2019-01-14 18:01
Piękna inicjatywa.
Ponad podziałami...
2019-01-14 18:14
Obawiam się , że nic.
Bardziej mnie ciekawi dlaczego Prezydenta zadźgano ? Jest tak wiele nieścisłości że śmiem twierdzić że to było zlecenie.
Bez badań kolesia uznali za niepoczytalnego!a wiadomo że
Obawiam się , że nic.
Bardziej mnie ciekawi dlaczego Prezydenta zadźgano ? Jest tak wiele nieścisłości że śmiem twierdzić że to było zlecenie.
Bez badań kolesia uznali za niepoczytalnego!a wiadomo że niepoczytalni w tym kraju mają zerową niemal karę.
Koleś zadał profesjonalnie obrażenia już na scenie był pewny że zabił, musiał się do tego staranie przygotować! Działał w pełnej świadomości,świadczy to jego spokój jak przekazał informacje na scenie o sobie i niby dlaczego to zrobił.
Zero ochrony ! w tym czasie.
Ludzie myślcie , nie łykajcie wszystkiego tak jak media przekazują.
2019-01-14 18:20
Nie dzisiaj
2019-01-14 19:08
On chciał wyrzucać z okna!
2019-01-14 19:20
2019-01-14 19:28
Pochwalił się że ma pistolet ale bez pozwolenia...zabrali mu?
2019-01-14 19:57
mowil "nie kandyduj" - on nie zapomina...
2019-01-14 20:55
Nie
2019-01-14 23:23
2019-01-15 06:10
Każdy komentarz to polityczna wojna. Wojna która dzieli polaków. Okazuje się ze jedna śmierć jest lepsza od drugiej skoro można ją wykorzystać w wojnie o władze i koryto. Niech teraz ten kto pierwszy dorzynał watahę teraz powie ze jest niewinny, ze nie rozjuszył ludzi przeciwko sobie.
2019-01-15 09:14
Macie jego krew na rękach
2019-01-15 09:41
A gdzie ochrona była a dlaczego nie zgłosili imprezy masowej?
Z oszczędności?
2019-01-15 09:41
2019-01-15 09:40
2019-01-14 19:37
Bo wyjeżdżam
2019-01-14 20:57
Modlicie się do Neptuna?
2019-01-14 21:01
A tak btw. A dlaczego wy się do skrzydła od tupolewa modlicie?
2019-01-14 23:24
2019-01-15 08:48
Nie mówiąc już o bajce dla pustynnych pastuchów o jakimś cieśli.
2019-01-15 09:42
2019-01-14 19:53
2019-01-14 19:27
Panika w spółkach i zarządzie...
2019-01-15 09:43
2019-01-14 18:47
2019-01-14 18:56
Nie dorabiaj historii
2019-01-14 19:21
2019-01-15 09:17
2019-01-14 20:47
No i przecież to norma, że na scenę wpuszcza się każdego z wielkim nożem. Dzień tej tragedii też przecież nie był wyjątkowy, bo łatwiej to zrobić gdy dookoła ochrona, niż gdzieś na ulicy...
2019-01-14 21:00
2019-01-14 23:08
2019-01-14 23:28
2019-01-15 06:17
NIKT nie zgłosił masowej imprezy bo i po co? A w policji w Gdańsku to kto służy? Mieszkańcy Gdańska. Z jakich ugrupowań są funkcjonariusze i dlaczego posądzasz ludzi pracujących w policji i zadajesz takie chamskie pytania? Znowu siejesz nienawiść!!!
2019-01-15 08:54
Jeszcze 2 dni przed imprezą były informacje, że psp ma zakaz.
2019-01-15 09:46
2019-01-15 09:48
To takie cwaniactwo prezydenta żeby nie prosić rządzących zgodnie z obowiązującym prawem o imprezę masową!
Bylo ryzyko i stało się!
2019-01-15 09:45
To jest sedno sprawy i odwal się od Policji kmiocie!!
Winny jest pośrednio ten kto nie zgłosił imprezy masowej
Dotarło???!!
2019-01-14 18:54
Dosyć tego miedolenia , po co żaloba?
2019-01-14 19:59
pochowajmy go i po sprawie
2019-01-15 09:20
Najpierw znaleźć zleceniodawców, potem ich osądzić i przykładnie ukarać.
2019-01-15 09:49
2019-01-14 20:47
2019-01-14 21:01
2019-01-14 21:16
2019-01-14 23:29
A ty Grzesiowi
2019-01-14 18:55
Bredzisz
2019-01-14 19:30
Zamiast np limuzyny publicznej (mozna jezdzic swoim samochodem)
Co do motywacji moze byc kilka jednak najmniej prawdopodobna ze Kaczynski mu kazal a ta co ciekawe jest najbardziej (w sposob posredni) przedstawiana. Mam nadzieje mimo wszystki ze ta smierc wamocni Polske. Swiec Panie nad jego dusza.
