Opinie (72) 2 zablokowane

  • KiedyTESLA? (3)

    Chętnie wpadne pooglądać. Niestety nie kupię żadnego modelu, bo zarabiam 3.6 tyś netto

    • 31 6

    • z takimi zarobkami to tylko przez internet możesz pooglądać, nie wpuszczą niestety :(

      • 6 7

    • Tesla jest bankrutem

      Blondyn ekonomista dopłaca ,bo araby niechca rozliczenia w dolcu tylko w złocie ,a jak w USA przejdą na prąd to nie wyda wszystkiego na rope

      • 0 5

    • Tesla

      Zgodnie z nową dyrektywą Muska, Tesla nie będzie sprzedawana w salonach, tylko poprzez sieć. Dotychczasowe salony, są w trakcie likwidacji.

      • 2 0

  • Nowe auta to elektro śmieci ... (9)

    Producenci są nastawieni na zysk i wypuszczaja tandetę która po okresie gwarancji zaczyna się psuć .Dlatego powinni płacić podatek od recyclingu lub powinni być zobowiązani do odbioru i przetwarzania zużytych wraków .

    • 50 6

    • Powiedział bezrobotny Janusz-byznesmen mieszkający z mamą. On by to zrobił lepiej i w ogóle inaczej. (6)

      • 4 8

      • Daj numer telefonu... (3)

        Ważę 115 kilo wpadnę razem z mamusią ...mam czas ...

        • 2 6

        • (1)

          Ooo fuu, wpadka z mamusią...to kazirodztwo

          • 6 4

          • Hue, hue :)))

            • 1 2

        • Schudnij chłopcze. Biedna matka.

          • 5 3

      • jestem januszem biznesu - widzisz w tym problem amebo ? (1)

        zatrudniam ludzi za 2-4 średnie krajowe, mam nowego Land Cruisera 200 V8 i mam gdzieś eko szajs, w którym ogniwo siada chwilę po gwarancji...

        • 4 0

        • Musisz mieć też małego, skoro potrzebujesz tak długiego auta...

          Szczerze współczujemy :-D

          • 2 0

    • Sensacja!

      A ja myślałem że producenci aut byli nastawieni na straty...
      Te rzekome buble biorą się z tego względu że wymagane są inne parametry od części i znacznie zwiększono ilość produkowanych egzemplarzy.
      Dalej

      A ja myślałem że producenci aut byli nastawieni na straty...
      Te rzekome buble biorą się z tego względu że wymagane są inne parametry od części i znacznie zwiększono ilość produkowanych egzemplarzy.
      Dalej psuje się, załóżmy 1 na 1000 aut, tyle że kiedyś aut byli 5000 w mieście a nie 500000 jak obecnie. Stąd wrażenie większej awaryjności. I fakt że przeciętne auto w PL ma 2 cyfrowy wiek też ma wpływ...

      • 3 5

    • Krzycz Trybson!

      Ale wiesz że na jedno i to samo auto można mieć od 2 do (na przykład) 5 lat gwarancji? To twoim zdaniem producent planuje, że zacznie się psuć jeszcze na gwarancji po 2 latach, a jak się dokupi dodatkową gwarancję to

      Ale wiesz że na jedno i to samo auto można mieć od 2 do (na przykład) 5 lat gwarancji? To twoim zdaniem producent planuje, że zacznie się psuć jeszcze na gwarancji po 2 latach, a jak się dokupi dodatkową gwarancję to nagle robią jakieś czary i przez 5 lat i 150 tysięcy kilometrów jest bezawaryjne? Producentom wcale nie zależy, żeby auto się psuło. Za to zależy im, żeby każdy nowy model miał więcej bajerów, był bardziej komfortowy, bezpieczniejszy, szybszy - żeby ludzie chcieli kupić nowe.

      • 2 3

  • (2)

    Jest gdzies salon Maserati? To sa piekne auta.

    • 10 6

    • We w Piasecznie na Puławskiej. Somsiad ma Maseraty Ghibli, z zewnątrz ładne, w środku wykończone tragicznie. (1)

      Typowa włoska robota.

      • 7 2

      • Też uważam ze to tragedia , nigdy na to nie zarobię to skandal.

        • 0 0

  • W wiekszosci nas nie stac na nowe auto!! (7)

    • 31 14

    • Jak to nie??? Nie dalej jak we w zeszłym tygodniu odebrałem ze z salonu mojom nowom Dacię Logan. Nowom zaznaczam!

      • 5 3

    • A, jak tak, to w porządku (1)

      W takim razie możecie ze spokojnym sumieniem truć i stwarzać zagrożenie dla siebie i innych!!

      • 0 1

      • Masz coś do mojej nowej dacii? Zazdrość cię zeżera bo sam nie masz.

        • 2 1

    • To skąd tyle nowych i drogich samochodów na drogach ? (2)

      • 7 1

      • z mniejszości (1)

        • 1 0

        • Z piniendzy co PiS daje prawdziwym Polakom

          • 2 0

    • Mnie też nie było stać ale PIS pozwolił Wam spłacać moje raty - 3x500 =1500. Dziękuje panie prezesie , dziękuję wszystkim którzy się na to składacie!

