Opinie (160) 1 zablokowana

  • Coraz mniej kursów w Gdyni (13)

    Trolejbusy i autobusy w Gdyni jeżdżą coraz rzadziej, więc nie ma się co dziwić że ludzkie rezygnują z komunikacji miejskiej.

    • 60 46

    • czy modzi mogliby usuwać takie bzdury bez pokrycia? (5)

      przecież to nic nie wnosi tylko zaśmieca stronę...

      • 13 15

      • to nie UM gdzie niewygodne rzeczy się zamiata pod dywan (1)

        • 16 9

        • To farma trolli Horały, gdzie się je wymyśla!

          • 8 12

      • to akurat jest prawda. Autobusy linii R jeżdżą rzadziej. (1)

        • 6 1

        • tjaaaa

          ale tylko w Gdyni ... bo już w Rumi zwiększyli częstotl. kursowania...
          LOL

          • 0 0

      • Antyszczur

        Ciekawe, czemu nie napiszą, że na skutek wprowadzonych przy okazji zmian w rozkładzie 181 linia ta będzie jeździć wolniej niż do tej pory. To są takie lewackie innowacje.

        • 5 1

    • Dla tych paru osób? (4)

      Jeżdżą i tak puste...

      • 3 12

      • Malo! (2)

        Kilka dni podczas opadow sniegu przegubowy trajtek zablokowal Sopocka na agrafce bo skonczyl mu sie prad!!

        • 5 3

        • Na czym?

          • 0 0

        • Nie. Nie skończył mu się prąd tylko złamał się pojazd na oblodzonym zakręcie. Tak jak autobus

          • 0 0

      • pusto, to ty masz w głowie.

        • 5 0

    • komunikacja w gdyni (1)

      komunikacja w gdyni to jakies kuriozum. polowa linii konczy funkcjonować popołudniu,, niektóre mają po 5 i nawet więcej wariantów a niektóre tylko kilkanaście kursów na dzień w dziwnych częstotliwościach

      • 13 9

      • Czy ten tekst pisał jakiś obcy?

        Taki brak interpunkcji, trudno znależć w innych komentarzach, a nazwy miast i początek zdania, napisane małą literą. Czy to są efekty zdalnego nauczania ? A może jest to znieważanie rodzimej pisowni i nazewnictwa ?

        • 1 2

  • No niby tak... (17)

    ale prąd mamy ze spalania węgla, więc jakie to eko?

    • 122 25

    • Wungiel w elektrowniach spalają dalej od miasta, taka przesunięta ekologia ;-) (5)

      Jak u nas nie śmierdzi to możemy uważać, że dobrze czynimy.

      • 28 7

      • Zielony Trójkąt (3)

        EC2 jest na Zielonym Trójkącie, a to jest środek miasta.

        • 6 2

        • Innego miasta, czyli wszystko się zgadza.

          • 10 2

        • W Gdyni pomiędzy Obłużem/Pogórzem a Chylonią. (1)

          I tam też palą węglem ;-)

          • 6 1

          • Zapadłe wiochy!

            • 0 0

      • Podejrzewam też, że elektrownia ma wyższa efektywność filtrowania spalin, niż autobus.

        • 11 3

    • Takie, ze już kształtujemy nawyki, co zajmuje więcej czasu

      a jak zmienimy źródło pozyskiwania prądu, będzie ona bardziej odczuwalna poprzez zmienione wcześniej nawyki.

      • 12 1

    • (2)

      Elektrownie wodne, farmy wiatrowe, fotowoltaiczne też w Polsce istnieją. Mało, ale jednak 15% energii z nich pozyskujemy :)

      • 20 3

      • A 85% truje!

        • 3 5

      • 15%? Chyba Ciebie dra suty.

        • 1 0

    • przecież chodzi o emisję szkodliwych substancji ze spalin podczas pracy silnik.

      • 14 1

    • Takie EKO, że dodatkowo autobusy nie kopcą.

      • 7 1

    • Trolejbusy nie dymio. (2)

      • 10 1

      • Naucz się obowiązującej pisowni: dymią, palą, a nie to z ruskojęzycznych stron: dymio, palo . (1)

        • 4 7

        • nie bedziesz mi ukladal zycia

          • 1 1

    • Ten importowany z niemiec też?

