Opinie (372) 7 zablokowanych

  • Bardzo dobra koncepcja. (15)

    Zlikwidować jezdnię i zrobić torowisko . Będzie to z pożytkiem dla całej okolicy i mieszkańców.

    • 171 83

    • Mieszkam przy pętli tramwajowy zaspa ten dodatkowy hałas to chyba nie za bardzo dobry pomysł

      • 0 0

    • Zlikwidować mieszkańców i biurowce wszystko wyburzyć, zaorać zrobić park i....
      no właśnie dla kogo? Miasto jest dla nas - mieszkańców, wszystkich mieszkańców.

      • 0 0

    • że niby jak (5)

      Dlaczego uważasz, że likwidacja jezdni będzie korzystna dla mieszkańców? Przecież gros z nich też ma samochody i dojeżdża do swoich domów/mieszkań.

      • 20 7

      • A co mnie to obchodzi? Rozumiem jeżeli ktoś ma naprawdę daleko do pracy. Ale jak jest blisko, to po co komu samochód? No przecież komunikacja to ujma na honorze.
        Miasto nie powinno być autostradą dla samochodów,

        A co mnie to obchodzi? Rozumiem jeżeli ktoś ma naprawdę daleko do pracy. Ale jak jest blisko, to po co komu samochód? No przecież komunikacja to ujma na honorze.
        Miasto nie powinno być autostradą dla samochodów, powinno być zrównoważone i przyjazne dla wzaystkcih, nie powinno być tak że samochody są wyżej niż inni mieszkańcy którzy samochodu nie mają

        • 1 4

      • Efektywny i tak jest tylko jeden pas (3)

        Drugi blokują pojazdy skręcające w lewo. Nie milion pasów, a płynność ruchu zwiększa przepustowość.

        • 9 12

        • sposobem na zwiększenie przepustowości jest uspokojenie ruchu (1)

          oraz zmiana struktury ruchu: rezygnacja wielu osób z korzystania terenochłonnych pojazdów jakimi są samochody na rzecz bardziej przyjaznych środowisku wariantów takich jak chodzenie pieszo, jazda rowerem lub hulajnogą, korzystanie z transportu szynowego lub w ostateczności innego zbiorowego.

          • 10 10

          • teoretycznie ok, ale

            Teoretycznie masz rację. Tylko problemem obszaru o którym mowa jest dość intensywna zabudowa (bloki, biurowce przy Arkońskiej) z ograniczonymi możliwościami dojazdu do Grunwaldzkiej. Ograniczenie ruchu samochodowego do 1

            Teoretycznie masz rację. Tylko problemem obszaru o którym mowa jest dość intensywna zabudowa (bloki, biurowce przy Arkońskiej) z ograniczonymi możliwościami dojazdu do Grunwaldzkiej. Ograniczenie ruchu samochodowego do 1 pasa ruchu przy Kołobrzeskiej to poważne ograniczenie - powstanie wąskie gardło, bo następne przejście to dopiero Piastowska albo Lewoniewskich - oba o słabych parametrach. Budowa N.Abrahama w tym układzie byłoby koniecznością, moim zdaniem. Tym bardziej, że mocno postępuje zabudowa zarówno przy Kołobrzeskiej, jak i na terenach przy SKM Zaspa, więc będzie tylko gorzej.

            • 5 3

        • A teraz te skręcające...

          A teraz te skręcające w lewo lub prawo co zablokują?? Taka zagadka...

          >>> Bo ja myślę, że one zablokują ten jeden pas który zostanie. Ciekawe czy wpłynie to jakoś na przepustowość komunikacyjną tej części miasta.

          • 6 3

    • dajcie już spokój z tymi tramwajami !!!

      zróbcie buspas, będzie taniej, szybciej, ciszej i duuużo lepiej - dla wszystkich.

      • 4 3

    • (1)

      Jeśli Pan/Pani nie chce samochodów w swoim otoczeniu to może należy pomyśleć o przeprowadzce na wieś. Będzie cisza, zieleń, spalin mniej. Miasto jest wygodnym miejscem do życia jednak należy się liczyć z kompromisami. Jest głośniej, mniej zielono i powietrze bardziej zanieczyszczone.

      • 22 21

      • Nie wiesz o czym piszesz-nie pisz.Uszanuj inteligencję innych. Pomiędzy tą wąską Kołobrzeską stoją biurowce,bloki,sklepy i trawniki. Co z nimi zrobisz?

        • 10 2

    • deptak haha z Obi będziesz sobie kafelki na plecach nosił

      • 18 7

    • Od koncepcji to jestem ja

      I te durne pomysły niech sobie wsadzą w D

      • 7 3

    • tez sie usmiałem Proponuje by sie walnął młotkiem w głowe i tak mu nic nie bedzie bo jest pustym dzbanem :)

      • 20 11

    • "z pożytkiem dla całej okolicy i mieszkańców" -kulam się ze śmiechu.

