2021-01-14 07:17
Ci ludzie są teraz kalekami
2021-01-14 07:42
mowa o poprzedniej "pandemi" H1N1 z 2009 i wtedy to były chociaż tradycyjne szczepionki. I nie chodzi o NOPy typu ból po ukłuciu (jak to Polsat i TVN szydzi) tylko m.in. nieuleczalna narkolepsja i to u młodych! Już
mowa o poprzedniej "pandemi" H1N1 z 2009 i wtedy to były chociaż tradycyjne szczepionki. I nie chodzi o NOPy typu ból po ukłuciu (jak to Polsat i TVN szydzi) tylko m.in. nieuleczalna narkolepsja i to u młodych! Już zapomnieliście jak wtedy wszystkie media i "eksperci", jak i dziś, histeryzowali by Kopacz kupiła miliony tamtej szczepionki ? Czy ten portal przypomni jak wtedy nawoływał do zakupu szczepionek?
2021-01-14 09:22
Jak jakaś banda wyjcòw. Co dziennie czytam te wasze wypociny. Dajcie już sobie spokòj i tak was zaszczepią. I nie umrzecie od tego foliarze.
2021-01-14 09:43
Wiem, ze wiekszosci nic nie bedzie ale po co mam ryzykowac przy moim stylu zycia? Najwieksze tlumy widuje jak ktos mnie odwiedzi wiec nie potrzebuje szczepionki
2021-01-14 21:47
pytanie co wolisz
2021-01-14 10:53
problem z prawdą aż tak boli że budzi w tobie kundlu taką agresję?Co próbujesz zaszczekać prawdę?
2021-01-14 10:59
Zastrzyk mnie zrobią i 3 oko mi wyrośnie. Napewno zachoruje i kto mnie pochowa tyle bedzie ofiar szczepionki.Aj waj
2021-01-14 11:10
W końcu ludzie boją się tego, czego nie rozumieją, a antyszczepionkowy tłum z nauką jest na bakier...
2021-01-14 13:19
Zapraszam do siebie, mój wnuczek lat 4 boryka się ze zdrowiem pobyty szpital i lekarz, ciągłe badania. Szczepienie na grużlicę w 1dobie życia każdy niemowlak dostaje i pielęgniarka nie pyta nikogo o zgodę.. NOP i
Zapraszam do siebie, mój wnuczek lat 4 boryka się ze zdrowiem pobyty szpital i lekarz, ciągłe badania. Szczepienie na grużlicę w 1dobie życia każdy niemowlak dostaje i pielęgniarka nie pyta nikogo o zgodę.. NOP i Neutropenia - życie pod kloszem. I co na to powiesz, do jednego kosza wrzucisz każdego kto jest przeciw? Szpital na Zaspie ma wywalone, szczepił niemowlaki w trakcie remontu oddziału bez zachowania bezpieczeństwa.
2021-01-14 13:26
A syna znajomej zaszczepili i nic mu nie jest. I co ty na to? Słowo przeciwko słowu.
2021-01-14 13:26
Przykra prawda. Takie czasy. Na szczęście dla was mają już spay do nosa anty covidovy. Więc problem szczepienia sam się rozwiązał
2021-01-14 21:49
bo takich wnuczków jak twój jest dużo mniej niż ofiar samej choroby
2021-01-14 22:24
Biedny kundelku tak obsmiewaj to jesteś jedynie w stanie to robić
2021-01-14 12:46
Etiologia narkolepsji nie była i nadal nie jest dobrze poznana ale z tego co do tej pory wiadomo to u podłoża leży patologiczny proces autoimmunologiczny - wytworzone przeciwciała niszczą neurony odpowiedzialne za
Etiologia narkolepsji nie była i nadal nie jest dobrze poznana ale z tego co do tej pory wiadomo to u podłoża leży patologiczny proces autoimmunologiczny - wytworzone przeciwciała niszczą neurony odpowiedzialne za wytwarzanie substancji podtrzymującej czuwanie. Te same przeciwciała byłyby wytworzone gdyby Ci ludzie zachorowali na tą grypę i najprawdopodobniej skończyliby również z narkolepsją. Ostatnie badania wykazują, że narkolepsja jest właśnie powikłaniem wirusowej infekcji górnych dróg oddechowych i ma cięższy przebieg jeżeli jest wywołana bezpośrednio przez wirusa niż przez szczepienie. Także tak, możliwe, że co poniektóre osoby będą miały powikłania typu autoimmunologicznego również po obecnych szczepionkach ale oznacza to również, że nie uniknęliby go w przypadku przechorowania COVIDa. Przewagą szczepionki mRNA jest to, że indukuje produkcję jednego specyficznego antygenu a następnie przeciwciała zamiast całego możliwego spektrum odpowiedzi immunologicznej przy obecności żywego wirusa.
2021-01-14 08:28
Stosy trupów, zwały ciał, sterty zwłok - grzmią nagłówki - a 99% artykułów nawet nie odróżnia koronawirusa od covid.
Dlaczego pisze się o "mordowaniu staruszków" w Szwecji chociaż śmiertelność w 2020 nawet nie
Stosy trupów, zwały ciał, sterty zwłok - grzmią nagłówki - a 99% artykułów nawet nie odróżnia koronawirusa od covid.
Dlaczego pisze się o "mordowaniu staruszków" w Szwecji chociaż śmiertelność w 2020 nawet nie zbliżyła się do ciężkiego sezonu grypowego?
Dlaczego bezkarnie straszy się ludzi nie mając ku temu żadnych merytorycznych podstaw - np. "nowa" mutacja była znana już w październiku!
Dlaczego nikt się nie czepia o rekordową śmiertelność w Polsce spowodowaną covido histerią gdzie na jeden zgon stricte covidowy przypada 20-30 zgonów ekstra z innych przyczyn?
Czy ordynator szpitala mówiący wprost w wywiadzie, że tylko 20-30% pacjentów to covid a reszta to np. wyrostek a jedynie pozytywny wynik testu kłamie? W efekcie pacjenci nie mogą się doczekać karetki, czekają zbyt długo na pomoc albo trafiają do nieodpowiednich dla nich szpitali.
Dlaczego można wciskać ludziom kit tylko w jedną stronę? Straszenie covidem jest super, ale jak szczepionkami straszysz to od razu ban, co nie? Chory i zakłamany jest ten świat a oskarża się o to zwykłych ludzi.
2021-01-14 10:13
kiedy i czy w ogóle skonczy się ta paranoja .... ?
