2019-09-05 07:04
Opinia wyróżniona
To nie Gdańsk z tysiącem zabytków.
2019-09-05 22:51
pamiestajcie dzici gow... no zawsze wyplywa na powierzchnie =]
2019-09-05 22:51
gdynia -->> czytaj wypływa =]
2019-09-05 18:26
Do przyciągnięcia turystów potrzebny jest klimat miejsca a nie tylko zabytki. One nie są konieczne do stworzenia klimatu. Wystarczy stworzenie wizji tego miejsca i jej realizowanie. A w Gdyni brak wizji. Jedyna to imprezy dla mas.
2019-09-05 19:56
2019-09-05 13:21
tylko udaje stare
2019-09-05 11:26
Ech:)
2019-09-05 11:13
nie trzeba kiełbasy wyborczej
2019-09-05 11:03
prosze mi wytlumaczyc w jakim celu przyciagac turystow ja jako mieszkaniec nic z tego nie mam moze jednak lepiej przyciagnac inwestorow
2019-09-05 17:41
2019-09-05 08:45
obecnie to relik PRL z budami z kiczem, polbrukiem, zawalony szrotami.
2019-09-05 17:41
Coś musi się na tym skwerze dziać, żeby przyjeżdżali.
2019-09-05 10:52
rewitalizacja bulwaru jest konieczna bo to betonowy koszar i dlaczego nie usypią piasku wzdłuż niego żeby tam plaza była?
2019-09-05 08:41
ze trzeba zaciskać pasa, bo jak nie przyjadą "turysty" to będzie kaput
2019-09-05 11:35
a czy te imprezy to nie dla mieszkańców?
2019-09-05 08:37
dotacje z budżetu miasta dla prywaciarzy organizujacych te impezki, zakorkowane miasto, problemy dla branż operujacych w zamknietych strefach gdyni.
nikt mi nie wmówi, że gdynia na tym dobrze wychodzi.
rozwiń...
dotacje z budżetu miasta dla prywaciarzy organizujacych te impezki, zakorkowane miasto, problemy dla branż operujacych w zamknietych strefach gdyni.
nikt mi nie wmówi, że gdynia na tym dobrze wychodzi.
w gdańsku turysta:
śpi w hotelu, je w restauracji, wchodzi do muzuem, kupuje pamiatki czsem wynajmie lokalnego przewodnika albo zrobi zakupy w jakims centrum
straty: zrobi zadyme po alko, bo to wieczor kawalerski.
2019-09-05 07:47
2019-09-05 08:17
2019-09-05 07:18
Kamienice na 10 lutego sa starsze od tych gomulkowskich zabytkow z Dlugiej....
2019-09-05 08:49
a widziałeś na fotografiach jak wyglądał Gdańsk po 45 roku ?
2019-09-05 09:40
2019-09-05 08:43
Prawda, to wszystko w Gdańsku to rekonstrukcje odbudowane w latach piędziesiątych,. Tak że wszystko to młodsze od Gdyni
2019-09-05 07:56
I o to chodzi ;)
2019-09-05 10:24
2019-09-05 10:40
Z okna we Wrzeszczu widzę więcej zabytków, niż ma cała gdynia :D
2019-09-06 07:13
Opinia wyróżniona
Jak widać te imprezy przyciągają dziesiątki tysięcy ludzi, którzy wydają w mieście móstwo pieniędzy i o tym mało kto pisze, Gdynia ma wielki potencjał w postaci takich miejsc w których takie imprezy właśnie mogą się
Jak widać te imprezy przyciągają dziesiątki tysięcy ludzi, którzy wydają w mieście móstwo pieniędzy i o tym mało kto pisze, Gdynia ma wielki potencjał w postaci takich miejsc w których takie imprezy właśnie mogą się odbywać , i wykorzystje to w znakomity spośób, Gdańsk nie mógłby zorganizowac choćby połowy tego co działo sie w te lato w Gdańsku nie ma takiego bulwaru z dostepem do plazy zeby tylu widzow moglo jednoczesnie obserwowac to co dzieje sie na wodzie, nie ma lotniska na ktorym mozna zorganizowac tak ogromna i ciekawa impreze jak lotos aerobaltic, mysle ze dzieki temu w gdyni zostaje naprawde sporo pieniedzy w kasie miasta, oby tak dalej miasto sie dobrze i mocno promowało w polsce i na świecie, nie zazdroście niczego gdańskowi, to są miasta nieporównywalne względem siebie zupełnie inne i czym innym muszą zabiegać o turystów. Gdynia górą !
