Opinie (374) ponad 10 zablokowanych

  • Kątem oka (51)

    Jadąc samochodem należy się upewnić 3 razy i jeszcze spojrzeć kątem oka w lusterku czy nie jedzie tramwaj.

    • 63 2

    • (41)

      Odpowiedź na to pytanie jest tak rzeczowa i prosta, że nie w sposób żeby nie wywołała burzy hejtu.

      • 7 1

      • jak widać powstało za mało internetowych obrazków i filmików o tym, jak to kierowcy są uciśnieni i niewinni takich sytuacji. Święte krowy tramwajowe!

        • 2 4

      • (39)

        Chodzi o to że metody markowania tras tramwajowych i oznakowania drogowego ostrzegającego i prowadzącego przez przejazdy w czasach gdy ruch uliczny jest ogromny i skomplikowany są zdumiewająco przestarzałe i nieadekwatne.
        Rozczarowani odpowiedzią?

        • 5 11

        • (1)

          Dodam że oznakowanie na drogach sięga korzeniami Epoki Kamienia. Te blachy na słupkach natomiast Epoki Brązu.
          Hyhy
          A malowanie sięga Plejstocenu

          • 5 3

          • Ale nie bawiłbym się w doganianie Ery Playstationu. Hihi

            • 5 0

        • Ale jakiego oznakowania potrzebujesz? (34)

          Jak nie widzisz torów na drodze, to raczej nie powinieneś kierować pojazdem...

          • 15 5

          • (28)

            Typowe pytanie mające za cel uzyskanie informacji i aby jak najszybciej móc przejść do hejtu.

            • 2 5

            • (15)

              "Typowe pytanie mające za cel uzyskanie informacji"

              A zatem przejdę do hejtu. Jaki inny cel powinno mieć według Ciebie pytanie?

              • 3 2

              • (13)

                Uzyskanie wytłumaczenia

                • 1 1

              • A zatem wytłumacz. (12)

                Jakie oznakowanie będzie bardziej widoczne niż wystające z ziemi dwie tony żelastwa, na których musisz zwolnić, bo rozwalisz sobie zawieszenie?

                Może jeszcze ostrzeżenie że po przeciwległym pasie samochody jadą w drugą stronę mamy postawić?

                • 6 3

              • (2)

                Trzeba testować (ale nie na ulicach) różne elementy i ich kombinacje.
                Np. Zamiast słupka z trójkątem na wysokości 2 metrów to np. gumowa kolumna która np. reflektuje światło.

                • 2 2

              • Gumowa dlatego że w znaki lubią uderzać ciężarówki i busy

                • 3 0

              • A może zamiast testować infrastrukturę dla niewidomych, po prostu zabierać prawa jazdy?

                Czemu mamy robić wszystko żeby łagodzić skutki sadzania ludzi nieumiejących jeździć za kółkiem, zamiast pozbyć się przyczyny?

                • 4 2

              • Sama linia tramwajowa powinna być markowana na przejazdach guzami z odblaskami.

                • 2 1

              • (2)

                Pozatym trzeba brać pod uwagę śnieg i szarości oraz istnienie ludzi którzy nie rozróżniają kolorów. Dlatego kolumny odbijające światło lamp tramwaju powinny moim zdaniem być skuteczne.

                • 2 2

              • "ludzi którzy nie rozróżniają kolorów" (1)

                Od kiedy to daltoniści mogą mieć prawo jazdy??? Żaden lekarz nie da takiemu zaświadczenia, że może prowadzić pojazd.

                • 2 3

              • Nie bądź taki binarny. Podobno sporo różnych niepełnosprawnych żyje niedostrzegnieni.

                • 1 0

              • Sporym problemem dla kierowcy jest tez nadmiar znaków, deszcz który na szybie w dodatku zasłania detale. Dlatego kolumna która odbija światło będzie nie tylko ostrzegać ale w ogóle ułatwiać orientację w przestrzeni.

                • 2 2

              • Jestem żeglarzem i stąd wiem jak ważna jest orientacja w przestrzeni i wyraźne formy. Zauważyłem na trasach na regaty jak trudno kierowcom jest przejść z trybu trasy na tryb orientacji w mieście.

                • 2 0

              • Kobiety szybko tracą orientację w przestrzeni a mężczyźni oczekują wolnejndrogi tylko dlatego że na nie są.

