2016-09-10 08:12
Jakie ceny biletów? Pewnie obłozenie na pół roku z góry...
2016-09-10 09:32
Na stronie Teatru Muzycznego spokojnie można kupić bilety.
2016-09-10 09:34
W Gimnazjum zaproponowano dzieciom/mlodzieży wyjście na ten spektakl, cena ulgowego, grupowego biletu dla jednej osoby to 60zł
2016-09-10 10:15
jak za komuny
2016-09-10 11:48
Mylisz się!!! Mojej córki klasa licealna idzie z chęcią. Nie mogą sie doczekać. A dzieki temu, ze ida ze szkoły bilety sa tańsze. Pfff jak za komuny, ehhh człowieku
2016-09-10 13:01
To, że ktoś idzie ze szkołą do Muzycznego, nie oznacza, że ma tańszy bilet. Uczniowie mają po prostu ulgowe - jakby poszli pojedynczo, mieliby bilety w tej samej cenie.
2016-09-10 18:12
Spojrzałam i faktycznie masz rację, co nie zmienia faktu, ze nie moga doczekać się. I jeszcze korekta. Nie ida wszyscy. Kilka osób, które nie chciały, nie idą. Więc, to żadna nagonka.
2016-09-10 11:23
to dobra cena
2016-09-10 08:45
Moim zdaniem tłumaczenia tekstów są nieco nietrafione i nie oddają w pełni charakteru spektaklu. Ktoś wie, dlaczego Krzysztof Kowalski został cofnięty do chóru, a miał grać Quasimodo?
2016-09-10 09:57
Bo był slaby
2016-09-10 11:00
A przypadkiem nie gra go w switchu (drugiej obsadzie)?
2016-09-10 11:44
Nie, w tej roli obsadzony jest jeszcze znakomity Janusz Kruciński i miał być Kowalski, a nagle na próbach medialnych pojawia się Gobelny.
2016-09-10 12:13
No, właśnie. Bardzo brakuje mi w obsadzie obiecanego Kowalskiego.
2016-09-10 08:56
...akurat byłem na prapremierze , proszę wierzyć Teatr Muzyczny w Gdyni stworzył dzieło na światowym poziomie , jako widz mówię - warto pójść ,scena końcowa pozostaje na bardzo długo w pamięci
2016-09-10 10:14
mało w życiu widziałeś; nawet po fragmentach tutaj przytoczonych można wyrobić sobie opinie, że co najwyżej poprane
2016-09-11 11:13
zgadzam się. przezycie niesamowite
2016-09-11 12:13
2016-09-10 08:56
To było piękne i wzruszające przedstawienie. Wspaniała gra aktorska, piękna scenografia i wielki rozmach godny największych scen świata! Brava dla TM w Gdyni za odwagę sięgania po tak wybitne dzieła - pniecie się do góry i za to Was kocham!
2017-04-02 10:03
Ideologiczne papka charakterystyczna dla starałem, lewackiej kultury francuskiej.
Ksiądz morderca vs. oświecony lud paryski.
2016-09-10 09:15
zawsze aktualne.
Ładny spektakl - piękne piosenki, ale spektakl bardzo równy - trudno wybrać jakiś utwór najlepszy. Na mnie najbardziej zrobił wrażenie utwór z dzwonami.
2016-09-10 09:23
W górę czy w dół??
2016-09-10 09:29
W wersji francuskiej do dziś nie wiem czemu Esmeralda wybrała jego a nie księdza.
2016-09-10 21:05
Ja tam po wersji francuskiej do dziś nie rozumiem, czemu nie wybrała poety Gringoire'a. Dla mnie to była najwybitniejsza kreacja musicalu. Oczywiście Frollo i Quasimodo w oryginale też byli doskonali.
2016-12-19 16:37
Pan Przemysław Zubowicz piękny głos i aparycja.
2016-09-10 09:37
Naprawdę wspaniały spektakl. Polecam
2016-09-10 09:38
Michał Grobelny wokalnie bardzo dobry,wiarygodny ale po wykonaniu Darka Kordka, które mam ciągle w pamięci, niestety słabiej. Darek był tak świetny, że przechodziły ciarki.
Ale iść warto, ciekawie, wciągająco.
2016-09-10 12:13
Darek Kordek świetny?! :D
2016-09-10 12:49
chyba w labiryncie ludzkich spraw
2016-09-10 09:49
A dla mnie to było zwycięstwo szmiry i kiczu. Niezłe wokale, ale aktorstwo - poza panem Guzą jako Frollo - porażająco bezradne. Ale też materiału na zbudowanie ról zabrakło. Na poziomie adaptacji to się nie może
A dla mnie to było zwycięstwo szmiry i kiczu. Niezłe wokale, ale aktorstwo - poza panem Guzą jako Frollo - porażająco bezradne. Ale też materiału na zbudowanie ról zabrakło. Na poziomie adaptacji to się nie może obronić - galop przez fabułę to trochę za mało. No i te teksty piosenek - "poezja", od której robi mi się jeszcze słabo. Jedynie tancerze i akrobaci skupiali moją uwagę. Kościelniak może patrzeć na Francuzów z góry, bo tworzy teatr, a nie show.
2016-09-10 12:57
Zgadzam sie, Guza pokazal talent, zaskoczyl mnie na duzy plus aktorsko i wokalnie, podobnie Gadzinska, widac ze sie rozwija. Reszta slabo. No i brawa dla akrobatow. Reżysersko slabo. Zbior songow. Teksty zle, dykcja do
Zgadzam sie, Guza pokazal talent, zaskoczyl mnie na duzy plus aktorsko i wokalnie, podobnie Gadzinska, widac ze sie rozwija. Reszta slabo. No i brawa dla akrobatow. Reżysersko slabo. Zbior songow. Teksty zle, dykcja do bani. Akustyka do kina a nie do teatru. Btw. prof. Kościelniak robi sie kopią samego siebie, przewidywalny a kiedys byl nowatorem teraz jest rzemieślnikiem.
2016-09-29 22:41
Fakt że akustyka kino-domowa, a i Państwo Aktorstwo nad dykcją niech pracują.
2018-08-05 09:25
Jestem po spektaklu, przespałam się z tą opinią i wraz z nadejściem kolejnego dnia moje zdanie na ten temat nie zmieniło się. Kicz, nuda, poza Gruzą brak wyrazistych postaci, piosenki poprawne i tylko poprawne. Niestety,
Jestem po spektaklu, przespałam się z tą opinią i wraz z nadejściem kolejnego dnia moje zdanie na ten temat nie zmieniło się. Kicz, nuda, poza Gruzą brak wyrazistych postaci, piosenki poprawne i tylko poprawne. Niestety, raziło mnie ich przeslodzenie, wykonanie do bólu dziecinne i skierowane pod publiczkę. Esmeralda, Phoebus okropnie irytujący, Quasimodo przypominał Michała Wiśniewskiego z jego manierà w głosie (Ok, zgodzę sie ze chrypka była ukłonem w stronę Garou). Nuda.
„Zły” niedoceniony był lepszym spektaklem, zarówno pod kątem wokalnym jak i ogólnej oprawy i przede wszystkim przekazania treści.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.