2019-01-14 20:50
Ale gąbka którą morderca ma zamiast mózgu, skutecznie przesiąkła wypowiedziami prawicowych polityków i mediów.
2019-01-14 21:02
2019-01-15 09:22
2019-01-15 09:26
Obywatele Gdańska od 20 lat pokazują środkowy palec właścicielowi małego pistoleciku. Skąd wiesz czy miarka sie nie przebrała?
Bo przecież mu się cała Polska należy!
2019-01-15 09:50
Sam mówił że bez pozwolenia
2019-01-14 20:20
2019-01-14 20:36
2019-01-14 20:51
2019-01-14 21:04
2019-01-14 21:18
To czym jadą?
2019-01-14 23:30
2019-01-14 20:52
Złodzieja samochodu Papały.
2019-01-14 21:03
2019-01-14 21:04
Jakie zlecenie?
2019-01-14 21:06
Zabilbys?
Nie sądzę
2019-01-15 10:38
2019-01-14 21:03
Poznałem fajną dziewczynę na tym wiecu.
2019-01-14 21:19
2019-01-14 18:17
2019-01-14 18:35
wystarczy chwila i koniec,zawsze się znajdzie ktoś psychiczny ...itd...
2019-01-14 18:41
2019-01-14 18:43
Lub PO***ny
2019-01-14 18:44
2019-01-14 18:57
2019-01-14 21:03
2019-01-14 18:56
Dziwne...
2019-01-14 19:25
2019-01-14 19:07
A gdzie żółte kamizelki?
2019-01-14 19:19
A nie lepiej pod Stocznia im.Lenina?
A i OTUA może by był...???
2019-01-14 19:43
Chory człowiek zabił drugiego....... Czy kogoś obchodzi to, że ktoś morduje " niepubliczną " personę??? Nie!!!!!!!
2019-01-15 06:34
Zastanówcie się Czy prawdą jest dopuszczający anonimowe komentarze na temat naszych Pomorskich samorządowców zabija życzę skończyć z anonimami
2019-01-14 18:02
2019-01-14 18:18
2019-01-14 18:45
2019-01-14 18:58
He?
2019-01-14 20:52
bo to nie był zawał
2019-01-14 21:08
2019-01-14 23:47
Czy symbol Platformy i jej zwolenników z Warszawy krzyż z puszek po piwie LECH. Który zwolennicy platformy w ramach żałoby po prezydencie Kaczyńskim nosili w ramach przeżywania żałoby teraz też będzie używany?
A w ramach walki o rozdział państwa i kościoła działacze Platformy nie przyjdą do kościoła? Czy zajmą wszystkie ławki w kościele?
2019-01-14 22:06
2019-01-14 18:26
2019-01-14 20:04
W końcu to miasto rozkwitnie ;-)
2019-01-14 18:03
Bardzo dobra inicjatywa,żałoba to ważna rzecz i w tę tragedię nie wkręcajmy polityki i hejtu.Wyrazy współczucia dla rodziny.A temu d**ilowi życzę jak najgorzej.
2019-01-14 18:14
Pytanie dlaczego rzad ufundowal przelot, konmalny kowalski nie nil by szans
2019-01-14 18:27
2019-01-14 18:42
2019-01-14 19:01
A prezydent RP o samolot za Tuska nie mógł się doprosić...
Widzisz różnicę w poziomie?
2019-01-14 19:55
2019-01-14 21:09
2019-01-14 22:15
2019-01-14 22:47
Jak się nie mógł doprosić? sami organizowali i nawet napisali Tuskowi, żeby się nie wtrącał. Oj słabiutka pamięć...
2019-01-15 00:40
To Tusk i Putin zdecydowali o podziale uroczystości. W czasie pierwszej Tusk poleciał do Smoleńska i spotkał się z Putinem. Potem był wylot prezydenta. Samolot był w gestii rządu (prezydent nie miał "własnego" samolotu,
To Tusk i Putin zdecydowali o podziale uroczystości. W czasie pierwszej Tusk poleciał do Smoleńska i spotkał się z Putinem. Potem był wylot prezydenta. Samolot był w gestii rządu (prezydent nie miał "własnego" samolotu, więc to rząd użyczał samolotu na prośbę prezydenta) i poza sporządzeniem listą gości i planem pobytu , ludzie prezydenta nie mieli na nic wpływu. Za sam lot, obsadę pilotów, ochronę UOP na lotnisku etc odpowiadał rząd. To wszystko można sprawdzić w necie.
