2018-01-09 06:04
2018-01-09 06:05
Obyś pajacu nigdy nie musiał korzystać ze sprzętu zakupionego przez Orkiestrę
2018-01-09 06:37
2018-01-09 07:05
Może od razu milion? Co się będziesz rozdrabniał :D
2018-01-09 09:00
2018-01-09 10:04
ci*le nawet tyle przez cale swoje zycie nie zarobicie. patrzcie lepiej do siebie do portfela .
2018-01-09 12:36
2018-01-09 10:21
tylko klechom więc nie twój problem słoiku
2018-01-09 13:51
2018-01-09 16:52
A przez rok odsetki
2018-01-09 19:01
To wychodzi jakieś 5mln 800tys na miesiąc i nie ze zbiórek, tylko z kieszeni podatnika którego nikt o zdanie nie pytał, więc to o jakieś 5mln 800tys za dużo.
2018-01-09 07:07
W szpitalach sprzęt jest używany przez 15minut dziennie bo na więcej nie ma kontraktu/potrzeby? Do tego sprzęt jest zakupiony za pieniądze z NFZ głównie. Ten z WOŚP to mniej niz 0,00001% całego zakupionego sprzętu. Do
W szpitalach sprzęt jest używany przez 15minut dziennie bo na więcej nie ma kontraktu/potrzeby? Do tego sprzęt jest zakupiony za pieniądze z NFZ głównie. Ten z WOŚP to mniej niz 0,00001% całego zakupionego sprzętu. Do tego nie trzeba mieć browaru aby napić się piwa. Są prywatne firmy zajmujące się diagnostyką na zlecenie szpitali czy NFZ.
WOŚP nie ma sensu od lat dla pacjentów. Dla Jurka ma bo jeden dzień pracy w roku i reszta wakacje.
2018-01-09 07:33
really? jeden dzień pracy?
tak samo 1 dzień pracy jak i 0,00001% całego zakupionego sprzętu
2018-01-09 07:42
ta, wstaje rano i mówi: "a ch**, pierdzielnę se dziś finał" i wszystko robi się samo - cała organizacja, bo to magicnzy Owsiak jest, abra kadabra, lelum polelum, te aukcje, media, informacje prasowe, koordynacja, 1
ta, wstaje rano i mówi: "a ch**, pierdzielnę se dziś finał" i wszystko robi się samo - cała organizacja, bo to magicnzy Owsiak jest, abra kadabra, lelum polelum, te aukcje, media, informacje prasowe, koordynacja, 1 dzień.
Karetki oznaczone logo WOŚPU smiegają w lewo i w prawo, a co to znaczy? To znaczy, że na ich pokładzie jest sprzęt, który każdego dnia ratuje życie. Dzieciaki na oddziałach korzystają stale z tego sprzętu.
Zadanie do odrobienia dla Ciebie: zajdź do jakiegoś spzitala, na oddział dziecięcy, zapytaj czy mają jakiś sprzęt do WOŚPU, popatrz na umierającego dzieciaka, który dzięki temu sprzętowi ma szanse żyć. Powiedz w twarz jemu i jego rodzicom, że Owsiak jest do d*py.
2018-01-09 12:12
NIe daję naWOŚP, nie lubię ich i nie chcę być ani diagnozowany ani leczony urządzeniami zakupionymi przez WOŚP.
MOże jakiś znachor ci pomoże .W każdym szpitalu znajdziesz sprzęt zakupiony przez WOŚP.
2018-01-09 19:30
chcę być leczony tylko przez sprzęt wośp, w szpitalach wośp i przez lekarzy wośp...
2018-01-10 18:19
Żeby taki buc jak ty korzystał z mojej kasy?
Chyba czegoś nie rozumiesz, co mnie wcale nie dziwi zważywszy na twoje poglądy. Ja płacę i ubezpieczenie na NFZ i daję na WOŚP. Ty tylko ubezpieczenie.. dociera pisiacki troglodyto?
