2020-01-31 14:06
Wybijecie się w tej Polsce na wzajem. Politycznie też. Taki piękny kraj a takie zbydlęcenie.
2020-02-02 09:21
2020-01-31 14:07
Zwierzęta, nie ludzie.
2020-01-31 14:19
Instagramowy miłośniku zwierząt, zanim zaczniesz osądzać i wydawać wyroki na kilku frustratów którym po prostu puściły nerwy po kolejnym wdepnięciu... weź zbierz do kupy psiarzy z osiedla i pozbierajcie wszechobecne kupy.. Ciężko wam żeby nie było brudno? To nie powinno być psów w miastach.
2020-01-31 14:30
wyjątek- jedna rodzina, która nie zbiera.
Cztery bloki po 12 klatek, w każdej 15 mieszkań, jak liczę- łącznie 29 psów.
Dosłownie- jedna rodzina nie zbiera.
Znam wszystkich psiarzy, gdyż zbierałam
wyjątek- jedna rodzina, która nie zbiera.
Cztery bloki po 12 klatek, w każdej 15 mieszkań, jak liczę- łącznie 29 psów.
Dosłownie- jedna rodzina nie zbiera.
Znam wszystkich psiarzy, gdyż zbierałam podpisy o utworzenie wybiegu i każdego odwiedziłam, i znam każdego z widzenia.
A gdy idę w pasie nadmorskim, widzę jak ludzie robią kupy, nawet na wydmach i nie zbierają
2020-01-31 22:52
2020-02-02 23:45
więc po co się uzewnętrzniasz?
2020-01-31 14:41
to nie jest usprawiedliwienie...
taka osoba to bestia
2020-01-31 14:31
2020-02-01 10:31
ja stawiam zdrowie i życie mojego psa ponad jakiegoś randomowego człowieka bez względu na płeć czy wiek. kontrowersyjnie? być może, ale przynajmniej mam swoje zdanie
2020-02-02 09:21
2020-01-31 14:08
2020-01-31 14:32
A myślisz że pies na smyczy nie zdoła natknąć się na zatrute jedzenie? Węch psa jest tak wyczulony że znajdzie wszystko co zjadliwe nawet w gęstej trawie.
2020-01-31 14:45
to załóż kaganiec i przestan plakac
2020-02-01 10:40
przez kaganiec też można jeść i pić, nie można tylko się obronić. kaganiec tylko do weterynarza. jak się boisz i jesteś miekka fujarka to nie podchodź, ze smyczy go nie spuszczę.
2020-02-01 10:58
Psów się ne boję. Potrafię zapanować nad każdym, nawet poszczutym. Ale są tacy, co nie potrafią i mają prawo się bać. Psy powinny być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu. Nawet dla własnego bezpieczeństwa.
2020-02-01 11:11
no małe g*wno nie zje bo ma za krótką kufe, normalny pies bez problemu. mało w życiu widziałeś
2020-01-31 14:47
2020-02-01 10:24
A czy nos właściciela jest w stanie wywęszyć łajno swojego pupila czy sprząta wszystkie na uczęszczanej trasie?
2020-01-31 21:07
Problem w tym, że w Gdańsku nie ma wymogu trzymania psa na smyczy.
2020-02-01 12:46
hmm, a co ci da że pies będzie na smyczy? do twojej informacji dodam że psy które są wiecznie na smyczy stają się agresywne itd, a po za tym winni są właściciele psów którzy nie potrafią postępować z psem i nie powinni mieć psa...
2020-01-31 22:41
trzymać zwyroli z innymi zwyrolami dożywotnio w celach i dopiero będzie po problemie
2020-02-01 14:51
a co z kotami wolnobytujacymi i innymi dzikimi zwierzetami? je tez na smycz?
2020-02-04 13:09
Prowadzę na smyczy , a psiaki niestety złapią co smaczne dla nich, trzeba kagańce zakładać nawet ratlerkowi. Co za kraj :(((
2020-01-31 14:14
Zacznijcie sprzątać po pupilach! Cięzko wam? To nie dziwcie się, że kilku frustratów bedzie robiło takie numery... Proste, nieprawdaż?
2020-01-31 14:20
Miejsce frustratów jest w odosobnieniu w szpitalu. Równie dobrze można powiedzieć że zabił człowieka bo go denerwował. Jak można tak pisać ?
2020-01-31 14:33
Dziecko za ścianą płacze co noc kilka godzin, mam je otruć- a może rodzica?
A ostatnio prawie otruto labradora, który bierze udział w terapii dzieci autystycznych i świetnie się sprawuje, jest kochany przez te dzieci. Jego pani zawsze sprząta.
