2017-03-14 10:02
2017-03-14 10:05
Oraz identyczne.
2017-03-14 10:48
2017-03-14 10:50
wlasny jezyk maja. ..
2017-03-14 10:51
moze, ,sieben, , ?
2017-03-14 11:56
"Drapacz w H*j"
2017-03-14 13:46
to walnąłeś orta wielkiego jak ten drapacz.
2017-03-14 10:11
Ja tyż wole muj blok w wielkiej pyty. Kiedyś to wiedzieli co to dizajn.
2017-03-14 10:48
to miejsce to klatki dla korposzczurków takich jak ty:)
2017-03-14 12:21
2017-03-14 10:49
kolejne 100 000 samochodow na dobe. ..
2017-03-14 11:07
86 000 samochodow na dobe. ..o jezuniu. ..
2017-03-14 10:45
A stare ładne? Zieleniaka nie widziałeś? :)
2017-03-14 10:48
2017-03-14 10:52
przed gabinetem prezesa codziennie stoi i czeka na wejście ; )
2017-03-14 10:58
2017-03-14 10:55
tak jak Alhemia nie jest juz polska. a glupiemu radosc. ..
2017-03-14 11:17
Akurat każdy z etapów Alchemii ma polskiego właściciela, niewiele wiesz o otaczającej rzeczywistości gospodarczej, zresztą jak wiele osób na tym forum, to musi być frustrujące, współczuję
2017-03-14 11:49
tak sie mowi na miescie. dlaczego to sie ukrywa? wstyd?
2017-03-15 08:36
deweloper buduje, zasiedla w 70% i sprzedaje by mieć kasę na kolejna budowę. To normalna praktyka w tej branży. A co za różnica czy fundusz który to kupił jest polski czy amerykański ? przecież nie wywiezie tych budynków do USA, a ty też zawsze masz możliwość kupić taki kompleks budynków i na tym zarabiać - nikt ci nie broni
2017-03-15 09:51
kasa za wynajem wyjeżdża do właściciela za granice i nie zostaje w Polsce
2017-03-14 11:50
2017-03-14 11:56
2017-03-14 11:53
2017-03-14 11:57
2017-03-14 10:57
tak jak Galeria Baltycka.
2017-03-14 11:02
2017-03-14 11:51
2017-03-14 12:34
Dojna zmiana do tego nie dopuści. Wepchnie Polskę i Polaków w ramiona Wladymira Wladymirowicza, a ty pelikanie jeszcze przyklaśniesz.
2017-03-14 16:17
2017-03-14 16:19
co ty piszesz? wlasciciel sprzeda ruskim?
2017-03-14 12:51
- jestem za
2017-03-14 13:47
2017-03-14 15:51
2017-03-14 10:04
Wyobraźcie sobie co będzie w godzinach szczytu po oddaniu STAR, potem SEVEN i kolejnego budynki Alchemii.
2017-03-14 10:08
po prostu będą korki ale niestety to jest cena tego, że żyjemy w dużym polskim mieście a nie na prowincji. Dzięki takim inwestycjom miasto się rozwija i jest atrakcyjne do mieszkania. Jest praca, biznes ma piękne miejsca biurowe do prowadzenia swojej działalności.
2017-03-14 10:13
..nie przy głównej arterii miasta. To nie NY i cztery pasy w każdym kierunku.
2017-03-14 10:17
nie na uboczu to się robi sklepy wielkopowierzchniowe, miejsca pracy muszą być dobrze skomunikowane jak w tej właśnie lokalizacji. To ma być wizytówka miasta a nie jego ubocza. Masz rację to nie NY i zamiast 4 pasów mamy tam trochę mniej bo 3 w jednym kierunku.
2017-03-14 10:54
Jedynie dojazd SKM nadaje się do czegokolwiek. Dojazd samochodem odpada z powodu korków i słabej bazy parkingowej. Tramwaj jedzie dość rzadko i nie tak blisko (ale ujdzie) - przypominam, że większość tramwajów kończy
Jedynie dojazd SKM nadaje się do czegokolwiek. Dojazd samochodem odpada z powodu korków i słabej bazy parkingowej. Tramwaj jedzie dość rzadko i nie tak blisko (ale ujdzie) - przypominam, że większość tramwajów kończy bieg przy zajezdni. Autobusy to porażka. Jeżdżą raz na ruski rok i są spóźnione tak bardzo, że w zasadzie nie ma sensu kierować się rozkładem jazdy.
