2009-09-08 09:14
niemal mandaty. Przegrała 1 stycznia przetarg a jednak istnieje i zarabia nadal miliony.
Proszę mi powiedzieć co tu jest nie tak ?
Czy wogóle ktoś wie że Gdańsk płaci renomie za lokal 2 mln zł rocznie
niemal mandaty. Przegrała 1 stycznia przetarg a jednak istnieje i zarabia nadal miliony.
Proszę mi powiedzieć co tu jest nie tak ?
Czy wogóle ktoś wie że Gdańsk płaci renomie za lokal 2 mln zł rocznie ?
Czy ktoś wie że Adamowicz zna Ojca właściciela Pana Pujszo ?
Dlaczego nikt nie zgłosi tego do prokuratury ?
Portal trójmiasto.pl z urzędu powienien zająć się tą sprawą.
Koniec z lewymi przetargami budynia!!!
2009-09-08 09:21
odsuniętym od żłoba
masz różne instytucje jedną z nich wymieniłeś
idź i zrób obywatelski donos a nie mądrz się tutaj
2009-09-08 09:23
to sam to zgłołoś a nie tylko wypisujesz!!!!!
2009-09-08 09:24
sam możesz zgłosić do prokuratury kozaku taka sprawe, ale pewno jest to tylko oszczerstwo i wiesz ze bys przegral :)
2009-09-08 09:27
Koniec z lewymi przetargami na budyń?
O sooo chhhoodziii
2009-09-08 09:59
czy POmatołki coś potrafią, oprócz kręcenia lodów 'BY ZYŁO SIĘ LEPIEJ"
2009-09-08 12:32
z żenadą czytać twoje posty
2009-09-08 10:03
z pewnością z samym sobą :P
na dodatek mylisz pojęcia, fakty i instytucje
dowiedz się najpierw: kto, co komu, dlaczego, z jakiego powodu i ile, a potem -jeśli nadal będziesz uważał, że to
z pewnością z samym sobą :P
na dodatek mylisz pojęcia, fakty i instytucje
dowiedz się najpierw: kto, co komu, dlaczego, z jakiego powodu i ile, a potem -jeśli nadal będziesz uważał, że to przestępstwo- zgłoś się do prokuratury i opisz całą sytuację
aha, portal trojmiasto.pl nie jest urzędem więc choćby z tego powodu nie może zająć się ta sprawą ''z urzędu'' :P
2009-09-08 10:34
dostal pewnie mandat wczoraj i teraz placze a gdyby tak skasowal bilet....
2009-09-08 10:30
Ja odpukac jestem z renomy zadowolony (jezdze SKM, nie tramwajami). Manier moze i czesci brakuje, ale jezdzac juz z 10 lat nie widzialem, zeby ktos kogos bil (a pamietam, jak wczesniej lesnych dziadkow wyrzucali z kolejki), a przynajmniej mniej menelstwa jezdzi, ktoremu szkoda kilku zl na bilet.
2009-09-08 10:57
ludzi którzy mają bilety Renoma sie nie czepia a że czasem są chamscy ? Gdyby przez cały dzień ludzie wyzywali Cię od najgorszych a po powrocie do domu bys czytal jeszcze takie wypowiedzi jak ta nerwy by ci puscily
2009-09-08 12:11
i tyle samo razy przegrywała w sądzie,
sądy w promieniu kilku województw,
jak tylko widzą na pozwie nazwę Renomy
to się uśmiechają
i mówią, znamy sprawę ,
wygrał pan.
2009-09-08 12:59
a najczesciej DZIEKUJE BARDZO zadnych bojek nie widzialem raz tylko widzialem jak wyszli z kobieta na przestanek okrazyli ja zadzwonili na policje i tak stali a ona rzucala sie na wsyztskie strony wyzywala i probowala uciekac .. jaki wstyd dla tej starszej kobiety
2009-09-08 15:21
tururu
2009-09-08 11:44
zrob porzadek.. a nie zwalasz robotem innym - typowy polaczku.
zgadzam sie ze renoma nie powinna miec nic zwiazane z zkm.. ale twoje podejscie do tematu jest chyba na takim samym poziomie.
2009-09-08 12:35
bo tak można cię nazwać, skoro nie możesz pisać polskich liter.
Smiało można tak cię nazwać, a nawet dorzucić - dezerter
2009-09-08 15:19
a z gdańszczan balony robią
i jeszcze na durnych polaczkach kasiorę niezłą trzepią.
