Opinie (157) ponad 20 zablokowanych

  • Sam hejt....

    Tak czytam te opinie i się śmieję....jedyne konstruktywne coś, co polacy potrafią z siebie wydalić, to hejt. A że słabo, a że skopiowane, a że to za drogie auto, a
    że to koniec motoryzacyjnej kariery, i tak dalej. A czy ktos z was hejterów w ogóle kiedykolwiek jeździł S klasą? Albo chociaż słyszał jak S klasa jeździ?

    • 0 0

  • Samochód z zewnątrz piękny, ale te tablety zamiast zegarów i panelu środkowego fatalne

    • 0 0

  • Sebiksy i Adriany będą się wozić na leasingu

    • 0 0

  • 3 lata i 150 tys. km (15)

    taka trwałość, a potem szukajcie ulubionego fotela w poczekalni serwisu bo to będzie wasze stałe miejsce pobytu... made in germany po nowemu... a potem na otomoto będziecie mogli kupić z dopiskiem, że niemiec jeździł tylko do meczetu...

    • 52 11

    • 3 lata jak będziesz miał szczęście. (6)

      Przy pechu z tych trzech lat ładnych kilka miesięcy spędzisz w zastępczej C-klasie z silnikiem Dacii Duster.

      • 9 3

      • (5)

        Lubie te historie opowiadane przez januszy w 20 letnich volkswagenach. W d*pie byles g*wno widziales.

        • 9 8

        • (3)

          Ja koleżko miałem 6 Mercedesów, wszystkie z salonu, od 2003 roku do 2015 roku. Żaden nie przejechał gwarancji bez awarii!! Najmniejszy problem W204 bo tylko wylały wadliwe amory przy przebiegu 5000km a największy -

          Ja koleżko miałem 6 Mercedesów, wszystkie z salonu, od 2003 roku do 2015 roku. Żaden nie przejechał gwarancji bez awarii!! Najmniejszy problem W204 bo tylko wylały wadliwe amory przy przebiegu 5000km a największy - przekręcona panewka w W212 350CDI przy przebiegu 120000km, pół roku po gwarancji. Remont silnika skromne 14.000zł a spec od Merców z Morskiej stwierdził że robi tych silników na pęczki bo jest za mała pompa oleju i padają jak muchy. Także sam w d. byłeś, jarasz się czymś obok czego nawet nie stałeś.

          • 6 2

          • jeśli ja byłem w d... to co powiedzieć o tobie? (1)

            skoro po szóstym dopiero się kapnąłeś że jest coś nie tak. To twoje opowieści są z d..y palcem wygrzebane. Nigdy mercem nie jeździłeś.

            • 1 2

            • Postękaj sobie Mietek, mi od tego nie ubędzie.

              • 1 0

          • Koleś myśli że jak kupujesz coś drogiego to jesteś VIP, szanowany itd. A prawda dokładnie odwrotna, oczekiwania klienta duże, obsługa skandaliczna.

            • 3 0

        • Kultura na poziomie.... jakości Mercedesa.

          • 2 1

    • (6)

      Przecież właśnie tyle średnio trwa leasing, żaden nabywca nie będzie szukał fotela w serwisie. Po prostu po tym czasie wynajmie na 3 lata nowy samochód.

      • 2 0

      • (5)

        Idealne rozwiązanie , trzy lata i coś nowego. Życie jest piękne!

        • 0 1

        • jak ktoś ma możliwość to czemu nie? (4)

          przecież fura nie pójdzie na złom tylko będzie ją używał kto inny

          • 1 0

          • Kończą się czasu kiedy ktoś inny będzie (3)

            kupować stare fury premium po leasingu. Już coraz trudniej o takich jelopow

            • 0 2

            • Ale pierniczysz. To pokaż mi gdzie te 3 letnie fury lądują :D

              Na złomie? Bez jaj. Zmyślasz argumenty by podtrzymać swoje zdanie. Bez sensu, nic ci to nie da.

