2020-06-03 09:06
1 sza koncepcja, czyli zwężanie pasów i pchanie tam ścieżki rowerowej to samobójstwo. Armii krajowej to chcąc czy nie chcąc coś jak tranzytówka. Dużo pędzących aut, cieżarówek... Polak gdy nie ukradnie czegoś, albo nie
1 sza koncepcja, czyli zwężanie pasów i pchanie tam ścieżki rowerowej to samobójstwo. Armii krajowej to chcąc czy nie chcąc coś jak tranzytówka. Dużo pędzących aut, cieżarówek... Polak gdy nie ukradnie czegoś, albo nie złamie przepisów na drodze to nie polak, jest więc ryzyko, ze może tam dochodzić do niebezpiecznych sytuacji, zapora oddzielająca ścieżkę od jezdni to chyba niewystarczająca bariera aby rozpędzone auto nie uderzyło rowerzystów jeśli dojdzie do wypadku, poślizgu itp. Koncepcja nr. 2 choć pewnie trochę bardziej kosztowna, wydaje się zdecydowanie rozsądniejsza.
2020-06-03 09:47
2020-06-03 11:19
nie chcialbym jezdzic tamtedy rowerem... to tak jakby przy obwodnicy puścić ścieżkę rowerową !
2020-06-03 14:33
To może zlikwidujmy całkowicie AK i zróbmy z niej pasaż pieszo-rowerowy by mieszkańcy osiedli mogli dojść/dojechać rowerem, hulajnogą wrotkami do pracy. Po co w latach 70tych tworzono tą drogę, po to by szybko i
To może zlikwidujmy całkowicie AK i zróbmy z niej pasaż pieszo-rowerowy by mieszkańcy osiedli mogli dojść/dojechać rowerem, hulajnogą wrotkami do pracy. Po co w latach 70tych tworzono tą drogę, po to by szybko i bezpiecznie dojechać do pracy. Przecież będzie ekologiczniej gdy setki tysięcy pojazdów będzie jechało/stało po Kartuskiej i wydalało z siebie spaliny. Ludziom którzy chcą być trendy przypomnę tylko że jest ok teraz gdy masz 20/30/40 lat a gdy będziesz ich miał/miała lat 50/60/70 też będziesz jeździć rowerem???
2020-06-03 14:55
A nie 1/4 mieszkańców Gdańska.
2020-06-03 09:54
2020-06-03 10:45
w Polsce ... nasi rodzimi id**oci za kółkiem to i nie takie zapory sforsują
2020-06-03 10:51
Zawsze gdy jestem w okolicy ronda to sie boję, że Suzuki Swift będzie akurat przelatywało
2020-06-03 10:00
jak rowerzysta się poślizgnie to też spotkanie z betonem może być jego ostatnim. Separacja ruchu rowerowego też by się przydała - będą duże różnice prędkości między ruchem w dół a w górę.
2020-06-03 10:32
bez przesady z tą separacją. to prosty odcinek.
na esach floresach szlaczkach zygzaczkach (kartuska, jaśkowa ......) separacji nie zrobili, a tu mieliby robić?
2020-06-03 10:37
żadnych barier ,a niektóre samochody pędzą tam z górki ponad 100km/h,a zdarza się ,że i autobusy przekraczają 70km/h.
2020-06-03 12:29
Nie ma co porównywać. Na Armii krajowej jeździ się prawie jak na obwodnicy, skrzyżowania bezkolizyjne, brak świateł. Czujność kierowców jest uśpiona, lepiej odseparować ruch i pościć ciąg pieszo-rowerowy.
2020-06-03 13:21
przecież będzie odseparowana ogranicznikami ruchu.
ciągi pieszo-rowerowe powinny być zdelegalizowane.
Nigdzie na świecie się ich nie robi w mieście.
2020-06-03 13:50
strefy pieszo rowerowe w centrum: powiększa się obszary miasta wolne od jeżdżących i parkujących samochodów - takie jak np. ul. Stągiewna w Gdańsku, nie mówiąc o Długiej, Długim Targu, Tkackiej etc, etc. oraz niedługo
strefy pieszo rowerowe w centrum: powiększa się obszary miasta wolne od jeżdżących i parkujących samochodów - takie jak np. ul. Stągiewna w Gdańsku, nie mówiąc o Długiej, Długim Targu, Tkackiej etc, etc. oraz niedługo Wajdeloty we Wrzeszczu. Najważniejsze jest redukowanie skali i uspokajanie ruchu, a nie budowa wydzielonych dróg dla rowerów znikad do nikąd.
