2016-06-21 19:55
2016-06-21 20:14
Też się lepiej wysterylizuj i zachipuj się
2016-06-21 20:51
A co złego w sterylce? Ochroni psa przed nowotworami narządów rodnych, które są powszechne i przed innymi chorobami tych organów. Ochroni suczkę przed niechcianą ciążą, nie będzie miała cieczek, ciąż urojonych... Może dzięki temu będzie mniej sytuacji jak ta opisana w artykule?
2016-06-22 08:19
to też nie zachorujesz na różne choproby weneryczne i inne podobne.
Wiesz, w sumie jakby ci odrąbać tzw. głowę, to nawet w przyszłości nie bolałaby cię głowa, nie miałbyś szansy na nowotwór mózgu (jeśli tam jakiś jest), nikt nie musiałby słuchać tego co bredzisz.
ile świat zyskjałby dobrego dzxięki takiej prostej procedurze?
2016-06-22 09:08
masz jakiś kompleks na tle swoich jajek, że tak się spinasz o to?
Serio wolisz, by ludzie zabijali psy, mordowali, torturowali, wyrzucali, bo się rozmnożyły? Nie chciałbyś móc przedłużyć życia swojego psa poprzez
masz jakiś kompleks na tle swoich jajek, że tak się spinasz o to?
Serio wolisz, by ludzie zabijali psy, mordowali, torturowali, wyrzucali, bo się rozmnożyły? Nie chciałbyś móc przedłużyć życia swojego psa poprzez uniknięcie nowotworów, które ogromnym prawdopodobieństwem pojawią się u twojego psa? Masz tyle pieniędzy na wszelkie operacje wycinania guzów, prześwietlenia i usg będzie cię stać?
2016-06-22 11:35
Mieszkam za miastem obecnie mam 7 psow z czego suka po kastracji bo miala raka pies bo weterynarz namawial i druga suke tez za namowa wet. I nigdy wiecej kazdy z psow kastrowanych przybral na masie pomimo diet drozszej
Mieszkam za miastem obecnie mam 7 psow z czego suka po kastracji bo miala raka pies bo weterynarz namawial i druga suke tez za namowa wet. I nigdy wiecej kazdy z psow kastrowanych przybral na masie pomimo diet drozszej karmy dla kastratow.... Teraz maja problemy ze stawami.... Poza tym psychicznie sie zmienily i wydolnosciowo to juz nie te same psy co byly przed kastracja. Gdyby to bylo takie zbawienne i bezpieczne bez wplywu na organizm to juz dawno ludzi by kastrowali lub sami ludzie by sie kastrowali w klinikach bo maja juz dzieci nie planuja wiecej a na raka nikt nie chce szybciej umierac. Niestety tak nie jest. Powtarzasz papke z reklam weterynaryjnych bo lepiej wykastrowac zwierzaka nabic kase weterynarzowi za kastracje niz egzekwowac prawo. To czlowiek zrobil to o czym mowa w artykule to czlowiek sie zneca lub nie potrafi dopilnowac swojego zwierzaka to czemu za te czyny ma odpowiadac zwierze????
2016-06-22 16:54
Nie powtarzam papek z reklam. Sama mam suczkę, która prawie umarła z powodu ropomacicza. Miała też guza sutka. Owszem, jest to zabieg który wpływa na organizm, pies może przytyć, ale trzeba też o niego dbać. A droga karma to nie wszystko, jeśli psiak nie ma wystarczająco dużo ruchu.
2016-06-23 09:41
2016-06-21 20:14
jestem , za ale aby do takich sytuacji nie dochodziło , powinny być czipowane w łonie matki
2016-06-22 10:31
Ale wy jesteście porypani . Mózg zaczipujcie bo tok Waszego myślenia jest żenujący .
Ja bym łapy takim zbrodniarzom upierdzieliła...
A tym co myślą co wydaje sie im ze mysla ( inteligenci ) to zaszyła bym
Ale wy jesteście porypani . Mózg zaczipujcie bo tok Waszego myślenia jest żenujący .
Ja bym łapy takim zbrodniarzom upierdzieliła...
