2020-05-27 10:02
Pan Piotr- wizjoner naszych czasów
2020-05-27 10:09
I jego "świetne" pomysły.
2020-05-27 10:57
Autora artykułu
2020-05-27 10:38
I kolejny przykład głupoty zastępowanie autobusu tramwajem który powoduje hałas, obciążenia przenosi na budynki .
2020-05-27 10:46
Bo dobrze wiecie, że większość linii jest w opłakanym stanie. Wydanie milionów jest proste, ale zapewnić sprawne pojazdy i całą infrastrukturę to już nie potraficie.
2020-05-27 10:46
Ciekawe po czym on ma takie chore wizje?Mam pytanie czy rowerzyści będą dostawać darmowy tlen po przejeżdzie tego zatłoczonego przejazdu?A czy piesi też go dostaną?
2020-05-27 14:55
2020-05-27 11:00
W pierwszej kolejności inwestycja drogowa, Nowa Abrahama.Nastepnie przebudowa ulicy Kolobrzeskiej i wlaczenie trakcji tramwajowej.
Cel. "Wyprowadzenie" części ruchu samochodowego z ul. Kołobrzeskiej.
W innej kolejności nastąpi niedroznosc układu komunikacyjnego na całym omawianym terenie.
2020-05-27 13:47
2020-05-27 13:47
2020-05-27 14:54
2020-05-27 15:00
2020-05-27 17:39
A na dole artykuł "Jednym tramwajem z Zaspy na Morenę" z 2014 roku. Mamy 2020... Haha.
2020-05-27 22:24
i tyle
2020-05-27 23:43
I stąd powstał pomysł
2020-05-27 10:04
Zlikwidować jezdnię i zrobić torowisko . Będzie to z pożytkiem dla całej okolicy i mieszkańców.
2020-05-27 10:18
"z pożytkiem dla całej okolicy i mieszkańców" -kulam się ze śmiechu.
2020-05-27 10:39
2020-05-27 10:47
I te durne pomysły niech sobie wsadzą w D
2020-05-27 10:53
deptak haha z Obi będziesz sobie kafelki na plecach nosił
2020-05-27 10:56
Jeśli Pan/Pani nie chce samochodów w swoim otoczeniu to może należy pomyśleć o przeprowadzce na wieś. Będzie cisza, zieleń, spalin mniej. Miasto jest wygodnym miejscem do życia jednak należy się liczyć z kompromisami. Jest głośniej, mniej zielono i powietrze bardziej zanieczyszczone.
2020-05-27 14:07
Nie wiesz o czym piszesz-nie pisz.Uszanuj inteligencję innych. Pomiędzy tą wąską Kołobrzeską stoją biurowce,bloki,sklepy i trawniki. Co z nimi zrobisz?
2020-05-27 11:21
Dlaczego uważasz, że likwidacja jezdni będzie korzystna dla mieszkańców? Przecież gros z nich też ma samochody i dojeżdża do swoich domów/mieszkań.
2020-05-27 11:44
Drugi blokują pojazdy skręcające w lewo. Nie milion pasów, a płynność ruchu zwiększa przepustowość.
2020-05-27 14:03
oraz zmiana struktury ruchu: rezygnacja wielu osób z korzystania terenochłonnych pojazdów jakimi są samochody na rzecz bardziej przyjaznych środowisku wariantów takich jak chodzenie pieszo, jazda rowerem lub hulajnogą, korzystanie z transportu szynowego lub w ostateczności innego zbiorowego.
2020-05-27 15:23
Teoretycznie masz rację. Tylko problemem obszaru o którym mowa jest dość intensywna zabudowa (bloki, biurowce przy Arkońskiej) z ograniczonymi możliwościami dojazdu do Grunwaldzkiej. Ograniczenie ruchu samochodowego do 1
Teoretycznie masz rację. Tylko problemem obszaru o którym mowa jest dość intensywna zabudowa (bloki, biurowce przy Arkońskiej) z ograniczonymi możliwościami dojazdu do Grunwaldzkiej. Ograniczenie ruchu samochodowego do 1 pasa ruchu przy Kołobrzeskiej to poważne ograniczenie - powstanie wąskie gardło, bo następne przejście to dopiero Piastowska albo Lewoniewskich - oba o słabych parametrach. Budowa N.Abrahama w tym układzie byłoby koniecznością, moim zdaniem. Tym bardziej, że mocno postępuje zabudowa zarówno przy Kołobrzeskiej, jak i na terenach przy SKM Zaspa, więc będzie tylko gorzej.