      • 33 16

  • Ilu jeszcze takich "Panów Piotrów" ma w zanadrzu redakcja Trójmiasto.pl? (6)

    wczoraj też ktoś taki był - specjalista od zwężenia Grunwaldzkiej do jednego pasa

    • 37 13

    • Tramwaj

      Pan Piotr to ci*l co sobie siedzi w domu i planuje

      • 0 0

    • Ten portal to tuba propagandowa "Gorszego gdańska" i ich specjalistów :) (3)

      • 9 7

      • Bzdura, taka jest po prostu naturalna kolej rzeczy w rozwijającym się mieście (2)

        Zobacz sobie London City, tam w ogóle nie ma takich autostrad jak Chłopska czy Grunwaldzka.

        • 7 10

        • A czy Chłopska lub Grunwaldzka ma metro? (1)

          • 9 1

          • celna uwaga, brawo!

            • 5 0

    • Panowie Piotrzy to inaczej FRAG ,

      • 8 1

  • ulica Kołobrzeska (5)

    jest w fatalnym stanie, a miasto chyba nie widzi problemu. Odcinek od Grunwaldzkiej do mniej więcej Obi to jest dziura na dziurze i samochody robią tylko hop i siup.
    Przydałby się remont, ale boję się, że owszem, zrobią go, a za 3 miesiące będą wszystko zrywać bo tramwaj jednak będzie dobrym pomysłem. I tak się żyje tutaj...

    • 158 12

    • Dla mnie tramwaj na kołobrzeskiej to głupota (3)

      Przecież tam jest wiadukt i przystanek skm i jeszcze tramwaj w ta mała dziurkę chcą wcisnąć. Nie widzę tego.

      • 7 9

      • Tramwaj

        Tak

        • 0 0

      • właśnie o to chodzi, aby tramwaj krzyżował się z SKM (w sensie wielopoziomowym). Aby ludzie się przesiadali

        • 3 0

      • ta "mała dziurka" ma 11 metrów szerokości

        druga zresztą też

        • 3 4

    • Nie tylko.

      Czasem ( dość często ) robią też bęc.

      • 4 0

  • O! Można gdzieś władować tramwaje? Urzędnicy już strzygą uszami!

    Tramwaj to dotacje z UE - za to, że sam nie myślisz. Ten relikt XIX w. powinien zniknąć. hałas, drgania, koszty, ogromy zajęty obszar. Zamiast tego buspas i autobus na wodór lub prąd. Tylko, ze na buspas nie ma dotacji z UE. Więc trzeba ryć miasto, rozrywać dzielnice, byle upchnąć tramwaj.

    • 1 1

  • Bzdura (1)

    Parodia przepustowość kołobrzeskiej już jest tragiczna A gdzie tramwaj A co paniom.i panom z biurowca ciężko się przejść nie dość że parkują.gdzie popadnie to jeszcze tramwaj im.sie.marzy A może przystanek w biurowcu wam.zrobic prosto przy windzie?

    • 9 7

    • Czytać się nie da...

      gdzie znaki interpunkcyjne??????

      • 0 1

  • Przez Kołobrzeską nie.. (3)

    ale przez Obrońców Wybrzeża lub JP II - Czarny Dwór - Hallera tak! Ewentualnie przez Abrahama.

    • 5 8

    • Ani by dlaczego bo ty masz taki kaprys? Trzeba wprowadzic komunikacje zgadza sie wszedzie ale nie tramwaje. (2)

      • 0 4

      • W jakim to to jest języku?

        Po polsku raczej nie......

        • 1 1

      • Wlasnie tramwaje

        • 2 1

  • Lewoskręt w Słupską z Kołobrzeskiej

    Nie można edytować opinii wiec dodam jeszcze zamiast tramwaju pilny i konieczny jest lewoskręt w ul. Słupską. Wiecznie w tym miejscu sa korki, które blokują cały odcinek! Najpierw trzeba wykonać niezbędne zmiany w organizacji ruchu na Kołobrzeskiej a potem myśleć o locie na księżyc!!!!

    • 1 1

  • Herezja

    Walnijcie się w dekiel!!! Moze jeszcze ruchome schody-chodnik od Alfy do Galerii Bałtyckiej? idioci!

    • 2 2

  • Niegłupie (11)

    Przynajmniej jedna nitka łącząca tramwaje po dwóch stronach torów kolejowych to powinien być w tym mieście priorytet. Idealnie było by mieć trzy - drugą na wysokości Miszewskiego, a trzecią wzdłuż Nowej Abrahama lub nawet przy GB (no ale tam to już po wybudowaniu wiaduktu chyba nierealne do zrealizowania).

