2015-07-29 09:15
W kwietniu kupowałam tam Fiata 500 i potraktowano mnie bardzo, bardzo profesjonalnie! Doradca nie dość że miły i kompetentny to przyjechał po nie na jazdę próbną, otrzymałam wiele ofert w tym finansowania itd. Na prawdę polecam osobom, które potrzebują fachowego doradztwa przy wyborze optymalnego auta! Pozdrowienia dla Pana Michała B.!
2015-07-29 12:31
przy okazji jazdy probnej, bo zadowolenie widze, ze nie do opisania.
2015-07-29 14:01
jak kupujesz wszyscy sa mili, dobrzy, uprzejmi a przyjedz tylko z problemem lub usterką w ramach gwarancji i z potulnego baranka zmieniają sie w dzikie zwierzę - jakby płacili ze swoich pieniędzy
2015-07-31 11:30
W Toyocie byłem jakieś 3 miesiące temu i potwierdzam. Profesjonalne podejście do klienta, przyjemna obsługa i żadnego lania wody (przynajmniej Pan który mnie obsługiwał same konkrety podawał).
2015-07-29 09:28
Ale o co dokładnie pytał ankieter? Na co zwracał uwagę? Więcej szczegółów proszę, bo ja dalej nie wiem dlaczego ten opel taki dobry...
2015-07-29 09:56
Jak w temacie
2015-07-29 10:22
2015-07-29 11:39
Super literowka 1000 ,srednia500 jak nic no to...
2015-07-29 09:50
2015-07-29 10:22
Nic dodać nic ujać.Mialem dwa i to od Halera i podziekowalem.Serwis do d*py ich praca polega na naciaganiu klienta.Wybralem dilera spoza trojmiasta ale to juz nie Opel.
2015-07-30 19:48
Też kiedyś myślałem że Opel to spełnienie moich marzeń. Ale ciągle kasę do niego dokładałem. Taka większa skarbonka. Co nie zmienia faktu że obsługa w salonach może być jak najbardziej ok. Przerzuciłem się na Yarisa, nie
Też kiedyś myślałem że Opel to spełnienie moich marzeń. Ale ciągle kasę do niego dokładałem. Taka większa skarbonka. Co nie zmienia faktu że obsługa w salonach może być jak najbardziej ok. Przerzuciłem się na Yarisa, nie potrzebuję większego auta, także to wystarcza mi w zupełności ;) Już zdążyłem zapomnieć co to jest konieczność sprawdzania auta przed każdym większym wyjazdem
2015-07-29 14:59
... i jestem mega zadowolony z jakości obsługi, serwisu, itp. Superuprzejmi, wszystko na czas i nie urywa portfela.
2015-07-29 22:40
2015-07-29 10:01
Coś tam uczeń popatrzał, ponaginał i za każdym razem 40 zł + bat. Jak szumiało, tak szumiało. Okazało się kiedy sam się zabrałem za to, że to szybą się nie domyka.
2015-07-29 10:13
Szok.
2015-07-29 15:56
... tylko serwisu.
2015-07-29 19:27
Z tą jakością Toyoty bym nie przesadzał, rankingi podnoszą naprawami, o których nie mówią klientom na koszt Toyoty. Statystyki podnosi ale bezawaryjność sztucznie napompowana. Poczytajcie o dieslach całe silniki były wymieniane.
2015-07-29 20:30
W nocy pod dom serwis przyjeżdża i naprawia jak spisz ?
2015-07-30 11:43
Dobre żarty. Dobrze @M5 to podsumował. Ja nie rozumiem o jakie ciche naprawy Ci chodzi. Fakt dla Toyoty zdarzały się akcje serwisowe (które nie były koniecznie z ich winy) , ale po pierwsze nawet te najmniejsze były
Dobre żarty. Dobrze @M5 to podsumował. Ja nie rozumiem o jakie ciche naprawy Ci chodzi. Fakt dla Toyoty zdarzały się akcje serwisowe (które nie były koniecznie z ich winy) , ale po pierwsze nawet te najmniejsze były nagłaśniane w sieci, po drugie każdy klient był listownie poinformowany, a po trzecie były to akcje serwisowe na koszt Toyoty nawet dla pogwarancyjnych modeli. To jest naprawianie po cichu?