A tym co myślą co wydaje sie im ze mysla ( inteligenci ) to zaszyła bym buzie - pipszycie takie głupoty ze mi Was żal.
Mam nadzieje ze kiedyś w przyszłości odwróci Wam sie los... , a tym co kochają zwierzęta - kochają i szanują człowieka .
2016-06-21 20:20
Jak chipowanie uchroniłoby psy przed nieczułymi na krzywdę zwierzęcia ludźmi..?
2016-06-21 20:36
Jak ktoś zechce skrzywdzić zwierzę, to i tak to zapewne uczyni, jednak taki chip (trudny do usunięcia) ogranicza poczucie anonimowości, a co za tym idzie także i bezkarności.
Nie rozumiem, skąd minusy przy 1 wypowiedzi w wątku - sterylizacja i chipowanie są stosowane niemal powszechnie w schroniskach. To kwestia odpowiedzialności.
2016-06-21 20:40
Tak, bo ktoś, kto wyrzuca psa do śmietnika wpierw pójdzie go zaczipować... myli ci się kolejność...
2016-06-21 20:44
nie doszłoby do takiej sytuacji. O tym mówię. Jako psiara od pokoleń i były wolontariusz schroniskowy uważam, że sterylizacja powinna być stosowana znacznie częściej i powszechniej niż do tej pory. Psów i kotów jest generalnie za dużo, a naszej odpowiedzialności za nie - zbyt mało.
2016-06-21 21:36
Ja 3 miesiące wysterylizowałam swoją suczkę Westa i płaciłam 420 zł ( zabieg i wizyty kontrolne po zabiegu). Nie każdego stać na taki wydatek, wiec nie ma co się dziwić, ze ludzie nie sterylizują suk.
2016-06-21 21:58
... oraz np. liczby posiadanych podopiecznych, znajomości z wetem, współpracy ze schroniskiem, itp...
3 posty niżej Galla Anonima wspomniała o tańszej opcji - warto pamiętać. Być może akcja powinna byc mocniej nagłaśniana.
Kłaniam się + ukłony dla terrierki.
2016-06-21 22:17
W Rumi miasto finansuje sterylizację i kastrację.
2016-06-21 21:51
Tak. Bo jak ktoś wyrzuca psa w worku do śmietnika albo topi przywiązanego do kamienia to na pewno powstrzyma się przed usunięciem chipa zwierzakowi.
2016-06-23 15:27
Jak nie pilnował to uciekł.
2016-06-21 21:00
,bo jest to tylko i wyłącznie dla ich dobra ,zapobiega rakowi narządów rodnych ,jak i ucieczkom w bezdomność . Jednak czipowanie się zupełnie nie sprawdza ,bo jest straszny bałagan i ogrom psów niestety z czipami siedzi
,bo jest to tylko i wyłącznie dla ich dobra ,zapobiega rakowi narządów rodnych ,jak i ucieczkom w bezdomność . Jednak czipowanie się zupełnie nie sprawdza ,bo jest straszny bałagan i ogrom psów niestety z czipami siedzi w polskich schroniskach ,Ten kto ci pisze ,że jesteś głupi i sam się masz wycinać ,po prostu na tym się nie zna. Ludzi biednych i tych na wsi nie stać na takie zabiegi ,ale i świadomość ich jest bardzo niska.
2016-06-21 21:07
kilkanaście lokalnych + beztroska w ich uzupełnianiu typu chip wprowadzony do organizmu, ale niekoniecznie do bazy danych.
Powoli zmienia się na lepsze.
2016-06-21 21:18
Przypominam ze istnieje akcja sterylizacja w marcu każdego roku w calej polsce można wykonać zabieg o połowę taniej.
Jesli chodzi o czipowanie i tu miasto Gdansk wychodzi do ludzi z miejskim darmowym czipem.( tu
Przypominam ze istnieje akcja sterylizacja w marcu każdego roku w calej polsce można wykonać zabieg o połowę taniej.
