2021-11-22 09:53
Opinia wyróżniona
szczepionkę trochę jak królik doświadczalny niż zdech.... nąć na COVID
to czy ktoś się chce zaszczepić czy nie to powinna być indywidualna decyzja
a że w TV zrobili propagandę, 0 rzetelnych informacji, to
szczepionkę trochę jak królik doświadczalny niż zdech.... nąć na COVID
to czy ktoś się chce zaszczepić czy nie to powinna być indywidualna decyzja
a że w TV zrobili propagandę, 0 rzetelnych informacji, to ludzie zgłupieli i wyszukali sobie odpowiednich informacji w Internecie, naszej służbie zdrowia nikt nie wierzy a co do zaufania do rządu to szkoda gadać,
społeczeństwo nikogo się nie słucha bo władza też nie słucha społeczeństwa
teraz już za późno na "zyskanie zaufania"
to jak w związku dwojga ludzi, gdy partner/partnerka zdradzi zaufanie to ciężko to zaufanie odbudować, jeżeli nawet się to uda to najczęściej zajmuje wiele lat
2021-11-23 18:29
2021-11-23 09:18
To "coś" produkowane jest z żywych płodów ludzkich, gdzie pobiera się narządy do produkcji tego czegoś bez żadnego znieczulenia.
Nie jest też żadną tajemnicą że nie ma czegoś takiego jak szczepionka na wirusy,
To "coś" produkowane jest z żywych płodów ludzkich, gdzie pobiera się narządy do produkcji tego czegoś bez żadnego znieczulenia.
Nie jest też żadną tajemnicą że nie ma czegoś takiego jak szczepionka na wirusy, ponieważ być nie może, co ci ludzie mają w głowie to aż strach się bać dadzą sobie wszystko wmówić poprzez usłużnych medialnych trolli.
Ps. W tej chwili zarażają tylko i wyłącznie wyszczepieni, wyszczepieni którzy co chwila będą wyszczepiani (stały biznes szczepionkowy) tak ostatnia prosta w waszych mokrych snach.
2021-11-23 15:38
Żywe płody ludzkie - No to pojechałeś po bandzie.
2021-11-23 14:11
nie wiem kim jesteś z wykształcenia że gadasz takie bzdury, ale wyżej niż kierownik punktu skupu butelek raczej nigdy nie podskoczyłeś. Jestem w stanie zrozumieć ludzi którzy nie chcą się szczepić bo nie potrzebują, bo
nie wiem kim jesteś z wykształcenia że gadasz takie bzdury, ale wyżej niż kierownik punktu skupu butelek raczej nigdy nie podskoczyłeś. Jestem w stanie zrozumieć ludzi którzy nie chcą się szczepić bo nie potrzebują, bo są młodzi i i tak im nic nie będzie. Ale gadanie bzdur o płodach i o tym że nie ma szczepionki na wirusy to jest totalna ignorancja i niezrozumienie jak działa układ odpornościowy.
2021-11-22 16:43
Zaszczepieni też teraz w szpitalach umierają na covid. We wszystkich europejskich krajach , również u nas wskażnik zgonów wsrod zaszczepionych to ok 30 % wszystkich hospitalizowanych. Także nie wiem czy mozesz być taka zadowolona.
2021-11-22 20:07
wystarczy se w google wpisać. Z resztą nawet gdyby było to aż 30% to i tak chyba lepiej niż 70%.
2021-11-22 21:19
sprawdź dane za ostatnie 6 tygodni, ciągły wzrost hospitalizacji i zgonów osób zaszczepionych
30% zgonów i 40% hospitalizacji to zaszczepieni
2021-11-23 14:08
i to są dane wśród umierających teraz a nie od początku pandemii, więc te 30% to twój wymysł. Z resztą nawet gdybyś miał rację znaczyłoby to że i tak opłaca się być w tych 30% niż w 70% niezaszczepionych. Połowa Polaków już zaszczepiona.