    • 65 33

    • Przecież miasto chce zbudować taki wiadukt przy GB (6)

      Puścić tramwaj przez Klonową, Wrzeszcz PKP, obok GB, wiaduktem, ulicą Kościuszki do istniejącej linii tramwajowej na Zaspę

      A Miszewskiego to niekoniecznie dobry pomysł. Nie ma tam stacji przesiadkowej SKM. Poza tym to jest za blisko podobnego łącznika obok Politechnika SKM

      • 7 0

      • Nie, nie chce (2)

        Była jedna wizualizacja, która nie ma kontynuacji.

        Wizualizację tę przygotowała firma odpowiedzialna za przebieg tramwaju GP-W przez ul. BGW, jako wyjaśnienie, co dalej.

        Nowa Abrahama jest bez

        Była jedna wizualizacja, która nie ma kontynuacji.

        Wizualizację tę przygotowała firma odpowiedzialna za przebieg tramwaju GP-W przez ul. BGW, jako wyjaśnienie, co dalej.

        Nowa Abrahama jest bez sensu dziś. Kogo i po co miałoby to wozić?

        Kołobrzeska na plus.
        Tramwaj - jakkolwiek - w okolicach Kościuszki / Hynka łączący Zaspę z Wrzeszczem - ok.

        • 6 3

        • Nowa Abrahama jest jak najbardziej z sensem (1)

          Bardzo jej brakuje w połączeniu Zaspy z Wrzeszczem. A trasa tramwajowa w tym miejscu jest świetna - odnoga może włączać się w Grunwaldzką a cala linia poleci dalej przez Strzyżę wzdluż PKMki do Brętowa.

          • 1 3

          • Gdzie Wrzeszcz, a gdzie Abrahama?

            W połączeniu Zaspy z Wrzeszczem brakuje połączenia w pobliżu Galerii Bałtyckiej.

            A Kołobrzeska może z powodzeniem skomunikować to o czym mówisz. A nawet lepiej, bo wjeżdża idealnie między wszystkie najważniejsze generatory pasażerów (biurowce, UG, SKM)

            • 3 0

      • Na Miszewskiego powinna być stacja i punk przesiadkowy (1)

        • 2 2

        • Na miejscu tymczasowego targowiska

          • 0 0

      • ALe na Miszewskiego miał być jakiś węzeł?

        Bo jak dla mnie, dojazd do PKP 2 przystanki dalej byłby cudowny.

        • 1 0

    • Tak głupie i to bardzo Tramwaj to oddawna przeszłosc zastepowanie autobusy tramwajem jest zacofaniem (3)

      • 3 22

      • Co za brednie

        Autobus jest protezą komunikacji publicznej.

        Pociągi, tramwaje i rowery miejskie to prawdziwa komunikacja w poważnym mieście. Autobusy puszcza się tam, gdzie nie ma możliwości poprawienia miasta pod

        Autobus jest protezą komunikacji publicznej.

        Pociągi, tramwaje i rowery miejskie to prawdziwa komunikacja w poważnym mieście. Autobusy puszcza się tam, gdzie nie ma możliwości poprawienia miasta pod poruszanie się pieszo / rowerem + szynami.

        Przepustowość i komfort jazdy w pojazdach szynowych jest nieporównywalnie lepszy niż w autobusie.

        • 14 3

      • Jakieś argumenty? (1)

        Nie kopci, nie ma niszczących środowisko baterii, nie ma strat na ładowaniu, jak jest dobrze zrobiony, nie stoi w korkach.

        Do tego jeden maszynista ogarnia dużo więcej pasażerów, a zbudowanie autonomicznego tramwaju jest o wiele łatwiejsze, niż autobusu.

        • 11 2

        • Dodaj jeszcze większą pojemność, dłuższą żywotność

          I lepsze parametry przyspieszenia

          • 8 1

  • Komunikacja

    Lepiej i szybciej pomyśleć nad linia autobusowa na ulicy Adamowicza wkrótce otwierana
    Tylko nocny?
    Porażka
    Powinien być dzienny autobus.np 129 skierować Al Adamowicza zamiast do Jasień północy.a

    Lepiej i szybciej pomyśleć nad linia autobusowa na ulicy Adamowicza wkrótce otwierana
    Tylko nocny?
    Porażka
    Powinien być dzienny autobus.np 129 skierować Al Adamowicza zamiast do Jasień północy.a właściwie mógł BY tam dojechać przez te aleję Adamowicza
    Tramwaj na kołobrzeskiej?daleki pomysł.
    Lepiej doprowadzić tramwaj gdzie jest bardziej potrzebny.moze Reaktywowac Orunie

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.