2017-03-14 11:03
Dokładnie tak samo uważam - jedynie SKM ratuje tam sytuację, autobusy to jakaś kpina w tym miejscu
2017-03-14 11:13
OK ale jednak jest pełna infrastruktura, należy ją jedynie usprawnić.
2017-03-14 17:09
Bahahahaha ty chyba nigdy tamtędy nie przejeżdżałeś w godzinach 15-18.
2017-03-14 11:36
w podsumowaniu- wszystkie linie na trasie
2017-03-14 11:45
Co prawda, to prawda. Częstotliwość jazdy autobusów w tym miejscu nie zmieniła się od lat, a taki 122 jeżdżący w godzinach porannego i popołudniowego szczytu co 10 minut, na pewno pozwoliłby na częściowe rozładowanie korków. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie ryzykował sporego spóźnienia do pracy przez awarie autobusu jeżdżącego co godzinę.
2017-03-14 12:02
2017-03-14 15:19
Pod warunkiem,ze sie nie rozkraczy....a rozkracza sie srednio 2 dziennie
2017-03-14 16:42
nawet na Zaspę - spróbuj sobie nawet w obu kierunkach.
2017-03-14 12:05
a wiesz jak w NY ludzie głównie dojezjdzaja do pracy - komunikacja, metrem zazwyczaj. samochody zostawiaja na stacjach HUB pod miastem, a nie jak u nas kazdy pcha sie autem.
2017-03-14 14:08
Bo u nas nie ma stacji hub, parkingów i bezpośrednich połączeń D2D
2017-03-14 18:38
Powinny być połączenia łóżko-biurko
2017-03-14 20:26
Tylko kto teraz dojeżdża SKM???własne autko to podstawa
2017-03-14 15:14
Ale to miejsce jest na uboczu, źle skomunikowane.
2017-03-14 11:55
wlasciciel
2017-03-14 16:20
2017-03-14 10:11
skm czeka, na leniwcow z smierdzacych puszek ahahah hahah ahaha ahahahaaha jeszcze miesiac i wyciagam motocykl ;)))
2017-03-14 10:14
Nie zapomnij bocznych kółek przykręcić przed pierwszą jazdą.
2017-03-14 10:15
Czekamy na organy kozaku
2017-03-14 11:32
po organy idź do katedry oliwskiej lewaku
2017-03-15 07:39
2017-03-14 10:34
Ja dziś pierwszy dzień jadę do pracy w tym roku Lwg
2017-03-14 10:14
Jeżeli czas czekania w korku i koszt parkowania samochodu stanie się mniej atrakcyjny od warunków jakie będzie oferować komunikacja miejska, to wtedy zaczniemy korzystać z tej drugiej. Dlatego już dzisiaj należy
Jeżeli czas czekania w korku i koszt parkowania samochodu stanie się mniej atrakcyjny od warunków jakie będzie oferować komunikacja miejska, to wtedy zaczniemy korzystać z tej drugiej. Dlatego już dzisiaj należy wprowadzić powszechną płatność za miejsca parkingowe i likwidować autostrady miejskie na rzecz ulic poprzecinanych wieloma przejściami dla pieszych.
2017-03-14 10:33
A może zamiast obrzydzać samochody należałoby poprawić jakość komunikacji miejskiej?
2017-03-14 10:58
Co tu poprawiać? Przecież tuż przed OBC jest przystanek autobusowy, na którym zatrzymuje się aż jedna linia 122, kursująca co 1h10min.
Skmki wcale nie są przepełnione między 16 a 17 i zawsze przyjeżdżają o czasie.
2017-03-14 10:39
po co poprawiać komunikacje miejską - lepiej dowalić jeżdżącym samochodami. U nas zawsze króluje radość z nieszczęścia sąsiada
2017-03-14 10:57
Zamiast nagradzać chcesz karać. Ten system już minął i oby nie wrócił. Ale póki są takie Mirki to tak właśnie będzie.