2015-07-31 14:09
Mnie też to dziwi. Nie pamiętam już którego salonu to dotyczyło, ale jeden z polski Toyoty znalazł się jakiś czas temu w czołówce salonów z najlepszą obsługą. Ale i tak znajduje się na wymienionej tutaj mocnej pozycji, także jest ok. Oby tak trzymali i do klienta podchodzili z takim samym zaangażowaniem jak teraz
2015-08-01 18:48
kiedyś w tych testach wygrywała Toyota Carter ale od 2 lat spedła u nich jakość obsługi widocznie skoro tak ich ocenili w teście
2015-07-29 10:27
Najgorszy to Nissan na Grunwaldzkiej.
2015-07-29 11:51
Nissan w Gdyni , kiedyś mialem słuzbowego Nota , w sobotę przepaliła mi sie zarówka mijania , nie chcieli wymienić !
pojechałem do GHdańska na Grunwaldzkąi wymieniki bez problemu ( zdzieweni faktem ,że w Gdyni nie mogli )
2015-07-29 12:59
co z tego jeżeli nawet obsługę w salonie mają na wysokim poziomie skoro serwis to chyba najgorszy w Trójmieście - terminy dostawy części liczone w tygodniach , likwidacja szkody ze względu na brak części też liczona w tygodniach itd. nigdy więcej Nissana póki w Trójmieście będzie tylko KMJ
2015-07-30 07:05
Zaraz za naciągaczami z Forda na Elbląskiej.
Kilka lat temu też grubo mnie naciągnęli w Oplu przy Grunwaldzkiej.
2015-07-30 07:34
2015-07-30 09:10
Juka kupiłem w 2011 i do dzisiaj tam serwisuję - żadnych problemów, miła obsługa, auto zawsze wysprzątane po naprawie i umyte, terminy dotrzymywane. Przejechałem 150 tys km , więc wiem co piszę.
2015-07-29 10:31
Do salonu przychodzi klient z zamiarem kupna samochodu, więc oczywiste jest, że wszyscy dwoją się i troją i stają na uszach, żeby do zakupu doszło a potencjalny klient nie poszedł do konkurencji. W tej sytuacji niemal
Do salonu przychodzi klient z zamiarem kupna samochodu, więc oczywiste jest, że wszyscy dwoją się i troją i stają na uszach, żeby do zakupu doszło a potencjalny klient nie poszedł do konkurencji. W tej sytuacji niemal wszędzie klient pojony jest kawą, podsuwają mu krzesło, wręczają gadżety, bawią jego dzieci... Czasem jest to aż nienaturalne i przesadne. Ale czy ten sam klient u tego samego dealera tak samo się poczuje i tak samo będzie obsłużony lecz już nie w salonie ale w serwisie, zwłaszcza gwarancyjnym??? Niestety nie. Wtedy niestety często klient staje się intruzem. Ale to już inny temat.
2015-07-29 10:59
byłem, jakiś czas temu u tego co wygrał, razem z kierownikiem produkcji i mechanikiem. wszyscy w kombinezonach. nikt się nie troił. jedno pytanie w naszą stronę. pojechaliśmy do "francuza". tam też ogólna olewka.
byłem, jakiś czas temu u tego co wygrał, razem z kierownikiem produkcji i mechanikiem. wszyscy w kombinezonach. nikt się nie troił. jedno pytanie w naszą stronę. pojechaliśmy do "francuza". tam też ogólna olewka. pojechaliśmy do innego "niemca". i się udało! wysoki furgon 7 osobowy i skrzynia z brygadówką. płaciliśmy gotówką. jak cię widzą to się mylą
2015-07-29 12:16
A to taka głupota typowo polska. Ostatnio wywalili z dużego ekskluzywnego sklepu w Londynie pewną Polkę, bo z lekceważeniem traktowała pewną ubogo ubraną parkę... Bogaci ludzie za Zachodzie często skrzętnie ukrywają status. Parka okazała się być jakimiś jednymi z najlepszych klientów...
2015-07-29 18:22
e, tam, jak nas pis nie rozdupczy to za parę lat pojadę po Opla Movano, już mówiłem chłopakom, żeby następnym razem włożyć białe kombinezony i różowe piórko w d. żeby nas rozpoznali
2015-07-30 01:28
"jak nas pis nie rozdupczy" - wiesz, jest coś w tym co powiedziałeś, też mam ciche obawy...