Oto jest pytanie
2021-01-14 10:28
Zamknęli wszystko na miesiąc, obywatele nie są d**ilami, więc posłuchali i od prawie roku popijają sobie piwko w pubach jak gdyby nigdy nic.
A u nas Janusze biznesu pilnują, żeby pandemia się czasem nie skończyła.
Tak samo zresztą najpierw antymaseczkowcy, potem antyszczepionkowcy...
2021-01-14 10:55
myślisz pacanie że zamknięcie na miesiac by pomogło coś?Przeceż tu idzie o likwidację wolności gotówki klasy średniej masz bardzo płytki obraz świata
2021-01-14 11:11
A dzięki takim jak Ty, lockdown będzie jeszcze 5 lat...
2021-01-14 12:02
a teraz w Nowej Zelandii jest właśnie lato panowie eksperci..
2021-01-14 12:12
Łatwo się zamknąć jak ma się dookoła ocean - kraju w środku Europy od świata nie odetniesz, zamkniesz się na miesiąc, tydzien później wjedzie kierowca ze wschodu czy zachodu i powtórka z rozrywki.
2021-01-14 21:52
Będzie tak długo glupku jak będzie pasowało tym na górze zwykli ludzie mają znikomy wpływ na to
2021-01-14 13:08
że nie mają nawet 100 zgonów w związku z covid na milion mieszkańców? Wszyscy się zamknęli, nosili maski bla bla ble?
To tacy ja ty robią epidemię z niczego i wmawiają ludziom, że wirus automagicznie zniknie od siedzenia na d... Kilkadziesiąt tysięcy osób już zmarło przez takie myślenie i jak widać żadnych wniosków nikt z tego nie wyciąga.
2021-01-15 02:21
najlepszy znafca od epidemiologi wśród znafców od nieruchomości :)
2021-01-15 10:12
2021-01-17 11:16
i nie wydają kasy na testy, bo mają własnych obywateli w... bardziej niż nasz rząd...po prostu nie podają przyczyn zgonów.
W europie nie ma kraju z poniżej 100 zgonów.
2021-01-14 18:28
2021-01-14 10:27
Ludzie umierają w domach na kwarantannie i w szpitalach...
Przecież COVID to nie zawał.
2021-01-14 21:51
chcesz to się zaszczep, nie to nie. Będziesz musiał sobie sam wykalkulować ryzyko. Prawdopodobieństwo zgonu jest dużo mniejsze po szczepionce niż po zachorowaniu a zachorujemy wszyscy wcześniej czy później. Ten wirus już
chcesz to się zaszczep, nie to nie. Będziesz musiał sobie sam wykalkulować ryzyko. Prawdopodobieństwo zgonu jest dużo mniejsze po szczepionce niż po zachorowaniu a zachorujemy wszyscy wcześniej czy później. Ten wirus już z nami zostanie. A to że jest paranoja to inna sprawa. Zdrowi przejdą choróbsko bez problemu, tym bardziej szczepienie im nie zaszkodzi.
2021-01-15 02:15
Zi0m lepiej wychodzi ci komentowanie artykułów o tematyce mieszkaniowej
2021-01-15 14:06
Media piszą o walce z fejk ńusami, a same wrzucają fotki trumien ofiar trzęsienia ziemi! Zero szacunku! Albo wrzucają video jak reanimują manekina. I to ma być rzetelne dziennikarstwo? Hipokryci jesteście i tyle. Całe media można sobie wsadzić w D.
2021-01-15 19:36
gdybym tylko mógł dałbym Ci 1000 łapek w górę...
Wszystko w punkt!..a puenta równie trafna co smutna.. "Chory i zakłamany jest ten świat a oskarża się o to zwykłych ludzi."..
Ale co zrobić, że ludziom lepiej się żyje w pięknym kłamstwie, niż w trudnej prawdzie... taki właśnie jest Matrix.
2021-01-20 23:46
tylko lecza na covid. Mama miala slabe wyniki i bol glowy i bach lekarka telefonicznie uruchomila akcje covid na bank, procedury i przymusowa kwarantanna. Test wyszedl negatywny, ale do tego czasu mama zamknieta a z nerwow cisnienie orbitalne...
2021-01-14 13:20
Mało tego wtedy też nie było żadnej pandemii i to jest w tym wszystkim najgorsze.
2021-01-14 14:13
wśród zaszczepionych 4 milionów Szwedów było zaledwie kilkaset przypadków (załóżmy że 400 dla łatwiejszych obliczeń) a to daje prawdopodobieństwo 0,1 promila. Podczas gdy choróbsko jest dużo groźniejsze. W przypadku
wśród zaszczepionych 4 milionów Szwedów było zaledwie kilkaset przypadków (załóżmy że 400 dla łatwiejszych obliczeń) a to daje prawdopodobieństwo 0,1 promila. Podczas gdy choróbsko jest dużo groźniejsze. W przypadku korony to jakieś 2% zgonów czyli jakieś 2000 razy większe ryzyko. Mimo wszystko wolałbym się zaszczepić bo korona i tak dopadnie każdego, tak jak grypa. Ci którzy korone przechodzą łagodnie, szczepionki nawet nie poczują. Ci którzy po szczepionce będą mieli problemy to po chorobie mieliby je dużo większe. Natomiast nie narzucałbym tego wszystkim. Dla chętnych.
2021-01-14 15:04
Kilkaset to mowa chyba o całym świecie.
2021-01-14 21:46
tym bardziej w porównaniu z ryzykiem zgonu po samej chorobie
2021-01-15 13:24
nie używaj matematyki i logiki w dyskusji z tymi co wiedzą lepiej, to nie działa bo na pewno złe, niezrozumiałe i "ło matko dohtory jadą"
2021-01-14 16:30
poza tym ciężkie powikłania 1 na 100 000 przypadków to trochę mniej niż 2 do 100 w przypadku covida...
2021-01-15 07:10
Morawiecki powiedział w tv że gwarantuje że szczepionki są bezpieczne dla ludzi
2021-01-14 07:23
Covid zastąpił grypę. Zarówno choroba jaki i szczepionki. Biznes o nieznanym dotąd zasięgu. Operacja na skalę światową przygotowana w każdym detalu :)) Nobel z ekonomii, socjologii i nauk biznesowych dla pomysłodawców i realizatorów. Takim należy stawiać pomniki
2021-01-14 07:51
PZH podaje że zwyczajowo mieliśmy po 5mln przypadków grypy sezonowej. A teraz 5mln wyparowało i zastąpiono 1,2 mln zakażen Covidem. Cud się wydarzył alleluja !!! A może patent na szczepionki na grypę wygasł wiec trzeba było przedefiniować business
2021-01-14 09:42
No i to są właśnie fake newsy.
