2019-06-25 15:47
Opinia wyróżniona
I pewnie wszystko ok, ale jest jedno ale..... to pojazd dla osób nienawidzących motoryzacji, które muszą mieć coś wygodnego w dobrej cenie.
2019-06-25 16:36
Jakie dobre materiały? To jest właśnie najsłabsza strona toyoty.
2019-06-25 15:30
Może mały samochód przy 90 km/h pali 5.5l/100. Taka kobyla minimum 7-8 a przy 140 km/h nie zobaczysz wyniku jednocyfrowego ( przy benzynie).
2019-06-25 15:47
Opinia wyróżniona
Sam nie dowierzałem, proces decyzyjny był dość długi ale koniec końców padło na rav4 z tym samym silnikiem i rav4 faktycznie te 7litrów łyknie a jak się staram to w okolicach 5-6, przy camry podczas testów nie musiałem się starać po trasie do warszawy i w warszawie 5.8l
2019-06-25 23:28
Przy 140 km/h raczej spokojnie 10l/100 bierze. Taka mała konkluzja.
2019-06-26 10:10
Słowo klucz: "raczej"
2019-06-26 09:26
A nie prościej umówić się na jazdę próbną w toyocie?
Aby potwierdzić swoje przekonanie, bo jestem pewien że nawet nie siedziałeś w nowej hybrydzie.
2019-06-26 18:47
przy 140 nie ma znaczenia że to hybryda. Zakładam że to autostrada bo po mieście nikt tak nie jeździ. Więc na owej autostradzie i tak elektryk nie ma nic do gadania bo to nie perpetuum mobile. Ta RAVka pali na
przy 140 nie ma znaczenia że to hybryda. Zakładam że to autostrada bo po mieście nikt tak nie jeździ. Więc na owej autostradzie i tak elektryk nie ma nic do gadania bo to nie perpetuum mobile. Ta RAVka pali na autostradzie przy przepisowej jeździe pod dychę. Testowałem na trasie 300km. Przy 90 zejdzie do 6 ale tak jak poprzednik pisał to już dziadkowa jazda. W mieście jak masz odzysk to jesteś te 6-7 uzyskac zakładając że będziesz dziadował. Ty chyba śmigałeś tylko wokół salonu na naładowanych akumulatorach. Twoja konkluzja to konkluzja godna kogoś komu się wydaje że od silnika elektrycznego mu mózg spuchnie bo tak świetnie wybrał. Przeżywasz dysonans poznawczy.
2019-06-27 10:15
Jeden o słupie drugi o... Oczywiście że Rav4 pali więcej ale artykuł jest o Camry.
A i wytłumacz mi proszę jak w salonie ładują te baterie, bo może to faktycznie dysonans a ja żyje w matrixie
2019-06-28 19:34
natomiast moja odpowiedź była związana z dyskusją o RAV4, to jest ten "słup" który jest tu kontekstem
2019-06-24 17:26
Ładna. We wnętrzu widać stylistykę z Lexusa. Stara Camry to przykład legendarnej japońskiej jakości lat 80/90.
2019-06-25 09:32
2019-06-25 13:25
2019-06-24 17:49
ładna ta camry ale to jest kopia amerykanskigo avalona tylko avalon jest bardziej luxusowy i normalny silnik 3,5 litra V6
2019-06-25 08:43
bywał odpowiednikiem Camry. I to nie od dzisiaj.
2019-06-25 09:33
2019-06-25 13:48
różnice w długości wynikają z innej stylistyki oraz zderzaków
2019-06-24 18:43
2019-06-24 20:13
Może jeszcze nie całkowicie w Polsce, ale na wielu rynkach są tylko minivany i SUV-y.
2019-06-25 08:45
Która jest znacznie większa od corolli hatchback czy sedan i chyba nawet większa od byłego avensisa.
Jeśli to nie jest klasa średnia to już nie wiem co nią jest.
2019-06-25 09:50
corrolla, octavia, focus to wszystko kompakty
2019-06-25 10:02
prosze...
mondeo i focus to ta sama klasa? Focus to C mondeo D
superb i octavia też? Octavia C, suberb D
Corolla to C ale corolla kombi to taka efemeryda bo ma znacznie większy od kompaktów rozstaw osi. Wymiarami już siedzi w D ale genologia siuega głęboko w C.
2019-06-25 13:51
kiedyś Espace był vanem, dziś crossczymś tam albo SUVem. Nowy civic też jest większy od poprzednika. Accord wypadł z obiegu to zrobili coś pośredniego.
2019-06-25 14:46
ale nie ma sie czemu dziwić. Klasy niby niższe zeżarły te niby wyższe bo stając się takie jak one.
Jesli nowa corolla kombi ma juz te ponad 4,6m to o czym w sumie mowa?
