2018-09-12 09:11
Urząd Pracy jeszcze nikomu pracy nie znalazł. Szkoda czasu.
2022-12-10 18:23
2018-09-14 17:40
2018-09-13 22:05
2018-09-12 17:50
W świadectwie pracy jest wiele innych ważnych informacji, jednak są one istotne dla pracodawcy, więc je tu delikatnie pominięto: dni zwolnienia lekarskiego, urlopy na żądanie, urlopy macierzyńskie i wychowawcze zajęcia komornicze - świadczące o przydatności delikwenta do następnej pracy.
2018-09-12 09:46
spróbujcie znaleźć pracę jak jesteście w wieku ok 60 lat
fizyczna odpada ze względu na stan zdrowia
2018-09-12 13:34
To może od razu na menadżera albo brokera na gieldzie bo wysiłek fizyczny nie wchodzi w grę, jest beee. Komuna nie dość że rozpiescila wielu dziadków pod względem braku dyscypliny pracy to namieszala im w bani. Za komuny
To może od razu na menadżera albo brokera na gieldzie bo wysiłek fizyczny nie wchodzi w grę, jest beee. Komuna nie dość że rozpiescila wielu dziadków pod względem braku dyscypliny pracy to namieszala im w bani. Za komuny kazali do pracy na 7 a o 15 już wychodzili do domciu nie rzadko pijani. Teraz robić się nie chce a i emerytura 2 tys netto im za mała. Ja po studiach dymam za 2500 netto i nie płacze.
2018-09-12 15:33
To jest się niewolnikiem...
2018-09-12 20:14
tak się kończy życie gdy się człowiek posłucha baby. 3 lata temu wróciłem z Anglii dla niej i od tego czasu nie opuszcza mnie pech.
2018-09-14 12:57
Baby to masz zielone w nosie. Tobie pewnie zwisają z tego nosa aż do ust.
2018-09-14 16:51
2018-09-28 23:17
Nie mam telewizora. I nie mam czego trzepać.
2018-09-12 15:54
Ja też po studiach dymałem najpierw za 2, potem za 2,5.
Przyszło parę lat doświadczenia i dymam za dużo więcej :)
2018-09-13 18:17
za 3500 hahha
2018-09-13 14:08
Nie dymasz za 2500 zł, tylko jesteś dymany. Za kilka lat wyleczysz się z tych korwinizmów i kapitalizmów. Dorośniesz.
2018-09-13 16:16
a z komuny już dawno się wyleczyliśmy, taki system nie działa i tyle. Jeśli w niego wierzysz to widocznie sam nie dorosłeś
2018-09-15 10:32
podejrzewam. że tak ci się chce pracować jak słoniowi tańczyć
2018-09-13 21:36
Dokładnie jak piszesz, wyleczyłeś się z komuny a teraz czas na kolejną pobudkę i wyleczenie się z kapitalistycznej utopii. Bardzo mi przykro, ale to też nie działa i nigdy nie będzie działało. Jeszcze parę latek dorosłego życia i zrozumiesz o czym mówię. Po kapitaliźmie zostanie kac, wstyd... i długi.
2018-09-14 16:56
Długi biorą się z nadmiernego konsumpcjonizmu, z marnych rozwiązań systemowych (ZUS), z fiskalnej polityki państwa które zajmuje się redystrybucją zamiast wspierać przedsiębiorczość.
2018-09-12 10:18
no ale jest!!!111 nie narzekać nieroby!11
2018-09-13 10:51
Za 2000zl to nie praca a wolontariat. Jak z tego zyc?
2018-09-13 16:13
2018-09-13 19:26
Dokładnie. Idziesz. Bo ja conajmniej za 400zł miesięcznie jem i utrzymuję higienę. 1600zł kawalerka. Limit osiągnięty, na kartę miejską nie wystarczy.
2018-09-13 20:51
albo ze starymi mieszkaj. Kawalerki chodzą po tysiaku - 38 metrów, kumpel na chełmie, jeszcze pół roku temu, za tyle wynajmował. Przemęczysz się i wcześniej czy później znajdziesz coś lepszego. Brakuje fachowców, naucz się kafle układać. 5 dyszek za godzinę zarobisz.
