Dodaj opinię

Opinie (212) 3 zablokowane

  • Minęły kolejne miesiące.
    Od fajnego radnego usłyszałem, że pytał w ZDiZ i tam mu powiedzieli, że nie ma decyzji o budowie bo była by ona polityczna. Tak mniej więcej.
    j
    8 miesięcy
  • Minął rok. Przejście powinno być już od jakiś 10 miesięcy. A co mamy ? Ciszę.
    r
    11 miesięcy
  • Kolejne przejscie i kolejne miejsce do zatrzymania ruchu. Uważam że dużo lepszym rozwiązniem było by wybudowanie kładki nad ulicą. Nie dość ze korki takie ze masakra to jeszcze przejscie co 100m . Niedługo wgl nie bedzie dało się jezdzic po Oliwie .
    1 rok
  • Nie o pracowników Bimetu chodzi, (14)
    tylko pan Grabski załatwia dla biurowcow. Bimet mieli w ... od siedemdziesięciu lat, pracownicy biegali przez ulicę i wszyscy to olewali. Teraz nagle chcą w to włączyć Bimet? Głupi by byli, gdyby się do tego dokładali.
    mamidło
    1 rok
    • to fakt, że przez tyle lat nie widziano potrzeby budowy takiego przejścia dla pracowników bimetu (13)
      a teraz nagle zobaczyli i jeszcze sobie gębę bimetem wycierają że to niby dla nich.
      Mała sycylia, na 100% jakiś interes się pod stołem kryje tylko nie wiem dokładnie jaki. Urzędniki od Budynia albo od łapówek albo na rozkaz zmieniają front o 180 stopni i to co było wczesniej głupie i niemożliwe staje się nagle mądre i protste do zrobienia. 20 lat rządów Budynia i parafrazując memy można powiedzieć- Gdańsk to nie miasto, to stan umysłu.
      1 rok
      • Jesteś w błędzie (12)
        Jestem mieszkańcem i wnioskowałem o to przejście i w radzie dzielnicy i u radnych miasta.
        To przejście ułatwi nam życie - będzie bliżej z wieżowców do Piotra i Pawła oraz do SKM Przymorze - i to sporo.
        Przy tej okazji okazało się że jeszcze więcej zyska Bimet.
        Wielka szkoda, że tyle czasu tracimy - to przejście powinno tam być zrobione od początku. Tylko ktoś nie pomyślał.
        racibo
        1 rok
        • Przecież zaraz nie będzie Piotra i Pawła, bo teren jest już wykupiony pod kolejne biurowce.
          Ogarnij się, będziesz chodził na zakupy do Żabki w biurowcu?
          Do SKM Przymorze będziesz miał bliżej o 200 metrów.
          Wojtek_GD
          1 rok
        • sam jesteś w błędzie (1)
          teren na którym stoi Piotr i Paweł został sprzedany pod szklane wieżowce, i to z myślą o nich powstaje to przejście, a nie żebyś Ty miał bliżej do sklepu.
          Czy tak ciężko zrozumieć że dla mieszkańców nigdy NIC !
          żadnego sklepu tam nie będzie
          1 rok
          • produkcji też zadnej nie będzie tylko biura
            przekładanie papiurów z kupy na kupę

