2020-05-21 10:14
Opinia wyróżniona
1. Węzeł Chylonia,
2. Wiadukt nad torami pomiędzy Hutniczą a Unruga,
3. Tunel pod torami pomiędzy Chylońską a Hutniczą
Powinno być : 3, 2, 1. Takie są potrzeby mieszkańców.
2020-05-22 07:25
2020-05-21 08:46
Opinia wyróżniona
Ten wiadukt jest ważny, ale to nie te tory sa tu problemem. Zasadniczy problem to właśnie przejazd na Chylonskiej, bez niego wiadukt niewiele zmieni.
2020-05-21 11:40
Bo teraz kolego jak sie manewrujesz na stacji od strony puckiej to co 10 min (przepisy) trzeba otworzyc rogatki i puscic te nieszczesne auta, kolej wtedy stoi. A tak postawia wiadukt, kolej bezkolizyjnie bedzie sobie
Bo teraz kolego jak sie manewrujesz na stacji od strony puckiej to co 10 min (przepisy) trzeba otworzyc rogatki i puscic te nieszczesne auta, kolej wtedy stoi. A tak postawia wiadukt, kolej bezkolizyjnie bedzie sobie pracowac, no a ze u góry na wiadukcie korek? Sorry stary, kasa na pociagach towarowych jest przeogromna, wiec wylane na kierowcow (zawsze mogą jechac hulajnoga, rowerem albo skm :)
2020-05-22 06:32
A przejazd od strony chylońskiej potrafi być 20-30 minut zamknięty. Tam gdzie ma być wiadukt ruch nawet manewrowy jest znikomy. Chyba raz w życiu widzialem tam zamkniety szlaban.
2020-05-21 07:01
Projekt- słowo klucz :))))
2020-05-21 07:15
A zauważyłeś że za to wszystko płaci PKP, a miasto do płaca tylko połowe . Bo PKP i tak jeszcze wyremontuje swoje tory :)) Jeszcze jedno remont tej lini kolejowej już dawno zaczął się w porcie i możesz go podziwiać w zdłuż ulicy Wiśniewskiego
2020-05-21 07:30
I co teraz edzio będzie hejtowal?
2020-05-21 08:12
2020-05-21 08:50
A jednak edzio się odezwał musi Horała płaci i wymaga
2020-05-21 09:36
Wszędzie widzi szczury i białe myszki... Czego to jest objaw?
2020-05-21 11:14
Pewnie objaw picia :)
2020-05-21 13:07
Tu jakiś pacjent odpowiada na własne komentarze i wszędzie widzi jakiegoś Edzia.
2020-05-21 14:12
to wiedz, że następne wybory też ON wygra ... i to z palcem w d....
2020-05-21 07:48
Najpierw wiadukt na Puckiej, a potem może tunel?
Przecież przejazd na Puckiej gdzie jeżdzą towarowe jest zamknięty tylko kilka razy dziennie.
Za to przejazd na Puckiej gdzie jeżdzą SKM czy
Najpierw wiadukt na Puckiej, a potem może tunel?
Przecież przejazd na Puckiej gdzie jeżdzą towarowe jest zamknięty tylko kilka razy dziennie.
Za to przejazd na Puckiej gdzie jeżdzą SKM czy dalekobieżne jest ciągle zablokowany i tworzą się tam ogromne korki. Jakoś nie rozumiem priorytetów, którymi kieruje się PKP czy władzę Gdyni.
Po za tym jest jeszcze przejazd na Hutniczej przy Vistalu. Aż prosi się aby tam zrobić też tunel, zresztą sama linia kolejowa i tak jest już na sporym nasypie. A gdy zamykaja przejazd podczas godzin szczytu to na Hutczniej jest korek aż po estakadę.
2020-05-21 08:13
o tunelu zapomnij
2020-05-21 08:36
to co ma miasto do tego - ty pajacu
2020-05-21 08:53
Widzi tylko to za co mu sponsor
2020-05-21 14:34
Masz rację. Ich problem pewno leży w tym że tunel wymaga budowę efektywnego systemu pomp i rur odprowadzania wody, gdy wiadukt jedynie rury. Wydaje się, choć nie wiem czy wiadukt to tańszy model. Jako włodarz pewno
Masz rację. Ich problem pewno leży w tym że tunel wymaga budowę efektywnego systemu pomp i rur odprowadzania wody, gdy wiadukt jedynie rury. Wydaje się, choć nie wiem czy wiadukt to tańszy model. Jako włodarz pewno wyszedłbym z założenia że to dwa równie kosztowne i kompleksowe modele. A skoro tunel jest bardziej potrzebny, a budżet pozwala na jedno, to wpierw tunel. Jeśli kolej daje na wiadukt, to tunel może przegrać, ale to nie jest dobry kompromis.
2020-05-21 14:41
Jeśli kolej planuje inwestycje, a kazdy widzi konieczność obu inwestycji, to rozdzielanie tematów obu koniecznych spraw - tunel i wiadukt - jest dziwne, kramarskie.
2020-05-21 10:13
Najpierw przetarg na projekt, potem przetarg na wizualizację, potem przetarg na studium finansowania i wykonalności, potem aktualizacja cen materiałów budowlanych i robocizny, anulacja i ponowny przetarg, itd...
2020-05-21 07:02
Tyle lat o tym pisze,może w końcu prośby zostaną wysłuchane....