2020-06-03 15:07
2020-06-03 18:09
To raczej nigdy spacerniak nie będzie ;)
2020-06-03 11:32
pewnie jest tak jak mówisz, chociaż jeżdżę tamtędy codziennie i aut korzystających z prawego pasa i tak nie widzę...
2020-06-03 15:48
2020-06-03 12:15
To uwierz mi, niejeden Seba zaleje się potem, gdy zobaczy tak wąski pas ruchu.
2020-06-03 12:32
na 2-metrowych pasach to większość aut by musiała składać lusterka.
2020-06-03 20:41
może dla rowerzystów?
2020-06-03 14:30
2020-06-03 14:40
2020-06-04 13:43
Jestem Polakiem i nie kradnę ani nie łamię przepisów na drodze. Czemu wypisujesz takie oszczerstwa?
2020-06-03 09:26
No i dlaczego znowu chcecie zabierać zmotoryzowanym ich jezdnię? Dlaczego kierowcy, czyli większość z nas ma być poszkodowana? Pomysł, aby oddzielać jezdnię jakimś betonowym murem to istne wariactwo.
2020-06-03 09:38
Racja. Puszczanie tam ścieżki wśród pędzących Januszy prędkości zarzynających tam swoje szroty czy auta na raty to istne wariactwo. Jestem za budową ścieżki, ale oddzielonej od jezdni, czyli najrozsądniejsza opcja to po pasie zieleni.
2020-06-03 10:02
Poza tym że będzie sto razy droższa to co to zmieni czy będzie na jezdni czy obok oddzielona?
2020-06-03 10:14
2020-06-03 10:16
rozpłyną się jak ścieżka będzie metr dalej
2020-06-03 14:22
Masz rację. Strach pedalować wzdłuż rajdowców. Może wyniesienie ścieżki na estakadę jak robią to np. w Holandii!?
2020-06-03 21:14
a może teleport jak robią to marsjanie?
Pomyśl o kosztach. Nie stać nas na takie rzeczy. Pieniądze, które zostaną z tego projektu można spożytkować na inne inwestycje rowerowe
Droga w pasie zieleni to
a może teleport jak robią to marsjanie?
Pomyśl o kosztach. Nie stać nas na takie rzeczy. Pieniądze, które zostaną z tego projektu można spożytkować na inne inwestycje rowerowe
Droga w pasie zieleni to potężne koszty.
Zobacz co jest wokół. To nie jest równe pobocze. Tam są skarpy. Zrobisz wcięcie - stawiasz mur oporowy z grube pieniądze.
A na początku (przy 3 Maja) jezdnia ma 12m. szerokości - to 4 pasy!!!. Z czego wykorzystywane są dwa.
Można zawęzić pasy z 4m do 3,5; następnie zrobić metr buforu, następnie bariery betonowe połączone ze sobą i droga dwujezdniowa. W rejonach przystanków drogę puścić przez zatoki i część chodnika, wygospodarować 2-2,5 na peron. na prawym pasie zrobić zatokę autobusową (bo różnie to może być w przyszłości). Dalej, jadąc w górę, drogę poprowadzić pasem wyłączenia, przez przystanek i pas włączenia. Zatokę zrobić w miejscu prawego pasa, a peron na wyspie segregującej. Warto zrobić od razu połączenie z Na Zboczu przy Odrzańskiej aby wprowadzić ruch z tego rejonu Chełmu . Jadąc dalej przy Sikorskiego wjeżdżamy na zatokę autobusową i wprowadzamy ruch na obie kładki nad jezdnią AK, co da możliwość wjazdu zarówno do Dragana jak i Chałubińskiego. Trzeba tylko połączyć drogami dla rowerów obie ulice z planowaną drogą rowerową. Bariery drogowe można zastosować z ekranami akustycznymi, co pozwoli na ograniczenie hałasu.
2020-06-03 09:48
2020-06-03 09:53
miasto jest dla wszystkich, a nie tylko wasze
2020-06-03 10:27
Droga rowerowa w chmurze spalin oraz hałasu...... Nie wiem dlaczego w ogóle jest taka koncepcja. Kto jest tego autorem ? Poznajmy wreszcie nazwiska osób którzy są odpowiedzialni za takie pomysły ?