      • 1 0

    • Bystry obserwator z ciebie.

      • 0 0

  • Prwawie na całym świecie samochody elektryczne są EKO, ale nie u nas... (6)

    Samochody elektryczne, jak sama nazwa wskazuje, są na prąd
    W Polsce prąd mamy głównie z węgla
    Dziękuję, dobranoc :)

    • 57 28

    • Trolejbusy nie trują osób wokół.

      • 16 2

    • dzieki Sherlocku że nam to wyjaśniłeś, bo mysleliśmy że prąd jest z piorunów.

      • 13 2

    • Baterie (1)

      Nie paliwo (elektryczność) a baterie są problemem. Koszt wytworzenia i utylizacji 1 baterii do auta elektrycznego jest równowarty z kilkuletnim użytkowaniem zwykłego auta spalinowego. Człowiek nie potrafi jeszcze w

      Nie paliwo (elektryczność) a baterie są problemem. Koszt wytworzenia i utylizacji 1 baterii do auta elektrycznego jest równowarty z kilkuletnim użytkowaniem zwykłego auta spalinowego. Człowiek nie potrafi jeszcze w efektywny sposób magazynować baterii, więc smartfony szybko tracą jakość ładowania, tak samo auta elektryczne. Kilka lat i bateria do wymiany, i znów koszt kilkuletniego cyklu użytkowania spalinówki.
      Tylko 7-10% zanieczyszczeń pochodzi ze spalania ropy/benzyny/gazu w autach. Całą resztę smogu i zanieczyszczeń stanową wzbijany kurz spod opon, same drobinki opon, starte klocki hamulcowe itp.
      Póki człowiek nie wymyśli porządnego źródła magazynowania energii, póty auta elektryczne będą stanowić o wiele większe zagrożenie/zanieczyszczenie dla środowiska - nie zależnie od tego w jaki sposób wytworzymy do nich prund.

      • 7 2

      • Według wyliczeń trzeba zrobić samochodem ponad 150k kilometrów by elektryk był bardziej ekologiczny

        Ja na pewno swoim samochodem tyle nie zrobię. Mam benzyniaka, jeżdzę spokojnie, mało spalam benzyki, silnik spełnia najnowsze normy, to po co inwestować w elektryka.

        • 10 2

    • Leming a czy ty zawsze musisz sie głupotą chwalić? Przeciez te bzdury nikogo nie interesują. (1)

      Wiec przestań leming korzystać z prądu w Polsce :)
      Ale nie przestaniesz podobnie jak nie przestaniesz truć spalinami swoim 20 letnim blachosmrodem w miescie.

      • 4 6

      • Odp.

        Wlasnie te Twoim zdaniem bzdury interesuja wiekszosc ludzi,ktorzy maja troche pojecia o samochodach i technice w przeciwienstwie do Ciebie.

        • 4 1

  • (4)

    Ja wolę jechać autobusem, bo jest płynniej.

    • 41 41

    • nie jest

      • 8 9

    • i mają mniej miejsca w środku (1)

      • 4 1

      • Zobacz że większość trajtkow nie ma siedzen na samym tyle bo napchane tam jest bateriami

        • 2 0

    • Łódką się jeszcze płynniej porusza.

      • 9 2

  • Jasne że dobry pomysł, skoro większość trasy jest tam gdzie jest trakcja trolejbusowa. (3)

    Tylko Malczewskiego i Sopocką musi przejechać na akumulatorze.
    Taniej, ekologiczniej, ciszej, bo silniki spalinowe w autobusach są głośniejsze niż te w trojlebusach.
    Same zalety.

    • 46 6

    • z tym taniej to przesadziłeś

      • 4 1

    • racja. te silniki spalinowe w trolejbusach są bardziej ciche.