Przecież to jest juz naprawde spore
ale nie ma sie czemu dziwić. Klasy niby niższe zeżarły te niby wyższe bo stając się takie jak one.
Jesli nowa corolla kombi ma juz te ponad 4,6m to o czym w sumie mowa?
Przecież to jest juz naprawde spore auto. A jeśli komuś potrzeba więcej przestrzeni bo ma np trójkę dzieci to większe o 20 cm kombi raczej nie jest rozwiązaniem a raczej własnie van.
Większe kobi czy sedany to już chyba nie jest kwestia podnoszenia wygody ale prestiżu. I na to jest odpowiednia półka.
2019-06-26 14:36
ale nie oszukujmy się w środku jest mniejsza. Corolla urosła z zewnątrz bardziej niż wewnątrz. Doszły lepsze wygłuszenia, grubsze drzwi itd. Kwestie bezpieczeństwa też odebrały trochę z tych większych wymiarów. Co do
ale nie oszukujmy się w środku jest mniejsza. Corolla urosła z zewnątrz bardziej niż wewnątrz. Doszły lepsze wygłuszenia, grubsze drzwi itd. Kwestie bezpieczeństwa też odebrały trochę z tych większych wymiarów. Co do VANów masz rację. Szkoda że wybór się zmniejszył bo takich nowych które pomieszczą obok siebie 3 foteliki to można na palcach jednej ręki policzyć.
2019-06-24 19:04
Kozackie auto. No naprawdę piękne. Jak mi się podobały w latach 90 Toyoty Camry z tamtych lat. To była fura.
2019-06-24 19:20
Natomiast wnętrze cudne, Mercedes mógłby się uczyć.
2019-06-24 21:25
Ale w rzeczywistości to nadal plastikowy japoniec. Mercedes jednak szlachetniejszy, co oczywiście nie znaczy że w mietku tylko premium. Tam też znajdziesz parę tanich plastików.
2019-06-25 10:47
2019-06-25 11:33
O ile do silnika i całego zespołu napędowego oraz zawieszenia nie mam zastrzeżeń, tak wnętrze to porażka zarówno pod względem designu, jak i wykonania. Natomiast nowe Mercedesy wnętrza mają dobrze wykonane, ale nudne i minimalistyczne.
2019-06-25 17:54
Klasa E to jeszcze w miarę ok. Wziąłem w leasing salonowe W204 kilka lat temu... Tam to dopiero porażka z wykończeniem.
2019-06-24 19:22
Superb ma z tym rywalizować? Przecież nie ma żadnych szans z tym cudem!
2019-06-24 19:33
Na Europę powinien wskrzesić(nie mówię o wersjach na USA),Mitsu Galanta a nie ciągle te suvy crossovery,nie każdy to lubi.
2019-06-25 21:15
Robia ta co ludzie kupuja. Widocznie tamte sie nie sprzedawaly.
2019-06-25 22:21
Limuzyny z silnikiem 1.2 turbo nie sprzedaż crossover i inne wynalazki przechodzą z takimi jednostkami - unia panie, unia.
2019-06-24 20:00
i poczucie posiadania rzeczywiście wyróżniającego się komfortowego auta.
Teraz to raczej taki lepszy Avensis z wyjącą przekładnią CVT.
2019-06-25 05:41
a tam masz 3,5 l benzynka
2019-06-25 14:41
wiesz tyle ile ktoś ci powie - a ze głupoty gada to i sam jesteś .... nie do informowany !
2019-06-28 19:31
i pewnie wiesz tyle ile sobie w gazetce wyczytasz. CVT to skrót od Continously Variable Transmission. Zatem każdy układ który to realizuje jest CVT. Nie musi tego robić mechanicznie, może być nawet hydraulicznie. CVT to
i pewnie wiesz tyle ile sobie w gazetce wyczytasz. CVT to skrót od Continously Variable Transmission. Zatem każdy układ który to realizuje jest CVT. Nie musi tego robić mechanicznie, może być nawet hydraulicznie. CVT to nie tylko to co ci się wydaje, czyli przekładnia która z jednej pary ruchomych stożków przekazuje napęd na druga parę. Gazetkowy ignorancie.
2019-06-24 20:14
waflem ryżowym na centralny ekran. W dodatku nie wytarł ;)
2019-06-24 20:29
Skrzynie cvt wyją w toyotach ... szmelc jakich mało !
2019-06-24 20:47
2019-06-25 09:31
2019-06-24 21:23
Wolę mieć kontrolę nad autem.
2019-06-24 21:47
Raczej tylko ręczny
2019-06-25 00:17
W tej chwili ze świeczką szukać sportów motorowych opartych na typowym manualu jaki znasz ze swojego Golfa III.
i Chłopaki jakoś dają radę...