Po pierwsze nie żadne 5 mln tylko okolice 3 mln.
Po drugie chyba logiczne, że przy dystansie społecznym, maseczkach, mniejszej ilości kontaktów mniej ludzi zachoruje na grypę?
2021-01-14 09:52
Ale na covid ludzie chorują bo nie noszą masek, nie utrzymują dystansu itd. Na grypę się nie choruje bo ludzie noszą, maski trzymają dystans itd. Dopasowujecie swoje teorie jak wam się podoba i oczywiście to nie fake news.
2021-01-14 10:08
I jeszcze jedno - grypa nie zniknęła. Jest po prostu 2-4 krotnie mniej zachorowań niż w poprzednich latach. Wystarczy wejść na raporty PZH ale dla tych 'wyłącz tv, włącz myślenie' to już za trudne. Lepiej wejść na Youtube i tam mądre głowy powiedzą, że grypy nie ma, że Bill Gates, że spisek, że plandemia itd.
2021-01-14 10:29
Na COVID chorują, bo nie wszyscy noszą maski.
Na grypę chorują mniej, bo więcej ludzi nosi maski niż w zeszłym sezonie.
Co w tym trudnego?
2021-01-14 11:42
Trudne jest dla mnie zrozumienie sprzeczności. Ciemny lud ma problem z logiką to i dla nich nie ma nic trudnego.
2021-01-14 10:01
on jest z tych co "włącza myślenie" ale jakoś mu to topornie idzie
2021-01-14 11:31
Jakie 5 mln !!!??? Co ty za bzdety wypisujesz.Ok 2-3 mln potwierdzonych.
2021-01-14 13:43
Ok. 3 mln rocznie choruje na grypę, w tym roku jest prawie milion. Jak sie nie znasz platfusie to się nie wypowiadaj. Jest mniej, bo skoro maseczki chronią przed covidem, to przed grypa też. Bałwan platfusowy i tyle.
2021-01-17 01:16
2021-01-17 01:14
2021-01-14 21:57
wg ciebie takie rzeczy się nie zdarzają? Ja wiem że wszystkich dopadła ogólna paranoja i przesadzanie na każdym kroku, ale to nie zmienia faktu że wirus istnieje. Nie uważam że wszyscy winni się szczepić, to powinno być
wg ciebie takie rzeczy się nie zdarzają? Ja wiem że wszystkich dopadła ogólna paranoja i przesadzanie na każdym kroku, ale to nie zmienia faktu że wirus istnieje. Nie uważam że wszyscy winni się szczepić, to powinno być dla chętnych. Niemniej twierdzenie o jakiś wielkich wpływach ekonomicznych jest bzdurą bo ogólnie wpływy z gospodarki spadają. To że kilka firm farmaceutycznych zyska nic nie zmienia bo to mały pryszcz przy całej gospodarce.
2021-01-16 11:32
2021-01-17 23:48
Zgadza się, to zbrodnicza ustawka ale zamiast pomników należy postawić szubienice.
2021-01-14 07:28
Nigdy by nas przecież nie okłamali że: 1. w Polsce nie ma więzień CIA, 2. że w Iraku jest broń biologiczna, 3. świńska grypa H1N1 w 2009 roku zmiecie Polaków z powierzchni ziemi bo Kopaczowa nie zamówiła szczepionek..
2021-01-14 07:58
2021-01-14 08:35
i o tym, że mieliśmy mieć podział na strefy zamiast narodowej kwary i jeszcze długo by wymieniać. Te szczepionki to taki sam kit jak te maski, dystanse, dezynfekcje czy lockdowny - wuja będziecie mieli a nie normalność
i o tym, że mieliśmy mieć podział na strefy zamiast narodowej kwary i jeszcze długo by wymieniać. Te szczepionki to taki sam kit jak te maski, dystanse, dezynfekcje czy lockdowny - wuja będziecie mieli a nie normalność dzięki nim, będą kolejne wersje, wariacje, mutacje i będziecie się szczepić i poginać w maskach do końca życia.
Przecież już teraz robią grunt pod to ,minister powiedział "optymistycznie szczepionka wystarczy na dwa lata", będzie to samo co z innymi remediami tylko do głupich komunałów w stylu "to dlatego, że nie nosiłeś maski", "to dlatego że nie siedziałeś w domu" dojdzie "to dlatego, że się nie szczepiłeś" - strach się najlepiej sprzedaje i stąd to wszystko.
2021-01-14 13:29
I już w drugim zdaniu pokazujesz, jak bardzo nie rozumiesz. Szczepionka mRNA celuje w białko. Mutacja nie ma znaczenia.
2021-01-14 10:31
Sprawdzaj obie strony, tylko w badaniach, a nie na Facebookowych kółkach świrów...
2021-01-15 14:09
I jeszcze jest oddajniony fakt, o tym, że niby Vietnamski okręt zaatakował USA i ta musiała wypowiedzieć im wojnę. Wtedy to była teoria spiskowa, a teraz jest to odtajniony fakt z tamtych czasów.
Niestety fejk
I jeszcze jest oddajniony fakt, o tym, że niby Vietnamski okręt zaatakował USA i ta musiała wypowiedzieć im wojnę. Wtedy to była teoria spiskowa, a teraz jest to odtajniony fakt z tamtych czasów.
Niestety fejk njusami jesteśmy oblewani z każdej strony. Sami siebie, media nas, my media, media rząd, a rząd nas i media.
Prawdę już ciężko wyłapać.
2021-01-14 07:29
"Wikileaks: Jak Pfizer dogadał się z Nigerią w sprawie eksperymentów Trovanem na dzieciach" ???
2021-01-14 08:04
Bo nawet ostatnio Pfizer zapłacił jedną z najwyższych kar za oszustwa w reklamach leków - kara na kwotę UWAGA aż 2,3 miliarda USD. I ja mam zaufać takiej firmie i wstrzykiwać w ciało ich eksperymentalne preparaty? HAHHA wolne żarty
2021-01-14 08:19
Ludzie serio wierzą w takie bzdury? XDD
2021-01-14 11:35
co komentarz to arcydzielo XD Czlowiek Bizon sie chowa....
