na terenie Afryki ...to by jej nie bylo .Zjedli by nas.
Petrobaltic to stara firma z ..Tradycjami . Pracuja tam cale rodziny od pokolen , jak tadziu marynarz zamustrowal na Granita w stoczni to go zezlomuje , no moze jego kuzyn z drugiej zmainy . Jedna wielka pomylka. Nie chcialbym tam pracowac i pewnie nie mialbym szans. na Polnocnym jest w tej chwili kryszys paliwowy i takiego grata 755 mozna kupic za 1-3mln $ ,...w bdb stanie!!. On juz zarobil swoje i powinien pozostac w Afryce ...czyli u nas
2017-02-11 14:24
chcial bym wiedziec za ile zostal kupiony ten grat? pewnie znowu tak samo jak "okazyjnie" byly kupione pola naftowe przed kryzysem w Norwegii oraz wierza wiertnicza na spolke z Topazem, ktora sie nadawala na zlom
chcial bym wiedziec za ile zostal kupiony ten grat? pewnie znowu tak samo jak "okazyjnie" byly kupione pola naftowe przed kryzysem w Norwegii oraz wierza wiertnicza na spolke z Topazem, ktora sie nadawala na zlom przyszedl czas na na nowe nabytki profesjinalnie zarzadzanego Pertobalticu. Prosze autora zapytac zarzad czy ten statek bedzie mial zatrudnienie?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.