2018-09-13 22:25
Chyba zmyliły Cię moje burżujskie wydatki na higienę i jedzenie, więc sprostowuję: jestem kobietą. Faceta nie mam, ze starymi nie da rady mieszkać. Znajomi raczej już poparowani. A z obcymi dziewuchami z ogłoszenia
Chyba zmyliły Cię moje burżujskie wydatki na higienę i jedzenie, więc sprostowuję: jestem kobietą. Faceta nie mam, ze starymi nie da rady mieszkać. Znajomi raczej już poparowani. A z obcymi dziewuchami z ogłoszenia mieszka się fatalnie. I nie podoba mi się to, ze wracam po weekendzie i okazuje się, że zmienił się mi współlokator na jakiegoś byłego więźnia, co popala marichuanę i ma dziury w pamięci nawet jak go spytasz o wiek.
Dziewczyny to zdrowo mają nasr*ne w głowach.
-A to zazdrosna, że jej facet na którąś spojrzy, więc nastawia pozostałe przeciwko jednej, żeby się wyprowadziła,
-a to typ który nic prawie nie je i dostaje furii, jak inna gotuje,
- a to kasjerka, co przyjechała ze wsi i otwarcie gardzi inną i mówi, że jest "lepsza", bo "gorsza" skończyła studia, a pracy nie ma,
- w ogóle, pracy nie mieć, a płacić za mieszkanie i utrzymywać porządek- to powód dla dziewyuch do furii, bo one pracują- gdzie tu logika? przecież opłacone i posprzątane.
- a to jak jesteś zmęczony po robocie i zajmujesz się swoim życiem a nie prowadzisz rozmowy z nimi, szeptają między sobą, że uważasz się za "lepszą" i trzeba cię wygryźć ze stancji,
- a to, klasyczny przypadek wieśniar co wyniosły się do miasta: "tylko mój sposób życia jest dopuszczalny, gardzę każdym innym- łącznie z kierunkiem studiów, brakiem zainteresowań, brakiem kontaktów towarzyskich, brakiem szarych komórek"
- a to: przytyła. i wiercenie wzrokiem brzucha, czy nie jest w ciąży, doniesie właścicielowi o domysłach,
- a to: podsłuchiwanie rozmów,
- a to: wychodzi z domu o 23 latem porozmawiać przez telefon= komentarze, że żyje z prostytucji, do właściciela chyba też,
- a to donoszenie właścicielowi, że gdzieś się pojawił brud w mieszkaniu. Albo donoszenie nie wiadomo o czym, chyba zmyślone.
łeeeeeeee. wymieniać można bez końca.
Tylko kawalerka, jak stać. I lepiej już piechotą chodzić.:D
2018-09-14 16:50
znam ludzi z większymi problemami którzy wyszli z bagna. Miałem kumpla który przez całe studia nie dostał od rodziców nawet grosza. Tylko czasem jedzenie bo starzy sami nic nie mieli. Uczył się dziennie, pracował w weekendy, żył ze stypendium bo się starał. Dał radę
2018-09-14 19:34
A są tacy, co też się starają i nie są wystarczająco inteligentni, by skończyć studia. Tym bardziej, zeby mieć stypę. I wcale z bagna nie wyszli, mimo że się starali.
I jaki z tego wniosek? Że dobre chęci są
A są tacy, co też się starają i nie są wystarczająco inteligentni, by skończyć studia. Tym bardziej, zeby mieć stypę. I wcale z bagna nie wyszli, mimo że się starali.
I jaki z tego wniosek? Że dobre chęci są niezbędne, ale niekoniecznie wystarczą.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni. To raz.
A dwa: nie wiem w jakim celu wyrwałeś się ni z gruszki ni z pietruszki w temacie studiów. Bo studenci mają zniżki na komunikację, akademiki, mogą sobie pokój wynajmować z ludźmi z roku nawet w dwie osoby i wyjdzie ich mega tanio. Zajęcia w większości są nieobowiązkowe, bo nie o to w studiach chodzi. Poza tym można wziąć dziekaneczkę i zarobić za granicą, i wrócić. Dodatkowo chłopakowi łatwiej jest zarobić, kobiety dostają mniej.
A trzy: nie o studiach tu mowa, a o życiu po studiach.
2018-09-14 20:16
stąd ten przykład. Za akademik i tak musiał płacić 3 stówy. Kumple którzy wynajmowali pokój potrafili to zrobić za 5 stów. Natomiast jak unikasz zajęć to wcześniej czy później się przejedziesz. Ale sama widzisz że można kombinować i nie jest tak że się nie da. Po studiach tak samo.