Jesli chodzi o czipowanie i tu miasto Gdansk wychodzi do ludzi z miejskim darmowym czipem.( tu niestety fafik widnieje jako podopieczny schroniska promyk a nie faktycznego wlasciciela, w europejskiej bazie.Sprawa odwracalna bo wystarczy wystosowac pismo do schroniska)
Trochę zachodu ale taniej dla tych ,ktorych nie stać
Skorzystałam z obu możliwości
2016-06-21 22:19
Na wsi nie jest mniejsza niż w mieście. W obu przypadkach niska.
2016-06-22 11:44
Poczytaj troche o tym jakie sa powiklania po kastracji,zanim cos napiszesz Dla czego masz karmy dla zwierzat po sterylizacji przeciez to nie grozne to powinny jesc zwykla. Nie sluchaj wet ktorzy beda namawiac na
Poczytaj troche o tym jakie sa powiklania po kastracji,zanim cos napiszesz Dla czego masz karmy dla zwierzat po sterylizacji przeciez to nie grozne to powinny jesc zwykla. Nie sluchaj wet ktorzy beda namawiac na sterylizacje bo maja kase z tego. Ciekawe czy jak sterylizacja byla by za darmo tez by tak ochoczo namawiali do tych zabiegow. Malo tego po sterylizacji maj juz pewnego klienta na lata....
2016-06-22 14:04
nie no pewnie lepiej nie zrobić nic a jak sie suka oszczeni to potopić albo zakopać ;) to jest mniejsze zło od sterylizacji prawda?
2016-06-22 15:00
2016-06-21 21:31
2016-06-21 21:38
No chipowanie jak najbardziej by się przydało, ale wtedy jeśli baza danych byłaby scentralizowana. Co do sterylizacji mam obiekcje, nie zrobiłabym tego moim psom, nie widzę kompletnie powodu, dla którego miałabym ich jajek pozbawiać.
2016-06-22 10:01
część ludzi także
2016-06-22 11:44
bo można i koty znaleźć na/w śmietnikach
2016-06-22 19:36
O ile piękniej byłoby na świecie
2016-06-22 21:41
najpierw ciebie oczipujemy i wysterylizujemy
2016-09-12 18:55
wieszosc z naszego tepego spolecznstwa jest przeciwna bo sie zabiera "meskosc" samcom jaka kur.. meskosc wiele razy prowadzilam wiele rozmow na ten temat jednak bez sensu. Nalezy unikac niekontrolwanego rozrostu ilsoc
wieszosc z naszego tepego spolecznstwa jest przeciwna bo sie zabiera "meskosc" samcom jaka kur.. meskosc wiele razy prowadzilam wiele rozmow na ten temat jednak bez sensu. Nalezy unikac niekontrolwanego rozrostu ilsoc cierpiacych psow jest ztarwazajaca. Winnych krajach nie ma tego problemu jednak u ans pies ma mniejsze znaczneie niz rzeczy. To jest przerazjaace.
Zabilabym kija spalic kurke ktora to zrobila niehc sie sam zamknie
2016-06-21 20:00
Głupota nie zna granic, gdzie sumienie?
2016-06-21 21:06
Nie mam zamiaru bawić się w adwokata tego mężczyzny ale...No właśnie jest ale,my jako czytelnicy nie wiemy czy np.jego żona zrobiła awanturę i kazała się pozbyć pieska , więc ten człowiek w heroicznym czynie zaniósł
Nie mam zamiaru bawić się w adwokata tego mężczyzny ale...No właśnie jest ale,my jako czytelnicy nie wiemy czy np.jego żona zrobiła awanturę i kazała się pozbyć pieska , więc ten człowiek w heroicznym czynie zaniósł pieska na śmietnik .Ten człowiek w pewnym sensie dał pieskowi szanse na nowy dobry dom! Wiadomo,że do śmietnika często ludzie chodzą ,więc tym człowiekiem mogły kierować takie pobudki jak humanitaryzm i uczynność. To jakie masz zdanie na temat tego człowieka , psa i pcheł zamieszkanych w jego sierści zostawiam do twojej jurysdykcji.
2016-06-21 21:35
Lecz się człowieku.
2016-06-21 21:50
Dla niego juz za pozno na leczenie.
2016-06-22 11:19
2016-06-24 00:38
pożytek
2016-06-21 21:51
Ciebie tez matka mogla porzucic w worku na smietniku, bo sadzac po twoich komentarzach pod roznymi artykulami to niezly smiec z ciebie.