2017-03-14 11:49
Mylisz się. W wielu miastach na świecie ruch samochodowy w centrum jest ograniczany na różny sposób. Są strefy zamknięte i są strefy płatne. Ja nie chcę administracyjnie zamykać jakiś przestrzeni. Chcę wprowadzić takie
Mylisz się. W wielu miastach na świecie ruch samochodowy w centrum jest ograniczany na różny sposób. Są strefy zamknięte i są strefy płatne. Ja nie chcę administracyjnie zamykać jakiś przestrzeni. Chcę wprowadzić takie opłaty za parkowanie aby komunikacja miejska była zdecydowanie atrakcyjniejsza od samochodowej. Nikogo nie zamierzam karać. Ja również mam nadzieję, że takie Mirki są wszędzie i będzie nas coraz więcej. Pozdrawiam, niezależnie od tego jak masz na imię.
2017-03-14 13:34
Ludzie wybieraja samochód, bo jest wygodniejszy i tańszy - masz rację.
Ale czemu nie pomyślisz w drugą stronę - zamiast ograniczać samochody (cenami parkingów, zakazami) - lepiej usprawnić komunikację.
Gdyby
Ludzie wybieraja samochód, bo jest wygodniejszy i tańszy - masz rację.
Ale czemu nie pomyślisz w drugą stronę - zamiast ograniczać samochody (cenami parkingów, zakazami) - lepiej usprawnić komunikację.
Gdyby komunikacja miejska miała większą częstotliwość przejazdów, mniej awarii i bilet metropolitarny nie był finansową fikcją (tylko kosztował normalne pieniądze jak np. w Warszawie) - na pewno byłoby większe zainteresowanie.
Jak patrzę na południowe dzielnice Gdańska, które stoją w korku na Jabłoniowej, a potem Kartuskiej lub W-Z - gdyby w godzinach porannych puścić autobusy jeżdżące co 5-10 minut do samego dworca, to połowy tych samochodów by nie było. Ale najpierw musiałby istnieć buspas i długoterminowe planowanie, a nie na "teraz".
2017-03-14 14:04
Wszystko zaczyna się i kończy na magicznych "normalnych pieniądzach". Jeżeli zechcesz zapoznać się z budżetem miasta (jest dostępny i bardzo przejrzyście opracowany) to zobaczysz skalę dopłat do utrzymania naszej
Wszystko zaczyna się i kończy na magicznych "normalnych pieniądzach". Jeżeli zechcesz zapoznać się z budżetem miasta (jest dostępny i bardzo przejrzyście opracowany) to zobaczysz skalę dopłat do utrzymania naszej komunikacji. Wyznaczanie ceny biletu wg naszej subiektywnej oceny jest słabe ekonomicznie. Warszawa długo nie wytrzyma cen swojej komunikacji jeżeli otaczające ją gminy, których mieszkańcy korzystają z tanich biletów nie zaczną partycypować w jej kosztach. A przecież Warszawa jest znacznie bogatsza od Gdańska. Usprawnienie komunikacji to pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
2017-03-14 15:53
Dlatego paradoksalnie najtańszy i najbardziej ekonomiczny jest transport indywidualny....;)
Ten fakt wszyscy nawiedzeni komunikacją publiczną gmatwają i ukrywają.
A z transportu indywidualnego najtańszy i najbardziej ekologiczny jest rower.
2017-03-17 00:45
ta kurka a potem korki sa, mądre buraku
2017-03-14 14:06
Tyle, że to nie jest centrum póki co. Kilka biurowców zakorkują to miejsce, ale centrum ono nadal nie będzie. Za to było jest i będzie korytarzem komunikacyjnym trójmiasta, i jego blokowanie to idiotyzm.
2017-03-14 14:11
Wrzeszcz i Oliwa po 1945 roku stały się centrum Gdańska i jeszcze długo tak będzie.
2017-03-14 10:31
a z miejscami parkingowymi słabo
300 zł za miesiąc dla pracownika :/
2017-03-14 10:58
Nikt nie zmusza do pracy tam, nikt nie zmusz do jazdy samochodem.
Pozdrawiam z emigracji.
2017-03-14 11:05
2017-03-14 11:07
Ja pracuję w dużej Niemieckiej firmie, jakieś 4000 pracowników. Przed firmą 3piętrowy garaż, przy firmie żłobek i przedszkole. I to wszystko za darmo! Ale przecież w Cebulandii się nie da, każdy m2 na wagę złota.