2020-05-27 14:04
A teraz te skręcające w lewo lub prawo co zablokują?? Taka zagadka...
>>> Bo ja myślę, że one zablokują ten jeden pas który zostanie. Ciekawe czy wpłynie to jakoś na przepustowość komunikacyjną tej części miasta.
2020-05-27 18:50
A co mnie to obchodzi? Rozumiem jeżeli ktoś ma naprawdę daleko do pracy. Ale jak jest blisko, to po co komu samochód? No przecież komunikacja to ujma na honorze.
Miasto nie powinno być autostradą dla samochodów,
A co mnie to obchodzi? Rozumiem jeżeli ktoś ma naprawdę daleko do pracy. Ale jak jest blisko, to po co komu samochód? No przecież komunikacja to ujma na honorze.
Miasto nie powinno być autostradą dla samochodów, powinno być zrównoważone i przyjazne dla wzaystkcih, nie powinno być tak że samochody są wyżej niż inni mieszkańcy którzy samochodu nie mają
2020-05-27 14:16
zróbcie buspas, będzie taniej, szybciej, ciszej i duuużo lepiej - dla wszystkich.
2020-05-28 17:56
Zlikwidować mieszkańców i biurowce wszystko wyburzyć, zaorać zrobić park i....
no właśnie dla kogo? Miasto jest dla nas - mieszkańców, wszystkich mieszkańców.
2020-05-27 10:05
poza tym pomysł mega i wcale nie nowy (powinien być uwzględniony przed planowanym remontem przystanku skm)
więcej szynobusów, mniej autobusów
2020-05-27 10:41
Mamy epokę autobusów bez emisji spalin!!
2020-05-27 10:59
Patrz los Mevo
2020-05-27 11:30
Patrz, gdyńskie trolejbusy które wjeżdżają na bateriach w bardzo różne rejony:
Skwer Kościuszki, Gdynia Stadion i Riviera, Ergo Arena, Fikakowo, Sopot Malczewskiego, Karwiny Tuwima, Demptowo. A wkrótce Pogórze Dolne i Witomino.
2020-05-27 11:36
2020-05-27 11:25
przywracane są linie tramwajowe. Ciekawym rozwiązaniem są tzw. tramwaje dwusystemowe: jeżdżące jak pociągi po torach kolei i wjeżdżające na ulice miasta tak jak tramwaje. Polecam odwiedzenie wirtualne Baden Baden i Karlsruhe: poza miastem 120 km/h, po mieście 15-30 km/h ( i tak szybciej niż samochody).
2020-05-27 11:38
tramwaj to nie autobus .
2020-05-27 13:52
np "Light rail in Sydney" - i statystyki z ostatnich lat
wkleił bym tu przykłady z wielu miast ale z tajemniczego powodu linki są usuwane przez moderatorów ;)
2020-05-27 13:49
Ale szkody jakie powodują autobusy miejskie w infrastrukturze drogowej generują ogromne koszty dla miasta. Do tego dochodzą koszty opracowywania i wykonywania ciągłych kompromisów związanych z buspasami, zatoczkami,
Ale szkody jakie powodują autobusy miejskie w infrastrukturze drogowej generują ogromne koszty dla miasta. Do tego dochodzą koszty opracowywania i wykonywania ciągłych kompromisów związanych z buspasami, zatoczkami, kontrapasami itp.
Korki też w pewnym stopniu zawdzięczamy tym wynalazkom.
NIC z powyższych problemów nie dotyczy szynobusów.
PS. ja naszczęście prawa wyborcze mam, Ty nie bo na 100% jesteś niepełnoletni :]
2020-05-27 10:45
pewnie nie musi, ale głowny powód to chyba taki, aby tramwaj nie stał w korkach powodowanych przez samochody. Zwróć uwagę, gdzie tramwaj łapie opóźnienia (oczywiście poza awariami ;P) - tam gdzie mu jakiś as za kierownicą stanie na torowisku i uniemożliwia kontynuację jazdy na "zielonym"
2020-05-27 10:56
2020-05-27 11:27
2020-05-27 11:39
2020-05-27 13:56
Powinni strzelać do Januszy, którzy ładują się na skrzyżowanie bez możliwości opuszczenia.