2019-01-15 10:02
To co napisałeś dowodzi że jesteś jednym z tych którym zdołano wyprać rozum.Na tej samej zasadzie polega praca wychowawców w szkołach samobójców którym wpompowuje się nienawiść do drugiego człowieka o odmiennych
To co napisałeś dowodzi że jesteś jednym z tych którym zdołano wyprać rozum.Na tej samej zasadzie polega praca wychowawców w szkołach samobójców którym wpompowuje się nienawiść do drugiego człowieka o odmiennych poglądach i kolorze skóry, tak by wejść wśród tych innych,krzyknąć wiadome słowa i dokonać zamachu, bo w raju czeka na niego siedem dziewic itd. Ocknij się , tamta tragedia była początkiem tej,od prawie dziewięciu lat wieczna mowa nienawiści, żadnej refleksji.Zapytaj się sam siebie jak można z zimną krwią na scenie przy widowni setek ludzi, w obecności dzieci zabić innego człowieka?
2019-01-14 18:50
Ponieważ Żona musiała być jak najszybciej w Gdańsku. Bez niej nie można było oficjalnie podać info o śmierci Pana Adamowicza.
2019-01-14 19:02
Bo nie zrozumiałem?
Czy zmarł dużo wcześniej ale jak zwykle ktoś kłamie?
2019-01-14 19:56
2019-01-14 20:53
2019-01-14 21:10
2019-01-14 21:20
2019-01-14 20:08
Przecież i tak nie zdążyła... A córeczka tu mogła się uczyć, w ukochanym Gdańsku szkoły są złe?
2019-01-14 21:11
Tam profesor Wałęsa wykłada
2019-01-15 10:41
a to już wszystko rozumiem, jeżeli chodzi o wprowadzanie pewnych rzeczy do gdańskich szkół
2019-01-14 21:00
w Nowej Zelandii?
2019-01-14 20:05
na lotnisko na lawecie. To fanaberia czy mus? Zazdrościsz?
2019-01-14 21:11
2019-01-14 19:00
Komorowski stwierdził że Polacy zdali egzamin
A Tusk że trzeba bardziej kochać Rosjan...
2019-01-14 20:54
2019-01-14 20:54
Hmmm...
Bądźcie ponad takich trollów ludzie.
2019-01-14 18:03
Te marsze nie służą niczemu i nic nie wnoszą. Zamiast podejmowania prawdziwych działań dotyczących poprawy bezpieczeństwa oraz likwidacji przemocy i nienawiści organizuje się szopki, w których politycznie umazani ludzie tańczą na grobie człowieka, który zginął tragicznie.
Prawdziwe, skuteczne działania są potrzebne, a nie marsze...
2019-01-14 18:08
Weź spadaj,nie zrozumiesz.
2019-01-14 18:12
2019-01-14 18:22
A teraz cwaniakujesz?
2019-01-14 19:09
2019-01-14 19:32
Można już wyjść?
2019-01-14 22:41
Możesz sie przekopać na metr w głąb.
2019-01-14 22:45
Ty to może już tam zostań, dla dobra ogółu
2019-01-14 18:09
W cywilizowanych krajach jest zawsze coś dla tzw tłumu, tj działanie psychologiczne, oraz działania służb. Te pierwsze to działania polityków i społeczeństwa.
W krajach dzikich są tylko strzelnice i maczuga.
2019-01-14 18:22
Tak poważnie, to masz racje! Prawdziwy zachód! UE!
2019-01-14 19:04
2019-01-14 20:09
w żółtych kamizelkach. Wystarczy jedna ustawa sięgającą głęboko do kieszeni i czara goryczy się przeleje.
2019-01-14 21:13
I nie kwicz
2019-01-14 18:42
Pfff
2019-01-14 18:43
I ta broni pozwoli ci się obronić gdy sprawcy ewidentnie nie zależy na przeżyciu? Kto szybciej wystrzeli ja czy ty?
2019-01-14 18:48
Uzbrojony napastnik, czy Ty, owca czekającą na rzeź? Jak już umierać z rąk agresora to przynajmniej spróbować się bronić.
2019-01-14 18:58
ty myslisz ze jak dostaniesz pozwolenie na bron to bedziesz mogl z nia chodzic po ulicach?
2019-01-14 19:03
mozna z nią chodzić po ulicy, może być załadowana.
2019-01-14 19:10
2019-01-14 19:17
Mam pozwolenie kolekcjonerskie. Na to mozna i 12,7mm WKM mieć.
2019-01-14 21:25
Kolejny, który uważa, że kraj, w którym wszyscy noszą na ulicy nabitą broń, to "cywilizacja", a nie myśli o konsekwencjach takiego stanu rzeczy.
