Opinie (101) 4 zablokowane

  • kupić 105 z krakowa

    trzeba kupować 105 z Krakowa Warszawy Gorzowa i szczecina

    • 0 0

  • to może w zamówieniu

    ustalcie, żeby było jeszcze mniej miejsc siedzących, to będzie taniej.
    Oczywiście to sarkazm ale u nas w komunikacji to co nowszy model , to mniej miejsc siedziących.

    • 1 1

  • czyżby (1)

    budyniowi nie zaproponowali kolejnego mieszkania?

    • 3 0

    • Miejsce w piekle każdy złodziej ma przygotowane

      • 1 0

  • czy poziom emitowanego hałasu...

    ktoś bierze pod uwagę? I to zarówno przez pojazd jak i przez zawieszenie na (kiepskich) torowiskach?

    • 1 0

  • Lisicki potrafi dbać o interes miasta... (11)

    Jak widać. Nie sztuka płacić dużo a wymagać mało :p
    Pan Adamowicz potrafi dobierać kadry jak mało kto, gdyby nie on to już dawno z Gdańska byłaby wieś III sortu...

    I nie mówcie, że nie, prawnik po 20 latach prezydentury musi być dobry :-)

    Jakieś pytania?

    • 68 177

    • Chyba jakiś żart 5-6 milionów wyższe koszty (2)

      Co to jest 5-6 milionów przy 143-144 milionach.
      Bez przesady.

      Ile kosztuje rozpisanie drugiego przetargu ?

      Lisicki już zaczyna walki kręcić...

      • 25 10

      • (1)

        3-4 % to dla ciebie mało ? :)

        • 7 7

        • Można zamówić jeden mniej albo negocjować cenę

          • 0 0

    • A potem sie niezle maja krewni i znajomi krolika

      • 1 2

    • 'W

      • 1 0

    • (1)

      tak mam pytanie co do mieszkań Pana Pawła i jego spółki kolesi

      • 13 8

      • Mieszkania?

        Są zapewne niczym rodzynki w wielkim i pysznym cieście...

        • 5 0

    • Paweł chciał mieszkanie, a oni mogli mu dać jedynie przyczepę na tory (1)

      dlatego przetarg unieważniony, aby POmyśleli..

      • 13 9

      • a co u Misiewicz i Jaworskiego ?

        • 15 10

    • metropolii nie stać?

      szok

      • 15 9

    • Ciekawe ...

      Rozpiszą nowy przetarg. Ale tym razem tramwaje nie będą musiały mieć krzeseł (poza jednym, ale o tym dalej), klimę zastąpią niedomykające się okna, a zamiast monitoringu będzie z przodu siedziała (właśnie na tym jednym

      Rozpiszą nowy przetarg. Ale tym razem tramwaje nie będą musiały mieć krzeseł (poza jednym, ale o tym dalej), klimę zastąpią niedomykające się okna, a zamiast monitoringu będzie z przodu siedziała (właśnie na tym jednym krześle) babcia (emerytka, aby zaoszczędzić na ZUS-ie) i to ona ma robić za monitoring. Wtedy na pewno się załapią oferenci w odpowiednie widełki jakie przewidział klient.

      • 24 13

  • Lubie Pesy.

    Czekam, az nowe sklady beda jezdzily do wszystkich dzielnic.....Sprawiedliwie. Nie tylko do wybranych, wszedzie gdanszczanie placa podatki i chca miec za to klimatyzowane tramwaje w lecie. Mowa o takich liniach, jak chociazby 3, 5.

    • 2 1

  • zloto na oczach

    Jak to w biznesie zaklady chca zarobic na produkcji.a gdanskowi sie wydaje ze ktos po kosztach bedzie robil albo nawet za darmo da.nie te czasy panowie.podobnie jest z fachowcami trzeba im dobrze placic inaczej za granice uciekna

    • 1 0

  • są używane niskopodłogowe trawaje z bochum

    są nisko podłogowe trawaje z Bochum 30 szt nf6d które pasowały by do gdańska

    • 2 2

  • :)

    Lisek na pewno chciałby tramwaj za symboliczną złotówkę podobnie jak te jeżdżące szroty z Niemiec...
    Niemcy stolców się pozbyli by za stare dla nich... a dla Gdańska nówka sztuka :D
    (mowa o Duwag)

    • 2 2

  • Na pensje Misiewicza poszło. (4)

    • 62 84

    • coś ci się pomyliło - zaspałeś? (1)

      • 9 2

      • Nie - takie dostał wytyczne od Kozy i Grzesia

        50gr/post i wszystko jasne

        • 3 0

    • Kto Adamowicz na Misiewicza? zdrowo cię pogięło

      Kaczyński na Misiewicza to tak bo PiS ale Adamowicz z PO to już tak na chłopski rozum ci piszę byś zrozumiał co inni otwoimpoście piszą

      • 5 0

    • Tego z PO???

      To i dobrze wykombinowałeś. Tylko nazwisko trochę inne, na L.
      Pesa już wie, ile i komu trzeba dać, żeby wygrać.

      • 20 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.