2017-03-14 11:47
A ja pracuje w duzej firmie, 3000 ludzi i tylko CEO i 10 innych osob ma miejsce parkingowe. Pracuje w biurze, a nie cukrowni na wsi.
2017-03-14 12:37
I powtarzaj sobie, że złapałeś Pana Boga za pięty.
2017-03-14 11:48
No ale ponarzekać gdzieś dalej trzeba, dlatego piszesz na trójmiejskim forum.
2017-03-14 11:57
W ogole nie narzekam. Mowie, ze samochody w centrum miast to luksus dla nielicznych w cywilizacji:) poza tym lubie posmiac sie jakie problemy maja cebulaczki :)
2017-03-14 13:17
Wyjechałeś z Cebulandii, ale cebula pozostała w tobie silna.
2017-03-14 17:52
Wy naprawdę plusujecie takiemu człowiekowi który mówi na nasz kraj cebulandia? Wielki kolega z niemieckiej firmy bez szacunku dla innych.
2017-03-14 11:04
a co im taka Oliwa?
2017-03-14 11:06
Wyobraźcie sobie te porozjeżdżane trawniki naokoło, auta parkujące na chodnikach, ten wszechobecny chaos i bajzel typowy dla nacji na wschód od Odry hen aż za Ural
2017-03-14 14:08
Wyobrażam sobie samochody ściągane z trawników i chodników na lawety i wywożenie ich na parkingi za miastem wraz z mandatami obciążającymi właścicieli. To prawie samograj i zarobek dla Miasta, który można przeznaczyć na rozwój komunikacji miejskiej.
2017-03-14 12:12
Przy wyborze mieszkań, przy wyborze pracy, czy siedzimy firmy.
Jak to co będzie - skm!!!
2017-03-14 17:56
Oczywiście od wiosny do jesieni (potem kiepsko), no i tym którzy z wiekiem jeszcze mogą i nie mieszkają za daleko-ale i tak min przez pół roku nieźle by pomogło!
2017-03-15 10:36
Bedzie jeden wielki Oilvia Heaven .. tylko daleko do raju .... OLIVIA TRAFFIC
2017-03-14 10:05
pięknie teraz tam jest, biurowce nadają wielkomiejski charakter naszemu miastu. Gdańsk pięknie się rozwija, oby tak dalej.
2017-03-14 10:11
Tak. Szkoda tylko że akurat w Oliwie.
2017-03-14 11:06
2017-03-14 12:27
Wszystko betonem. taka jest wizja , trzeba być chorym umysłowo aby wydawać pozwolenia na budowę takich kolosów. Jak ten mały kawałek ma obsłużyć tyłu pracowników? Wiecznie pełne kolejki i ciągle korki. Szkoda mieszkancow bo nawet dojechać do swoich domów nie mogą.
2017-03-15 08:00
a Ty pewnie chciałbyś aby były budowane z bambusa i karton gipsu. Osobiscie bardzo podoba mi sie ta inwestycja. Miejsce na nia dobrane idealnie. Nie wyobrazam sobie takich i tylu budynków postawionych np. na Zapie czy
a Ty pewnie chciałbyś aby były budowane z bambusa i karton gipsu. Osobiscie bardzo podoba mi sie ta inwestycja. Miejsce na nia dobrane idealnie. Nie wyobrazam sobie takich i tylu budynków postawionych np. na Zapie czy Brzeznie. Dojazd najlepszy jaki mozna sobie wyobrazic. A co do korków, wystarczy spojrzec np. na Hamburg gdzie biurowce to chelb powszedni, miliony urzedasów jedzi samochodami /nie jak u nas po 3-4 w aucie/ i zeby nie było zaraz ze maja parkingi. Nie liczne biurowce maja parkingi podziemne a jesli juz to nie wystarczajace dla wszystkich. Do około parkingi mieskie PŁATNE, i nikt nie marudzi.
