2022-05-20 13:11
Opinia wyróżniona
2022-05-20 17:58
Źle? Było głosować w wyborach kierując się rozumem nie portfelem.
Teraz rusza budowa pałacu saskiego za 2.5 mld złotych, inaczej
2 500 000 000 zł lub da wyobraźni
2500 mln lub
1/4 rocznego budżetu na edukacje.
2.5 mld złotych, nie na zdrowie, na badania, na odbudowę pałacu.
Pozdrawiam wyborców pisu
2022-05-24 08:25
2022-05-20 19:49
Widocznie mieli dość peowców
2022-05-20 20:02
klechów rozkazy
2022-05-20 17:30
Za tego rzadu następuje szybka poprawa usług medycznych
2022-05-20 13:11
Opinia wyróżniona
2022-05-20 17:30
Za tego rzadu następuje szybka poprawa usług medycznych
2022-05-20 17:58
Źle? Było głosować w wyborach kierując się rozumem nie portfelem.
Teraz rusza budowa pałacu saskiego za 2.5 mld złotych, inaczej
2 500 000 000 zł lub da wyobraźni
2500 mln lub
1/4 rocznego budżetu na edukacje.
2.5 mld złotych, nie na zdrowie, na badania, na odbudowę pałacu.
Pozdrawiam wyborców pisu
2022-05-20 19:49
Widocznie mieli dość peowców
2022-05-20 20:02
klechów rozkazy
2022-05-24 08:25
2022-05-20 13:14
Ruska logika. Hahaha :(
2022-05-20 13:23
Trzeba by teraz jakąś pandemię psychiczną ogłosić to może ten dział sie odkuje finansowo. Chociaż tak sobie myślę, że pandemia psychiczna to i tak była przez dwa lata ale kasa poszła w inne miejsca
2022-05-20 13:27
2022-05-20 13:50
mama była ze mną co miesiąc u specjalisty w Akademii Medycznej, a raz w roku podczas wakacji pobyt w szpitalu prawie 2 tygodnie- pełna diagnostyka. Nie było z tym żadnego problemu. Tak do 17 r.ż. , gdy ,,dzięki" dojrzewaniu choroba ustąpiła.
2022-05-20 22:10
Taka opieka to prawda - jest I dziala. Ale psychiatry dziecieca lezy I kwiczy Bo przeciez "dzieci nie Maja problemow" albo "uzalaja sie mad soba" albo "przesadzaj'".
2022-05-20 13:27
grunt że kasa dla Rydzyka i kościoły jest.
2022-05-20 20:04
2022-05-20 13:30
Można było te pieniądze przeznaczyć na ochronę zdrowia zamiast na przejedzenie przez elektorat. A będzie tylko gorzej.
2022-05-20 17:46
2022-05-21 07:50
2022-05-20 17:48
To prawda. Tyle, że te pińcsetplus miało inne zadanie do spełnienia, aby lumpenelektorat zagłosował na pzpr, czyli polską zjednoczoną prawicę radykalną. A pieniądze na ochronę zdrowia i na inne ważne cele, nie są tak chodliwym towarem, który się sprzedaje w kampanii wyborczej.
2022-05-20 18:17
2022-05-21 07:52
Masz bombelki to na nie zarób.
2022-05-20 13:53
Za ten szpital odpowiada konkretnie Struk, który razem z PO rządzą w Gdańsku od wielu lat. I nic z tym problemem nie zrobili! Za rządów innych opcji w kraju , też był dramat w tym szpitalu. Czemu wtedy Struk nie
Za ten szpital odpowiada konkretnie Struk, który razem z PO rządzą w Gdańsku od wielu lat. I nic z tym problemem nie zrobili! Za rządów innych opcji w kraju , też był dramat w tym szpitalu. Czemu wtedy Struk nie rozbudował szpitala?! Teraz zresztą też może rozbudować. Ten szpital ma po prostu za mało miejsc, łóżek. Rozbudowa szpitala to nie jest zadanie rządu! W Gdańsku jest wiele pieniędzy na różne fundacje, złote rydwany, dla Wałęsy na zagraniczne wojaże, ale nie ma dla chorych dzieci!