Ręka rękę myje,
ale sprawiedliwość was nie minie.
2009-09-08 12:53
2009-09-08 14:56
Az zal czytac te posty ponizej,choc masz racje to nikt cie nie poprze a kazdy neguje,dlatego wlasnie w pl ciagle bedzie taki burdel bo chyba kazdy lub tez wiekszosc dazy do niesprawiedliwosci,zal ludzie zal
2009-09-10 21:57
Co ma pajacu wspólnego ten wypadek z Renoma,i bardzo dobrze ze jaest ta renoma przynajmniej ludzie zaczeli kupowac bilety wpływy zwiekszyły sie o 100%
2009-09-08 09:17
a gdzie jest Lux Med? może coś bardziej charakterystycznego... w którym to miejscu było?
2009-09-08 09:17
chyba obok akademi medycznej.. troche dalej niz multikino.. w strone gdanska..
2009-09-08 09:21
pomiedzy GUMed a Placem Zebran Ludowych
2009-09-08 09:19
1 przystanek za Placem Zebrań Ludowych (czy ja to się teraz nazywa) jadąc w kierunku Wrzeszcza
2009-09-08 09:28
Dawny budek pogotowia, kiedyś z tego miejsca wyjeżdżały karetki do chorych. Mnóstwo karetek stało. Teraz jest prywatna klinika.
2009-09-08 09:30
Lux Med mieści sie w dawnym budynku Pogotowia Ratunkowe. Trakt Konny i Orzeszkowej. Jak sie jedzie od strony Gdańska w Orzeszkowej to są światła ale jak jedzie się od Wrzeszcza trzypasmowką i robi nawrotkę to wpada się pod przecinak
2009-09-08 09:52
na przeciwko czołgu.
2009-09-08 09:55
naprzeciwko bylej pijalni piwa "Pod kasztanami"
2009-09-08 12:08
2009-09-08 10:46
2009-09-08 11:25
Lux Med znajduje sie w budynku, gdzie kiedys znajdowalo sie Pogotowie Ratunkowe. Przystanek albo dwa za dworcem pkp w strone opery baltyckiej.
2009-09-08 11:58
Swoją drogą dlaczego takie zakłócenia zawsze w tym miejscu?????
2009-09-08 13:39
nie popiera opinii, że nie wiesz, gdzie jest Lux Med :)
Dobrze, że chociaż 10 Cię wspiera.
2009-09-08 15:25
2009-09-08 16:45
naprzeciwko czołgu
2009-09-08 21:40
j/w
2009-09-09 12:02
Zaraz za Akademia Medyczną
2009-09-08 09:17
i bardzo dobrze moze bara..ny naucza sie jezdzic swoimi pieknymi autami!
2009-09-08 09:21
ty z tą swoją klawiaturą uważaj, żeby nie wpaść pod tramwaj - bo może wtedy pisać się nauczysz z sensem bara..e!
2009-09-09 04:37
pewnie jestes jednym z tych baranow ktory wlasnie tak jezdzi
2009-09-10 21:42
mógł go przeciągnąć 500 metrów! Myślał baran że ma Hondę to jest bożkiem ulic i każdy mu będzie zjeżdżał z drogi! Bravo Motorniczy !;]
2009-09-08 09:21
Kierowcy nie potrafią czasem jeździć! A już pare razy widziałem jak tramwajarze umyślnie wjeżdżają w samochód. I jestem za że tak robią. Bo myślą ludzie ze jak ma audi czy merca to mu wszystko wolno!
Co do renomy to nie na temat za bardzo komentarz!
2009-09-08 10:02
Kasztanie a myślisz że tramwaj stanie w miejscu?? Dowiedz się ile waży taki skład i wyciągnij wnioski jak potrafisz.
2009-09-08 10:28
akurat byly ulotki na ktorych bylo widac ze tramwaj z 20km/h zatrzyma sie na 7 metrach. i stoi jak wryty. wiec ma calkiem niezle hamulce.
nikt nie karze mu jechac 50km/h bo wtedy ma problem.
jest zasada:
akurat byly ulotki na ktorych bylo widac ze tramwaj z 20km/h zatrzyma sie na 7 metrach. i stoi jak wryty. wiec ma calkiem niezle hamulce.
nikt nie karze mu jechac 50km/h bo wtedy ma problem.
jest zasada: dostosuj predkosc do warunkow i zachowaz ostroznosc.
dlaczego tramwaj na wszelkeiego rodzaju skrzyzowaniach ma jechac szybciej niz 20km/h?
raczej sami sobie gola ci z zkm strzelili pokazujac te fakty z zycia tramwajów na ulotkach. :DDD
Pokazali, że swiadomie wjezdzaja w auta niezachowujac ostrożności.