2019-01-14 22:07
W Szwajcarii jest jeszcze łatwiej o dostęp do broni, niż w najbardziej liberalnych stanach USA.
Chcesz mi powiedzieć, że Szwajcaria, czy Finlandia to nie cywilizacja?
Konsekwencje powszechnego i łatwego
W Szwajcarii jest jeszcze łatwiej o dostęp do broni, niż w najbardziej liberalnych stanach USA.
Chcesz mi powiedzieć, że Szwajcaria, czy Finlandia to nie cywilizacja?
Konsekwencje powszechnego i łatwego dostępu do broni są w większości pozytywne. Odwrotna sytuacja, czyli trudny dostęp do broni ma złe konsekwencje, czego można doświadczyć w UK.
2019-01-15 00:50
Doczytaj ze zrozumieniem... W Szwajcarii nikt nie nosi broni na ulicy, tylko trzyma w domu. A amunicję w osobnej skrytce. To samo Finlandia, czy Norwegia - owszem, wielu ma tam broń... myśliwską. Nosi ją do lasu, a nie
Doczytaj ze zrozumieniem... W Szwajcarii nikt nie nosi broni na ulicy, tylko trzyma w domu. A amunicję w osobnej skrytce. To samo Finlandia, czy Norwegia - owszem, wielu ma tam broń... myśliwską. Nosi ją do lasu, a nie na koncerty. To samo Czesi - gdzie tak naprawdę jest mniej broni, niż w Niemczech, Szwecji, czy Francji, przedstawianych na prawicy jako kraje "upadłe i niebezpieczne". Za to tyle samo, co w Czechach, jest broni w Meksyku, czy Afganistanie. Raczej nie są one znane, jako bezpieczne miejsca na wakacje.
W Norwegii, pomimo dużej ilości broni w rękach mieszkańców, policjanci chodzą nieuzbrojeni. W Japonii, pomimo braku broni i rzekomo "bezbronnego" społeczeństwa, notuje się jedne z najniższych wskaźników przestępczości na świecie.
Tymczasem nasycenie społeczeństwa bronią w stopniu takim, jak Stany Zjednoczone (najbardziej uzbrojony naród świata) powoduje, że Amerykanie się boją - boją się strzałów w domach, w samochodach, w szkołach. Nauczyciele przychodzą do pracy uzbrojeni. Policjanci strzelają na wszelki wypadek, ze strachu, i nie ma się co dziwić, bo mają solidne przesłanki, że podejrzani są uzbrojeni. Ludzie w USA giną bez sensu np. w trakcie kontroli drogowych.
Danie ludziom spluw rzadko pomoże, a może mocno zaszkodzić. Przemyśl i zrozum.
2019-01-14 21:53
Wez cos na uspokojenie, moze poczytaj
2019-01-14 22:08
Zdelegalizować złe jedzenie i samochody?
2019-01-14 23:11
2019-01-14 19:05
2019-01-14 19:10
Powodzenia z używaniem jakiejkolwiek sztuki walki z niewyszkolonym nożownikiem...
2019-01-14 19:33
A siekierka siekierką...
2019-01-14 20:40
Krav maga (mossad) sztuka samoobrony w warunkach cywilnych .Umiesz liczyc to licz na siebie.rok uczeszczania i dwóch takich z nożem ci skoczyć moze
2019-01-14 21:05
Wszystkie sztuki walki i systemy samoobrony łącznie z tym izraelskim wymysłem w walce z nożownikiem zakładają, że będzie on wyszkolony w posługiwaniu się tym narzędziem. Jego ruchy można przewidzieć i je skontrować.
Wszystkie sztuki walki i systemy samoobrony łącznie z tym izraelskim wymysłem w walce z nożownikiem zakładają, że będzie on wyszkolony w posługiwaniu się tym narzędziem. Jego ruchy można przewidzieć i je skontrować. Niewyszkolony nożownik jest nieprzewidywalny i chaotyczny. Osobiście znam jedną osobę, która ćwiczyła krav magę i miała styczność z nożownikiem, z której wyszła cało - uciekła. W internecie można znaleźć filmik z prezentacji krav magi, gdzie doświadczony w tej izraelskiej wydmuszce osobnik dostał przeciwnika - małolata z markerem reprezentującym nóż. Udało się też nóż odebrać, ale po kilku sekundach szamotaniny, w wyniku której facet od krav magi miał pomalowane całe ręce, klatkę piersiową i twarz...
Jeżeli zaś sądzisz, że dasz radę dwóm nożownikom na raz to radzę Ci się obudzić szybko z tego snu.
2019-01-15 00:51
Zakładasz, że nożownik widzi przeciwnika i jego zamiary. Zakładasz, że ktoś chciał go od razu obezwładnić. A ten facet chodził przez 2 minuty po scenie. W ogóle nie myślał o swojej ochronie. Trzymał w górze nóż.
Zakładasz, że nożownik widzi przeciwnika i jego zamiary. Zakładasz, że ktoś chciał go od razu obezwładnić. A ten facet chodził przez 2 minuty po scenie. W ogóle nie myślał o swojej ochronie. Trzymał w górze nóż. Rozmawiał przez mikrofon. Czy naprawdę to takie trudne chwycić go za rękę i ją wykręcić? On się nie zachowywał jak "normalny" przestępca. On wyglądał na kogoś kto obnosi się z tym, co zrobił.
A gdyby jemu totalnie odbiło i chciał mordować inne osoby?? Ten wariant trzeba brac pod uwagę. Szczęście w nieszczęściu, że zadowolił się jedna ofiarą
2019-01-15 00:44
Wystrczyło go kopnąć w jaja
2019-01-15 01:21
Twoja logika- dajmy broń wszystkim, bo jeśli typ zastrzeli 15 osób to my też go zastrzelimy
2019-01-15 09:56
Twoja logika-zlikwidujmy wszelką broń, przedmioty niebezpieczne (ciekawe określenie) itd. Będzie raj na ziemi i wszyscy się będą kochać i trzymać za ręce.
2019-01-14 18:43
Dobrze ze Owsik odszedl
2019-01-14 19:05
2019-01-14 19:34
Zawsze byli razem
2019-01-14 21:54
2019-01-14 18:51
.....jeżeli Ciebie to niczego nie uczy, to jest mi tylko przykro z tego powodu!!!!
2019-01-14 21:15
2019-01-14 20:09
Czlowiek zostal zabity podczas zakonczenia akcji charytatywnej... zabity przez idiote, ukierunkowanego przez nienawisc polityczna... do kazdego kto podejdzie do ciebie na wyciagniecie reki bedziesz strzelac?. Do
Czlowiek zostal zabity podczas zakonczenia akcji charytatywnej... zabity przez idiote, ukierunkowanego przez nienawisc polityczna... do kazdego kto podejdzie do ciebie na wyciagniecie reki bedziesz strzelac?. Do przeciwnikow broni, do tej zbrodni zostal uzyty noz... nie wazne jaki... do zabicia czlowieka wystaczy zaostrzony patyk czy kawalek robitej szyby zawiniety w szmate... to nie bron robi przestepce tylko zamiary. Tyle w temacie.
Pawle. Dałeś temu miastu tyle ile byłeś w stanie, teraz my postaramy sie nie zaprzepascic twoich dokonan.
2019-01-15 12:08
Oczywiście, że broń robi przestępcę, ponieważ jest częścią kultury przemocy. Broń przemoc gloryfikuje, nadaje jej pozytywne konteksty znaczeniowe.
2019-01-15 12:55
Dostęp do broni białej jest nieograniczony. Dlaczego jeszcze nikogo nie zarznąłeś?
2019-01-15 15:02
Nic nie zrozumiałeś. Broń biała nie jest elementem kultury przemocy. Podobnie jak tkanina, przy pomocy której też przecież można kogoś udusić. Broń palna jest - interesują się nią i pragną ją posiadać jednostki zaburzone, ponieważ taki jest jej kontekst kulturowy: służy do zabijania.
2019-01-16 09:44
Dostęp do broni palnej czarnoprochowej rozdzielnego ładowania wyprodukowanej do 1885r. lub jej replik jest niegraniczony dla pełnoletnich.
Kiedy ostatnio kogoś zastrzeliłeś?
Jaki teraz argument? Czarny kolor, polimerowy szkielet?
2019-01-14 21:04
Może nie każdy musi iść na strzelnicę ale dopóki będzie trwała polityczna wojna okraszona turbo propagandą z obu stron nie można liczyć na poprawę. To samo dotyczy śmiesznych wyroków dla przestępców, przyzwolenia na
Może nie każdy musi iść na strzelnicę ale dopóki będzie trwała polityczna wojna okraszona turbo propagandą z obu stron nie można liczyć na poprawę. To samo dotyczy śmiesznych wyroków dla przestępców, przyzwolenia na naszą podwójną moralność i powszechną bylejakość. Trudno zrozumieć czemu VIP podczas publicznej imprezy nie ma ochraniarza, a całe wydarzenie obstawiają niedoświadczeni ludzie. Jak na scenę można wejść z nożem? Wczoraj napisałem, że w Anglii lepiej zabezpieczone są dyskoteki na prowincji. Czy ktoś wyciągnie z tego wnioski? Nie. Nie zrobiono nic po Smoleńsku, zabójstwie M. Rosiaka, szarżach BOR-SOP. Niestety będzie takich wypadków więcej bo jeden udany zamach jest pożywką dla podobnych niezrównoważonych osobników. Ofiarami nie muszą być politycy. Teraz wystarczy im rozgłos.
