Opinie (49)

  • Wszystko fajnie (5)

    ale fajnie by było jak by był jeszcze sprzet do obsługi takich wielkich kontenerowców. A z tego co wiadomo, to na BCT'cie to nawet wstrzymane są naprawy bierzące, bo Filipiny ssą kasę ile się da.

    A tak przy okazji - czy super ekstra obrotnica, juz jest oddana, czy jeszcze nie ?

    • 26 8

    • Co Ty piszesz? (2)

      Widać że Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe. Po pierwsze każdy właściciel chce kasy, polskie janusze też doją swoje firmy. Po drugie to kończąca się koncesja w 2023 roku. Czy inwestował byś w firmę

      Widać że Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe. Po pierwsze każdy właściciel chce kasy, polskie janusze też doją swoje firmy. Po drugie to kończąca się koncesja w 2023 roku. Czy inwestował byś w firmę wiedząc że może nie dostaniesz koncesji? Trzecia sprawa to temat portu zewnętrznego tzw. głębokowodnego. Zostawiam temat pogłębienia i obrotnicy które były już dawno obiecane przez Port.

      • 0 2

      • A co ty dopiero piszesz? (1)

        Widać że to Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe (lub nawet na dużym minusie) - to po pierwsze.
        Po drugie - wiadomo, że każdy biznes polega na robieniu kasy. Jednak co innego robienie kasy a co

        Widać że to Twoje pojęcie o tym co w BCT się dzieje jest zerowe (lub nawet na dużym minusie) - to po pierwsze.
        Po drugie - wiadomo, że każdy biznes polega na robieniu kasy. Jednak co innego robienie kasy a co innego wysysanie jej przed rychłym jak widać końcem biznesu (a przy tym palenie frana, że wszystko ok i "planujemy dalszy biznes i jak najbardziej w związku z tym popieramy działania Portu w zakresie poprawy warunków infrastrukturalnych).
        Po trzecie - czy jeszcze niedawno to przypadkiem nie bct huczał, że po obrotnicy i pogłębieniu basenów wszystko będzie hulało że ho, ho?
        A po czwarte - od dawna wszyscy, którzy choć trochę mają rozeznanie w tym temacie, mają świadomość, że filipiński właściciel ICTSI trzyma tylko te terminale na świecie, które mają bezsprzeczny potencjał (bct w 2003r jeszcze go miał).

        • 0 0

        • Sam to wymyślasz?

          Po pierwsze lepsze niż Ci się to wydaje.
          Po drugie - biznes polega na robieniu kasy, ale Ty sugerujesz że nie inwestują w obecny terminal co jest nie prawdą.
          Po trzecie - gdzie ta obrotnica.
          Po czwarte

          Po pierwsze lepsze niż Ci się to wydaje.
          Po drugie - biznes polega na robieniu kasy, ale Ty sugerujesz że nie inwestują w obecny terminal co jest nie prawdą.
          Po trzecie - gdzie ta obrotnica.
          Po czwarte - skoro inwestują w terminale które tylko mają potencjał to może coś o Batumi napiszesz fachowców (1 statek na tydzień). Inna sprawa, że każdy inwestuje w coś dla zysku i BCT jeżeli zostaną spełnione pewne przesłanki będzie przynosił większe zyski.

          • 0 0

    • No i gitara! (1)

      A przecież kilka miesięcy temu pisałem, że bct będzie się zwijał i wtedy kilku fanów bct darło na mnie japę.

      • 7 1

      • Manheim

        Mmm.... co ?

        • 1 1

  • Rozwinięcie infrastruktury portów o sztuczne wyspy spowoduje zcałkoqite wyginięcie ryb w Zatoce Gdańskiej (4)

    Jestem temu przeciwny,jestem przeciwny urzędnikom politycznym nie mającym ani serca,ani rozumu.