2016-06-21 21:53
Ale to debil szpilek, nie można go brać poważnie. szkoda klawiatury strzępić
2016-06-22 07:46
To nie pisz.
2016-06-21 22:13
To nie musiał go zawijac w worek lecz jak ty twierdzisz że nie miał wyjścia to mógł go wypuścić na wolność . a tobie powiem lecz się może też cię w worek zawina zebys lepszy dom znalaz ... Szkoda słów . on skazał go na pewną śmierć
2016-06-21 22:14
2016-06-26 01:08
2016-06-21 21:14
.... sprawca błagał by mnie o śmierć, takie zadałbym mu cierpienia.... Poświęcił by nawet swoje dzieci, aby uniknąć cierpień zadawanych przeze mnie. Aż się trzęsę z niecierpliwości, aby zadawać cierpienie takim skurwys....
2016-06-21 21:45
2016-06-21 21:59
Chłopie zmień leki bo te dawno przestały działać
2016-06-22 07:49
Torba do gimnazjum spakowana?
2016-06-22 13:35
i drugim razem, że dostał ok 20 lat, zaś trzecim razem, kiedy poskarżył się na brak internetu w celi...
2016-06-26 01:14
2016-06-26 01:13
2016-06-26 01:06
2016-09-13 16:33
Tacy raczej nie mają sumienia
2016-06-21 20:02
można nie kochać psów czy kotów, ale pastwić się nad nimi i skazywać na pewną śmierć? Nie ma na to usprawiedliwienia - kary za takie rzeczy powinny być bardzo surowe!
2016-06-22 12:12
np. sprzątanie schroniska i zbieranie kasy na nie. W stroju psa.
2016-06-22 13:02
to nie było skazywanie na pewną śmierć; gdyby przywiązał w lesie pieska do pnia z daleka od ludzi, to owszem
2016-06-22 13:17
on go włożył do worka i wyrzucił do pojemnika. Zostawił jedzenie? Powiedział komuś? Gdyby przywiązał go do drzewa obok schroniska - to nie byłoby skazywanie na pewną śmierć. W tym przypadku nie mam wątpliwości
2016-06-22 13:29
i zaklejoną buzią, lecz oczywiście o drożnym nosie, to sąd uznałby, że skazałeś gościa na pewną śmierć? I co na to obrońca oraz sąd apelacyjny?
Nie przesadzaj zatem.
2016-06-22 20:29
ale tutaj wygląda to tak, że podjeżdża śmieciarka i nie sprawdzając zawartości kubłów przechyla całość i przesypuje do zgniatarki. Jeśli będzie tam wówczas coś żywego, to raczej długo nie pożyje.
2016-06-24 00:29
kubła na pakę?
2016-06-28 00:52
> kary za takie rzeczy powinny być bardzo surowe!
Przede wszystkim:upublicznienie danych.
Niech sąsiedzi wiedzą. Niech rodzina wie.
Niech aktualny i przyszły potencjalny pracodawca wie.
> kary za takie rzeczy powinny być bardzo surowe!
Przede wszystkim:upublicznienie danych.
Niech sąsiedzi wiedzą. Niech rodzina wie.
Niech aktualny i przyszły potencjalny pracodawca wie.
Niech dzieci wiedzą, co zrobił tatuś. I ich koledzy.
Za N lat również, bo Net jest pamiętliwy.
To jest adekwatna kara.. a nie żadna grzywna!
2016-06-21 20:10
Pewnie Dzesice lub Brajankowi sie znudził piesek to do śmieci? Ten człowiek jest śmieciem i zasługuje na śmietnik
2016-06-21 20:15
Jak patrze na tą mordke i pomyśle sobie że gdyby nie ta kobieta to by ten psiak nie żył to aż płakać się chce
2016-06-21 20:57
Nie zgadzam się to mogło być zaplanowane z przyczyn humanitarnych przez tego mężczyznę! Pomyśl. Facet wsadził szczeniaka do śmietnika z nadzieją,że ktoś go znajdzie w śmieciach przygarnie i piesek będzie miał nowy dom.Myślenie nie boli.