2020-01-31 15:00
2020-01-31 15:14
Psów biorących udział w terapii jest naprawdę sporo w 3mieście, każdy może paść ofiara przestępcy takiego jak opisany w artykule. Gdy zawali się dom po wybuchu gazu, pies może ci uratować życie. Albo pod śniegiem. A ile przykładów i,,zmusił" swojego pana/panią do wyjścia z mieszkania?
2020-02-04 11:21
to jest bydło ludzkie i tyle, nawet nie odpisuj. takich sk....trzeba od razu do
2020-01-31 14:31
Pies ma płacić za błędy właściciela? Brawo...
2020-01-31 14:47
psiarze pomylili skutek z przyczyna. za ich nieodpowiedzialne zachowanie obrywaja ich pupile. to zatrute jedzenie jest odpowiedzia na zachowanie psiarzy.
ludzie sa po prostu bezsilni wobec psiarzy ktorym
psiarze pomylili skutek z przyczyna. za ich nieodpowiedzialne zachowanie obrywaja ich pupile. to zatrute jedzenie jest odpowiedzia na zachowanie psiarzy.
ludzie sa po prostu bezsilni wobec psiarzy ktorym wszystko wolno.
powinno byc tak ze jak pies zezre taka kielbase to psiarz powinien odpowiadac za niedopilnowanie obowiazkow.
2020-01-31 15:15
2020-02-01 10:33
no i w polskim prawie to rodzic odpowiada za niedopilnowanie dziecka. dlaczego psiarz nie musi?
2020-02-01 14:36
tak, dlatego jak dziecko ucieknie rodzicowi i zostanie zabite przez kogoś obcego to odpowiada rodzic, bo nie upilnował.
2020-02-04 11:23
nie odpisuj bydłu, ono nie rozumie
2020-01-31 15:17
Zastanów się człowieku co ty piszesz
2020-02-01 08:22
idac twoim tokiem rozumowania jesli kogoś wkurzają wrzeszczace caly dzien dzieciaki na podwórku to wolno je otróć tłumacząc to bezsilnością i brakiem dopilnowania przez rodziców......?
2020-02-01 10:33
porownujesz czlowieka do zwierzecia? bambinizm ci sie rzucil na mozg
2020-02-01 11:06
Zwierzeta są madrzejsze
2020-02-01 11:38
Życie każde jest tak samo cenne....
2020-02-01 12:05
A pies nie i właściciel powinien za niego myśleć
2020-02-02 23:50
i jest tak inteligentny, że mu nic nie potrzeba?
Jakbym dorwał takiego sk@#$%a to sam by zezarł taką kiełbaskę.
2020-02-01 10:38
a ty powinieneś odpowiadać za swoją głupotę i brak jakiegokolwiek szacunku dla życia i jakiejkolwiek empatii. żyjesz w społeczeństwie więc nikt nie będzie się dostosowywał do ciebie. ty się musisz dostosować a nie na odwrót.
2020-01-31 14:49
Jak dorwę takiego, to go nakarmię tą paszą i przypilnuje aby trafiło do żołądka. Wolno mi, też mnie denerwuje że truje zwierzęta.
2020-01-31 16:10
To nie frustrata, tylko jakiś ograniczony, zboczony psychopata.
2020-01-31 16:30
A ja radzę, sprzątać po sobie, plastiku i innych śmieci pełno wokoło.
2020-02-04 11:25
no, sprzątać w te plastikowe torebki....kolejny imbecyl
2020-01-31 20:13
Zawsze sprzątam po swoim psie, więc czemu jest nadal ( mój pies) narażony na podłożone trutki? Mam odpowiadać za wszystkie zwierzęta i wszystkie odchody?
2020-02-01 17:04
Dokładnie. Ja również sprzątam po swoim psie, zawsze mam w kieszeni kilka woreczków, tak na wszelki wypadek. Niestety większość ludzi tego nie robi, a co gorsza to już nie są kupy tylko na trawnikach ale i na chodnikach!
Dokładnie. Ja również sprzątam po swoim psie, zawsze mam w kieszeni kilka woreczków, tak na wszelki wypadek. Niestety większość ludzi tego nie robi, a co gorsza to już nie są kupy tylko na trawnikach ale i na chodnikach! Taki właściciel poprostu sobie stoi i udaje że to jest normalne, że pies sr* w takim miejscu
Jednakże nie ma dla mnie usprawiedliwienia dla podkładania trutek. Takiemu osobnikowi powinno się włożyć do japska coś takiego.
2020-02-01 09:13
Za kupę śmierć w meczarniach? Ty masz równo pod sufitem? Pewnie sam je rozrzucasz
2020-02-01 13:18
Dobrze mówisz. On pod sufitem ma kupę wiec myślenia brak.
2020-02-01 11:19
mam psa, sprzątam po nim, wiecznie mam problem przez nieodpowiedzialnych właścicieli innych psów.. to nie takie trudne raz czy dwa razy dziennie schylić się, sprzątnąć, wyrzucić. Sami prowokujecie ludzi żeby robili nam
mam psa, sprzątam po nim, wiecznie mam problem przez nieodpowiedzialnych właścicieli innych psów.. to nie takie trudne raz czy dwa razy dziennie schylić się, sprzątnąć, wyrzucić. Sami prowokujecie ludzi żeby robili nam pod górke, a najgorzej ze cierpią na tym psy które połkną jakaś trutke a to przeciez nie ich wina.. Do tego tu zakaz wejścia z psem, tam zakaz bo nie umiecie ogarnąć psa, dalej przy wynajmie mieszkania i tak mozna wymieniac.. Bycie posiadaczem psa do czegos zoobowiązuję !!!
2020-02-01 13:24
Niech ludzie zaczną sprzątać śmieci ,które wszędzie po sobie zostawiają i które rozkładają się potem 100 lat.
2020-02-01 17:03
Skoro ktos poluje na psy bo wjeb*l sie w stolec i spotyka sie z aprobata czesci spoleczenstwa, to moze powinno sie ustanowic kare smierci za smiecenie. To i to wkurza i psuje krajobraz
2020-02-02 09:23
2020-02-02 10:02
Mysle że nienawiść ludzi do psów wynika z tego że właściciele psów nie sprzątają po swoich pupilach. Mieszkam na Działkach Leśnych pod lasem, oprócz mnie widuje może ze 2 osoby sprzątające po psach. A do lasu idzie lub
Mysle że nienawiść ludzi do psów wynika z tego że właściciele psów nie sprzątają po swoich pupilach. Mieszkam na Działkach Leśnych pod lasem, oprócz mnie widuje może ze 2 osoby sprzątające po psach. A do lasu idzie lub przyjeżdża 100 ludzi z psami dziennie, chodniki na całej dzielnicy są tak zabrudzone że idzie się slalomem, i cały czas trzeba patrzeć pod nogi. Droga z dzieckiem do szkoły piechotą to męka. A zaznaczę jeszcze ze ludzie którzy sprzątają mają małe psy, po dużym psie wielkiej kupy to jeszcze nie widziałam żeby ktoś sprzątał.
2020-02-03 20:22
Sprzątam po swoim psie. Jeśli ktoś nie sprząta po swoim to trzeba go karać a nie psa który nie jest temu winien. Tylko tchórze znęcają się nad słabszymi od siebie.
2020-01-31 14:17
"... opiekun zwierzęcia jest zobowiązany do sprawowania nad nim kontroli, czyli w tym wypadku do pilnowania go podczas spacerów."
2020-01-31 14:30
Też ich wina że są bezdomne? Brak słów...
2020-01-31 22:53
2020-02-01 11:07
Alez ty jestes glupi!!!masakra
2020-01-31 14:34
czy ludzi dorosłych robiących kupy na wydmach i przy osiedlu w pasie nadmorskim.
2020-01-31 20:20
I latem na plaży te jeże z wbitych w piasek petów. Butelki w piachu. Pieluchy i szczanie dziećmi bezpośrednio do morza.. (widziałem na własne oczy w Gdyni na plaży. Po zwróceniu uwagi dostałem OPR "To tylko dziecko przeciez").
2020-02-01 12:38
też szczają do wody.
2020-02-02 23:53
Lisy, koty i inne
2020-01-31 14:43
2020-02-01 11:04
i w kagańcu nie zje trutki. Dobrze wychowany i odżywiany pies nie je przypadkowo znalezionych śmieci. znalezionych
2020-02-01 11:12
alez bajki. tego dobermana to pewnie masz na plakacie nad łóżkiem nie?
Uśmiałem się.
2020-02-02 09:24
2020-01-31 14:38
Jak złapią truciciela i posadzą na dwa latka , to się jemu i innym podobnie "myślącym" odechce rewanżu na bezbronnych zwierzętach.
2020-01-31 15:07
za znęcanie sie nad dziećmi przedszkolanka dostała rok w zawieszeniu na 10 lat . także ten to nic nie dostanie
2020-02-02 08:39
2020-01-31 15:33
2020-01-31 14:41
przechadzają się bez celu, obserwują nie wiadomo co, myślę że na bank to profil tego typu bandyty.
2020-01-31 15:37
Mężczyzna zwróci uwagę jeśli coś mu nie pasuje, po ludzku. To kobiety używają intryg, są mściwe.
2020-01-31 17:55
2020-01-31 22:54
2020-02-01 07:44
Może Ciebie zaczniemy śledzić, bo mam wrażenie, że to Twoja sprawka, a taktykę masz taką, żeby odwrócić uwagę od siebie.
2020-01-31 14:55
to trzeba było zmasowanej akcji trucia, żeby właściciele ogarnęli, że swoje zwierzęta w przestrzeni publicznej trzeba pilnować?
2020-01-31 15:09
łaał , moze zaczną nawet stosowac się co do obowiązków na nich spoczywających z racji posiadania psa... choć możliwe zbyt wiele oczekuję po tej grupie
2020-01-31 15:10
Większość ludzi pilnuje zwierząt i dba o nie.
To działanie to działanie czlowieka- przestępcy nienawidzącego nie tylko zwierzęta ale i ludzi. Gdy twoje dziecko trochę głośniej niż według jego uznania powinno, zachowa się na ulicy, on także może zrobić krzywdę twojemu dziecku.
2020-02-01 11:06
2020-02-01 09:16
To jest moment jak ktoś lakomego psa. Trucie zwierząt to żadna metoda na cokolwiek. Jakby się jakiś dzieciak zatruł to inaczej by wszyscy gadali a tak to przecież tylko zwierzę.
2020-02-01 10:34
typie, chodzi o to że jak idziesz z psem to nie z mordą w telefonie czy innym g*wnie tylko patrzysz czy pies nie zjada czegoś podejrzanego z trawnika a w nocy używasz latarki żeby oświetlać co się na tym trawniku znajduje. myślenie nie boli.
2020-02-02 08:41
kamizelke kuloodporna. Nigdy nic nie wiadomo.
2020-02-02 23:55
i radiostację.
2020-02-01 15:23
i**oto trudno upilnować psa nawet na smyczy gdy wacha i znajdzie kawałek kiełbasy z trutka na szczura!!!!
2020-02-03 14:43
Niech lepiej zaczną dzieci pilnować,tyle błąka się po ulicach.
2020-01-31 14:58
Dzień dobry pani opiekunko. Patrol już jedzie. Dostaje pani 500 zł mandatu za brak sprawowania nalezytej kontroli nad psem na spacerze i za brak woreczków do zbierania odchodów. Oczywiście już notuję pani zgłoszenie i zajmiemy się sprawą tych gwoździ.
2020-01-31 15:08
jedno z drugim- nielogiczne, no i widać, że ktoś zgorzkniały i pełen nienawiści do świata.
I jakie nierealne, patrol SM nie przyjedzie nigdy szybko.
2020-02-02 08:42
(ta co go mientoli)
2020-01-31 15:10
a jak się wytarza w czymś śmierdzącym ... razem ze swoim panem, bo pies to też człowiek a czlowiek nie jest gorszy od psa albo jest równy z nim jak juz tu wielokrotnie to czytałem ... to co wtedy ?
2020-01-31 22:52
Wiesz, że małe dzieci też próbują różne rzeczy zjadać, często też z podwórka czy piaskownicy? Nazwiesz je durne? Trochę empatii na litość Boską, to są stworzenia, które też odczuwają ból!
Pozwolę sobie przytoczyć
Wiesz, że małe dzieci też próbują różne rzeczy zjadać, często też z podwórka czy piaskownicy? Nazwiesz je durne? Trochę empatii na litość Boską, to są stworzenia, które też odczuwają ból!
Pozwolę sobie przytoczyć pewne może Wam znane słowa:
Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnie uczyniliście
2020-02-01 10:28
I nad małymi dziećmi trzeba dlatego sprawować opiekę, ale co Ty o tym wiesz jak dla Ciebie problemem jest pilnowanie psa...
2020-02-01 10:39
U mnie na osiedlu 90% dzieci chodzi na czworakach po trawnikach i wpiernicza wszystko co tam leży. Dzięki temu na osiedlu jest czysto.
2020-02-01 10:37
mój pies jest bardziej inteligentny od większości bachorów które niestety muszę mijać na ulicy. mówie niestety bo madki zamiast uczyć że do obcych psów się nie podchodzi to mają wszystko w d*pie i lezą przez ulice z ryjem w telefonie. taka jest prawda.