2021-11-22 13:45
to są oficjalne ćwierki z ministerstwa choroby - mimo zwalniania zaszczepionych z testów (i nie tylko) by nie "chorowali" na covid tylko np. na zapalenie płuc i tak prawdę ciężko ukryć.
Zresztą na logikę: skoro
to są oficjalne ćwierki z ministerstwa choroby - mimo zwalniania zaszczepionych z testów (i nie tylko) by nie "chorowali" na covid tylko np. na zapalenie płuc i tak prawdę ciężko ukryć.
Zresztą na logikę: skoro covid to pozytywny test, to zmarły na covid = zmarły z pozytywnym testem, zatem jeśli mimo tych cudownych remediów nie spada liczba pozytywnych testów to tak samo nie będzie spadała liczba hospitalizowanych czy zmarłych.
Po prostu trzeba zaorać absurdalne założenie, że pozytywny test = chory na covid, tylko wtedy nie będzie epidemii a tego chyba nie chcemy, co nie?
2021-11-22 18:52
Te 30% czerpiesz z Tweetów Konfederacji//:/
2021-11-23 11:31
to akurat przyznał sam niedzielski więc nie truj
2021-11-23 17:34
tam mają 5%
2021-11-22 20:06
Konfederacja nie opowiada takich głupot. Nawet tam część nie neguje wirusa, tylko twierdzą że ryzyko jest małe i nie powinno się ludzi do tego zmuszać.
2021-11-23 15:37
Tak, Konfa jako wyrocznia. Koń by się uśmiał
2021-11-23 17:33
nikt nie mówi że konfa to wyrocznia
2021-11-22 17:39
nie wiem skąd masz te 30%, natomiast zgadzam się że wynik pozytywny nie stanowi o tym że delikwent jest chory
2021-11-22 21:23
dane za ostatni miesiąc to dokładnie 30% zgonów i 40% hospitalizacji osób zaszczepionych
powielasz manipulację Niedzielskiego, zresztą sam się niedawno do tego przyznał
2021-11-23 14:00
dane z krajów rozwiniętych jak USA czy Japonia i ktoś tam jeszcze mówią że teraz wśród umierających na covid jest około 5% zaszczepionych. Oni rzetelniej prowadzą statystyki niż my, niemniej taki jest wymiar a nie 30%.
2021-11-22 16:44
Na AIDS sienie umiera - w wyniku AIDS spada odporność, a umiera się na jakąś prozaiczną chorobę niegroźną dla większości ...
A jednak mówi się ludziach, którzy zmarli na AIDS...
2021-11-22 12:39
ja sie zaszczepilem dwukrotnie bo to mialo dawac spokoj na lata i odpornosc ponad 90%. dzisiaj okazyje sie to wszystko bujda byla. w izraelu juz 4 dawke daja. w austrii beda zwalniac z pracy ludzi nieszczepionych. nie po
ja sie zaszczepilem dwukrotnie bo to mialo dawac spokoj na lata i odpornosc ponad 90%. dzisiaj okazyje sie to wszystko bujda byla. w izraelu juz 4 dawke daja. w austrii beda zwalniac z pracy ludzi nieszczepionych. nie po to sie szczepilem aby wprowadzany byl faszyzm i segregacja ludzi. jak ktos sie boi wirusa to sie szczepi, jak ktos sie nie boi to sie nie szczepi jego sprawa. przestancie traktowac covid jak ebole a zacznijcie go po prostu leczyc. stop lockdownom i segregacji ludzi to nie rok 39!