2020-05-21 08:10
Czytajcie uważnie! Przetarg na projekt,czyli okolice 2029 ruszą.
2020-06-21 02:35
2020-05-21 07:04
2020-05-21 08:46
2020-05-21 07:06
Jak niewiele w sumie prostych budowli, a jak wiele lat upłynęło zanim zaczęli w ogóle projektować i miasto, i PKP
2020-05-21 07:55
Bo uzna, że teraz dojadą w chwilę, i więcej samochodów, równa się więcej korków. Przeniosą się w inne miejsce tylko
2020-05-21 11:22
Nie wiem po co wydawać kasę na przejazd między Hutniczą, a pogórzem skoro potrzebne jest rozwiązanie między Hutniczą, a Chylońską.
2020-05-21 12:41
Drogi @Ignorant a raczej w obydwu miejscach jednocześnie . Bo te dwa miejsca trzeba liczyć jako jedną całość Czyli budować jedno i drugie . A póżniej jeszcze wybudować wiadukt na ulicy hutniczej a piaskowej .I następny tunel na ulicy północnej , na który czekamy od 60 lat
2020-05-21 23:45
Za to z windą. Ponoć kierowcy kochają to rozwiązanie, jak chodzi o pieszych, więc pewnie im się spodoba.
2020-05-22 09:41
Tu trzeba zrozumiec, że sporo osób przez te dwa przejazdy jeżdzi miedzu dzielnicami północnymi a Chylonią A dziś wszyscy muszą pojechac ulica morską i estakadą kwiatkowskiego , bo są szlabany na torach
2020-05-22 11:23
Jak był by ten tunel i wiadukt , to jeszcze ułatwi zorganizowanie komunikacji miejskiej miedzy dzielnicami północnymi a chylonią i cisową. Czy nawet połaczenie Rewy z chylonia , bo tedy jest najszybciej linie sezonowa na plaże właśnie w rewie , czy Mechelinkach
2020-05-21 08:15
ale trzeba być i**otą, żeby powiedzieć, że wiadukt to prosta konstrukcja.
2020-05-21 09:34
2020-05-21 09:58
chyba, że ktoś zatrzymał się w rozwoju intelektualnym na poziomie dziecka z przedszkola
2020-05-21 12:42
Ale potrzeba inżyniera, żeby zbudować wiadukt na styk i nie przepłacić.
2020-05-21 12:44
To nie jest przerzucenie kilku desek nad rzeczka o szerokości 3 metrów dla pieszych
2020-05-21 07:07
Ile to już lat mieszkańcy słyszą od urzędników że zależy im na powstaniu tunelu na Puckiej czy na wspólnym bilecie. W Gdańsku od prawie dwóch miesięcy można podróżować SKM i PKM na zwykłym bilecie miesięcznym a u nas wciąż to samo "milczenie lub planowanie". Kiedy urzędnicy wezmą się do roboty?
2020-05-21 07:15
że nawet nie zauważyli, że wspólny bilet już jest?
2020-05-21 07:31
Edzio nic nie widzi. On od pięciu lat siedzi w piwnicy i piszę hejty
2020-05-21 08:15
2020-05-21 08:58
2020-05-21 12:32
2020-05-21 23:46
Bilet metropolitalny, czyli "jeden wspólny bilet" istnieje od dawna.
2020-05-21 07:38
Ale ten wiadukt powstanie Pucka Unruga, a nie Pucka Chylońska.
2020-05-21 15:01
Bo ci już pokazali przez kilka kadencji, że ogarnęła ich wielka niemoc w tej sprawie. Lepiej im wychodzi dofinansowywanie Openera milionami zlotych...
2020-05-21 07:24
...
2020-05-21 07:33
2020-05-21 07:25
Gdynia wyprzedza Gdańsk
2020-05-21 07:34
2020-05-21 08:23
ostry sarkazm na tak wczesną godzinę, ale czemu nie...
2020-05-21 09:41
2020-05-21 07:25
Tunelu na Puckiej chyba nie dożyję.
2020-05-21 08:12
Szczurek tak właśnie prowadzi politykę miasta. Każdy coś daje... deweloperzy robią przy okazji ulice,pkp dokłada do tunelu, firmy dorzucają do asfaltu itp...
A idioci dalej głosują na nich! Zresztą 70 procent Gdynian ma Syndrom Sztokholmski i kocha swojego prezydenta.
2020-05-21 09:16
2020-05-21 10:00
Zgaduje ze gdyby nie PiS i horala i ktoś na kogo można byłoby zagłosować to szczurek by nie wygrywał.
2020-05-21 23:49
Masz do wyboru słabiznę, albo muł spod dna...
Aż dziwne, że nie ma lepszego kandydata, jak poprzeczka stoi tak nisko.
Może za duże ryzyko, że ktoś z czterema komórkami mózgowymi zbuntuje się przeciwko Prezesowi, tak, jak Szczurek to kiedyś zrobił?
2020-05-21 07:27
2020-05-21 07:29
2020-05-21 08:35
Tak. Jest projekt harmonogramu opracowania projektu w wersji zaawansowanej...
2020-05-21 09:17
2020-05-21 09:42
zrobiles mi dzien!
2020-05-21 07:34
tylko ciągłe obietnice, projekty, wizualizacje a wszystko konczy się na bialej farbie. dobrze, że tu zaangażowana jest PKP
2020-05-21 13:21
To że ktoś ich wybiera z poparciem 70%.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.