Opinie (194) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (4)

    55 metrów?Dlaczego nie postawić drapaczy chmur jak w Dubaju.300 metrów wysokości,10 drapaczy chmur,na nich stare dźwigi dla upamiętnienia stoczni.W tle symbol Solidarności,choć po niej de facto nie ma już śladu.Na ogólnodostępnych tarasach bary z piwkiem Specjal dla stoczniowców za 2,5zł.

    • 45 23

    • Za 2,50 to będzie toaleta. Specjal za 20 PLN. Ale nalany przez barmana z brodą i tatuażami.

      • 20 6

    • otworzccie bar filip kolo zieleniaka

      • 1 5

    • ooo tak!!

      lubię specjala!! lubię bo jest tani i dobry!!
      ale najlepiej w domu bo wychodzi najtaniej. na mieście to niech sobie turyści płacą jak ich stać.

      • 2 1

    • A dlaczego w ogóle budować wieżowce na zabytkowych obszarach????

      • 2 2

  • A ja mam taka koncepcje, zeby (2)

    oddac te tereny Robygowi. I to jest sluszna koncepcja.

    • 19 52

    • Mam lepszą, zaorać, zalać asfaltem i zrobić parking.

      • 13 1

    • Szalom. Słuszna koncepcja.

      • 4 0

  • (18)

    Wiadomo co tam powstanie. Apartamentowce na godziny i biurowce dla korporacji. Wszystko co nie pasuje do koncepcji architektów zostanie po cichu zburzone albo spłonie w pożarze wywołanym przez seryjnego bezdomnego.
    rozwiń...

    Wiadomo co tam powstanie. Apartamentowce na godziny i biurowce dla korporacji. Wszystko co nie pasuje do koncepcji architektów zostanie po cichu zburzone albo spłonie w pożarze wywołanym przez seryjnego bezdomnego.

    Tereny postoczniowe zaczynają przyciągać ludzi. Na spacer, imprezy czy inne aktywności. Oddanie tego deweloperom zabije ten fragment miasta i stanie się pustynią z betonu.

    • 177 40

    • zupełnie jakby zapomnieli po co są stocznie... (1)

      w PL stocznie zaraz zaczną znaczyć "osiedla na zbytki"... "stocznia? - a co to"

      • 18 6

      • Rehdick fundusz inwestycyjcyjny największych developerów chce to kupić

        5000 tys miszkań po 20 tys/m2 w najem.

        • 4 2

    • Nie wiesz, o czym mowisz i nie rozumiesz, co czytasz.

      • 6 15

    • Deweloperzy i korporacje to rak!

      • 16 2

    • Lenin wiecznie żywy !

      Nie , niech TBS ta p.ą !

      • 2 2

    • teraz to jeszcze nie ten czas ale (2)

      bedzie jak w berlinie - strefa bez mieszkancow i poza "sezonem" dzielnica duchow i ciezko bedzie zachecic mieszkancow do powrotu, centrum naturalnie przenie sie do poludniowych dzielnic.

      • 12 2

      • co (1)

        naturalne przenie się do... a po jakiemu to

        • 2 3

        • pewnie t9

          • 1 1

    • Niemcy rozdają karty za aplauzem "naszych" włodarzy (4)

      Po co nam stocznie ,po co nam przemysł , po co nam technologie i patenty. Przecież to my mamy być konsumentem a nie sprzedawać i zarabiać na serwisie. My mamy być zależni od dostaw i jesteśmy co widać przy różnych zawirowaniach na świecie.

      • 16 3

      • Przemysł jest potrzebny. (3)

        Ale zakałdy przemysłowe powinny być zlokalizowane za miastem i powinny byc rentowne. Po co nam stocznie do których ciagle trzeba dopłacać ?

        • 5 10

        • jak nie umiesz gospodarzyc

          to bedziesz dokladal...

          I tak dziwnie sie sklada, ze stocznie czy cokolwiek morskiego mozna budowac wylacznie nad woda.
          A miasto byle gdzie...
          Co udowadniaja nam deweloperzy...

          • 5 1

        • serio, no popatrz

          mam zdjęcia i ryciny na których widać, że nie było tam kiedyś żadnego miasta...fakt mają po pewnie po 100 lat ale są. Tak się składa, że to miasto agresywnie wchodzi na te tereny od lat. A stoczni nie przeniesiesz za obwodnicę, zgadnij dlaczego...

          • 1 0

        • stocznia poza miastem? daleko od wody? geniusz!!! a statki będą wodować w kałuży

          • 1 0

    • Ale powiedzmy sobie szczerze, że to przyciąganie ludzi imprezami to właśnie po to, by jeszcze bardziej nabić kasę deweloperom.

      Gentryfikacja, bejbe, cynicznue zaplanowany rozdział prospektu reklamowego firmy deweloperskiej.

      • 6 0

    • A gdzie budowanie statków? (2)

      Dlaczego można w Hamburgu a w Gdańsku już nie?

      • 10 0

      • Bo stanowi konkurencję. Choć w tej chwili bardziej uprawnione jest zastosowanie czasu przeszłego.

        • 2 0

      • W Helsinkach można budować statki, w Saint-Nazaire też, tylko w Gdańsku nie wolno.

        • 0 0

    • D

      No jakby spłonęło w powodzi to zacząłbym cię do góry podrzucać

      • 0 0

  • Proponuje przeniesc tam noclegownie dla bezdomnych i markot dla narkomanow-w kancu toleracja jest teraz w modzie (1)

    Wsrod"yntelygentow"..