                • 2 2

              • (1)

                Jako żeglarz mam inne spojrzenie na oznakowania i inne nastawienie w ogóle.
                Dla mnie znaki drogowe to wskazówki a nie ograniczenia.
                Np. Ograniczenie do 40kmh rozumiem tak: Acha, trza uważać.

                • 4 1

              • No i mamy rozwiązanie zagadki.

                Idź się chędożyć Janusz, przez takich Jak Ty nie możemy mieć płynnego ruchu.

                • 0 0

              • Przecież mówię człowieku że przejdziesz do hejtu bo to twoja specjalizacja hahaha
                A teraz ładnie podziękuj i zmykaj na zebranie

                • 1 0

            • Dobrze, bez rzekomego hejtu (10)

              Jakież to oznakowanie było by dla Ajsnie Pana wymagane przy przejeździe tramwajowym, by wielce szanowny szlachcic wiedział, że zbliża się do torowiska, po którym może poruszać się trawmaj mający pierwszeństwo?

              • 4 2

              • Skuteczne

                • 1 2

              • (8)

                Widzę że zamiast otwartego hejtu mamy kombinację z retoryki z elementami szyderstwa oraz minusowanie. Jak napisałem na górze, odpowiedzi rzeczowe i proste wywołują hejt.

                • 2 3

              • Odpowiedź rzeczową da się uargumentować. (7)

                Nie przedstawiłeś żadnych argumentów, a poproszony o nie zmieniasz temat.

                • 1 1

              • (2)

                Czytaj. Napisałem kilka komentarzy do rzeczy.

                • 1 0

              • (1)

                To pewno talib z UM

                • 1 0

              • Bo to Ekspert od wykręcania ogona.

                • 1 0

              • (2)

                Patrz wyżej, nad Twoją skargą ;)

                • 1 0

              • To nie są żadne argumenty (1)

                Tylko propozycja rozwiązania nieistniejącego problemu. Nie podałeś żadnych argumentów za koniecznością poprawy oznakowania.

                • 2 2

              • Argumenty wynikają z treści

                • 1 0

              • Cyniczny hipokryta dlatego strzezcie sie ludzi jak ten.

                • 1 0

            • Bo to typowy talib. Zawsze kontra

              • 1 0

          • (3)

            A dlaczego nie od razu wyrwać jakieś koniczyny albo zamówić bruxelkę i ukarać jak się należy? Można też napisać felieton do Zwierciadełka.

            • 1 1

            • Ale czemu od razu karać?

              Jak ktoś nie ma psychicznych predyspozycji do prowadzenia 1.5 tonowego pojazdu, nie powinien tego robić.

              • 2 3

            • (1)

              Nie wiem czy smoła i pióra w Gdańsku ale napewno wpierw dyby.

              • 2 0

              • Dyby! Dyby! Dyby!

                • 1 0

          • Urzędnik wypytuje w internecie co można zrobić hahaha

            • 1 0

        • (1)

          w ogóle życie nie jest łatwe

          • 1 0

          • Pewno dlatego że jest zbyt łatwe i dlatego dało się tak dalece skomplikować.

            • 1 0

    • (4)

      oko nie ma kąta

      • 1 5

      • (3)

        Ale kąt ma oko ;)

        • 2 0

        • (1)

          gdzie?

          • 0 1

          • Tam gdzie słonko nie sięga;)

            • 2 0

        • wykształcenie wg czarnka ?

          • 1 1

    • warto dodać że tak należy się zachować również przed przejściem dla pieszych i przejazdem dla rowerzystów

      większość kierowców niestety po prostu jedzie.
      interesuje ich tylko to co na jezdni z lewej strony! dlatego jest tyle wypadków.

      • 3 0

    • Nie ma czegoś takiego (1)

      Jak kąt oka

      • 0 1

      • Jeśli nie rozumiesz przenośni, ironii, itp. zgłoś się do lekarza, prawdopodobnie masz Aspargera..

        • 0 0

    • Tramwajarz, zbliżając się do skrzyżowania powinien pamiętać, o zasadzie ograniczowanego zaufania.

