2020-04-06 17:04
Pan rektor też zawiesi działaność ?
2020-04-06 17:38
To pomówienie?
2020-04-06 18:01
szkoly zamkniete, stery przejmie jego zastepca na miesiac co za problem
2020-04-07 00:03
Dlaczego władze trójmiasta nic nie robią, inne miasta rozdają albo wysyłają pocztą mieszkańcom maseczki
2020-04-07 18:42
A co Ci po jednej, jednorazowej maseczce? Wszystko trzeba ci teraz dać? Idź sobie kup za 5-6 zł. Masek brakuje w szpitalach zakaźnych, w pogotowiu, a ty tylko daj mi. Może byś tym razem dał też coś od siebie?
2020-04-07 19:52
2020-04-07 21:35
2020-04-06 17:10
Juz dawno związki pielegniarskie obliczyly, ze trzeba by zamknac szpital wielkości uck gdyby kazda pielegniarka miala tylko 1 prace. Teraz sie okaze czy to prawda. I oczywiscie sluszna jest decyzja wladz uck,ale patrzmy realnie. Kto będzie pracowal??? Braki sa nawet na co dzien,a teraz wieksze. Jakie beda po odplywie ludzi?
2020-04-06 17:22
Cóż, jak rząd o personel medyczny (nie) dba, tak (nie) ma.
'Niech jadą'.
2020-04-06 18:15
Welcome to normalność ;)
2020-04-06 19:48
We Włoszech w Mediolanie czyli centrum epidemii wirusa był jeden wielki szpital gdzie nie było żadnych zachorowań personelu. Tam dyrektor od samego poczatku zakazał pracy w różnych szpitalach a po wybuchu epidemii
We Włoszech w Mediolanie czyli centrum epidemii wirusa był jeden wielki szpital gdzie nie było żadnych zachorowań personelu. Tam dyrektor od samego poczatku zakazał pracy w różnych szpitalach a po wybuchu epidemii podzelił szpital na strefy i zamknał strefy. Lekarze dostali bezwzględny zakaz chodzenia wewnątrz szpitala pomiędzy strefami i tak samo reszta personelu. Nie spodziewali się że im się uda ale... nie mieli żadnych zakażeń. Popatrzcie na mapę zakażeń w Polsce. Na Pomorzu jest stosunkowo ich mało. Obecnie w Polsce to słuzba zdrowia jest zakażana albo sama zakaża. Jesli uda się to ograniczyć to u nas mozna oczekiwać znoszenia zakazów wczesniej niż gdzie indziej. Trzeba przyznac że największe problemy maja małe szpitale ale to inna bajka.
2020-04-06 19:57
O nonszalancji
2020-04-06 21:58
JAk będą środki ochrony to nie będzie mniej zakażen służby zdrowia.
2020-04-06 23:37
Dobre rozwiazanie. Jednak nie zapominajmy, ze medycy nie siedzą 24 w pracy. Z domu tez można cos przyniesc
2020-04-07 21:33
to chyba wynoszą do domu niż z domu ;)
2020-04-07 11:21
Tak, bo pracownicy szpitali to roboty, bez rodzin, dzieci, bez uczuć i psychiki. Najlepiej zamknąć wszystkich na 3 miesiące, ubezwłasnowolnić...przecież to służba.
Przestańcie wirtualnie bić brawa z balkonu i
Tak, bo pracownicy szpitali to roboty, bez rodzin, dzieci, bez uczuć i psychiki. Najlepiej zamknąć wszystkich na 3 miesiące, ubezwłasnowolnić...przecież to służba.
Przestańcie wirtualnie bić brawa z balkonu i zapalać światła w ramach wdzięczności. Zacznijcie nosić maski, zostańcie w domu. Dbajcie o siebie i o innych w ten sposób wyrażając swoją wdzięczność i szacunek. A każdego, który dał minusa zapraszam na wolontariat do szpitala. Każda para rąk się przyda, choćby do uzupełniania sprzętu w szufladach.
2020-04-06 17:34
Wolny rynek w służbie medycznej.
KPI i ocena lekarzy przez pacjentów.
Mniej miejsc pracy na skutek większej liczby lekarzy i jakość leczę ia od razu wskoczy.
Jedyna droga.
2020-04-07 19:25
Haha ale plan, powodzenia:D
2020-04-06 22:07
To raczej o lekarzy specjalistów chodzi, którzy potrafią i w 6 miejscach pracować. Są tacy co np. W poniedziałki w UCK, wtorki gdzieś w Tczewie, środy w Gdyni w 2 przychodniach po 4 godziny, czwartki w prywatnej przychodni w Gdańsku, piątki w Pruszczu Gdańskim.