Dla mnie sprawa jest prosta. Auto możę jechać max 50km/h na skrzyżowaniach włącznie bo ma dobre hamulce, a tramwaj powinien mieć ograniczenie do 30km/h na skrzyzowaniach bo powyzej tej predkosci nie hamuje. Poza tym nic nie daje to, żę jeżdzą szybiej niż 30km/h ponieważ co chwile sie i tak zatrzymują.
Tu jest na pewno wazna przyczyna.
A ludzie się zagapiać bedą zawsze. A za zagapienie nie powinno sie placic najwyzszej kary, czyli czesto utraty zycia.
2009-09-08 11:31
bo tak jest stworzony rozkład jazdy.Pewnie niech zwalnia do 20 a czas jazdy niewiele krótszy od autonóg.
2009-09-08 15:28
jak nie jeździsz komunikacją tramwajową to lepiej się nie wypowiadaj! pewnie niech jeżdżą 20 na godzinę, a może nawet 10?! może niech lepiej ludzie go noszą, będzie jeszcze wolniej... nikt samochodom nie każe wpier* się
jak nie jeździsz komunikacją tramwajową to lepiej się nie wypowiadaj! pewnie niech jeżdżą 20 na godzinę, a może nawet 10?! może niech lepiej ludzie go noszą, będzie jeszcze wolniej... nikt samochodom nie każe wpier* się na skrzyżowania tramwajowe. samochód może uskoczyć w bok, tramwaj Ci z torowiska nie odleci. a podróżuje nim bardzo wiele ludzi. więc to raczej wina nie myślących kierowców, niż motorniczych...
2009-09-08 21:46
zrób prawko dziecinko-pogadamy
2009-09-08 13:49
i gonią samochody, to oburzające!
2009-09-10 16:38
Mnie gonią notorycznie :D
2009-09-08 09:21
Jak się jeździ po warszawsku i staje na torach to się od czasu do czasu zbiera parę ton na maske;-)
2009-09-08 11:56
Ale wyklepim ze teściowym i szwagrym, niedajem poznać że aułto miało klepango. Bo my som bogi tjuninga i klapanga.
2009-09-08 12:24
tępic wawa
2009-09-08 12:40
stawanie na torach na niektórych skrzyżowaniach jak najbardziej tak -ale z głową. Jesli po rozejrzeniu nie ma trawmaju w pobliżu i nie ma szans aby zaraz dojechał to nie ma przeszkód aby wjechac (mimo ze przepisy mówią
stawanie na torach na niektórych skrzyżowaniach jak najbardziej tak -ale z głową. Jesli po rozejrzeniu nie ma trawmaju w pobliżu i nie ma szans aby zaraz dojechał to nie ma przeszkód aby wjechac (mimo ze przepisy mówią inaczej), poza tym czasem mozna spojrzeć na sygnalizację świetlną tramwaju, który często ma wyznaczony krótszy czas przejazdu. A potem zamiast przez skrzyżowanie przejechać 10 samochodów przejeżdza 2 bo stoi taki do samego końca i jest zadowolony że jest zgodny z przepisami. Oczywiscie nie wszedzie tak się da, ale w niektórycn miejcach, szczególnie zakorkowanych, to jest wskazane, jak np, skrzyżowanie Grunwaldzka-Miszewskiego-Do studzienki
2009-09-08 13:01
2009-09-08 13:22
dlatego jest napisane -z głową, jesli nie ma tramwaju i nie ma szans aby zaraz chciał wjechać, a także kiedy widzimi że będziemy mogli zjechać ze skrzyżowania a nie na nim zostać blokując ruch czy to dla tamwaju czy dla ruchu przeciwnego
2009-09-08 09:21
godz 9.20 wszystko wrocilo do normy
2009-09-08 09:28
godz. 9:26, policja cofnela czas, tramwaj zatrzymal sie i nie bylo wypadku, wszystko w normie, prosze skasowac te wiadomosc
2009-09-08 09:55
ciemnosc ciemnosc widzisz
2009-09-08 23:11
bileciki poprosze albo łomot bedzie...