      • 1 0

  • (5)

    Kierowcy nie widzą niczego. Znaków rowerzystów pieszych tramwajów i autobusow

    • 82 18

    • Jak on mógł widzieć tramwaj? (1)

      Schował się za słupem i barierką oraz tym śmiesznym patyczkiem z kolorową tabliczką!
      Do tego wiem, z rzetelnego źródła, trawmaj jechał szybciej niż rowerzysta, więc oczywiste że kierowca wyklęty, w blachę zawinięty, uciśniony Wallenrod drogowy, nie miał najmniejszych szans zobaczyć tramwaj

      • 20 2

      • Ale żeby od razu tak od Walenrodów zwymyślać! To politycznie nie fair.

        • 1 2

    • Odpowiedz jest prosta - glupota zarządów drog. (1)

      To wina GDDKiA. Dlaczego? W Gdańsku nie istnieją skrzyżowania bezkolizyjne. Tylko takie powinny istnieć. Niestety wg GDDKiA jeśli zielone mają kierowcy aut to i piesi idący równolegle też mogą mieć zielone.... I jadące

      To wina GDDKiA. Dlaczego? W Gdańsku nie istnieją skrzyżowania bezkolizyjne. Tylko takie powinny istnieć. Niestety wg GDDKiA jeśli zielone mają kierowcy aut to i piesi idący równolegle też mogą mieć zielone.... I jadące tam tramwaje też.... porażka. Zobaczcie jak jest na świecie, np w stanach. Może GDDKiA przestanie zatrudniać ludzi z wadami mózgu tylko zatrudnią prawdziwych inżynierów, dla których nie będzie niemożliwością raz do roku odwiedzić każde skrzyżowanie w celu regulacji świateł w stosunku do realnego ruchu a nie ze raz zaprogramowane światła 20 lat temu i ma być dobrze.... a w ostatnich latach powstało 30 bloków obok. Ci ludzie z GDDKiA w ogóle chodzą do pracy? Choć czasami... ?

      • 2 6

      • Chyba pomyliły Ci się instytucje

        Za drogi miejskie odpowiada GZDiZ a nie GDDKiA.

        • 1 1

    • co zrobić

      NIe da się jednocześnie pisać smsa, przeglądać internet i obserwować tramwaje.
      Tramwaje zazwyczaj nadjeżdżają z najmniej spodzewanego kierunku i znienacka.
      Wniosek : wycofać tramwaje bo są przyczyną wypadków.

      • 3 1

  • Wieśniaki pierwszy raz w mieście , więc nigdy nie widzieli tramwaju na skrzyżowaniu. (3)

    • 69 15

    • Szczególnie ci z blachami GD i taksówkarz :D (1)

      • 11 18

      • a co blachy maja do tego?

        na taksach jezdza naplywowi, a samochod rejestruje co dzien kilkanascie sloikow.

        • 3 1

    • Biedny, zakompleksiony..

      • 11 10

  • Dlaczego kierowcy nie widzą? (25)

    Dobrze by zapytać kierowców w takich miejscach. Być może wynika to ze złej infrastruktury drogowej.

    • 25 72

    • Skup się na drodze a nie wymyślaj bzdetów o infrastrukturze. (2)

      Tak zawsze można mówić.

      • 41 8

      • (1)

        Skup się na refleksji a nie na koledze co mądrze gada.

        • 3 2

        • Idąc tym tokiem, zróbmy wszędzie tory.

          Jak samochód nie zjedzie z torów, to się z niczym nie zderzy.

          Inaczej zawsze będziesz miał ludzi na których szaleństwa infrastruktura nie była przygotowana.

          • 3 0

    • Kolejny co zwala swoje gapiostwo na infrastrukturę.

      Skup się na prowadzeniu samochodu to nie będzie problemu.

      • 28 5

    • Dziennie przez przejazd przejeżdża kilka tysięcy

      aut, a jeden się pakuje pod tramwaj. I to ma być zła infrastruktura? Zwykle gapiostwo, telefon, rozkojarzenie.

      • 28 3

    • (6)

      Co byś zmienił w tej infrastrukturze drogowej?

      • 7 2

      • Most, albo tunel, albo wywalić tramwaje, bo i tak biedota nimi jeździ! (3)

        Bo ja chcę zapierdzielać!

        • 6 13

        • (2)

          No tak , Ty masz taką wizję miasta.