2021-01-14 15:10
to niebieskie tabletki tego samego koncernu łykają garściami i nic im nie przeszkadza. Motywacja to klucz do sukcesu.
2021-01-19 09:29
Pewnie ci z maseczką na śmiercionośnego wirusa...
2021-01-14 09:05
2,3 mln kobiet w Kenii padło ofiarą szczepień wywołujących bezpłodność. Oficjalnie powodem było szczepienie przeciwko tężcowi. Akcję finansowały oraz koordynowały WHO i unicef.
Opinia została zablokowana przez moderatora
2021-01-14 12:57
czy tylko cytujesz strony z teoriami spiskowymi?
2021-01-14 13:43
Jest taki?
Inna teoria spiskowa z płaskiej ziemi
"Historia zaczyna się w kwietniu 1996 roku. Pfizer wspólnie ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO) zaoferował darmową pomoc stanowi Kano w związku z pojawieniem
Jest taki?
Inna teoria spiskowa z płaskiej ziemi
"Historia zaczyna się w kwietniu 1996 roku. Pfizer wspólnie ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO) zaoferował darmową pomoc stanowi Kano w związku z pojawieniem się ognisk zapalenia opon mózgowych, które doprowadziło do śmierci 3 tysięcy osób. W rezultacie Pfizer dostarczył jeszcze nieprzebadany lek o nazwie Trovan Floxacin."
2021-01-14 15:13
Nie wiesz co trzeba zrobić aby cokolwiek udowodnić a zabierasz się za komentowanie takich spraw?
2021-01-14 22:27
CNN nie powiedział to sprawy nie ma tak baranie? Że też ja nie wiedziałem że to takie proste
2021-01-17 23:14
nie dyskutowac z trollem. nie dawac mu pozywki
2021-01-14 10:12
czego to ludzie nie wymyślą??????
2021-01-14 07:29
Skoro jest takie parcie i ciśnienie na szczepienia to coś musi być na rzeczy. Ja jestem w grupie 4 więc poczekam sobie spokojnie. Jeśli będą kazali się zaszczepić albo pojechać do gułagu to wiadomo zaszczepię się, nie
Skoro jest takie parcie i ciśnienie na szczepienia to coś musi być na rzeczy. Ja jestem w grupie 4 więc poczekam sobie spokojnie. Jeśli będą kazali się zaszczepić albo pojechać do gułagu to wiadomo zaszczepię się, nie będę miał wyboru. Moje obawy są takie, że szczepionki mRNA nie były do tej pory używane na ludziach i nie znamy tak naprawdę ich wpływu na nas za 10 lat. Ja jestem młody więc podejmuję ryzyko przechorowania COVID ale ludziom starszym po 70 r. ż. to nie stoi nic na przeszkodzie i tak nie sprawdzimy w większości co się za 10 lat z nimi stanie nie wpłynie to na ich rozrodczość ;) A co do płodności to eksperci oczywiście nie mogą na ten temat nic powiedzieć bo szczepionkę wypuścili nie dawno więc kilka miesięcy o niczym nie powie. Póki co w Polsce nie ma obowiązku bycia zaszczepionym na żadną chorobę. W zakładach spożywczych pracuje dziesiątki tysięcy ludzi z Ukrainy, którzy nie są szczepieni na odrę i co jakiś czas na nią chorują. Nikt nie może nikomu zakazać życia bez szczepienia w Polsce. Na razie. I niech tak pozostanie. Także niech się szczepi kto chce a zdrowi i młodzi niech czekają w kolejce i nie wpychają się przed celebrytami ;)
2021-01-14 09:11
a za dziesięc lat nikt nie bedzie powiązywał skutków ze szczepionką
2021-01-14 13:10
jak umrzesz po 80-ce to też w wyniku działania szczepionki.
2021-01-14 12:11
i bardzo dobrze, przynajmniej ja sie szybciej zaszczepie :)
2021-01-14 13:09
W Polsce jest dużo obowiązkowych szczepionek, które zapewne otrzymałeś w dzieciństwie. Badania nad szczepionkami mRNA na ludziach były prowadzone właśnie gdzieś tak od 10 lat a na zwierzętach laboratoryjnych jeszcze dłużej (sam pomysł takiej szczepionki ma jakieś 30 lat), zarówno badani ludzie jak i szczury rozmnażały się bez problemu.
2021-01-14 13:48
Mylisz się sołtys. mRNA badano na ludziach w małych grupach, nigdy na taką skalę, nigdy wcześniej ich nie stosowano. W Polsce są szczepionki obowiązkowe (jako dziecko) ale np. jak przyjechałeś z innego kraju bądź jesteś
Mylisz się sołtys. mRNA badano na ludziach w małych grupach, nigdy na taką skalę, nigdy wcześniej ich nie stosowano. W Polsce są szczepionki obowiązkowe (jako dziecko) ale np. jak przyjechałeś z innego kraju bądź jesteś Cyganem i się nie zaszczepiłeś to nikt do tego Cię nie zmusi (vide wspomniani przeze mnie Ukraińcy w Polsce). Ba! nikt tego nie sprawdza. Także więcej czytania ze zrozumieniem sołtysie.
2021-01-14 15:21
na całych populacjach? Na tym polegają właśnie badania, że się sprawdza najpierw na małej grupie odpowiednio reprezentującej całą populację.
Jeśli się przyjeżdża pracować na łopacie to nie, nie sprawdza się
na całych populacjach? Na tym polegają właśnie badania, że się sprawdza najpierw na małej grupie odpowiednio reprezentującej całą populację.
Jeśli się przyjeżdża pracować na łopacie to nie, nie sprawdza się ani nie szczepi ale, wyobraź sobie, są takie zawody gdzie nie tylko potrzebne jest udowodnienie przebycia takiego szczepienia ale i wykonuje się je obowiązkowo jako warunek zatrudnienia.
2021-01-14 16:00
Tak, te zawody to służby medyczne i weterynaryjne. Jeśli mylę się proszę mnie poprawić. Kto oprócz weterynarzy i medyków jest szczepiony przymusowo i kto to sprawdza? Sołtys musisz w dalszym ciągu wrócić do podstaw czytania ze zrozumieniem i nie unoś się tutaj tak. :)
2021-01-14 19:46
nie jestem Twoją prywatną Wikipedią. Na dodatek to Ty pisałeś, że nikogo dorosłego nie można zmusić do obowiązkowego szczepienia po czym sam stwierdzasz, że służby medyczne i weterynaryjne jednak temu podlegają. To jak
nie jestem Twoją prywatną Wikipedią. Na dodatek to Ty pisałeś, że nikogo dorosłego nie można zmusić do obowiązkowego szczepienia po czym sam stwierdzasz, że służby medyczne i weterynaryjne jednak temu podlegają. To jak to jest w końcu według Ciebie?