2018-09-14 21:16
Tak, da się kombinować, ale nie da się też zaprzeczyć temu, że mężczyznom jest łatwiej niż kobietom. I zarobią więcej, i oszczędzą więcej, i mogą mieszkać bezstresowo z przypadkowymi ludźmi. I ich nie robi, że im się współlokator zmieni na jakiegoś recydywistę-ćpuna po więzieniu.
2018-09-13 22:48
A o tych legendach to ja słyszałam, że ktoś i za 700 zł wynajął kawalerkę. Ale fakty są takie, że ślęczał przez parę miesięcy dzień i noc na ogłoszeniach internetowych i wyjątkowo się trafiło, a zwykli śmiertelnicy płacą
A o tych legendach to ja słyszałam, że ktoś i za 700 zł wynajął kawalerkę. Ale fakty są takie, że ślęczał przez parę miesięcy dzień i noc na ogłoszeniach internetowych i wyjątkowo się trafiło, a zwykli śmiertelnicy płacą jednak 1600zł.
Idąc Twoim tokiem myślenia, to można od razu rzucić pracę, bo w wiadomościach powiedzieli, że ktoś wygrał w totka. Czyli da się:D
2018-09-14 16:46
wszedłem na otodom i sprawdziłem z filtrem do 1100. Pierwsze z brzegu na Piastowskiej za 1000zł za całe 38 metrowe mieszkanie
2018-09-14 19:05
a światło, woda, gaz, ogrzewanie, prąd, internet?
2018-09-14 19:22
Sprawdziłam Cię. Kochaniutki, za mocnych słów używasz co do krytyki innych, przy twoim poziomie inteligencji. Bo:
1) To nie pierwsze z brzegu, tylko jedyne ogłoszenie w tym przedziale.
2) Przedzwoniłam i pani wyjaśniła, że do 1000zł dojdzie jeszcze "OKOŁO 500zł" za to co wymieniłam w poście wyżej.
2018-09-14 20:09
5 stów to ja nawet, nie płaciłem miesięcznych rachunków, przy 4 osobowej rodzinie na 50 metrach. 150 za prąd, gotowanie też na płycie elektrycznej więc to też podrożyło, net za 40zł, za wode też stówę. Ogrzewanie 120 za
5 stów to ja nawet, nie płaciłem miesięcznych rachunków, przy 4 osobowej rodzinie na 50 metrach. 150 za prąd, gotowanie też na płycie elektrycznej więc to też podrożyło, net za 40zł, za wode też stówę. Ogrzewanie 120 za miesiąc. ok tv nie oglądałem ale w pakiecie z netem wyjdzie 10zł wiecej. W 3 stówach można się samemu zmieścić, ale nie jest tak że trzeba szukać pół roku takiej mety. Kolega na Chełmie miał nowe mieszkanie na ul Szpora w tej cenie.
2018-09-14 20:19
Ogrzewanie ogrzewaniu nierówne. W starym budownictwie często są stare systemy ogrzewania, których nie pozwala zmodernizować ktośtam od zabytków i wychodzi drożej eksploatacja. Poza tym jak się przedstawi kalkulacje
Ogrzewanie ogrzewaniu nierówne. W starym budownictwie często są stare systemy ogrzewania, których nie pozwala zmodernizować ktośtam od zabytków i wychodzi drożej eksploatacja. Poza tym jak się przedstawi kalkulacje właścicielowi mieszkania, to zarechoce i powie, że w takim razie rachunki będą niższe ale mieszkanie droższe. Jak chcą 1500 to nie obniżą. A jak mówią "około 1500, to potrafią odstawić cyrk i zrobić z tego i 1800."
Koledzy i rodzina to inna bajka przy wynajmie.
2018-09-14 20:22
mówię Ci, on nie miał takich problemów. Zawsze można zmienić lokal. Ja natomiast mieszkałem w wielkiej płycie, też na chełmie, ale zgodzę się że z ogrzewaniem rozrzut potrafi być duzy.
2018-09-14 20:24
Wynajmuję nie od dziś. Widziałam już, co widziałam. A akcje, jakie dziewczyny odstawiają to jest materiał na serial paradokumentalny:D
2018-09-13 20:07
Zmień prace i wez kredyt
2018-09-13 22:29
Na jaką?:) Coś kobiecego bym preferowała.
2018-09-12 12:39
jak chcesz robić coś konkretnego to musisz pasować profilem. Jak nikt nie spełnia wymogów danego stanowiska to nie zatrudnią na nie nikogo. Szukaliśmy technologa narzędziowca, wyraźnie sprecyzowaliśmy wymagania i 80%
jak chcesz robić coś konkretnego to musisz pasować profilem. Jak nikt nie spełnia wymogów danego stanowiska to nie zatrudnią na nie nikogo. Szukaliśmy technologa narzędziowca, wyraźnie sprecyzowaliśmy wymagania i 80% odzewu to były panie ze sklepu z butami, albo jacyś inni ludzie nie z tej bajki. Potem narzekają że praca nie czeka. Ciekawe czy na ogłoszenie o rekrutacji pilota samolotu, albo stomatologa też odpowiadają.
2018-09-14 19:36
Rany, pewnie były zdesperowane i potrzebowały rozpaczliwie kasy.
2018-09-14 20:19
natomiast ogłoszeń spełniających profil tych pań jest multum
2018-09-14 20:55
Może pomyślały, że da sie je przyuczyć, tak jak ojcowie potrafia przyuczyc synow bez studiow do pracy u siebie w firmie. Nie oszukujmy się, do większości prac wcale nie są potrzebne studia i niewiadomo jakie doświadczenie, wystarczy odpowiednio dobrze wyszkolić.
2018-09-14 20:59
I mówię tu o tych pracach, na które rekrutują absolwentów wyższych uczelni.
2018-09-12 10:16
bo jak całe życie pracowałeś fizycznie a teraz już nie możesz to możliwości masz ograniczone. Mój ojciec zmienił pracę, właśnie w wieku 60 lat.
2018-09-13 19:23
A na jaką zmienił?:) I mama na jaką by zmieniła?
2018-09-13 20:45
jest inżynierem, ale to nie istotne, w jego nowej robocie rekrutowali 4 osoby, 2 inżynierów, szefa działu konstrukcyjnego i magazyniera więc w zasadzie masz cały przekrój stanowisk. A ludzie przychodzili różni. On i jeszcze jeden gość byli w podobnym wieku.
2018-09-13 22:07
A dla mnie istotne. Inżynierem czego dokładniej? To jest tak ogólne pojęcie, że nim nie powiedziałeś nic.
Jakby moja mama się nie bała zmienić, to by zmieniła i bym wiedziała na co i nie pytała Ciebie. Kozaczący trollu. Zresztą, nie wiadomo jak długo Twój ojciec tą pracę utrzyma. Może go wzięli tylko dlatego, że był najtańszy.
2018-09-14 16:37
ale to bez znaczenia bo po pierwsze magazyniera też przyjeli w podobnym wieku a po drugie twoja mama (wnioskuję z wpisu) z zawodu jest kim innym więc jak niby ma jej to pomóc? Mój ojciec zmienił pracę bo mu zaoferowali
ale to bez znaczenia bo po pierwsze magazyniera też przyjeli w podobnym wieku a po drugie twoja mama (wnioskuję z wpisu) z zawodu jest kim innym więc jak niby ma jej to pomóc? Mój ojciec zmienił pracę bo mu zaoferowali dużo lepsze warunki niż miał poprzednio, poza tym firma się rozwija. Nie napisałaś czym się mama zajmuje więc trudno ci poradzić, zamiast tego wolisz uogólniać.
2018-09-14 19:01
Ja chcę zmienić pracę na taką, która da mi możliwość bycia elastyczną w wieku 60 lat:) Od tej strony bardziej patrzyłam. I razem ze zmianą pracy biorę pod uwagę zmianę zawodu.
2018-09-13 18:18
w wieku 60 lat to powinienes korzystać z życia na podstawie tego co sobie wypracowałeś. tj. nieruchomości firma a nie liczyc na kogoś że ci da jałmużnę
2018-09-13 19:27
To po co potrącali z pensji, jak nie chcą oddać?
2018-09-13 17:19
Prawda jest taka że ludzie nie szanują pracy .Kłamią w żywe oczy ,udaja chorych kombinują. Podsumowując lenie którym nic sie nie chce .Tylko roszczenia wymagania i zero od siebie.Lojalni pracownicy to skarb i kazdy mądry pracodawca docenia i szanuje .Nie robow sie eliminuje !
2018-09-14 07:48
Pracodawcy wcale nie są lepsi, zazwyczaj to idioci. Efekt kapitalizmu, może być tylko gorzej.
2018-09-14 16:58
a tamten ustrój wcale nie zbankrutował :D:D:D
2018-09-12 09:33
W obecnej sytuacji gospodarczej pobór zasiłku dla bezrobotnych powinien być traktowany jak kradzież
2018-09-12 09:39
Żeby otrzymać zasiłek dla bezrobotnych trzeba mieć odprowadzane przez 12 miesięcy składki na fundusz pracy. Czyli pobierając zasiłek dla bezrobotnych de facto dostajesz pieniądze, które Ci wcześniej ukradziono. Odzyskanie swoich pieniędzy pobieranych przymusowo to nie kradzież.
2018-09-12 13:20
Wyłudzanie pieniędzy zawsze nią będzie.
2018-09-12 15:17
bo pobiera składkę i utrzymuje niepotrzebne urzędy pracy
2018-09-13 14:02
Największym wyłudzaczem jest zawsze kapitalista, zawsze!
Państwo to my, nie mylić z tzw. rządem czyli kompradorką na usługach korporacji.
2018-09-13 16:11
państwo to nie my, tylko większość kwalifikowana która sprawuje dyktat nad mniejszością
2018-09-13 21:30
Socjalistów nie ma, dominuje jedyna słuszna neoliberalna religia kapitalistyczna i oczywiście niezbędna jej demokracja z całą machiną propagandowej kapitalistycznej demagogii. Wyłudzanie to tylko i wyłącznie kapitalizm.
Socjalistów nie ma, dominuje jedyna słuszna neoliberalna religia kapitalistyczna i oczywiście niezbędna jej demokracja z całą machiną propagandowej kapitalistycznej demagogii. Wyłudzanie to tylko i wyłącznie kapitalizm. Każdy kapitalista trzyma rękę w kieszeni pracownika okradając jednocześnie społeczeństwo. Miejsce zbrodniczego kapitalizmu jest tuż obok faszyzmu i komunizmu.
2018-09-14 16:25
Bo zaklinasz rzeczywistość. Socjalizm to redystrybucja dóbr która jest u nas powszechna, m.in. wspólny garnek o nazwie NFZ czy ZUS, do tego liczne zasiłki, programy dotacji dla startupów, dla "rodzin na swoim" "500+"
Bo zaklinasz rzeczywistość. Socjalizm to redystrybucja dóbr która jest u nas powszechna, m.in. wspólny garnek o nazwie NFZ czy ZUS, do tego liczne zasiłki, programy dotacji dla startupów, dla "rodzin na swoim" "500+" itd. Do tego etatyzm bo przecież państwo trzyma łapę na emisji pieniądza. Pieniądz nie ma pokrycia w niczym konkretnym oprócz obietnic. Kapitalizm tak nie wygląda. Rzucasz puste hasła.
2018-09-12 15:32
Byłoby to wyłudzenie, jeżeli składki byłyby dobrowolne. Jeżeli są przymusowe to jest to odzyskanie swoich pieniędzy.
2018-09-12 15:52
W końcu taki mniej więcej kawałek był z moich podatków.
To będzie przecież odzyskanie moich pieniędzy...
2018-09-13 16:13
2018-09-13 18:15
mi tam wstyd nie jest, pobieram ze szwajcarii a pracuje w DE. Jak w szwajcarii sie skonczy to sytuacja sie odwraca, jadę tam robić a pobieram z DE. 4k CHF piechota nie chodzi.
2018-09-13 12:30
Pajacu jeden. Brać social to ładnie ale ale jak ktoś straci na chwilę prace to zasiłek już nie przysługuje? Social powinien byc tylko dla ludzi pracujących, a nie nierobów. Poza tym problemem owszem nie jest brak pracy ale wynagrodzenie za wykonywana pracę. Dla części pracodawców powinno być wstyd.
2018-09-13 10:50
Niestety Pis tworzy spoleczdnstwo nieudacznikow ktorym "sie nalezy"
2018-09-14 08:47
tak , inna spółka skarbu państwa :) . Nieważne że nie potrafisz obsługiwać ksero ważne abyś listę podbił i podał konto
2018-09-13 19:22
W jakiej to branży w takim sweterku do pracy się chodzi?
2018-09-13 22:15
2018-09-13 22:57
Chyba nie przystoi taka długość u nauczycielki...?
2018-09-13 20:55
2018-09-12 22:09
Chyba, że ktoś pracuje poza budżetówką :)
2018-09-12 09:37
zrugać szefa
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.