          • 7 3

          • Dokładnie. (1)

            Wszędzie 8 pasmowe autostrady (tylko nie pod moim blokiem), biedopiesi pod ziemią, w końcu jak ich nie stać na samochód rocznik 2009, to przecież nie zasługują na widzenie słońca.
            Zamiast wszystkich parków -

            Wszędzie 8 pasmowe autostrady (tylko nie pod moim blokiem), biedopiesi pod ziemią, w końcu jak ich nie stać na samochód rocznik 2009, to przecież nie zasługują na widzenie słońca.
            Zamiast wszystkich parków - parkingi. Dworce w sumie też można zaorać, bo to dla biedoty.
            Natychmiast trzeba zdelegalizować rowery, hulajnogi i wszystko inne co śmie dotykać świętego asfaltu.
            Koniecznie trzeba wprowadzić zakaz posiadania DPFów i katalizatorów, a także minimalną prędkość 50km/h w mieście.
            No i oczywiście antybuspasy, niech sobie bieda w komunikacji na jednym pasie kwitnie.
            Droga jest dla rasy panów!

            • 15 3

            • a co mówią tobie lekarze?

              • 1 3

      • najpierw prawidłowe oznakowanie

        jeśli wymiary drogi są dobre to właściwe oznakowanie najpierw.

        • 1 2

      • Wszystko.

        • 0 0

    • Chyba ze ślepoty

      • 3 0

    • Wynika to z nieumiejętności jazdy. (11)

      Paradoksalnie, im bardziej ktoś ma łatkę "dobrego kierowcy" w tym krtaju, tym bardziej nie potrafi jeździć...

      • 14 1

      • Zapomniałeś dodać (10)

        Że w swoim mniemaniu ma łatkę dobrego kierowcy. A wywnioskował to, bo potrafi wcisnąć gaz do oporu na prostej i się cieszy jak nie powiem kto do sera.

        • 13 1

        • Niestety ma też uznanie w oczach innych "dobrych kierowców". (9)

          I razem twardo twierdzą, że korków nie powoduje zmienianie przez nich pasa 17 razy przed światłami żeby zyskać jedną długość samochodu, a to że ludzie za wolno ruszają spod świateł :D

          • 10 2

          • Jedno nie wyklucza drugiego (8)

            Skakanie z pasa na pas, powodując efekt domina hamowań za sobą to jeden powód. A śpiący na światłach to już zupełnie inna para kaloszy która też potęguje korki, a dokładniej płynność ruchu, co z kolei prowokuje szybkich

            Skakanie z pasa na pas, powodując efekt domina hamowań za sobą to jeden powód. A śpiący na światłach to już zupełnie inna para kaloszy która też potęguje korki, a dokładniej płynność ruchu, co z kolei prowokuje szybkich i bezpiecznych do przejeżdżania na późnym zielonym (oczywiście z wyrazem ewidentnej dumy ze swoich umiejętności i sprytu połączengo z poczuciem wyższości na twarzy).

            Sam jeżdżę niemal 20 letnim trupem od Czechów i jakoś pierwszy ruszam spod świateł. Mój sekret? Patrzę na światła i wrzucam bieg na żółtym, nie czekam na zielone by szukać biegu w bagażniku...

            • 9 1

            • Dopiero na żółtym wrzucasz bieg? (1)

              Przecież każdy wie, że powinieneś wtedy już jechać :D

              • 2 4

              • A mimo to, jestem pierwszy na starcie

                Taka zagwozdka

                • 2 1

            • Bieg się trzyma wrzucony jeszcze na czerwonym (5)

              Widzisz żółte to już puszczasz sprzęgło i ruszasz.

              • 1 4

              • I nagle bum, bo ktoś z poprzecznego kierunku wjechał w siódmej fazie żółtego

                zamiast zatrzymać się

                • 2 1

              • O, znalazł się Janusz.

                Idź do podstawówki na technikę, powiedzą Ci co oznacza żółte światło.

                Przy zmianie w drugą stronę też "rura, może zdążę?"

                • 1 1

              • Ile dałeś w łapę za zdany egzamin? (1)

                Wjechać na skrzyżowanie możesz po zapaleniu się zielonego i upewnieniu się, że możesz to zrobić bezpiecznie. Zielone światło nie jest nakazem jazdy, tylko informacją o otwarciu kierunku ruchu!

                • 2 0

              • Ile czasu można przetwarzać taką informację?
                Dwie zmiany świateł wystarczą, czy potrzebujesz jeszcze dodatkowego czasu?
                Teraz wiem dlaczego Gdańsk stoi w korkach, praktycznie cały dzień!

                • 0 0

              • A potem zdziwienie że sprzęgło do wymiany...