2022-05-20 14:08
Za finansowanie odpowiada NFZ a za dziury systemowe wieloletnie zaniedbania rządu...proponuje zasięgnąć wiedzy a wtedy się wypowiadać
2022-05-20 14:10
od kiedy łózka bez lekarzy leczą?
2022-05-20 18:23
jak nie ma łóżek, to i lekarze niepotrzebni, fajne wytłumaczenie. Ale czemu te dzieci leżą na korytarzach, skoro nie ma lekarzy???
2022-05-20 17:26
a więc uważasz że ten rząd który w imię zasady każdemu po równo, przymusem - ustawami, i komornikami ściąga od nas składkę zdrowotną nie jest odpowiedzialny za rozbudowę szpitala? Tej bandzie kołtunów zabrałbym
a więc uważasz że ten rząd który w imię zasady każdemu po równo, przymusem - ustawami, i komornikami ściąga od nas składkę zdrowotną nie jest odpowiedzialny za rozbudowę szpitala? Tej bandzie kołtunów zabrałbym dostęp do leczenia w placówkach MSWiA w których mają wszystko i bez kolejki - wnet znalazły by się konkretne rozwiązania, jak jednen z drugim padłby na ryj w kilometrowej kolejce na SOR
2022-05-20 22:57
Ci komentujacy na minus to sa wyborcy pis i kolejne wybory pis wygra bo ta ciemnota nawet nie rozumie ze szpitale finansuje rzad z budzetu panstwa.Ale niektorzy wyborcy dobrej zmiany wlasnie mysla ze ow politycy z wlasnej kieszeni im te 500 plus wyplacaja.A potem zdziwienie skad ta inflacja.Takze nie myślcie ze bedzie lepiej bo nie bedzie.
2022-05-21 07:54
Mnie już tu nie ma i nie będzie.
2022-05-20 17:45
Czyli Kaska jest, tylko na szpital nie ma. A jak szpital ma 2,5 mln straty to znaczy, że jest źle zarządzany
2022-05-20 22:47
Ma stratę, bo przyjmuje ponad kontrakt NFZ (b. niski), dzieci leżą na materacach w korytarzu!!
To lepiej zeby się wypięli na te dzieci??
2022-05-20 17:46
I to od wielu lat, idąc tokiem twojego dziecinnego myślenia to PO może zwalić winę na poprzednie rządy
2022-05-20 19:53
Zobacz ile kasy na służbę zdrowia dawało PO, a ile teraz. Grubo ponad 2 mld więcej daje pis niż PO
2022-05-20 20:52
2022-05-20 20:51
Wałęsy za jego pieniądze, kłamiesz jak TVP i myslisz ,ze gdańszczanie to głupki ,cienko Pisuar manipulujesz
2022-05-21 06:53
Dla władz Gdańska najważniejszy jest program in vitro. Cała reszta może poczekać
2022-05-20 14:30
Ważne żeby była kaska na podwyżki dla lekarzy bo mają za mało i muszą robić 7 etatów a pacjent no cóż jak chory to i poleży na krytarzu
2022-05-20 17:51
Rozumiem że lekarz nie ma własnego życia kredytu, rodziny, jakiś pasji, potrzeb tylko ma dokładać się do szpitala i swojego miejsca pracy? Jak jesteś taki mądry to skończ studia, zostań lekarzem i tam się zatrudnij i naprawiaj świat. zamiast wymagać poświęcenia od innych samemu coś zrób bo pisać w internecie mądrości to każdy może
2022-05-20 19:54
Zawsze będzie mało
2022-05-20 14:45
Może to zabrzmi i**otycznie, ale jakim cudem pokolenia wychowane tzw. zimnym chowem, żyjące w cieniu kabla, laczka i pasa nie potrzebowały pomocy psychologicznej i psychoterapii jako dzieci, a obecne płatki śniegu albo