2016-06-21 21:37
2016-06-21 21:40
A dlaczego wtorek byl zawiązany? Równie dobrze mógł go zostawić gdzieś na podwórku - byłoby bardziej humanitarne.
2016-06-21 21:59
Pytasz czemu był zawiązany? To oczywiste aby piesek się nie wydostał z worka !Gdyby piesek wyszedł z worka w śmietniku i wyskoczył mógłby sobie złamać łapkę! Dzięki zawiązaniu worka nie doszło do potencjalnego uszczerbku na zdrowiu czworonoga!
2016-06-22 01:02
Ty albo udajesz debila albo nim jesteś Ciebie to bym do dołu z palonym wapnem wpie...lił
2016-06-22 07:55
Zdaje mi się,że to wy jesteście mało ogarnięci.To jakiś zakompleksiony troll,nie ma co robić to ma ubaw z takich jak Ty kiedy się spinasz.Wyluzujcie majty i ignorujcie typa.Szybko się znudzi,ale biorąc pod uwagę wasz poziom jest to niemożliwe.Zwykły mały człowieczek bawi się waszymi emocjami,to co powiedzieć o mediach,rządzie itd. itp.,żenada.
2016-06-22 09:17
im bardziej się spinacie tym więcej komentarzy
2016-06-21 21:51
Facet zawiązał worek żeby piesek nie uciekł i aby siedział w śmietniku by ci potencjalni znalazcy nie musieli latać po krzakach by go tam znaleźć.
Matko jedyna co za pokrętne myślenie...
2016-06-21 21:53
Tak, w szczelnie zamknietym worku! Baaardzo humanitarne. Nie wiem co bierzesz ale zmien dilera bo ten cie oszukuje!
2016-06-22 00:10
Ha,ha Love it!!!
2016-06-21 22:14
Sądząc po twoim komenatrzu i wrzucaniu biednego zwierzęcia do worka bez tlenu to chyba ciebie myślenie boli i to bardzoooo...
2016-06-22 00:09
Mam nadzieje ,ze zartujesz.....
2016-06-22 08:23
Że ciebie matka nie wsadziła do wora i nie wrzuciła do śmietnika, może też byś znalazł kochającą rodzinę i przestałbyś swoje żale leczyć komentarzami na 3city peel...
2016-06-22 08:39
2016-06-21 22:39
Brajanek się znudził pieskiem wiec tatulek postanowił posprzątać. H.....j
2016-06-22 09:06
raczej Ch...j
2016-06-21 22:45
Dla dobra społeczeństwa.
2016-06-22 08:37
no tak' gdy ktoś w taki sposób krzywdzi dzieci ,wybierając imiona .to z zwierzetami nie ma oporu ogolnie barana w worek i na smietnisko ciekawe jak by sie poczul na szadółkach
2016-06-22 11:06
Sądząc po wpisie o imionach dzieci ktoś rozpoznał tego zwyrodnialca!!!!!! przecież wystarczyło dać ogłoszenie o oddaniu pieska!!!!!! Zyczę aby ta rodzina dostała conajmniej wysoką grzywnę od 10 tys.w górę i zakaz posiadania jakichkolwiek zwierząt
2016-06-21 20:10
Goscia do worka i do Wisly.
2016-06-21 21:00
Ty masz skłonności człowieka psychopatycznego! Facet zrobił psu przysługę nie zabił go , dzięki jego pomysłowi piesek jest sławny ma szansę na adopcje.Wolałbyś przeczytać,że znaleziono pieska zabitego?
2016-06-21 22:46
2016-06-21 23:44
2016-06-22 11:20
Wyrzucił w szczelnie zamkniętym worku-ile by przeżył gdyby nie ta Pani? Jakim trzeba być idiotą ? czy wystarczy podpisać sie szpilek? Szpilek synonimy- buc, dureń, idiota, kretyn.
2016-06-21 23:43
2016-06-22 11:39
gdyby gość uciekł z więzienia i zabłądził w lesie a my byśmy go spotkali?
2016-06-21 20:11
Co za ludzie... Raz widziałem jak facet zabija małe koty były jeszcze ślepe .Wtedy sobie pomyślałem ,że koty mają szczęście bo są ślepe i nie będą musiały tego oglądać.Zapytałem tego faceta po co mu kotka skoro ma później problem z małymi kotami .Nic nie odpowiedział , kotki już nigdy też nie zobaczyłem na jego posesji.
2016-06-21 20:16
ile byś chciał kasy za nie udzielanie się na portalu? może się złożymy po 50 groszy dla Ciebie i znikniesz...
2016-06-21 22:05
Dam nawet 5 zl!!!
2016-06-21 21:05
A sprawcy życzę śmierci. Jak najbardziej szczerze - od serca. Nie jest godzien ŻYCIA. Mam nadzieję, że szybko zdechniesz (ale w męczarniach, np. na raka kości - gdy już morfina nie pomaga).
Prawdę mówiąc z przyjemnością bym tego skurwy... uśmiercił powoli własnoręcznie. A mam wyobraźnię...
2016-06-21 21:10
Wiesz co Adam czasy SS dawno temu się skończyły ale gwarantuję ,że prace w SS Totenkopf byś dostał od ręki.Podoba mi się twój wpis przepełniony , przemocą ,torturami i perwersją pastwienia się nad innymi .Pozdrawiam
Wiesz co Adam czasy SS dawno temu się skończyły ale gwarantuję ,że prace w SS Totenkopf byś dostał od ręki.Podoba mi się twój wpis przepełniony , przemocą ,torturami i perwersją pastwienia się nad innymi .Pozdrawiam Szpilek. Heinrich Himmler bił by brawo gdyby przeczytał ten posy .100% okrucieństwa.Dodam ,że tacy jak Ty są najlepsi (tak się sprawdza psychike człowieka) ,nie wiedzą czy historyjka o kotach jest prawdziwa ale działa wyobraźnia i chęć wyżycia się .Takim jak Tu wystarczy dać broń ,benzyn i będą po odpowiednim podpuszczeniu zabijać z
zimną krwią tylko dlatego,że ktoś coś powiedział lub napisał .Myslisz ,że historia z kotami jest prawdziwa?
2016-06-21 21:17
starałem się ograniczać w moim wpisie. Nie jestem okrutny. Jestem sprawiedliwy.
Zwierzęta są bezbronne. To co napisałem, to tak naprawdę nic.... to co bym zrealizował takim skurwy........to
starałem się ograniczać w moim wpisie. Nie jestem okrutny. Jestem sprawiedliwy.
Zwierzęta są bezbronne. To co napisałem, to tak naprawdę nic.... to co bym zrealizował takim skurwy........to poezja.....muzyka...
Szpilku - w życiu bolą mnie 2 rzeczy - głupota i brak poszanowania dla życia (nie mówię naturalnym łańcuchu pokarmowym).
I przy okazji wiadomość dla myśliwych, co startują ze snajperką na sarenkę. Jesteście kurk... i tyle. Wyskocz z nożem na Niedźwiedzia, to będziesz koleś. Każdego innego tzw. myśliwego z dopłatą bym z chęcią zpszenicował tępą finką.
2016-06-21 21:23
Jeśli piszesz prawdę to masz odpowiednią psychikę do brudnej roboty. Z takimi jak ty kiedyś robiliśmy testy psychologiczne (bardzo śmiałe , i paskudne),ludzie wariowali prawie nie wiedząc ,że wszystko jest przez nas
Jeśli piszesz prawdę to masz odpowiednią psychikę do brudnej roboty. Z takimi jak ty kiedyś robiliśmy testy psychologiczne (bardzo śmiałe , i paskudne),ludzie wariowali prawie nie wiedząc ,że wszystko jest przez nas wymyślone i jest to fikcja .Tacy ludzie jak Ty są jak suche drwa wystarczy nazbierać ,wrzucić iskrę w punkt zapalny i dolewać oliwy do ognia .Wielu by nawet własne dzieci pozabijało.
2016-06-21 21:31
ze mną w te desenie, bo ni masz exp. Nie masz pojęcia, jak pachnie zbrodniarz przed śmiercią... (jak cuchnie tchórz i kurk...) Nie wiesz jaki ma wyraz oczu i nigdy nie poczułeś satysfakcji z zadawanej własnoręcznie sprawiedliwości.