      • 0 0

  • salon volkswagen w Gdańsku... (1)

    Niedawno otwarty , spalił się ?

    • 5 2

    • jakby się ktoś chwalił nowymi drogami to ok, ale salonami ?? gdzie tymi autami jeździć jak wszędzie korki i drogi za Gierka

      • 2 3

  • statystyczny suweren (7)

    jeździ 15 letnim bitym dieslem z niemieckiego złomowca. W bieżącym roku wjechało takich do Polski prawie milion. Jesteśmy śmietniskiem Europy. Na każdym miejscu parkingowym jest plama czarnego oleju.

    • 51 7

    • (6)

      No tak. Tylko co sie dziwisz. 15 letnie audi czy bmw w dobrym stanie to pewnie z 15 tysiecy kosztuje. Czyli okolo pieciu pensji. Teraz zobacz sobie co kupisz w Niemczech za piec pensji czyli np 12 tysiecy euro. No i masz odpowiedz.

      • 10 2

      • (5)

        To nie do końca tak. Polacy lubią być oszukiwani i mieć "luksus" lepszy od sąsiada za pół darmo. Po pierwsze kręcone liczniki, to wręcz sport narodowy, wiadać że samochód ma 300k, ale na liczniku jest 150k i juz jest

        To nie do końca tak. Polacy lubią być oszukiwani i mieć "luksus" lepszy od sąsiada za pół darmo. Po pierwsze kręcone liczniki, to wręcz sport narodowy, wiadać że samochód ma 300k, ale na liczniku jest 150k i juz jest fajnie. I lepiej jezdzić 15 letnim BMW niz 3 letnia Dacią czy inna Kia. No bo to bmw, vw, audi etc. To co się dziwić że na parkingach jest jak jest.

        • 9 2

        • (3)

          Jechales chociaz raz takim np bmw 5 z 2005 roku? W dobrym stanie. Nie ma porownania do zadnej dacii. Nawet nowej. Komfort plus wnetrze(np wyciszenie i wykonczenie) na korzysc niemca.

          • 4 3

          • Racja

            Bo wkoncu Dacia i BMW są autami z dość skrajnych segmentów cenowych. Ale mimo wszystko: znajdź 15 letnie auto w dobrym stanie technicznym.i nie kosztujące co miesiąc właściciela małej fortuny.
            Wolę nowe auto mniej prestiżowe ale pewne i z niższym kosztem eksploatacji.

            • 4 2

          • Nawet nowym z salonu BMW :) i to dłużej niz jazda testowa w salonie, tak samo Audi RS i takie tam zabawki :) Miałem też 16 letniego Smarta i nigdy więcej starego samochodu nie chce mieć, to jest skarbonka bez dna, fajny

            Nawet nowym z salonu BMW :) i to dłużej niz jazda testowa w salonie, tak samo Audi RS i takie tam zabawki :) Miałem też 16 letniego Smarta i nigdy więcej starego samochodu nie chce mieć, to jest skarbonka bez dna, fajny tanio kupiony 2x tyle wsadzone po czym sie popsul dokumentnie i sie juz nie oplacalo nic z nim robic. To taki system "ratalny" kupujesz tanio (pierwsza wpłata) potem się psuje i płacisz "raty" na naprawę. Teraz mam 2 letnia KIA, jedyne co w niej robię to zmieniam opony i olej i tak to powinno wyglądać. To tak jakby kupić zdezelowana wiertarkę Makity od niemca, po totalnej rozwałce i 15 latach używania.
            15 letni samochod jaki by nie byl, to defakto zlom, chyba ze ktosw zrobi go od zera i dba od nowosci, ale to nie te co z niemiec do nas jada na lorach.

            • 3 0

          • W jednym masz rację!

            "W dobrym stanie". Gdyby tak było, to niech te BMW, audi i inne wieśwageny, mają nawet po 25 lat! Gdyby to były naprawdę dobre egzemplarze! Prawdą jest, że fajnie utrzymana beemka, wygląda i prowadzi się co najmniej

            "W dobrym stanie". Gdyby tak było, to niech te BMW, audi i inne wieśwageny, mają nawet po 25 lat! Gdyby to były naprawdę dobre egzemplarze! Prawdą jest, że fajnie utrzymana beemka, wygląda i prowadzi się co najmniej dobrze. Baaa, bardzo dobrze!
            Jednak Helmut, czy inny angol (ło matko) dobrze pieniążki potrafi liczyć. Dobrego nie sprzeda!
            Pic polega na tym, że Polak musi mieć "lepsze" niż sąsiad.
            "To nic, że rolnikowi zdechła krowa. Ważne, że sąsiadowi zdechły dwie!"