2019-09-05 07:01
Miasto na imprezy wyprzedaje majątek, ma rekordowe zadłużenie a inwestycji brak.
2019-09-05 07:36
Ciekawe skąd masz te informacje mitomania... Podaj źródło
Opinia została zablokowana przez moderatora
2019-09-05 08:40
dziś dziura na dziurze...wychodzi, że lepiej niech nic już nie robią, tylko się bawią z czerwonym bykiem czy innym openerem
2019-09-06 02:47
Remont przy dworcu na 10 lutego, który poprawił bezpieczeństwo a który tak negowałeś, remont skrzyżowania płk dabka i Kwiatkowskiego ale ty zawsze jesteś na nie bo za to masz kasę
2019-09-05 08:03
2019-09-05 09:17
Ile zadłużenia całej Polski przybyło przez ostatnie 4 lata rządów? :)
2019-09-05 09:37
2019-09-05 10:23
sprawdź sobie jak "zdegradowano" sytuację finansową tą zabawą
2019-09-05 09:53
z konsumpcja. Inwestycja daje zwrot materialny.
2019-09-05 12:54
2019-09-05 13:18
;))))
2019-09-05 10:22
i każde miasto na świecie tak działa, im większa pożyczka tym większe inwestycje są z niej finansowane, im większa pożyczka tym większe dotacje unijne, w których jak każdy może sam sprawdzić, Gdynia przoduje w skali kraju od wielu wielu lat
2019-09-05 13:07
To się skończyło jakieś 15 lat temu czlowieku
2019-09-05 13:24
czy dosłali ci to z ministerstwa HEJT Nienawiści zioobro+
2019-09-05 13:29
2019-09-05 18:23
Chłopie. Może kiedyś.
2019-09-05 07:56
Co z tego mają mieszkańcy Gdyni? Czy naprawdę ludzie w tej Gdyni są tak słabi umysłowo że nie widzą co się dzieje z tym miastem od 20 lat? Frezowanie Kwiatkowskiego góra 200 tysięcy! Impreza byłe jakie setki tysięcy złotych.
2019-09-05 10:10
z 80% mieszkańców ma syndrom maltretowanej żony więc tu się nic nie zmieni...
2019-09-05 11:34
ojojoj! jak ci "szczęśliwi" mieszkańcy śmierdzącego od wysypiska śmieci miasta ubolewają nad "maltretowanymi" mieszkańcami Gdyni... prawie uwierzyłem :)
2019-09-05 12:02
Hehehe dokładnie :-) Boli, bo w GD była jedna imreza, wiejskie budy z pajdą i smalcem.
2019-09-06 18:34
Odliczają szczurkowi dni, a potem zerują licznik i od nowa
2019-09-05 10:39
I są w stanie sprawdzić fakty, zamiast ufać trollom od Ziobry :D
2019-09-05 16:39
W Gdańsku płacą tylko tvnowi i newsweekowi za "promocję", a Gdynia wydaje na promocję, z której korzystają wszyscy mieszkańcy....
2019-09-05 18:24
Spójrz na rozwój Gdańska a potem na rozwój Gdyni. A Ty wyskakujesz z jakimś tvn'em? :)
2019-09-06 18:33
Po pierwszym mrozie xD
Nie widzisz że jak robi się drogi to zaczyna się metr poniżej docelowego poziomu? A potem znawca komentuje że jak to tak drogi tak dużo kosztują xD
On by frezowal a d**ile tego nie wiedzą xD
2019-09-05 08:05
2019-09-05 08:11
Tu go masz
,,Gdynia w ramach promocji dołożyła do imprezy 3 mln 230 tys. zł."
2019-09-05 21:37
Gdynia nie musi i nie ma zamiaru rywalizować z Gdańskiem na ilość inwestycji bo paru chłopaczków w internecie ma syndrom małego wacka.
2019-09-05 07:04
Opinia wyróżniona
To nie Gdańsk z tysiącem zabytków.
2019-09-05 07:18
Kamienice na 10 lutego sa starsze od tych gomulkowskich zabytkow z Dlugiej....
2019-09-05 07:56
I o to chodzi ;)
2019-09-05 10:24
2019-09-05 10:40
Z okna we Wrzeszczu widzę więcej zabytków, niż ma cała gdynia :D
2019-09-05 08:43
Prawda, to wszystko w Gdańsku to rekonstrukcje odbudowane w latach piędziesiątych,. Tak że wszystko to młodsze od Gdyni
2019-09-05 08:49
a widziałeś na fotografiach jak wyglądał Gdańsk po 45 roku ?
2019-09-05 09:40
2019-09-05 07:47
2019-09-05 08:17
2019-09-05 08:37
dotacje z budżetu miasta dla prywaciarzy organizujacych te impezki, zakorkowane miasto, problemy dla branż operujacych w zamknietych strefach gdyni.
nikt mi nie wmówi, że gdynia na tym dobrze wychodzi.
rozwiń...
dotacje z budżetu miasta dla prywaciarzy organizujacych te impezki, zakorkowane miasto, problemy dla branż operujacych w zamknietych strefach gdyni.
nikt mi nie wmówi, że gdynia na tym dobrze wychodzi.
w gdańsku turysta:
śpi w hotelu, je w restauracji, wchodzi do muzuem, kupuje pamiatki czsem wynajmie lokalnego przewodnika albo zrobi zakupy w jakims centrum
straty: zrobi zadyme po alko, bo to wieczor kawalerski.
2019-09-05 08:41
ze trzeba zaciskać pasa, bo jak nie przyjadą "turysty" to będzie kaput
2019-09-05 11:35
a czy te imprezy to nie dla mieszkańców?
2019-09-05 08:45
obecnie to relik PRL z budami z kiczem, polbrukiem, zawalony szrotami.
2019-09-05 10:52
rewitalizacja bulwaru jest konieczna bo to betonowy koszar i dlaczego nie usypią piasku wzdłuż niego żeby tam plaza była?
2019-09-05 17:41
Coś musi się na tym skwerze dziać, żeby przyjeżdżali.
2019-09-05 11:03
prosze mi wytlumaczyc w jakim celu przyciagac turystow ja jako mieszkaniec nic z tego nie mam moze jednak lepiej przyciagnac inwestorow
2019-09-05 17:41
2019-09-05 11:13
nie trzeba kiełbasy wyborczej
2019-09-05 11:26
Ech:)
2019-09-05 13:21
tylko udaje stare
2019-09-05 18:26
Do przyciągnięcia turystów potrzebny jest klimat miejsca a nie tylko zabytki. One nie są konieczne do stworzenia klimatu. Wystarczy stworzenie wizji tego miejsca i jej realizowanie. A w Gdyni brak wizji. Jedyna to imprezy dla mas.
2019-09-05 19:56
2019-09-05 22:51
pamiestajcie dzici gow... no zawsze wyplywa na powierzchnie =]
2019-09-05 22:51
gdynia -->> czytaj wypływa =]
2019-09-05 07:04
choćby z uwagi na turystów, rozumiem, że ograniczać ruch w centrum ale turyści z półwyspu czy innych miejsc przyjeżdżają autami do Gdyni i dla nich powinien powstać parking
2019-09-05 07:33
Niech przyjeżdżają pociągiem - taniej i zatrzymuje się bliżej centrum
2019-09-05 07:57
Całe pokolenie, którego zanim weszliśmy do UE nie było stać na samochód najpierw musi wymrzeć niestety...
2019-09-05 08:38
Ale nie po to Janusz ma suva w lizyngu żeby z plebsem jechać. On postoi w korku razem z innymi mu podobnymi i popatrzą sobie kto ma lepszą furmankę. Na koniec zaparkuje na środku chodnika żeby wszyscy jego złom musieli zauważyć. I dobrze że Gdynia nie robi dla takich wiejskich turystów żadnych parkingów. Nie są tu potrzebni.
2019-09-05 09:35
Dodaj jak są zatłoczone te pociągi. Wole stać 40 min w moim jeepie z klimą niż tyle samo czasu z cudza pachą na twarzy.
2019-09-05 10:42
Dopłacasz parę groszy do 1 klasy i masz kulturkę i luz :)
No, chyba, że Cię nie stać na pociąg i musisz jechać samochodem :D
2019-09-05 08:32
Może jakiś park zamienić na parking? A może jakieś budynki wyburzyć? W centrum nie ma już wolnych placów gdzie można zrobić parkingi. Podziemne są strasznie drogie a są obecnie ważniejsze wydatki. A jak się kierowcy
Może jakiś park zamienić na parking? A może jakieś budynki wyburzyć? W centrum nie ma już wolnych placów gdzie można zrobić parkingi. Podziemne są strasznie drogie a są obecnie ważniejsze wydatki. A jak się kierowcy irytują że muszą parkować pod rivierą żeby na imprezy na skwer dotrzeć to świadczy tylko o ich życiowym kalectwie, z riviery na skwer nie jest daleko, pół godziny spokojnego spaceru zamiast stania w korku nikomu nie zaszkodzi.
2019-09-05 16:34
Trzeba było o tym myśleć kilka lat temu. W każdym normalnym mieście na zachodzie są wielopiętrowe parkingi naziemne i w centrum Gdyni też powinny być.
2019-09-05 23:54
2019-09-06 16:52
Berlin ma parkingi w cetrum
2019-09-06 10:33
gdzie ten parking?
turysta nie moze przejsc 1km?
2019-09-05 07:06
Jak na razie to prawie nic. Same utrudnienia. Ile miasto wydało na te wszystkie "imprezki"? To są nasze podatki.
2019-09-05 07:39
Drogi troliku... Odwiedziło miasto kilka milionów, które wydało przez cały sezon kilkanaście baniek. Więc miasto na tym zarobilo. Nie wciskaj ludziom kitu bo zawsze piszesz te same kłamstwa
2019-09-05 08:14
Marek odejdź razem z Marika do Koalicji Obywatelskiej.
2019-09-05 08:37
Na czym zarobiło i ile konkretnie? Poproszę o liczby. Na razie wiemy tylko ile konkretnie wydaliśmy. Bo oprócz właścicieli gastronomii i garstki hotelarzy, zwykły mieszkaniec Gdyni nie ma z tego nic oprócz zatruwania życia.
2019-09-05 08:53
2019-09-05 10:43
Myślisz, że ludzie przyjeżdżają do Gdyni na ten skrawek plaży przy porcie?
2019-09-05 11:08
Biorą te nieliczne gdyńskiej hotele
2019-09-05 09:17
czekaj cierpliwie
2019-09-05 12:04
Park w miejscu parku.
2019-09-05 07:07
Imprezy ściągają gawiedź z okolicznych powiatów, warto przewartosciowasc i mniej imprezowac a więcej inwestować
2019-09-05 09:19
Panie Prezydencie najpierw zróbcie nowe drogi ,ulice wyremontujcie te z tarkami dziuram(Kwiatkowskiego) a potem igrzyska
Czy ten magistrat jest ślepy że te imprezy paraliżują miasto, nie ma czym oddychać.........a
Panie Prezydencie najpierw zróbcie nowe drogi ,ulice wyremontujcie te z tarkami dziuram(Kwiatkowskiego) a potem igrzyska
Czy ten magistrat jest ślepy że te imprezy paraliżują miasto, nie ma czym oddychać.........a dodatkowo doją kasę z budżetu miasta a ulice naprawia sie po 100 m i to również trwa po 12 m-cy. Panie Szczurek nie damy się nabrać w następnych wyborach , kiedy opowiada pan o wiadukcie i tunelu na ul. Puckiej o obwodnicy OPAT a potem chowa się te rysunki do szafy na 4 lata i spoko! Teraz czas na dożynki a potem Sylwestra - zabawa trwa
2019-09-05 09:36
Coś czuje, ze jednak damy się nabrać tak jak dawaliśmy id lat.
2019-09-05 09:44
przecież to co wyprawia opozycja (w tym przypadku także PIS), to jedna wielka kpina - wystawiają zawsze kogoś, kto nie ma szans, a nie ma szans choćby dlatego, że nikt tych kandydatów nie zna
2019-09-05 10:04
- ale przecież nie ma nikogo innego!
- ja! - nieśmiało szepnął Trzebiatowski.
I już nie ma Trzebiatowskiego.
To jest autentycznie przerażające, że nikt nie krytykuje Szczurka pod własnym
- ale przecież nie ma nikogo innego!
- ja! - nieśmiało szepnął Trzebiatowski.
I już nie ma Trzebiatowskiego.
To jest autentycznie przerażające, że nikt nie krytykuje Szczurka pod własnym nazwiskiem, ze strachu, że zostanie całkowicie zniszczony. Tylko jakieś anonimowe gdynierealne, albo komenty na tym portalu. Matuszka Rassija.
2019-09-05 10:44
A ta ciśnie od ładnych paru lat :)
2019-09-05 10:56
marnował kasę na troli. Natomiast aktywność dość specyficznych kont sprzyjających miastu np. na fejsie jest bardzo widoczna :)
2019-09-05 12:56
Pierwszy komentarz zawsze jest jazdą na Sczurka :)
2019-09-05 13:16
to tylko trzebiatowski szczeka, a gdynia to dubaj.
2019-09-05 09:41
to że były lepsze niż teraz to drobnostka (z betonu, teraz z kostki bauma), to ze wystarczyło położyć granitowe płyty, skoro komuś estetyka się nie podobała, a nie chamskie krawężniki, to że zryto wszystko, co kosztowało
to że były lepsze niż teraz to drobnostka (z betonu, teraz z kostki bauma), to ze wystarczyło położyć granitowe płyty, skoro komuś estetyka się nie podobała, a nie chamskie krawężniki, to że zryto wszystko, co kosztowało setki tysięcy, to też mało ważne, jak i to że 100 metrów dalej sa schody na których można sobie połamać nogi (krzywe, strome i długie), a na kóre nie ma pieniędzy w najbliższych latach
takich matołów zatrudnia UM
2019-09-05 10:39
2019-09-05 07:07
Na każdej wsi są tłumy jak jest festyn
2019-09-05 11:01
bo na festynach tłumy zostawiają pieniądze. A na tych imprezach raczej wielkiej kasy w mieście nie zostaje. Ciekawe czy miasto wychodzi na tym na + czy - w całym rozrachunku.
2019-09-05 15:57
Jeszcze pytasz? :D Przecież nie wychodzi na + bo niby na czym
2019-09-05 07:09
Prymitywne rozrywki dla gawiedzi.
2019-09-05 08:24
2019-09-05 08:43
2019-09-05 10:44
W dodatku masz przy skwerze muzealne okręty: Błyskawicę i Dar Pomorza, zaraz obok Muzeum Gdyni i MW. Tylko ile razy można zwiedzać Błyskawicę? Trochę odmiany nie zaszkodzi.
2019-09-05 11:21
Nie zaszkodzi, jednak niekoniecznie z publicznych pieniędzy trzeba płacić za kiczowate rozrywki dla gawiedzi. Takie komercyjne imprezy powinny się same finansować, tymczasem idą na to miliony.
2019-09-05 10:44
Ale Ty mi cieciu życia nie układaj, Ciebie jarają muzea, mnie coś innego, no chyba, że lubisz zabawę w hitlera i będziesz nakazywał kto jak ma swój wolny czas spędzić. Nawet mogę ćpać lub chlać, nic Ci do tego.
2019-09-05 10:51
póki co to masówki dla gawiedzi skutecznie paraliżują aktywność tych, którzy nie uprawiają ćpania i chlania.