2018-01-11 10:16
nie bardzo rozumiem czemu uzurpujesz sobie prawo do dysponowania sprzętem szpitalnym
PS bardzo szlachetną jesteś osobą stosując zasady rodem z komuny, kto nie z nami niech zdycha, chyba nie rozumiesz idei WOŚP
PS2 nie ładnie obrażać ludzi bo ktoś może cie pomylić z rzeczonym troglodytą
2018-01-12 12:31
2018-01-09 09:05
W szpitalu trzeba mieć przy sobie dowód wpłaty na WOSP? Palant
2018-01-09 09:50
tego co daje rząd i i inni . Wszystkim politykom co kradną dla siebie i dla kolesiów z biznesu.Cieszą sie ogromnie bo frajerzy daja z własnej juz 5 razy opodatkowanej kasy na cos co bez łaski powinno byc finansowane z
tego co daje rząd i i inni . Wszystkim politykom co kradną dla siebie i dla kolesiów z biznesu.Cieszą sie ogromnie bo frajerzy daja z własnej juz 5 razy opodatkowanej kasy na cos co bez łaski powinno byc finansowane z kasy państwa!!
Kazde miasto zamiast wydawac miliony na organizacje wysickania kasy z biedaków mogła by te same pieniadze przekazac lansu!! Ale wtedy nikt nie zarobi. !!!
A tak kolesie zarabiają i biedacy sie cieszą ze są okradani układ doskonały ale mozliwy tylko w Polsce!!Bo tylko w Polsce mamy lemingi co jak im sie powie ze sie ich okrada dla ich własnego dobra to jeszcze podziękują!
2018-01-09 10:10
Pisowski zryty berecie -zobacz lepiej ile kasy wyciąga ojciec dyrektor .
2018-01-09 10:19
I tak ojcu `maślakowi` z Torunia na nowe maybachy Rząd pisuarów rozdał w 2017 roku 70 mln złotych!
2018-01-09 10:35
Bzdura. Owsiak nie wyciąga 1%, a 0,1% budżetu NFZ. Przekazuje natomiast sprzęt warty połowy tych pieniędzy. Ostatecznie więc udział wośp w finansowaniu służby zdrowia wynosi 0,0005.
2018-01-09 11:06
w bardzo konkretnych przypadkach. I to WOŚP robi dobrze.
2018-01-09 16:52
2018-01-09 06:08
Płacą sponsorzy, pajacu.
2018-01-09 06:34
2018-01-09 07:49
racja, wszędzie jest sprzęt, nie ma kolejek, strajków a lekarze stawiają wyłącznie trafne diagnozy
2018-01-09 09:06
Sponsor - pieniądze publiczne = podatnik. Wypad pajacu
2018-01-09 06:19
Miej krztę honoru!
2018-01-09 06:33
2018-01-09 07:49
nie musisz dawać, możesz korzystać ze sprzętu w razie czego, nie ma problemu
2018-01-09 10:23
2018-01-09 11:20
2018-01-09 08:24
skad w was tyle jadu? Nawet jakby sobie wziął 20 mln z tego, to 16 i tak uratuje komuś życie i niech mu sie wiedzie za to co już zrobil, niech opływa w luksusie bo coś jednak komuś dał:) 1 Robert Lewandowski 3 piłkarz 1
skad w was tyle jadu? Nawet jakby sobie wziął 20 mln z tego, to 16 i tak uratuje komuś życie i niech mu sie wiedzie za to co już zrobil, niech opływa w luksusie bo coś jednak komuś dał:) 1 Robert Lewandowski 3 piłkarz 1 057 000 2 Marek Kondrat 2 aktor 950 000 3 Jerzy Owsiak 16 społecznik 858 000 4 Agnieszka Radwańska 1 tenisistka 764 000 5 Anja Rubik 23 modelka 742 000 6 Kuba Wojewódzki 10 showman 735 000 7 Jakub Błaszczykowski 5 piłkarz 735 000 8 Zbigniew Boniek 35 działacz sportowy 716 000 9 Jerzy Janowicz - tenisista 662 500 10 Caroline Wozniacki 19 tenisistka 610 000 Po co Owsiakowi popularność?
2018-01-09 09:52
2018-01-09 18:48
2018-01-09 06:04
Pomyśleć, że są prostacy w rządzie którzy robią pod górkę WOŚP. Żenada.
2018-01-09 07:42
kazda organizacja musi zdobywac prywatnych sponoros. koniec kropka. niech se zbieraja, uczciwie.
2018-01-09 08:28
Przecież mają całe miliony od sponsorów i celebrytów. Nawet Duda daje co rok. Czego jątrzysz?
2018-01-09 09:34
po prostu za bardzo sie przyzwyczail zarzad fundacji, ze wszystko mu trzeba dac i udostepniac. a jak nie to juz jape drze.
2018-01-09 09:59
2018-01-09 11:23
spytaj rodzicow kto na zyczenie biskupow za plecami obywateli wprowadzil czarnych do szkol. spytaj kogo sprowadzil do armii walesa na polecenie papieza JP2 w 1991
A juz watykanski prezydent kwasniewski dowalil konkordatem.
2018-01-09 10:19
2018-01-09 11:24
2018-01-09 23:17
2018-01-09 06:05
2018-01-09 08:54
..... te 19% woli kwesty `ojca maślaka` z Torunia.... wspierają rozwój motoryzacji.....`maślak` musi kupić nowszy model maybacha za milion z ogonkiem...... a Owsiak i ratowanie dzieci? Kogo to obchodzi ....własne kieszenie i własna d*pa są dla pisuaru ważniejsze!
2018-01-09 09:20
Ile z każdej uzbieranej przez wolontariuszy złotówki zostanie przeznaczone na naprawdę potrzebujących? Około 20-30 groszy a reszta tak jak to nazwałeś na m,in. motoryzację i inne złote melony , mrówki całe i woodstoki .
Ile z każdej uzbieranej przez wolontariuszy złotówki zostanie przeznaczone na naprawdę potrzebujących? Około 20-30 groszy a reszta tak jak to nazwałeś na m,in. motoryzację i inne złote melony , mrówki całe i woodstoki . Więc na przyszłość yntelygencie nie obrażaj ludzi o odmiennych poglądach , bo to właśnie przez takich jak ty w Polsce niestety istnieje poprawność polityczna i cenzura w mediach .Wszak niektórzy z twoich idoli , sądząc po twoim wpisie twierdzą że nawet dyktatura .
2018-01-09 10:13
Ty nie masz odmiennych poglądów -ty masz poglądy dyktowane przez prezesa.
2018-01-09 11:12
Czy tak sobie rzucasz błotem, bo lubisz?
2018-01-09 13:32
Kiedyś wierzyłem w szczytny cel tego przedsięwzięcia ale po tym jak pan O. od lat nie pozwala na wgląd w księgi finansowe dot. wośp-u to śmiem twierdzić , że jest to raczej pomysł na dobry (super) biznes a nie pomoc
Kiedyś wierzyłem w szczytny cel tego przedsięwzięcia ale po tym jak pan O. od lat nie pozwala na wgląd w księgi finansowe dot. wośp-u to śmiem twierdzić , że jest to raczej pomysł na dobry (super) biznes a nie pomoc potrzebującym .Zresztą wystarczy trochę poszperać w necie to dowiesz się wielu ciekawych , udokumentowanych spraw .I wierz mi daleki jestem od oszczerstw , chciałbym wierzyć , że to nie kolejne chińskie ręczniki a realna BEZINTERESOWNA pomoc .
2018-01-09 09:37
2018-01-09 10:26
Może coś od siebie NApisZ!
2018-01-09 06:10
Owsianka to mistrz biznesu, jeden dzień pojąka się w tv i miliony lecą za obsługę fundacji i inne "usługi" na konto jego prywatnych firm!
No i Ci nachalni wolontariusze wszędzie zaczepiający ludzi, a jak nie
Owsianka to mistrz biznesu, jeden dzień pojąka się w tv i miliony lecą za obsługę fundacji i inne "usługi" na konto jego prywatnych firm!
No i Ci nachalni wolontariusze wszędzie zaczepiający ludzi, a jak nie dasz to traktują człowieka jakby to był obowiązek dawać na Owsiankę podatek....
A najśmieszniejsze jest to, że Ci pseudoartyści co niby pomagają WOSP to grają za normalną kase, tacy to z nich filantropi są !!!
2018-01-09 06:16
2018-01-09 06:29
Jesli przeszkadza Ci co ta Owsianka robi dla ludzi to poprostu nie bierz w tym udzialu, pamietaj ze Ty NIC pozytywnego nie zrobiles dla nikogo wiec i wypowiadac sie nie powinienes. Jestes pewnie zwyklym januszem ktory ledwo opanowal pisanie komentarzy w internecie i tu tez wyleszasz swoje żale... Szkoda ze nikt nie moze Ci pomoc tez R.I.P ++++++
2018-01-09 09:29
bierze tylko mimo ze nie chce.
2018-01-09 10:42
o, to tak jak ja w finansowaniu kościoła i tvp!
2018-01-09 11:16
i doceniałby to, że Polacy potrafią coś stworzyć pozytywnego.