Poszukaj sobie także ustawy, która mówi w jaki sposób Minister Zdrowia RP może po prostu rozporządzeniem wprowadzać obowiązkowe szczepienia dla dowolnej grupy osób dorosłych, wystarczy racjonalne uzasadnienie.
2021-01-14 21:54
Minister zdrowia może w odniesieniu do mnie pokiwac palcem w bucie
2021-01-14 22:06
Ale Ty butny jeleń jesteś. Mówię, że wg mnie wolnych ludzi nie można zmuszać ustawą do szczepienia. Są obowiązki oczywiście w Polsce dzieci szczepić ale jak urodzisz dziecko w UK i przywieziesz je tu to nie musisz je
Ale Ty butny jeleń jesteś. Mówię, że wg mnie wolnych ludzi nie można zmuszać ustawą do szczepienia. Są obowiązki oczywiście w Polsce dzieci szczepić ale jak urodzisz dziecko w UK i przywieziesz je tu to nie musisz je zaszczepiać.
Ba! państwo nie ma siły niektórych dzieci zaszczepić bo ich rodzice są antyszczepami i co zrobisz? Właśnie o tym mówi m.in rozporządzenie ministra zdrowia 1 z dnia 18 sierpnia 2011 r.w sprawie obowiązkowych szczepień ochronnych. Także jak jesteś taki mądry i chcesz dyskutować to się naucz czegoś i argumenty jakieś posiadaj.
2021-01-14 13:23
też szerzy fejk newsy?
"...Jeśli chodzi o SARS CoV-2, messenger RNA (mRNA) ma spowodować ekspresję genów człowieka w kierunku wytwarzania antygenu podobnego do kolca SARS CoV-2 .() Już w
2000 roku
też szerzy fejk newsy?
"...Jeśli chodzi o SARS CoV-2, messenger RNA (mRNA) ma spowodować ekspresję genów człowieka w kierunku wytwarzania antygenu podobnego do kolca SARS CoV-2 .() Już w
2000 roku amerykański odpowiednik Polskiej Akademii Nauk stwierdził, że ekspresja genów jest dużym zagrożeniem. Nawet genetycznie modyfikowana żywność może powodować
taki proces u człowieka. Tutaj mamy ekspresję umyślną. W związku z powyższym organizm wytworzy antygen podobny do kolca czy identyczny z kolcem wirusa, a na niego
oczekiwany jest wysiew, uruchomienie przeciwciał w postaci limfocytów odporności. Nie wiemy, jakie będą tego następstwa, bo nie ma żadnych badań na ten temat. Firma, która to
tak mocno promuje, zupełnie niedawno zapłaciła jedną z najwyższych kar na świecie, ponad 2 miliardy dolarów za fałszywą reklamę produktu, który nie spełniał podawanych w
reklamie kryteriów. A więc, po pierwsze, nie wiemy, czy to szkodzi i jak szkodzi relacjonował epidemiolog..."
2021-01-14 14:11
jakie wyksztalcenie kierunkowe ma Pan Halat?
2021-01-14 14:16
lekarz, epidemiolog, po studiach w latach 70tych wiele lat leczył choroby zakaźne w Afryce
2021-01-14 14:42
"Jest autorem felietonów pt. Spróbuj pomyśleć w Radiu Maryja oraz publicystą Telewizji Trwam."
"Uznaje żywność modyfikowaną genetycznie za współczesną broń masowego rażenia"
2021-01-14 14:50
no tak, bo gdyby pisał dla Wyborczej to byłby wiarygodny :D
2021-01-14 16:31
nie, bylby wiarygodny gdyby NIE pisal dla Radja Maryja i TV Trwam :D
2021-01-14 15:26
że mRNA kodujące jedno białko wirusowe, nie jest w stanie wywołać ekspresji genów człowieka. Ekspresji podlega jedynie ten dostarczony fragment, na podstawie którego wytworzone zostaje białko i tyle, ludzkie DNA i RNA działa tak jak działało bo nie ma w szczepionce żadnej zawartości, która mogłaby na nie wpływać.
2021-01-14 16:14
Co to ma do osoby dr Hałata? Ty ekspercie z Koziej Wólki nikt yu nie mówi o transkrypcjach z mRNA na nasze DNA tylko o ewentualnych powikłaniach tego. O to czy powstaje tylko i wyłącznie spike a nie jakieś produkty uboczne.
2021-01-14 19:52
że jak to zostało napisane w poście, na który odpisałem, dr Hałat twierdzi, że ... messenger RNA (mRNA) ma spowodować ekspresję genów człowieka w kierunku wytwarzania antygenu podobnego do kolca SARS CoV-2.
że jak to zostało napisane w poście, na który odpisałem, dr Hałat twierdzi, że ... messenger RNA (mRNA) ma spowodować ekspresję genów człowieka w kierunku wytwarzania antygenu podobnego do kolca SARS CoV-2.
mRNA nie powoduje ekspresji żadnych genów człowieka, ekspresji podlega dostarczony genom a nie jest on pochodzenia ludzkiego. Samo takie stwierdzenie skreśla ten Twój autorytet z jakiejkolwiek naukowej dyskusji, nie da się dyskutować z kimś, kto nie zna podstaw genetyki.
2021-01-14 22:13
To co mówisz to są założenia teoretyczne. W praktyce jest multum środków, które wpływają na nasze DNA i je modyfikują. Jednym z nich są wirusy np. wirusy RNA ! Ja mówię o prawdopodobieństwach a Ty coś zgooglałeś i udajesz eksperta :) proszę Cię kto Cię uczył podstaw i gdzie? z polibudy na pewno nie jesteś :)
2021-01-17 23:19
zapewne będac tak jak nasi rządzący po melioracjach, udzielasz sie wszędzie i na każdy temat, chodząca alfa i omega, wie tyle ile zje, więc chodzi powtarza zasłyszane wiesci z mainstreamu albo własne przemyślenia z nasiadówki na kiblu.
2021-01-14 16:21
Czy tylko robił wywiady?
2021-01-14 22:30
Simon Gut Grzesiowski robili? Czy tylko kasę wzięli za naganianie?