2020-04-06 22:35
Czas ich rozliczyć na podstawie tego co posza wyżej
2020-04-07 10:23
i teraz nie będzie i ciekawe co powiesz
2020-04-07 12:42
jakby nie byli potrzebni to by tyle nie zarabiali
2020-04-07 21:31
mama kolanem dopychała i świniaki wysylala, zebyscie pozdawali
widac bo bledach lekarskich
2020-04-07 19:59
2020-04-06 23:36
Znam pielegniarki przekraczajace 400 godzin w miesiacu. I to nie sa wyjatki.
2020-04-07 08:53
2020-04-07 09:13
Slowo "uslug". Jak beda placic za te usługi godnie, to kazda woli 160 godzin
2020-04-07 09:54
wy ludzie jestescie takimi hipokrytami. zal wam d.. sciska ze jeden specjalista w 6 miejscach pracuje, a zarazem wieczne macie pretensje, ze ich brakuje. dlaczego jest w 6 miejscach? bo tych specjalistow nie ma. dopiero bedziecie plakac jak wam wszystkich specjalistow zamkna w jednej placowce.
2020-04-07 21:32
a nie dzieci nieuki nieuków i tak w kolo
2020-04-07 10:22
2020-04-07 12:22
2020-04-07 19:58
2020-04-08 07:06
oczywiscie najwazniejsze sa pielegniarki bo bez nich lekarze specjalisci nie mogliby leczyc.A poza tym sens pierwszego zdanie nie jest zrozumialy.
2020-04-06 17:12
Zwłaszcza w połączeniu z legalnymi formami zatrudnienia, o których mowa w art.
2020-04-06 17:20
Tu chodzi o to że część lekarzy w UCK, zazwyczaj wybitni lekarze robią w innych placówkach lub mają swoje gabinety, tutaj praca na czarno nie ma nic do rzeczy
2020-04-06 17:44
Spójrz na polska nauke w dziedzinie nauk przyrodniczych... mało wybitnych.
2020-04-06 19:49
Index hirscha - 3
Liczba cytowań - 34
Bez autocytowania
H index 0
Liczba cytować - 3
A w większości to pewnie n0 na najbliższa ewaluacje
2020-04-06 17:21
Tak swoją drogą na jakiej podstawie prawnej UCK daje takie ograniczenia? Z przepisów ogólnopolskich to nie wynika. Czy zmieniono umowy pomiędzy pracodawcą i pracownikiem o warunkach pracy w innych podmiotach? Bo jeżeli nic z tych rzeczy to rozumiejąc cel ostatnie zdanie to zwykła bezczelność.
2020-04-06 17:26
I bezmyslnosc...Wiekszosc personelu pracuje w kilku miejscach..Z reguly drugie jest prywatne..wiec kazdy kto umie liczyc wybierze to gdxie zarobi więcej...raczej nie UCK
2020-04-06 17:40
;)
Tak na pewno nie będzie. To tak jak z groźbą wyjazdu zagranice
Szpital powinien buc miejscem dla najzdolniejszych. Trzymam kciuki, żeby tak w końcu było.
Wyższa płaca za służbę, a nie prace
2020-04-06 19:11
... Sluzba, to dlaczego nazywa sie podmiot leczniczy swiadczeniodawca,a pacjenta swiadczeniobiorca?
2020-04-06 19:22
Zawsze można spierać się o semantykę.
Pani PaniKa - zdecydowanie praca lekarzy to służba.
2020-04-08 00:01
2020-04-06 17:35
Tak jak przedstawiciele handlowi.
Zmienić umowy z dnia na dzień.
2020-04-06 17:50
Przyjdź. Będziesz zadowolony.
2020-04-06 17:27
I jak będzie funkcjonować uck??
2020-04-06 17:32
będzie
2020-04-06 17:41
Kiedyś straszyli nas wyjazdami z Polski.
Niech jadą powiedzieli i co
Zostali ;)
2020-04-08 00:05
...i według statystyk brakuje w Polsce, adekwatnie do potrzeb leczniczych, 68-70 tys. lekarzy...
Ktoś z osób dobrze znających problem kiedyś powiedział tak: gdyby tak lekarze się dogadali i przez tydzień
...i według statystyk brakuje w Polsce, adekwatnie do potrzeb leczniczych, 68-70 tys. lekarzy...