2021-11-22 20:05
to że szczepionka nie daje 100% pewności to jedno, ale to że zmniejsza ryzyko powikłań to drugie. Rachunek jest prosty. Ja się też szczepiłem z podejściem że eeee tam, dlatego wziąłem Johnsona żeby nie jeździć dwa razy
to że szczepionka nie daje 100% pewności to jedno, ale to że zmniejsza ryzyko powikłań to drugie. Rachunek jest prosty. Ja się też szczepiłem z podejściem że eeee tam, dlatego wziąłem Johnsona żeby nie jeździć dwa razy bo przecież jestem w miarę młody i nic mi nie będzie (mimo że Johnson niby mniej skuteczny). Ale teraz kiedy widzę jak ludzie to świństwo przechodzą, do tej pory zdrowi, a teraz pod tlenem to nie chcę podejmować tego ryzyka i nie walnąć se szprycy.
2021-11-22 16:46
Dawno nie czytałam tak obiektywnej opinii osoby zaszczepionej. To fakt...obiecywano, a wyszło jak zwykle....
2021-11-22 16:41
2021-11-22 18:15
Z tak merytorycznym komentarzem nie ma co dyskutować. Czapki z głów
2021-11-22 10:08
Niektórzy co chwilę opowiadają bzdury, inni z radością promują rozwiązania faszystowskie. Zaś jeszcze inni zwyczajnie działają niedbale, czy przepisują biegiem leki, bo tak jest dla nich najwygodniej.
Rzetelna rozmowa z lekarzem jest niestety coraz rzadsza.
2021-11-22 10:23
Wszyscy kłamią, wieczna nagonka, a algorytm Facebooka zarabia następne miliardy na dojeniu owieczek w antyszczepionkowych bańkach.
2021-11-22 11:46
zapowiadają się kolejne grube miliardy bo covidioci przyjmą wszystko, nawet z marketingiem nie trzeba się wysilać bo wystarczy zapłacić pseudoekspertowi za kilka głupot i straszenie w TV
2021-11-22 20:01
tak się składa że mam lekarzy w rodzinie, co prawda nie epidemiologów ale mają i tak swoje kontakty w środowisku. Przekaz jest jednoznaczny, szczepić się. Ryzyko spada. Natomiast oczywistym faktem jest że nie każdego to
tak się składa że mam lekarzy w rodzinie, co prawda nie epidemiologów ale mają i tak swoje kontakty w środowisku. Przekaz jest jednoznaczny, szczepić się. Ryzyko spada. Natomiast oczywistym faktem jest że nie każdego to bodnie. Zdrowe organizmy, dobrze się odżywiające, wysypiające, nie żyjące w stresie, mają układ immunologiczny silniejszy i prawdopodobnie nic im nie będzie. Ale jak dobijasz już do 6 dyszki, masz jakieś tam problemy związane ze zdrowiem to głupotą jest się nie szczepić. Nie słuchać zdania mietków bez szkoły tylko specjalistów.
2021-11-22 21:16
a jednocześnie chciałbyś wszystkim wcisnąć szczepionkę łącznie z dziećmi
(bajkę o lekarzach pomijamy)
piękny przykład covidiańskiej logiki
2021-11-23 13:56
10% ludzi powyżej 6 dychy umrze jak się nie zaszczepi. Wśród młodych poniżej 20 roku życia ten odsetek będzie marginalny. Ja nikomu nic nie chcę wcisnąć, po prostu mówię jak jest. Jak bym miał 20 lat to nie wiem czy bym
10% ludzi powyżej 6 dychy umrze jak się nie zaszczepi. Wśród młodych poniżej 20 roku życia ten odsetek będzie marginalny. Ja nikomu nic nie chcę wcisnąć, po prostu mówię jak jest. Jak bym miał 20 lat to nie wiem czy bym się szczepił bo by mi się nie chciało nawet jechać do punktu, niemniej szczepionka nie gryzie więc się zaszczepiłem. Mam 4 dychy, w sumie raczej zdrowy jestem. Ale skoro mogłem zmniejszyć ryzyko to czemu nie? Co masz do tych lekarzy bo nie kumam? Nie znasz osobiście żadnego lekarza? Wydaje ci się że wszyscy wyjechali? Czy nie obracasz się w takich kręgach?
