2018-03-13 06:05
Współczuję okolicznym mieszkańcom, wieczne korki, tłumy korpo szczurów, itd itp
2018-03-13 06:13
Od rana
2018-03-13 08:31
A piniendzy nie ma i trzeba nawet na jabka chodzić na pachty do sonsiada
2018-03-13 09:12
Ze światła potrzebne ze cos tam i cos tam...
Jakoś to będzie?
PO juz dziękujemy za taki chaos
2018-03-13 09:09
To ten z PiSu buduje?
2018-03-13 09:10
2018-03-13 12:33
2018-03-13 12:58
2018-03-13 10:07
Wnuki nianczyc staruchy
2018-03-13 06:36
Żeby stać w korku powodowanym przez biedotę chodzącą na pieszo
2018-03-13 10:41
To tak brzmi, jak jelita w g.wnie.
2018-03-13 06:45
MORDOR
2018-03-13 10:08
2018-03-13 07:24
Kryśka, a Więckowy pozdrowione?
2018-03-13 07:46
A wiecie jakie są dalsze plany prezesa po wolnych niedzielach?
- zakaz sprzedaży mięsa w piątki
- i będą w niedziele wyłączać internety!!!
2018-03-13 09:07
Nie wiedziałem, że Skarszewy mają wielki biust!
2018-03-13 10:04
Bo o tym artykuł amebo
2018-03-13 07:55
2018-03-13 08:29
5 dzieci na nim wykarmione, weźta dajta spokój
2018-03-13 09:37
ja też współczuje mieszkańcom Skarszew - rozebrano im linie kolejową i tłumnie jeżdżą autami do Starogardu Gdańskiego i Trójmiasta . W efekcie trzeba tam budować kolejną drogę.
2018-03-13 10:22
to jest jakiś chory pomysł - stawiać zagłębie biurowców w miejscu o fatalnej komunikacji
2018-03-13 10:45
Zaiste, fatalna komunikacja
2018-03-13 12:56
teraz to tam się deptak robi
A w zamian żadnego przejazdu przez Trójmiasto
2018-03-13 14:34
Bo przejścia co 600 metrów?
Oookeeej.
Tak też można myśleć.
2018-03-13 12:57
zapomniałem wspomnieć - dojazd do Mordoru komuną miejską to jakąś kpina (i czasowo i finansowo) chyba że mieszkasz przy samej SKM...
Więc niby jest dobrze skomunikowana?
2018-03-13 14:33
Bo nikt nie wie, o czym piszesz.
2018-03-13 10:29
jako mieszkaniec dziękuję.
potrzebne nam to przejście jak psu rower
2018-03-13 14:35
Chciałeś obrazić psiaki czy rowerzystów?!
2018-03-13 10:44
Tu się chidzi piechotą. Zaś owe "korposzczury" ożywiają dzielnicę, zostawiają tubkasę, a njeruchomości drożeją. Czym tu się martwić?
2018-03-13 12:02
Zostań w Toruniu pucować maybachy w radio ma buzię
2018-03-13 14:32
czemu współczujesz :) właśnie mieszkańcy na tym tylko zyskają :)
2018-03-16 00:09
I wyprowadzić się gdzieś, gdzie jest spokojniej ;)
2018-03-16 00:15
To u was w Oliwie też macie szpeców od wysiedlania? Myślałam że to specjalność innego miasta w pobliżu. Tutaj jak ktoś ma inne zdanie to są tacy którzy od razu wyganiają na wieś. To jakaś jednostka chorobowa?
2018-03-13 06:06
I proszę jak prostym tematem można zapełnić cały artykuł. Nie sądziłem że namalowanie kilkudziesieciu białych prostokatów to aż tyle problemów
2018-03-13 06:06
2018-03-13 07:22
tak, bo Ty myślisz pewnie że wystarczą trzy puszki olejnej z catoramy.
2018-03-13 08:38
Ale nic dziwnego, jak projekt kompletnej sygnalizacji może kosztować
projekt budowy sygnalizacji - 50 000 zł
(źródło: http://gdynia.pl/mieszkaniec/wskazniki,3955/wskazniki-dot-budowy-sygnalizacji-swietlnej,423398 )
2018-03-14 07:15
2018-03-13 08:37
Proszę w Gdyni montaż samej sygnalizacji świetlnej to koszt rzędu ponad 600 000 zł....a zaznaczam, że pasy były już wymalowane
https://trojmiasto.onet.pl/niebezpieczne-skrzyzowanie-w-gdyni-wreszcie-z-sygnalizacja-swietlna/es4vn
2018-03-13 06:07
Taki kształt wydłuża drogę i czas przebycia, dhory pomysł. Ale władza każe to lud musi przyjąć a jak
2018-03-13 06:08
2018-03-13 06:14
2018-03-13 07:07
O ile? 10 sekund?
2018-03-13 08:15
2018-03-13 08:42
Zwłaszcza, że ten skos jak dla mnie jest w złą stronę. Idąc od wieżowców do PiP będzie trzeba iść trochę dalej przez ten skos (nie ma tragedii, no ale dziwne to). Z tej nowomowy rozumiem jedynie tyle, że chodzi o to by nie patrzeć automatycznie tylko na dalszy sygnalizator.
