2020-10-23 18:44
2020-10-23 19:22
Jedziesz do Berlina i tam podadzą ci tabletkę. Nikt o nic nie Bedzie pytał.
2020-10-23 19:26
2020-10-23 19:42
Ja mam za darmo
2020-10-23 23:00
a kobiety im pozwalają, a niektóre jak pani od robienia kotletów dla Kaczyńskiego czyli Przyłębska jeszcze w tym bezpośrednio bierze udział (na polecenie z Nowogrodzkiej oczywiście)
2020-10-24 08:38
2020-10-24 08:50
2020-10-24 22:02
2020-10-24 08:41
politycy urządzają życie anie faceci w sukienkach, księża byliby hipokrytami gdyby nie głosili swojej nauki, nie każdy musi się tego słuchać, to rzecz oczywista, niestety politycy to robią. Wypracowany od lat kompromis
politycy urządzają życie anie faceci w sukienkach, księża byliby hipokrytami gdyby nie głosili swojej nauki, nie każdy musi się tego słuchać, to rzecz oczywista, niestety politycy to robią. Wypracowany od lat kompromis jest najlepszym działaniem dt. aborcji. Nie można ot tak zabijać swoich płodów, trzeba konsekwencje swoich działań ponosić. No chyba, że tak jak jest teraz jest tociąża z gwałtu, kazirodztwa lub jest zagrożona, lub zagrożone jest życie matki. Tutaj nie ma o czym dyskutować i takie aborcje powinny być w 100% legalne. Nie dajcie się podburzać politykom.
2020-10-24 23:18
Przecież cały ten protest jest właśnie o to... chyba, że tak jak jest teraz jest tociąża z gwałtu, kazirodztwa lub jest zagrożona, lub zagrożone jest życie matki.
2020-10-24 09:20
2020-10-24 10:10
po tym artykule mogę tylko stwierdzić jak daleko musimy się jeszcze cofnąć żeby wartości "czystość, miłość, rodzicielstwo" znowu coś znaczyło... bo to co dzisiaj reprezentuje pewna grupa młodzieży to jakaś dżungla...
2020-10-24 23:19
Kurna, przeczytaj ze zrozumieniem artykuł, dowiedz się więcej na ten temat a dopiero potem pisz
2020-10-24 14:57
A co robi na protestach biedronce. On nie ma I nie będzie miał dzieci. Co on wie o rodzinie. Dla państwa to truten
2020-10-23 22:53
albo do uk
2020-10-24 08:47
Przecież to wasz prezydent Kwaśniewski taki zapis umieścił w konstytucji .
2020-10-23 19:26
Ja ustalam kiedy chce usunąć kiedy nie. To jest antifa i lgbt.
2020-10-23 20:21
powiesz że można zabić dziecko np.dwuletnie- bo to twoje i tylko ty masz do niego prawo
2020-10-23 22:02
Wiec się odczep co z nim robię.
2020-10-23 22:20
a dziecku chcesz wyrządzić krzywdę - bo twoje?! Mam nadzieję że ich nie masz i nigdy mieć nie będziesz bo nie dorosłaś żeby myć matką!
2020-10-23 22:29
Nie ujmowanej się za drzewem. Traktuje je jako surowiec.
Nie mam naklejek na aucie bo to wiocha... i preferuje koty.
Jestem ojcem. Dwójki dzieci.
No i? Czemu niby nie dorosłem?
2020-10-23 22:50
2020-10-24 09:47
pamiętam jak w szkole średniej mieliśmy pierwsze zajęcia z etyki "związek kobiety i mężczyzny"... katecheta na początku zajęć został strasznie wyśmiany że gada bzdury - wierność, miłość...itd - jak to g*wniarze którym
pamiętam jak w szkole średniej mieliśmy pierwsze zajęcia z etyki "związek kobiety i mężczyzny"... katecheta na początku zajęć został strasznie wyśmiany że gada bzdury - wierność, miłość...itd - jak to g*wniarze którym wydaje się że cokolwiek wiedzą... odczekał chwilę w spokoju i powiedział że "nie ma sensu prowadzenia tych zajęć bo nie dorośliśmy" i zaczął się pakować. Uspokoiliśmy się szybko bo przecież "jesteśmy dorośli" i pozwoliliśmy mu zacząć - po kilku jego zdaniach i fakt - sprytnych łamigłówkach wszyscy otworzyliśmy dzioby a tą lekcję zapamiętam na całe życie... każdemu życzę takich zajęć. Samo posiadanie dzieci to za mało żeby uważać się ich panem i władcą kolego... kiedyś ono samo Ci o tym powie...
2020-10-24 12:33
Dzieci są moje. Ja je zrobiłem sobie. Nie Ty. Nie państwo. Jak beda samodzielne to będą decydować o sobie. A póki co ja decyduje.
2020-10-24 19:43
2020-10-24 10:19
2020-10-24 12:32
Ale to nie moja ani nie Twoja sprawa co ktoś inny robi ze swoimi dziećmi czy tez płodem!!!
2020-10-24 18:24
Dzieci potrzebują opieki, jak im kto nie zapewnia to ma kłopoty, z anclem włącznie lub karą śmierci.
2020-10-24 19:44
czy może od tego kiedy ci piwo przyniesie?
2020-10-24 18:22
Facety głosu nie mają
2020-10-24 19:46
naginacie rzeczywistość ale za ciency jesteście nic więcej
2020-10-24 23:36
Mają! Wszyscy faceci jakich znam popierają, to decyzja rodziny i tylko rodziny, nie polityka
2020-10-24 08:40
2020-10-24 23:35
Mówimy o martwym płodzie lub nieodwracalnie uszkodzonym, a nie o pięknym różowym bobasku!
2020-10-24 10:19
2020-10-24 12:34
I tyle.
2020-10-24 19:47
2020-10-24 13:58
no nie twoje dziecko, co ty masz do niego. Czy utrzymujesz go?
2020-10-24 19:48
2020-10-24 23:33
Tutaj nie chodzi o zdrowe dzieci, tylko płody z wadą letalną.
2020-10-23 22:02
2020-10-24 08:51
2020-10-24 09:22
2020-10-23 19:58
Po co jechać. Tabletkę możesz z neta zamówić.
2020-10-23 20:56
Ale ja chcę legalnie zrobić to w moim kraju, czemu mam jeszcze płacić? No i to tylko spowoduje wykonywanie aborcji podziemnej... :(
2020-10-23 21:31
będą zakazane, a potem gumy znikną z powszechnego dostępu i będą w aptekach na receptę. A potem kolejne i kolejne obostrzenia - Kościołowi zawsze będzie mało, oni będą chcieli kolejnych ograniczeń. Już przecież krzyczą, że z gwałtu też trzeba urodzić. Kraj patokato zaścianka się robi. I tylko pedofilia w kościele nie jest karana. Wymowne.
2020-10-23 21:35
kościół w panice chce brać za ryj bo dobrze wie, że jego czas się kończy
2020-10-24 08:43
2020-10-24 08:43
Kościół chyba z Waszym ulubionym Trybunałem Konstytucyjnym mylisz.
2020-10-24 08:53
Ósmy raz też przegracie wybory
2020-10-23 21:48
Czyli państwo ma ci skrobankę zasponsorować? Jestem ogólnie w tej kwestii neutralny nie jestem za nie jestem przeciw. Ale jak ma być legalna to tylko za pieniądze osoby która chce jej dokonać jak ma być z moich podatków to jestem przeciwko. Chcesz się skrobać rób to za swoje.
2020-10-23 21:56
2020-10-23 22:12
Do teraz płaciłeś za moją skrobankę:)
Tak, ta z tych powodów powinna być na koszt państwa
2020-10-24 12:36
Powinna być dozwolona. Ale prywatna. Jak cała służba zdrowia.
2020-10-23 22:10
Następny krok to sterylizacja wszystkich 500+ w sumie to nie rozumiem czemu teraz protestujecie? Przecież partia rządząca dostała mandat w wyborach i spełnia swój plan wyborczy! było trzeba głosować inaczej a nie sprzedawać dusze diabłu za 500+
2020-10-23 22:53
2020-10-24 00:52
trzeba zapłacić karą
2020-10-24 09:31
2020-10-24 12:35
Kara to cena. Nic więcej.
2020-10-24 08:42
2020-10-24 08:42
Jestem za legalną aborcją w pewnych przypadkach tutaj, w kraju ale argument pieniędzy jest tutaj niedorzeczny. O ile nie byłaby to aborcja ciąży z gwałtu, ciąża zagrażająca życiu matki to dlaczego podatnik ma za to płacić?
2020-10-24 09:32
2020-10-24 09:55
2020-10-24 23:27
Ale przecież o takich przypadkach tutaj mówimy... o aborcji z przyczyn medycznych, z gwałtu, zagrażająca życiu matki... te na koszt państwa, rocznie robi się takich około 160 ( legalnych) więc raczej nie są to wysokie koszty a do aborcji z innych powodów kobieta powinna decydować sama i sama ponosić koszta finansowe jaki i moralne
2020-10-23 20:57
No jak kogos stac to pojedzie, ale tu bardziej chodzi o sam fakt upchniecia tego w czasie pandemi i o odebranie kolejny raz prawa wyboru. Nie popieram ogolnie ale mam wlasne sumienie i nie mnie decydowac za innych - to co tu sie odwalilo jest skur..wy..sy.nstwem I mowie to mimo ze aborcji nie popieram..
2020-10-23 22:15
Tak, masz rację... kogo będzie stać, ale jest dużo kobiet których na to nie stać i co wtedy? Każda niech ma prawo decydować o sobie
2020-10-24 00:32
Jak nie stać ich na skrobankę to nie jest ich stać na wychowanie dziecka ktorego utrzymanie kosztuje kilkadziesiąt razy więcej. A koszt który trzeba na początku ponieść jest droższy niż wycieczka do Czech.
2020-10-24 08:07
Nikt ci nie kazał robić dzieci by teraz zebrać od państwa i sępić pieniądze z podatków innych ludzi.
2020-10-24 23:40
Mowa o chorych, ciężko upośledzonych dzieciach, a nie o skrobance na życzenie. Dołączcie koszty rehabilitacji, logopedy , psychiatry itd
2020-10-24 01:20
Skoro można iść na wybory to można też protestować na świeżym powietrzu.
2020-10-24 09:32
Nikt was nie chce
2020-10-24 01:23
Mniej więcej z tego samego powodu, z którego każdy woli mieć kibel w domu niż chodzić do sąsiada
2020-10-24 07:42
Fakt,od czasów Adolfa są w tych tabletkach dobrzy.
2020-10-24 10:17
2020-10-24 14:37
2020-10-24 18:20
Najpierw trzeba zabić tzw płód - czyli nienarodzone dziecko. To dziecko ma mózg, porusza rękami, nogami. Na ogół miażdży się dziecko takimi metalowymi kombinerkami. Trucie jest możliwe, ale zbyt dużę ryzyko dla matki,
Najpierw trzeba zabić tzw płód - czyli nienarodzone dziecko. To dziecko ma mózg, porusza rękami, nogami. Na ogół miażdży się dziecko takimi metalowymi kombinerkami. Trucie jest możliwe, ale zbyt dużę ryzyko dla matki, nie robi się tego. Potem trzeba wyszarpać to zmiażdżone dziecinne ciało - fachowo nazywa się to łyżeczkowaniem. Zwolenniczkom aborcji - a więc paniom planującym taki zabieg - polecam obejrzeć zdjęcia tych narzędzi oraz zabiegu dostępne w internecie. Pomyślcie chwilę - gdzie Wam to włożą.
2020-10-24 23:31
Napisała co wiedziała:( odnieś się do meritum sprawy a nie wypisuj byle czego, podpowiem ci, tu chodzi o medyczne wskazania do aborcji a nie o widzi mi się
2020-10-24 23:38
To dziecko ma wady letalne lub obumiera w brzuchu mamy. Nie życzę nikomu nosić martwy płód w sobie !!!!!
2020-10-24 23:16
Przecież to nie o to chodzi, bo jadąc gdziekolwiek trzeba zapłacić a nie każdą kobietę na to stać a po drugie chodzi o to, żeby te kobiety mogły uniknąć cierpienia, noszenia obumarłego, uszkodzonego płodu
2020-10-23 19:37
2020-10-23 19:45
Jakich? Trzeba bronić życie nawet kalekie i niezdolne do samodzielnego oddychania.
2020-10-23 20:03
Gadać pierdoły każdy potrafi, a pomoc taka sama jak od rządu, czyli żadna.
2020-10-23 20:45
pomodli się i pozachwyca nad dzielnymi matkami noszącymi swój krzyż. koniec.
2020-10-23 22:53
No co ty. To by jeszcze wskazywało na empatię, tak obcą "miłosiernym" katolikom. Opluje matkę niepełnosprawnego dziecka i powie, że to kara za grzechy. Tak jak covid według jednego ze światłych książąt kościoła.
2020-10-24 00:08
i wyszydzali. Prawdziwy katolik.
2020-10-24 08:46
ile domów pomocy dla samotnych matek prowadzą organizacje LGBT a ile kościelne?
2020-10-24 23:43
Co to ma wspólnego ? Ile dps dla dzieci prowadzi kościół ? Ps nie jestem zwolennikiem lgbt ale nie poprę nigdy fanatyzmu nad rodzeniem niezdolnych do przeżycia płodów. Nie pamiętacie już historii p Agnieszki od Chazana ?
2020-10-24 09:33
Nie wiesz?
2020-10-24 14:38
2020-10-23 20:07
A życia kobiety, która ten chory płód nosi, to nie trzeba już bronić? Chronić? Ratować życia zagrożonej matki? Pewnie! Bo matki w ogóle w tym kraju traktowane są jak ściery... kościół broni życia od poczęcia przez
A życia kobiety, która ten chory płód nosi, to nie trzeba już bronić? Chronić? Ratować życia zagrożonej matki? Pewnie! Bo matki w ogóle w tym kraju traktowane są jak ściery... kościół broni życia od poczęcia przez narodziny, do ogłoszenia, że jest gejem! Albo w ciąży! To wtedy już ważniejszy jest płód niż matka! Ideologia anty usg! Fundamentalisci katoliccy!
2020-10-23 20:19
2020-10-23 20:29
Życie, kogoś kto jeszcze nie żyje? Ono jest dla Ciebie wazniejsze? Bo życie tej kobiety nie jest dla Ciebie nic warte! Ty egoisto, jakiego komfortu? To życie kobiety, która może umrzeć z zatrucia płodem nie jest ważne?
Życie, kogoś kto jeszcze nie żyje? Ono jest dla Ciebie wazniejsze? Bo życie tej kobiety nie jest dla Ciebie nic warte! Ty egoisto, jakiego komfortu? To życie kobiety, która może umrzeć z zatrucia płodem nie jest ważne? Najważniejsze, że wy fundamentalisci, radykalowie macie swój komfort życia zapewniony i chronicie duszyczki, jeśli Bóg jest, to mam nadzieję, że za to cierpienie kobiet was rozliczy i sowicie wynagrodzi!
2020-10-23 20:57
Nie żyje? Uważasz, że życie zaczyna się w trakcie porodu? Byłeś kiedyś na jakimś USG ciążowym? jakimś KTG gdzie słychać jak bije serce? Nie ma w tym temacie jednoznaczności czerni i bieli
2020-10-23 22:11
tylko że tu sie włąśnie rozchodzi o te przypadki gdzie tego "serca" nie ma, bo się nie rozwinęło, bo nie ma mózgu, bo nie ma możliwości aby przeżyć poza łonem matki. A Ty widziałeś narodziny takiego dziecka i jego śmierć?
2020-10-23 22:05
Nikt nie ma prawa zabijać życia i liczyć na bezkarność
2020-10-23 22:06
na każdym kroku pokazujecie, gdzie macie życie matki, więc nie licz na bezkarność
2020-10-24 12:52
Potem przylatuje bocian i, trzask - prask, podmienia brzuch na człowieka. Biologia made by LGBT+.
2020-10-23 22:03
Ze swoim życiem rób według swoich priorytetów - ja ci nie bronię. A mi pozwól działać według moich. Fair?
2020-10-23 21:51
Słowa płód używają osoby które nigdy nie miały dziecka. Nie znam kobiety która podczas ciąży by mówiła że płód nosi zawsze mówią że dziecko a często już nawet ma imię :)
2020-10-23 22:19
Widocznie znałes tylko kobiety, które były w ciąży ze zdrowym płodem- dzieckiem. Bo te które miały ciążę podczas, której na usg prenatalnym wykazywalo się trisomię- zespół edwardsa, patau... wodogłowie brak kośćca mówią,
Widocznie znałes tylko kobiety, które były w ciąży ze zdrowym płodem- dzieckiem. Bo te które miały ciążę podczas, której na usg prenatalnym wykazywalo się trisomię- zespół edwardsa, patau... wodogłowie brak kośćca mówią, że chcą przerwać ciążę, bo płód jest nieulecznie chory. Nie nazywają swoich dzieci, nie chcą znać płci, nie chcą wyprawiac pogrzebu. A rodzinie często mówią, że poronily, albo że ciąża obumarła, bo to nie generuje pytań. Tu chodzi o aborcję w przypadku ciężkich i nieodwracalnych i nieuleczalnych przypadkach. Gdzie nie ma mowy o leczeniu i rehabilitacji. Mowa jest o urodzeniu dziecka, którego przeznaczeniem jest umrzeć. Łatwiej jest nazwać to dziecko płodem, niż nadać mu imię i się przywiazac, jeśli jego urodzenie wiązać ma się od razu że stratą. Mówienie o płodzie to rodzaj wyparcia. Mało wiesz.
2020-10-24 00:38
Ale zakaz ma być tylko przy przypuszczeniu a nie gdy stwierdzi się pewnosc. Wy macie problem z czytaniem z zrozumieniem? Chodzi tylko o to że ma być pewnosc/potwierdzenie a nie przypuszczenia. Oczywiście państwo powinno
Ale zakaz ma być tylko przy przypuszczeniu a nie gdy stwierdzi się pewnosc. Wy macie problem z czytaniem z zrozumieniem? Chodzi tylko o to że ma być pewnosc/potwierdzenie a nie przypuszczenia. Oczywiście państwo powinno pokryć koszta odpowiednich badań aby stwierdzić jak coś ta pewność o aby nie było tylko przypuszczeń. Chyba wszyscy protestujący nie potrafią czytać
2020-10-24 00:50
2020-10-24 01:28
2020-10-23 22:49
Na ustawę dotyczącą aborcji brak słów... Ale warto wiedzieć, że stanowiło to tylko przykrywkę do tego, jakie ustawy zostały wprowadzone w życie dokładnie w tym samym czasie... Wszystko za naszymi plecami. (...) Dodatkowo
Na ustawę dotyczącą aborcji brak słów... Ale warto wiedzieć, że stanowiło to tylko przykrywkę do tego, jakie ustawy zostały wprowadzone w życie dokładnie w tym samym czasie... Wszystko za naszymi plecami. (...) Dodatkowo wczoraj uchwalili, że lekarz, który popełni błąd lekarski w czasie koronawirusa, nie poniesie żadnych konsekwencji, a my nie będziemy mogli dochodzić swoich praw. No, i została klepnięta ustawa o przymusowych szczepieniach na koronę. Nie widzicie, że zawsze, kiedy przepychane jest coś, co nas niszczy, to tematami odwracającymi uwagę jest LGBT albo aborcja?
2020-10-23 23:43
a ukręcaniem łbu temu królikowi raz na zawsze (bo de facto tym jest wyrok Trybunału Konstytucyjnego).
BTW dlaczego uważasz obowiązkowe szczepienia na covidd za złe?
2020-10-24 00:23
A dlaczego mam się na to szczepić jak nie chcę? Znowu mam nie mieć wyboru?
2020-10-24 00:42
Bo w konstytucji masz zapis który gwarantuje ci że nie musisz się szczepić jak nie wyrazisz na to zgody. A teraz będą mogli wbić ci się do domu obezwładnić i zaszczepić nawet nie do końca przetestowana szczepionka której
Bo w konstytucji masz zapis który gwarantuje ci że nie musisz się szczepić jak nie wyrazisz na to zgody. A teraz będą mogli wbić ci się do domu obezwładnić i zaszczepić nawet nie do końca przetestowana szczepionka której efekty uboczne mogą wyjść po latach i oczywiście jakby coś ci się przytrafiło to nawet nie będzie szansy na odszkodowanie bo rząd nie ponosi odpowiedzialności
2020-10-24 00:32
takie bardzo kontrowersyjne tematy to tylko zasłona dymna.. zaraz się z tego wycofają albo zmodyfikują, a w nocy cyk poukrywane ustawy w kolejnych niby tarczach. chodzimy już jako naród na smyczy. a do tego doszła
takie bardzo kontrowersyjne tematy to tylko zasłona dymna.. zaraz się z tego wycofają albo zmodyfikują, a w nocy cyk poukrywane ustawy w kolejnych niby tarczach. chodzimy już jako naród na smyczy. a do tego doszła frustracja, podziały i gruby kryzys gospodarczo/finansowy.
jest jeszcze cień nadziei bo różne środowiska zawodowe zaczynają wychodzić na ulice.
***** ***
2020-10-24 05:34
Co jak co ale PiS z naczelnikiem na czele dobrze to rozegrali po tygodniu sprawa wyciągnie bo się wycofają coś zmienia odwołają a ustawa covidowa już będzie klepnieta. Ale to właśnie pokazało jak łatwo naszym narodem manipulować szczerze mogli by nas zaorać już nie było by mi szkoda nawet
2020-10-23 21:50
Właśnie zdecydowaliśmy o przygotowaniu tak szybko, jak się da, mocnej rezolucji przeciwko zakazowi aborcji, który łamie podstawowe prawa kobiet - mówi Evelyn Regner, eurodeputowana z frakcji socjaldemokratów, szefowa Komisji Praw Kobiet i Równouprawnienia PE
2020-10-23 22:56
2020-10-24 00:45
Pogadają pogadają. Jaki weźmie swoje dziecko do parlamentu i piękne szol zrobi że lewaków znowu zatka. I na tym rezolucja się skonczy. Coś czuję że tak to będzie wyglądać
2020-10-24 00:49
Wychodek można sobie nimi obkleić
2020-10-24 05:35
Najlepsze to była rezolucja dotycząca jakiegoś kraju który nie znajduje się nawet w UE. Jedno posiedzenie trochę wrzasków krzyków i koniec tematu haha
2020-10-24 07:12
To jeszcze słów kilka o wczorajszym ograniczeniu aborcji i wydarzeniach wieczornych, bo mam wrażenie, że mało kto rozumie co właściwie się stało. PiS nie wprowadził żadnego nowego prawa - Trybunał Konstytucyjny
To jeszcze słów kilka o wczorajszym ograniczeniu aborcji i wydarzeniach wieczornych, bo mam wrażenie, że mało kto rozumie co właściwie się stało. PiS nie wprowadził żadnego nowego prawa - Trybunał Konstytucyjny ograniczył aborcję eugeniczną na podstawie istniejącego prawa - i to prawa leżącego u podstw III RP.
Wczorajszy wyrok zapadł na podstawie:
1. Konstytucji RP przyjętej przez SLD (dla niezorientowanych - tak, to partia lewicowa, obecnie "broniąca" kobiet)
2. Gwarancji prawa do życia Marka Borowskiego (też SLD)
3. Wcześniejszego orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego (tak, zgadliście - też z czasów SLD)
Więc drodzy manifestanci, mam prośbę: jak już musicie robić coś tak obrzydliwego jak urządzanie burd pod czyimś prywatnym domem, to raczej zapraszam Was z tym transparentem: "wypitalAĆ" pod posesje Aleksandra Kwaśniewskiego czy innych polityków lewicy, którzy Wam to prawo faktycznie zgotowali.
2020-10-24 07:27
2020-10-24 12:31
dla Kościoła za poparcie w wyborach. Koniec kropka, nie dorabiaj fałszywej filozofii.
2020-10-24 18:07
A przecież można po porodzie zostawić dziecko w szpitalu. Nawet zdrowe. Poszukajcie sobie zdjęć z tego zabiegu w internecie, to jest po prostu straszne - zwłaszcza tzw łyżeczkowanie jest okropne.
2020-10-24 23:41
Co ty wiesz o tym proteście
2020-10-24 18:11
Okazuje się że Planned Parenthood zarabia na oraganach abortowanych dzieci. U nas pewnie też ktoś handluje ot - choćby komórkami do badań naukowych.... Stąd nie chcą aby coś się "zmarnowało" i dlatego brak pogrzebu...
2020-10-23 19:08
2020-10-23 19:27
2020-10-23 19:46
Że nikogo nie pozdrawiasz?
2020-10-23 20:39
Katolikiem, ich tylko własne nosy obchodzą i czudze macice. Wszystko, aby ktoś miał gorzej. Dzięki temu, w niedzielę będzie się na mszy czuł lepszy. W białej koszuli i przy komunii. Wtedy jego grzechy będą zmyte. Grzechy całego tygodnia. A od poniedziałku do soboty można hejtować i nie pozdrawiać.
2020-10-24 09:56
Polecam przeczytać Nowy Testament.
Pozdrawiam i błogosławię.
2020-10-24 10:46
I co miesiąc na Wawelu...
2020-10-24 11:21
tak cie to boli to idz do budania
2020-10-24 10:59
Idę na na demnstrację
Jarek won
2020-10-23 19:50
Za obronę swoich praw. Masz jeszcze jakieś głupie pytania?
2020-10-24 09:24
2020-10-24 10:48
To też jest "własne dziecko"?
Mafia w purpurze karze, a karzeł karze by to wprowadzali jego kuglarze....
2020-10-25 12:46
nic nie mówił o dzieciach z gwałtu. Dalej możecie je zabijać, tak jakby były coś temu winne
2020-10-25 15:26
Spróbuj w sobotę zdobyć receptę... Osoba nieletnia w ogóle jej nie dostanie. Później są też inne tragedie - dzieci w workach foliowych na śmietniku. To jest godna śmierć?
2020-10-24 11:01
Za głupotę od głupowatego.
2020-10-23 19:42
"Zauważyłem, że wszyscy którzy popierają aborcję zdążyli się już urodzić."
2020-10-23 20:26
Ci ktorzy urodzili sie z wadami genetycznym zdazyli juz umrzec lub zyc w cierpieniu nie wspominajc juz o katuszach jakie przechodza rodzice takich dzieci z ktoymi ledwo co sie zobaczyli a juz ich grzebac musza....
2020-10-24 21:33
Te wszystkie, często nastoletnie, lasie, co to na Słowację jeżdżą skrobankę trzasnąć, to one mają dzieci z wadami genetycznymi. Wszystkie. Absolutnie. Wierzę Ci!
2020-10-23 20:27
oo, aktorzyna Regan jaki spostrzegawczy był!
2020-10-24 05:19
2020-10-25 09:01
Przecież dotyczy to także tych którzy jej nie popierają.
2020-10-23 21:32
2020-10-23 22:41
2020-10-24 09:15
Czyli te, ktore daly sie kupic za 500 zl?
2020-10-24 11:23
ZA 500 to ty mozesz smieszka ............
2020-10-24 10:23
2020-10-24 20:24
2020-10-24 01:34
2020-10-24 03:17
Za ten cyrk z przekleństwami i obrażaniem innych to ma być przyszła matka walcząca o swoje prawa?
2020-10-24 15:35
jeśli tak ci przeszkadza słowo "wypitalaj" to posłuchaj słownictwa Morawieckiego w restauracji "Sowa i przyjaciele" , albo tych prawdziwych "katolików z ONR itp. wynalazków.
2020-10-24 15:00
Rzucali kamieniami w policjantów jak to robili bandyci w warszawie?
2020-10-24 16:58
2020-10-24 19:13
Skrobanie resztek dzieciny z macicy to coś strasznego! Przecież w PL każda może zostawić dziecko w szpitalu jak go nie chce! Naprawdę, po co ryzykować zdrowiem.
2020-10-25 21:01
Czas zjeść nieudolny rząd i ich niszczycielskie decyzje dla Państwa !!
Wyjdźmy wszyscy ! Pokażmy że prawdziwi Polacy tutaj są !
2020-10-23 19:09
Chorych się nie zabija - chorym się pomaga. Czy to że kogoś nie widzimy oznacza że go nie ma? Czy to że ktoś może się urodzić chory ma pozwolić żeby nie urodził się w ogóle. Ten wyrok to włożenie kija w mrowisko, będzie zadyma na pół Polski, ale jest to kij włożony w słusznej sprawie.
2020-10-23 19:12
Zbyt mocno to uprościłeś, taką decyzję powinna podejmować kobieta która ma urodzić takie dziecko, a nie polityczni hipokryci.
2020-10-23 19:21
To może zróbmy jeszcze jak Holendrzy i zacznijmy procedować eutanazję dla chorych dzieci do 12roku życia?
2020-10-23 20:18
Najpierw chore dziecko w łonie matki, potem usypianie starców i niepełnosprawnych
2020-10-23 20:32
rozumiem, że boisz się o siebie?
2020-10-23 22:23
Każdy kiedyś będzie stary więc logiczne że o siebie się boi. Bo może będzie miał wnuczkę/wnuka lewaka który z chęcią pozbędzie się starego niepotrzebnego dziadka bo np. Mieszkanie po nim weźmie
2020-10-23 23:51
a myślisz, że prawicowość i fanatyzm religijny cię ochronią? Prawica to kasa ( co widać), a nie sentymenty, więc tym bardziej nie licz na wnuka (domy opiki są drogie- nie opłaci się ciebie utrzymywać)
2020-10-24 01:18
Spokojnie dom opieki już prywatny mam kupiony w Hiszpanii bo w odróżnieniu od lewaków wiem że dzięki pracy się bogace a nie dzięki zasilka na coś mnie stać :) a dla mnie lewica to zamordyzm gdzie wrogiem jest każdy inny
Spokojnie dom opieki już prywatny mam kupiony w Hiszpanii bo w odróżnieniu od lewaków wiem że dzięki pracy się bogace a nie dzięki zasilka na coś mnie stać :) a dla mnie lewica to zamordyzm gdzie wrogiem jest każdy inny kto inaczej myśli i najchętniej by tym osoba wszelkie prawa odebrali. Ale co najważniejsze prawica nie ma takich ideałów jak lewica czyli osób takich jak Che, Mao czy Stalin bo na wiecach lewicy symbole komunistyczne zawsze widać a już nie pamiętają że komunizm najwięcej ofiar na świecie przyniósł
2020-10-24 08:13
Masz oczywiście na myśli tych "lewaków", co wypłacają 500+?
2020-10-24 11:29
Dorobiłeś się jak co niektórzy obecnie.......