2019-01-14 22:48
Proszę ściągnijcie z portalu wszystkie filmy z zamachu na Adamowicza. To jest pożywka dla kolejnych niezrównoważonych osobników. Weźcie przykład choćby z AlJazeery która potrafiła poinformować o zamachu i śmierci prezydenta w profesjonalny sposób. Chyba, że komuś zależy na eskalacji, kolejnych ofiarach.
2019-01-14 21:29
Nie dotrze, nie ma szans. Łatwiej jest przecież popłakać, potrzymać się za ręce i palić świeczki żywiąc przy tym naiwną nadzieję, że wywrze to jakiś skutek. Pudło.
2019-01-14 21:35
kup karabin lub pistolet , nadchodzą trudne czasy, nie maszeruj , trenuj na strzelnicy, trafiaj
2019-01-14 22:29
Lepiej jak Ty hejtować - Brawo Ty
2019-01-14 22:36
2019-01-14 23:12
Kukiz nie przepchnął ustawy to może teraz się uda...
Hieny...
2019-01-14 23:18
które na tragicznej śmierci Adamowicza zbijają dziś polityczny kapitał - między innymi organizatorzy tego śmiesznego marszu.
Żadnego lobby importerów broni nie ma, a poza tym nie musimy nic importować, mamy swoje, dobre konstrukcje.
2019-01-15 00:51
A "Wiadomości" TVP widziałeś?
2019-01-15 00:53
Coś w tym jest aczkolwiek ludzie posiadają sumienie i jakoś to wyrażają, uważam że zarówno taki marsz jest potrzebny jak i skuteczne działanie służb, tak aby nie skończyło się tylko na marszu
2019-01-15 08:33
I dlatego nie czytam komentarzy tutaj. Szambo a nie zrozumienie. Widzisz tylko czubek własnego nosa i własne postrzeganie świata. Odmawiasz innym żałoby, nazywając to szopką. Gdy umrze ci matka, nawet nie idź na pogrzeb - nie rób szopki.
2019-01-15 09:52
Rozumiem, że pojawiasz się na każdym pogrzebie w mieście. Zarobiony/a musisz być.
2019-01-15 10:49
zamiast jednej ofiary mielibyśmy multikila!!
tak trzeba (nie)żyć!
2019-01-15 12:05
Owszem, wnoszą. Żeby rozumieć, co wnosi taki marsz, trzeba jednak mieć elementarną inteligencję i wrażliwość. To jest część rytuału żałobnego. Ludzie przyszli zamanifestować swój żal, wspólnotę i pogląd na nienawiść. Nikt ci nie każde na nie chodzić, jeżeli tego nie rozumiesz.
2019-01-14 18:05
Tysiące, nie tysiąc.
W miejscu, gdzie jeszcze dwa miesiące temu z inicjatywy PPAD robiliśmy wspólne zdjęcie gdańszczan.
Karo śmierci wróć.
2019-01-14 18:45
Co to za slang?
2019-01-14 19:35
oznacza oddolna inicjatywe
2019-01-14 21:18
2019-01-14 22:03
2019-01-14 23:57
Dla ciebie lewacki ci*lu Pan Prezydent
2019-01-14 19:06
2019-01-14 19:36
2019-01-14 21:17
2019-01-14 21:22
2019-01-14 23:44
Proszę musiało dojść do takiej tragedii. Niestety was znartwię. Nawet jak przywrócimy karę śmierci to będzie dochodzić do takich sytuacji. Jedyną zaletą kary śmierci jest to, że jest sprawiedliwą karą pod warunkiem, że nie doszło do pomyłki. Niestety kara nie wróci życia zmarłemu. Pokój jego duszy.
2019-01-15 01:22
Widzę, żę tak po chrześcijańsku chcesz karyt śmierci xddxxdxd i to dla osoby chorej
2019-01-14 18:05
Zawsze. Zawsze zjedniczeni gdy cos strasznego sie wydarzy. No a na codzien...
2019-01-14 19:31
Spokojnie, to zjednoczenie minie za parę dni. Będzie jak ze Smoleńskiem, dzień-dwa wszyscy solidarni, a potem jeszcze gorzej niż wcześniej.
2019-01-14 21:15
Stało się tak, ponieważ Smoleńsk stał się narzędziem do uprawy polityki.
Ludzie nie kpią z ofiar i tragedii, tylko z tej szopki i tego co się działo
2019-01-14 23:24
2019-01-14 23:13
a na co dzień coraz więcej się do siebie uśmiechamy, jesteśmy chętni do pomocy i ofiarni.
2019-01-14 23:23
Na co dzień odreagowujemy frustrację na bliźnich.
2019-01-14 23:49
Niestety masz rację. Kilka dni i pokaże się druga twarz, moralność rodaków. Skoczą sobie do gardeł, będą kopać dołki. Eh szkoda gadać. Ludzie umierają i nic nas to nie uczy. Najważniejsze to postawić kolejny pomnik i uprawiać na nim szalony taniec. Będąc zagranicą omijam rodaków.
2019-01-14 18:05
..to jest jakaś pomyłka.
2019-01-14 20:41
Jak już to powinny być za pokojem a nie przeciwko czemuś.
2019-01-14 21:17
2019-01-14 21:17
2019-01-15 14:54
2019-01-14 21:21
to tylko nakręca i tez mi sie wydaje ze marsz pokoju bylby ciekawszym rozwiazaniem, tylko czy mamy swiadomosc kto to taki wojownik pokoju i jaki jest realny obraz pokoju na swiecie
2019-01-14 23:51
2019-01-14 21:21
nocne piesze patrole policji w najgorszych dzielnicach
2019-01-14 23:15
Powinien być protest o wprowadzenie ustawy wynagrodzenia premiowane dla policji. Premia od zlapanego zwyrola. Tylko nie 100 zł i Belka a 2000zł od zwykłego deelera. A za nie zwykłego np 10 000 zł + gotówka którą przy nim
Powinien być protest o wprowadzenie ustawy wynagrodzenia premiowane dla policji. Premia od zlapanego zwyrola. Tylko nie 100 zł i Belka a 2000zł od zwykłego deelera. A za nie zwykłego np 10 000 zł + gotówka którą przy nim znajdzie. Tak to przynajmniej będzie chciało się policji biegać za nimi. A pieniądze na premie powinny być z grzywien. Założę się że w ciągu roku powstały by prywatne firmy łapiące bandziorow i dało by się z tego żyć. Po pięciu latach gwarantuje że byłby koniec przestępczości w Polsce. Poszedł bym nawet jeszcze dalej, pozwoliłbym i nagradzał bandziorow którzy złapią bandziora i go wydadzą. Sami się wyeliminują. Pieniądz nakręca pieniądz. Macie jakieś lepsze pomysły?
2019-01-15 08:32
Chcesz powiedziec ,że mamy takie miernoty w Policji co muszą dostać 2 tys zł aby złapać przestępce?
Ja najchętniej bym zaczął od wywalenia starych ubeków z Policji co niszczą młode pokolenie. I do powrotu szacunku
Chcesz powiedziec ,że mamy takie miernoty w Policji co muszą dostać 2 tys zł aby złapać przestępce?
Ja najchętniej bym zaczął od wywalenia starych ubeków z Policji co niszczą młode pokolenie. I do powrotu szacunku do służb umundurowanych. Podwyższyć płace policjantom ale nie kosztem podatnika a nie udolnych i nie gospodarnych urzedów oraz urzędników oraz niech w końcu złapane bandziory zaczna pracować w więzieniach a nadwyżki można przeznaczyć w części na policjantów to chyba było by uczciwe.
2019-01-15 08:52
To widzimy po komornikach
Jak zabraknie przestepcow, to sie ich zrobi.
Nie myl prostoty z prostactwem.
2019-01-14 21:56
2019-01-15 09:25
Trzeba wprowadzać normalne środki ochrony przy takich spędach jak ten niedzielny event. Szkoda Pana Prezydenta.
2019-01-14 18:05
A nie żadne "marsze przeciw przemocy".
2019-01-14 18:12
2019-01-14 18:24
Nie widzisz różnicy pomiędzy Komendą i procesem poszlakowym, a tym mordercą złapanym na gorącym uczynku?
2019-01-14 20:12
Nie ma twardych dowodów to prokurator idzie na układ z oskarżonym - dożywocie za przyznanie się.
2019-01-15 10:51
przecież komenda był skazany na podstawie poszlak i zeznań recydywisty
2019-01-14 20:23
2019-01-14 21:32
Zamiast kary śmieci praca w kopalni, by osadzony zarobił na swoje utrzymanie w zakładzie karnym A nadwyżka na okoliczne hospicjun/ dom dziecka. Stosować jak proces resocjalizacji dla każdego....do ostatniego dnia odsiadki albo.. śmierci przy dożywociu.