2016-06-21 21:41
żeby było jasne. Ani inne aparaty terroru i zbrodnicze systemy.
Ale jak już pisałem: niegodziwców i okrutników pielęgnowałbym artystycznie....
Zardzewiałą tępą łyżką do butów..; powoli...... bez pośpiechu i nadmiernemu upływu płynów....
2016-06-21 21:47
2016-06-21 21:56
polecam : "Cannibal holocaust"
Adam Gdynia
2016-06-21 22:11
na teksańskiej się wychowałeś, srpski wspominasz a przy ludzkiej stonodze usypiasz dzieci
2016-06-21 22:27
która część ?
Groszek to Ty?
2016-06-21 22:08
Tu nie chodzi o SS .Mam świadomość tego ,że piszesz bzdety dla zabawy ale jest wielu w świecie realnym którzy robiliby takie rzeczy i mieliby marne usprawiedliwienie ,że za karę itd.Ciekawe są Twoje wpisy , bo wielu
Tu nie chodzi o SS .Mam świadomość tego ,że piszesz bzdety dla zabawy ale jest wielu w świecie realnym którzy robiliby takie rzeczy i mieliby marne usprawiedliwienie ,że za karę itd.Ciekawe są Twoje wpisy , bo wielu tkwi ziarno barbarzyńcy , ujawnia się to wtedy kiedy taka jednostka ma władzę lub może spełniać swe chore oblicze usprawiedliwiając się czym ,kimś itd.
2016-06-21 21:58
Ty taki durny to sam z siebie jestes????
2016-06-21 22:06
życie i podłość ludzka mnie uformowała (łąc : adaptatio) ... I to, że byle skurwy okrutnik potrafi zniweczyć całe piękno człowieczeństwa
2016-06-22 06:36
To bylo do szpilka debilka :-)
2016-06-21 22:17
Prawda taka sarna nie ma żadnej szansy z takim sprzętem i sterta noktowizorow i termowizja , jak musisz to kolega ma rację rzuć się z samym nożem przynajmniej szansę będą równe . a jak musisz kogoś koniecznie zbijac to zgłoś się do wojska zgłoś się na misje i do dziela
2016-06-21 21:36
Musisz być socjopatą, żeby w taki sposób wypowiadać się o okrucieństwie. Idź lepiej do psychiatry.
2016-06-21 21:45
"...widziałem jak facet zabija małe koty. Zapytałem tego faceta..." Jesteś tchórzem tak samo jak te ścierwa, które krzywdzą bezbronne zwierzęta. Jak ktoś będzie zabijał człowieka to też podejdziesz i zapytasz po co to
"...widziałem jak facet zabija małe koty. Zapytałem tego faceta..." Jesteś tchórzem tak samo jak te ścierwa, które krzywdzą bezbronne zwierzęta. Jak ktoś będzie zabijał człowieka to też podejdziesz i zapytasz po co to robi ? Przez takich "ankieterów" jak Ty oprawcy są bezkarni. Ty nie pytaj i nie bądź taki ciekawski bo ciekawość to pierwszy stopień do piekła.
2016-06-21 22:16
Ok ale jak ty byś zareagował(a) będąc w takiej sytuacji . Czysto teoretycznie idziesz nad rzeką na spacerku ,pijesz piwo nagle za zakrętem widzisz faceta który wstrzykuje małym kotom powietrze do żył. Co robisz?
Ok ale jak ty byś zareagował(a) będąc w takiej sytuacji . Czysto teoretycznie idziesz nad rzeką na spacerku ,pijesz piwo nagle za zakrętem widzisz faceta który wstrzykuje małym kotom powietrze do żył. Co robisz?
a) Uciekam
b) zachowuję zimną krew wdaje się w dialog i wymyślam bajki na poczekaniu ,że zabiłem koty żywcem je grzebiąc po czym się spokojnie oddalam i ewentualnie kogoś o tym informuję.
c) strugam bohatera i robię zadymę ,dzwonię gdzieś nie wiedząc czy facet nie ma noża ,broni itd.