2021-01-15 15:44
Kupisz kwit nie martw się już oferują w necie
2021-01-15 16:09
to znaczy że to spisek producentów mydła
2021-01-14 07:31
pielegniarki z Porto w Portugalii, Tiffany co na wizji odpadła 10 min po zaszczepieniu (do dziś słuch po niej zaginał), 32-letnia lekarka z Meksyku leży na OIOMie z zapaleniem rdzenia kręgowego (będzie "warzywem" do
pielegniarki z Porto w Portugalii, Tiffany co na wizji odpadła 10 min po zaszczepieniu (do dziś słuch po niej zaginał), 32-letnia lekarka z Meksyku leży na OIOMie z zapaleniem rdzenia kręgowego (będzie "warzywem" do końca życia?). Juz nie wspomne o innych np w Izraelu - starszy Pan umarł kilka godzin po szczepieniu. W Szwecji 85-letni Pan również umarł na drugi dzień po szczepieniu. Super szczepionka, która "chroni" przed covidem, że albo wyjeżdżasz nogami do przodu, albo masz powikłania gorsze od covid-19, gdzie 90% przechodzi bezobjawowo. A to tylko wierzchołek góry lodowej - przypadki, których nie udało się zatuszować i co zobaczymy jakie choroby i wady gen wyjdą za 10 lat. Dziękuję nie mam więcej pytań
2021-01-14 07:40
Ten portal nie ma pewnie rzeczowych faktów na temat tej pani więc jak mógłby rzetelnie to opisać.
2021-01-14 09:18
Trzeba mieć naprawdę niskie iq żeby podawać przykład Tiffany, która ma się dobrze, a przez filmik wręcz stała się gwiazdą i udziela wywiadów. Waszą cała wiedzę opieracie na fejkowej stronie z memoriałem napisanym
Trzeba mieć naprawdę niskie iq żeby podawać przykład Tiffany, która ma się dobrze, a przez filmik wręcz stała się gwiazdą i udziela wywiadów. Waszą cała wiedzę opieracie na fejkowej stronie z memoriałem napisanym połamanym angielskim (takim jakby rusek wrzucił do translatora). Reszty nawet nie chce mi się sprawdzać, zapewne albo te przypadki się nie wydarzyły albo kogoś potrącił samochód.
2021-01-14 13:17
że jakiś 85-letni dziadek w Szwecji zmarł 2 dni po szczepionce. Przecież to jest kardynalny dowód na to, że szczepionka zabija, bo gdyby nie ona to pewnie żyłby kolejne 85 lat. Ja wiem, że nie wszyscy ludzie muszą być super inteligentni ale odporność na naukowe dowody co poniektórych osobników jest wręcz nie do uwierzenia.
2021-01-16 23:51
to niespodziewanie zabija go super groźny wirus, inaczej żyłby kolejne 85 lat
2021-01-14 15:43
2021-01-15 15:48
Jej pogrzeb był 2tygodnie temu
2021-01-14 09:57
Tylko dziś zmarły mi 3 osoby chore na COVID, jedna leżała na respiratorze od 3 tygodni, druga tylko 3 dni. Śmierć wygląda bardzo podobnie, pacjent dusi się i nawet jak pompuję mu tlen to nie pomaga. Mój najmłodszy
Tylko dziś zmarły mi 3 osoby chore na COVID, jedna leżała na respiratorze od 3 tygodni, druga tylko 3 dni. Śmierć wygląda bardzo podobnie, pacjent dusi się i nawet jak pompuję mu tlen to nie pomaga. Mój najmłodszy pacjent, który zmarł miał 38 lat. Kilku 30-latków przeżyło, ale właściwie niewiele to zmienia, że już nie mają wirusa, bo płuc też już nie mają i duszą się powoli od kilku miesięcy czekając na przeszczep. Mój oddział jest jednym z wielu, w których codziennie się to dzieje. Masz jeszcze jakieś pytania o szczepienia?
2021-01-14 10:24
Dlaczego personel medyczny wchodzi do izolatek z pacjentami pozytywnymi, nie używając środków ochrony osobistej?
2021-01-15 10:17
2021-01-14 10:44
2021-01-14 13:35
Dowodzi to tego, że nie jesteś w stanie ze zrozumieniem przeczytać kilku komentarzy pod rząd. To jest odpowiedź na komentarz wyżej, jak to covid jest miłą i bezobjawową choróbką.
2021-01-14 11:47
Skoro nie umiecie leczyć ludzi to umierają. Prosta odpowiedz! Weźcie się w końcu do roboty!
2021-01-14 15:45
Dobrze ktoś napisał tu o tej parafii z Redy i smiertelnosci podobnej jak w 2019
2021-01-14 15:48
Wsród moich 200 znajomych nikt nie zmarł na Covid. Poosłowie 460 wiekszosć powyzej 50+ więc grupa ryzyka i też nawet 2 % tj 9 z nich nie zmarło. To dla mnie dowód - to co widze własnymi oczami wśrod ludzi których znam a
Wsród moich 200 znajomych nikt nie zmarł na Covid. Poosłowie 460 wiekszosć powyzej 50+ więc grupa ryzyka i też nawet 2 % tj 9 z nich nie zmarło. To dla mnie dowód - to co widze własnymi oczami wśrod ludzi których znam a nie opowiastki z jakieś oddziału albo pokazywanie fejk ciężarówek z Bergamo. Ludzie oceniajcie fakty na bazie własnego otoczenia i ludzi których znacie na żywo bo wszystkie te media i straszne historyjki w neciebywają mocno naciągane bo jest sporo osób które nieźle zarabiają na podtrzymywaniu pandemii
2021-01-14 19:34
dlatego argument 50+ w sejmie jest średni, aczkolwiek kilku tych starszych z różnych kadencji zmarło...
2021-01-15 10:36
ilu miało inne choroby. Podsumuj, wyciągnij średnią, medianę, dominantę a potem komentuj..
2021-01-15 10:35
od wczoraj w akademii w stanach cięzkich. Dla mnie smierć nawet jednej osoby, która powinna jeszcze żyć, jest stratą. To co pisze osoba o oddziale kowidowy, to cała prawda. Ciężko umierają ci o zostali zakażeni i w
od wczoraj w akademii w stanach cięzkich. Dla mnie smierć nawet jednej osoby, która powinna jeszcze żyć, jest stratą. To co pisze osoba o oddziale kowidowy, to cała prawda. Ciężko umierają ci o zostali zakażeni i w danym momencie byli słabsi.Widok jest okropny, pakowanie ciała do metalowej trumny to tez nie łatwa sprawa albo dzwonienie, że matka czy mąż zmarł, bez pożegnania, bez modlitwy, bez niczego. Kto tego nie widzi, kogo to nie dotknęło, ten nie rozumie niczego w kwestii kowidu. Do tego, wszyscy mądrzy, którzy przeszli "bezobjawowo"...otóż objawy przyjdą...płuca, serce, stawy..odezwą sie wkrótce a części do przeszczepów..brak.