    • 36 32

    • tolerancja dla kradzieży w rządzie i pedofilii w kościele

      to jest teraz w modzie wśród ludzi, którzy nawet nie udają yntelygentów

      • 11 8

  • Zrobić imienia Lecha Walesy należy mu się (5)

    • 19 37

    • Przecież to Balbina zniszczył komunę, tak Czarnek twierdzi i ja mu wierzę. (1)

      • 6 10

      • Komune zniszczyl kapitalizm, a nie jakis niezbyt rozgarniety wiejski chlopak z tragiczna spuscizna po 89. Sorry.

        • 8 8

    • TW bolka - należy mu się!

      • 9 6

    • (1)

      Jasne...a w tle kupony z totka)

      • 7 5

      • I kołderka narodowego śpiocha.

        • 5 4

  • (2)

    Koncepcja się zmuenia bo w tle są duże pieniądze i różne pokusy. Wiadomo o co chodzi. Lobby deweloperskie to nie teoria spiskowa :)

    • 50 6

    • (1)

      ale że co, ma zostać jak jest czy miasto ma budować mieszkania socjalne tam?

      • 4 4

      • Nie, deweloper ma po prostu podlegać dobrze przygotowanemu i szczegółowemu planowi przestrzennemu,

        który zostanie stworzony przez profesjonalnych urbanistów i dzięki temu powstanie dobra dzielnica dla mieszkańców miasta. A nie tak, jak do tej pory, że tkanka miejska staje się ofiarą interesów firm deweloperskich i ich oferty adresowanej pod wynajem. Albo wyciskania maksimum z posiadanej przestrzeni, jak w molochu Wałowa.

        • 5 0

  • Tereny postoczniowe

    Przede wszystkim brak jest planu co tutaj mozna zrobić. Niestety nie ma już ludzi ktorzy byli urbanistami, architektami.

    • 46 10

  • (1)

    Mam nadzieję, że zostawią tam jakieś wolne dwa hektary, pod budowę europejskiego centrum rozpoznawania płci. Jednej z 56 jak na razie.

    • 46 36

    • Tym się ECS zajmie.

      Albo lepiej Instytut Kultury Miejskiej.

      • 11 3

  • "Tereny postoczniowe w Gdańsku, które - tak jak to się dzieje w wielu innych europejskich miastach - sukcesywnie wycofywane... (4)

    są z produkcji przemysłowej"

    Jak to miło przykleić się do "europejskości" i "sukcesu"...

    Jednak piewcy tych idei przemilczają ten prosty fakt, że w tych europejskich miastach !!! przed !!!

    są z produkcji przemysłowej"

    Jak to miło przykleić się do "europejskości" i "sukcesu"...

    Jednak piewcy tych idei przemilczają ten prosty fakt, że w tych europejskich miastach !!! przed !!! wycofaniem się z terenów przemysłowych stworzono nowe miejsca do prowadzenia takiej działalności przemysłowej.

    Pieniądz musi płynąć i nikt nie piłuje gałęzi na której siedzi.

    "podzielone zostały pomiędzy różnych inwestorów"

    Raczej padlinożerców, którzy zbiegli się, aby pożywić się na porzuconym ścierwie...

    • 66 9

    • bzdura, sprawdź np. londyńskie doki (3)

      • 1 10

      • londynskie doki zakonczyly zywot w wczesnym okresie XX wieku (1)

        W latach 80 tegoz wieku wpompowano w nie nieprawdopodobne pieniadze, aby uatrakcyjnic te zgliszcza i zachecic inwestorow. Z publicznych pieniedzy budowano infrastrukture, usilowano skusic ludzi mieszkaniowka.
        Na

        W latach 80 tegoz wieku wpompowano w nie nieprawdopodobne pieniadze, aby uatrakcyjnic te zgliszcza i zachecic inwestorow. Z publicznych pieniedzy budowano infrastrukture, usilowano skusic ludzi mieszkaniowka.
        Na przelomie wiekow Dockland cytowany byl jako podrecznikowy przyklad kleski i umoczonej kasy.
        Sprawe uratowal wiek XXI i banka nieruchomosciowa, ludzie zaczeli brac wszystko, co ma tylko cztery katy...
        Cala tajemnica, socjalizacja strat, kapitalizacja zysku...
        A handel i transport morski przeniosly sie na wybrzeze...

        • 7 0

        • dwie różne sytuacje

          Dwa zupełnie inne miasta. Jak to mówił baron prywatyzacji: "Nie porównujmy rzeczy nieporównywalnych"

          • 0 0

      • W poczętku XX w. morski handel i inne interesy związane z morzem przeniosły sie na wybrzeże

        Rzeki przestały być dogodnym miejscem, bo gabaryty statków przerosły ich możliwości. Londyńskie władze miejskie zostały ze zdewastowanym i wyeksploatowanym terenem. Potem długo i kosztownie usiłowały odwrócić tę

        Rzeki przestały być dogodnym miejscem, bo gabaryty statków przerosły ich możliwości. Londyńskie władze miejskie zostały ze zdewastowanym i wyeksploatowanym terenem. Potem długo i kosztownie usiłowały odwrócić tę sytuację. Za publiczne pieniądze.

        Stąd właśnie lekcja dla innych miast, że takie procesy trzeba przygotowywać i kontrolować.
        Doki londyńskie były bardzo kosztowną lekcją...

        • 4 0

  • Zabudujcie tę hańbę ,a nie projekty,projekty,projekty i efekty żadne.Albo zróbcie tam skwery,parki żeby tylko nie straszyło to miejsce.

    • 25 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.