2020-10-24 12:01
Idealnie opisałeś rząd (bez)prawa i (nie)solidarności
2020-10-24 14:51
Chciałbyś żyć gdybyś był stary, leżał pod tlenem, nieprzytomny, bezwładny, bez żadnej nadziei na poprawę? Nie wierzę, że tak.
2020-10-26 07:43
2020-10-24 15:40
A jakim degeneratem trzeba być by kazać kobiecie rodzic coś co nawet nie przypomina człowieka ??
2020-10-23 23:47
nie upraszczaj !!!
2020-10-24 08:12
Zróbmy jak Holendrzy i nauczmy się czytać, zamiast powielać głupoty.
2020-10-23 22:12
Aborcja jest ale w sytuacji zagrożenia zdrowia i życia a nie aborcja na życzenie !
2020-10-23 22:48
Tak, życia matki, ale nie życia płodu.
Tu nie chodzi o aborcje na życzenie, widać dużo wciąż jest tych którzy krzyczą, ale nie wiedza o co chodzi. Ja pierdziele wstyd mi za ten kraj, wstyd ze po raz kolejny Polska
Tak, życia matki, ale nie życia płodu.
Tu nie chodzi o aborcje na życzenie, widać dużo wciąż jest tych którzy krzyczą, ale nie wiedza o co chodzi. Ja pierdziele wstyd mi za ten kraj, wstyd ze po raz kolejny Polska cofa się w rozwoju o setki lat ... to Państwo upada w zastraszajacym tempie ... ludzie zamiast być mądrzejsi, cofają się w rozwoju. Polska kraj zaściankowy, tak nas postrzegają. Tylko patrzeć jak za chwile palcem będą nas wytykać, tak jak teraz śmiejemy się z Ukraińców. U nas zaraz kolejna Ukraina się stanie
2020-10-23 23:58
też piszesz głupoty. Jeśli chodzi nie o twoje poglądy i postawę, a ocenę tych innych i strach przed śmiechem czyimkolwiek, to masz kompleksy i to też niedobrze. A dlaczego mamy się śmiać z Ukraińców? Chyba wszystko ci się pomieszało
2020-10-24 00:14
a są postrzegane za bardziej rozwinięte.... Lewactwo zawsze będzie sobie tak tłumaczyło aby im było wygodnie ale aborcja to zabijanie i co dalej .. ? Może dzieci do 10 roku życia... a później osoby starsze ?
2020-10-24 00:42
lewica - chadecja - pis . pis jest lewicą która 1000 razy powiedziała, że jest prawicą
2020-10-24 01:20
Holandia poszła dalej i chce eutanazję dla dzieci do 12roku życia wprowadzić za legalna jeśli dziecko będzie chore
2020-10-24 05:23
2020-10-24 12:39
Ale nic ci do tego jaka ja idę.
Dość totalitaryzmu państwa w moim życiu!!!
2020-10-24 08:14
W jakich krajach?
2020-10-24 08:47
bo wg mojej wiedzy tylko Watykan i Malta mają taką zamordystyczną politykę aborcyjną jak polska
2020-10-24 09:41
Siostra Teresa z Kalkuty przekazywała zamiast na leczenie pieniądze do Watykanu. Było to 20 milionów dolarów. Twierdziła że Chrystus kocha cierpienie i ograniczała leczenie i uśnieżenie bólu. Jak sama starucha zachorowała to wylądowała w najlepszej włoskiej klinice. DOŚĆ hipokryzji. Człowiek nie powinien cierpieć.
2020-10-24 09:04
aborcja nielegalna w Europie jest w : Andora, Malta, San Marino, Watykan.
2020-10-24 14:08
w których krajach?
2020-10-24 17:45
A te bardziej rozwinięte kraje z zakazem aborcji to jakie? Bredzisz po prostu i kłamiesz.
Europa Zachodnia, USA, Kanada, Japonia - wszędzie aborcja jest legalna. Gdzie te rozwinięte kraje z zakazem?
2020-10-23 23:54
co to w ogóle znaczy " na życzenie"? Nie chciałabym być zmuszona urodzić dziecko skazane ....
2020-10-24 08:20
To nie zachodź w ciążę jeśli nie jesteś zdecydowana kochać swoje dziecko zdrowe czy chore, ładne czy brzydkie, mądre czy głupie. Nie będziesz niby mogła patrzeć na cierpienie? A co zrobisz jeśli twoje piękne i zdrowe
To nie zachodź w ciążę jeśli nie jesteś zdecydowana kochać swoje dziecko zdrowe czy chore, ładne czy brzydkie, mądre czy głupie. Nie będziesz niby mogła patrzeć na cierpienie? A co zrobisz jeśli twoje piękne i zdrowe ulegnie wypadkowi i stanie się kaleką czy rośliną? Dobijesz? Mówicie że nie chcecie żeby podejmować decyzję za Was-ale chcesz podejmować decyzję za to dziecko. Znam dużo niepełnosprawnych dzieci również bardzo ciężko i większość z nich kocha żyć mimo cierpienia, cieszą się swoim życiem bo tylko takie mają ale wcale nie chcą umierać
2020-10-24 10:52
Nie ma prawa mówić komuś trzeciemu jak ma żyć...czy ma zachodzić w ciążę i kiedy i pod jakimi obostrzeniami!!! Dość totalitaryzmu demokracji!!!
2020-10-28 23:18
Powiem odnośnie odpowiedzi ostatniej. Poprostu powiem ze dołączam się do tej odp nic dodać nic ująć. Brawo i dziękuję
2020-10-23 22:19
2020-10-23 22:36
jak jajko jest kurą.
2020-10-23 23:59
fakt, dlaczego zabijacie kury i ze smakiem zjadacie jajka (z zarodkiem)?
2020-10-24 05:25
Ale ty nigdy nie urodzisz kurcząt. Co to za porównanie.
2020-10-24 00:30
O kiedy to jajko jest kurą?
2020-10-24 00:49
embrion «organizm ludzki lub zwierzęcy rozwijający się z zapłodnionego jaja»
2020-10-24 09:14
To bardo ciekawe spostrzeżenie. Dziecko nie jest efektem sprawczości samej kobiety. Czy ojciec na prawdę nie ma prawa głosu? Co w przypadku konfliktu, kiedy matka chce usunąć niepełnosprawne dziecko a ojciec nie? Chętnie usłyszę!
2020-10-24 09:56
to sobie to ustalą między sobą. Może się rozejdą ?A może się pogodzą? Odgórne sterowanie życiem prywatnym obywateli jest w Korei Północnej ale to nie jest chyba dobry przykład do naśladowania ?
2020-10-24 14:12
ojciec to nosi?
2020-10-24 10:47
a nie inna osoba, w tym przypadku kobieta.
Nie można pozwolić na mordowanie dzieci !
2020-10-24 18:40
2020-10-23 19:15
To zabronisz jej wyjazdu na Słowację i będziesz łożył kase na de facto bezcelową rehabilitację itd?
2020-10-23 19:54
On wtedy spiertoli od odpowiedzialności, znajdzie sobie młodą d*peczkie i będzie super.
2020-10-23 19:59
klasyczna historia z gatunku "przerosło mnie to"
2020-10-23 20:06
Nie każdy jest jak twój ojciec
2020-10-23 21:08
przynajmniej swojego zna
2020-10-23 22:24
Współczuję ze swojego nie znasz. Mogła mamusia lepiej partnera dobrać
2020-10-24 00:09
w przeciwieństwie do ciebie moja przynajmniej wie, kto nim był
2020-10-24 01:21
Słabo trafione ;) bo akurat moi rodzice żyją razem już 35lat :)
2020-10-24 07:12
Brat i siostra się nie liczą
2020-10-24 21:43
Takie stare dziady tylko do uśpienia! Nieprzydatni społecznie przecież. Bądźmy postępowi jak Holendrzy!
2020-10-24 00:01
bez takich wycieczek, to obrzydliwe!
2020-10-24 01:22
Trolluje lewaków bo lubię jak się bulwersują i mają ból tyłka takie moje małe hobby jak nie mogę zasnąć :)
2020-10-24 21:42
Przecież to jej ciało i jej sprawa! Co nie?
2020-10-23 22:52
Wtedy będzie narzekać na Państwo bo nie dają kasy na chore dziecko, ze trzeba liczyć na kasę od obcych na zbiórkach. Oczka się otworzą ze nie jest tak kolorowo jak się by mogło wydawać.
2020-10-24 00:13
znam taką rodzinę z dzieckiem z zespołem downa, życie od zbiórki do zbiórki, hajsy zbierane po fundacjach żeby temu dziecku jakąkolwiek rehabilitację zapewnić. bo to, co państwo oferuje to śmiech na sali. całe życie zależne od ludzi dobrej woli. ale róóóódźcie, bóg dał dziecko, to i da na dziecko ;)
2020-10-23 23:35
Możesz je zostawić w szpitalu i zrzec się rodzicielstwa, nikt nie każe ci zajmować się tym dzieckiem na siłę...
2020-10-24 00:02
no i co? ot tak, zostawić dziecko i nie zawracać sobie głowy? A gdzie myśl o dziecku, o jego losie?
2020-10-24 00:50
2020-10-24 10:00
nie...... lepiej donosić, urodzić i żeby po 3 albo 6 miesiącach zmarło ...... to jest dopiero humanitarne i dla dziecka i dla matki i jej rodziny .... szkoda, że nie ma możliwości virtualnej alternatywnej rzeczywistości
nie...... lepiej donosić, urodzić i żeby po 3 albo 6 miesiącach zmarło ...... to jest dopiero humanitarne i dla dziecka i dla matki i jej rodziny .... szkoda, że nie ma możliwości virtualnej alternatywnej rzeczywistości i dla tych wszystkich obrońców upośledzonego płodu zrobić alternatywną drogę życia z takim przypadkiem - ciekawe jakie byłby wtedy nastawienie po takim doświadczeniu .....
2020-10-24 05:27
To lepiej oddaj do okna życia. Ci którzy sami nie mogą mieć dzieci, przyjmą nawet chore dziecko...
2020-10-24 08:50
sierocińce pełne są chorych dzieci, których los nikogo nie obchodzi - a najmniej tych lajz od (SIC!) prolife
2020-10-24 10:03
brawo - to jest prawdziwie humanitarne podejście ...i jakie ludzkie .... czy Pan/ Pani wyobraża sobie takie rozwiązanie w swoim przypadku ? Zapewne jest Pan/ Pani bardzo oburzony jak czyta o zostawionym kocie w lesie
brawo - to jest prawdziwie humanitarne podejście ...i jakie ludzkie .... czy Pan/ Pani wyobraża sobie takie rozwiązanie w swoim przypadku ? Zapewne jest Pan/ Pani bardzo oburzony jak czyta o zostawionym kocie w lesie ....... ale w sumie dziecko kalekie z niedorozwojem mózgowym donosić, urodzić i zostawić w oknie ... może sobie jakoś później poradzi w życiu ......
2020-10-24 15:30
Poród to nie biegunka .urodzenie dziecka niszczy cialo kobiety - to nie pójście do toalety na 5 minut i po sprawie .z jakiej racji kobieta ma obciążać cialo ciąża z której urodzi martwe lub chore dziecko bo ktoś ma takie
Poród to nie biegunka .urodzenie dziecka niszczy cialo kobiety - to nie pójście do toalety na 5 minut i po sprawie .z jakiej racji kobieta ma obciążać cialo ciąża z której urodzi martwe lub chore dziecko bo ktoś ma takie widzimisie ? Kto pisze te komentarze ? Faceci ze wsi dla których zona i 8 dzieci to normalne ? Nie jestem za aborcja ale tych absurdów nie moge pojąć .sam 1 z drugim urodź kamień z kamicy nerkowej naprzyklad to pojmiesz czym jest poród - nie wspominając o wpływie na zeby,kosci i psychikę kiedy masz urodzic martwe czy chore dziecko .wczoraj ogladalam reportaż o malzenswie ze wsi które miało 3 chorych dzieci .maz przyprowadził nowa żonę z jej dziećmi do domu swoich rodziców mimo ze rozwodu nie ma i każe żonie pierwszej wynosić się won - na bruk z 3 chorych dzieci .po 20 latach małżeństwa .Polak - katolik - wzór
2020-10-24 00:14
Nie podpisuje się Ona skoro jesteś facetem.
No chyba, że się wachasz...
2020-10-24 08:50
2020-10-24 00:27
Tak, a potem milion wiadomości w prasie o okrutnej matce, która swoje nieuleczalnie chore dziecko porzuciła. Setki porad od tych, którzy mają dzieci zdrowe i zero pojęcia o opiece nad śmiertelnie chorym noworodkiem.
Tak, a potem milion wiadomości w prasie o okrutnej matce, która swoje nieuleczalnie chore dziecko porzuciła. Setki porad od tych, którzy mają dzieci zdrowe i zero pojęcia o opiece nad śmiertelnie chorym noworodkiem. Uśmiechnięte siostrzyczki, które się dzieciaczkiem opiekują.w końcu newsy o adopcji po wielu miesiącach od porzucenia w szpitalu... A potem znowu info o braku chętnych do adopcji... hmm czemu? Bo opieka nad chorym dzieckiem, to droga krzyżowa, to męka i koszmar...
2020-10-24 03:03
śmiertelnie chore dziecko raczej do adopcji sie nie nadaje
2020-10-24 12:52
Doprawdy? A takie właśnie chcecie żebyśmy rodziły? Nieuleczalnie chore, śmiertelnie chore! Aborcji że względu na nieuleczalne upośledzenia zakazujecie! I to te dzieci będą porzucane!
2020-10-24 20:29
Super. Prawdziwy Kato patol z Ciebie
2020-10-24 21:48
od poczęcia dziecko powinno mieć kości, tak? W Wyższej Szkole Obierania Ziemniaków Nosem w Kartuzach tak uczą?
2020-10-23 19:15
Ty możesz mieć z pięć roślinek w domu, karmić, oklepywać, wymieniac pieluchy, podcierać, nie spac po nocach, rehabilitować, pilnować aparatury- twoja wola. Ale wara ci od decyzji innych!
2020-10-23 20:16
nawet roślinki
2020-10-23 21:22
ależ jest jest ;)
2020-10-23 21:27
jeszcze pora na zmianę, by dziecko nie było karane śmiercią zamiast gwałciciela. Brawo TK, czekamy na pełną ochronę ludzkiego życia
2020-10-23 22:13
Zajmij się sobą i swoim nudnym życiem a nie ochroną innych
2020-10-23 22:57
Co masz do innych? Wyrocznią jesteś?
2020-10-24 05:30
Chronicie życie czy je dewastujecie??? Nie wstyd wam?
2020-10-24 00:12
Pełną ochronę ludzkiego życia... no chyba ze to kobieta albo ktoś z lgbt
2020-10-24 21:49
to Niemcy, Anglicy i inni tacy postępowi z lubością wprowadzali, nieprawdaż? Do dzisiaj mają po tym srogiego moralniaka...
2020-10-24 08:51
2020-10-24 12:47
To nie jest sprawa wspólna. To indywidualna sprawa każdego człowieka i jego sumienia/moralności.
2020-10-24 21:50
czy Cię zabiję czy nie. I wara Ci od tego. Policji też. Mój nóż, mój wybór! Logika postępaka.
2020-10-23 19:18
2020-10-23 19:28
Tak samo jak Margot to nie kobieta
2020-10-23 20:02
Margot sama przyznaje, że nie jest kobietą, więc masz racje. Aczkolwiek szacunek się jej należy
2020-10-23 22:29
To dlaczego każe do siebie per pani mówić jak w audycji radia Zet?
