Opinie (212) 3 zablokowane

  • Oliwa wyrasta na centrum biznesowe przez wielkie BE! (32)

    Współczuję okolicznym mieszkańcom, wieczne korki, tłumy korpo szczurów, itd itp

    • 224 69

    • Kryśka nie marudź (7)

      Od rana

      • 20 20

      • Ty tak mówisz (1)

        A piniendzy nie ma i trzeba nawet na jabka chodzić na pachty do sonsiada

        • 2 2

        • jak to jest ze powstaje takie miasteczko i dopiero w trakcie ktoś się orientuje ze przejście potrzebne

          Ze światła potrzebne ze cos tam i cos tam...
          Jakoś to będzie?
          PO juz dziękujemy za taki chaos

          • 9 14

      • kasa misiu kasa

        To ten z PiSu buduje?

        • 2 7

      • POdobno Bimet juz sprzedany na kolejne wierzowce (2)

        • 6 4

        • nie wieżę (1)

          • 10 2

          • może chodziło o wieprzowce?

            • 6 0

      • e no dla 100 osób ?

        Wnuki nianczyc staruchy

        • 2 3

    • Nie po to się dorobiliśmy golfów w tedeiku, (1)

      Żeby stać w korku powodowanym przez biedotę chodzącą na pieszo

      • 31 11

      • To tak brzmi, jak jelita w g.wnie.

        • 1 1

    • to już nie Oliwa teraz to ... (1)

      MORDOR

      • 41 13

      • Zgredek ma tam siedzibę?

        • 2 0

    • (3)

      Kryśka, a Więckowy pozdrowione?

      • 8 2

      • Jo, byłam już z rana w klepie i plotkami my się wymienili! (2)

        A wiecie jakie są dalsze plany prezesa po wolnych niedzielach?
        - zakaz sprzedaży mięsa w piątki
        - i będą w niedziele wyłączać internety!!!

        • 16 9

        • Nie wiedziałem, że Skarszewy mają wielki biust!

          • 6 0

        • prezesa OBC ?

          Bo o tym artykuł amebo

          • 0 0

    • Kryska pokaz biust! (1)

      • 6 5

      • Nie chciałbyś tego zobaczyć

        5 dzieci na nim wykarmione, weźta dajta spokój

        • 9 2

    • ja też współczuje mieszkańcom Skarszew - rozebrano im linie kolejową i tłumnie jeżdżą autami do Starogardu Gdańskiego i Trójmiasta . W efekcie trzeba tam budować kolejną drogę.

      • 7 1

    • (5)

      to jest jakiś chory pomysł - stawiać zagłębie biurowców w miejscu o fatalnej komunikacji

      • 7 8

      • uhm, dwie linie metra, tramwaje, główna oś drogowa, geograficzne centrum aglomeracji, bezpośredni dojazd na lotnisko (4)

        Zaiste, fatalna komunikacja

        • 7 6

        • musisz wykreślić "główną oś drogową" (1)

          teraz to tam się deptak robi

          A w zamian żadnego przejazdu przez Trójmiasto

          • 3 6

          • Deptak?

            Bo przejścia co 600 metrów?
            Oookeeej.
            Tak też można myśleć.

            • 5 0

        • (1)

          zapomniałem wspomnieć - dojazd do Mordoru komuną miejską to jakąś kpina (i czasowo i finansowo) chyba że mieszkasz przy samej SKM...
          Więc niby jest dobrze skomunikowana?

          • 2 5

          • Możesz rozwinąć tę myśl?

            Bo nikt nie wie, o czym piszesz.

            • 3 1

    • (1)

      jako mieszkaniec dziękuję.
      potrzebne nam to przejście jak psu rower

      • 7 6

      • Ale teraz przegiąłeś.

        Chciałeś obrazić psiaki czy rowerzystów?!

        • 0 3

    • Nie współczuj korków

      Tu się chidzi piechotą. Zaś owe "korposzczury" ożywiają dzielnicę, zostawiają tubkasę, a njeruchomości drożeją. Czym tu się martwić?

      • 5 1

    • Ja też tobie współczuję

      Zostań w Toruniu pucować maybachy w radio ma buzię

      • 2 2

    • czemu współczujesz :) właśnie mieszkańcy na tym tylko zyskają :)

      • 3 3

    • Mieszkańcy mogą sprzedać domy za 50x więcej niż kupili (1)

      I wyprowadzić się gdzieś, gdzie jest spokojniej ;)

      • 0 1

      • 50x więcej od czego?