                Nie daj Boże ktoś cię stuknie z tyłku i puścić sprzęgło, auto wystrzeli do przodu i cyk, dodatkowa kolizja.
                Serio, ludzie stoją na skrzyżowaniu wciskając sprzęgło? Jeszcze powiedz że druga noga hamulec dusisz?

                • 1 0

  • Brak dobrej widoczności to główny powód (14)

    Przejazdy np na Kartuskiej czy na Chełmie na Jana z kolna są specyficzne i nawet lokalsi mogą nie dostrzec tramwaju.
    Druga sprawa to motorniczy który jeździ na światłach do jazdy dziennej mikroledach przy złej pogodzie. Widać to na fotkach z kolizji.

    • 21 61

    • Nie masz widoczności to nie jedziesz. Proste?

      • 34 2

    • No faktycznie tramwaj jest tak malutki że absolutnie go nie widać i wyskakuje na biednego kierowcę znienacka.

      • 30 1

    • (3)

      Bzdury piszesz. Jak na skrzyżowaniu nie masz widoczności to też wjeżdżasz w ciemno?

      • 26 2

      • W tym problem, że tak dokładnie jest. (2)

        Co Ci wyskoczy? Zazwyczaj jakiś miękki biedapieszy...

        • 3 9

        • A tym razem zonk!

          Biedapieszy w czołgu torowym. A potem tłumaczenie: Panie oficerze, ten tramwaj wyskoczył jak spod ziemii! Za szybko jechał! Poza tym, tramwaj przez przejazd się przeprowadza!

          • 16 0

        • Ot, wylazł z ciebie kmiotek!! Zapewne po przyjeżdzie do Gdańska już kupiłeś na kredyt
          " WieśVagona" , 15 letnią "nówkę" ??

          • 0 1

    • Jak ktoś nie widzi tramwaju to może czas się udać do okulisty bo następnym razem rozjedzie pieszego.

      • 22 1

    • Nie widac go tylko, gdy ktos jedzie na pewniaka (1)

      Wystarczy zatrzymać pojazd i skręcić głową, A nie tylko pobieżnie patrzeć kątem oka

      • 20 0

      • Otóż to

        Jeżdżę od 96' a pamiętam do dziś, jak instruktor wbijał mi do głowy, że przed zmianą pasa czy kierunku jazdy mam się zawsze rozejrzeć i upewnić, że mogę to zrobić, bo patrzenie jedynie w lusterka nie daje gwarancji bezpieczeństwa.

        • 8 0

    • Uniwersalna odpowiedź "kierowców" (1)

      Bo nie miałem widoczności, więc walę w ciemno. To że nie widzę, znaczy że nic nie jedzie/idzie.
      Że też takie asy kierownicy, jeżdżący "szypko a bespiecznie" nie wpadli na pomysł zamykania oczu: wtedy wogole ruchu nie widać

      • 19 0

      • Skoro ja nie widzę, to wszyscy inni mają uważać. Przecież to oczywiste.

        • 4 0

    • powinieneś koniecznie pójść do lekarza od oczu!!! zdecydowanie

      • 4 0

    • Przejazd na Chełmie jest absolutnie bezkolizyjny!!

      • 0 0

    • Generalnie bzdura

      Jak jest słaba widoczność to się moe pakujesz na hurra tylko wolno podjeżdżasz starając się zyskać na widoczności. Światła tramwaje do tego tez nic nie maja- tramwaj widać we mgle i ulewie nawet z wystarczającej

      Jak jest słaba widoczność to się moe pakujesz na hurra tylko wolno podjeżdżasz starając się zyskać na widoczności. Światła tramwaje do tego tez nic nie maja- tramwaj widać we mgle i ulewie nawet z wystarczającej odległości.
      Za to motorniczym można zarzucić dwie rzeczy: często przejeżdzają na żółtym- zwłaszcza skrzyżowanie ze Słowackiego i z Wojska Polskiego z moich obserwacji.
      Ponadto maja zwyczaj ignorować brak pierwszeństwa- np wjazd i wyjazd z pętli Strzyza- na wjeździe maja pierwszeństwo, ale często zatrzymują się, jakby go nie mieli, natomiast na wyjeździe z niej, gdy pierwszeństwa nie maja- prawie zawsze wciskają się na chama i wymuszają hamowanie, ew. zatrzymują się w ostatniej chwili i dzwonią, jakby mieli pierwszeństwo. Ale takich miejsc jest mało i raczej nie ma tam kolizji

      • 1 0

  • (1)

    bmw dsw? Skąd taki kierowca ma wiedzieć jak wygląda tramwaj?

    • 43 3

    • Kierowca z miasta bez tramwajów to nie kierowca

      • 1 2

  • Powód jest prosty (2)

    Tak jak w przypadku wymuszania pierwszeństwa, wjeżdżania pieszym na stopy, zmiany pasa ruchu, parkowania gdzie popadnie.... Jest to poprostu zwykła ignorancja :)
    Mało kto myśli o konsekwencjach swoich poczynań i tego jak to wpłynie na innych ludzi. Niestety

    • 73 3

    • No tak

      Bo pieszy to święta krowa. Nie zna zagrożenia chodzi gdzie chce i jak chce myśląc ze auto zatrzyma się w miejscu . Niczym kierowca samochodu, który myśli ze tramwaj lub pociąg zatrzyma się w miejscu.

      • 2 5

    • Dodałbym

      nie używanie kierunkowskazów i gapienie się w smartfony...

      • 1 0

  • Statystyka po prostu. W ruchu miejskim wymuszenie wobec innych samochodów zwykle kończy się wyhamowaniem pojazdu, (4)

    który ma pierwszeństwo, może w 1% dochodzi do stłuczki. W przypadku tramwaju masa pojazdu oraz dbałość o zdrowie pasażerów utrudnia gwałtowne hamowanie.

    • 83 3

    • Dynamika, a nie statyka (1)

      A, sorry, napisałeś "statystyka", zamiast "fizyka"...

      • 0 3

      • statystyka po prostu - co drugi prawko zdał za gęś na łańcuchu, a co trzeci miał odpowiedniego wujka.

        • 6 1

    • Gdyby były zastapione autobusami na bus pasie nie było by tych wszystkich wypadków! (1)

      To bezwładny niemobilny czołg na torach !

      • 1 8

      • Dokładnie

        Wtedy kierowcy nie musieliby myśleć podczas jazdy

        • 1 0

  • (1)

    Jazda na chama tylko zeby przejechać jak najszybciej !

    • 58 1

    • skoro wokół same chamy to jazda na chama

      • 1 0

  • Panie w Braniewie nie mamy tramwajów. (12)

    • 45 4

    • (2)

      mogem wam kupić ze 2

      • 3 0

      • najpierw kup sobie mieszkanie i samochód patolu z Biskupiej albo innej Oruni (1)

        • 0 3

        • ale ja z moreny.....!!!!

          • 2 0

    • (2)

      Jak to się tyczy GD pod tramwajem?

      • 1 5

      • (1)

        Rejestracja GD nie wyklucza, że jesteś z Braniewa.

        • 9 1

        • i nie potwierdza

          • 0 0

    • We wszystkich miastach na swiecie zastepuje sie ten relikt PRU autobusami bezemisyjnymi! (4)

      Dlatego większość fabryk produkujących tramwaje zbankrutowała w przeciwieństwie do autobusów których produkcja kwitnie !Autobus ma same zalety tramwaj niema żadnych!I jest 20razy bardziej kosztowny w utrzymaniu i wszystkich kosztach! Nawet Pesa w Polsce jest na skraju bankructwa.

      • 1 10

      • (1)

        W ramach terapii polecam tobie podróż autobusem 148 z Żabianki do Brzeźna w dowolnej dacie między majem a sierpniem... Wyleczysz sie z przewagi autobusów;) Skakanie na dziurach, korki, masakra...

        • 7 0

        • Mam ten sam problem na Sobieskiego

          Wieczny korek, chociaż z nawierzchnią jest ok, bo po remoncie.
          Z utęsknieniem czekam na tramwaj Wrzeszcz-Morena

          • 2 0

      • W jakich miastach, proszę o przykłady jakichś europejskich miast?

        nie koniecznie "wszystkich"

        • 3 0

      • Hmm, po sposobie pisania wnoszę, że kolega z kamienicy na BGW?

        Od 6 już lat nie pozwalacie ludziom z Południa wygodnie się przemieszczać.

        Mamy zorganizować akcję rysowania każdego zaparkowanego tam samochodu, aż Wam się darmowe miejsca znudzą, żebyście przestali blokować tramwaj?

        • 3 1

    • ale wypadki tworzą głównie rodowici gdańszczanie

      • 0 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.