2020-05-27 13:39
tramwaj nie ma jeździć na ulicy tylko OBOK ulicy - jak np. przed pętlą w jelitkowie:
droga - chodnik - tory ;)
2020-05-27 11:58
2020-05-27 21:36
Ale brednie jakie opisujesz świadczą ze rzeczywiście dzbankiem jesteś .Autobusy nie robią żadnych problemów .I to one właśnie dominują w każdym mieście na świecie .Tramwaje to już dawno przeszłość ,a jedyna fabryka w Polsce jest w Upadłości!
2020-05-27 10:05
2020-05-27 10:13
Mam pytanie do tych co dają łapkę w dół. To żle, że jeżdżę chodnikiem bo nie chce zginąć na jezdni. Czy to żle, że w ogóle jeżdżę rowerem. Ciekawi mnie co wam w głowie siedzi. Proszę napiszcie.
2020-05-27 10:23
jak czesto sa potracenia w miescie rowerzystow? wg mnie predzej ty wjedziesz w pieszego albo dziecko (wczoraszy news na tvn24 np). poza tym poruszasz się nieprzepisowo
2020-05-27 12:03
wszyscy jeżdżą chodnikami więc ciężko jednoznacznie odpowiedzieć.
z drugiej strony jak by rowerzyści jeździli jezdnią, kierowcy nie mieliby szans się rozpędzić więc rzeczywiście szanse na potrącenie mogłyby
wszyscy jeżdżą chodnikami więc ciężko jednoznacznie odpowiedzieć.
z drugiej strony jak by rowerzyści jeździli jezdnią, kierowcy nie mieliby szans się rozpędzić więc rzeczywiście szanse na potrącenie mogłyby być małe.
Ja jeżdżę jezdnią i powiem ci że kierowcy to jednak w większości dzicz. Mając zaraz światło czerwone i tak musi bezsensu wyprzedzić narażając wszystkich w koło. Nie wytrzyma tych kilku metrów za rowerzystą. Nie przeszkadza mu nawet to że robi to na przejściu. Nie rozumiem tego. Dodam że nie są to niestety "incydenty". To standard na naszych drogach.
2020-05-27 10:47
Najniebezpieczniejsze są niestety pseudo "drogi rowerowe" z setkami poprzecznych przejazdów pozbawionych widoczności i oznakowania. Do tego pełne rowerzystów olewających przepisy. Wielokrotnie na takich "drogach
Najniebezpieczniejsze są niestety pseudo "drogi rowerowe" z setkami poprzecznych przejazdów pozbawionych widoczności i oznakowania. Do tego pełne rowerzystów olewających przepisy. Wielokrotnie na takich "drogach rowerowych" miałem drobne stłuczki z samochodami wymuszającymi pierwszeństwo lub groźne hamowania przed wchodzącym nagle pieszym. Na jezdni wszyscy zachowują się w miarę zgodnie z przepisami i dobrze się widzą. O jeżdżeniu po chodnikach nawet nie wspominam bo jeżdżenie po nich to kompletny brak szacunku do życia lub zdrowia pieszych.
2020-05-27 11:25
O trąbieniu nie wspomnę, bo to w sumie jest nie jest zagrożenie tylko agresja drogowa. Przyznaj się. Po prostu się nie przejmujesz, czy cię ktoś zepchnie do rowu czy nie.
2020-05-27 12:09
dlatego dla mnie najlepszym rozwiązaniem są kontrapasy.
Na jezdni praktycznie wymuszenia się nie zdarzają. Na "śmieszkach" to standard. Jak nie wymusi któryś to zablokuje przejazd.
2020-05-27 11:32
i wielokrotnie miałem do czynienia z agresją kierowców w różnych formach: wymijali mnie "na gazetę" by potem skręcić w prawo tak, że musiałem ostro hamować, trąbili jak jechałem w dół 35 km/h w strefie 30, trąbili
i wielokrotnie miałem do czynienia z agresją kierowców w różnych formach: wymijali mnie "na gazetę" by potem skręcić w prawo tak, że musiałem ostro hamować, trąbili jak jechałem w dół 35 km/h w strefie 30, trąbili "ostrzegając" mnie przed wyprzedzeniem gdy jechałem prawym pasem na dwupasmowej jezdni Wita Stwosza, (gdy nie było tam pasa dla rowerów), to tylko niektóre z rozmaitych wyrazów gotowości do wykazania się "wyższością" mistrzów kierownicy nad niechronionym uczestnikiem ruchu. Kołobrzeska powinna być przystosowana dla ruchu rowerzystek w wieku lat 11 - bo takie mają obowiązek jadąc rowerem korzystać z jezdni, a jeśli jadą tam chodnikiem to "łamią prawo". Trzeba zmienić wiele rzeczy: prawo, kształt infrastruktury drogowej w tym rejonie miasta a także wyobraźnię wielu decydentów i mieszkańców. Kierunek szacunek i wyobraźnia, bez tego kolejne lata masakrycznych nawalanek i połajanek w internecie. Korzystajmy z szansy zagłosowania na sensownego kandydata w każdych wyborach.