            chyba będzie trzeba się uczyć chińskiego
            1 rok
        • taaa z 10min oszczędzisz... a to przejście przy Bażyńskiego było za daleko? i tak idąc na SKM (3)
          przechodzisz koło niego
          1 rok
        • co do CH Familia I Bimetu (1)
          Człowieku pomyśl logicznie, tyle lat był Bimet i Ch Familia i jakoś nie było potrzeby przejścia dla pieszych a teraz ZDZ zmienił zdanie? Ch Familia sprzedane i niedługo nie będzie marketu /ponadto Piotr i Paweł bankrutuje/.Kto się może kryc za zmian stanowiska drogowców?Ano Pan Grabski który nabył centrum handlowe oraz teren Bimetu.To jest tylko podyktowane interesem dewelopera budującego biurowce ,stąd zmiana stanowiska Miasta.Za jakiś czas na tych terenach powstaną kolejne szklane szkaradztwa.
          1 rok
          • Człowieku, sam pomyśl.
            Bimet powstał za komuny i wokół niego są rozwiązania komunikacyjne z czasów komuny.
            Teraz naprawiamy te błędy.
            Tak samo za komuny w miejscu Olivia Business Centre były krzaki i kamieni kupa.
            1 rok
        • chodzi o to, że urzędnicy przez lata nie widzieli najmniejszej potrzeby i jeszcze to "merytorycznie" uzasadniali (1)
          a tu nagle zwrot o 180 stopni :-D
          1 rok
        • Piotr i Paweł w niedzielę zamknięty...
          Piotr i Paweł w niedzielę zamknięty...
          Dzidosław
          1 rok
  • PRZEJŚCIE
    jak wiadomo to przejście było od początku w planach przy budowie Olivia Center, nie wiem kto o to zabiegał ale na pewno nie mieszkańcy, raczej pracownicy biur.A przejścia są dwa przy Hali Olivi i przy Derdowskiego, to nie jest duża odległość.
    1 rok
  • Oliwa wyrasta na centrum biznesowe przez wielkie BE! (32)
    Współczuję okolicznym mieszkańcom, wieczne korki, tłumy korpo szczurów, itd itp
    Krystyna ze Skarszew z wielkim biustem
    1 rok
  • Odkrycie roku!!! W Nowej Zelandii przejścia dla pieszych i to na "ukos" były już 40 lat temu......
    1 rok
    • W Nowej Zelandii ludzi jak na lekarstwo, więc mogą chodzić gdzie popadnie. (1)
      Turysta
      1 rok
    • Byłem, widziałem, przechodziłem.
      Ile czasu można zaoszczędzić na takich przejściach. Poza tym jest bezpieczniej bo w tym czasie wszystkie pojazdy stoją. Nie ma idiotycznych zielonych strzałek, które się włączają jak piesi mają zielone.
      1 rok
  • No i tak to powinno wyglądać! Przejście dołączone do istniejącej sygnalizacji!
    A nie tworzenie kolejnych sygnalizacji by zrobić przejście, jak chce się to zrobić z planowanym przejściem na przeciw Dworca Głównego. Cały czas mówię, że skoro nieco dalej przy hotelu postawiono sygnalizację, to tam należy dać przejście, a nie robić 4 sygnalizację świetlną na odcinku 650 metrów.
    1 rok
  • I proszę jak prostym tematem można zapełnić cały artykuł. Nie sądziłem że namalowanie kilkudziesieciu białych prostokatów to aż tyle problemów
    1 rok
    • Ładny koszt wymalowania pasów i założenia paru sygnalizatorów (4)
      1 rok
      • tak, bo Ty myślisz pewnie że wystarczą trzy puszki olejnej z catoramy.
        1 rok
        • W Gdyni wystarczają
          xkr
          1 rok
        • Napisane jest że "ładny", a nie wysoki
          Ale nic dziwnego, jak projekt kompletnej sygnalizacji może kosztować
          projekt budowy sygnalizacji - 50 000 zł
          (źródło: http://gdynia.pl/mieszkaniec/wskazniki,3955/wskazniki-dot-budowy-sygnalizacji-swietlnej,423398 )
          1 rok
      • uważam, że koszt ok w porównaniu do gdyńskich sygnalizacji!!!
        Proszę w Gdyni montaż samej sygnalizacji świetlnej to koszt rzędu ponad 600 000 zł....a zaznaczam, że pasy były już wymalowane

        https://trojmiasto.onet.pl/niebezpieczne-skrzyzowanie-w-gdyni-wreszcie-z-sygnalizacja-swietlna/es4vn
        w Gdyni to się szasta kasą ;)
        1 rok
    • cały biznes, wszystkie firmy lokują się w Gdańsku. (3)
      Daleko muszę dojeżdżać do pracy:(
      Magda Gdynia
      1 rok
    • Skośne pasy - czarna magia.
      Miałem nadzieję, e w końcu dorośli nasi drogowcy do pasów na skos skrzyżowań i puszczania ruchu w takcie: samochody z 1 kierunku - samochody z 2 kierunku - piesi i rowerzyści. No nic, jeszcze trochę poczekamy na cywilizowane przejścia.
      Wacek z małym Gdańskiem
      1 rok
    • Miejsce przejścia ok, ale ukośne? (5)
      Taki kształt wydłuża drogę i czas przebycia, dhory pomysł. Ale władza każe to lud musi przyjąć a jak
      Obserwator
      1 rok
      • Też tego nie rozumiem
        Zwłaszcza, że ten skos jak dla mnie jest w złą stronę. Idąc od wieżowców do PiP będzie trzeba iść trochę dalej przez ten skos (nie ma tragedii, no ale dziwne to). Z tej nowomowy rozumiem jedynie tyle, że chodzi o to by nie patrzeć automatycznie tylko na dalszy sygnalizator.

        OK ale dziwne bo skos to będę raczej robił na odwrót,
        ra
        1 rok
      • Wydłuża drogę? Serio? (1)
        O ile? 10 sekund?
        1 rok
      • Kolejne przejście będzie wzdłuż jezdni. (1)
        1 rok
    • Problemów za min 50tys zł? Czemu to tyle kosztuje?
      1 rok
    • Zdziwiony?
      Zacznij czytać artykuły o Gdyni!
      Janusz Ch.
      1 rok
  • spoko
    Chyba i tak nikomu nie będzie przejście przeszkadzać jeśli chodzi o korki skoro i tak są w tym miejscu światła. Transport publiczny powinien być wspierany. Ale z drugiej strony ciekawe ilu pracowników będzie z tego korzystać. No i nie wiem czy puszczanie ludzi z tych wszystkich firm na jeden przystanek kolo szkoły podstawowej jakoś tam nie wpłynie na bezpieczeństwo dzieci.
    1 rok

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii