Dodaj opinię

Opinie (47) 9 zablokowanych

  • Brawo volvo, po 10 latach dogoniliłeś toyote
    4 miesiące
    • Bzdury wypisujesz, Toyota to jest samochód dla proletariatu A Volvo dla Wybrańców.Były już produkowane z tak zwanem bifuel czyli na benzynę i na gaz niestety się z tego wycofano bo obecnie tylko hybryda i elektryczne się liczą, a ten rodzaj Hybrydy jest najbardziej potrzebny bo tradycyjna opłaca się tylko w jeździe miejskiej
      4 miesiące
      • Volvo dla wybrańców? (2)
        xD

        chyba coś ci się pomyliło to nie bentley ani rolls royce. A nie jedna toyota jest droższe od podstawowego volvo.
        mm
        4 miesiące
        • Nie liczy się cena przy zakupie tylko po kilku latach przy sprzedaży ile jest Auto jeszcze warte. Volvo pod tym względem wypada dużo lepiej niż Japończyk czy Koreańczyk .
          4 miesiące
      • ale bi fuel to nie hybryda wiec po co przywolujesz ja w tym porownaniu?
        poza tym jestem teraz w rozterce, bo mam zarowno Toyote hybrydowa i Volvo
        pisanina
        4 miesiące
  • Wnetrze przypomina ameryke z tandetnych lat 50 tych. (1)
    Przod szkaradny jak we wielu nowych modelach aut.
    4 miesiące
  • a jakie to ma spalanie?
    4 miesiące
  • 7 sekund do setki i rzekomo wciska to w fotel? (8)
    coś mi się tu nie spina...
    4 miesiące
  • Wielki i ciężki (1)
    I tak spalanie będzie spore ze względu na masę, opory i zawirowania spowodowane prześwitem. Nie wsponę o pyle z wielkich opon i sporych klocków hamulcowych.
    Eko
    4 miesiące
  • Co za brzydkie zdjęcia
    Szaro bure. W ogóle nie pasują do tej marki
    4 miesiące
  • Ludzie, skąd w was tyle jadu? Smutne to.
    4 miesiące
  • Jaki sens sprzedawać w Polsce takie samochody? (3)
    Mild hybrid powstał jako obejście dla zachodnich przepisów pozwalających ubiegać się o dopłaty do pojazdów hybrydowych, uzyskiwać jakieś przywileje (np. naklejki ekologiczne pozwalające na wjazd do pewnych stref, preferencyjne podatki drogowe itd.), oraz dla samych producentów pozwalając wykazać obniżenie średniego zużycia paliwa w całym asortymencie (wraz z emisją CO2).

    W Polsce taki samochód nie daje żadnych przywilejów, a w użytkowaniu praktycznie żadnych korzyści (a przynajmniej nie takie które zrównoważyłyby wyższą cenę), bo w praktyce to minimalnie mniejsze zużycie paliwa.

    Chodzi o to że mild hybrid doskonale wpisuje się w procedury testowania zużycia paliwa, pozwalając producentowi chwalić się w teście znacznym obniżeniem zużycia paliwa i emisji, które w rzeczywistych przypadkach użytkowania samochodu nie następuje.
    Tu jeszcze taka uwaga - jest to artykuł sponsorowany promujący model samochodu i zgodnie z przepisami EU, jako materiał reklamowy powinien zawierać deklarację zużycia paliwa i emisji CO2 wszystkich omawianych modeli pojazdów sprzedawanych na terenie EU.

    Biorąc informację z zachodnich serwisów, deklaracja zużycia paliwa w tym modelu to około 5l/100km, czyli ponad 15% mniej niż model bez mild-hybrid.
    Przy czym jeśli chodzi o pojazdy mild-hybrid, to deklaracje użytkowników co do zużycia paliwa między pojazdami z lub bez systemu mild hybrid (ogólnie wszystkich marek) pokazują bardzo niewielkie różnice (np. w serwisie spritmonitor).

    Mild-hybrid raczej ma sens tam gdzie fakt że pojazd spełnia definicję pojazdu hybrydowego daje użytkownikowi jakieś bonusy nie związane z samym samochodem.
    qazq
    4 miesiące
    • W europie zachodniej Volvo sprzedaje sie bardzo dobrze, ale nie jest to samochod dla ubogich.
      4 miesiące
    • Dziękuję za pełne wyjaśnienie
      nie blokuję lewego
      4 miesiące
    • Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.
      Cytuję: "Mild hybrid powstał jako obejście (...) dla samych producentów pozwalając wykazać obniżenie średniego zużycia paliwa w całym asortymencie (wraz z emisją CO2)."
      My już/jeszcze* jesteśmy Zachodniej Europie.

      * - niepotrzebne skreślić.
      MB
      4 miesiące
  • Ciekawe (1)
    czy mozna wyciac w nim silnik elektryczny i wrzucic malego dizelka albo butle z gazem?
    sebek
    4 miesiące
    • Mój kolega zamontował w takim Volvo kocioł na węgiel.
      Ekologiczna para napędza auto w dodatku mówimy o węglu produkcie naturalnym, ekologicznym z certyfikatem eko, organic i rainforest - ochrona lasów Wałbrzycha i okolic.
      4 miesiące
  • Już lecę kupić. Takiej okazji (1)
    jak samochód za te marne 209 tys. nie mogę przepuścić.
    Jerzy_P
    4 miesiące
1

Twoja opinia

zamknij

Regulamin dodawania opinii

Walczymy z przemocą słownąKasujemy opinie obraźliwe i nie na temat