Może to zabrzmi i**otycznie, ale jakim cudem pokolenia wychowane tzw. zimnym chowem, żyjące w cieniu kabla, laczka i pasa nie potrzebowały pomocy psychologicznej i psychoterapii jako dzieci, a obecne płatki śniegu albo się tną, albo ćpają, albo po x razy chcą ze sobą skończyć? Czyżby jednak wychowanie, gdzie rodzic wydarł się na dziecko, ewentualnie czasem mu sprał d.pę, mówiąc wprost, było jednak bardziej postępowe, bo rodzicowi mimo wszystko zależało? Może nie było milionów zabawek, zajęć dodatkowych i gadżetów, ale było interesowanie się dzieckiem i mimo wszystko jakaś kontrola rodzicielska. A teraz od najmłodszych lat każde dziecko wpatrzone w ekran, kontakt ze światem to tyle co w szkole, a rodzice z językiem wywalonym po pas tyrają, bo kredyt, bo na wakacje trzeba pojechać, bo dziecko chce ajfona, bo "żeby dzieci miały lepiej niż my". A dzieci zostawione same sobie przejadą się na tym jak przysłowiowy Zabłocki na mydle. I nie mają lepiej, a gorzej x 200. Tyle rodziców widzą, co rano i w czasie drogi do szkoły albo na kolejne zajęcia dodatkowe, tak to se radź młody. Nie gloryfikuję osób katujących, sama w tyłek zarobiłam dosłownie raz w życiu i kilka razy w łeb (i nie ma co ukrywać, należało mi się), sama bym dzieci tknąć nie pozwoliła. Ale do licha, coś poszło mocno nie tak skoro ze skrajności "wychowania pasem, kablem, pączkiem" doszło do skrajności "wychowania mimoz i sierot życiowych"...
2022-05-20 17:16
może wtedy zrozumiesz, jakie kołtuńskie społeczeństwo wyrosło od tego twojego "zimnego chowu"
2022-05-20 20:28
2022-05-20 17:36
Zawsze dzieci chorowały i popełniały samobójstwa tylko nie było to nagłaśniane, mój kolega po podstawówce się powiesił , jesteśmy już 20 lat w unii i cały czas na nic nie było a tu proszę cyk, pieniądze są tylko znowu na co innego
2022-05-20 22:18
No kurde, ale nie na taka skale. Ja bylam gnojona w szkole, ryczalam z poduszke zeby mama nie widziala, ale ani razu mi nawet przez mysl nie przeszlo zeby sie zabic.
2022-05-20 23:05
Ja jest z rocznika 76 i z mojej podstawowki 5 osob sie zabiło wiec chyba te pasy i laczki nie pomogly im w zyciu.Ci co pisza te bzdury ze dzieci choruja psych bo maja zajecia dodatkowe i ich rodzice zawoza do szkoly powinni sie nad soba zastanowic bo z lekka radzieckie rozumowanie prezentuja.
2022-05-20 23:14
Bzdury. Zajecia dodatkowe i telefony zastepuja dzis rodzicow i to jest podstawowy problem. Brak czasu dla dzieci. Podsluchalam ostatnio 5latki jak opowiadaly sobie ze jednej tata jak jej czyta bajki to co chwile zaglada w telefon. To jest chore!
2022-05-20 17:54
"mimozy i sieroty życiowe"? Serio? Tak nazywasz dzieci z problemami? Może do szpitali trafiają dzieciaki wrażliwe, które nie radzą sobie w otaczającym świecie, w którym rządzi przemoc i kasa, iphone nie ma tu nic do rzeczy...
2022-05-20 19:30
Ja bym nazwał tak rodziców, a nie dzieci !
2022-05-20 18:05
Nawet dalej bym poszedł. Jakim cudem pokolenie naszych dziadków (dla niektórych pradziadków) skrzywione wojenną traumą, wygłodzone, zastraszone i zdziesiątkowane, dało radę?! Jakim cudem nie popadło ono w choroby
Nawet dalej bym poszedł. Jakim cudem pokolenie naszych dziadków (dla niektórych pradziadków) skrzywione wojenną traumą, wygłodzone, zastraszone i zdziesiątkowane, dało radę?! Jakim cudem nie popadło ono w choroby psychiczne?! Ba, w ciągu 20 lat odbudowało zrujnowany po wojnie kraj (pozdrawiam Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska!). Jakim cudem moje babcie były tak cudownymi i ciepłymi kobietami, mimo, że jedna przeżyła Wołyń (pozdrawiam sąsiadów zza wschodniej granicy!), a druga najlepsze lata młodości spędziła na robotach przymusowych u bauera (pozdrawiam sąsiadów zza zachodniej granicy!). Może jakiś fachowiec z dyplomem psychiatrii klinicznej mi to wytłumaczy? Bo obserwując współczesne dzieci i nastolatków, to grubo ponad połowa ma coś z deklem...