2020-10-24 00:17
bo może. tak samo, jak prawicowcy plujący się, że ktoś o księdzu mówi pan.
2020-10-23 20:04
2020-10-23 19:41
2020-10-23 19:56
Wróć na lekcje biologii, tam się dowiesz
2020-10-23 20:05
2020-10-23 20:28
Człowiekiem jest się od momentu narodzin. Wcześniej to jest płód, ludzki ale płód. Płód niezdolny do funkcjonowania poza ustrojem matki.
2020-10-23 20:54
A z tego płodu, kiedyś powstanie piękna żyrafa.....
2020-10-23 21:23
ja żresz jajecznicę to mówisz, że żresz kurczaka?
2020-10-23 22:30
Ja mówię że jem embriona kury
2020-10-23 23:41
Jajko to komórka jajowa nie zaplodniona... embrion byś jadł, gdybyś po rozbiciu jajka zjadał kurczsczka? Który nadal byłby w fazie rozwojowej...
2020-10-24 00:16
jak w twoim alternatywnym świecie powstaje kurczak? kura składa niezapłodnione jajko a potem przychodzi kogut i "wieńczy dzieło"? nie pomyliły ci się przypadkiem ptaki z rybami?
2020-10-24 21:56
że z każdego jajka kurczaczek będzie. :)
Za to gęba pełna frazesów o biologii itp. :D
2020-10-24 01:30
Kiedyś w Tajlandii zjadłem takie jajko nawet spoko było :)
2020-10-24 05:33
A chcesz mordować ludzkie dzieci?
2020-10-24 08:55
Człowieku wróć do szkoły podstawowej, bo masz elementarne braki.
2020-10-24 08:53
Ja nic nie mówię tylko jem bo lubię na ciepło.
2020-10-24 03:05
Jajka które jesz są niezapłodnione
2020-10-24 21:57
Nie czyta, nie pyta, nie interesuje się. Za to lubi pokrzyczeć...
Gimbus typowy.
2020-10-23 21:24
2020-10-23 21:41
I to bez chrztu i pogrzebu.
2020-10-24 00:53
2020-10-24 01:32
Jak dziecko poczęte zostało to raczej nic już w sedesie nie spuszczala no chyba że się mylę
2020-10-24 03:06
... weź wróc lepiej do podstawówki na lekcje biologi
2020-10-24 05:34
A co innego celowe działanie....
2020-10-24 12:45
Nie tam gdzie zagraża wolności drugiego tylko tam gdzie zaczyna się wolność drugiego. To jest istotna różnica.
2020-10-24 00:46
2020-10-24 01:29
Tylko dlaczego kobiety w ciąży swoim ploda nadają imiona? To jakiś fetysz?
2020-10-24 12:46
Co Ci do tego?
2020-10-24 21:52
Tylko z normalnej szkoły, a nie z Wyższej Szkoły Picia Szamponu Lewym Uchem w Kościerzynie.
2020-10-23 20:13
starzec to czlowizk, chore dziecko to człowiek, Żyd to człowiek
2020-10-23 20:30
Sperma to pół człowieka?
Nie można dzielić człowieczeństwa.
Przestań się onanizować morderco.
2020-10-23 20:44
Niech spuszcza dalej codziennie swoje dzeci w toalecie. Pismo Święte zakazuje onanizmu panowie. Powolujecie się na Boga i na przykazania, to dalej, wasza marynowana sperma to zabijanie waszych dzieci!
2020-10-24 00:17
2020-10-24 01:33
Dlaczego lewaka tylko trzepanie jest w głowie znajdź sobie chłopaka albo dziewczynę to zauważysz że ręka nie będzie ci potrzebna
2020-10-23 22:39
2020-10-24 12:46
2020-10-23 23:02
Tak. Ty z kapusty...
2020-10-24 00:47
słonia, goryla, człowieka i rozgwiazdy. w pewnej fazie są identyczne
2020-10-24 03:07
no szkoda że jeszcze dinozaura nie dodałaś
2020-10-23 19:24
a teraz kobieta ma obowiązek mimo to ciążę donosić, mimo że już jest praktycznie w żałobie, bo wie, że lada moment umrze. Co z ochroną zdrowia psychicznego kobiety?
2020-10-23 19:37
Kobieta jest nieważna...świat zszedł na psy...
2020-10-23 19:59
no jak to, cierpienie uszlachetnia, zwłaszcza cudze.
2020-10-23 20:11
Teleporada bedzie
2020-10-23 20:15
chory w hospicjum w fazie terminalnej też zaraz umrze, to nie powód by fo udusić poduszką
2020-10-23 20:18
chory w hospicjum w fazie terminalnej nierzadko błaga o eutanazję, ale jak się hospicja i ZOL-e zna tylko z nazw to się pierdzieli głupoty
2020-10-23 23:10
Co z tego, że blaga? Nie Jemu decydować kiedy odejdzie... Sam decydował kiedy przyjdzie?...
2020-10-24 00:19
żeby te słowa do ciebie kiedyś nie wróciły
2020-10-24 03:09
ciekawe czy Ty będziesz na łożu śmierci błagać o ełtanazję. JAk to łatwo powiedzieć że ktoś chce, tylko czy w swoim czasie będzie sie miało odwagę to powiedzieć
2020-10-24 08:55
2020-10-24 22:00
kto krzyczy na ulicy "wypi...alaj" czy "je..ć pis". Prymityw, nieprawdaż?
2020-10-24 00:51
odwiedź pulmonologię i onkologię
2020-10-24 01:50
A komu poza nim samym? Księdzu?
2020-10-24 05:43
Troszkę wiem co to hospicjum, bo ktoś bardzo mi bliski, ciężko chorując umarł, wtedy kiedy nadeszła pora. I tak, był podopiecznym domowego hospicjum.
2020-10-24 13:32
Pewnie był tam najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem, marzył o takim końcu. Kuźwa, ale trzeba mieć naje*** w głowie by tłumaczyć czyjeś cierpienie.
2020-10-23 20:36
zabicia czego? grupę komórek?
2020-10-23 21:31
2020-10-24 00:52
a do tego 46% nas, to nie my, tylko bakterie, wirusy i takie tam drobnoustroje
2020-10-24 01:34
To samo Hitler mówił. Ale był lewakiem więc nic dziwnego
2020-10-24 13:34
O widzę TVP oglądałeś, tam taki jeden tez tak prawił. i**ota jeden z drugim .
2020-10-23 21:13
Tak tylko pamiętaj, że osoba w hospicjum nie żyje w organizmie innej osoby. Tu jest ta "malutka" różnica. Naprawdę nie potrafisz sobie tej sytuacji zwizualizować, wyobrazić, że np dotyka to kogoś z twoich bliskich? Naprawdę?
2020-10-23 21:21
ależ potrafi, aż drży z podniecenia, że będzie mógł się pławić w fałszywym bólu i żałobie
2020-10-23 21:30
a przed dzieckiem cały świat stoi otworem. Samo to dziecko w tutce się nie znalazło, ktoś wcześniej rozłożył nogi, wiedząc jakie jest ryzyko
2020-10-23 22:58
Jak stoi otworem, skoro będzie miało zabrane prawa o decydowaniu o sobie ze względu na chorobę. Przecież to opiekun będzie sprawował władzę nad tym człowiekiem.
2020-10-24 08:57
jesteś obrzydliwy, "człowieku"
2020-10-23 20:33
Najbardziej boli to ze gdy taka wada genetyczna wystapi w brzuchu zony prominenta pis czy konfederacji to cicho sza zalatwimy to, juz widze jak ci mlodzi patryioci z konfederacji tula na ramionach kadlubki bez rak lub z
Najbardziej boli to ze gdy taka wada genetyczna wystapi w brzuchu zony prominenta pis czy konfederacji to cicho sza zalatwimy to, juz widze jak ci mlodzi patryioci z konfederacji tula na ramionach kadlubki bez rak lub z niewyksztalcona do konca glowka.... juz to widze hipokryci
PS jestem za zakazem aborcji na zyczenie ale na milosc boska kto dal prawo tym politycznym oszolomom skazywac rodzicow na tak niewyobrazalne cierpienie, urodzic dziecko ktore nei ma szansy na normalne zycie albo umiera miesiac po urodzeniu w cierpieniu?!?!?!?! Traz politycy powinni brac na siebie wychowanie dzieci z wadami genetycznymi jesli rodzice psychicznie nie dadza rady prosze bardzo.
2020-10-23 22:35
Jaki jest idealnym przykładem twojej teorii
2020-10-24 00:55
2020-10-23 20:54
Nic z jej ochroną zdrowia psychicznego, jest pozostawiona sama sobie, bo w Polsce psychiatria praktycznie nie istnieje, no chyba że prywatnie
2020-10-24 05:39
Urodzić dziecko, nawet gdybym wiedziała że jego czas jest krótki. Miałoby prawo do życia, tyle ile jest mu dane... Nie mi o tym decydować. Wam też nie.
2020-10-24 08:22
I byś mogła, gdyby taki był Twój wybór. Tu chodzi o to, żeby ten wybór mieć.
2020-10-24 12:44
Inni mogą mieć inny. Nic Tobie do tego.
2020-10-24 13:39
A ja nie chciałabym, bo po takim czymś sama nie chciałabym żyć. Jestem więcej jak pewna ze odebrałbym sobie życie po takiej traumie.
Niczego by to nie wniosło, jedynie ból dla mnie, a pozniej ból moim bliskim bo mnie by tez nie było .
2020-10-24 13:42
Słaba psyche - to się leczy!
2020-10-24 13:53
Skoro byś chciała oby to słowo ciałem się stało.
2020-10-23 19:24
To może po jednym rozdać i niech sobie w doniczce hodują. Takie głupoty to tylko w Konfederacji. Ale Konfederacja to nie partia to stan umysłu.
2020-10-23 20:06
2020-10-24 05:47
Nie mówię o samoistnym poronieniu, bo na to nikt nie ma wpływu.
2020-10-23 20:07
Zapłodnione jajo nie wskazuje ci, że jest uszkodzone. Dopiero rozwój osobniczy może ci to ukazać.
2020-10-23 20:12
2020-10-23 19:32
to pomóż idź do mopsu tam na pewno wezmą ciebie na wolontariusza jakaś rodzina będzie ci wdzięczna że ją odciążysz
2020-10-23 19:36
Ty tez jesteś ciężko chory. Państwo każe Ci urodzić chore dziecko gdzie zarówno rodzice jak i samo dziecko nie będzie miało szans normalnie żyć, a każda państwowa instytucja pokaże Ci środkowy palec jak będziesz błagać o pomoc.
2020-10-23 19:55
Czy Ty kobieto rozumiesz o co jest ten protest? Tu nie chodzi tylko o to, że dziecko urodzi się chore np. na chorobę downa ale będzie mogło normalnie funkcjonować. Chodzi też o takie wady płodu, przez które to dziecko
Czy Ty kobieto rozumiesz o co jest ten protest? Tu nie chodzi tylko o to, że dziecko urodzi się chore np. na chorobę downa ale będzie mogło normalnie funkcjonować. Chodzi też o takie wady płodu, przez które to dziecko będzie tylko cierpieć a niestety i tak nie przeżyje. Poczytaj, doedukuj się to może coś dotrze do tej głowy. Nasze państwo się cofa do kraji 3 świata, dziwi mnie, że nadal jest tyle ludzi, którzy uwielbiają tą partię i dostosują się do wszystkiego co im każą!!!
2020-10-23 20:11
No tak powinniśmy być jak Holendrzy i procedować eutanazję dzieci do 12 roku życia bo są chore. Tak to my zachodu nigdy nie dogonimy
2020-10-23 21:08
Łżesz jak gebels
2020-10-23 21:20
powtarza tylko co na mszy usłyszał, wszak ksiondz dobrodziej święty człowiek, na pewno by nie kłamał ;)
2020-10-24 01:36
Nie na mszy ale w Polsat news w czwartek :) ale dobrze że lewaki wiedzą co ksiądz gada pewnie batona po mszy dostałeś :)
2020-10-24 01:38
Jak podaje "Daily Mail", holenderski minister zdrowia Huge de Jonge zaproponował we wtorek krajowym władzom ustawodawczym nową politykę odnośnie eutanazji dla dzieci od 1 do 12 roku życia. A teraz przeproś za to że niby kłamałem jednak lewaki to ograniczone ludzkie bez dostępu do informacji
2020-10-24 08:25
A teraz poszukaj artykułów na ten temat, również tych po angielsku, jeśli znasz ten język, przeczytaj i wtedy pisz. Powtarzać urywki z tv nie znaczy zapoznać się z tematem.
2020-10-24 13:45
Holenderski dr Mengele?
2020-10-23 21:16
Holland is a grate country, Poland is a joke.
2020-10-23 21:35
z aborcją, lgtb, homoterrorem, eutanazją, oglupione legalnymi narkotykami
2020-10-23 21:48
ciekawe, czy Holendrzy o tym wiedzą :D
2020-10-23 22:12
do życia miejsc na świecie. Ludzie tam żyją średnio 5 lat dłużej niż w Polsce i do tego maja najwyższe emerytury. Holandia jest wszystkim tym czym nie jest i nigdy nie będzie Polska. Na pewno nie jest tez zaściankowym krajem z którym nikt się nie liczy i z którym nikt nie chce mieć nic wspólnego.
2020-10-24 01:40
Nie mają najwyższych emerytur, są kraje w europie gdzie średnia długość życia jest o 10lat większa niż w Polsce
2020-10-24 09:00
2020-10-24 05:52
To może po prostu się tam przeprowadź? A jak się zestarzejesz, to młodzi Holendrzy podadzą Ci pawulon, i nawet nie będziesz wiedzieć kiedy :-(
PS. Dlaczego Niemcy budują domy starości w Polsce? Bo boją się zestarzeć w swoim własnym kraju...
2020-10-24 08:47
to dawno bym z Polski spadał jak kilka milionów naszych rodaków. Jakoś poza Ukraińcami nikt tutaj nie chce przyjeżdżać.
2020-10-24 13:13
2020-10-23 22:26
2020-10-23 21:44
2020-10-24 04:26
Nikt Ci nie każe żyć w takim Państwie. Wyjedź...
2020-10-23 20:03
Fajnie tak mówić, ale rodzin często nie stać na to by takim dzieciom zapewnić godny byt. Widziałam wiele zbiórek na leczenie na kwoty liczące po kilka milionów... kto ma tyle pieniędzy? Widziałam raz zbiórę na dziecko
Fajnie tak mówić, ale rodzin często nie stać na to by takim dzieciom zapewnić godny byt. Widziałam wiele zbiórek na leczenie na kwoty liczące po kilka milionów... kto ma tyle pieniędzy? Widziałam raz zbiórę na dziecko siłą trzymane przy życiu - dzieciak po kilkunastu operacjach zwiazanych z łamaniem i nastawianiem kości, rodzice piszą o ciężkiej walce która wymaga jeszcze przynajmniej kilku operacji, bo bez tego dziecko nie będzie miało życia. Gdzie tu sens jest? Wychodzi na to że więcej empatii mamy do zwierząt, nawet im nie pozwalamy tak cierpieć i żyć w bólu.
2020-10-23 21:00
No ale kogo to obchodzi. Masz urodzic i juz a potem radzic sobie samemu . Taki tu mamy klimat, a jak se nie poradzisz rob zbiorke bo ludzie Ci pomoga jedynie przeciez nie rzad. Rzad to akurat ma zawsze wazniejsze sprawy .. tak ciezko pracuje jak nam zycie umilic bardziej
2020-10-23 21:35
2020-10-23 23:04
a takiego ;)
2020-10-24 10:55
2020-10-23 23:40
Zawsze możesz je zostawić w szpitalu i zrzec się wszelkich praw do niego, na siłę nie musisz się nim zajmować..
2020-10-24 07:18
Faktycznie ludzie dzisiaj mają większą empatię do zwierząt. I prawa do życia zwierząt są bardziej chronione niż bezbronnych dzieci. Co do leczenia dzieci, niestety większość tych dzieci umrze szybko lub bardzo szybko,
Faktycznie ludzie dzisiaj mają większą empatię do zwierząt. I prawa do życia zwierząt są bardziej chronione niż bezbronnych dzieci. Co do leczenia dzieci, niestety większość tych dzieci umrze szybko lub bardzo szybko, ale niech mają prawo do tego żeby się pojawić na świecie. O chorobach dzieci, które postępują z czasem, rodzice się dowiadują często po urodzeniu dziecka - nieraz wiele miesięcy później. Czy takie dzieci też chcecie eksterminować? Nie chcesz/nie możesz , nie wychowuj - oddaj do okna życia albo zrzeknij się praw i zostaw w szpitalu. Inni o nie zadbają.
2020-10-24 09:36
Kto inny? Dokonuje się ok 1000 aborcji z powodu poważnych nieprawidłowości. Skąd wytrzaśniemy tyle łóżek, a co najważniejsze - ludzi, chętnych pomagać im non stop?
2020-10-23 20:09
Nie
2020-10-23 20:26
Ale dokończ myśl.
2020-10-23 22:28
2020-10-23 20:25
I widzisz osobę z zespołem Downa, osobę z porażeniem mózgowym i twoja wyobraźnia na tym się kończy. A są chore dzieci na cyklopizm, mutacje, wodogłowia, dzieci bez organów wykształconych, płody bez kości! Są też płody u
I widzisz osobę z zespołem Downa, osobę z porażeniem mózgowym i twoja wyobraźnia na tym się kończy. A są chore dzieci na cyklopizm, mutacje, wodogłowia, dzieci bez organów wykształconych, płody bez kości! Są też płody u których są otwarte czaszki i mózg jest odkryty. Po co? Po co sprowadzać na to dziecko cierpienie? Po co? Po co je rodzić, żeby umarło będąc podłączone do aparatury po kilku dniach, tygodniach, bólu i cierpienia... czy wiesz, że takie noworodki dostają morfinę bo cierpią? Wiesz że cierpią rodzice? Kto im pomoże? Psychiatrzy? Których już dziś brakuje i do których nie ma miejsc? Czy psychologowie, których terapie głównie pomagają im samym leczyć swoje ego? Gdzie będą ośrodki hospicyjne dla tych dzieci?Gdzie ośrodki rehabilitacji, do których dostać się jest cudem? Kolejny zasiłek 500+rząd udzieli matkom tych dzieci? Teraz taki zasiłek to 135zł, koniec. Trzeba żebrać na zrzutkach, bo nie ma pomocy państwa. Nie ma też możliwości leczenia! Leków refundowanych. Nie ma pomocy! Ludzie się brzydzą tych dzieci, to brzmi okropnie, ale często traktują jak wynaturzenia, mutanty z gabinetu osobliwości! Ludzie wytykają palcami takie matki! Co z tymi kobietami, które będą na własną rękę próbowały dokonać aborcji? Co z tymi które będą próbowały odebrać sobie życie? Co z tymi kobietami, które zostawi partner, z obawy przed wychowaniem chorego dziecka? Kto nad nimi będzie czuwał? Co z mężczyznami którzy, będą cierpieć z powodu ich żon zmuszonych do porodu chorego dziecka?! Którzy będą musieli pogodzić się że stratą w pierwszych dniach życia ich dziecka! Myślicie że tak to będzie fajnie, klepanie po brzuszku sąsiadki w ciąży, gratulowanie dzidzi, kiedy ona będzie szykować trumienkę... sumienia nad tymi rodzinami nie macie, nie wiecie nic o miłosierdziu, nie wiecie nic o akcie łaski! Nie jesteście dobrymi ludźmi, tak wam się teraz wydaje, bo jesteście przeciwni zabijaniu dzieci, ale nie macie pojęcia, że zabijecie znacznie więcej ludzi
2020-10-24 01:44
Ile takich przypadków masz jeden na milion? 95% aborcji w Polsce są to aborcję z powodu wykrycia zespołu Downa a nie innych mutacji
2020-10-24 08:27
Jakieś twarde dane na ten temat?
2020-10-24 22:03
większość ciąż jest z powodów ekonomicznych. Młoda psiutka zaszaleje na imprezce, a po 3 czy 5 miesiącach drżącym głosem mówi mamuni, że jej się "okres spóźnia". No to Słowacja i po krzyku... bo w wodach płodowych głos słabo się niesie...
2020-10-24 07:23
Twierdzisz że kobieta i mężczyzna po urodzeniu takiego dziecka popadają w depresję. A dlaczego przemilczasz fakt że rodzice popełniający aborcję tak samo popadają w depresję, nie mogąc się pogodzić z losem?? A czy wiesz,
Twierdzisz że kobieta i mężczyzna po urodzeniu takiego dziecka popadają w depresję. A dlaczego przemilczasz fakt że rodzice popełniający aborcję tak samo popadają w depresję, nie mogąc się pogodzić z losem?? A czy wiesz, że marzenia o rodzicielstwie są nieraz bezpowrotnie rujnowanie przez zabiegi aborcyjne. Wiele kobiet nigdy już po czymś takim nie zajdzie w ciążę. Dlaczego o tym nikt nie mówi?
2020-10-24 12:27
Może porównuj ilość depresji z powodu aborcji do depresji poporodowych, to zaraz się okaże, że z powodu porodów więcej kobiet "Wiele kobiet nigdy już po czymś takim nie zajdzie w ciążę" niż z powodu aborcji
2020-10-24 13:07
Nawet jeśli tak jest, to one aborcję wybrały będąc świadom konsekwencji.
2020-10-24 22:04
siłą zaciągają, żeby sobie "kariery" nie zniszczyły.
2020-10-23 20:33
sam będziesz pomagać finansowo?
2020-10-23 20:43
Wiesz czlowieku co to jest bezmozgowie plodu?
2020-10-24 01:45
Jakie jest prawdopodobieństwo że to się przytrafi? 0.001% czy jeszcze mniejsze?
2020-10-24 10:20
2020-10-23 20:46
Kto pomaga chorym? może Ty? chętnie się zgłoszę, mam niepełnosprawne dziecko którego rehabilitacje opłacam z własnych środków, sorry ale 200 zł od państwa pomocy to nawet nie kropla w morzu potrzeb, poza tym pełne poświecenie rodzica 24h na dobe o wyjściach i normalnym życiu które było kiedyś można zapomnieć
2020-10-23 20:49
Wady płodu to często nie choroba, tylko wyrok - jak auto bez silnika, albo komputer bez procesora. Tego się nie leczy.
2020-10-23 21:03
2020-10-23 21:22
bo?
2020-10-24 10:34
A czemu nazywasz to zabijaniem? Może oddelegowanie takiej duży na tamten świat, to najlepsze co jej możesz zrobić.
2020-10-24 12:41
To jaki masz z tym problem!?
2020-10-23 20:54
Poszukaj w necie o jak ciężko chorych dzieciach tu mowa. Które często po paru minutach, godzinach czasem dniach umierają w ogromnym cierpieniu. Cierpią zarówno te dzieci jak i ich rodzice. Rodzice ci zamiast planować kupno wózka czy łóżeczka są zmuszeni przez całą ciążę planować pogrzeb.
2020-10-23 23:42
Większe cierpienie przeżywają, gdy są rozrywane podczas aborcji!
2020-10-24 00:14
trudno, żeby coś bez rozwiniętego ukladu nerwowego cierpiało
2020-10-24 01:48
W 3miesiacu już się układ nerwowy rozwija
2020-10-24 12:28
12 tyg / 4 tyg/mies = 3 miesiące
słabo z matematyką u fanatyka co?
2020-10-24 22:06
Może w Polsce, która ma humanistyczne prawo. W zachodniej Europie chcieliby do połowy 8 miesiąca.
2020-10-24 01:47
Tylko jakbyś potrafił czytaj co zakaz ma dotyczyć przypuszczeń a nie stwierdzonych przypadków. Brak czytania z zrozumieniem jest bardzo widzę rozpowszechniony w tym temacie
2020-10-24 08:29
A jak "stwierdzić" przypadek? Tak naprawdę to do czasu porodu wszystko jest tylko przypuszczeniem...
2020-10-24 22:07
medycyna i badania prenatalne...
Gimby nie znają...
2020-10-24 02:46
Tak, tyle że ja znam 2 przypadki wśród moich znajomych, gdzie na badaniach prenatalnych dziecko miało mieć poważne wady, a urodziły się zdrowe. To było dla mnie potwierdzenie, że nie zawsze wszystko od nas zależy, a decyzja o aborcji jest niestety decyzją o eliminacji człowieka, własnego dziecka. czasem zupełnie zdrowego.
2020-10-23 21:13
to nie jest wyrok, tylko rozkaz starego dziada wykonany przez kilku pajaców.
2020-10-23 21:26
Według pewnego Pana kto ma umrzeć i tak umrze
2020-10-23 21:27
Ciebie nie widzę, a wiem, że rozumiem nie grzeszysz.
2020-10-23 21:37
to wychoduj sobie macice i rodź sobie dzieci z bezmózgowiem albo patau, mam nadzieję, że nie jesz też mięsa bo to zabijanie istot które mają świadomość i czują ból czego nie robią zarodki z wadami letalnymi
2020-10-23 21:46
Jak urodzę chore dziecko toci podrzucę pomożesz i się nim zajmiesz w końcu jesteś zarąbistym katolikiem
2020-10-23 21:53
PE ma zająć się pogwałceniem praw Polek także podczas organizowanego przez Europarlament Tygodnia Równouprawnienia Płci, który odbędzie się w przyszłym tygodniu.
2020-10-24 01:50
I co z tego wyniknie? Jak zawsze nic :)
2020-10-23 22:13
Przeżyłeś to że decydujesz za innych ?
2020-10-23 22:29
A rozumiem ze masz doświadczenie w opiece nad nieuleczlanie chorymi dziecmi
2020-10-23 22:34
na całą noc chyba
2020-10-23 22:35
To bądź kobietą i noś przez 9 miesięcy ciążę ze świadomością, że urodzisz dziecko, które po kilku dniach/godzinach/tygodniach umrze. Słusznej sprawy tu nie widzę, to jest cofanie Polski do średniowiecza, negowanie osiągnięć medycyny, unieszczęśliwianie ludzi na siłę w imię chorej ideologii.
2020-10-23 23:45
Serio, to jest gorsze, niż świadomość, że się dziecko zabiło?
2020-10-24 00:14
tak. widocznie wyobraźnia ci się za bardzo nie rozwinęła. w domu książek to pewnie nie było?
2020-10-24 07:29
To jest zabijanie nienarodzonych dzieci i podpinanie tego pod "prawa kobiet". A co z prawami nienarodzonych kobiet?
2020-10-24 07:32
Albo noś ze sobą roślinkę, która wyprodukuje tlen zużywany przez Ciebie
2020-10-24 12:48
Sobie prawa do decydowania za innych o ich życiu!!!
2020-10-23 22:48
g*wno wiesz!
2020-10-23 23:07
Tu nie o to chodzi. Nie rozumiesz, to nie pisz...
2020-10-23 23:15
chory też człowiek przeczytaj że zrozumieniem. Bardzo wiele kobiet decyduje się na urodzenie dziecka, pomimo tego ,że zamiast przygotować się do porodu. Ci ludzie nie robią remontu, nie kupują łóżeczka, ciuszków,
chory też człowiek przeczytaj że zrozumieniem. Bardzo wiele kobiet decyduje się na urodzenie dziecka, pomimo tego ,że zamiast przygotować się do porodu. Ci ludzie nie robią remontu, nie kupują łóżeczka, ciuszków, wózka. Oni planują pogrzeb dla dziecka,które się urodzi i do dnia śmierci będzie bardzo cierpiało. Ci ludzie, którzy decydują się na aborcję, kochają to dziecko decydujac się na aborcję nie skazują dziecka na cierpienie
2020-10-23 23:46
Radzę poczytać jak przebiega aborcja!
2020-10-24 07:30
Dużo wyjaśnia
2020-10-23 23:46
To niech to państwo zajmie się tymi chorymi. Póki co to chorować sobie możemy na własny koszt.
2020-10-23 23:46
jesteś nieodpowiedzialny. tylko i**ota egocentryk skazuje kogo innego (inną istotę) na cierpienie
2020-10-24 00:13
Takie myslenie jest zagrozeniem dla przetrwania gatunku ludzkiego .... przyroda odrzuca co w niej nie doskonale a czlowiek przez milosierdzie wymyslone przez chrześcian sam sobie szkodzi jako gatunkowi pozwalajac na przekazywanie w genach uchybień od normy . Ustawa zla ale i myslenie samolubne kobiet zle . Cialo kobiety jest jej ale nie dziecko !!!
2020-10-24 00:45
2020-10-24 01:13
zawsze tak bylo, a nagle po 20 latach hurr durr, wielki spec sie znalazl
2020-10-24 01:32
A widziałeś kiedyś tego "chorego", minąwszy uśmiechnięte dziecko z zespołem Downa? W każdej chwili jestem gotowa podesłać zdjęcie. Obejrzysz, a potem raz jeszcze pogadamy o przymusowym rodzeniu chorych dzieci.
2020-10-24 07:33
Widziałam, i nie tylko z zespołem Downa i wieloma innymi ciężkimi chorobami. One też potrafią kochać i chcą się czuć kochane. Wystarczy tylko ich nie odrzucać. To my "normalni" bywamy potworami.
2020-10-24 08:05
No, od warzywa można dostać tyyyyle miłości "patrz, uśmiechnął się! A nie, to tylko skurcz..."
2020-10-24 01:41
Proszę Cię nos w sobie przez kilka miesięcy dziecko, kochaj je, niech będzie dla Ciebie całym życiem i żyj ze świadomością ze urodzisz je i umrze za kilka godzin. Odpowiadaj proszę rodzinie, znajomym, ludziom na ulicy na gratulacje, pytania o płeć, pytania o imię. Żyj z tą świadomością! Jak przeżyjesz, proszę wypowiedz się jeszcze raz w tym temacie
2020-10-24 02:11
co ty pierdolisz człowieku ... urodź sobie dziecko z cyklipiom które umrze po paru godzinach rąbnij sobie traumę... dziecko cierpi Ty cierpisz a rząd jest zadowolony. Brzmisz jak bys spitolił sie z rowerka na głupi łed
2020-10-24 02:45
Wrzuć screena z potwierdzeniem przelewu na jakąkolwiek Fundacje ( nie Caritas bo to ...) . Mam w d.....pie słuszną sprawę... Przez "osiem ostatnich lat...." czemu teraz? Bo co? W majty się ze**ali? W tym kraju nie ma
Wrzuć screena z potwierdzeniem przelewu na jakąkolwiek Fundacje ( nie Caritas bo to ...) . Mam w d.....pie słuszną sprawę... Przez "osiem ostatnich lat...." czemu teraz? Bo co? W majty się ze**ali? W tym kraju nie ma pieniędzy na nic....Rozdali już wszystko .... Módl się o respirator...chyba że dostałeś jakąś rekompensatę za lojalność.... Smutne.... Nie będę się za ciebie modlił... Skoro żyjesz to chyba "w słusznej".... niestety..