2021-01-15 15:51
Tak nastepny pfizerowy troll
2021-01-15 15:49
Ile dostajesz za pisanie tych bzdetów trolu
2021-01-14 10:04
a wstrząsu anafilaktycznego możesz dostac po użądleniu osy lub posmarowaniu sie nawet kremem na hemoroidy! - nie wierzysz? przeczytaj ulotke dowolnego leku
2021-01-14 10:12
Pisało o tym trojmiasto przy okazji raportu z dopuszczenia szczepionki do obrotu. A WHO twierdziło, że śmiertelonść to ponad 12% - i to jest dopiero prawdziwe źródło fakenewsów
2021-01-14 11:39
2021-01-14 18:35
Podasz źródło? Np. tytuł artykułu
2021-01-14 11:37
wpadl pod samochod
2021-01-14 12:38
Gdybys nie zauwazyl to podajesz pojedyncze przypadki, nie wykluczone, ze byly zakazone koronawirusem w czasie szczepienia chociaz jeszcze o tym nie wiedzialy. Moja siostra zaszczepila sie kiedys przeciwko grypie
Gdybys nie zauwazyl to podajesz pojedyncze przypadki, nie wykluczone, ze byly zakazone koronawirusem w czasie szczepienia chociaz jeszcze o tym nie wiedzialy. Moja siostra zaszczepila sie kiedys przeciwko grypie nastepnego dnia okazalo sie, ze byla juz zarazona grypa i nie powinna byla sie szczepic, ale kto wie ze jest zarazony/zakazony skoro nie ma jeszcze objawow.
2021-01-14 23:39
A Janda!?
2021-01-15 15:52
Janda zgarnęła kasę od Pfizera to była reklama
2021-01-16 11:39
Podobno na Alasce Bałwan po zaszczepieniu RNA zaczął mówić ludzkim głosem a suka psa urodziła ludzkie dziecko. Dlaczemu media ukrywają przed nami te fakty???!!!
2021-01-14 07:34
nieznane sa ich ich długookresowe skutki i że jest ryzyko chorób autoimmunologicznych. Czy mogę tu wkleić tekst źrodłowy po angielsku czy moderator znów skasuje jak przedwczoraj????
2021-01-14 07:40
niestety 3miasto nie pozwala wklejać linków, gdzie znaleźć rzeczony tekst z JP?
2021-01-14 13:25
Opinia została zablokowana przez moderatora
2021-01-14 12:09
a moze zamiast gazet przeczytaloby sie Journal of Biomedical Science?
2021-01-14 13:36
jeżeli cytujesz JP a nie naukowe zródło z dziedziny medycyny.
2021-01-14 13:50
uuu antysemityzm
2021-01-14 14:13
2021-01-14 14:14
pewnie operuje wyrostek na podstawie filmikow na YT :D
2021-01-14 14:21
może chociaż wybitny lekarz poda jakiś link do Short Communications Elseviera?
2021-01-14 07:34
A czy nasi eksperci walczący z fakenewsami osobiście sprawdzili chociaż jeden z tych fakenewsów czy tylko opierają się na takiej samej zasadzie jak wyznawcy teorii spiskowych, tzn. "mój kolega ekspert zna eksperta w USA,
A czy nasi eksperci walczący z fakenewsami osobiście sprawdzili chociaż jeden z tych fakenewsów czy tylko opierają się na takiej samej zasadzie jak wyznawcy teorii spiskowych, tzn. "mój kolega ekspert zna eksperta w USA, który twierdzi, że w szczepionce nie ma chipa". Gwarantuje wam, że żaden z tych cytowanych ekspertów nie zrobił niczego osobiście. A argument typu: "wszystkie składniki są wymienione w ulotce i nie ma możliwości aby skład był inny niż to opisuje ulotka" to już jest po prostu świadectwo i**otyzmu takiego eksperta - do niedawna nie było tygodnia aby GIS nie wycofywał z rynku leku za niezgodność składu z deklaracją.
2021-01-14 11:11
proszę napisz, że jesteś botem, bo człowiek nie mógłby być takim dzbanem jak ty
2021-01-14 12:32
Nie jestem botem. Po prostu nie wierzę ani w teorie spiskowe ani ekspertom powtarzającym ślepo tezy innych ekspertów. Każdy przełom w nauce czy wielkie odkrycie wiązało się z tym, że naukowiec wyszedł przed szereg i
Nie jestem botem. Po prostu nie wierzę ani w teorie spiskowe ani ekspertom powtarzającym ślepo tezy innych ekspertów. Każdy przełom w nauce czy wielkie odkrycie wiązało się z tym, że naukowiec wyszedł przed szereg i głosił tezy często sprzeczne z mainstreamem. Eksperci, którzy jedynie głoszą tezy innych ekspertów a sami ich nie weryfikują niczym nie różnią się od foliarzy powtarzających bzdury innych foliarzy. Metoda naukowa zakłada, że teza czy eksperyment MUSI być weryfikowany przez innych, niezależnych naukowców.
2021-01-14 13:27
są z wykształcenia pedagogami, technikami melioracji i specjalistami od prawa bankowego
2021-01-14 07:36
dzień bez reklamy szczepionek na tym portalu to dzień stracony. A i tak się nie zaszczepię bo skoro producent nie chce ponosić odpowiedzialności finansowej za swój preparat to zamyka to temat.
2021-01-14 08:52
To może szanowny portal dla równowagi opublikuje artykuły lub wywiady z naukowcami, którzy mają negatywne zdanie w sprawie szczepionek? A takich wcale nie brakuje. Czy tak wygląda rzetelne dziennikarstwo?
2021-01-14 09:34
A może są w korzystnej dla siebie sytuacji finansowej - jak nasz "wielki" doktor Simon...
2021-01-15 10:56
Nie ma to jak nazwać normlanyhc lduzi, nie powtarzających bredni "propagandąproszczepionkową" Propagadnę opowiadają idioci, którzy wierząw szkodliwość szczepień.