2020-06-03 10:47
chmury spalin znikną wkrótce, to tylko kwestia czasu jak większość aut będzie na prąd. potem jeszcze chwila i auta będą jeździć same. nim to zbudują też pewnie trochę czasu minie. auta będą ciche i nie będzie tyle zagrożeń spowodowanych urażonymi ambicjami młodych ludzi.
2020-06-03 11:18
2020-06-03 13:53
2020-06-03 10:57
Na środku zatoki Gdańskiej? :D
2020-06-04 13:03
Problemy wynikają właśnie z tego, że nie ma porządnego rozdzielenia pieszych i rowerzystów.
2020-06-03 10:06
beton i koniec wsadz sobie cebule do slomy w butach xD teraz w blachosmrodzie mozesz rowerzyste cmoknac
2020-06-03 10:13
I przez ostatnie 40 lat takie szkodniki jak ty dyskryminowały wszystkich wokoło
2020-06-03 10:22
Marzenie PRL własne auto.
Niektórzy są dalej w PRL i spełniają marzenia :))))
Myślą że osiągneli życiowy sukces bo stoją w korku smrodzą w centrum miasta
2020-06-03 10:23
Jak nie 2.0 TDI?! Chcecie żeby utknął w korkach jak zabiorą jezdnię? Będziecie wtedy cierpieć głód i pragnienie.
2020-06-03 15:00
Im więcej ludzi pojedzie rowerem, tym mniejsze korki.
A czy korek będzie węższy i dłuższy, różnicy nie ma, zatory i tak są na skrzyżowaniach.
2020-06-03 10:41
Zacznijcie szanować pieszych jeżdżąc nielegalnie po przejściach i chodnikach
2020-06-03 10:20
Ha ha większość należy do większości do elity ludzkości, bo ma złom
2020-06-03 13:46
To jednak w takich miejscach jak ta droga, która traktowana jest przez kierowców niemal jak autostrada, to lepiej byłoby zbudować oddzielną drogę rowerową. Natomiast wszędzie tam, gdzie są drogi jednopasmowe,
To jednak w takich miejscach jak ta droga, która traktowana jest przez kierowców niemal jak autostrada, to lepiej byłoby zbudować oddzielną drogę rowerową. Natomiast wszędzie tam, gdzie są drogi jednopasmowe, jednokierunkowe czy jest ograniczona prędkość poniżej 50 km/h , ruch rowerów powinien odbywać się po jezdni. Jasne, że kierowcom to przeszkadza, ale trzeba pamiętać o jednym. Miasto jest dla ludzi a nie dla samochodów. Trzeba szanować się wzajemnie i będzie dobrze... Oczywiście za moment napiszą kierowcy, jak to rowerzyści nie przestrzegają przepisów, tylko który kierowca choćby stosuje się do wszystkich ograniczeń prędkości? Kierowcy wszystkim wytykają błędy a sami co robią? Nie ma ludzi idealnych i dlatego czasem lepiej kiwnąć ręką i przeprosić lub podziękować a nam wszystkim będzie przyjemniej!
2020-06-03 14:20
Już widzę tych mistrzów kierownicy przelatujących nad betonową bandą i lecących prosto na rowerzystów! Osobiście bałbym się jazdy rowerem wzdłuż AK którą większość kierowców traktuje jak autostradę - jak kolega powyżej słusznie zauważył.
2020-06-03 18:12
a ja nie słyszałem tam o żadnym wypadku więc przesadzasz
2020-06-03 21:23
to szerokości autostradowe!!! Nie dziwne, że kierowcy pędzą ile fabryka dała.
Jak zawęzisz do 3m, to nagle się okaże, że można i 70 pojechać.
Jak dasz betonowe bariery połączone to samochód nie powinien ich przebić, raczej odbije się od nich. Ciężarowych też tam nie ma nie wiadomo ile.
Będzie dobrze
2020-06-05 09:59
Po przebudowie sposób traktowania się zmieni.
2020-06-03 13:53
jak na razie to drogi dla rowerów w Gdańsku były tworzone kosztem szerokości chodników lub pasów zieleni. To pasy do jazdy w lewo i prawo były tworzone dla zwiększenia przepustowości dla ruchu pojazdów, zamiast zadbać przede wszystkim o ruch ludzi, niekoniecznie w samokorkujących się sznurach pojazdów sięgających po horyzont.
2020-06-03 14:49
Powiedział bym że to raczej rowerzyści są poszkodowani bo teraz nie maja tam żadnej ścieżki...
2020-06-03 15:27
Poszperaj po statystykach, a dowiesz się, że np. wśród dojeżdżających do pracy ok. 40% transportuje się samochodem - to jeszcze nie większość.
Poza tym - jak na razie kierowcy mają tam 3 pasy, a
Poszperaj po statystykach, a dowiesz się, że np. wśród dojeżdżających do pracy ok. 40% transportuje się samochodem - to jeszcze nie większość.
Poza tym - jak na razie kierowcy mają tam 3 pasy, a rowerzyści/piesi/poruszający się na czymkolwiek innym mają 0. To kto jest dyskryminowany? Zmiana na 2+1 dla kierowców nadal jest korzystniejsza dla kierowców, niż dla całej reszty...
2020-06-03 15:40
to zaprezentuj te statystyki, podaj źródło. Bo jak rowerem dojeżdża mniej niż 5% i to latem a zimą poniżej 1% to jak docierają inni.
2020-06-03 15:53
To z tych 40% zrobiłoby się 5%...
2020-06-03 18:14
inni docierają uwaga: pieszo lub komunikacją publiczną.
2020-06-03 21:26
już teraz w godzinach szczytu prawy pas jest zajęty bardzo rzadko. Na dwóch pasach też się zmieszczą.
Co najwyżej przez bariery drogowe separujące ruch samochodowy od rowerowego oraz zawężenie jezdni, zmniejszy się prędkość...
To zastanawiam się, dlaczego kierowcy tak bardzo biją pianę...
Chyba tylko dla zasady...zabiorom!!!
2020-06-03 16:06
>zabierać ich jezdnię
Zapłacili za nią? XD
2020-06-04 10:40
Czy ty się aby nie zagalopowałeś. Przestrzeń publiczna jest wspólna i KAŻDY ma takie samo prawo żeby z niej korzystać. Mało Ci "waszych" jezdni i parkingów?
2020-06-03 09:29
Jak można dawać ścieżkę rowerową razem z jezdnią, gdzie dozwolona jest taka duża prędkość? Na dodatek pomysł zwężenia jezdni w miejscu, gdzie i tak są korki, jest bez sensu. Nie zmusi się ludzi do przesiadki na rower w ten sposób. Korki będą, tylko jeszcze większe. Moim zdaniem tylko opcja druga.
2020-06-03 09:52
tam jest sporo miejsca. co tu ma predkosc do rzeczy skoro bedą oporniki ruchu oddzielac część rowerową od samochodowej. Nie szukaj dziury w całym.
2020-06-03 10:03
i jeszcze są przystanki autobusowa po drodze
2020-06-03 11:00
Żaden rowerzysta nigdzie tam nie wylądował więc czemu niby miałby tu na prostym odcinku "wylądować"?
2020-06-03 10:23
Niech sobie będą większe korki tam jest tramwaj jak ktoś nie wie
2020-06-03 10:29
I jadąc z Karczemek gdzie mogę zostawić samochód aby się przesiąść ?
2020-06-03 20:19
Sam wybierasz gdzie chcesz mieszkac. W całym cywilizowanym swiecie wybierajac miejsce do zycia bierzesz pod uwage dojazd. Mozesz zostawic samochód przy cmentrzu
2020-06-03 10:37
W górę nie ma korków. Są dopiero od zjazdu na Chełm ...
2020-06-03 10:52
Niech mi ktoś pokaże zdjęcie tego korka :)
Jeżdżę tamtędy (samochodem) codziennie w godzinach szczytu i poza nim i uważam, że ten trzeci pas nie jest już totalnie potrzebny.
Z ul. 3 maja nie ma już zielonej
Niech mi ktoś pokaże zdjęcie tego korka :)
Jeżdżę tamtędy (samochodem) codziennie w godzinach szczytu i poza nim i uważam, że ten trzeci pas nie jest już totalnie potrzebny.
Z ul. 3 maja nie ma już zielonej strzałki i dwa pasy włączają się do ruchu w sposób bezkolizyjny, więc tutaj temat odpada.
Dwa pasy do jazdy na wprost od strony forum też są okej i wystarczą, ponieważ dwa kolejne pasy są wykorzystywane w kierunku 3 maja i wjazdu do forum. (w tym momencie jeden z nich ma możliwość jazdy na wprost ale i tak większość kierowców wykorzystuje go do skrętu w prawo).