        To u was w Oliwie też macie szpeców od wysiedlania? Myślałam że to specjalność innego miasta w pobliżu. Tutaj jak ktoś ma inne zdanie to są tacy którzy od razu wyganiają na wieś. To jakaś jednostka chorobowa?

        • 0 0

  • (19)

    I proszę jak prostym tematem można zapełnić cały artykuł. Nie sądziłem że namalowanie kilkudziesieciu białych prostokatów to aż tyle problemów

    • 161 13

    • Ładny koszt wymalowania pasów i założenia paru sygnalizatorów (4)

      • 65 11

      • (2)

        tak, bo Ty myślisz pewnie że wystarczą trzy puszki olejnej z catoramy.

        • 17 6

        • Napisane jest że "ładny", a nie wysoki

          Ale nic dziwnego, jak projekt kompletnej sygnalizacji może kosztować
          projekt budowy sygnalizacji - 50 000 zł
          (źródło: http://gdynia.pl/mieszkaniec/wskazniki,3955/wskazniki-dot-budowy-sygnalizacji-swietlnej,423398 )

          • 0 0

        • W Gdyni wystarczają

          • 0 0

      • uważam, że koszt ok w porównaniu do gdyńskich sygnalizacji!!!

        Proszę w Gdyni montaż samej sygnalizacji świetlnej to koszt rzędu ponad 600 000 zł....a zaznaczam, że pasy były już wymalowane

        https://trojmiasto.onet.pl/niebezpieczne-skrzyzowanie-w-gdyni-wreszcie-z-sygnalizacja-swietlna/es4vn

        • 1 1

    • Miejsce przejścia ok, ale ukośne? (5)

      Taki kształt wydłuża drogę i czas przebycia, dhory pomysł. Ale władza każe to lud musi przyjąć a jak

      • 47 24

      • Kolejne przejście będzie wzdłuż jezdni. (1)

        • 22 2

        • jak w Wąchocku

          • 14 0

      • Wydłuża drogę? Serio? (1)

        O ile? 10 sekund?

        • 8 11

        • Czyli tyle, ile zawsze przeszkadza kierowcom?

          • 8 1

      • Też tego nie rozumiem

        Zwłaszcza, że ten skos jak dla mnie jest w złą stronę. Idąc od wieżowców do PiP będzie trzeba iść trochę dalej przez ten skos (nie ma tragedii, no ale dziwne to). Z tej nowomowy rozumiem jedynie tyle, że chodzi o to by nie patrzeć automatycznie tylko na dalszy sygnalizator.

        OK ale dziwne bo skos to będę raczej robił na odwrót,

        • 5 1

    • Zdziwiony?

      Zacznij czytać artykuły o Gdyni!

      • 13 5

    • cały biznes, wszystkie firmy lokują się w Gdańsku. (3)

      Daleko muszę dojeżdżać do pracy:(

      • 23 14

      • Już od rana trolling?

        • 4 2

      • Jak się jest cienkim jak barszcz

        to się awansuje na przekładacza faktur w Oliwie ;)

        • 0 0

      • mieszkam w Gdańsku, a do pracy dojeżdżam 70 km i nie narzekam

        • 4 0

    • (1)

      Problemów za min 50tys zł? Czemu to tyle kosztuje?

      • 10 4

      • I wykonanie instalacji i zamontowanie sygnalizacji świetlnej.

        • 6 0

    • Skośne pasy - czarna magia.

      Miałem nadzieję, e w końcu dorośli nasi drogowcy do pasów na skos skrzyżowań i puszczania ruchu w takcie: samochody z 1 kierunku - samochody z 2 kierunku - piesi i rowerzyści. No nic, jeszcze trochę poczekamy na cywilizowane przejścia.

      • 1 0

  • Co za bzdury!!! (1)

    • 59 32

    • Nie prawda, że pierwsze takie w Gdańsku!

      Ukośne przejście dla pieszych od lat mamy przez ul. Generała Henryka Dąbrowskiego, obok skrzyżowania z ulicą Łukasza Dziekuć-Maleja. Ukośne pasy widać nawet na zdjęciu satelitarnym :)

      sw

      • 6 0

  • Widzę że drogowy używali argumentu w tym samym stylu co wójt Rysio z Kielna o braku komunikacji publicznej

    "Po co autobus w weekendy i święta skoro nikt nie jezdzi"

    Może oni z tej samej rodziny ?

    • 77 8

  • Nie da się zrobić z obu stron "za jednym zamachem" i "z kilkusekundowym opóźnieniem". (1)

    Te inżyniery to chyba w ogóle wyobraźni nie mają.

    • 69 11

    • nie inżyniery tylko te urzędnicy...

      • 5 3

  • Dla pieszych powinien powstać tunel! (12)

    • 110 102

    • (4)

      A ja mysle ze jednak dla samochodow.