2016-06-21 22:25
Po pierwsze nie piję piwa na spacerku. Po drugie żadna z proponowanych przez ciebie odpowiedzi nie jest poprawna.
Korzystam wtedy z bardzo popularnego urządzenia, które nazywa się telefon komórkowy ( masz ? ) i dzwonię na nr alarmowy 112. Ewentualnie robię zdjęcie. Stosowałam to rozwiązanie wielokrotnie i zawsze działa.
2016-06-22 09:24
ale nie sadź innych podłóg siebie. Tak się składa że mam na koncie paru ciuli co męczyli zwierzaki łącznie z całą szczęką pedała co strzelał z wiatrówki do małych kotów. Tego gnoja też znajdziemy prędzej czy póżniej a i
ale nie sadź innych podłóg siebie. Tak się składa że mam na koncie paru ciuli co męczyli zwierzaki łącznie z całą szczęką pedała co strzelał z wiatrówki do małych kotów. Tego gnoja też znajdziemy prędzej czy póżniej a i worek się znajdzie. A tak na marginesie jak miło cię przeczytać Szpilek zawsze chętnie poczytam twoje wypociny w stylu "zobaczcie jak nasr*ne mam w mózgu" - jak to na ciebie wołali Mariolka
2016-06-22 11:55
Tak znaidziesz i co im zrobisz ?
2016-06-22 12:46
zrobię to co wiele razy już robiłem a ty nigdy się na to nie odważyłeś
2016-06-21 21:55
Szpilek, prosba- zamknij ryj jak nie masz nic madrego do powiedzenia. Wszyscy beda zadowoleni.
2016-06-21 22:01
ubogaca dyskusję
2016-06-21 22:08
porąbaniec z nudów prowokuje jałowe dyskusje.
2016-06-21 22:35
Chwila...szpilek teraz "myśli" co mi odpisać :-))))))
2016-06-21 22:33
Ludzie to bezmyślne, zadufane w swoim gatunku potwory..... Mam ochotę spędzić noc z tym bezmozgim h.....który to zrobil. On by siedział przywiązany do krzesła a ja nożyczkami do paznokci odcinalabym mu kawałek po kawałku...
2016-06-26 21:28
trzeba było zgłosić to na policję a nie się przyglądać... bohater
2016-06-21 20:13
fajny piesełek
ale ja mam koteły
2016-06-21 20:24
To żadne wytłumaczenie
2016-06-21 20:29
to jest wytłumaczenie
2016-06-21 21:09
2016-06-21 20:16
i teraz mieszańcy tego osiedla niech zgłoszą kto chodzi w dresie z czerwoną czapką po ich osiedlu
2016-06-21 20:23
Pewnie czapka czerwona z euro.
2016-06-21 20:46
2016-06-21 21:21
bo tak trza, tak go nauczyli i on chodzi i na boga się powołuje.
No i w związku z tym jest prawdziwym Polakiem i patriotą.
2016-06-22 10:41
Oni mają tylko usta pełne pustych frazesów, wyartykułowanych niewyszukanym językiem.
2016-06-21 21:43
Ja zwykle śmieci też wyrzucam w dresach, czy też podlegam pod ten paragraf?
2016-06-22 08:20
jeśli dodatkowo wyrzucisz psa żywcem na pewną śmierć to wtedy podlegasz.
2016-06-22 08:52
Ja tez swojego pieska znalazlam w worku czas wakacji to durni ludzie wywalaja zwierzaki ja tez bym takim zalozyla na lep worek i niech posiedzi w smieciach debil
2016-06-22 09:15
lifewithdogs.tv/2015/06/chinese-dog-killers-beaten-by-villagers-for-nine-hours/
2016-06-21 20:16
Co za patałach... :/ z chęcią bym przygarnęła tego maluszka... szkoda psiaka :(
2016-06-21 20:35
teraz każdy tu będzie rżnął miłośnika zwierząt, ale zaden nie przygarnie.
2016-06-21 21:07
2016-06-21 20:18
2016-06-21 21:51
Następny internetowy kozak, a w realu robi pod siebie.
2016-06-22 01:24
mowi to kozak.
2016-06-22 10:43
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.