2021-11-22 12:06
2021-11-22 12:26
nie zapomnij o płaskiej ziemi i 5G foliarzu
2021-11-22 15:24
2021-11-22 21:11
2021-12-01 11:26
Czasem mam wrażenie, że na pomorzu żyjemy trochę w bańce i jesteśmy odcięci od tej, powiedzmy "innej" częsci Polski. Ostatnio znalazlem swietne medium do walki z dezinformacją - zaszczepsiewiedza pl jeśli ktoś jest zainteresowany tematem
2021-11-23 19:53
Dlaczego nie mówicie o osobach, które nie mogą się szczepić (nie ze względu na wiek)? Z Waszych artykułów wynika, że takich w ogóle nie ma? Bardzo to przykre. Co oni muszą czuć, gdy w ten sposób grozi im się ostracyzmem i piętnuje jako "antyszczepionkowców"?
2021-11-25 12:02
jest niewiele przeciwwskazań - szczepionkę przyjmują nawet pacjenci onkologiczni!
2021-11-25 11:35
teraz tylko "szansę na przeżycie" ? nie wiem ale z taką narracją to ciężko o budować zaufanie
2021-11-24 22:37
2021-11-24 11:42
1. Szczepionka daje odporność w 100%
2. Nie daje odporności nawet po kilku dawkach
3. Szczepimy się po to by nie zarażać
4. Szczepimy się po to by nie przechodzić ciężko choroby, ale zarażamy tak samo
1. Szczepionka daje odporność w 100%
2. Nie daje odporności nawet po kilku dawkach
3. Szczepimy się po to by nie zarażać
4. Szczepimy się po to by nie przechodzić ciężko choroby, ale zarażamy tak samo jak niezaszczepieni, a nawet bardziej bowiem przechodzimy łagodnie zakażanie i nie wiemy o chorobie. Niewykluczone że zarażamy nawet już po szczepieniu.
2021-11-24 01:28
"Aby wyeliminować zakażenia, konieczne jest wyszczepienie ok. 90 proc. populacji"
Co to zmieni?
Szczepieni nie chorują i nie zarażają?
Szczepiony mnie zaraził, przeszedłem chorobę łagodniej niż on.
2021-11-22 17:54
Dałem sobie rok na sprawdzenie, czy szczepionki działają tak jak były reklamowane. Okazuje się że te "dobrze przebadane" produkty nie zabezpieczają w 100% przed hospitalizacją i 80% przed zarazeniem. Nie zbliżają się w żaden sposób do tych liczb. To było bezczelne kłamstwo i propaganda. Szkoda, że ludzie mają taką krótką pamięć.
2021-11-22 18:19
Przeczytaj ze 3 razy to co w tekście jest o odporności - na poziomie osoby jest wiele zmiennych i jeden będzie miał większą odporność a inny mniejszą. Jakby się wszyscy zaszczepili, to efekt skali pozwoliłby z tym
Przeczytaj ze 3 razy to co w tekście jest o odporności - na poziomie osoby jest wiele zmiennych i jeden będzie miał większą odporność a inny mniejszą. Jakby się wszyscy zaszczepili, to efekt skali pozwoliłby z tym wygrać. Czy to naprawdę takie trudne do zrozumienia?
Zresztą od początku była mowa o skuteczności ok 95% przed zachorowaniem, a nie o 100%.
2021-11-22 20:09
no dokładnie, nikt nigdy nie mówił że jest 100%. Żadna szczepionka na tym świecie nie daje 100% skuteczności.
2021-11-22 21:08
może podasz wartość liczbową?