2018-01-09 11:26
mozna za tydzien do 3 miesciecy
2018-01-09 06:32
Festiwal hejtu na WOŚP uważam za otwarty!
2018-01-09 06:57
Ty i Twoja rodzina....
2018-01-09 07:36
Inaczej.....oby nigdy NIE MÓGŁ skorzystać :)
2018-01-09 07:49
Mało kto zauważa, ze sam Owsiak osobiście mógłby zarabiać niezła kasę na swoim wizerunku, ale zdecydował, że będzie twarzą WOŚP i nie będzie swojej popularności wykorzystywał prywatnie w reklamach.
2018-01-09 10:40
Wystarczy, że ogromne pieniądze przelewa na firmy utworzone przez niego i jego żonę.
2018-01-09 23:20
Moze ci nawet dadza fotel wicemarszalka?Kto wie?
2018-01-09 08:21
2018-01-09 10:41
Mówisz tak, jakby sprzęt od wośp stanowił jakiś istotny odsetek całego sprzętu w szpitalach.
2018-01-09 11:48
Jeśli chodzi o specjalistyczny sprzęt, to niekiedy i 100% stanowił
2018-01-09 09:01
Czekałem aż się jakaś ku... pisowska odezwie , żenada
2018-01-09 10:05
moje dziecko w tym roku też kwestuje, nie używa alkoholu... ale - jak widać - najlepiej sie ocenia po sobie
2018-01-09 11:09
2018-01-09 11:22
Życzę ci żeby sprzęt od Owsiaka akurat się popsuł, gdy będziesz oczekiwał na pomoc! Najwięcej skrzeczą ci, co nic nie dali innej osobie. Jeśli chociaż w 1/100 tego co "ten jąkała" przyczynisz się do uratowania życia, to będziesz miał powiedzmy prawo się odzywać. A tak mordka w kubełek.
2018-01-09 19:36
ta, ja osobiście oddałem 50 litrów krwi i szpik do przeszczepu, więc mówienie ,że nikomu nie pomogłem jest nadużyciem, a ty wrzucisz 50gr do puszki, przykleisz serduszko warte pewnie z 50% tej kwoty i jesteś pan :)
2018-01-09 17:24
Już już już spokojnie, proteza zębów umyta? Beret wyprany? To do łóżka Koronę królów oglądać. Dobranoc
2018-01-09 06:14
Dlaczego organizator pobiera nadal tak dużo pieniędzy z WOŚP skoro jest to wolontariat?!
2018-01-09 06:15
2018-01-09 06:18
Nie mam powodu by kłamać. Proszę sprawdź.
2018-01-09 10:44
W który miejscu skłamał? Owsiak wytoczył "Matce Kurce" o to proces i przegrał. Ponadto wbrew decyzji sądu nie chce ujawnić dokumentów finansowych. Dlaczego więc zarzucasz mu kłamstwo, skoro przed sądem zostało udowodnione, że to prawda?
2018-01-09 06:17
Pan Jerzy Owsiak nie bierze pieniędzy z WOŚP. W przeciwieństwie do zlodziei z CARITAS!
2018-01-09 07:35
poczytaj sobie o np "mrówce całej" i "złotym melonie", może trochę przejrzysz na oczy.
2018-01-09 07:50
Np. od Marki Kurka? Co on mało pozwów już przegrał?
2018-01-09 10:45
Ale ten akurat wygrał.
2018-01-09 11:49
Kurka wygrał tylko o zniesławienie, Owsiak nazwał go świnią czy jakoś tak.
2018-01-09 14:18
2018-01-09 21:30
Kurka przegrał tylko o zniesławienie, nazywając Owsiaka cmentarną hieną. Cała reszta zarzutów została oddalona, co oznacza,że przed sądem udowodnił iż napisał prawdę o wyciąganiu przez Owsiaka pieniędzy z WOŚP.
2018-01-09 10:49
No to wytłumacz jak to jest że NIK sady sprawdzały WOŚP i nie znalazły nic? Każdorazowo potrzebuje zgody na zbiórke publiczną i ją dostaje?
To co Pan/Pani robi to są zarzuty bez pokrycia.
2018-01-09 11:31
Wiesz gdzie dzwoni,ale nie wiesz w którym kościele i niestety są to zarzuty z pokryciem :)
2018-01-09 12:23
Dlatego za każdym razem je odrzucano jako bezpodstawne bo są z pokryciem? Jedyny wyrok jaki zapadł jako obciążający Owsiaka to o zniesławienie...