Ktoś z osób dobrze znających problem kiedyś powiedział tak: gdyby tak lekarze się dogadali i przez tydzień postanowili pracować tylko w jednym, zasadniczym swoim miejscu pracy, to w służbie zdrowia po tym tygodniu należałoby wprowadzić stan nadzwyczajny.
2020-04-06 17:30
Miałem zabieg chirurgiczny w przychodni. W środę mam mieć zdjęte szwy. Chirurg jest 2x w tygodniu bo pracuje w szpitalu. Niestety, szycie jest na plecach, sam szwów nie zdejmę. Chyba będę musiał poprosić sąsiada o przysługę, czy jak?
2020-04-06 17:39
Z wypisem ze szpitala na którym jest zalecany termin zdjęcia szwów powinni umówić Cię na konkretny dzień i godzinę do gabinetu zabiegowego
2020-04-06 17:56
Tylko nie wiem, czy nie odwołają bo to obecnie jedyny chirurg.
2020-04-06 18:58
powiedzial Wysoki Urzednik
2020-04-06 19:08
Ale z ginekologiem prowadzącym moją ciąże... Średniowiecze. Człowieku lecz się sam..
2020-04-06 19:51
Przychodnia - miesiące czekania
Ale prywatnie - jutro za 200 zł
Czy nie można wydłużyć pracy, zatrudnić lekarzy dodatkowo.
Patologia
2020-04-08 00:09
Zatrudnić lekarzy dodatkowo nie można, bo np. UCK już zabroniło...większość lekarzy w przychodniach pracuje też w szpitalach i szpital jest ich zasadniczym miejscem pracy. Niech osoby, które ujadają tutaj na lekarzy
Zatrudnić lekarzy dodatkowo nie można, bo np. UCK już zabroniło...większość lekarzy w przychodniach pracuje też w szpitalach i szpital jest ich zasadniczym miejscem pracy. Niech osoby, które ujadają tutaj na lekarzy zrozumieją to wreszcie...bo taki zakaz/nakaz w UCK może się okazać, że dotknie bezpośrednio właśnie tych ujadaczy, jak nie dostaną się na wizytę w przychodni...
2020-04-06 20:54
Wygląda na to,że ja też. Mój lekarz prowadzący pracuje w UCK. I co teraz?:/
2020-04-06 20:23
Szwy zdejmuje pielęgniarka a nie chirurg, miałem to już kilka razy.
2020-04-06 21:06
Kup se skalpel w aptece i idź do sąsiada
2020-04-07 07:12
Szwów nie ściąga chirurg , tylko Pielegniarka w przychodni może to zrobić. Jestem po dwóch poważnych operacjach i nigdy takich rzeczy chirurg nie robił . Już nie przesadzajmy
2020-04-07 12:54
Szwy to moze zdjac pielegniarka w przychodni lekarz jest od powaznych rzeczy
2020-04-06 17:31
Ludzie noście Maseczki !!!i jakie braki są????Tak się składa że dzis przyjechał towar z Chin z maseczkami i nie tylko o wartośći 650 tyś.dla Pomorskich Szpitali,pozatym nie tak dawno Intel przekazał 200 tyś maseczek.
2020-04-06 17:33
Hmmm..co to ma wspolnego z artykulem.?
2020-04-06 19:01
wiec chwali
prosto z Chin .....
w PL nie da sie
Moze Chinczyk ?...
2020-04-06 17:36
To pieniądze państwowe.
2020-04-06 20:54
Gdyby wszyscy mieli je nosić.
Tak więc niby dużo, ale dużo za mało.
2020-04-07 09:41
Wychodząc raz w tygodniu powinniśmy zużyć 4 maseczki miesięcznie na osobę, pracujący więcej, ale i tak te 2 miliony przy rozsądnym użytkowaniu powinny starczyc na dłużej
2020-04-07 08:46
a w Pomorskiem 2 mln ludzi !!!!
2020-04-07 13:09
Ale ja nie jestem pracownikiem szpitala, wiec co mi po tych maseczkach, skoro namawiasz to zalatw
2020-04-07 20:40
2020-04-06 17:33
Popieram, popieram i popieram.
Dodatkowo powinno być jedno i główne miejsce zatrudnienia.
Na prywatna praktykę powinna być zgoda dyrektora UCK. A do tego monitoring pacjentów itd.
Zbliżamy się do normalności. Oby tak zostało na stałe.