2021-11-22 21:36
na deltę według badań wychodzi 60 - 65% zaznaczając że z czasem odporność spada do tego stopnia że po pół roku rekomendowana jest dawka przypominająca - kolejne mutacje oddalające genetycznie wirusa od oryginału będą
na deltę według badań wychodzi 60 - 65% zaznaczając że z czasem odporność spada do tego stopnia że po pół roku rekomendowana jest dawka przypominająca - kolejne mutacje oddalające genetycznie wirusa od oryginału będą obniżać ten wynik - najprawdopodobniej będzie potrzebna nowa szczepionka ( jak na grypę) - dla aktualnie najbardziej popularnego szczepu.
2021-11-24 00:21
1. Po co szczepic 3 raz tę samą szczepionka, skoro na deltę Tak słabo działa.
2. Dlaczego najwięcej zakażeń jest w krajach z największym % zaszczepionych?
3. Wiadomo już, że najlepszą odporność mają
1. Po co szczepic 3 raz tę samą szczepionka, skoro na deltę Tak słabo działa.
2. Dlaczego najwięcej zakażeń jest w krajach z największym % zaszczepionych?
3. Wiadomo już, że najlepszą odporność mają ozdrowieńcy. Dlaczego nie można zdobyć bożka QR na podstawie badania przeciwciał?
4. Zapowiada się wał stulecia. Ogolnoswiatowy social engineering na wysokim poziomie. Niestety, łatwiej oszukać ludzi, niż ich przekonać, że zostali oszukani.
2021-11-22 20:31
Trudno poczekam jeszcze
2021-11-23 14:15
twój wybór, jesteś wolnym człowiekiem. Niemniej wg mnie coś co zmniejsza szansę nawet o 60% jest warte rozważenia. Szczepionka nie gryzie.
2021-11-23 17:06
i jest to oparte na jakichś badaniach?
2021-11-23 17:39
tak, na podstawie 7,7 miliarda podanych dawek na całym świecie można stwierdzić że nie gryzie. Poza tym te szczepionki są do siebie podobne więc można założyć że nawet na podstawie kilkudziesięciu lat szczepień ludzkości na inne wirusówki.
2021-11-23 09:12
Dane ze 185 krajów, a także badanie opublikowane w European Journal of Epidemiology pokazują, że najwyższe wskaźniki zachorowalności i śmiertelności na COVID-19 występują
w krajach o największej liczbie
Dane ze 185 krajów, a także badanie opublikowane w European Journal of Epidemiology pokazują, że najwyższe wskaźniki zachorowalności i śmiertelności na COVID-19 występują
w krajach o największej liczbie szczepień.
Światowa Organizacja Zdrowia zgłosiła w październiku ponad 50-procentowy wzrost przypadków koronawirusa. Na tym tle agencja informacyjna AP doszła do wniosku, że Europa stała się epicentrum pandemii pomimo odpowiedniej podaży szczepionek.
Witryna internetowa Our World in Data Uniwersytetu Johnsa Hopkinsa przeanalizowała 247 milionów przypadków COVID-19 od początku pandemii do 31 października 2021 r., we wszystkich 185 krajach, zarówno pod względem odsetka szczepionek, jak i skumulowanych potwierdzonych przypadków na milion i skumulowanych zgonów na milion.
Tabela pokazuje, że częstość zachorowań wzrasta niemal liniowo wraz z odsetkiem zaszczepionych osób, w tempie 800 przypadków na milion na dodatkowy punkt procentowy zaszczepionych. Kraje o wysokim odsetku szczepień wynoszącym ponad 60 procent mają trzykrotnie wyższą liczbę przypadków niż kraje o odsetku poniżej 20 procent i siedmiokrotnie większą liczbę przypadków niż kraje, w których odsetek szczepień jest niższy niż dziesięć procent.
