Dodaj opinię

Opinie (212) 3 zablokowane

  • Oliwa wyrasta na centrum biznesowe przez wielkie BE! (32)
    Współczuję okolicznym mieszkańcom, wieczne korki, tłumy korpo szczurów, itd itp
    Krystyna ze Skarszew z wielkim biustem
    1 rok
  • I proszę jak prostym tematem można zapełnić cały artykuł. Nie sądziłem że namalowanie kilkudziesieciu białych prostokatów to aż tyle problemów
    1 rok
    • Ładny koszt wymalowania pasów i założenia paru sygnalizatorów (4)
      1 rok
      • tak, bo Ty myślisz pewnie że wystarczą trzy puszki olejnej z catoramy.
        1 rok
        • Napisane jest że "ładny", a nie wysoki
          Ale nic dziwnego, jak projekt kompletnej sygnalizacji może kosztować
          projekt budowy sygnalizacji - 50 000 zł
          (źródło: http://gdynia.pl/mieszkaniec/wskazniki,3955/wskazniki-dot-budowy-sygnalizacji-swietlnej,423398 )
          1 rok
        • W Gdyni wystarczają
          xkr
          1 rok
      • uważam, że koszt ok w porównaniu do gdyńskich sygnalizacji!!!
        Proszę w Gdyni montaż samej sygnalizacji świetlnej to koszt rzędu ponad 600 000 zł....a zaznaczam, że pasy były już wymalowane

        https://trojmiasto.onet.pl/niebezpieczne-skrzyzowanie-w-gdyni-wreszcie-z-sygnalizacja-swietlna/es4vn
        w Gdyni to się szasta kasą ;)
        1 rok
    • Miejsce przejścia ok, ale ukośne? (5)
      Taki kształt wydłuża drogę i czas przebycia, dhory pomysł. Ale władza każe to lud musi przyjąć a jak
      Obserwator
      1 rok
      • Kolejne przejście będzie wzdłuż jezdni. (1)
        1 rok
      • Wydłuża drogę? Serio? (1)
        O ile? 10 sekund?
        1 rok
      • Też tego nie rozumiem
        Zwłaszcza, że ten skos jak dla mnie jest w złą stronę. Idąc od wieżowców do PiP będzie trzeba iść trochę dalej przez ten skos (nie ma tragedii, no ale dziwne to). Z tej nowomowy rozumiem jedynie tyle, że chodzi o to by nie patrzeć automatycznie tylko na dalszy sygnalizator.

        OK ale dziwne bo skos to będę raczej robił na odwrót,
        ra
        1 rok
    • Zdziwiony?
      Zacznij czytać artykuły o Gdyni!
      Janusz Ch.
      1 rok
    • cały biznes, wszystkie firmy lokują się w Gdańsku. (3)
      Daleko muszę dojeżdżać do pracy:(
      Magda Gdynia
      1 rok
    • Problemów za min 50tys zł? Czemu to tyle kosztuje?
      1 rok
    • Skośne pasy - czarna magia.
      Miałem nadzieję, e w końcu dorośli nasi drogowcy do pasów na skos skrzyżowań i puszczania ruchu w takcie: samochody z 1 kierunku - samochody z 2 kierunku - piesi i rowerzyści. No nic, jeszcze trochę poczekamy na cywilizowane przejścia.
      Wacek z małym Gdańskiem
      1 rok
  • Co za bzdury!!! (1)
    1 rok
    • Nie prawda, że pierwsze takie w Gdańsku!
      Ukośne przejście dla pieszych od lat mamy przez ul. Generała Henryka Dąbrowskiego, obok skrzyżowania z ulicą Łukasza Dziekuć-Maleja. Ukośne pasy widać nawet na zdjęciu satelitarnym :)

      sw
      :)
      1 rok
  • Widzę że drogowy używali argumentu w tym samym stylu co wójt Rysio z Kielna o braku komunikacji publicznej
    "Po co autobus w weekendy i święta skoro nikt nie jezdzi"