2017-03-14 10:28
Ale wiesz czym to będzie skutkowało? Miasto zamieni się z czasem w jedną wielką "strefę prestiżu" służącą biznesowi, turystyce i handlowi wielkopowierzchniowemu. Z resztą na przestrzeni lat widać, że taki właśnie jest
Ale wiesz czym to będzie skutkowało? Miasto zamieni się z czasem w jedną wielką "strefę prestiżu" służącą biznesowi, turystyce i handlowi wielkopowierzchniowemu. Z resztą na przestrzeni lat widać, że taki właśnie jest plan. Działania na rzecz wygody mieszkańców są spychane na dalszy plan przez "wizjonerstwo". Zamiast wspólnego biletu mamy stadion i ECS, a zamiast rozsądnej polityki mieszkaniowej mamy podwyżkę czynszów i zaniedbania. Gdańsk ma małe możliwości powiększania swojego terytorium i za 10 lat wiele osób stwierdzi po pustce w portfelu, że nie stać ich na mieszkanie w rodzinnym mieście. Wiele osób powie, że tak powinno być, ale Gdańsk prowadzi niemal jawną politykę gentryfikacji. Mieszkańcy są tu tylko środkiem, a nie celem.
2017-03-14 10:34
bez mieszkańców nie ma miasta, strasznie pesymistyczna ta Twoja wizja. Zobaczymy za 10 lat, jestem przekonany że tak nie będzie.
2017-03-14 11:03
Mieszkaniec bogatszy to mieszkaniec lepszy. Mieszkańca można wymienić skłaniając go do wyprowadzki i stwarzając dogodne warunki dla innego.
2017-03-15 08:03
sugerujesz ze w tych wszystkich biurowcach beda pracowac ze tak powiem mieszkancy Gdyni Zukowa a moze Koscierzyny??
2017-03-14 10:31
bez przesady...
2017-03-14 13:08
no i na co ci ten wielkomiejski charakter?
2017-03-14 15:46
2017-03-14 10:06
Te budynki pasują tam jak keczup do rosołu...
2017-03-14 12:27
keczup + rosół = zupa pomidorowa :-)
2017-03-14 12:32
Nie polecam takiego połączenia, kiedyś tak poeksperymentowałem.
2017-03-15 08:17
serio, robicie pomidorową z keczupu?
2017-03-14 16:29
2017-03-14 20:40
Zapyzialy autohandel i samorobny tor gokartowy
2017-03-15 08:14
to się pomidorowa nazywa
2017-03-21 20:27
keczup z rosołem to moje ulubione, mniammm!
2017-03-14 10:06
Jest nr one czyli jeden. 150 to jest to,europa
2017-03-14 11:17
2017-03-15 07:31
150 m wysokości to jest prowincja europejska, w city biurowce mają po 300 - 350 m wysokości.
Sorry taki mamy klimat
2017-03-15 07:46
a ja myślałem że star 266 to jest potęga i europa
2017-03-14 10:07
Jest to moim zdaniem najładniejszy kompleks biurowy w Trójmieście. Fajnie, że będzie taras widokowy i ogród zimowy dostępne dla wszystkich. Na pewno takie atrakcje przyciągną wielu gości. Dobrym pomysłem byłaby
Jest to moim zdaniem najładniejszy kompleks biurowy w Trójmieście. Fajnie, że będzie taras widokowy i ogród zimowy dostępne dla wszystkich. Na pewno takie atrakcje przyciągną wielu gości. Dobrym pomysłem byłaby restauracja albo chociaż kawiarnia na górnym piętrze, gdzie można byłoby się delektować smakiem i widokiem. Mam nadzieję, że w ramach kompleksu powstanie też jakiś budynek, który będzie bardziej odważny w bryle i architekturze. Dzięki temu cały kompleks byłby jeszcze ciekawszy, a być może stałby się nawet atrakcją turystyczną jak to jest w wielu miastach na świecie, gdzie takie charakterystyczne budynki stają się wręcz kolejnym symbolem miasta.
2017-03-14 10:17
Taras widokowy nieczynny, najbliższy czynny taras widokowy we wrocławiu
2017-03-14 10:28
stary suchar
2017-07-10 15:43
2017-03-14 10:54
tacy sami naiwnacy byli przy budowie stadionu
2017-03-14 11:09
2017-03-14 11:48
dzielnica La Defense w Paryżu jest ze szkła i stali, ale architektura tam nieporównywalnie piękniejsza od tych klocków bez polotu
2017-03-14 16:15
Czytałeś ten artykuł ? Czy nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Restauracja będzie
2017-03-15 08:46
będzie dopiero w następnej klasie
2017-03-15 07:54
Za kawe lub wode 20 zł min.
za obiad strach pomyśleć jaka cena
2017-03-15 08:48
jak będzie odkładał po 5 zł miesięcznie, to pójdziesz na szklankę wody
2017-03-14 10:07
2017-03-14 10:18
2017-03-14 10:34
po prostu geniusz architektury.
2017-03-15 07:58
2017-03-15 20:42
2017-03-14 10:07
No i będzie pięknie!
Tak trzymać!
2017-03-14 11:01
2017-03-14 18:02
Też cierpisz na kompleks małego ptaszka jak ci od tych biurowców?
Właśnie patrzycie na degradacje Oliwy i okolicy
Cena mieszkań tam powinna osiągnąć dno-smrod hałas,nic ciekawego
2017-03-14 10:09
Budować. To bardzo dobre miejsce na biurowce. Nazwa jak zwykle snobistyczna ale tą zawsze można zmienić. Jedno jest bardzo zaskakujące. Często małe sklepy i restauracje mają bardzo ładne polskie nazwy. Dowcipne,
Budować. To bardzo dobre miejsce na biurowce. Nazwa jak zwykle snobistyczna ale tą zawsze można zmienić. Jedno jest bardzo zaskakujące. Często małe sklepy i restauracje mają bardzo ładne polskie nazwy. Dowcipne, nawiązujące do charakteru swojej działalności. W przypadku dużych firm, które stać na wynajęcie kreatywnych twórców, nazewnictwo i słowotwórstwo kompletnie leży.
2017-03-14 10:56
2017-03-14 11:50
i zysk decyduje o wyborze nazwy ?
2017-03-14 19:58
Niestety tak. Do "seven tałer szałer elewentor" przyjedzie każdy słoik i będzie pracował za minimalną bo prestiż. A jakby zsię to nazywało np. Uśmiech Gżegżółki to 2500 na start - mniej wieśniak nie weźmie...
2017-03-15 05:54
Odpowiem Ci na poważnie. Nie jesteśmy pierwszym krajem, w którym buduje się obiekty o charakterze biurowym, handlowym lub przemysłowym. Inni sobie radzą. Powiem więcej, sami w Gdańsku mieliśmy przykłady takiego
Odpowiem Ci na poważnie. Nie jesteśmy pierwszym krajem, w którym buduje się obiekty o charakterze biurowym, handlowym lub przemysłowym. Inni sobie radzą. Powiem więcej, sami w Gdańsku mieliśmy przykłady takiego nazewnictwa. Jeżeli czytamy nazwy przedwojennych spichlerzy na Wyspie Spichrzów to aż chce się do nich uśmiechnąć. Ich nazwy aż zachęcają aby sprawdzić czym przy ich wyborze kierował się ich właściciel. Mają magię, historię i świetnie brzmią. Jeszcze jedno. Po co te "słoiki", "wieśniaki" ? Masz kompleksy ? Najczęściej tego rodzaju określenia zdradzają osoby, których jedynym życiowym sukcesem było urodzenie się w Gdańsku. W przyszłości, nie odsłaniaj się tak mocno.
2017-03-14 13:06
Miejsce jest fatalne. Powinni budować na terenach postoczniowych, a nie na tym końcu świata.
2017-03-14 13:54
A potem zdziwienie, że tyle osób potrzebuje pomocy psychiatry. Śmieszne? Nie - tragiczne!
2017-03-14 14:17
Niektórzy sądzą, że miasto to wieś tylko na większym obszarze. Mylą się. Miasta to brukowane i asfaltowane ulice. To chodniki pokryte kostką kamienną lub betonową. Miasta to gęsta zabudowa z podziemną instalacją burzową
Niektórzy sądzą, że miasto to wieś tylko na większym obszarze. Mylą się. Miasta to brukowane i asfaltowane ulice. To chodniki pokryte kostką kamienną lub betonową. Miasta to gęsta zabudowa z podziemną instalacją burzową i kanalizacyjną. Wszyscy, którzy protestują przeciwko zabudowie miasta, przeciwko wielopiętrowym budynkom powinni skorzystać z przywileju zamieszkania na wsi lub dalekim przedmieściu.
2017-03-14 14:37
niestety, to właśnie robią
mieszkają daleko za obwodnicą i co dzień wiozą zad do oliwskiego Mordoru
totalnie blokując Spacerową i Oliwę.
2017-03-14 14:47
Dlatego nie żal mi ich, że stoją w korkach
2017-03-14 17:11
Miasta to gęsta zabudowa ale nie wieżowce. Miasta to brukowane ulice ale i parki.
2017-03-14 18:22
Kiedyś miasto to były kwartały gęstej zabudowy kamienic 2-5 kondygnacyjnych. Potem pojawil się "geniusz" Corbo który stwierdził że wobec niskiej jakości życia w takich kwartałach należy budować wielkie bloki ("jednostki
Kiedyś miasto to były kwartały gęstej zabudowy kamienic 2-5 kondygnacyjnych. Potem pojawil się "geniusz" Corbo który stwierdził że wobec niskiej jakości życia w takich kwartałach należy budować wielkie bloki ("jednostki mieszkaniowe"), otoczone w zamian przestrzenią - trawnikami, chodnikami, parkami, budynkami użyteczności, domami kultury i przedszkolami. Przykład takiej filozofii urbanistyki to Zaspa i jej "plastry miodu". Teraz forsuje się powrót do bardzo gęstej zabudowy (argument:"to miasto, nie wieś") przy braku powrotu do racjonalnej wysokości zabudowy. Reasumując - budujemy kwartały blokowisk, zamiast kamienic. A potem się dziwią że korki, że miasto upada, a ludzie zamieszkują w domlach na przedmieściach.
2017-03-15 05:37
Zaspa jest świetnym miejscem do mieszkania. Dzieci idąc samodzielnie do szkoły nie muszą przechodzić przez ruchliwe ulice. Ponadto, wewnątrz "plastrów miodu" znajdują się przedszkola i żłobki. Prawie w każdym plastrze
Zaspa jest świetnym miejscem do mieszkania. Dzieci idąc samodzielnie do szkoły nie muszą przechodzić przez ruchliwe ulice. Ponadto, wewnątrz "plastrów miodu" znajdują się przedszkola i żłobki. Prawie w każdym plastrze jest plac zabaw i boiska do gry. Dodatkowo znajdziemy tam podstawowe sklepy i zakłady usługowe. Nie zapomniano również o klubach osiedlowych. Wszystko to zanurzone w parkowej zieleni. Wszędzie można dojść pieszo. Nic tu nie upada i świetnie się mieszka. Miasto to również różnorodność. To historyczne Śródmieście ze wspaniale odrestaurowanym Głównym Miastem. To Wrzeszcz z niezniszczoną przez wojnę zabudową z przełomu XIX i XX wieku. To również socrealistyczne obiekty na Starym Mieście, które nabierają coraz większej wartości. To również przykład myślenia urbanistycznego zrealizowanego na Zaspie, Przymorzu i Żabiance. Gdańsk to przepiękne miejsce do mieszkania.
2017-03-15 07:45
Komentujesz wszystko i wszędzie. A co raz to głupiej.
2017-03-15 08:00
Ty też sporo czasu poświęcasz na te "głupoty" Łączą nas wspólne zainteresowania :)
2017-03-14 10:10
dajta mnie tam robote jeno! za 3 tysie mogę robić
2017-03-14 11:04
Będzie robota na zewnątrz ze ściągaczką do szyb w ręku. Praca na najwyższym poziomie dla odważnych.
2017-03-14 11:45
2017-03-14 12:33
Po kursie wysokościowym? Ile zarabia?
2017-03-14 11:59
idz lepiej szcz*wiu narwij!
2017-03-14 11:59
2017-03-14 12:32
Nie jestem idiotą ani złodziejem. Bieńkowska miała racje!
2017-03-14 13:02
Myślę, że ten babsztyl pogubiłby się w prowadzeniu warzywniaka. Ale fasadę ma taką jak Królowa Angielska.
2017-03-21 20:29
Dlaczego mamy dać? Przyjdź i weź...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.