2009-09-08 09:28
MIESZKANCY JEZDZA NA PAMIEC COS Z TYM TRZEBA ZROBIC SA OSOBY ODPOWIEDZALNE NIE PRACUJA ZA DARMO ! WIEC NIECH POPROSTU PRACUJA !!!!!
2009-09-08 10:56
Jest kilka spraw które wydaja sie szczegolnie wazne:
-swiatla powinny byc widoczne nie tylko przed wjazdem np na skrzyzowanie, ale tez ZA skrzyzowaniem. Czesto zdaza sie kierowcom wpakowac na srodek skrzyzowania i
Jest kilka spraw które wydaja sie szczegolnie wazne:
-swiatla powinny byc widoczne nie tylko przed wjazdem np na skrzyzowanie, ale tez ZA skrzyzowaniem. Czesto zdaza sie kierowcom wpakowac na srodek skrzyzowania i dalej nie wiedza czy juz moga ruszac czy nie
-wg mnie zupelnie niedopuszczalne jest aby i kierowca i przechodnie mieli 'zielone' swiatlo. Kierowca dodaje gazu aby zjechac ze skrzyzowania, a tu nagle musi zahamowac bo piesi maja zielone. Tak jest np na skrzyzowaniu Miszewskiego/ Grunwaldzka, Matejki/Do studzienki czy Okopowa/Torunska jezeli dobrze pamietam
-powyzsze dwa punkty powinny byc tez uwzglednione przy przejazdach samochodow przez tory: jak tramwaj ma zielone to kierowca nie powinien czekac i skrecac sobie kark 180 stopni w wygladaniu tramwaju
-znaki zakazu sa ustawione czesto w bardzo dwuznacznych miejscach
-brak czytelnych oznakowan czesci miasta w wielu miejscach: najgorszy pod tym wzgledem jest chyba wiadukt na Klinicznej...
- a swoja droga wielu kierowcow rzeczywiscie jezdzi chyba na jakiejs amfetaminie
Nie stresowalem sie jazda ani po Paryzu ani Londynie, dopiero w Gdansku...
pozdrawiam
2009-09-08 11:18
Przez takie zatykanie skrzyżowań tworzą się korki, najlepiej to widać na Hucisku.
To po po pierwsze, ale jak już się zdarzy (nikt nie jest idealny), to pozostaje obserwować innych i światła dla nich. A
Przez takie zatykanie skrzyżowań tworzą się korki, najlepiej to widać na Hucisku.
To po po pierwsze, ale jak już się zdarzy (nikt nie jest idealny), to pozostaje obserwować innych i światła dla nich. A patrzenie na innych skręcając głowę o 180 st. chyba nie boli, a w każdym razie warte jest uniknięcia wypadku.
Co do znaków zakazu - jakie to znaki i jakie "dwuznaczne" miejsca?
Jeśli chodzi o drogowskazy, to rzeczywiście jest bieda. Spróbujcie kiedyś stanć dajmy na to na Przymorzu i "po znakach" wyjechać na Poznań...
2009-09-08 11:54
Korki zdazaja sie wszedzie, ale nie jestem ptakiem wiec nie widze rzutu skrzyzowania z gory.
To jest chyba normalne - samochod za skrzyzowaniem rusza, no to ja tez, nagle on sie zatrzymuje, no to moja polowa
Korki zdazaja sie wszedzie, ale nie jestem ptakiem wiec nie widze rzutu skrzyzowania z gory.
To jest chyba normalne - samochod za skrzyzowaniem rusza, no to ja tez, nagle on sie zatrzymuje, no to moja polowa samochodu zostaje na skrzyzowaniu. Natomiast, gdybym zobaczyl ze swiatla sie zmieniaja, wiedzialbym co sie dzieje obiektywnie, a nie tylko patrzac na roszady kierowcow.
Prosze pojezdzic po miastach gdzie takie podwojne, potrojne zestawy swiatel sa, mysle ze wtedy zostane zrozumiany.
Dwuznaczne znaki - chodzi mi o takie znaki, które dla kierowcy moga oznaczac dwie ulice na raz. Jest wiele takich znakow zakazu, ktore nie wiadomo jakiej ulicy sie tycza.
Miasto nie jest tylko dla tych ludzi co znaja je na pamiec...