    • 0 2

    • Cały czas jestem za tym aby wyremontować stare nabrzeża które zbudowali nasi przodkowie i przed wojną i w czasach socjalistycznych PRL,ale są głosy; tak się już nie pracuje,to zadawniona logistyka przewozów

      Cały czas jestem za tym aby wyremontować stare nabrzeża które zbudowali nasi przodkowie i przed wojną i w czasach socjalistycznych PRL,ale są głosy; tak się już nie pracuje,to zadawniona logistyka przewozów kolejowych,itd..za to nowoczesni budowniczy mają cel; namierzyć Gdańsk i Gdynię z satelity określić pole prostokąta w celu wybudowania nowoczesnego portu i wylać beton. Takie myślenie może doprowadzić do szału.A gdzie są w tym wszystkim ludzie?Gdzie są firmy przetwórcze?Gdzie baza transportowa,firmy handlujące,kapitanat potru,gdzie życzliwość i komunikacja?

      • 0 0

    • ryby giną od zanieczyszczeń (2)

      I z zagłodzenia spowodowanego przełowieniem drobnicy przez duńskie "paszowce".

      • 0 0

      • (1)

        W zatoce Gdańskiej ?gdzie łowią tylko Kaszubi i na swoixh łupinkach? Wzmożony ruch statków albo pomysły typu; ustawmy wiatraki na Bałtyku spowodują że nie będzie nawet szprotek i śledzi.

        • 1 0

        • sądzisz, że jak spustoszy sie morze

          to w zatoce coś zostanie?
          Zobacz jak wyglada flądra, kiedyś jedna zajmowała średnią patelnie. Teraz i cztery na nia położysz. Wysp jeszcze nie ma a ryby już nie ma.

          • 0 0

  • wady też dostrzegam (1)

    odległość między główkami się zwiększy

    do tej pory było blisko, duża fala żadko wchodziła do wnętrza portu, zafalowanie rzadko przeszkadza statkom, ale promik dla pieszych i rowerzystów z jednej główki na

    odległość między główkami się zwiększy

    do tej pory było blisko, duża fala żadko wchodziła do wnętrza portu, zafalowanie rzadko przeszkadza statkom, ale promik dla pieszych i rowerzystów z jednej główki na drugą mógł być byle jaki, tanio, szybko, byle pozwolić

    oczywiście śmierdzące trepy nie pozwolili, ale teraz będą większe problemy techniczne, promik potrzebny większy itd, badziej niedasię.

    • 0 2

    • rzadko!

      • 0 0

  • Z takim refleksem to do szachów (10)

    • 41 16

    • O czyj refleks ci chodzi? (9)

      • 5 7

      • Portu, działał iść powoli się zwija (8)

        Za to Gdańsk w europejskim top 3

        • 7 14

        • I tak nigdy nie byłby w stanie osiągnąć tempa rozwoju portu gdańskiego. (1)

          Ma mniej korzystne położenie. Choć faktycznie, okres minionych nastu lat nieco przespali ale zaczynają gonić. I dobrze!

          • 10 5

          • rozumiem patriotyzm lokalny

            ale on zaślepia...
            A to duze upośledzenie.

            • 2 2

        • Gdańsk to 10% Hamburga

          To pokazuje nikczemność na siłę tworzonej, wewnętrznej konkurencji oraz wyzwania związane z tym, z kim należy konkurować i komu można podebrać "tort".
          Ale to trzeba umieć! Elastycznością, sprawnością, dogodnością,

          To pokazuje nikczemność na siłę tworzonej, wewnętrznej konkurencji oraz wyzwania związane z tym, z kim należy konkurować i komu można podebrać "tort".
          Ale to trzeba umieć! Elastycznością, sprawnością, dogodnością,
          A nie trzymaniem pudeł po krzakach na Przeróbce i Wisłoujściu, brakiem parkingów, bizantyjska biurokracją przeświadczoną o swej omnipotencji, brakiem lądowego zaplecza transportowego i... długo by jeszcze...