      • 4 1

    • Skandal!

      ale czas sie wydłuży, i takie ładne autobusy tam jeździły, ciekawe kto taki mądry zadecydowal i zabral takie ekologiczne przecież autobusy,

      • 0 4

  • Zobaczcie co się dzieje w Gdańsku z komunikacją miejską spółki spółeczki pionki (7)

    Autobusy kupowane 2 razy drożej przez jskaś spółkę pętle sutobusowe sprzedawanr deweloperom potem wynajmowane od prywatnych firm / kontrola biletów 10 lat ta sama spółrczka gdxie są wyraźne powiązania prywatne i co 2

    Autobusy kupowane 2 razy drożej przez jskaś spółkę pętle sutobusowe sprzedawanr deweloperom potem wynajmowane od prywatnych firm / kontrola biletów 10 lat ta sama spółrczka gdxie są wyraźne powiązania prywatne i co 2 lata rekordowe zyski . Dlaczego nikt tego nie kontroluje nik dulkiewicz cba ? Za parę lat zkm będzie w prywatnych rękach jak tak będzie rozkradane pamiętacie pracownikóq którzy strajkowali i patrzeli lisickiemu na ręce z servisu ? Oni już dawno nie pracują lisicki dał miliony złotych zewnętrzej firmie na sereis autobusów w zkm uciszył wszystko takich jaj jest. Nikt tego nie kontroluje obudzicid się jsk za bezcen zkm będzie w prywatnych rękach bo do tego dąży wszystko więcej

    • 36 18

    • Gdańska komunikacja miejska to są jaja dopiero (3)

      Cuda na kiju przetargi robione pod podstawione podmioty aby tylko wyprowadzić legalnie miliony

      • 12 4

      • w Gdańsku jak pójdziesz na przystanek to przynajmniej coś przyjedzie a w Gdyni po szesnastej nie pojedziesz z niektórych przystanków jak dziwne dziadkowozy widmo z częstotliwością raz na godzine przestaną kursować. Komunikacja w Gdyni działa czysto teoretycznie

        • 4 6

      • Polska to upadly kraj.

        • 2 2

      • Pewnie jakiś PiS owiec tak pisze

        • 3 4

    • No wlasnie co robi duda i ziobro?

      • 2 1

    • Kiepsko was uczą

      Kiepsko Was w tej Moskwie uczą polskiego.

      • 3 1

    • Dokładnie tak.

      • 1 0

  • ciekawe gdzie utną kursy , przecież te trolejbusy nie stały bezużytecznie w bazie (4)

    • 23 8

    • a nie dostali nowych (1)

      z poprzedniego zamówienia?

      • 3 3

      • Sprawdziłem

        W 2020 dostarczono 5 nowy trolejbusów przegubowych

        • 0 0

    • Ucięli na 27

      • 1 0

    • trolejbusów to akurat mają obecnie dużo bo były duże zakupy niedawno

      więc nic nie trzeba wycinać, ewentualnie przesuwać krótkie i przegubowe miedzy liniami

      • 3 1

  • P. Prezydencie tu może pan szukać oszczędnosci (1)

    Dlaczego rzadziej, bo nie ma kasy. Kasa idzie na zkm i prezesów. Mniej pracowników zkm w biurze i prezesów, od oszczedności by wtedy się znalazły by cześciej jezdziły trolejbusy i autobusy. Ale kogo to obchodzi. Przecież oni nie jeżdżą komunikacją.

    • 35 8

    • Stasiak, Żurek - same swoje chłopaki

      • 1 0

  • Żeby tylko linii S (10)

    Nie zrobili na szelkach !!!

    • 31 14

    • z tej linii S to się cała Polska może śmiać jaki to głupi wynalazek (9)

      Pierwsza kpina: 95% trasy pod drutami ale smrodzi diesel. Druga kpina: 90% trasy dubluje SKM i co gorsza omija przede wszystkim te przystanki co są daleko od SKM a na tych co są blisko staje. Trzecia kpina: Pogórze, Obłuże i Oksywie nie mają ani jednej linii do Orłowa i Sopotu za to Chylonia co ma pociągi ma również autobus.

      • 8 9

      • ale S (1)

        jest do Pustek Cisowskich a nie do Chyloni.
        Pozostałe dzielnice, również mogą się przesiadać. Pustki to takie wygwizdowo, że chociaż mogą "komfortowo" pojechać zapić smutki do Sopotu. Bo po co innego tam jeździć?

        Trasa i przystanki S faktycznie nie bardzo są przemyślane...