2019-01-16 05:55
Poczytaj o programie P.Jakiego obecnie większość więźniów pracuje
2019-01-14 20:03
Tak jest kara śmierci !!!
2019-01-14 20:21
2019-01-14 22:07
Lepiej by było, żeby taki osobnik siedział do końca swoich dni w celi bez okien, o chlebie i wodzie.
2019-01-15 06:45
2019-01-14 22:09
2019-01-14 22:57
kara smierci dla mordercow niech wladze sie zgodza na to
2019-01-14 23:23
Za złapanie bandziora, tylko na tyle odpowiednie żeby policji chciało się za nimi biegać.
2019-01-14 23:34
kanarzy za zlapanego gapowicza. Ganiają cały dzień po tramwajach i nawet babci o lasce nie odpuszczają. To takie proste.
2019-01-15 01:22
Tak po chrześdcijańsku kara śmierci co nie?xxdxdxdxd i to dla chorego
2019-01-15 06:09
Papież Polak był przeciwko karze śmierci! Gdzie ci katolicy?!
2019-01-15 11:51
Nie skazał bym go na kare smierci ale na dozywocie bez mozliwosci wyjscie po 40 latach praca do smierci
2019-01-15 15:04
Kara śmierci to nie żadna kara, tylko prymitywna zemsta prymitywnych jednostek, które szukają prymitywnej metody rozładowania swojej wściekłości. Zabójca Adamowicza właśnie mu wymierzył taką "karę" za swoje krzywdy.
2019-01-14 18:05
Dlaczego jest tak dużo nienawiści? Ludzie popamietajcie się!
2019-01-14 18:09
Opamiętajacie się chyba?!
2019-01-14 18:38
2019-01-14 19:08
posłuchaj ostatnich słów Donka ! tacy jak on tylko prowadzą do wojny polsko-polskiej
2019-01-14 19:33
akurat Donek w takich okolicznościach powinien pojawiać się incognito, jeśli już
2019-01-14 19:58
akurat to gwiazdy i suwnicowe podzielily Polske już dawno temu
2019-01-14 23:59
Zapomniałeś o najważnieszych... całym pomiocie KLD przechrzszczonym w swoim czasie na UW a później PO. Doucz się najnowszej historii Polski.
2019-01-15 06:30
O obronie przed pogarda i nienawiscia? Dwiema anty-wartosciami, obiektywnymi negatywnymi cechami, przeciwko ktorym powinnismy stac razem wszyscy jako ludzie? Jakie tu podzialy??
2019-01-14 21:19
2019-01-14 21:27
TVN jest własnością amerykańskiej giełdowej spółki akcyjnej
2019-01-14 22:10
Właścicielem TVN jest Discovery Communication z siedzibą w Silver Spring w Amerykańskim stanie Maryland, jedyne media w Polsce nadające za zgodą i z terenu Federacji Rosyjskiej to TadeuszRydzykWAM i radio co Ma ryja, z nadajnikami na Uralu.
2019-01-14 23:54
Nawet w takim dniu siejesz nienawiść.
2019-01-15 06:10
ruskim to ty jesteś trolem
2019-01-15 00:34
Dzisiaj miałem okazję słuchać Kalisza. Ten już dolewa wody do ognia. TO nic, że znany jest morderca, znane są jego problemy zdrowotne, jego przestępcza przeszłość. Nie znamy jeszcze wszystkich motywów (chociaż może one
Dzisiaj miałem okazję słuchać Kalisza. Ten już dolewa wody do ognia. TO nic, że znany jest morderca, znane są jego problemy zdrowotne, jego przestępcza przeszłość. Nie znamy jeszcze wszystkich motywów (chociaż może one sa prawdziwe), ale to Kalisza to nie jest ważne. Ten były członek PZPR mającej na rękach krew wielu ludzi, teraz poucza nas, czym jest demokracja.
W telewizji Lubnauer prosi o spokój, rozwagę, a Rabiej już szczeka oskarżając władzę. Zaiste krótki jest czas refleksji po takiej tragedii.
2019-01-15 16:09
tam dopiero jątrzą i dzielą. A wszędzie widzą demony i diabły czy jakoś tak.
2019-01-15 16:08
Mam wymieniać? Kartek z kilku ryz nie wystarczy.
2019-01-14 18:10
Slabo slabo
2019-01-14 20:33
Z jednej strony mówią o zaprzestaniu nienawiści a sami zrobili oblewanie błotem ludzi z PO i Owsiaka. Wycinki wypowiedzi i manipulacja.
Nic się nie zmieniło. Nawet w takim dniu.
2019-01-14 21:20
2019-01-14 22:11
2019-01-14 23:01
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.