2015-07-29 12:25
Większa beka. Kierownik kupował Astrę, był w garniturze. Kredyt oczywiście. Ja w krótkich dżinach i tak luźnie (było ciepło). przy płaceniu, rzuciłem, że może też bym kupił taką tylko w benzynie.
Usłyszeliśmy
Większa beka. Kierownik kupował Astrę, był w garniturze. Kredyt oczywiście. Ja w krótkich dżinach i tak luźnie (było ciepło). przy płaceniu, rzuciłem, że może też bym kupił taką tylko w benzynie.
Usłyszeliśmy chichot. Zgłupiałem. Klient obok, chlapnął coś, że nie radzi gazu montować.
Czy ich wszystkich pojechało ??! Powiedziałem, że jadę do Mercedesa. A kierownik - dobrze szefie
Astry nie kupił. Czekałem kawałek dalej, był po chwili. Uśmiechnięty.
Dalej latamy (50km/h oczywiście) naszymi dziesięciolatkami
2015-07-30 10:01
Bylem w serwisie skody. Szybko profesjonalnie. Dwa miesiace pozniej bylem w serwisie audi na przymorzu - tragedia. Olewka i pretensje ze im sie d*pe zawraca.
2015-07-29 11:03
Na początku 2014 szukaliśmy z żoną auta i przeszliśmy praktycznie wszystkie salony w Gdańsku w okolicach Oliwy.
Na początek i tak wszyscy patrzą na Twój wygląd - czy cię stać czy tylko zawracasz d*pę albo
Na początku 2014 szukaliśmy z żoną auta i przeszliśmy praktycznie wszystkie salony w Gdańsku w okolicach Oliwy.
Na początek i tak wszyscy patrzą na Twój wygląd - czy cię stać czy tylko zawracasz d*pę albo zbierasz punkty Payback za jazdę próbną. Toyota - totalne dno - potraktowali nas jak g*wniarzy. Reszta w miarę - najlepszy Nissan i Hyundai (gdzie w końcu kupiliśmy).
Ale hitem było Konocar, który nas wyprosił 30 min. przed zamknięciem - "bo już kończą pracę".
2015-07-29 11:32
J.W.
2015-07-29 19:43
również poważnie podpadł mi Konocar. W trakcie mojej rozmowy ze sprzedawcą na temat zakupu Astry wszedł klient zainteresowany nabyciem droższego modelu Opla. Sprzedawca (akurat wolny był tylko jeden) bez ceregieli
również poważnie podpadł mi Konocar. W trakcie mojej rozmowy ze sprzedawcą na temat zakupu Astry wszedł klient zainteresowany nabyciem droższego modelu Opla. Sprzedawca (akurat wolny był tylko jeden) bez ceregieli przerwał rozmowę, zostawił mnie z pytaniami pośrodku salonu i w kilku susach poleciał za nowym klientem. Tego samego dnia kupiłem auto u Hallera
2015-07-30 12:30
Ciekawe, że identyczną sytuację miałem w salonie Suzuki w Gdańsku. Tylko ja miałem trochę gorzej. Pojechałem po auto do Elbląga.
2015-07-30 13:08
Powiem Ci że szczerze mówiąc watpię żeby ludzie z salonów Toyoty w taki sposób traktowali klientów. Tym bardziej że ostatnio głośno było o akcji z cichym klientem, gdzie Toyota m.in. znalazła się w czołówce pod względem obsługi klienta.
2015-07-29 11:06
Oj jaka piękna reklama.
2015-07-29 11:52
Ładna czołówka. Ja szukając jakieś pół roku temu auta odwiedziłem salon Toyoty. Co prawda nie mogę szczegółowo porównać obsługi do pozostałych dealerów, ale byłem bardzo zadowolony ze standardu obsługi. Dowiedziałem się
Ładna czołówka. Ja szukając jakieś pół roku temu auta odwiedziłem salon Toyoty. Co prawda nie mogę szczegółowo porównać obsługi do pozostałych dealerów, ale byłem bardzo zadowolony ze standardu obsługi. Dowiedziałem się wszystkiego czego chciałem o interesującym mnie modelu oraz o rzeczach o których nawet pojęcia nie miałem. Odpowiednie podejście do klienta ma duże znaczenie przekładające się na wyniki sprzedaży.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.