2019-06-25 13:53
2019-06-24 23:36
Przejedź się Camry a zmienisz zdanie. Jeździłem wszystkimi od Aurisa do Camry. Rzeczywiście przy gwałtownym przyśpieszaniu wyją nieprzyjemnie, ale nie Camry. Wyciszona i przyjemnie mruczy.
2019-06-25 13:18
Wypowiedz godna typowego trolla internetowego którego wiek określam na max 14lat.
CVT z nazwy, skrzynia to typowa skrzynia planetarna - poprawiona w 4 generacji hybrydy do poziomu wzorowego - prosta skrzynia( nie
Wypowiedz godna typowego trolla internetowego którego wiek określam na max 14lat.
CVT z nazwy, skrzynia to typowa skrzynia planetarna - poprawiona w 4 generacji hybrydy do poziomu wzorowego - prosta skrzynia( nie ma się co zepsuć ) do tego cicha - przyspieszenie niemal liniowe bardzo przyzwoite .
Dla mnie rewelacja - choć wolę RAV4 (ta sama skrzynia i silnik)
2019-06-25 14:08
natomiast co do prostoty to jednak jest co do psucia. Te stożki przecież są ruchome. Łańcuch też nie jest wieczny. Nie twierdzę ze jest awaryjna, ale nie jest tak zupełnie prosta.
2019-06-25 14:32
Jak każdy zespół mechaniczny jest do zepsucia - jednak jest tu znacznie mniej elementów które mogą się wysypać jak choć by w DSG a już nie wspominając o skrzyniach zautomatyzowanych czy też wczesnych CVT.
Nie
Jak każdy zespół mechaniczny jest do zepsucia - jednak jest tu znacznie mniej elementów które mogą się wysypać jak choć by w DSG a już nie wspominając o skrzyniach zautomatyzowanych czy też wczesnych CVT.
Nie położę reki za stwierdzeniem iż skrzynia toyoty jest wieczna bo mi za to toyota nie płaci, stwierdzam fakt iż jest cicha i raczej bez obsługowa i przy moim stylu jazdy wręcz idealna ( co nie znaczy że każdemu będzie pasować) Jeden z moich przyjaciół stwierdził że to nie dla niego bo obroty silnika rosną miarowo i nie czuć zmiany biegów - a on to lubi - wydaje mi się że merytoryczne stwierdzenie - ale opowiadanie bzdetów że wyje bo kiedyś coś , ktoś powiedział o dziesięcioletnim aurisie - nie poparte praktyką doprowadza mnie do szału :)
2019-06-26 14:23
petarda jak dla mnie, natomiast przy poprzedniku ludzie faktycznie coś narzekali. Nie wiem na ile to poważne, bo przecież jak się redukuje bieg i zwiększa obroty to niezależnie od skrzyni musi zawyć.
2019-06-25 15:24
Tam nie ma łańcucha ani stożków! Dlatego nie ma się co popsuć. Tam jest kilka kół zębatych. Trwałość większa niż zwykłego manuala bo nie ma nawet synchronizatorów. eCVT to genialna prostota.
2019-06-26 20:54
mała, stałej prędkości przekładnia planetarna, bateria i komputer. Bez tego wszystkiego ten samochód nie ruszy. Więc to kłamstwo że to tylko kilka kół zębatych. Te kilka kół w przekładni planetarnej multiplikuje tylko
mała, stałej prędkości przekładnia planetarna, bateria i komputer. Bez tego wszystkiego ten samochód nie ruszy. Więc to kłamstwo że to tylko kilka kół zębatych. Te kilka kół w przekładni planetarnej multiplikuje tylko moment na statorze (nie jest to natomiast miejsce w którym można regulować prędkość obrotową). Tak w rzeczywistości to tylko mała część całej przekładni. Przekładnią jest cały ten układ. Takie coś jest dobre w hybrydach, natomiast nie jest to nic genialnego. Rozwiązanie, efektywne w tym układzie i stosowane już od lat. Ba nawet w wersji hydrostatycznej w maszynach rolniczych.
2019-06-25 13:39
Jeśli silnik w Camry wyje to Camry nie jest dla Ciebie.
W codziennej eksploatacji system napędowy ma dość mocy, aby nie wchodzić na maksymalne obroty. I do takiej eksploatacji jest to auto.
Jeśli wyciskasz
Jeśli silnik w Camry wyje to Camry nie jest dla Ciebie.
W codziennej eksploatacji system napędowy ma dość mocy, aby nie wchodzić na maksymalne obroty. I do takiej eksploatacji jest to auto.
Jeśli wyciskasz wszystko z napędu to silnik będzie wył w każdym aucie, rożnica tylko czy wycie jest modulowane czy stałe. Jeśli Camry wyje to poszukaj czegoś o sportowym zacięciu. Niestety sportowe osiągi nie są tanie. Toyota pod marką Lexusa ma fajne mocne pozycje. A jak za drogo to zostaje Golf ;)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.