2020-01-31 15:13
To nie o kupy chodzi... Gdyby ludzie byli tak wrażliwi na czystość, to walczyliby też z rozbitymi butelkami, wyrzuconymi na trawnik śmieciami itp. A walka jest tylko z psami, o innych śmieciach praktycznie się nie
To nie o kupy chodzi... Gdyby ludzie byli tak wrażliwi na czystość, to walczyliby też z rozbitymi butelkami, wyrzuconymi na trawnik śmieciami itp. A walka jest tylko z psami, o innych śmieciach praktycznie się nie wspomina. To chodzi o potwornie niepokojącą, narastającą wśród ludzi frustrację i agresję do wszystkiego, co inne - w tym do innych gatunków oraz do ludzi, którzy mają inny styl życia. Ta agresja gdzieś musi znaleźć ujście, a w ocenie frustratów najbezpieczniej jest wyładować ją na zwierzętach - najniższe kary, a do tego niestety wciąż wysokie przyzwolenie społeczne na krzywdzenie zwierząt. Obawiam się jednak, że za jakiś czas ta agresja zacznie się przenosić i na ludzi (tak zresztą wskazują wyniki badań, że ludzie krzywdzący zwierzęta ze znacznie wyższym prawdopodobieństwem krzywdzą też ludzi) - ciekawe, co wtedy powiedzą ci wszyscy, którzy uważają, że "to psiarze sami są sobie winni". Szkoda tylko w tym wszystkim psów, bo one nie są niczemu winne.
2020-01-31 15:22
Dziękuję, że te komentarze czytają też zwykli ludzie.
2020-01-31 15:49
U mnie właściciele czworonogów urządzając wieczorno-nocne spacery ze swoimi pupilami umilają wszystkim mieszkańcom czas słodkim szczekaniem. Szczek psów w godzinach 22-... jest naprawdę głośny i irytujący. Zwróciłem
U mnie właściciele czworonogów urządzając wieczorno-nocne spacery ze swoimi pupilami umilają wszystkim mieszkańcom czas słodkim szczekaniem. Szczek psów w godzinach 22-... jest naprawdę głośny i irytujący. Zwróciłem uwagę,że może uda się przejść gdzieś dalej żeby głośne szczekanie było mniej uciążliwe - usłyszałem szczek spierd szczek. Niedopuszczalne jest trucie zwierząt, ale mam wrażenie,że coraz bardziej chamiejemy i zachowujemy się tak jakbyśmy żyli tylko sami na tym świcie. W centach handlowych psy na zakupach, psy w restauracji, psy w spa. Kocham zwierzęta, sam miałem kiedyś psa,ale trzeba w tym wszystkim znaleźć zdrowy rozsądek.
2020-01-31 17:57
może ty schamiałeś, ja nie
2020-02-01 07:50
Typowy program podświadomości. Wszyscy są chamami tylko nie ja, ja jestem super najmądrzejszy, moje EGO jest tak rozbuchane, że uważam, że wszystko w życiu robię najlepiej i wszyscy dookoła powinni żyć tak jak ja. Zacznij oceniać siebie tak jak łatwo ocenisz innych,
2020-01-31 18:26
To nie jest właściwa droga
2020-01-31 20:49
Już nigdy nie podejmuj się takich "analiz" bo to smieszne i żenujące
2020-02-01 00:58
taka uboga w merytorykę
2020-01-31 23:29
do pracy idę przez mały lasek, w którym jest więcej pustych butelek po setkach niż trawy. A jeszcze rok temu chodziłam tam z psem nie było chodnika, było czysto, no w miarę. Teraz boję się jakiegoś rozbitego szkła. Jest chodnik, i setki pustych butelek. Piękna i spokojna Osowa już niestety taką nie jest.
2020-02-01 01:56
2020-02-01 10:49
Troche bzdury
2020-02-01 12:07
2020-02-01 15:48
2020-02-02 23:58
Miłej rehabilitacji.
2020-09-16 22:21
czytam,czytam i płakać się chce.
lubię zwierzęta i ich nie krzywdzę...
wczoraj moja córka została zaatakowana przez 2 psy bo jechała na rowerze. ma 11 lat ale ze strachu aż się posikała.
Ja też
czytam,czytam i płakać się chce.
lubię zwierzęta i ich nie krzywdzę...
wczoraj moja córka została zaatakowana przez 2 psy bo jechała na rowerze. ma 11 lat ale ze strachu aż się posikała.
Ja też niejednokrotnie miałem do czynienia z taką sytuacją, gdzie psy wolno biegające obszczekiwały i atakowały przechodniów a częściej rowerzystów.
czy to nie jest powód do agresji na zwierzęta po takich zdarzeniach?
2022-09-10 18:02
boziu jedyna porzadna wypowiedz! az sie przykro czyta reszte komentarzy :(
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.