Opinie (49) 9 zablokowanych

  • (5)

    Brawo volvo, po 10 latach dogoniliłeś toyote

    • 14 15

    • (4)

      Bzdury wypisujesz, Toyota to jest samochód dla proletariatu A Volvo dla Wybrańców.Były już produkowane z tak zwanem bifuel czyli na benzynę i na gaz niestety się z tego wycofano bo obecnie tylko hybryda i elektryczne się liczą, a ten rodzaj Hybrydy jest najbardziej potrzebny bo tradycyjna opłaca się tylko w jeździe miejskiej

      • 4 5

      • Volvo dla wybrańców? (2)

        xD

        chyba coś ci się pomyliło to nie bentley ani rolls royce. A nie jedna toyota jest droższe od podstawowego volvo.

        • 3 4

        • (1)

          Nie liczy się cena przy zakupie tylko po kilku latach przy sprzedaży ile jest Auto jeszcze warte. Volvo pod tym względem wypada dużo lepiej niż Japończyk czy Koreańczyk .

          • 3 3

          • brniesz

            • 1 1

      • ale bi fuel to nie hybryda wiec po co przywolujesz ja w tym porownaniu?

        poza tym jestem teraz w rozterce, bo mam zarowno Toyote hybrydowa i Volvo

        • 0 0

  • Wnetrze przypomina ameryke z tandetnych lat 50 tych. (1)

    Przod szkaradny jak we wielu nowych modelach aut.

    • 5 38

    • przod jest slaby ale zwizaku z latami 50 nie dostrzegam

      • 2 0

  • (2)

    a jakie to ma spalanie?

    • 2 0

    • realnie w miescie nie schodzi ponizej 17 l/ 100 km (1)

      • 4 4

      • nie no bez przesady ale myślę, że 10 będzie ciągnął, to Ci ekonomią i ekologia :D

        • 4 1

  • 7 sekund do setki i rzekomo wciska to w fotel? (8)

    coś mi się tu nie spina...

    • 7 17

    • (1)

      Twój dwudziestoletni Passerati ma na pewno ma lepsze osiągi

      • 6 3

      • mój nie, ale każdy tramwaj ma

        • 1 2

    • (2)

      Wciska, wciska - to zasługa silnika elektrycznego.

      • 2 0

      • 16 KM ekstra przy takiej masie? niewiele to zmienia (1)

        a zanim zaczniecie bajdurzyć o momencie obrotowym itp. to zajrzyjcie do podręcznika do fizyki dla klasy 7 SP

        • 0 3

        • brawa dla zdyscyplinowanych pracowników firmy

          • 1 0

    • (1)

      Przecież w życiu nie jechałeś czymś z takim przyspieszeniem.

      • 5 1

      • to aż "TAKIE" przyspieszenie?

        to zaledwie 0,5G

        • 0 2

    • W latach 70-tyuch to był dobry wynik

      może autor nie jeździł samochodami między rokiem 1980, a 2020 i nie wie jak sporo się w tym względzie zmieniło :)

      • 1 5

  • Wielki i ciężki (1)

    I tak spalanie będzie spore ze względu na masę, opory i zawirowania spowodowane prześwitem. Nie wsponę o pyle z wielkich opon i sporych klocków hamulcowych.

    • 10 3

    • 9l /100 2.0 d

      Spalanie bardzo ok i komfort.

      • 0 0

  • Co za brzydkie zdjęcia

    Szaro bure. W ogóle nie pasują do tej marki

    • 7 9

  • (1)

    Ludzie, skąd w was tyle jadu? Smutne to.

    • 19 2

    • Tak juz maja ludzie w polsce. Przywykniesz, szczegolnie tu na tym portalu.

      • 4 0

  • Jaki sens sprzedawać w Polsce takie samochody? (3)

    Mild hybrid powstał jako obejście dla zachodnich przepisów pozwalających ubiegać się o dopłaty do pojazdów hybrydowych, uzyskiwać jakieś przywileje (np. naklejki ekologiczne pozwalające na wjazd do pewnych stref,

    Mild hybrid powstał jako obejście dla zachodnich przepisów pozwalających ubiegać się o dopłaty do pojazdów hybrydowych, uzyskiwać jakieś przywileje (np. naklejki ekologiczne pozwalające na wjazd do pewnych stref, preferencyjne podatki drogowe itd.), oraz dla samych producentów pozwalając wykazać obniżenie średniego zużycia paliwa w całym asortymencie (wraz z emisją CO2).

    W Polsce taki samochód nie daje żadnych przywilejów, a w użytkowaniu praktycznie żadnych korzyści (a przynajmniej nie takie które zrównoważyłyby wyższą cenę), bo w praktyce to minimalnie mniejsze zużycie paliwa.

    Chodzi o to że mild hybrid doskonale wpisuje się w procedury testowania zużycia paliwa, pozwalając producentowi chwalić się w teście znacznym obniżeniem zużycia paliwa i emisji, które w rzeczywistych przypadkach użytkowania samochodu nie następuje.
    Tu jeszcze taka uwaga - jest to artykuł sponsorowany promujący model samochodu i zgodnie z przepisami EU, jako materiał reklamowy powinien zawierać deklarację zużycia paliwa i emisji CO2 wszystkich omawianych modeli pojazdów sprzedawanych na terenie EU.

    Biorąc informację z zachodnich serwisów, deklaracja zużycia paliwa w tym modelu to około 5l/100km, czyli ponad 15% mniej niż model bez mild-hybrid.
    Przy czym jeśli chodzi o pojazdy mild-hybrid, to deklaracje użytkowników co do zużycia paliwa między pojazdami z lub bez systemu mild hybrid (ogólnie wszystkich marek) pokazują bardzo niewielkie różnice (np. w serwisie spritmonitor).

    Mild-hybrid raczej ma sens tam gdzie fakt że pojazd spełnia definicję pojazdu hybrydowego daje użytkownikowi jakieś bonusy nie związane z samym samochodem.

    • 20 3

    • W europie zachodniej Volvo sprzedaje sie bardzo dobrze, ale nie jest to samochod dla ubogich.

      • 0 0

    • Dziękuję za pełne wyjaśnienie

      • 0 0

    • Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.

      Cytuję: "Mild hybrid powstał jako obejście (...) dla samych producentów pozwalając wykazać obniżenie średniego zużycia paliwa w całym asortymencie (wraz z emisją CO2)."
      My już/jeszcze* jesteśmy Zachodniej Europie.

      * - niepotrzebne skreślić.

      • 0 0

  • Ciekawe (1)

    czy mozna wyciac w nim silnik elektryczny i wrzucic malego dizelka albo butle z gazem?

    • 5 3

    • Mój kolega zamontował w takim Volvo kocioł na węgiel.

      Ekologiczna para napędza auto w dodatku mówimy o węglu produkcie naturalnym, ekologicznym z certyfikatem eko, organic i rainforest - ochrona lasów Wałbrzycha i okolic.

      • 11 0

  • Już lecę kupić. Takiej okazji (1)

    jak samochód za te marne 209 tys. nie mogę przepuścić.

    • 5 2

    • Nigdy w zyciu nie bedzie cie stac na Taki samochod i ty dobrze o tym wiesz robaczku

      • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.