Taaaak.... lolgika:P
2018-01-09 07:02
A konkretnie to ile?
2018-01-09 07:36
Chyba nawet nie dostał wyroku.
2018-01-09 07:41
A kto ci pisiaku powiedział, że to jest wolontariat ? To jest FUNDACJA. W dodatku nie państwowa tylko prywatna, normalnym zatem jest że fundacja ma z tego jakąś kwotę pieniędzy, aby tworzyć takie akcje. Prościej - musi
A kto ci pisiaku powiedział, że to jest wolontariat ? To jest FUNDACJA. W dodatku nie państwowa tylko prywatna, normalnym zatem jest że fundacja ma z tego jakąś kwotę pieniędzy, aby tworzyć takie akcje. Prościej - musi mieć środki na utrzymanie dalszej działalności...
Wolontariuszami natomiast są ludzie, którzy zbierają pieniądze w imieniu tejże fundacji. No tak, ale co knyp powiedział - ciemny lud moherowy powiela :) idź daj Rydzykowi na termy i na inne jego widzimisię.
2018-01-09 07:44
to nie wolontariat, to fundacja jak masa innych. keśli zajmujesz się tym na pełen etat, to pobierasz wynagrodzenie. prossste....
2018-01-09 09:35
placi sie tym co zbieraja.
2018-01-09 11:24
Jak zbierzesz tyle co Owsiak na sprzęt do ratowania życia to też sobie pobierz...
2018-01-09 06:15
Za to co robi/nie robi Kościół to co dawałem na kolende oddaje na WOŚP
2018-01-09 07:02
A po kolędzie u ciebie chodził oficer prowadzący czy I sekretarz zakładowej POP PZPR?
Ach te staliniątka.
2018-01-09 07:35
jeśli już to kolęda komuszku poranny haha
2018-01-09 08:55
PiS ci nie przeszkadza ? Zaiste,hahahaha
2018-01-09 11:50
Bo to nasz, ten dobry komuch!
2018-01-09 07:40
Czyli i tu i tu po 0,00
2018-01-09 12:33
owsik dalej nie zmądrzał, zamiast zrobić taką zbiórkę w maju jak wiara wychodzi z domu to zimą, jak wiara wydojona po świętach i sylwku, czasami śnieżyca się trafia, bez sensu
2018-01-09 13:05
Najbardziej nie rozumiem ludzi, ktorzy są niby super tolerancyjni i chcą wszystkim pomagać, wściekają się gdy ktoś coś złego powie na WOSP, a sami ciągle obrażają kościół. Zrozumcie, nie każdy musi dawać na WOSP i nie kazdy musi chodzić do kościoła. Ksieza i katloicy też bardzo duzo robią dobrego. Szanujcie innych to i was beda szanowac.
2018-01-09 17:03
2018-01-09 06:16
..każdy niech Orkiestrę wesprze!
2018-01-09 06:30
Czarny protest?
2018-01-09 07:10
Ale kogo konkretnie masz na myśli? Mam płacić na facecika który pracuje jeden dzień w roku? Stary komunisto wybacz nie z nami te resortowe numery.
2018-01-09 14:23
samodzielnie
2018-01-09 07:12
Ja raczej ich nigdy nie wspierałam. Chciały cudze dzieci mordować przed narodzeniem? Wypij kawę bo bredzisz z rana.
2018-01-09 07:37
Co mają z nauką i religią tyle wspólnego, co Macierewicz z rozumem?
2018-01-09 07:41
Ty pewnie celebrujesz 6 kroli...
2018-01-09 08:25
Macierwicz zna angielski, francuski, lacine i rosyjski.
Janusch a Twoj rozum ile pojal jezykow?
2018-01-09 14:25
no młotek
2018-01-09 10:32
załatwiają się pod siebie, nie mają kontaktu z otoczeniem , są agresywne i atakują otoczenie., kto zajmie się dziecmi kobiet które zostały zgwałcone ,porzucają swoje dzieci ,bo w ich twarzach widzą oprawców. Ta ustawa
załatwiają się pod siebie, nie mają kontaktu z otoczeniem , są agresywne i atakują otoczenie., kto zajmie się dziecmi kobiet które zostały zgwałcone ,porzucają swoje dzieci ,bo w ich twarzach widzą oprawców. Ta ustawa która jest jest ok. ,a ty zajrzyj do takiego ośrodka dzieci niepełnosprawnych ,porzuconych ,tragedia ,zajrzyj w te miejsca a może wtedy twoja morda przestanie klepać bez sensu
2018-01-09 07:51
świń- brawo- i dlatego nie dam na wośp grosza- nie chce mieć nic wspólnego z ludźmi którzy obrażają dla mnie ważne osoby. a potem płaczecie, że część ludzi nie chce dać na wośp - jak na nich PIERWSI plujecie to się potem nie dziwcie
2018-01-09 08:18
Jak Krycha Pawłowicz jest dla ciebie ważną odobą to ja ci dorzucę do wizyty u psychiatry
2018-01-09 07:55
wlasnych spolek corek to niech dziala jak wolnorynkowa firma. proste.