          • 4 0

        • Buahaha top 3 ale chyba od końca. Wystarczy wymienić Hamburg, Rotterdam czy Antwerpia które są 20 krotnie większe od portu w Gdańsku. Gdańsk to trzecia liga

          • 4 0

        • W top 3 to ty jesteś podcierając du.sko budynia. Cieszy Ciebie fagasie ten sztuczny podział? takich jak Ty powinno się usuwać kopem w du.ę z Polski za jątrzenie i tworzenie podziałów ale w imię czego zas.ańcu? Odpowiedz tchórzu.

          • 9 3

        • Top 3????

          Hahahahahahahahahahahahahahaha

          • 8 1

        • I po co się podszywasz? (1)

          • 0 2

          • Nieprawda

            Nie podszywam

            • 0 1

  • A nie będzie szybciej i taniej wymalować farbą?

    • 6 0

  • Wreszcie jakieś budujące wieści z Gdyni. Dość mam gdyńskich zamiarów, badań, sondaży itp. mamienia mieszkańców obietnicami a potem "kicha", nie da się.

    • 7 0

  • a może zacząć od rozbudowy dróg do portu/

    jak wyjadą z towarem ?estakadą?hutniczą?

    • 14 0

  • NIE

    No z tymi inwestycjami na terenie Gdańska to lekka przesada jakie 80%? Jaka obwodnica Gdańska? Jaka S7?
    Chyba wieczny brak materiału....i wściekli my czyli klienci...

    • 2 0

  • (4)

    O czym wy tu piszecie? Port to nie tylko terminale kontenerowe. Tutaj oczywiscie DCT jest bezkonkurencyjny bo fundusz Australijski wpompowal kase, poza tym wygrywa polozeniem. Ale pozostala czesc portu Gdanskiego nie dorasta do piet Gdyni!! W Gdansku czas zatrzymal sie dawno temu, az wstyd! Ten port to muzeum i syf! Go Gdynia!!!

    • 21 10

    • (2)

      Gdynia port niema gdzie budować wielkopowierzchniowych magazynów ,jest ciasno.Na jaki kolwiek rozwoju.Terminala kontenerowego nikt nie zbuduje bo to koszt minimum 600mil euro

      • 8 3

      • mając taką kwotę

        można by myśleć o odkupieniu DCT - nie trzeba budować.
        Jest na sprzedaż.
        Ten terminal budowany jest już ad 15 lat, jak podzielisz tę kwotę, to roczny budżet nie bedzie aż tak przytłaczający.

        • 2 1

      • to samo mówiono w Gdańsku i Gdyni na przełomie wieków

        Przyszedł Australijczyk, zbudował i zarabia.
        Bo wie, o co w tym chodzi a nie wypatruje emerytury lub szybkiego numerka. On dla emerytów zarabia.
        Gdynia ma gdzie budować, tylko należy prześwietlić geszefty na

        Przyszedł Australijczyk, zbudował i zarabia.
        Bo wie, o co w tym chodzi a nie wypatruje emerytury lub szybkiego numerka. On dla emerytów zarabia.
        Gdynia ma gdzie budować, tylko należy prześwietlić geszefty na gruntach wokół portu. Oraz machloje z blokowaniem finansowania dróg wokół portu. Które zabrał zam premier. Dziwnym trafem wtedy Gdańsk (DCT) zaczął wyłazić z ziemi. A i tak tamtejsza infrastruktura jest szczątkowa jak na potrzeby...

        • 6 3

    • M

      Liczby nie kłamią Gdańsk +40 mlt. ,Gdynia 20mlt . I gdzie masz syf ?

      • 6 10

  • (4)

    W gct ocean byłby robiony 6 tygodni.
    0.5 na 6stsow jest sprawna. Jurek nie da rady siedziec 24\7 żeby to naprawiać przez 6 tygodni

    • 24 3

    • pozazdrościć wiedzy, szkoda ze reszta to nieudaczniki.

      • 1 0

    • (1)

      Pamiętajmy że dwa STSy z tych sześciu to zabytki na skalę światową.

      • 5 0

      • Dokładnie chyba 1982 rok produkcji made in espsnia

        • 2 0

    • Spoko ma jeszcze dwóch przydu*asów, dadzą radę.

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.