Kraje, w których odsetek szczepień przekracza 60 procent, mają dwukrotnie wyższy wskaźnik zgonów na COVID-19 niż kraje, w których szczepień było niewiele. Skorygowany ze względu na wiek wskaźnik śmiertelności rośnie w linii prostej, od około 120 zgonów na milion w krajach o niewielkiej liczbie szczepień do około 600 zgonów na milion w krajach, w których populacja jest prawie całkowicie zaszczepiona. Każdy punkt procentowy więcej szczepień zwiększa śmiertelność o około sześć zgonów na milion.
2021-11-23 23:14
2021-11-23 21:58
2021-11-22 12:39
No tak, najlepiej winą za to, że zachorował zaszczepiony obarczyć niezaszczepionych. Gdzie logika, skoro zaszczepieni też chorują i nie ma dowodów na to, że zarażają mniej lub w ogóle? Ba! Jeszcze zwalnia się ich z
No tak, najlepiej winą za to, że zachorował zaszczepiony obarczyć niezaszczepionych. Gdzie logika, skoro zaszczepieni też chorują i nie ma dowodów na to, że zarażają mniej lub w ogóle? Ba! Jeszcze zwalnia się ich z kwarantanny, więc tym bardziej mają szanse chodzić i zarażać, no bo przecież ten kaszel to nie covid. Przestańcie wreszcie robić z ludzi i**otów.
2021-11-22 20:33
Ale co? Jesteś niezaszczepiony i się boisz, że będziesz mieć covid?
2021-11-23 07:30
Jestem niezaszczepiona, oczywiście. Miesiąc temu przeszłam covid. Lżej niż przeziębienie, tylko trwało to trochę dłużej. Płuca czyste, zmęczenie mija, mam swoją odporność, w Polsce ponownie zachorowało od początku pandemii około 7 tysięcy osób na ponad 3 miliony zachorowań łącznie czyli około 2 promile. Nie, nie boję się.
2021-11-23 12:46
2021-11-23 21:37
Mama była chora w tym czasie co ja i ma się dobrze, tak samo jak reszta rodziny. Nikt nie umarł, nikomu nic nie jest, także pudło.
2021-11-23 14:22
szczepionka nie zaszkodzi, a może choć trochę pomóc. Mimo wszystko zmniejsza ryzyko. Jak masz 20 lat to ryzyko śmierci jest niewielkie, ale jak masz 60 to proporcje się już mocno zmieniają. Nawet w wieku średnim jak
szczepionka nie zaszkodzi, a może choć trochę pomóc. Mimo wszystko zmniejsza ryzyko. Jak masz 20 lat to ryzyko śmierci jest niewielkie, ale jak masz 60 to proporcje się już mocno zmieniają. Nawet w wieku średnim jak dawno się nie badałeś to nie wiesz co tam w tobie siedzi. Ja ostatnio zbadałem sobie cholesterol i w pakiecie wziąłem parę innych badań. O ile cholesterol wyszedł OK, to CRP miałem bardzo wysokie. Dalsze badania wykazały zakażenie paciorkowcem, czymś dosyć powszechnym, ale dlaczego zachorowałem? Z jakiś powodów spadła mi odporność i o ile był już to raczej koniec choroby to gdyby się zbiegła z covidem mogłoby być nieciekawie. Generalnie na zakażenie paciorkowcem można umrzeć od tak. Dlatego o ile nie wiemy w jakim stanie jest nasze zdrowie to ryzyko warto minimalizować. Warto się po prostu zaszczepić.
2021-11-22 20:13
a słyszałeś o odporności stadnej? Szczepionka to nie jest coś co dziś wymyślono. Wiele wirusów zostało zwalczonych i już nam nie zagraża. Jedne "wymarły" w wyniku szczepień, inne w wyniku śmierci połowy populacji ludzi. Niemniej są sposoby nabywania odporności na wirusy. Początkowym zawsze jest szczepionka.
2021-11-22 21:01
może za 2-3 lata jak skończą barania coś z tego będzie
2021-11-23 14:16
jeśli może zmniejszyć choć trochę ryzyko to czemu nie
2021-11-23 12:45
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.