2020-08-04 16:02
to OK.
2020-08-04 17:14
Po drugie to nie jst pomysł, który trzeba wesprzeć finansowo, to jest pomysł który trzeba sfiinansować w ok.90% co oznacza że jak najszybciej trzeba o nim zapomnieć zanim jeszcze wygeneruje jakieś koszty. Sorry ale
Po drugie to nie jst pomysł, który trzeba wesprzeć finansowo, to jest pomysł który trzeba sfiinansować w ok.90% co oznacza że jak najszybciej trzeba o nim zapomnieć zanim jeszcze wygeneruje jakieś koszty. Sorry ale wszelka działalność musi mieć jakieś podwaliny ekonomiczne i oczywiście w dzisiejszym systemie prawno-administracyjno-politycznym niektóe dziwaczne wymysły są dotowane publiczną kasą ale finansować to niemalże w całości to wg mnie przestępstwo niegospodarności.
2020-08-04 17:24
"Wszyscy" jednak liczą jedynie swoje zyski i sklepikarz czy gastronomia z Westerplatte lub Stogów nie podzielą się dochodem z przeprawą. Chociaż ewidentnie to ona zwiększy ich obroty.
A że i tak finansuje to enduser, to nikogo nie obchodzi, że sumarycznie nie będzie mu się opłacało wyskoczyć na piwo na Stogi
2020-08-04 16:03
Super inwencja! Tak powinno być!
2020-08-04 17:59
Te szumnie nazywane tzw tramwaje wodne nadają się jedynie na złom. Zapewne by tam trafiły już dawno, ale znalazł się klient ŻG i kupił je po cenie złomu, żeby doić kasę od miasta
2020-08-05 11:59
korona im da
2020-08-04 16:06
Szkoda czasu
2020-08-04 16:10
Kradniecie pomysły innych i udajecie, że to Wasze!! żenada!!!!
2020-08-04 16:14
Jakoś do tej pory Miasto nie chciało dotować przeprawy promowej - rozumiem, że tramwaje wodne same się utrzymają z biletów. Jeżeli Miasto zdotuje ten pomysł to już czarno na białym będzie widać, że tylko układ w Gdańsku działa. Nie jeden podmiot chciał przywrócić przeprawę promową i jakoś pieniędzy nigdy na to nie było.
2020-08-04 16:34
było to około 100k miesięcznie, reszta zysku pochodziła z biletów, głównie za samochody... Teraz samochodów nie będzie a utrzymanie przeprawy pewnie tańsze też nie będzie, bo koszty pracy wzrosły. Ale to i tak nie ma
było to około 100k miesięcznie, reszta zysku pochodziła z biletów, głównie za samochody... Teraz samochodów nie będzie a utrzymanie przeprawy pewnie tańsze też nie będzie, bo koszty pracy wzrosły. Ale to i tak nie ma sensu, bo czasowo i cenowo lepszym rozwiązaniem będzie autobus - no chyba, ze ktoś mieszka niedaleko i nie będzie dojeżdżał. A koszt dodatkowych biletów pewnie będzie wyższy niż cena godzinnego na komunikację miejską.
2020-08-04 16:41
Wiem że była dotowana, tylko, że Miasto do tej pory stało na stanowisku, że nie będzie więcej tego dotować. Albo firma sama się utrzyma albo nie ma przeprawy promowej dla Mieszkańców. A, że to jest nierentowne to wszyscy wiedzą.
2020-08-04 17:11
ale na pewno korzystne.
Należy pytać "dla kogo korzystne" i tam szukać źródeł finansowania.
2020-08-04 16:26
2020-08-04 16:37
raczej mieszkańców dz. Nowy Port i to od kilku lat
2020-08-05 08:10
A czy radni to nie są przedstawiciele mieszkańców, którzy właśnie realizują ich pomysły?
2020-08-05 09:03
Przecież radni to przedsatwiciele mieszkańców
2020-08-05 09:07
2020-08-05 09:19
Bo Hamadyk mieszka w falowcu, mniejsza o to ale pytanie czy oburzony w tej sprawie złożył jakieś pismo? A może opatentował?
2020-08-04 16:11
to już nie wiem jak sobie ludzie w życiu mają poradzić. Tramwaje wodne były ciekawą atrakcją, ale jak mamy dopłacać po 20 zł do każdego biletu, aby utrzymać rentowność to trzeba się dwa razy zastanowić.
2020-08-04 16:24
A kto Ci powiedział że tramwaje wodne byly nierentowne??? Miasto nie dalo kasy na remont, a są w opłakanym stanie. Co roku rekord frekwencji, kolejki do tramwaji, i co nierentowne??? Buahahaahah banda nieuków, i darmozjadów.
2020-08-04 16:29
Jeśli coś dotujesz to znaczy, że dopłacasz. Podstawy ekonomii się kłaniają.
2020-08-04 17:09
że niekoniecznie ten zarabia, kto wydaje kasę.
To nie są proste sprawy i dopóki taka świadomość nie powstanie, będziemy się pałować o każdą złotówkę jak Kargule z Pawlakami.
2020-08-04 16:43
Jest tak rentowna jak komunikacja miejska ;)
2020-08-04 19:17
2020-08-05 08:11
W Warszawie takie tramwaje kursują na Wiśle i koszt w 100% pokrywany jest przez miasto - to ok. 100 tys. zł. za sezon dla jednego tramwaju wodnego
2020-08-04 16:12
Dodatkowe połączenie z półwyspem Westerplatte jak i z Twierdzą Wisłoujście jest konieczne. Za dwa tygodnie, będzie chyba tylko około dwunastu dni do końca wakacji
2020-08-04 19:19
ha ha ha...
Polacy nie potrafią po polsku pisać.
:D
2020-08-04 20:04
Polski dryfuje gramatyczne w kierunku celownika.
2020-08-04 16:16
Zyska dzielnica, zyska Westerplatte.
Tylko kto zamówił takie warkoczące pływające balie?
Kiedy zaczniemy doceniać potencjał turystyczny rzeki?
2020-08-04 16:17
a czasami jak widzę na co idą pieniądze to mnie krew zalewa że nikt nic mądrego nie wymyślił w tej sprawie szybciej..
2020-08-04 19:38
...a potem drogo się sprzedaj.
2020-08-04 16:17
2020-08-04 18:01
Nie warto tych szrotów remontować!!!
2020-08-05 06:22
No to właściciel niech je remontuje. Przypominam, że Żegluga Gdańska pomimo takiej nazwy, nie jest własnością miasta, lecz firmą prywatną.
2020-08-04 16:18
Ile to ma kosztowac?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.