wieprz jest wieprz. czy ma kolor czarny czy czerwony.
2018-01-09 10:35
2018-01-09 11:39
2018-01-09 18:09
Najpierw pisze o wieprzach, katolach, a potem dziwi się że ludzie się odwracają od Owsiaka. Nie pokazuj się w takim razie z puszką pod kościołami skoro tak gardzisz tymi ludźmi. Zgroza, to ma być ta miłość i braterstwo owsiakowe? Dzięki złotówki za to nie dam
2018-01-09 06:18
w imprezie?
2018-01-09 06:45
I dlatego WOŚP pobije kolejny rekord :-D
2018-01-09 07:13
WOŚP pora zakończyć. A działa to tak że miasta i państwo wydaje na WOŚP przykładowo 100 000zł a WOŚP zbiera 15 000zł ale już do innej kieszeni. Szkoda zachodu.
2018-01-09 07:16
wymierne jest tylko to co WOŚP zbierze a kosztów podatników nikt nie jest w stanie podać nawet przybliżonych. Złoty interes dla mrówki całej. Uspołeczniamy koszty, prywatyzujemy zyski.
2018-01-09 10:55
Panie a niby NFZ działa inaczej? Albo dowolny inny biznes? róznica jest taka że tu celem jest ratowania ludzkiego życia.
Ciekawym jest że ludzie potrafią zyć z taką zazdrością.
2018-01-09 08:24
W Gdyni będzie Straż Pożarna
2018-01-09 06:21
a szpitale będą się bały przyjąć taką pomoc, żeby nie być szykanowanym przez (nie-) rząd dojnej zmiany.
2018-01-09 07:14
ta bo to komuna PO że ktoś cię szykanuje co za przypał.
ty tak na serio? Mnie szykanowała ostatnio wychowawczyni. Czyli była z PIS haha?
2018-01-09 08:44
Najlepsze jest to, że Szydło i Duda w zeszłym roku dawali całkiem hojnie :D
2018-01-09 11:27
2018-01-14 10:42
ja w zeszłym roku oddałem swoje 500 + , w tym roku oddam dwa razy tyle, im więcej krzyku robi ta zgorzkniała organizacja PIsowska niszcząca Polskę tym więcej oddam na WOŚP !
2018-01-09 06:29
Wiecej kosztuje zabezpieczanie imprez niż zbiorą taka prawda . Wrzucę coś do puchy ale fakty są jakie są
2018-01-09 06:40
Co rok te same hejty, ale orkiestra jedzie dalej. Możesz sobie poszczekać najwyżej
2018-01-09 06:58
Gdzie tu kolego widzisz hejt? Stwierdziłem fakt
2018-01-09 07:03
Ale to nie jest fakt, kolego. Sprawdzałem te wszystkie wrzutki dwa lata temu, nijak się mają do rzeczywistości.
2018-01-09 09:09
2018-01-09 11:49
Ty rzuciłeś błotem bez poparcia tego.
Ile kosztowało przygotowanie w Gdańsku WOSP rok temu? Jaki procent tej kwoty opłacono z budżetu miasta? Ile zebrano? Ile poszło na leczenie dzieci / seniorów?
Jak odpowiesz na te pytania, pokazując twarde dowody, to zaczniesz mówić o FAKTACH. Póki co bajdurzysz.
2018-01-09 12:42
A ile kosztuje wyjazd Owsiaka do Chin??? Za czyje tam pojechał??
2018-01-09 07:04
Więcej to znaczy konkretnie ile?
2018-01-09 07:36
Trzy guziki i małpka wyborowej.
2018-01-09 13:43
sekta smolenska ma sie dobrze
2018-01-09 17:13
A gdzie macie dane przedstawiające ze tak nie jest jak kolega napisał ?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.