      • 57 13

      • Gratuluję myślenie to przyszłość. Jak się czujesz po tym pierwszym razie?

        • 7 26

      • jakie to ma znaczenie dla kogo? (1)

        ważne żeby oddzielić ruch od siebie. Dzięki temu będzie bezpieczniej, szybciej i ekonomiczniej.
        Sam jestem pieszym korzystającym z komunikacji miejskiej i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż tunel/kładka/wiadukt.

        • 4 8

        • Ostatnie zdanie świadczy o tym, że kłamiesz.

          Jeśli uważasz jednak, że nie kłamiesz, to ja muszę napisać, że sam jestem kierowcą i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż przejścia dla pieszych co chwilę. Wtedy jadę wolno, zawsze widzę wszystkich uczestników ruchu przed maską, tak dużo lepiej.

          • 7 4

      • nie myśl więcej

        nie idzie ci

        • 0 1

    • (2)

      Tam zdecydowanie powinien być tunel dla pieszych lub samochodów.

      ...przesadzacie z tymi światłami i pasami. To jest główną trasa łącząca miasta a nie zwykła ulica.

      • 13 36

      • A ja jestem zwykłym człowiekiem a nie Schodolataczem Kładkowskim

        • 24 5

      • Yyy no nie

        To jest normalna aleja miejska z gęstą zabudową, sklepami, biurami, uczelniami i wszystkim tym, co cechuje duże miasta. To nie żadna szosa łącząca miasta. Zaraz za OBC wpada w centrum zabytkowej dzielnicy.

        • 29 2

    • Cała grunwaldzka powinna być zwężona do dwóch pasów. (1)

      Przesada z taką autostradą w środku miasta.

      • 34 15

      • powinni zlikwidować i zrobić deptak

        bez przesady?! kto to widział samochody w mieście!?

        • 3 2

    • kładka nad jezdnią - taniej niż tunel,

      niech korposzczurki trenują bieg po schodach - dla zdrowia oczywiście

      • 6 22

    • Dla śmierdzieli w sam. Tunel

      Albo woń za miasto.

      • 2 3

  • Podziemne są passe. (1)

    Za kilka latdni będą zasypywać bo gwałcą na zakręcie.

    • 35 20

    • Samochód A zakręcie zdejmij tacie i zrób zdjęcie

      • 1 3

  • Bardzo dobrze (2)

    Ale jeszcze powinni zrobić kładkę dla pieszych nad torami kolejowymi, od OBC do biurowców na Arkońskiej

    • 29 8

    • "wielu ludzi ma taką przypadłość

      że z jakiegoś powodu patrzy SIĘ w głąb"...
      No i nawet stwierdzenie filozoficzne jest w wywodach urzędników ;)

      • 15 2

    • Kładkę?

      Dlaczego nie ukośne przejście?

      • 1 1

  • jeżeli chcą (4)

    jeżeli chcą przejścia to niech OBC i Bimet sfinansują 100% kosztów !

    • 36 17

    • A moim zdaniem to trochę żenujące, (3)

      że miast musi rbić zbiórkę na realizację swoich zadań ustawowych. A c jeszcze zabawniejsze, niedawno w tej okolicy powstała sygnalizacja. Można było wtedy, za jednym razem zrealizować przejście.

      • 12 6

      • (1)

        Śmieszne jest to że miasto wydając zgodę na taką budowę jak Olivia Business nie nakazała im w projekcie budowlanym zrobić od razu kładki na drugą stronę w ramach budowy! To powinien być ich obowiązek w ramach zabudowy tamtej okolicy!!

        • 16 12

        • Kładki to sobie nad obwodnicą możesz robic. Chłopie 21wiek już mamy. W miastach sie takich rozwiazan nie stosuje

          • 15 4

      • Trochę żenujące, że nie postawili łącznika z biurowcem

        nad jezdniami. A tak marnuje się przestrzeń nad Grunwaldzką.

        • 4 5

  • Ok. (5)

    Tylko po co ten skos?

    • 39 7

    • (4)

      zeby krocej sie szlo

      • 2 2

      • (2)

        Ale jak krócej, jak po skosie pieszy jest dłużej na jezdni?

        • 8 1

        • (1)

          Dokładnie. Przejście przez jezdnię po skosie jest dłuższe. Urzędnik nie wie o czym mówi.

          • 4 1

          • Wy trójkątne łby!

            Pitagoras się w grobie przewraca!

            • 3 0

      • Zwłaszcza, że 3/4 pieszych i tak by sobie to "skracało" idąc na ukos.

        • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.