2020-10-24 05:45
pomaga sie klechom i kolesiom
2020-10-24 05:46
2020-10-24 06:47
2020-10-24 07:24
Pewnie księdzem jesteś i wiele potomków twoich stąpa po tej ziemi
2020-10-24 07:30
Ludzie myślą że my kobiety chcemy zabijać chore dzieci ludzie obudzcie się!! Tu chodzi o wybór szczegolnie w przypadku wad letalnych.. jak ktoś tego nie rozumie to polecam obejrzeć rozmowę z rodzicami którym dr chazan
Ludzie myślą że my kobiety chcemy zabijać chore dzieci ludzie obudzcie się!! Tu chodzi o wybór szczegolnie w przypadku wad letalnych.. jak ktoś tego nie rozumie to polecam obejrzeć rozmowę z rodzicami którym dr chazan odmówił wykonania aborcji. To dziecko umieralo 2 tyg. W agonii pod morfiną którą nie pomagala!!! To był horror powiedzieli i trauma a było wiadomo że dziecko ma tak poważne wady że i tak umrze, nie bede opisywać jak to dziecko wyglądało..
Każda kobieta powinna mieć wybór ponieważ wiele nie zniesie takiej traumy. Mam wśród znajomych osoby które wychowują lub inaczej opiekują się dziećmi niepełnosprawnymi i również popierają strajkujące kobiety.
2020-10-24 07:55
Modły nie pomogą
2020-10-24 08:56
Czy to Państwo pomaga chorym?!!
2020-10-24 09:02
Tobie tez sie powinno kij wsadzic. Tez by to byla sluszna sprawa. Ale bredzisz bez przemyslenia...
2020-10-24 09:43
Szczera prawda.Mam wnuczkę której też mogło nie być. Nie zabijajmy nie nagrodzonych dzieci.....
2020-10-24 12:41
Ale nie masz prawa mówić innym jak maja żyć.
2020-10-24 09:51
Akurat w obecnej chwili chorych się zabija. Wypisuje się ich ze szpitala. Nowych pacjentów nie przyjmuje. Przychodnie nie działają. Podobno jakiś wirus. PIS się nazywa czy tak jakoš
2020-10-24 10:49
Jest ogromna różnica między dzieckiem chorym , czy z niepełnosprawnością a dzieckiem bez kości twarzo czaszki , bez mózgu albo wogóle bez głowy.
2020-10-24 11:02
Tu chodzi o wady genetyczne, ktore nie daja szans na przezycie. Kazde dziecko z takimi wadami nie ma szans przezyc nawet 2 dni. A na kobiecie zostawia pietno w psychice do konca zycia!!!! Gdzie jest wowczas panstwo i
Tu chodzi o wady genetyczne, ktore nie daja szans na przezycie. Kazde dziecko z takimi wadami nie ma szans przezyc nawet 2 dni. A na kobiecie zostawia pietno w psychice do konca zycia!!!! Gdzie jest wowczas panstwo i opieka psychologiczna? Odpowiedź: NIE MA!! Nikt taka osoba sie nie interesuje!! Prosze urodzic choć jedno dziecko, aby wypowiadac sie na taki temat
2020-10-24 12:08
chory jest ten kto myśli, że jak urodzony to już samodzielny i może sam funkcjonować.
Jestem za takimi przepisami, jeśli:
-ustalimy, że ojcostwa dziecka chorego nie można się zrzec i bedzie
chory jest ten kto myśli, że jak urodzony to już samodzielny i może sam funkcjonować.
Jestem za takimi przepisami, jeśli:
-ustalimy, że ojcostwa dziecka chorego nie można się zrzec i bedzie określane z automatu. Kary i obowiązki dzielone po równo między rodziców.
- każde chore dziecko automatycznie wchodzi pod opiekę państwa i to państwo zapewnia mu godne warunki wegetacji lub śmierci, jeśli rodzina wyrazi możliwość (nie chęć, tylko możliwość) opieki nad chorym w domu, to państwo ponosi koszty leczenia, leków, rehabilitacji , wspomagania opieki 24/h i opieki psychologa dla rodziców, do końca dni dziecka.
- wszystkie obecnie porzucone, przebywające w ośrodkach szpitalach itp. chore dzieci mają się znaleźć pod opieką kościoła- każda parafia, klasztor winien mieć obowiązek opieki nad chorymi - w tym przypadku dziećmi w ilości 1:3, 1 dziecko 3 opiekunów. Utrzymanie spada na kościół.
Jak się usprawni sytem opieki narodzonych dzieci, to można mysleć o tych, które się pojawią.
Bezwzględny zakaz zarządzania nie swoją pochwą przez kogokolwiek, zwłaszcza mężczyzn!
Bezdyskusyjna opieka kobiety w ciąży, której jest zagrożone życie!!!
2020-10-24 13:07
Nikt Ci nie broni urodzić chorego ale nie nakazuj daj wybor
2020-10-24 13:49
Przydałoby się zrozumieć najpierw o co chodzi, a później wypowiadać się w komentarzach. Właśnie przez ciemnotę i brak wiedzy ludzi w tym kraju nie długo staniemy się krajem 3go świata. No chyba, że łamanie konstytucji, praw człowieka i niszczenie gospodarki to rzecz zupełnie normalna, w takim razie nie było tematu.
2020-10-24 13:55
Rozumiem że przyjmiesz każde niechciane chore dziecko i się nim zajmiesz.
2020-10-24 14:06
No, z pewnością przyjmie każde porzucone, chore i nieszczęśliwe dziecko. Już to widzę... Tak jak i dzisiaj to zrobił. W każdym domu dziecka są takie dzieci, których nikt nie chce. A może się mylę i już przyjął? Napisz iloma takimi dziećmi się już opiekujesz w imię swoich szlachetnych przekonań?
2020-10-24 14:43
To napisz jak można pomóc noworodkowi urodzonemu bez mózgu, bez czaszki, bez nosa, z wytrzeszczem oczu przez brak powiek, bez nerek itd? No jak, co proponujesz? Zastanów się najpierw zanim coś napiszesz.
2020-10-24 15:38
A jak pomożesz płodowi bez kregosłupa lub bez mózgu?? , jak pomożesz płodowi koszmarnie zdeformowanemu który po urodzeniu bedzie w najlepszym przypadku umierało przez kilka godzin w potwornych męczarniach>???
2020-10-24 18:36
2020-10-24 20:08
Tu nie chodzi o usuwanie wszystkich płodów, u których wykryto choroby, tylko wady letalne (na przykład zespół Downa nie jest letalny), tu chodzi o prawo o decyzji o usunięciu płodu dziecka, które nie przeżyje porodu, lub
Tu nie chodzi o usuwanie wszystkich płodów, u których wykryto choroby, tylko wady letalne (na przykład zespół Downa nie jest letalny), tu chodzi o prawo o decyzji o usunięciu płodu dziecka, które nie przeżyje porodu, lub pierwszych kilku godzin, dni, te dzieci rodzą się bez mózgu, bez kości, bez oczu itd. tu chodzi o prawo kobiet do podjęcia decyzji. Decyzji, która jest cholernie trudna! Tu chodzi też o możliwość ratowania kobiet, ich zdrowia psychicznego. Czy potrafi Pan sobie wyobrazić, na jaki ból i jakie cierpienie skazuje Pan kobietę każąc jej donosić taka ciążę? Przez kilka miesięcy nosić pod sercem dziecko, które umrze w niewyobrażalnych cierpieniach? Jak ma się czuć taka kobieta, kiedy zadają jej pytania o płeć dziecka, o to, czy wybrała imię, czy już zrobiła wyprawkę, czy zapisała się do szkoly rodzenia??? Jak ona ma po tym wszystkim dojść do siebie? Jaki mąż jest w stanie na to patrzeć? A dzieci, które już ma ta kobieta? Jak one to wszystko zniosą? Czy taka kobieta będzie w stanie jeszcze kiedykolwiek później zdecydować się na kolejną ciąże? Proszę sobie odpowiedzieć na to pytanie.
2020-10-24 21:10
Jak wyleczyc płod bez mozgu.
2020-10-25 00:32
widać, że nie wiesz zupełnie o co chodzi w tym zaostrzeniu. Nie chodzi o usuwanie ciąży gdy się okaże, że dziecko będzie chore na jakieś drobiazgi. Chodzi o to, że nie będzie można usunąć ciąży w przypadku chorób
widać, że nie wiesz zupełnie o co chodzi w tym zaostrzeniu. Nie chodzi o usuwanie ciąży gdy się okaże, że dziecko będzie chore na jakieś drobiazgi. Chodzi o to, że nie będzie można usunąć ciąży w przypadku chorób letalnych! Czyli jak dziecko urodzi się bez czaszki, z cyklopią, z sercem na wierzchu itd. Jedyną rzeczą jakiej dozna będzie cierpienie a następnie śmierć... a matka ryzykuje śmiercią, gdyż w takich przypadkach często dziecko umiera w łonie matki i może dojść do sepsy. Nie wspominając o traumie donoszenia takiej ciąży, gdy wiesz, że twoje dziecko będzie tylko cierpiało po czym umrze... lub umrze jeszcze w tobie, a ty będziesz musiała przejść poród martwego dziecka. To są traumy do końca życia. MY walczymy o prawo do wyboru, jeżeli ty jesteś na tyle silna, żeby przez to przechodzić to życzę powodzenia, ale nie wygaduj farmazonów, że to "w słusznej sprawie". Od kiedy "słuszną sprawą" jest zmuszanie ludzi do cierpienia?!
2020-10-25 09:22
a nie choroby.
Groźne dla życia matki i z pewną śmiercią, pełną bólu tego już wykształconego noworodka!
2020-10-25 10:18
Jak zastąpisz wszystko związane z Niemcami Polską to będzie identycznie. Więc pomyśl przed poparciem współczesnych, polskich hitlerowców.
2020-10-26 07:16
Panie Makary, ja wiem że dużo ludzi sprawia wrażenie że można funkcjonować bez mózgu. Ale serio, dziecko bez mózgu, z rozszczepionym kregosłupem, płód arlekina(polecam wygooglować) i wiele innych, to nie są chore istoty. Nie da się ich leczyć.
2020-10-27 12:50
To może jeszcze 500+ od poczęcia
2020-10-28 23:01
Szczera prawda. Tylko nie zgodzę się z ostatnim zdaniem po przecinku.
2020-10-23 19:11
Przeca mamy teoretycznie, zgodnie konstytucja wszyscy rowne prawa i obowiazki. To jak? Wszyscy sa rowni ale niektorzy chca byc rowniejsi. To sie zdecydujcie- albo lecimy, ze tak powiem regulaminowo, czy falowo...:-)
2020-10-23 20:53
To znak że jeźdzcy apokalipsy są już w drodze , ludzie domagają się śmierci niewinnych dzieciątek
2020-10-23 21:40
2020-10-23 22:58
Nie daje nikomu prawa do zabicia innego człowieka
2020-10-23 23:00
ojej, jakoś nie widzę sprzeciwu płodów :)
2020-10-24 06:19
2020-10-23 19:12
Do czego to doszło.
Dopóki dziecko nie będzie idealne, piękne itd zabijajmy te nie idealne bo będą kłopotem dla "mamy"
Wstydzcie się!!
2020-10-23 19:14
2020-10-23 19:16
szambo nic więcej...
gratuluje poziomu wypowiedzi
2020-10-23 20:28
2020-10-23 20:32
dlatego taka zajadła wobec tych, co w nim są...
2020-10-23 22:20
Ej No, ja już też w wieku poprodukcyjnym, ale całym sercem jestem z kobietami, jest mi ich żal, że nie mogą decydować same o sobie, że za moją córkę i synową ma decydować rząd :(
2020-10-23 23:57
Że co? Że kobiety nie mogą decydować o sobie? Przecież tu chodzi o nienarodzone dzieci! I o ich nie zabijanie! Co z wami ludzie?
2020-10-24 00:45
Kobieto, daruj sobie te głupie wpisy
2020-10-24 08:58
płody nie dzieci, peselu nie mają
2020-10-24 23:13
Cierpiące każdego dnia ból , ktory im PiS funduje za partyjne głosy
2020-10-24 17:01
2020-10-23 23:54
Ja mam już dzieci i nie wyobrażam sobie bym mogła jakieś zabić, tylko dlatego że mogłoby być chore...a wy się oburzacie, czym? Że zabronili wam zabijac ot tak?
2020-10-24 00:46
Czy ty naprawdę nie rozumiesz, że nie chodzi o zabijanie to tak, chodzi o skazania medyczne do aborcji, ale tobie ciężko to ogarnąć:(
2020-10-24 09:55
Ot wasza logika. Zero myślenia, propaganda zrobiła swoje i ludzie dumnie głoszą że człowiekiem, lub dzieckiem, staje się wtedy kiedy wam wygodnie.
2020-10-24 11:52
2020-10-24 12:56
kobita nosi "brzuch", a po 9 miesiącach bocian podmienia jej "brzuch" na człowieka. Neomarksistowska "nauka".
2020-10-24 23:01
To jest przedłużanie cierpienia tego dziecka które się urodzi. A do tego matka będzie cierpieć patrząc na nie jak ono cierpi. A poza tym nie każda matka jest "święta" i chce mieć chore dziecko
2020-10-24 23:14
Chodzi o humanitaryzm wobec matki i dziecka bez szans na życie
2020-10-24 12:27
Tez jestem w wieku poprodukcyjnym, urodziłam troje dzieci, Popieram protest, bo każdy ma rozsądzać we własnym sumieniu, co jest dobre dla niego i jego dziecka. Jakim prawem ktokolwiek ma zmuszać kobietę do noszenia pod
Tez jestem w wieku poprodukcyjnym, urodziłam troje dzieci, Popieram protest, bo każdy ma rozsądzać we własnym sumieniu, co jest dobre dla niego i jego dziecka. Jakim prawem ktokolwiek ma zmuszać kobietę do noszenia pod sercem istoty niezdolnej do życia? Proszę nie szafować tekstami typu: Nie chcą rodzić brzydkich dzieci, proszę zapoznać się z literaturą na temat wad genetycznych, a potem przestać pisać bzdury. Jestem przeciwna aborcji, ale to ja, a nie matka, która skaże swoje dziecko na cierpienie, jeśli je urodzi. I nie wiem, jak postąpiłabym, będąc w jej sytuacji. Jeśli czytanie jest zbyt trudne, zapraszam do przedszkoli dla dzieci niepełnosprawnych, a jeszcze lepiej do hospicjów, albo domów dziecka dla takich dzieci. Tam wciąż potrzeba rąk do pracy, można też dziecko adoptować, a wtedy proszę o komentarz
2020-10-24 17:02
2020-10-24 00:38
Albo stary dziad oni najwięcej mają do powiedzenia a ch.. się znają
2020-10-23 19:16
2020-10-23 19:23
2020-10-23 19:29
Skrobie się płód, który dzieckiem jeszcze nie jest.
2020-10-24 10:30
"Skrobie sie płód".......Adolf H byłby z ciebie dumny.
2020-10-24 12:57
szanowanego podręcznika psychologii/biologii, który stwierdza, że człowiek zaczyna się później niż w momencie poczęcia. Chociaż jednego szanowanego...
2020-10-24 23:16
2020-10-24 16:47
Wyskrobany to masz mózg.
Do nauki, i to szybko!
ps. Straciłem przez ciebie 30 sekund życia, doceń to.
2020-10-23 19:45
Tak, bo w Polsce tylko takie można było wyskrobać, z wadami genetycznymi.
2020-10-23 19:57
ale np. Ty owszem. Widać po pisowskim poziomie wypowiedzi
2020-10-23 20:40
nie, mniej niż roślinka
2020-10-23 22:21
Wiesz co komentujesz? Przeczytaj najpierw a potem komentuj
2020-10-24 00:39
Największa walka jest o chore płody a nie zdrowe ludzie wy tego nie umiecie zrozumieć o co jest walka?
2020-10-24 12:34
Już dawno nikogo się nie skrobie, w tym wypadku chodzi wyłącznie o prawo do terminacji ciąży, co oznacza wywołanie porodu/poronienia, kiedy płód jest niezdolny do życia poza organizmem matki lub to życie ( w cierpieniu,
Już dawno nikogo się nie skrobie, w tym wypadku chodzi wyłącznie o prawo do terminacji ciąży, co oznacza wywołanie porodu/poronienia, kiedy płód jest niezdolny do życia poza organizmem matki lub to życie ( w cierpieniu, bólu, często z żywieniem pozajelitowym, mechaniczną wentylacją) trwało będzie bardzo krótko. Chodzi o prawo wyboru, prawo do podjęcia decyzji. Nie rozumiesz o co chodzi w tym proteście?
2020-10-23 19:56
Obyś ty nie był roślinka i rodzinka tobie eutanazji nie sprawiła
2020-10-23 20:01
oczywiście, bo każdy marzy o tym, żeby wegetować na chwałę boga ;) swoją drogą czemu w katolikach takich strach przed śmiercią? podskórnie czujecie, że pójdziecie prosto do piekła?
2020-10-23 20:32
A dlaczego? Jak miał bym być roślinka to wolał bym uwolnić bliskich od ciężaru. Moja sprawa.
2020-10-23 19:18
2020-10-23 19:26
2020-10-23 19:19
masz jakiś uraz do swojej matki? bo mam wrażenie, że najwięcej tutaj pyszczą prawaczki którym mamusie wypominały zniszczenie życia.
2020-10-23 19:21
To jest przerażające jak głupi ludzie żyją wśród nas i mają takie same prawa wyborcze. Efekty widzimy w komentarzu powyżej. Nie pozdrawiam.
2020-10-23 19:32
nie wypowiadaj się bo jesteś przygłup jak ten Pis
2020-10-23 19:43
To zamień się z kobietą, która ma urodzić takie dziecko, które za chwilę pochowa , w koło inne kobiety będą wybierać wózki, ubranka , łóżeczka , a Ona będzie wybierać trumienkę dla swojego dziecka . Zamień się z tą
To zamień się z kobietą, która ma urodzić takie dziecko, które za chwilę pochowa , w koło inne kobiety będą wybierać wózki, ubranka , łóżeczka , a Ona będzie wybierać trumienkę dla swojego dziecka . Zamień się z tą kobietą
Przemyśl co taka kobieta czuje nosząc przez 9 miesięcy dziecko , które chwile po porodzie umrze, zamień się z rodzicami dziecka , które od urodzenia będzie roślinką , zajmij się takim dzieckiem, pomóż takim rodzicom. Pomyśl w jaki sposób rząd pomaga rodzicom dzieci niepełnosprawnych , na pewno pieniążki , które są na to przeznaczone są ogromne i takim rodzinom wystarczają na wszystko !:)
Zanim cokolwiek kiedyś napiszesz - pomyśl dwa razy !
2020-10-23 23:08
2020-10-23 23:54
2020-10-23 19:46
Widać że nawet nie stales/ stalas obok ideału i może dlatego tak to popierasz. To nie jest kłopot, tylko dramat całej rodziny bo nie mówimy tu o lekkich wadach a państwo wogole Ci nie pomoże. Dotarło?
2020-10-23 19:52
mówimy o zniekształconym płodzie a nie dziecku, fanatyku!
2020-10-23 20:11
I nie masz pojęcia z jakim bólem fizycznym i psychicznym, wiąże się wychowywanie chorego dziecka. A Ty co? Odwrócisz się na piecie i będziesz miał w d*pie, jak większość facetów odchodzących od kobiet z chorym dzieckiem, bo sytuacja ich "przerosła"? Żałosny jesteś.
2020-10-23 21:26
Ale kto Ci każe to dziecko wychować?
2020-10-23 21:43
Karzą mi je rodzic. I to już jest absurd.
2020-10-23 23:05
Okaleczony płod bez mózgu, który pożyje parę dni chcesz wychować? My nie mówimy tu o dzieciach mniej lub bardziej upośledzonych. Mówimy o okaleczonych płodach niezdolnych do przeżycia fo rodzenia których chcecie zmuszać kobiety. Życzę by Was to spotkało. Lub Wasze córki....
2020-10-23 21:42
Zenuś co ty za głupoty piszesz
2020-10-23 20:12
Dla mamy nie dla ojca który pójdzie szukac nowego życia
2020-10-23 20:13
Pytam.jakie prawa im zabrano trzeba się nie bzykać i po sprawie
W t ych protestach to sami feministki.Lewackie które chcą zniszczyć rolnictwo 5.konusa.
2020-10-23 20:37
toby z mamusią nie figlował. Ale trudno poczęli pieniacką ciemnotę i się na tym bożym świecie męczysz.
2020-10-23 20:59
Rodzina byłaby szczesliwsza
2020-10-23 21:30
Zamotałeś się biedaku. Widać trudne potologiczne dzieciństwo.
2020-10-24 00:50
Wpierw lewicowi .... poparli piątkę Kaczyńskiego, która może zniszczyć polskie rolnictwo a teraz płaczecie bo PiS wam podziękował w Trybunale Konstytucyjnym? Nie jest mi was żal. Jesteście tacy sami jak PiS i PO. Polacy są bezmyślnym narodem. Przez kilkanaście lat głosują na ludzi których celem jest zniszczenie Polski.
2020-10-25 01:53
...że nie można hodować zwierząt dla futerek? czy to, że rolnik nie może już znęcać się nad psem trzymając go na łańcuchu? Co te rzeczy mają wspólnego z rolnictwem?
2020-10-24 23:19
Strajkuję- nie jestem lewakiem..strajkuję dla córek, innych kobiet i mężczyzn, dla dzieci- żeby bezsensowne cierpienie stało się przeszłością ociemniałych narodów.
2020-10-23 20:21
a gdzie tata ?
2020-10-23 20:22
Kłopotem dla rodziny. Gdzie są ojcowie ?
2020-10-23 23:46
Nie ten kraj, zeby wymagac od ojcow rownego udzialu w zyciu dziecka/rodziny. Nie ta mentalnosc, nie to spoleczenstwo. Od matki wymaga sie wszystkiego. Calkowitego poswiecenia dziecku, bo inaczej nie matka
Nie ten kraj, zeby wymagac od ojcow rownego udzialu w zyciu dziecka/rodziny. Nie ta mentalnosc, nie to spoleczenstwo. Od matki wymaga sie wszystkiego. Calkowitego poswiecenia dziecku, bo inaczej nie matka (wyrodna/zla/wygodna wg uznania). Od zajscia w ciaze jestes inkubatorem (rady co robic a czego nie, zeby dziecku nie zaszkodzic; ty sie juz przestajesz liczyc), a potem powinnas pozostac do wylacznej dyspozycji dzieci (bo nie beda obcy ludzie wychowywac moich dzieci, skoro one maja matke). Rodzic naturalnie (po cc to nie matka), bez znieczulenia (bo to wygoda), najlepiej miedzy obowiazkami - garami a praniem i sprzataniem (bo nasze babki w polu rodzily i zaraz wracaly do tych wykopkow a wam teraz sie zachcialo zwolnien/macierzynskiego), karmic piersia (bo to naturalne i na pstrykniecie palca przychodzi i przeciez dziala...bo tak; jesli twierdzisz ze masz problemy/bol to wymyslasz bo pewnie z wygody nie chcesz probowac), depresje i polog to wymysl terazniejszych paniusiek (bo kiedys tego nie bylo). Czego sie wymaga od tatusiow? Ilu ojcow zostaje w domu z dzieckiem, zeby mama mogla wrocic do pracy (nie od razu po urodzeniu)? Przeciez tu nie ma i nigdy nie bylo zadnej rownosci. Ilu tatusiow dzielnie spiernicza jak tylko sie o ciazy dowie albo w jej trakcie (bo mu sie z koncepcja zycia nie zgadza, bo on nie jest gotowy). Ilu tatusiow zostawia rodziny? Ilu tatusiow na swoje dzieci nie placi i nic im sie z tego powodu nie dzieje? A gdzie odpowiedzialnosc i poswiecenie (to poswiecenie i przewartosciowanie calego dotychczasowego zycia) w przypadku chorego dziecka. Takiego, ktore opieki potrzebuje 24/7, krore nigdy nie bedzie samodzielne, wymaga specjalistycznej opieki/sprzetu/lekow. Ktos (zazwyczaj matka) musi po prostu zrezygnowac z pracy, rodzina zyje z jednej pensji (nie wspominam o zabawnych kwotach zasilkow). I to jest dobry scenariusz. Caly czas obawa i strach (choroba rodzica/utrata pracy/smierc rodzica). Gdzie sa wtedy ci gorliwi obroncy, gdzie pomoc?
2020-10-23 20:27
chodzi o płody z wadami
2020-10-23 20:48
Ty się nie wstydź, wspomóż hospicjum, każde ręce przydadzą sie do pomocy
2020-10-23 21:05
Pełno niepełnosprawnych dzieci oraz 'roślinek' czeka na adopcję.
Zapraszamy
2020-10-23 21:35
proponuje wpisac w google "wady letalne plodu" to wlasnie te kwalifikowaly sie do aborci i potem moze nie bedzie sie wypisywac bzdur typu "idealne dziecko"
2020-10-23 21:42
Jak wygląda potem pomoc dla dzieci niepełnosprawnych. Swego czasu ś.p. Trójka - obecnie trup, prowadziła akcję pomocy dla tego ośrodka ciężko chorych dzieci. Ośrodek bez wsparcia państwowego działający tylko dzięki
Jak wygląda potem pomoc dla dzieci niepełnosprawnych. Swego czasu ś.p. Trójka - obecnie trup, prowadziła akcję pomocy dla tego ośrodka ciężko chorych dzieci. Ośrodek bez wsparcia państwowego działający tylko dzięki wsparciu społeczeństwa. Niestety tak wygląda zakłamana walka o życie człowieka. Kobieta za wszelką cenę ma urodzić, a narodzony potem człowiek i jego rodzina żyje w upodleniu. Politycy mający pełne usta frazesów o cudzie życia od poczęcia i decydują de facto o jego losie, mają go głęboko w dudzie (patrz niedawny protest niepełnosprawnych w Sejmie). Nie jestem za aborcją na życzenie, ale w jestem za pozostawieniem kobietom wyboru jak było dotychczas.
2020-10-23 21:44
Tu nie chodzi o to , czy dziecko będzie piękne, czy idealne tylko o to, że to rodzice mają wyłączne prawo decydować o życiu swoim i ich dziecka a nie urzędnicy czy pożal się Boże politycy, bo to nie oni będą rodzić, cierpieć czy wychowywać to dziecko. Nie rozumiesz tego???
2020-10-23 22:13
2020-10-23 22:17
A co będzie z tym dzieckiem po twojej śmierci, co się z nim stanie, pomyślałaś o tym?
2020-10-23 22:37
Czy kazdy wie co dzieje sie z takim chorym dzieckiem gdy zabraknie rodzicow?Otoz taka osoba laduje w osrodku gdzie nikt o nich nie dba!chodza brudni.glodni ,nekani przez lokatorrow i pielegniarzy i bardzo czesto gwalceni
Czy kazdy wie co dzieje sie z takim chorym dzieckiem gdy zabraknie rodzicow?Otoz taka osoba laduje w osrodku gdzie nikt o nich nie dba!chodza brudni.glodni ,nekani przez lokatorrow i pielegniarzy i bardzo czesto gwalceni gdzie potem po cichu sa robione aborcje i wy to nazywacie zyciem!!!!Niech kazdy idzie do takiego osrodka i zobaczy co tam sie dzieje!!!!!!!!!!!!!!!!!
2020-10-24 07:44
Jaki ośrodek widziałeś, żeby tak było jak twierdzisz
2020-10-23 22:51
Chciałbyś przez 9 mcy nosic w brzuchu dziecko i urodzić, np. bez mózgu? I prawie umrzeć przy porodzie? Bo ja prawie umarłam rodząc i do końca życia będę ponosić konsekwencje porodu
2020-10-23 22:54
Nie dajcie się takim żałosnym prowokacjom xdd
2020-10-23 22:54
2020-10-23 23:20
Rozsądne.
2020-10-23 23:38
wiec zryzgowno jak nie znasz smaku delikatnie piszac !!!!!
2020-10-23 23:52
Nikt ma nie byc idealny! Dzieci rodza sie martw a my kobiety bedziemy zmuszone nosic ciąże poki płód sam nie umrze. Jesteśmy obecnym prawem zmuszane do rodzenia mimoze wiemy ze dziecko umrze. Tyle cierpienia kobiety i jej rodziny bo rak chce jarek?
2020-10-24 00:13
Państwo nie pomaga osobom , które wychowują niepełnosprawne dzieci.Strajk kobiet w Sejmie o podwyżki pielęgnacyjne zakończył się niczym. PIS dawał zdrowym dzieciom 500+ a osobom potrzebującym nic , choć wiadomo ,że te
Państwo nie pomaga osobom , które wychowują niepełnosprawne dzieci.Strajk kobiet w Sejmie o podwyżki pielęgnacyjne zakończył się niczym. PIS dawał zdrowym dzieciom 500+ a osobom potrzebującym nic , choć wiadomo ,że te osoby na same pieluchy czy lekarstwa nie mówiąc o rehabilitacji wydaja krocie. Wie przemyśl co piszesz.
A najwazniejsza sprawa : każdy jest odpowiedzialny za siebie. Ani państwo ani kościół ani Godek nie mogą mówic nikomu co oni mają robić. Jeden chce usunąc ciąże a drugi mówi o wstydzie.
2020-10-24 00:26
Myślę, że nie ma matki czy ojca, który by z łatwością, o jakiej piszesz zabił swoje nienarodzone dziecko, to jest niedorzeczne, że w ogóle kobieta podaje taki argument...
To, że ktoś nie zdecyduje się na aborcję i
Myślę, że nie ma matki czy ojca, który by z łatwością, o jakiej piszesz zabił swoje nienarodzone dziecko, to jest niedorzeczne, że w ogóle kobieta podaje taki argument...
To, że ktoś nie zdecyduje się na aborcję i postanowi urodzić chore, nierozwinięte dziecko lub być w ciąży do momentu gdy to dziecko po prostu z powodu tych wad, umrze, nie oznacza, że trzeba zabierać prawo do podjęcia takiej decyzji rodzicom, którzy właśnie tak będą woleli postąpić.
I, nigdy, nawet nie śmiem podejrzewać, że będzie osoba, która do tematu własnej aborcji podejdzie na chłodno i na luzie. Dla każdej matki (nawet tej matki niechcianego dziecka) to jest dramat życiowy, po którym ślad zostanie na zawsze.
Wiec proszę sobie odpuścić gadanie o zabijaniu dzieci z własnego widzimisie, bo to po prostu obraża człowieczeństwo innych osób, które może są lub nie są wierzące, ale należy im się równy szacunek.
2020-10-24 07:40
To Ty się wstydź takiego komentarza. Sfinansuj opiekę nad takim dzieckiem i matką, która popadnie w depresję, nie dając rady psychicznie i fizycznie
2020-10-24 07:43
Mam chore dziecko i żyje. Nie przesadzaj z tą depresją. Jak się dziecko kocha to nie jest ono ciężarem.
2020-10-24 08:53
dysleksja to nie choroba
2020-10-24 08:24
przeciez to nie o to chodzi polglowku.jakie piekne?chodzi o uszkodzone dziecko genetycznie, i tez nawet nie mowimy o dzieciach zvzespolem dauwna.tu chodzi o wybor !
2020-10-24 08:52
on jest po prostu brzydki i matka mu to wypomina, stąd ta frustracja ;)
2020-10-24 09:43
Jaki ty jesteś głupi...
Chodzi o dużo innych sytuacji.
Gdy kobieta zostanie zgwałcona i musi urodzić dziecko, które z jednej strony będzie kochała a z drugiej nienawidziła.
Całe życie musi patrzeć na to dziecko i sobie przypominać jak się ono poczęlo.
2020-10-24 10:31
2020-10-24 11:41
do czasu az sie tobie w rodzinie przdazy, wtedy zacznie sue szukanie obejscia
2020-10-24 09:47
Witam dobrze ze znalazla sie pierwsza chetna osoba ktora podejmie sie adipcji dzieci z gwaltow bez kregoslupa, z porazeniem mozgowym i innymi schorzeniami z ktorymi dziecko bedzie warzywem
2020-10-24 09:56
Proszę się doedukować odnośnie tego czego dotyczyła cała sprawa. Nie ma u nas i nie było aborcji ze względu tego że dziecko jest brzydkie. Natomiast była możliwość zakończenia ciąży jeśli płód miał wady uniemożliwiające jego przeżycie po porodzie
2020-10-24 10:06
Nikt nie będzie skazywał mojej żony na takie tortury. Nikt.
2020-10-24 10:06
Nie chodzi tutaj nawet o mamę, tylko o to dziecko właśnie. Skazywanie dziecka na ciągły ból i cierpienie jest humanitarne?
2020-10-24 10:19
Jakie szansę ma na przeżycie dziecko które rodzi się z bezmózgowiem lub bez czaszki? Trzeba być niezłym popaprańcem żeby skazywać ba to kobiety
2020-10-24 10:24
....nie wiesz co piszesz.......kłopotem jest Ty ze swoją myśleniówką...
2020-10-24 10:43
Zakładasz rodzinę to z miłości czy tylko po to aby płodzić dzieci????? i nie ważne dla ciebie jest zdrowie żony !!!!!typowy samiec !!!
2020-10-24 11:50
Co Ty za bzdury piszesz.
2020-10-24 15:02
To się nie wypowiadaj
2020-10-24 18:53
Tu nie chodzi o idealne - tu chodzi o takie wady płodu ze dziecko umiera krotko po porodzie w strasznych męczarniach. Ludzie czytajcie ze zrozumieniem.
2020-10-25 01:19
... ale gdybyś był/była kobietą, to chciałabyś rodzić po kilka razy martwe dziecko? Albo dziecko bez czaszki? Zastanowiłeś/aś się co przeżywają takie kobiety? To koniec ich życia. A dzieci? Dlaczego chcesz skazywać je na cierpienie do końca życia? Kto dał Tobie takie prawo?
2020-10-25 08:21
No właśnie dla" mamy" bo tata w takiej sytuacji daje najczęściej nogę gdzie pieprz rośnie. ( uogólniam ale przypadków znam bez liku)
2020-10-25 22:17
Tu nie chodzi o piekno i ideały! Nikt nie jest za usuwaniem ciazy dla kaprysu. Chodzi o kobiety, ktore beda musialy nosic martwe plody, rodzic je, chowac i co dalej? Ludzie tu chodzi nie o zeapol Downa, czy o tp, czy ktos jeat piekny, tu chodzi o uszkodzone, zmutowane plody, nie wiem jak to opisac! Czy az tacy ciemni jestescie?
2020-10-26 10:21
To nie o to walczą kobiety, jak nie jesteś w temacie to się nie wypowiadaj
2020-10-23 19:12
Banda napinaczy przed smartfonami.
2020-10-23 19:27
Czyli obrzucić policję kamieniami i spalić pół miasta ?
2020-10-23 19:31
górnicy to robią i jakoś nikt nie widzi problemu
2020-10-23 19:53
...na dodatek, nie robią tego bezinteresownie.
2020-10-23 20:08
Palą miasta? Na pewno nie w PL.
2020-10-23 21:34
i jeszcze potem im płacą - oczywiście z naszych podatków.
2020-10-23 19:46
nie chcą zakazów aborcji bo boją się odpowiedzialności, a kuśka swędzi czyli problem natury "zjeść ciastko i mieć ciastko"
2020-10-23 20:21
2020-10-23 20:22
Skoro są tak wyedukowane, to nie mają się o co bać.
2020-10-23 21:00
to edukacja pozwala przewidzieć wady płodu, tłuku?
2020-10-23 21:49
I w ogóle jakakolwiek edukacja kobiet powinna być zakazana, bo przecież do rodzenia dzieci (żywych, martwych... obojętnie) wykształcenie potrzebne nie jest.
2020-10-24 11:35
Prowokator się znalazł, który podburza ludzi. Marzą mu się zamieszki jak w USA lub we Francji
2020-10-25 06:24
Nic nie zdziałacie pomioty Soroża, Polska to dla was za twardy orzech do zwryzienia. Polecą ząbki.
2020-10-23 19:13
Pretensje do lewicowego SLD i Kwasniewskiego za taka konstytucje!
2020-10-23 19:52
2020-10-23 19:55
PiS nigdy nie miał większości konstytucyjnej
2020-10-23 20:30
Wystarczyło że umieścił tam swoich i oni teraz interpretują to zgodnie z wytycznymi z Torunia
2020-10-23 22:49
przed Konstytucją więc całkiem prawdopodobne, że jest z nią sprzeczna, na mocy zwykłej logiki bez żadnych wytycznych z Torunia. Jeżeli w Konstytsucji stoi jak wół, że życie ludzkie podlega ochronie od poczęcia, to aborcja jest niekonstytucyjna. Po prostu nikt tego wcześniej nie sprawdzał.
2020-10-23 23:35
Nope. Jest to kwestia interpretacji, od kiedy płód może być uznany za człowieka. Bo jeśli PiS uważa, że od poczęcia, to rozumiem, że od poczęcia należy się 500+?
2020-10-24 08:29
SLD zrobiło Konstytucje dziurawą jak sito, bo miała w swoich mackach wszystkie instytucje do interpretowania. Teraz przejął je PiS i mamy to co mamy.
2020-10-24 10:09
I to jest kwintesencja całego problemu. A wiecie czemu nie wpisali że od zasady ochrony życia mogą być wyjątki? Bo bali się że wprowadzą Karę Śmierci dla morderców, a lewacy chcą zabijać tylko niewinnych.
2020-10-24 14:21
2020-10-24 15:24
Ale jak jest o ochronie życia to też od poczęcia... chyba logiczne.
2020-10-24 15:32
a jak jest napisane, że Każdy jest obowiązany do ponoszenia ciężarów i świadczeń publicznych, w tym podatków, to też od poczęcia?
2020-10-24 14:34
Wiec po prostu nagminnie lamia Konstytucje. Za co czeka ich Trybunal Stanu, jak tylko pogoni sie z fotelika pania M. kolezanke pana Ziobry i Dudy, kobiete o tak zwanej, urodzie radiowej.
2020-10-24 08:32
Zapis aborcyjny był badany przez praworządne TK, przez 20 lat nie dopatrzyły się niezgodności. Teraz na stanowisku prezesa jest kobieta, która miała problem z zaliczeniem aplikacji sądowniczej i nigdy nie była prezesem żadnego sądu. Teraz dzierży władzę nad konstytucją. W dodatku to "odkrycie" Kaczyńskiego i jego wielka kumpelka Przypadek?
2020-10-24 09:39
To jeszcze słów kilka o wczorajszym ograniczeniu aborcji i wydarzeniach wieczornych, bo mam wrażenie, że mało kto rozumie co właściwie się stało. PiS nie wprowadził żadnego nowego prawa - Trybunał Konstytucyjny
To jeszcze słów kilka o wczorajszym ograniczeniu aborcji i wydarzeniach wieczornych, bo mam wrażenie, że mało kto rozumie co właściwie się stało. PiS nie wprowadził żadnego nowego prawa - Trybunał Konstytucyjny ograniczył aborcję eugeniczną na podstawie istniejącego prawa - i to prawa leżącego u podstw III RP.
Wczorajszy wyrok zapadł na podstawie:
1. Konstytucji RP przyjętej przez SLD (dla niezorientowanych - tak, to partia lewicowa, obecnie "broniąca" kobiet)
2. Gwarancji prawa do życia Marka Borowskiego (też SLD)
3. Wcześniejszego orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego (tak, zgadliście - też z czasów SLD)
Więc drodzy manifestanci, mam prośbę: jak już musicie robić coś tak obrzydliwego jak urządzanie burd pod czyimś prywatnym domem, to raczej zapraszam Was z tym transparentem: "wypitalAĆ" pod posesje Aleksandra Kwaśniewskiego czy innych polityków lewicy, którzy Wam to prawo faktycznie zgotowali.
2020-10-24 11:45
To właśnie SLD przyczyniło się do tak mocnej pozycji kościoła w naszym kraju, to właśnie oni podpisali konkordat i współtworzyli konstytucję.
Oczywiście warto protestować, ponieważ zmiana została wprowadzona w haniebny sposób i jest to bestialstwo z strony rządu, które ma odwrócić uwagę od porażki w walce z covidem-19
2020-10-24 19:39
Nie znasz historii jak widać. To rząd posolidarnosciowców pod wodzą Hanny Suchockiej podpisał konkordat a skutki tego nieprzemyślanego posunięcia, dziś wyłażą jak szydło z worka
2020-10-24 14:35
Obecna Konstytycja zostala przyjeta w referendum panstwowym - kazdy Polak mial mozliwosc sie opowiedzenia, za czy przeciw. Wiekszosc wybrala za. Wiec wara ci, pissowcu, od Konstytucji.
2020-10-24 15:25
Przecież to nie on protestuje przeciw konstytucji teraz na ulicy...
2020-10-24 14:33
Konstytucja ta zostala przyjeta przez narod polski w powszechnym gloslowaniu. Nie pamietasz tego? Ja pamietam doskonale. Wiec wara ci, pissowczyku, od woli narodu.
2020-10-23 19:14
Najważniejsze jest mieć jakiś cel w życiu.
2020-10-23 19:14
kręcą cię zdeformowane płody?
2020-10-23 19:26
Widzę że twoim celem jest nienawiść do ludzi. Lubisz patrzeć na cudze cierpienie i nieszczęście, co?
2020-10-23 20:42
Ale zwolennikiem eutanazji też nie jestem
2020-10-23 21:39
oczywiście, że lubisz. często googlasz zdeformowane płody?
2020-10-23 21:53
może być usprawiedliwiem do pozbawiania innej ludzkiej istoty prawa do życia
2020-10-23 19:35
No rzeczywiście, doskonale Pan wie o co walczymy. Cieplutko pozdrawiam!!!!!!!!!!
2020-10-23 19:44
To co wtedy ?
2020-10-24 12:01
Hehe to wtedy jest jeszcze inny wojak w peruce i też powalczy
2020-10-23 19:59
I cyk 60 gr wpadło. Może postawię Ci obiad żebyś chociaż do końca weekendu nic nie pisał?
2020-10-23 21:34
Wystarczy 3 razy w tygodniu, wyjdę wtedy na spacer albo do kina. Wystarczy zmienić mu pieluchy, odessać flegmę z płuc, wyklepać plecy, podać jedzenie przez sondę. Pestka, w końcu to tylko czternastolatek
2020-10-24 09:05
to zbij je - przecież dla ciebie to żadna różnica, czy zabijesz teraz, czy w łonie matki
2020-10-24 09:26
Nie zabiłam go choć mogłam, zapytałam czy się nim czasem zaopiekujesz? Czy jednak boisz się pobrudzić ręce?
2020-10-26 09:50
mialas sile na sex bez zabezpieczenia wiec teraz mniej sile na to jaką dostała dorge zycia a nie pozbawiaj syna smierci dopoki Pan nie zdecyduje by go zabrac
2020-10-23 22:43
To ich sprawa czy je zabija czy nie.
2020-10-23 22:56
2020-10-26 09:49
walcza by zabijac , szatan wcielony prawa Mojzesza mowia kto moze odbierac komus zycie ,opentane zlo jestescie niestety, i nie wasza macica tylko Stworcy Boga ktory dal prawa stosowane od 2000 lat w chrzescijanstwie a jak wam sie nie podoba to won do turcji i muzulmanow tam dopiero przy 7 mezow zobaczycie co to jest rodzenie !
2020-10-23 19:14
2020-10-23 21:30
2020-10-24 09:30
2020-10-24 09:35
sądzę, że to kot tym kieruje
2020-10-24 11:24
Kot jest niewinny!
2020-10-24 09:28
Wystarczy kogoś zrownac z karaluchem i można z nim robić co się chce? To się nazywa: przemoc, nagonka, groźby karalne-anarchistyczne, komunistyczne warcholstwo.
2020-10-24 22:57
jestem anarchistą i co mi zrobisz, faszolu?
2020-10-24 09:39
2020-10-24 10:40
Biura poselskie są często w biurowcach, gdzie pracują też inni ludzie. A akurat posłowie pojawiają się tam zazwyczaj najrzadziej
2020-10-24 11:27
i**oto smog nas dusi a ty chcesz jeszcze palić opony ?? protestuj ale nie dewastuj i nie niszcz wspólnego dobra , ludzie na Białorusi w czasie protestów stając na ławkach zdejmowali buty i zaraz po zakończeniu sprzątali
i**oto smog nas dusi a ty chcesz jeszcze palić opony ?? protestuj ale nie dewastuj i nie niszcz wspólnego dobra , ludzie na Białorusi w czasie protestów stając na ławkach zdejmowali buty i zaraz po zakończeniu sprzątali po sobie, w Hong Kongu zanim rozpoczęły się pierwsze protesty zorganizowano pojemniki na segregowane śmieci i nikt nie zdeptał metra trawników , w Polsce dzicz demoluje na ulicach wszystko co im w łapy wpadnie , pali opony albo rozrzuca obornik...
2020-10-25 21:03
Zdecydowanie ! Słowa Wyp!erd..lać to i tak za mało !
Czas wziąć sprawy w swoje ręce !
2020-10-23 19:15
Powinnismy tam przyjsc w godzinach pracy tych biur
2020-10-24 12:35
I tak ich nigdy tam nie ma. To są biura do wyciągania dodatkowej kasy z budżetu i zatrudniania pociotków. Czy to z jednej czy z drugiej partii
2020-10-25 06:33
2020-10-26 10:28
Nikt nie wygra z kobietą, jestem dumna że jestem kobietą i decyzje w tej sprawie o co walczą dzisiaj polskie kobiet faceci nie powinni się wypowiadać. Przepraszam , ale kobieta wie co to prawdiwe macierzyństwo bo tak ją Bóg stworzył i jakiś tam polotyk czy ksiądz nie ma prawa wypowiadać się w tej sprawie.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.