OK ale dziwne bo skos to będę raczej robił na odwrót,
2018-03-13 06:08
Zacznij czytać artykuły o Gdyni!
2018-03-13 06:09
Daleko muszę dojeżdżać do pracy:(
2018-03-13 08:13
2018-03-13 09:13
to się awansuje na przekładacza faktur w Oliwie ;)
2018-03-13 09:48
2018-03-13 06:30
Problemów za min 50tys zł? Czemu to tyle kosztuje?
2018-03-13 07:32
I wykonanie instalacji i zamontowanie sygnalizacji świetlnej.
2018-03-13 09:09
Miałem nadzieję, e w końcu dorośli nasi drogowcy do pasów na skos skrzyżowań i puszczania ruchu w takcie: samochody z 1 kierunku - samochody z 2 kierunku - piesi i rowerzyści. No nic, jeszcze trochę poczekamy na cywilizowane przejścia.
2018-03-13 06:06
2018-03-13 07:41
Ukośne przejście dla pieszych od lat mamy przez ul. Generała Henryka Dąbrowskiego, obok skrzyżowania z ulicą Łukasza Dziekuć-Maleja. Ukośne pasy widać nawet na zdjęciu satelitarnym :)
sw
2018-03-13 06:06
"Po co autobus w weekendy i święta skoro nikt nie jezdzi"
Może oni z tej samej rodziny ?
2018-03-13 06:07
Te inżyniery to chyba w ogóle wyobraźni nie mają.
2018-03-13 08:56
2018-03-13 06:07
2018-03-13 06:26
A ja mysle ze jednak dla samochodow.
2018-03-13 07:43
Gratuluję myślenie to przyszłość. Jak się czujesz po tym pierwszym razie?
2018-03-13 12:52
ważne żeby oddzielić ruch od siebie. Dzięki temu będzie bezpieczniej, szybciej i ekonomiczniej.
Sam jestem pieszym korzystającym z komunikacji miejskiej i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż tunel/kładka/wiadukt.
2018-03-13 14:37
Jeśli uważasz jednak, że nie kłamiesz, to ja muszę napisać, że sam jestem kierowcą i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż przejścia dla pieszych co chwilę. Wtedy jadę wolno, zawsze widzę wszystkich uczestników ruchu przed maską, tak dużo lepiej.
2018-03-13 14:03
nie idzie ci
2018-03-13 07:45
Tam zdecydowanie powinien być tunel dla pieszych lub samochodów.
...przesadzacie z tymi światłami i pasami. To jest główną trasa łącząca miasta a nie zwykła ulica.
2018-03-13 07:57
2018-03-13 08:17
To jest normalna aleja miejska z gęstą zabudową, sklepami, biurami, uczelniami i wszystkim tym, co cechuje duże miasta. To nie żadna szosa łącząca miasta. Zaraz za OBC wpada w centrum zabytkowej dzielnicy.
2018-03-13 08:10
Przesada z taką autostradą w środku miasta.
2018-03-13 12:53
bez przesady?! kto to widział samochody w mieście!?
2018-03-13 09:24
niech korposzczurki trenują bieg po schodach - dla zdrowia oczywiście
2018-03-13 12:03
Albo woń za miasto.
2018-03-13 06:08
Za kilka latdni będą zasypywać bo gwałcą na zakręcie.
2018-03-13 07:38
Samochód A zakręcie zdejmij tacie i zrób zdjęcie
2018-03-13 06:10
Ale jeszcze powinni zrobić kładkę dla pieszych nad torami kolejowymi, od OBC do biurowców na Arkońskiej
2018-03-13 06:18
że z jakiegoś powodu patrzy SIĘ w głąb"...
No i nawet stwierdzenie filozoficzne jest w wywodach urzędników ;)
2018-03-13 12:10
Dlaczego nie ukośne przejście?
2018-03-13 06:11
jeżeli chcą przejścia to niech OBC i Bimet sfinansują 100% kosztów !
2018-03-13 06:15
że miast musi rbić zbiórkę na realizację swoich zadań ustawowych. A c jeszcze zabawniejsze, niedawno w tej okolicy powstała sygnalizacja. Można było wtedy, za jednym razem zrealizować przejście.
2018-03-13 06:45
Śmieszne jest to że miasto wydając zgodę na taką budowę jak Olivia Business nie nakazała im w projekcie budowlanym zrobić od razu kładki na drugą stronę w ramach budowy! To powinien być ich obowiązek w ramach zabudowy tamtej okolicy!!
2018-03-13 07:45
Kładki to sobie nad obwodnicą możesz robic. Chłopie 21wiek już mamy. W miastach sie takich rozwiazan nie stosuje
2018-03-13 08:02
nad jezdniami. A tak marnuje się przestrzeń nad Grunwaldzką.
2018-03-13 06:30
Tylko po co ten skos?
2018-03-13 12:28
zeby krocej sie szlo
2018-03-13 12:40
Ale jak krócej, jak po skosie pieszy jest dłużej na jezdni?
2018-03-13 12:55
Dokładnie. Przejście przez jezdnię po skosie jest dłuższe. Urzędnik nie wie o czym mówi.
2018-03-13 13:00
Pitagoras się w grobie przewraca!
2018-03-13 21:28
Zwłaszcza, że 3/4 pieszych i tak by sobie to "skracało" idąc na ukos.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.