2021-01-15 15:59
normalnych ludzi czyli jakich dzbanie?Agitatorów?Jeżeli ktoś bierze kasę to jest naganiaczem jeśli jest napisane że szczepionka jest w fazie testów a ktoś zapewnia że jest super bezpieczna to po prostu kłamie
2021-01-14 11:12
skąd tylu płaskomózgów i degeneratów intelektualnych na tym portalu?
2021-01-14 18:07
2021-01-14 11:40
a kto Ci powiedzial ze w UE nie ponosi odpowiedzialnosci?
2021-01-14 14:21
Jaka jest różnica w odpowiedzialności między unijnym warunkowym pozwoleniem na dopuszczenie do obrotu a nadzwyczajnym pozwoleniem na stosowanie?
Zgodnie z unijnym warunkowym pozwoleniem na dopuszczenie do
Jaka jest różnica w odpowiedzialności między unijnym warunkowym pozwoleniem na dopuszczenie do obrotu a nadzwyczajnym pozwoleniem na stosowanie?
Zgodnie z unijnym warunkowym pozwoleniem na dopuszczenie do obrotu odpowiedzialność spoczywa na posiadaczu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu. Posiadacz pozwolenia na dopuszczenie do obrotu będzie odpowiedzialny za produkt i jego bezpieczne stosowanie.
Warunkowe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu jest ważne przez rok, odnawialne i przewiduje takie same prawa i taką samą odpowiedzialność posiadacza jak w przypadku standardowego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu. Ponadto posiadacz warunkowego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu ma szczególne obowiązki, takie jak ukończenie lub przeprowadzenie nowych badań w określonym terminie w celu potwierdzenia, że stosunek korzyści do ryzyka pozostaje dodatni.
W przypadku nadzwyczajnego pozwolenia na stosowanie w celu tymczasowego zezwolenia na dystrybucję nieobjętego pozwoleniem produktu leczniczego (art. 5 ust. 2 dyrektywy 2001/83) prawodawstwo UE nakłada na państwa członkowskie obowiązek usunięcia odpowiedzialności administracyjnej i cywilnej producenta i posiadacza pozwolenia na dopuszczenie do obrotu, jeżeli takie nadzwyczajne zastosowanie jest zalecane lub wymagane przez państwo członkowskie.
2021-01-15 10:40
i dlatego przed każdym szczepieniem lek ma obowiązek baaardzo dokladnie zbadac pacjenta. najmniejszy katar, jakielokwiek podejrzenie rodzica, że może zaczyna się np przeziębienie, podwyższona lekko tem powinna być
i dlatego przed każdym szczepieniem lek ma obowiązek baaardzo dokladnie zbadac pacjenta. najmniejszy katar, jakielokwiek podejrzenie rodzica, że może zaczyna się np przeziębienie, podwyższona lekko tem powinna być powodem do nie szczepienia. Mniej by było NOP-ow gdyby dokładnie badano i byl wywiad z pacjentem. Problem w braku lekarzy i 5 minut na każdego..nie ma szans. A teraz zagdaka. kiedy wyjechalo z Polski najwięcej lekarzy i pielegniarek?? odp, po 89 i za PO...
2021-01-15 10:55
CZyli, że nigdy nie pojdziesz do lekarza, ani nie weżmiesz żadnych lekoó? Bo tabeltka na gardło może powodować efekty uboczne- miliony razy częściej. I też producent za nie nie odpowaida. Zacznij czerpać wiedzę z rzetelnych żródeł, nie z fabryk fake newsów.
2021-01-14 07:39
niezależni lekarze z całego świata ostrzegają przed szczepionką przeciw covid-19
2021-01-14 09:48
Wystarczy poszukać, na yt jest sporo filmików w jaki sposób Bill Gates przejął kontrolę nad zaszczepionymi ludzmi i robią teraz rzeczy który by nigdy wcześniej nie zrobili i nawet o tym nie pamiętają.
2021-01-14 11:44
Mam pytanie w związku z tymi filmikami (bez ironii!) - Skoro w szczepionkach są nanochipy, jak pielęgniarce udaje się pobrać do strzykawki ten chip z ampułki? Czy zdarzają się przypadki, że ktoś nie dostał chipa, a ktoś dostał wszystkie 6?
2021-01-14 12:44
Dlaczego zakładasz że jest ich tylko 6? Może w strzykawce są miliony nanorobotów?
2021-01-14 12:47
Ma się na czym nosić czapkę
2021-01-14 13:07
To już nie nanochipy, a nanorobty??? Mają rozmach. Niemniej to nie rozwiązuje mojej ciekawości. Czyli szczepiony może dostać w zastrzyku co najmniej tysiące nanorobtów?
2021-01-14 17:58
Dokładnie tak, poczytaj w literaturze, sporo tego, a ciekawość zostanie zaspokojona.
2021-01-15 00:12
A nie zastanawiałeś się że ten sam problem jest kiedy dostajesz zastrzyk i jeżeli ampułka jest podzieloną na 6 części, to zawsze ktoś dostanie trochę więcej a inny trochę mniej, ale konkludując nie ma to większego znaczenia.
2021-01-16 19:42
Bo.............e jakiś ty jesteś niepoważny,Z YT bierzesz przyklady to świadczy o twojej inteligencji.Przecież tam 90 procent tych wszelkich filmow o duchach ,ufo itp.to bajki dla malych dzieci.To wszystko jest montowane aby tylko kliknąc w film ktory wstawiającym te filmy przynosi zyski.
2021-01-14 10:05
2021-01-14 10:26
lekarze nie skorumpowani przez gangi farmaceutyczne...są tacy....to oni mowią prawdę i ostrzegają...
2021-01-14 12:14
czlowiek bizon
2021-01-14 11:13
na yt są też filmy z lądowania kosmitów na ziemi
2021-01-14 13:09
Serio, nie szczepcie się. Bo nie dla wszystkich wystarczy szczepionek, więc im więcej was się nie zaszczepi, tym więcej będzie dla normalnych ludzi. My się chętnie zaszczepimy, uzyskamy odporność, a wtedy to niech was wirus dopada.
2021-01-14 15:54
idziecie się szczepić jak barany na rzeż! mogę oddać swoją dawkę bo przecież od przybytku głowa nie boli....hahahaha
2021-01-15 16:14
że potem zjamujecie miejsca w szpitalu dla normalnych ludzi, odmowa brania szczepionki powinna wiązać się z odmową leczenia skutków COVID, to było by sprawiedliwe. Skoro nie ma wirusa, bo go nikt nie widział
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.