2009-09-08 13:00
2009-09-08 13:18
swiatla widoczne tylko przed skrzyzowaniem i takie ktore widac przed i za oznaczaja dwie rozne rzeczy. jesli kierowca wjechalby na skrzyzowanie na zielonym a przed opuszczeniem go widzialby czerwone - nie moglby go
swiatla widoczne tylko przed skrzyzowaniem i takie ktore widac przed i za oznaczaja dwie rozne rzeczy. jesli kierowca wjechalby na skrzyzowanie na zielonym a przed opuszczeniem go widzialby czerwone - nie moglby go opuscic, poniewaz by zlamal przepis. przy jednym zestawie - jak najbardziej moze jechac, bez wzgledu na to jakie swiatlo ma za plecami.
druga sprawa to wjezdzanie na skrzyzowanie. piszesz "To jest chyba normalne - samochod za skrzyzowaniem rusza, no to ja tez". nie, to nie jest normalne i ze twoja polowa samochodu zostaje na skrzyzowaniu to twoja wina. najpierw czekasz az samochod przed toba zjedzie ze skrzyzowania i zostawi za nim miejsce dla ciebie - wtedy mozesz ruszyc.
2009-09-08 21:39
Widzisz, każdemu trzeba tłumaczyć...
Bo jak nie widzi czerwonego przed sobą, to uważa, że może jechać bez oglądania się, które sprawia przecież taaaaki problem ;)
2009-09-08 12:48
Bo ja już przy jakiś 75 w prawo i lewo wymiękam
2009-09-08 13:20
Bo faktycznie patrzenie z głową skręconą o 180 st. może boleć. Z resztą nie tylko patrzenie :D
2009-09-08 16:03
2009-09-10 16:42
2009-09-08 09:32
Tak to jest jak idiota myśli, że wygra z tramwajem:/
2009-09-08 10:03
Sam jesteś idiota.
Wątpię, by celowo się pchał pod tramwaj by "sprawdzić siły".
A ty tak naprawdę uważasz?
2009-09-08 10:15
...
2009-09-08 09:33
testował wytrzymałość konstrukcji pojazdu?
skąd się biorą tacy ludzie?
PS. Wiadomo że z BOMBARDIEREM jeszcze żadne auto nie wygrało.
pozdrawiam myślących
2009-09-08 09:38
http://www.wojny.net/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=554&g2_serialNumber=2
2009-09-08 10:02
A to nie wiesz, skąd się biorą dzieci?
Potrzebny wykładzik?
A na poważnie:
pokaż mi kierowcę który NIGDY nie popełnia błędów.
Każdemu się zdarza, mnie też. Wtedy trzeba liczyć na szczęście i uwagę innych kierowców. Temu kierowcy się nie poszczęściło.
2009-09-08 10:34
jak nie ma byc wypadków to uwazac musza dwie strony.
ten co ma czerwone i ten co ma zielone.
2009-09-08 10:13
To jest jedynie skutek kupowania praw jazdy, a nie solidne nauczanie na kursach.
2009-09-09 07:07
Ja nie wiem skąd się biorą tacy ludzie co prowadząc samochód jednocześnie kręcą filmik komórką. To dopiero debil musiał być. Potem w domu się pałuje że jego filmik umieścili. Żal mi takich ludzi.
2009-09-08 09:35
w którym miejscu Al. Zwycięstwa wjazd na tory tramwajowe jest niedozwolony, gdzie dokładnie zdarzył się wypadek? Podana informacja: Zdarzenie miało miejsce na al. Zwycięstwa na wysokości przychodni Lux Med jakoś mi nic nie mówi i nie pamiętam aby tam był jakiś przejazd przez tory. Może jakieś fotografie.
2009-09-08 09:42
może skręcał w lewo z traktu konnego na aleję zwycięstwa - przy lux medzie zdaje się, że jest przejazd między traktem a aleją zwycięstwa, gdzie ruch dozwolony jest tylko z kierunku alei zwycięstwa w trakt konny.
2009-09-08 09:48
2009-09-08 09:55
w sumie masz rację. a tam nie ma jeszcze połączenia z pasem ruchu alei zwycięstwa w kierunku gdyni?
2009-09-08 09:52
jadqac od wrzeszcza zrobili zakaz skretu w lewo czyli nawrotki i zarazem pod tramwaj
2009-09-08 09:53
2009-09-08 10:39
ot zagadka
2009-09-08 10:46
masz tam --> i
2009-09-09 08:48
nie ma przejazdu z Orzeszkowej na al. Zwycięstwa w stronę wrzeszcza (bo więcej samochodów blokowało by ruch wstronę Gdańska), nakaz skrętu w prawo PRZED znakiem
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.