        • 4 3

        • Z pustek do Sopotu

          Szybciej i wygodniej 28 z przesiadką na SKM w Chyloni. Żeby jeszcze rozkład o każdej godzinie do tych przesiadek był dostosowany to by znacznie mniej ludzi chciało jechać S.

          • 4 1

      • (4)

        Nie rozumiesz ze to linia pospieszna i trolejbus nie ma sensu bo nie wyminie innych? Gdyby byla niepotrzebna to pewnie bylaby pusta a chyba nie jest?

        • 4 1

        • To że nie jeździ pusta (3)

          To jest dowód na to jak bardzo jest potrzebny wspólny tani miesięczny na autobusy i pociągi. Ludzie kupują miesięczny tylko na busy i jadą dłużej linią S ale taniej.

          • 4 1

          • Może trzeba zlikwidować S i nie przejmować się dziadami? A wzkm częściowo przerzucić na 21. (2)

            Bilety już są tanie, zwłaszcza w odniesieniu do pensji

            • 0 5

            • kogo tak elegancko nazywasz? (1)

              i dlaczego przemawia przez ciebie wyzszość?
              Może od razu do gazu z dziadami adolfie?

              • 2 1

              • Bilet za stówę na Gdańsk już jest, na Gdynię będzie niedługo, także będzie wspólny za 150.

                I jeśli mimo tego ktoś dalej będzie biadolić że jeszcze mu za drogo i jeszcze powinno być taniej, to sorry, ale zwłaszcza w kontekście obecnych cen (co dziś kupisz za stówę?) i pensji jest dziadem i to roszczeniowym, którym nie należy się przejmować. Jak to mu będzie za drogo, to niech z kapcia dyma.

                • 0 0

      • Chyba zapomniąłęś że trza jeszcze ludzi między przystankami SKM dowieżć lub odwieżdz .Wiec zawsze bęzdzie pokrycie w 100% wzdłurz lini SKM i nie każdy chce korzystać z SKM bo podjeżdrza tylko 4 przystanki autbusowe

        • 1 0

      • Z obłuża do Orłowa jeździ 134.

        • 3 0

  • Świetny przykład Gdańsk zostaje w ogonie Polski i jako ostatni pewnie bedzie truł spalinami diesla! (6)

    Ale to wszystko dlatego ze jest wasalem niemieckich układów .Przypominam od lat maja umowę na kupowanie starych przestarzałych autobusów diesla do Mietka.A tramwaje kupuje głownie z niemieckiego złomowiska do renowacji.I

    Ale to wszystko dlatego ze jest wasalem niemieckich układów .Przypominam od lat maja umowę na kupowanie starych przestarzałych autobusów diesla do Mietka.A tramwaje kupuje głownie z niemieckiego złomowiska do renowacji.I jak zawsze dzieki temu w Gdańsku dzien bez awarii tramwaju to dzien stracony!!
    Jak widac trolejbusy czyli praktycznie autobusy elektryczne sprawdzaja sie najlepiej w Gdyni juz dawno to wiedza i stosują!

    • 21 32

    • (1)

      a czym truje ten trolejbus? Spalaniem węgla brunatnego

      • 4 4

      • Gdzie leming truje ? W którym miejscu konkretnie truje ?

        buraczki takie jak wy trujecie codziennie blachoszrotami mieszkańców miasta .I to was boli najbardziej .Ale wasz koniec jest bliski .Wasze szroty wylądują tam gdzie ich miejsce na złomowisku.

        • 3 7

    • Trudna podróż

      Trolejbusy to udręka, podróż trajdkiem to kurczowe trzymanie się aby nie upaść,tak szarpią, dla środowiska to czysta ekologia ale dla człowieka to podróż. bardzo trudna

      • 0 2

    • (1)

      Tramwaje kupione z Niemiec stanowią mniej niż 50% taboru w Gdańsku i również mniej niż 50% pojazdów kupionych w ciągu ostatnich 20 lat. Gdzie ta twoja większość?

      • 2 0

      • to troll, pisze to pod kazdym artykułem

        prawdy tam nie ma wcale, ale czego oczekiwać od takich indywiduów.

        • 0 0

    • gumowe młotki...

      sa dobre na wszystko.....uzyj proszę..................

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.