2022-05-20 19:04
oprócz tego dekla
2022-05-20 20:31
,bo co jak wtedy nie widziałeś takich dzieci to znaczy ,że ich nie było. , ,myśl ,bo myslenie nie boli
2022-05-20 23:25
... tam jest nie wprost, a może wprost, jeśli obejrzeć całość, wytłumaczone, dlaczego jedni pomimo traum, popadają w destrukcję, a inni nie. Polecam obejrzeć, a psychologów klinicystów podpytać przy okazji jak to jest z traumą i zaniedbaniem wczesnodziecięcym...
2022-05-20 19:48
Pani się nie przejmuje tymi wpisami. To jest pokolenie z dyplomami zdobytymi metoda kopiuj/wklej. Tutaj nie ma refleksji. Trzeba pisać wprost. Najłatwiej jest oskarżyć kogoś innego i tak się dzieje. Ludzie nie potrafia
Pani się nie przejmuje tymi wpisami. To jest pokolenie z dyplomami zdobytymi metoda kopiuj/wklej. Tutaj nie ma refleksji. Trzeba pisać wprost. Najłatwiej jest oskarżyć kogoś innego i tak się dzieje. Ludzie nie potrafia przeczytać kilka zdań ze zrozumieniem, tylko biorą wybiórczo słowa do siebie. Tak są nauczeni przez system edukacji. Zapytała Pani jedynie co się zmieniło? Ja wiem dlaczego tak się dzieje i Pani tez to wie. Pozdrawiam
2022-05-20 20:27
o tym wtedy nie mówiło ,bo była jedyna ,słuszna , kłamliwa telewizja jak dzisiaj TVP ,sama propaganda sukcesu ,,. Dzieci się nie bije ,bo przemoc rodzi przemoc , z dziećmi sie rozmawia ,a jak swoje dzieci tłuczesz to z czasem jak będziesz na starość zdychał w samotności - po prostu na to zasłużyłeś .
2022-05-20 22:11
Potrzebowala. Sznytowalo sie duzo osob. Duzo bylo samobojstw. Duzo przemocy skierowanej na dzieci ale dziecko nie mialo glosu. Bylo pod-obywatelem. Nie mialo wiec tez problemow I potrzeb. I nie oskarzaj rodzicow obecnych
Potrzebowala. Sznytowalo sie duzo osob. Duzo bylo samobojstw. Duzo przemocy skierowanej na dzieci ale dziecko nie mialo glosu. Bylo pod-obywatelem. Nie mialo wiec tez problemow I potrzeb. I nie oskarzaj rodzicow obecnych dzieciakow ze Malo je widza. Moi rodzice konczyli prace o 14 I 15. Babcia tak Samo. Ja I wszyscy moi znajomi konczymy w przedziale 17-19.
2022-05-20 23:26
Moj tata pracowal po 12 godz za komuny, jezdzil w delegacje, a ja pamietam spacery z nim, jazde na rowerze. Bo CALY wolny czas i kazdy CALY weekend spedzal bawiac sie ze mna a nie siedzial w telefonie, tablecie, albo
Moj tata pracowal po 12 godz za komuny, jezdzil w delegacje, a ja pamietam spacery z nim, jazde na rowerze. Bo CALY wolny czas i kazdy CALY weekend spedzal bawiac sie ze mna a nie siedzial w telefonie, tablecie, albo telewizorze. Mam male dziecko wiec widze codziennie jak matki na placach zabaw siedza przyklejone do telefonow (o ile w ogole ktos sie pojawi z dzieckiem). Kazde dziecko woli powyglupiac sie z tata od gory zabawek. Wiec owszem - to wina rodzicow, i ich glupota bo tego straconego na telefonach zamiast na zabawie z dzieckiem czasu nikt im nie zwroci.