2020-04-06 17:44
Normalność to sytuacja, że zarabiasz tyle w UCK że nie ma po co pracować gdzie indziej. Nienormalność to że tam zarabiasz najgorzej, a zakazuje Ci się życia w godnych warunkach
2020-04-06 17:48
Trzeba było się uczyc i pracować w IT.
Dobra praca, bez rodzicow, za duże pieniądze... tylko trzeba skonczyc ETI ;) nie mami, tati - tylko ETI - taki wydział na PG ;)
2020-04-06 17:58
Siostra i szwagier po eti i roku szukaniu pracy za więcej niż minimalna krajowa wyjechali... I mają się dobrze
2020-04-06 18:02
Kuźnia talentów, którzy teraz w domku za miastem klikają kodzik i kaśka w tysiącach euro przychodzi.
Nikt nawet by się nie odważył takie rozporządzenia w firmie wydać.
Pozdrowienia z relaksu ;))
2020-04-06 19:57
2020-04-06 20:47
Ehhhh życie
warto było się uczyc
2020-04-07 19:33
Każdy Cię rozpoznaje, bo jesteś żenujący:)
2020-04-06 18:49
A co? Pielęgniarka sie nie uczy? Radzę sprawdzić jakie szkoły, kursy i ile lat zajmuje zdobycie zawodu pielegniarki/pielęgniarza przed komentowaniem. Kiedy bedzie Pan/Pani pacjentem proszę powiedzieć to pielęgniarce na odziale i wtedy zobaczymy....
2020-04-06 19:24
ale to rozporządzenie to dotyczy głownie lekarzy.
Pacjent nie jest od tego żeby oceniać kompetencję. Bez względu na to czy o to zapyta czy nie - należy mu się pełen profesjonalizm. Emocje źle wpływają na etykę zawodu. Proszę o tym pomyśleć.
2020-04-06 19:04
...ot i obraz człowieka it i jego rozumku ;)
2020-04-06 19:51
;)
O i jutro 20k wpłynie
2020-04-06 20:08
Wszyscy beda IT bo po co nam lekarze i pielegniarki
2020-04-06 20:23
To złoto!
2020-04-07 21:34
pierwszy helpdesk ;p mama zdrowa?
2020-04-06 22:55
..działalność w prywatnych gabinetach. Śmiechu warte.Możemy się założyć,że za kilka miesięcy wzyscy oni będą nadal przyjmowali w swoich prywatnych gabinetach -a operowali w UCK
2020-04-07 16:31
2020-04-07 21:36
2020-04-07 12:23
2020-04-07 21:37
2020-04-07 17:24
..i za co ja mam rodzine utrzymać?!!,a zarazić sie to można szybciaj w żabce na zakupach..i jeszcze jedno takich pracowników na kontraktach to jest 60%personulu u ja się pytam kto wtedy bedzie przy chorych jak wszystkich odsunie od pracy..
2020-04-07 19:59
2020-04-06 17:33
To się przed nim chowa...okej
2020-04-06 22:51
To rządy chowały się sie przed tematem zdrowia wiele lat. Teraz my,podatnicy ponosimy tego konsekwencje.
2020-04-07 09:57
chyba musi? masz przyklad- lekarz z oddzialu zakaznego zarazil sie, caly szpital zakazny jest zamkniety. lekarze to nie super ludzie. jak zarazi sie personel medyczny to zostajesz bez opieki medycznej rozumiesz?
2020-04-08 07:12
Czy ty sie z kims na glowę przypadkiem nie zamieniłes? Desi.
2020-04-06 17:34
ciekawe co zrobi pan dyrektor jak 80% pracowników UCK weźmie u niego urlop bezpłatny.
2020-04-06 17:41
2020-04-06 17:41
90% zostanie
2020-04-07 06:40
ktory jest na kontrakcie (wlasnej dzialalnosci) pracy w innych placowkach... pachnie to troche ograniczeniem swobod przedsiebiorcy - ja rozumiem, ze epidemia itd. ale wyobrazcie sobie, ze macie warzywniak i mozecie sprzedawac towar wylacznie 1 grupie klientow a innych obsluzyc nie mozecie....
2020-04-07 09:58
ja jako kontraktowiec zrezygnowalabym z uck. po co mam narazac zdrowie i zycie jak moge w mniej ekstremalnych warunkach popracowac.
2020-04-07 21:39
2020-04-07 13:12
Ale zlosliwosc z ciebie wyplywa, opanuj sie czlowieku i popros swojego guru Kaczynskiego, zeby mocno podwyzszyl zarobki pracownikom medycznym bo w innym przypadku beda dalej uciekali zagranice
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.