    Może oni z tej samej rodziny ?
    Dobrzewino
    1 rok
  • Nie da się zrobić z obu stron "za jednym zamachem" i "z kilkusekundowym opóźnieniem". (1)
    Te inżyniery to chyba w ogóle wyobraźni nie mają.
    1 rok
  • Dla pieszych powinien powstać tunel! (12)
    1 rok
    • A ja mysle ze jednak dla samochodow.
      1 rok
      • Gratuluję myślenie to przyszłość. Jak się czujesz po tym pierwszym razie?
        1 rok
      • jakie to ma znaczenie dla kogo? (1)
        ważne żeby oddzielić ruch od siebie. Dzięki temu będzie bezpieczniej, szybciej i ekonomiczniej.
        Sam jestem pieszym korzystającym z komunikacji miejskiej i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż tunel/kładka/wiadukt.
        1 rok
        • Ostatnie zdanie świadczy o tym, że kłamiesz.
          Jeśli uważasz jednak, że nie kłamiesz, to ja muszę napisać, że sam jestem kierowcą i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż przejścia dla pieszych co chwilę. Wtedy jadę wolno, zawsze widzę wszystkich uczestników ruchu przed maską, tak dużo lepiej.
          1 rok
      • nie myśl więcej
        nie idzie ci
        1 rok
    • Tam zdecydowanie powinien być tunel dla pieszych lub samochodów.

      ...przesadzacie z tymi światłami i pasami. To jest główną trasa łącząca miasta a nie zwykła ulica.
      1 rok
      • A ja jestem zwykłym człowiekiem a nie Schodolataczem Kładkowskim
        racibo
        1 rok
      • Yyy no nie
        To jest normalna aleja miejska z gęstą zabudową, sklepami, biurami, uczelniami i wszystkim tym, co cechuje duże miasta. To nie żadna szosa łącząca miasta. Zaraz za OBC wpada w centrum zabytkowej dzielnicy.
        1 rok
    • Cała grunwaldzka powinna być zwężona do dwóch pasów. (1)
      Przesada z taką autostradą w środku miasta.
      Pozdro
      1 rok
      • powinni zlikwidować i zrobić deptak
        bez przesady?! kto to widział samochody w mieście!?
        nie dla bryczek w centrach miast
        1 rok
    • kładka nad jezdnią - taniej niż tunel,
      niech korposzczurki trenują bieg po schodach - dla zdrowia oczywiście
      :D
      1 rok
    • Dla śmierdzieli w sam. Tunel
      Albo woń za miasto.
      1 rok
  • Podziemne są passe. (1)
    Za kilka latdni będą zasypywać bo gwałcą na zakręcie.
    Po coco
    1 rok
  • Bardzo dobrze (2)
    Ale jeszcze powinni zrobić kładkę dla pieszych nad torami kolejowymi, od OBC do biurowców na Arkońskiej
    1 rok
    • "wielu ludzi ma taką przypadłość
      że z jakiegoś powodu patrzy SIĘ w głąb"...
      No i nawet stwierdzenie filozoficzne jest w wywodach urzędników ;)
      1 rok
    • Kładkę?
      Dlaczego nie ukośne przejście?
      Kazek
      1 rok
  • jeżeli chcą (4)
    jeżeli chcą przejścia to niech OBC i Bimet sfinansują 100% kosztów !
    Bart
    1 rok
    • A moim zdaniem to trochę żenujące, (3)
      że miast musi rbić zbiórkę na realizację swoich zadań ustawowych. A c jeszcze zabawniejsze, niedawno w tej okolicy powstała sygnalizacja. Można było wtedy, za jednym razem zrealizować przejście.
      igor
      1 rok
      • Śmieszne jest to że miasto wydając zgodę na taką budowę jak Olivia Business nie nakazała im w projekcie budowlanym zrobić od razu kładki na drugą stronę w ramach budowy! To powinien być ich obowiązek w ramach zabudowy tamtej okolicy!!
        1 rok
        • Kładki to sobie nad obwodnicą możesz robic. Chłopie 21wiek już mamy. W miastach sie takich rozwiazan nie stosuje
          1 rok
      • Trochę żenujące, że nie postawili łącznika z biurowcem
        nad jezdniami. A tak marnuje się przestrzeń nad Grunwaldzką.
        Dr Gut Szpricen
        1 rok
  • Ok. (5)
    Tylko po co ten skos?
    123qwerty
    1 rok

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii