Opinie (54) 2 zablokowane

  • Zamówione

    • 0 0

  • Volvo zwalnia (6)

    nie można zamówić nowego XC60 z czujnikami martwego pola i ruchu poprzecznego. Rozumiem trudności z półprzewodnikami, ale inne marki sobie radzą.

    • 5 5

    • A właśnie ten bajer to jedna z najbardziej przydatnych funkcji (4)

      • 0 2

      • Ten "bajer" to pierwsze co wyłączam kiedy wsiadam do auta. (3)

        Jeszcze przed wyłączeniem systemu start/stop.
        Nadmienię, w Volvo MY22, systemy s/s nue da się wyłączyć (i to martwi mnie bardziej niż brak blis czy cta).

        • 1 0

        • Po co wyłączasz? (2)

          Ja wyłączam s/s i automatyczne hamowanie.
          Ale ostrzeżenia o pojeździe w martwym polu / zbliżającym się / o ruchu poprzecznym są całkiem przydatne. Dodatkowa informacja. W nic nie ingerują (przynajmniej w Oplu, nie wiem jak w Volvo.)

          • 0 0

          • W Volvo ingeruje. (1)

            Samą "lampkę" bym olał ale tu wibruje kierownica, a w sytuacjach bardziej ekstremalnych (zdaniem samochodu), sam wraca na "stary pas".
            Kilka lat temu tak samo wkurzał mnie Pilot Park Assist (na szczęście już go u nas nie ma).

            • 1 0

            • No to faktycznie do bani.

              Nie da się tego skonfigurować - np. "tylko ostrzegaj diodą, ale nie ingeruj"?

              • 0 0

    • Cóż

      Nie masz na to wpływu, możesz zamówić inna markę ja zamówiłem bez tych opcji pełnego wypasa , bo są zbędne i tak, patrz w lusterka sprawdź dwa razy - to działa

      • 0 0

  • nie zwalnia tempa (2)

    Volvo nie zwalnia tempa?
    Od wielu lat ten sam ekran, bez żadnej modernizacji, wszyscy inni producenci mocno z przodu...

    • 2 3

    • Dzięki Bogu.

      Jak widzę te wystające tablety (Ford. MB, Cupra itd.) to nie wiem czy się śmiać czy płakać...

      • 1 0

    • Tak. Zwłaszcza VW ktory nie radzi sobie z app connect juz od roku

      To jest dopiero dramat. Nowe auto za 100k bez nawigacji google...

      • 0 0

  • (19)

    Przepiękne auta i obłędnie wysokie ceny. A w zamian za to nawet nie będziesz mógł przycisnąć (powiedzmy na odcinkach autostrad w Niemczech, na których jest to dopuszczone) pow. 180km/h bo każde nowe auto ma blokadę. Ja takiemu traktowaniu kierowcy mówię "nie" i dopóki tak będzie, Volvo nie wybiorę.

    • 27 10

    • chcesz jeździć samochodem powyżej 180km/h?? (10)

      szybko, ale bezpiecznie? to nie prędkość zabija a nagła jej utrata?

      • 3 9

      • dopóki jest to legalne (9)

        np w Niemczech na niektórych autostradach, to chyba można? lepiej 200 tam niż 140 na trasie do Kościerzyny, a to się często widzi....i dokładnie, to nie prędkość zabija (zakładam że leciałeś kiedyś samolotem) tylko jej utrata. cytując jednego hydraulika: praw fizyki Pan nie zmienisz i nie bądź Pan głąb

        • 8 0

        • Predkosc

          Jesli takie jest podejscie to ok. Utrata predkosci z 60 do 0 a z 200 do 0 robi roznice!

          • 0 0

        • Zazwyczaj ludzie mówiący o tym jak chcą jeździć po niemieckich autstradach, (7)

          Tak naprawdę nie mogą znieść, że na polskiej Sce nie mogą pocisnąć 220...

          • 2 1

          • (5)

            Na polskiej Sce praktycznie nie spotyka się samochodów cisnących 220.
            Nawet na A1 rzadkością jest ktoś jadący 200. Więc nie przesadzaj.

            • 1 3

            • haha chyba nie jeździsz często (3)

              • 4 1

              • (2)

                Często nie, ale bywa. Samemu jadąc 200, ale nie szybciej, bywa że do Łodzi i z powrotem nie spotka się nikogo kto jedzie szybciej. A jeśli nawet - to 1, 2 przypadki. Wszyscy jadą "oszczędzając pieniążki."

                • 2 1

              • Prędkość względna

                Wiesz, że jeśli ty jedziesz 200km/h a ktoś inny jedzie 220km/h to on dogania cie z predkościa 20km/h więc jak chcesz spotkać dużo takich wariatów na drodze? Jeśli chciałbyś wiedzieć czy osób które jadą sporo ponad limit

                Wiesz, że jeśli ty jedziesz 200km/h a ktoś inny jedzie 220km/h to on dogania cie z predkościa 20km/h więc jak chcesz spotkać dużo takich wariatów na drodze? Jeśli chciałbyś wiedzieć czy osób które jadą sporo ponad limit prędkości to byś musiał stanąć przez kilka godzin z boku autostrady i sprawdzać prędkość wszystkich przejezdzajacych aut. To byś wiedział ilu jest takich co 200km/h to wolno

                • 0 0

              • paliwo w kosmicznych cenach to trudno się dziwić

                • 0 0

            • Rzadkością może i jest, ale zawsze paru takich spotykam jadąc do Łodzi.

              Może to ciągle ci sami? ;)

              • 2 0

          • może i masz rację

            ale w moim przypadku się mylisz

            • 0 0

    • Ograniczenie predkosci

      Niemcy juz mowia o wprowadzeniu ograniczenia predkosci na autostradach.
      A komu 180km/h nie wystarcza to faktycznie szkoda takiego samochodu.

      • 0 0

    • (1)

      To prawda, np panamera turbo za 1,2mln jeździłem sobie 320km/h. Ja nie wiem jak można kupić jakies dziadostwo jak a klasa, czy nawet a45 i miec max 220km/h na liczniku, prezciez to bieda i wstyd. tylko 320km/h!!1

      • 0 7

      • Kierowca lambo to samo uważa o tobie, wstyd jeździć podrasowanym vw

        • 0 0

    • plus za serwis płacisz krocie - a Volvo jest przecie .... chińskie :))))))

      • 3 1

    • (2)

      Nie ma problemu aby zdjąć takie ograniczenie, problem może być tylko z gwarancją

      • 7 0

      • (1)

        No tak, ryzykujesz gwarancję w takim przypadku.

        • 0 1

        • Te gwarancje sa g... warte

          • 4 0

    • Renault i Dacia wkrótce dołączą do Volva pod tym względem

      Pamiętaj, że rządy i korporacje wiedzą najlepiej co dla ciebie dobre

      • 3 0

  • Ciekawe ile Google za to zapłaciło. (2)

    • 2 5

    • a ten SKLEP google to najlepszy

      zamawiam - bagietkę, masło, pół kurczaka i karton mleka.
      NO - WAY

      • 0 0

    • chyba

      ile Volvo Googlowi zapłaciło

      • 4 0

  • Pełna inwigilacja - nie dziękuje (2)

    • 2 1

    • Dzięki tej inwigilacji działa wyświetlanie korków (1)

      w google. "Sprzedajesz" prywatność amerykanom ale jakie jest w tym zagrożenie?

      • 0 0

      • Dowiesz się za kilka lat jak zbiorą odpowiednią ilość danych

        • 0 0

  • (3)

    Od nowoczesnego samochodu oczekiwalbym, ze bedzie dzialal bezobslugowo przynajmniej 10 lat. Rozumiem przez to, ze jedyne co przy nim robie to leje paliwo i plyn do spryskiwaczy a on jezdzi i sie nie psuje. Tylko tyle i az tyle.

    • 12 2

    • to odpuść sobie volvo i kup hondę z benzyną wolnossącą (1)

      albo jakiegoś lexusa, wtedy obsługa ogranicza się to lania wachy i czynności eksploatacyjnych, i piszę to jako użytkownik accorda z przebiegiem prawie 370 tys km, jedyne problemy od nowości poza pierdołami to korozja

      • 2 1

      • mam Hondę i Volvo i to drugie (uturbione) ma 548 tys km i spoko

        Honda też spoko, ale na razie ma mniej. Chodzi mi o to, że fanboje obojętnie jakiej marki nie wydają miarodajnych opinii tylko robią g....burzę o nic.

        • 0 0

    • I będzie.

      Przecież największy problem w Polsce jest, że samochody nie chcą działać bezobsługowo od 15 do 25 roku życia :)

      • 1 1

  • Zwolnijcie tempa z cenami :)

    • 3 0

  • Chiński szajs

    • 2 0

  • to chyba jakiś żart (3)

    google i android stał sie strasznie syfiastym systemem, a sklep googla to chyba tylko do kupowania książek, bo znaleźć jakąkolwiek normalna aplikację obecnie tam sie po prostu nie da

    chyba że ma się cierpliwość i duuuuużo czasu by potem próbować, które faktycznie działają i jak

    • 13 2

    • Dalej lepsze to, niż cenzura Apple. (1)

      Poczytaj sobie jak Epica wywalili ze sklepu w imię polityki.

      • 2 2

      • Epica wywalili

        bo próbował ominąć zasady na które się zgodził.

        • 1 1

    • kup Motorolę

      Google Pixel albo którąś z nowych Nokii z czystym androidem, bez żadnego syfu w postaci upiększonych nakładek to zmienisz zdanie na ten temat. Co do aplikacji prawda, większość to chłam, ale są perełki jak poszukasz.

      • 1 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.