2020-05-27 10:51
Co nam siedzi w głowie? Kodeks drogowy! W przypadku braku wydzielonej drogi rowerowej, rowerzysta winien poruszać się po jezdni. Takie prawo. Jeśli boisz się jeździć rowerem po jezdni, to zamień rower na nogi, albo z
Co nam siedzi w głowie? Kodeks drogowy! W przypadku braku wydzielonej drogi rowerowej, rowerzysta winien poruszać się po jezdni. Takie prawo. Jeśli boisz się jeździć rowerem po jezdni, to zamień rower na nogi, albo z siądź z roweru i go prowadź po nim. Chodnik, jest miejscem dla pieszych.
Możesz tez oczywiście próbować zmienić prawo drogą oficjalną. Ale do tego czasu stosuj się do obowiązującego kodeksu, proszę.
I prosiłbym też skończyć z używaniem tej formy pasywno-agresywnej, zawartej w Twoim komentarzu. W podtekście sugerujesz, że jedynie Twój punkt widzenia jest właściwy.
2020-05-27 11:03
Kierowcy się z tobą nie zgadzają. Chodnik jest przeznaczony do parkowania.
2020-05-27 12:10
Ciekawe czy taki zasadniczy jesteś też w przypadku kierowców.
2020-05-27 11:26
Dziękuję Wam za tak szczegółowe odpowiedzi. Teraz wiem, że wam też brakuje tam ścieżki rowerowej a łapki w dół dla mojej nieprzepisowej jazdy.
2020-05-27 10:39
Tam faktycznie nie ma gdzie rowerem jechac, a najgorzej jest miedzy Krynicka i Szczecinska. Staram sie jezdzic do pracy rowerem zamiast samochodem ale jak mam przejechac ten odcinek to mi sie odechciewa. Na dwupasmowe
Tam faktycznie nie ma gdzie rowerem jechac, a najgorzej jest miedzy Krynicka i Szczecinska. Staram sie jezdzic do pracy rowerem zamiast samochodem ale jak mam przejechac ten odcinek to mi sie odechciewa. Na dwupasmowe drogi rowerem sie nie pcham, ale chodniki sa tam tak waskie po obu stronach, ze czuje sie na nich z rowerem jak burak w obcislych spodenkach.
2020-05-27 10:43
a taki jest jego i**otyczny projekt by tylko namalować pas na ulicy dla rowerzystów
2020-05-27 11:35
wdychasz powietrze bardziej zanieczyszczone niż to, które jest w otoczeniu rowerzysty jadącego obok po drodze dla rowerów lub pasie do jazdy rowerem.
2020-05-27 12:23
Ale fakt, drogi rowerowej tam brakuje! Jazda po ulicy na tej zatłoczonej Kołobrzeskiej to życie na krawędzi. Jeżdżę raczej bocznymi drogami
2020-05-27 10:06
jest w fatalnym stanie, a miasto chyba nie widzi problemu. Odcinek od Grunwaldzkiej do mniej więcej Obi to jest dziura na dziurze i samochody robią tylko hop i siup.
Przydałby się remont, ale boję się, że owszem, zrobią go, a za 3 miesiące będą wszystko zrywać bo tramwaj jednak będzie dobrym pomysłem. I tak się żyje tutaj...
2020-05-27 10:44
Czasem ( dość często ) robią też bęc.
2020-05-27 12:07
Przecież tam jest wiadukt i przystanek skm i jeszcze tramwaj w ta mała dziurkę chcą wcisnąć. Nie widzę tego.
2020-05-27 12:30
druga zresztą też
2020-05-28 13:04
2022-04-10 12:01
Tak
2020-05-27 10:07
To aż się prosi o jakąś modernizację. 4 pasy to marnotrawstwo przestrzeni.