Pamiętajcie, że w tym momencie ruch na węźle jest utrudniony przez to, że jest ono wykorzystywane do zawracania ze względu na zakaz skrętu w lewo na poprzednim skrzyżowaniu (w kierunku Traktu Św. Wojciecha).
Niech każdy który się wypowiada najpierw dokładnie przemyśli czy to takie głupie, a nie z góry zakłada, że to jest złe i będzie utrudniało mu życie.
2020-06-04 18:39
Po wprowadzeniu ścieżki rowerowej , w imię walki o bezpieczeństwo rowerzystów zostanie na Armii Krajowej wprowadzona strefa 30.
2020-06-03 09:29
2020-06-03 09:44
Taki urok życia w mieście.
2020-06-03 09:48
Ok?
2020-06-03 10:24
Lepiej tutaj zjechać rowerem w 3 minuty niż wdychać spaliny jadąc Cienistą i potem 10 minut Taktem
2020-06-03 10:48
10 minut zajmuje ci przejazd traktem od Zaroślaka do Okopowej ? Na czym ty jeździsz ? Mi piechotą zajmuje to 5 min. A zejście z Chełmu do Forum zajmuje mi 15min spokojnym krokiem.
2020-06-03 12:48
2,5km w 15 min? Szybki spacer to musiał być - 10 km/h
2020-06-03 14:30
2020-06-04 12:55
..regularnie jeżdżąc taką trasą? Znowu mania wiązania budowy ścieżek rowerowych z budową dróg. Oba tematy powinny być traktowane oddzielnie! To jest konsekwencja tego, że ci sami urzędnicy zajmują się ulicami i ścieżkami rowerowymi.
2020-06-06 08:23
zawsze możesz sie przenieść na wieś
2020-06-03 09:39
Kiedy ścieżki w okolicach Kowal.
Aby dojechać na pętle świetokrzyską z Kowal trzeba jechać chodnikiem lub wąską ulicą...
Przydałoby się coś wybudować
2020-06-03 09:46
Panie Stefanie, to pytanie należy zadać deweloperom;) Budują tam tanio, potem sprzedają w prawie gdańskich cenach, do tego bez jakichkolwiek inwestycji w infrastrukture.
2020-06-03 10:15
a ten jest w gestii miasta.
2020-06-03 10:12
to pytanie prosze skeirowac do Pruszcza Gd. Kowale to ich teren, czemu Gdansk mialby tam sam za pieniadze podatnikow budowac tam sciezke rowerowa?
2020-06-03 10:59
odpowiem Ci, ale jestem przekonany, że gdybyś się zastanowił to sam byś na to wpadł :)
1. Gdańsk zmniejszy korki na swoim terenie, nie Kowal
2. Gdańsk ułatwi dojazd ludziom pracującym w Gdańsku, a wiele z
odpowiem Ci, ale jestem przekonany, że gdybyś się zastanowił to sam byś na to wpadł :)
1. Gdańsk zmniejszy korki na swoim terenie, nie Kowal
2. Gdańsk ułatwi dojazd ludziom pracującym w Gdańsku, a wiele z firm w których pracują płaci podatki w Gdańsku (CIT), wielu również pracowników dojeżdżających płaci podatki pod starym meldunkiem w Gdańsku,
3. Gdańsk zachęca w ten sposób ludzi do przyjeżdżania czy to do pracy czy na zakupy itd, Gminie Kolbudy to nie na rękę, bo nie zarobią miejscowi sprzedawcy itp
4. Gdańszczanie często chcą w weekend wypaść rowerem na wioskę. Nie raz widziałem jadących mieszczuchów do Otomina przebijających się dosłownie przez węzeł Szadółki...
To tak na szybko Ci napisałem, bez większego zastanawiania. Ale jestem przekonany, że pewnie jeszcze by się dużo tego typu argumentów znalazło gdyby się pomyślało.
Podsumowując, jeśli patrzysz tylko na swoją kieszeń nic nie osiągniesz, a jak zaczniesz współpracować to zyskasz x10.
2020-06-03 10:41
Trzeba bylo zaproponowac w Budzecie Obywatelskim. Jezeli nikt o tym wczesniej nie pomyslal to teraz nie ma
2020-06-03 10:58
Spytaj w tamtej gminie
2020-06-03 11:43
Brakuje dróg rowerowych przy wszystkich głównych ciągach komunikacyjnych w relacji Wschód-Zachód: Starogardzka, Świętokrzyska/Małomiejska, Armii Krajowej, Kartuska, Jaśkowa Dolina, Słowackiego, Spacerowa... Żadna z tych dróg nie ma na całej swojej długości DDR, a niektóre nie mają jej w ogóle.