2019-09-05 12:57
Założę się, że organizatorzy pozostałych imprez przystali by na coś takiego bez mrugnięcia okiem...
2019-09-05 13:15
2019-09-05 11:22
A rób sobie co chcesz, ale jeżeli wybierasz ćpanie i chlanie, to nie domagaj się publicznego finansowania tych "rozrywek".
2019-09-05 12:05
Ale z was ubaw, kogo interesuje co Ty chcesz a czego nie? :-D
2019-09-05 10:45
Trochę pokory, to naprawdę nie boli. Spróbuj kiedyś.
2019-09-05 11:33
ale jestes nudziarz, lepiej idz do muzeum bo zamulasz
2019-09-05 10:42
Gdański rydwan i spędy kodziarzy, to dla niego rozrywka.
2019-09-05 07:15
a dziurawe drogi na Polifarbie nadal straszą! Najpierw wydatki na podstawowe potrzeby mieszkańców, a potem rozrywki dla turystów!
2019-09-05 09:41
a firm tam sporo i podatki do miejskiej kasy płyną niemałe
2019-09-05 10:32
Polifarb czeka na rozbudowę Chwaszczyńskiej. Przy tej okazji będzie też jego przebudowa. Prace koncepcyjne trwają. Proszę się lepiej rozeznać przed dodawaniem takich komentarzy.
2019-09-05 10:40
2019-09-05 07:17
13.10 też wybierzecie. a ja myślałem, że to Gdyni płacili a tu zonk. Tyle kasy poszło. Ale wybraliscie to macie bo baliscie się Horaly bo z PiSu. Więcej Imprez. Mniej chodników. Popatrzcie na skwer haha
2019-09-05 09:24
Kto zapłaci za amerykańskie wojskowe festyny i ich granie na nosie Rosji? My? No patrz...
2019-09-05 09:30
będzie zbijać kokosy na przyporządkowywaniu polskiego rynku i gospodarki Niemcom, aż do statusu neokolonialnego wasala.
2019-09-05 09:46
No tak, lepiej podlizywac sie Trumpowi, placic za utrzymanie obcych, amerykanskich wojsk we wlasnym kraju i kupowac wegiel od Rosji.
Po prostu rewelacja!
2019-09-05 10:00
2019-09-05 10:47
Robimy USA laskę od lat. Kiedyś tylko nie było takiego rozmachu.
Powiesz mi, po co nam baza wojskowa przy granicy z Niemcami?
I kogo tak w ogóle ma chronić?
A frajerzy się cieszą...
2019-09-05 14:16
Obie partie siebie warte, ta sama klika
2019-09-05 09:40
kogo mieliśmy zaprosić na jedyną defiladę? weteranów ze związku radzieckiego??
2019-09-05 11:43
2019-09-05 09:33
Może ludzie wolą kogoś kto jest tu i coś robi (tak, tak, zawsze za mało i źle, a jakby mój był to by było że hej) , a nie przywiezionego w teczce z Warszawy?
Tak to już było w poprzednim systemie, którego
Może ludzie wolą kogoś kto jest tu i coś robi (tak, tak, zawsze za mało i źle, a jakby mój był to by było że hej) , a nie przywiezionego w teczce z Warszawy?
Tak to już było w poprzednim systemie, którego mechanizmy i działaczy tak kocha dzisiejsza władza.
Żeby wygrać z dowolnym z samorządowców trzeba zapiep**ać przez 4 lata na miejscu, w mieście gdzie się chce być prezydentem, a nie pojawić się na nagle na plakacie bo partia tak zdecydowała
2019-09-05 09:40
2019-09-05 10:48
2019-09-05 11:29
2019-09-05 11:23
Horała to jest leczenie zapalenia płuc przy pomocy dżumy.
2019-09-05 14:59
2019-09-05 07:19
To raczej eufemizm.
Powinno być napisane że gdynianie mają już serdecznie dość marnowanie pieniędzy przez włodarzy miasta na takie imprezy.
2019-09-05 15:15
To czemu głosują ciągle na tę samą ekipę? Widocznie podoba im się, jak jest.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.