              • 1 0

            • Grubo się mylisz, żyjesz w kraju gdzie ludzie nie mają bladego pojęcia o ekonomii. Jako mechanik do końca życia zapamiętam czasy upadania stoczni kiedy zwalniano robotników wręczając grube odprawy. Myślisz że

              Grubo się mylisz, żyjesz w kraju gdzie ludzie nie mają bladego pojęcia o ekonomii. Jako mechanik do końca życia zapamiętam czasy upadania stoczni kiedy zwalniano robotników wręczając grube odprawy. Myślisz że poinwestowali to w jakieś nowe firmy? Takiego wała, lecieli do Niemca kupić sobie 2-3 letnią furę, a potem przychodzili naprawiać i gały wywalali - panie jak to turbina 1500zł?? Alternator czym sterowany?? Komputerem?? 1000zł, pogięło cię?? Takie mózgi były wtedy, takie są i teraz, jak nazbiera 50.000 to przecież nie kupi Logana, Clio czy Tipo tylko 10-letnią E klasę czy inne A6 bo to prestiż panie, luksus, sąsiad ma zazdrościć! A potem panewa bo Niemiec oleju żałował i remont 15-20 kafli. W Polsce takich jest i będzie, prędzej przejdziemy na elektryki niż dzbanów zabraknie a dzięki dzbanom ja sobie zmieniam autka na nowe co 5 lat ale na takie na które mnie stać a nie zastaw się a postaw.

              • 5 0

            • nie prawda, fury po pierwszym właścicielu rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

              tym bardziej 3-5 letnie. I to nie głupota. Głupotą jest kupować furę po 2 właścicielu gdzie każdy do neidawna mógł uniknąć odpowiedzialności za sprzedaż paździerza którego sam podpudrował.

              • 1 1

    • Słusznie , samochód powinien jeździć bezawaryjnie aż do śmierci właściciela . Zaawansowana technologia , wyśrubowane normy , wszędzie elektronika która ma chronić i pomagać wymagają serwisu a jak kogoś nie stać niech

      Słusznie , samochód powinien jeździć bezawaryjnie aż do śmierci właściciela . Zaawansowana technologia , wyśrubowane normy , wszędzie elektronika która ma chronić i pomagać wymagają serwisu a jak kogoś nie stać niech jeździ 124. Żeby tylko stacje diagnostyczne podchodziły rzetelnie do swych obowiązków to nie trzeba by zamykać wlotów powietrza jadąc za takim "niezawodnym"

      • 5 5

  • Fajna linia (8)

    Ale ja już nie rozróżniam kolejnych edycji i klas.

    Od A do S wygląda prawie podobnie

    • 69 14

    • (2)

      To jedyne ladne ich auto od początku dziejów. Gdyby tylko nie te tylne światła od Maserati.

      • 2 2

      • Światła z tyłu Lexus ...a kiedyś było odwrotnie jak Lexus zaczynał...

        • 0 0

      • Kwestia gustu....

        ....już w czasach Bruno Sacco upodabniali samochody między klasami (W123/W126 i W201/W124/W140), ale wtedy jednak bardziej się różniły między sobą.

        • 5 1

    • Pokaż

      Pokaż gdzie widzisz podobieństwo w Klasie A do nowej eSki..

      • 1 2

    • Po co płacić za s skoro można kupiC A, Kowalski ictak będzie z zawiścią patrzył. (3)

      Mi E wystarczyłoby.
      Inny problem to taki, ze na zachodzie segment E głównie kombi a w Polsce głównie limuzyny się sprzedają.
      Dostać używkę E klasę w kombi, I wł, salon PL, na wypasie, bezwypadek, graniczy z cudem. Limuzyn zaś od groma

      • 3 6

      • (1)

        Niestety E ma tyle z S wspólnego co wygląd. Komfort i jakość to 2 różne światy.

        • 5 1

        • W kupują fryzjerzy

          • 1 1

      • Kokpit tragedia

        • 2 2

  • Piękny ale (16)

    Brakuje mi znaczka celownika na masce
    Pytanie czy silniki Diesla będą się tak psuły jak w bmw7?
    Miały być nie zniszczalne a jednak w Polsce odrazu padło parę i pokazało korby. Jak postawili je w gdańskim serwisie Z . mechanicy drapali sie po głowach

    • 8 13

    • a co mają wspólnego silniki Diesla w BMW z tymi z Mercedesa? (7)

      że zadajesz takie pytanie?

      • 3 2

      • (6)

        Nie wiem ale Merce ukręcają panewy.