2020-06-03 12:29
Jw
2020-06-03 15:04
Ale on nie pyta o drogę w Kowalach tylko drogę dojazdową na Kowale (na terenie Gdańska )
2020-06-03 18:17
al. adamowicza do zbiorników na szadółkach. brakuje tylko niewielkiego kawałka do kowal
2020-06-03 13:03
Przydałaby się też pod obwodnicą na Szadółkach w kierunku Otomina. Ruch bardzo duży a nawet chodnika czy pobocza nie ma, nie mówiąc o pasach. Ciężko przejechać bezpiecznie.
No ale to pewnie dopiero jak przebudują węzeł, na co się nie zanosi.
2020-06-03 09:40
do samego końca 3maja i dalej wzdłóż wz w strone obwodnicy oraz stogów. W niektórych miejscach można zastosowac oporniki drogowe dla bezpieczenstwa. Nie ma sensu budowac osobnej wydzielonej trasy.
2020-06-03 19:51
2020-06-03 22:01
Nie ma też w tym nic niebezpiecznego, a wręcz odwrotnie bezpieczeństwo się zwiększy. Dodatkowo komfort 100 razy wyższy niż na tych chodnikowych cudach.
O oszczędności czasu wspominać nie będę.
Nie ma też w tym nic niebezpiecznego, a wręcz odwrotnie bezpieczeństwo się zwiększy. Dodatkowo komfort 100 razy wyższy niż na tych chodnikowych cudach.
O oszczędności czasu wspominać nie będę.
Sensowny dojazd od strony Wrzeszcza to raz.
Dwa. W końcu powstał by jakaś sensowny objazd samego centrum w stronę Pruszcza Chełma, a może i nawet Stogów.
2020-06-03 09:41
Na armii krajowej na drodze ścieżka rowerowa? To chyba nie jest najlepszy pomysł. Ktoś tu błazenadę odwala...
2020-06-03 10:00
Czemu kierowcy muszą być zawsze tacy zacietrzewieni?
2020-06-03 11:36
ta ścieżka jest potrzebna - osoby jadące do/z okolic śródmieścia na górny taras Gdańska muszą aktualnie jeździć dookoła. Jednak prowadzenie jej w drodze z ograniczeniem do 80km/h to niebezpieczne rozwiązanie
2020-06-03 13:03
np na kladce przy Odrzanskiej i popatrz ze zrozumieniem na te hordy d**ili za kierownicą ktorym wewnatrz miejska droga myli sie z autostrada miedzystanowa.Pedza jakby sr.. mieli,w jednym jak i drugim kierunku,ile gabryka
np na kladce przy Odrzanskiej i popatrz ze zrozumieniem na te hordy d**ili za kierownicą ktorym wewnatrz miejska droga myli sie z autostrada miedzystanowa.Pedza jakby sr.. mieli,w jednym jak i drugim kierunku,ile gabryka dala,pedza by za chwile wyhamowac przed Lostowicka,tudziez przed Forum.Tam powinno byc max 50 i z jednej strony chodnik,ktorego tam nigdzie nie ma a z drugiej sciezka rowerowa
2020-06-03 18:18
no ale od czego jest policja?
2020-06-03 09:58
ciekawe ja autobusy będą wjeżdżały na przystanki, czy co w przypadku awarii tramwaju i zablokowania jednego pasa przez ekipę naprawiającą. I jak ta scieżka będzie się łączyć z innymi na drugim końcu czyli na Chełmie. Lepiej puścić prze Kolonię Studentów i dalej Zielonogórską.
2020-06-03 09:58
2020-06-03 10:03
jeszcze brakuje obniżenia prędkości do 5km/h,,,, co za kretyni są u władzy to ja nie mam pytań
2020-06-03 10:12
Partia bankrutów POlitycznych oraz fanów TW Bolka, płatnego konfidenta.
2020-06-03 10:22
słychać wycie? znakomicie
2020-06-03 10:25
He he marzenie PRL własne auto zderza się z nowoczesną Europą i nic nie rozumie jak to to moje marzenie życia to nie to?
2020-06-03 10:58
Jaja sobi robicie z tymi samochodami? Wszedzie wjezdzacie
2020-06-03 11:01
2020-06-03 15:03
(a raczej pod tramwaj)
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.