2020-05-27 10:34
2020-05-27 10:45
2020-05-27 11:36
2020-05-27 10:59
2020-05-27 11:15
2. Uspokoić ruch, poszerzyć chodniki albo zrobić DDR.
3. Przebić tunel dla pieszych przy SKM na stronę Piotra i Pawła i doprowadzić deptakiem do Grunwaldzkiej.
4. Zieleń.
2020-05-28 06:37
Po co DDR? Od razu widać że większość rowerzystów boi się ulicą jeździć , bo nie mają bladego pojęcia o przepisach ruchu drogowego. Nigdy ich się nie chcieli nauczyć i potrafią tylko stękać o powstaniu nowych ścieżek. A
Po co DDR? Od razu widać że większość rowerzystów boi się ulicą jeździć , bo nie mają bladego pojęcia o przepisach ruchu drogowego. Nigdy ich się nie chcieli nauczyć i potrafią tylko stękać o powstaniu nowych ścieżek. A w przepisach jest wyraźnie napisane jak nie ma ścieżki to rowerzysta porusza się po ulicy , a nie po chodniku. Wielki płacz cyklistów
2020-05-27 14:22
Przecież buspasy są dużo tańsze i lepiej wykorzystywane, a autobusy potrafią wymijać i jechać pod górkę, nie hałasują tak, nie niszczą budynków, nie potrzebują trakcji, mogą ostro zakręcać, łatwo zmienić trasę. Tramwaj to przeżytek z dawnych czasów.
2020-05-27 21:07
Autobus i tak się tamtędy nie przeciśnie, więc nie ma innej opcji.
2020-05-27 16:05
Jakie cztery pasy na Kołobrzeskiej Chyba ktoś jechał na haju
2020-05-27 10:07
konieczna inwestycja
2020-05-27 16:06
Sam sobie zrób pod chałupą tory tramwajowe
2020-05-27 17:52
Kiedy Nowa Abrahama? Tej inwestycji brakuje od lat.
2020-05-27 10:09
..w czasach covid powinno sie budowac szerokie betonowe chodniki a nie srodki transportu zbiorowego
2020-05-27 11:31
zanim jakikolwiek remont na tej ulicy się skończy
2020-05-27 11:37
ciekawe, czy ci płacą za takie suchary
2020-05-27 10:10
Molochy biurowe powinny być budowane po za miastem. Miasto nie jest z gumy.
2020-05-27 10:16
Miasto jak sama nazwa wskazuje powinno słuzyc do wypasu krow w centrum
2020-05-27 12:30
Miasto służy Przenajświętszemu Samochodowi i Drogom Jego!
2020-05-27 12:31
powinno być ogromnym węzłem drogowym - ze zjazdami do galerii, marketów budowlanych i w sumie niczego więcej.
2020-05-27 15:43
A Parkingi? Darmowe parkingi dla Wszystkich, najdalej 200 metrów od miejsca, gdzie chcą dojechać?
2020-05-27 15:48
2020-05-27 10:16
betonujo nam miasto cementem łobuzy! niech se lasy betonujo a nie miasta!
2020-05-27 11:47
nie placzcie tylko pozniej jak jest susza i goraco w miescie, bo brakuje zieleni i woda nie splywa.
Pomysl ciekawy, ale nie realny bo tam jest za ciasno na tramwaj.
Podziekujmy za to naszemu wspanialemu miastu, ktory patrzy tylko na kieszen, a nie kompleksowo na cala przestrzen miejska
2020-05-27 17:31
A powtarza się tylko ten i**otycznie nieprawdziwy o powodziach...
Sprawdź ile wody jest w stanie utrzymać gleba, zobacz, ile spada podczas powodzi i przestań gadać głupoty...
2020-05-27 10:40
taaa i wtedy to juz wszyscy samochodem beda dojezdzac za to miasto
2020-05-27 11:29
Mam dla Ciebie prostszą opcję - wyprowadź się za miasto.
To dużo prostsze, niż próbować wywalić miasto spod domu.
A za swoje mieszkanie w falowcu spokojnie kupisz sobie domek :)
2020-05-27 11:38
to się nazywa Transit Oriented Development. Samochody poza miasto, ludzie do dobrze zaprojektowanego miasta przyjaznego dla pieszych, niezmotoryzowanych i klientów transportu szynowego.
2020-05-27 18:37
Miasto nie powinno być autostradą dla samochodów.