2022-05-20 23:31
Kiedys zaczynalo sie prace o 7:00 a nie o 9:00.
2022-05-20 22:13
Moze jest zloty srodek. Nie bic dzieci, nie wydzierac sie na nie, ale poswiecac im caly wolny czas (pochowac te telefony), rozmawiac z dziecmi, ale tez nie spelniac wszystkich zachcianek (ograniczac tv, nie kupowac smartfonow) i wyznaczac granice. Dodam ze wiem po sobie ze to wcale nie jest takie proste.
2022-05-20 23:19
to może sprawdźmy, kto tam na tych oddziałach psychiatrycznych potrzebuje wsparcia i pomocy i czy przypadkiem nie te osoby od laczków, kabli, pasów i zimnego chowu? Ewentualnie ich dzieci...? Sorry, ale mam dość czytania
to może sprawdźmy, kto tam na tych oddziałach psychiatrycznych potrzebuje wsparcia i pomocy i czy przypadkiem nie te osoby od laczków, kabli, pasów i zimnego chowu? Ewentualnie ich dzieci...? Sorry, ale mam dość czytania i słuchania o wyższości wychowania przemocowego nad poszanowaniem drugiego człowieka. Naprawdę można żyć bez przemocy, tyle, że może nie w tej szerokości geograficznej, co m.in. obrazuje aktualna sytuacja geopolityczna...
2022-05-20 23:29
Przeciez napisala ze by sama dziecka nie uderzyla. Czytaj ze zrozumieniem.
2022-05-21 05:57
Bzdura. Moja kolezanka wszystko robi dla swojej corki, wrecz "w d*pe wchodzi", corcia chce do fryzjera obciac wlosy i pasemka to mamusia leci z nia.itd., a ostatnio co ,, corcia wyladowala w psychiatryku. Tu o zadnym
Bzdura. Moja kolezanka wszystko robi dla swojej corki, wrecz "w d*pe wchodzi", corcia chce do fryzjera obciac wlosy i pasemka to mamusia leci z nia.itd., a ostatnio co ,, corcia wyladowala w psychiatryku. Tu o zadnym zimnym chowie mowy nie było, po prostu brak zainteresowania ze strony matki, bo woli przesiadywac w pracy i szefowi sie podlizywac niz dziecku poswiecic czas.
2022-05-22 10:56
Pozorantka ! W domu wyglada to całkiem inaczej
2022-05-23 18:28
to pokolenia wychowane zimnym chowem wychowały sieroty życiowe... przekazały depresje kompleksy i frustracje a nie umiejetnosc radzenia sobie
2022-05-24 11:14
Masz rację, to brzmi i**otycznie bo to co piszesz to i**otyzmy. Wielu dorosłych wychowywanych pasem i laczkiem leczy się dziś u psychologów. Nie Lecza się ci, których nie stać, ewentualnie ci bez świadomości gdzie leży
Masz rację, to brzmi i**otycznie bo to co piszesz to i**otyzmy. Wielu dorosłych wychowywanych pasem i laczkiem leczy się dziś u psychologów. Nie Lecza się ci, których nie stać, ewentualnie ci bez świadomości gdzie leży przyczyna problemów, z którymi borykają się całe życie. Zarówno ja jak i mój mąż wywodzimy się z takich normalnych domów gdzie do rozwiązywania problemów służył pas . Dzieciństwo odcisnęło na naszym dorosłym życiu ogromne piętno. Na poczuciu własnej wartości, wiary we własne możliwości, kontaktach społecznych.... Walczymy z tym całe życie, choć często wydaje mi się, że to są straty nie do pokrycia. Zostaliśmy czegoś w życiu pozbawieni i nic już nam tego nie wróci w stu procentach
2022-05-25 07:11
Odpowiedź jest prosta - ci ludzie chleją alkohol dla odstresowania a traumy leżą zakopane głęboko.
2022-05-20 16:19
Uczeń drugiej klasy w LO. Przestańcie te dzieci cisnąć! Zacznijcie kochać i szanować tak, jak siebie samych!
2022-05-20 17:05
Tak właśnie robią. Szanują siebie tak samo jak dzieci swoje :) czyli wcale !
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.