            • 3 1

        • no co ty, to nufka sztuka, nie śmigana

          igła jeno

          • 1 1

  • Niezbyt ciekawy artykuł! (9)

    Podsunę wam pomysł, napiszcie o zakupie nowego samochodu u poszczególnych dealerów. Podajcie ile realnie dają rabatu klientom a ile pracownikom, czy wola klienta z gotówką czy bardziej im na rękę kredytowanie auta, oraz

    Podsunę wam pomysł, napiszcie o zakupie nowego samochodu u poszczególnych dealerów. Podajcie ile realnie dają rabatu klientom a ile pracownikom, czy wola klienta z gotówką czy bardziej im na rękę kredytowanie auta, oraz ile czeka się na odbiór zamówionych 4 kółek. To zainteresuje większość. Jestem w takiej sytuacji, że chcę kupić nowy samochód, mniej więcej do 200 k i za gotówkę. Ustaliłem w swoich prywatnych rozmowach że pracownik w Toyocie ma rabat nawet powyżej 30% na nowe auto a w VW jest jeszcze więcej. To są ciekawe informacje!!!

    • 31 6

    • (1)

      To, że pracownik może mieć taki rabat to nie znaczy, że może dać taki rabat klientowi. Tą politykę regulują importerzy i np. Toyota Polska dopłaca dilerowi 15% jeśli samochód kupuje pracownik. Za Ciebie im nie dopłacą... Realne marże na samochodach to często 2-3tys. dla dilera ;)

      • 11 1

      • bzdura

        • 1 6

    • Podpowiem ci znajdź kogoś kto (1)

      Pracuje w fabryce samochodów (nie u nas) i dowiedz się jaka ma zniżkę na merca albo bmw jako pracownik.

      • 2 0

      • 30% na BMW w Niemczech i moze kupic nowe co dwa albo trzy lata (nie pamietam teraz)

        • 1 3

    • napiszcie jeszcze o jakości obsługi w tych salonach/serwisach (1)

      BMW-marka premium podobno, a jakość obsługi w serwisie w Gdyni poniżej poziomu warsztatu na wsi.
      Zdecydowanie nie polecam.

      • 7 0

      • Bo ci tzw mechanicy w serwisach autoryzowanych to ludzie, ktorzy sa przeszkoleni w wymianie danej czesci lub grupie czesci (alternator, rozrusznik, pasek klinowy). Najbardziej chyba to widac w Toyocie (Rumia) bo tam

        Bo ci tzw mechanicy w serwisach autoryzowanych to ludzie, ktorzy sa przeszkoleni w wymianie danej czesci lub grupie czesci (alternator, rozrusznik, pasek klinowy). Najbardziej chyba to widac w Toyocie (Rumia) bo tam takie informacje (dyplomy) wieszaja sobie na scianach w poczekalni dla klientow. Jak problem jest bardziej skomplikowany to trzeba dzwonic do Warszawy, a jak Warszawa nie wie to dzwoni do Japonii.

        • 7 0

    • Pracownik w fabryce BMW w Niemczech ma 30% rabatu na dowolny model i moze kupic nowe auto co dwa albo trzy lata (nie pamietam teraz).

      • 1 0

    • to zatrudnij sie w Toyocie lub VW i zgarnij znizke.... :) (1)

      • 6 2

      • vw raczej nie

        powodów jest dużo ale Toyotka, czemu nie ;)

        • 0 0

  • Za kilka lat będą puste (1)

    W dobie e-zakupów te salony zbankrutują. Będzie zakup w internecia z dostarczeniem auta pod dom.

    • 12 16

    • U nas nie przejdzie

      Polak musi sobie pomacać.
      Tak, są ludzie którzy kupują auta z drugiego końca Polski, załatwiając wszystko na mailu, ale po uprzednim zawracaniu głowy lokalnemu dilerowi.

      • 0 3

  • Tylko n astarym kontynencie takie inwestycje (2)

    Korporacje zmuszaja takich dilerów do przewinwestowywania pod przymusem, jezeli tego nie zrobią to strasza ich ze konkurent zrobi to za nich. Nie sądzę zeby sprzedaz tak wzrosla aby inwestowac w takie salony a zarazem ponosic eyzsze koszty. W europie zachodniej salony sa skromne.

    • 17 4

    • Podaj definicje Europy Zachodniej i od taksowkarza ktorej korporacji dostales ta informacje? bo widac, ze na pewno nie byles nigdzie poza Polska.

      • 4 4

    • skromne xd, wpisz sobie Porsche Centre Hamburg

      • 6 0

  • Szczęśliwie się złożyło.... (3)

    ...że salony samochodowe lokują się z upodobaniem wzdłuż Grunwaldzkiej. Bo w przeciwieństwie do biurowców czy innych sklepów nie generują dużego ruchu samochodowego (paradoks!). Dzięki temu zabudowana po bokach do cna ulica nie będzie aż tak zapchana...(może)

    • 15 6

    • (2)

      Nie będzie zapchana...ludźmi. W końcu autami też jeżdżę...ludzie. Super miasto, właśnie po to powstawały kiedyś te skupiska...ludności, żeby nie było w nich ludzi, bo przeszkadzają...miastu w istnieniu.
      No deb*l no trzymajcie mnie.

      • 3 2

      • (1)

        Ludzie nie przeszkadzają, samochody przeszkadzają.

        • 2 1

        • ale komu?

          • 0 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.