        • 1 3

        • kocham (4)

          kocham pytania i odpowiedzi od osób, które nie mają pojęcia o technologi, a wiedzę czerpią od zbyszków z warsztatu na wsi..."ta te sie psujo..." :D

          • 3 4

          • (3)

            E350 CDI, salon Polska, serwis w ASO, panewa przekręcona przy 120000km. Dobrze że masz pojęcie o technologii Zbyszku z warsztatu.

            • 3 3

            • a ty nawet czytać nie umiesz, bo nie takie było pytanie

              tylko co mają te silniki wspólnego z tamtymi

              • 1 0

            • Zbyszek (1)

              Mam i to duże.

              A jaka generacja? Miałem E350cdi, kupione i serwisowane w ASO i przejechałem 250000km i nic mi się nie zepsuło.

              • 2 3

              • W212 E350CDI 4M 265HP, mają zbyt małe pompy oleju i się zacierają. Wada doskonale znana ale oczywiście akcji serwisowej nie było, kto ma pojęcie wymienia sam na większą.

                • 4 2

        • widocznie ten sam typ projektował zamek dla tych panew

          małe prawdopodobieństwo by ta epidemia szerzyła się między markami

          • 2 0

    • Mercedes-Benz (3)

      Szanowny Panie,

      Znaczek "gwiazda" - celownik jest nieśmiertelny i w najnowszej wersji także występuję. Zalecam przyjrzeć się mu bliżej, a najlepiej zobaczyć model na żywo.

      • 0 4

      • (2)

        Nie było go w wersjach Avantgarde, tej z paskudnymi aluminiowymi wykończeniami więc nie wiem jaki on niby nieśmiertelny. Zamiast celownika naklejali zwykły żeton. Żeby mieć celownik trzeba było wybrać wersję Elegance z wykończeniami z drewna.

        • 3 1

        • (1)

          A o jakim modelu kolego mówimy?

          W klasie S występuje on zawsze. - chyba jedynym wyjątkiem była S Coupe i Cabrio.

          Obecny model (najnowszy) w wersjach które są obecne na rynku występuje gwiazda.

          Miej na uwadzę też to, że np. RR bodajże zrezygnował z figurki wysuwanej z uwagi na bezpieczenstwo pieszych.

          • 2 2

          • Bo celownik to z czasów bez pasów kabrio bez wzmocnień i siedzeń bez zagłówków, czyli czasy faszyzmu.

            • 0 1

    • Powinienes pójść do lekarza od oczu.

      • 2 1

    • Skoro nie widzisz celownika, to samochodu nie powinieneś prowadzić.

      • 3 1

    • Celownik

      Obejrzyj dokładnie zdjęcia bo jest celownik hahahaha ;)

      • 5 0

    • W ASO nie pracuja mechanicy

      • 10 3

  • Wspaniałe auto (1)

    Będzie świetnie wyglądać w trójmiejskich korkach. A tak na serio to dotykowe interfejsy w samochodach to jakaś pomyłka, kto używał ten wie.

    • 14 1

    • To nie pomyłka, to oszczędność dla producentów.

      • 0 0

  • O gustach się nie dyskutuje, sle....

    1. W112
    2. W126
    3. W140
    4. W221

    Każdy z nich to było wprowadzenie nowych technologii (nie na miarę dodatkowych 3 cali przekątnej nieobudowanego tabletu).

    • 2 0

  • Miałem już. 2 błędy których nie powinno być (3)

    Miałem to Auto tydzień po premierze 400 CDI. Dwa błędy wpisanie do raportu. Klapa bagażnika różniła się wysokością i wykończenie materiału słupka B góra. Auto za 1

    • 3 4

    • Ciekawe.. (2)

      Jakim cudem Pan go miał? Jeśli pierwsze egzemplarze dopiero trafiły do salonów w PL.

      A ogólnopolska premiera samochodu była we wrześniu br...:)

      Może ma Pan modelik w skali 1:18 ?

      • 0 1

      • Od września trochę czasu minęło - może dziennikarski z floty MB (1)

        • 0 0

        • Pierwsze egzemplarze w PL dopiero będą na drogach w styczniu, chyba że klient.

          • 0 0

  • Mercedes

    przez te badziewiaste "zegary" ma teraz chyba najbrzydsze deski rozdzielcze ze wszystkich marek premium. Tablet wbity w dechę, żadnej eleganckiej osłony przeciwsłonecznej. Wygląda to fatalnie.

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.