2020-05-27 12:37
a biurowce w miastach zburzyć i zrobić łąki?
2020-05-27 13:56
2020-05-27 14:36
2020-05-27 12:52
Co na to twój psychiatra?
2020-05-27 16:10
I tu się zgadzam Wybudowali takie biurowce teraz szukają komunikacji Moim zdaniem załatwili sprawę od tyłu. Zamierzając budować takie molochy muszą wcześniej infrastrukturę zrobić, a nie teraz wymyślają tramwaje. Nie dość że jest duży ruch samochodów to jeszcze potrzebny jak dziura w moście tramwaj
2020-05-27 16:59
Ale jak zbudują za miastem, to przecież tam też trzeba dowieźć kilka tysięcy pracowników.
2020-05-27 17:13
Właśnie prawda biurowce i akademiki koło szadulek
2020-05-27 10:11
Przynajmniej jedna nitka łącząca tramwaje po dwóch stronach torów kolejowych to powinien być w tym mieście priorytet. Idealnie było by mieć trzy - drugą na wysokości Miszewskiego, a trzecią wzdłuż Nowej Abrahama lub nawet przy GB (no ale tam to już po wybudowaniu wiaduktu chyba nierealne do zrealizowania).
2020-05-27 10:45
2020-05-27 11:37
Nie kopci, nie ma niszczących środowisko baterii, nie ma strat na ładowaniu, jak jest dobrze zrobiony, nie stoi w korkach.
Do tego jeden maszynista ogarnia dużo więcej pasażerów, a zbudowanie autonomicznego tramwaju jest o wiele łatwiejsze, niż autobusu.
2020-05-27 11:48
I lepsze parametry przyspieszenia
2020-05-27 12:16
Autobus jest protezą komunikacji publicznej.
Pociągi, tramwaje i rowery miejskie to prawdziwa komunikacja w poważnym mieście. Autobusy puszcza się tam, gdzie nie ma możliwości poprawienia miasta pod
Autobus jest protezą komunikacji publicznej.
Pociągi, tramwaje i rowery miejskie to prawdziwa komunikacja w poważnym mieście. Autobusy puszcza się tam, gdzie nie ma możliwości poprawienia miasta pod poruszanie się pieszo / rowerem + szynami.
Przepustowość i komfort jazdy w pojazdach szynowych jest nieporównywalnie lepszy niż w autobusie.
2020-05-27 11:32
Puścić tramwaj przez Klonową, Wrzeszcz PKP, obok GB, wiaduktem, ulicą Kościuszki do istniejącej linii tramwajowej na Zaspę
A Miszewskiego to niekoniecznie dobry pomysł. Nie ma tam stacji przesiadkowej SKM. Poza tym to jest za blisko podobnego łącznika obok Politechnika SKM
2020-05-27 11:42
Bo jak dla mnie, dojazd do PKP 2 przystanki dalej byłby cudowny.
2020-05-27 11:51
2020-05-27 16:19
2020-05-27 12:36
Była jedna wizualizacja, która nie ma kontynuacji.
Wizualizację tę przygotowała firma odpowiedzialna za przebieg tramwaju GP-W przez ul. BGW, jako wyjaśnienie, co dalej.
Nowa Abrahama jest bez
Była jedna wizualizacja, która nie ma kontynuacji.
Wizualizację tę przygotowała firma odpowiedzialna za przebieg tramwaju GP-W przez ul. BGW, jako wyjaśnienie, co dalej.
Nowa Abrahama jest bez sensu dziś. Kogo i po co miałoby to wozić?
Kołobrzeska na plus.
Tramwaj - jakkolwiek - w okolicach Kościuszki / Hynka łączący Zaspę z Wrzeszczem - ok.
2020-05-27 16:23
Bardzo jej brakuje w połączeniu Zaspy z Wrzeszczem. A trasa tramwajowa w tym miejscu jest świetna - odnoga może włączać się w Grunwaldzką a cala linia poleci dalej przez Strzyżę wzdluż PKMki do Brętowa.
2020-05-28 13:02
W połączeniu Zaspy z Wrzeszczem brakuje połączenia w pobliżu Galerii Bałtyckiej.
A Kołobrzeska może z powodzeniem skomunikować to o czym mówisz. A nawet lepiej, bo wjeżdża idealnie między wszystkie najważniejsze generatory pasażerów (biurowce, UG, SKM)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.