2020-10-24 17:32
i co są winni mieszkańcy trójmiasta??
2020-10-24 17:36
Winni są tylko ci, co na nich głosowali.
2020-10-24 17:41
drugiej Holandii czy francji, krajów cywilizacji smierci, lewackiego i elgiebetowskiego rozbestwienia, wulgarne i bezbożne, antyludzkie lewactwo w Polsce nie przejdzie, brawo TK, brawo Konfederacja i PiS
2020-10-24 17:53
Ale bardziej mnie martwi to, że tacy mają swoich klakierów.
2020-10-24 21:41
2020-10-25 00:28
Myślenie ci nie wychodzi.
2020-10-25 11:08
Tobie również, jak widać.
2020-10-25 01:29
Za chwilę katotalibani z TK i innych pisokonfederatów z prolajfem na czele zakażą calkowicie aborcji, bo:
1. Ciąża nie ma prawa zagrażać nikomu zgodnie z Konstytucją
2. Gwałty są niezgodne z Konstytucją
rozwiń...
Za chwilę katotalibani z TK i innych pisokonfederatów z prolajfem na czele zakażą calkowicie aborcji, bo:
1. Ciąża nie ma prawa zagrażać nikomu zgodnie z Konstytucją
2. Gwałty są niezgodne z Konstytucją
Więc co robimy? zakazać aborcji!
Ale, idziemy o krok dalej. Jak kobieta poroni, to przyrównają to do nieumyślnego zabójstwa. Spokojnie 25lat w pudle gwarantowane. Albo lepiej dożywocie. Gdyby mogli, to by karę śmierci dali, ale to by znaczyło, że żmija zjada własny ogon...
2020-10-25 10:46
Ale przykre, że psy szczekają, a karawana idzie dalej :(
2020-10-24 17:54
2020-10-24 18:29
miał kto tyrać na twój socjal czy emeryturę.
2020-10-24 20:09
Pojechali trzaskać funty i korony. Jakby Tusk zostawił Polskę bogatszą od Norwegii czy UK to najwyżej wyjechaliby stąd ze względu na pogodę.
2020-10-24 20:26
Ale chciałem wyjechać, tylko utknąłem w korku.
2020-10-24 23:24
chorych na koronawirusa i pozostałe choroby wymagające pilnej opieki medycznej. Nie bądź draniem i bandytą!
2020-10-25 01:30
Jeśli chcesz ludziom wmówić, że lekarze wyjechali dosłownie wczoraj a za Tuska wszyscy grzecznie i z pełnym zadowoleniem siedzieli w Polsce to niezły z ciebie platfusowy klakier. A draniem i bandytą to se możesz swojego starego nazywać, hipokryto zapluty.
2020-10-25 01:33
Nic nie trzeba mówić prostaczku. Widać to w każdym mieście... Przywracanie PRL i popieranie ciemnoty. Kto myśli lub wykształcony na spadać. Idioci umysłowi zostają fanami lub prezesem tv
2020-10-25 02:07
bez lekarzy nie leczą - rozumiem, że o tym nie wiedzieliście, że myśleliście że łóżka w szpitali leczą niezależnie od lekarzy, ale....niestety to tak nie działa i zostało ci tylko wyzywanie od chamów bo myślisz wg siebie
bez lekarzy nie leczą - rozumiem, że o tym nie wiedzieliście, że myśleliście że łóżka w szpitali leczą niezależnie od lekarzy, ale....niestety to tak nie działa i zostało ci tylko wyzywanie od chamów bo myślisz wg siebie (ergo sam jesteś chamem - tłumaczę gdybyś nie zrozumiał, no i sprawdź co oznacza "ergo"). Twój stary może ci nie powie, ale nie jest z ciebie dumny, jest mu wstyd że nienawidzisz kobiet i chcesz im szkodzić. Smutne.....ale prawdziwe.
2020-10-25 02:43
2020-10-24 18:41
Nie będziesz mi mówić czy mam tu mieszkać czy nie. Nie podoba mi się dlatego protestuję A tobie nic do tego. Siedź w kruchcie i nie odzywaj się.
2020-10-24 18:56
A poza tym to gdzie jest Policja!
2020-10-24 21:10
Policja się boi bardziej swoich matek i żon a nie Jarka.
2020-10-24 22:14
2020-10-24 23:26
2020-10-24 19:40
2020-10-24 19:59
2020-10-24 20:13
2020-10-25 03:14
2020-10-24 20:05
Wy pisowcy nic nie jesteście w stanie zbudować.
2020-10-24 21:46
wy pisowcy jak dostaniecie dwie kulki, to jedną zepsujecie, a drugą zgubicie
2020-10-24 23:29
bo POwiec je wcześniej pod p ierdoli.
2020-10-25 03:13
2020-10-25 00:35
Bez naszych podatków nie będziesz miała 500+... Gdzie Wy się ludzie tacy glupi uchowali? O co tu chodzi?...
2020-10-24 20:11
Ewcia, nie będziesz mi mówić gdzie mam siedzieć. Nie podoba mi się to się odzywam, a tobie nic do tego, hipokrytko do potęgi.
2020-10-24 21:46
Że już nie zabijesz swojego dziecka. Ale zawsze możesz je eutanazjować.. w Holandii... no ale chyba taką postępową kobietę stać na bilecik?
2020-10-24 22:06
2020-10-24 22:56
Postępowi ludzie nie zaniedbują edukacji i potrafią się wysłowić.
2020-10-25 03:17
2020-10-25 03:16
Znajdę dziecko powieszone.
W łóżku.
Pod kołdrą.
2020-10-25 01:02
Widzicie g00pie polaki jak was rozgrywamy? Media nasze, decydujemy co puscic, co napisac, lapki to nasza inwencja. Napuszczamy was jednych na drugich, szczujemy a wy dajecie sie wpuszczac w kanal. Fakt, ze przy wydatnej
Widzicie g00pie polaki jak was rozgrywamy? Media nasze, decydujemy co puscic, co napisac, lapki to nasza inwencja. Napuszczamy was jednych na drugich, szczujemy a wy dajecie sie wpuszczac w kanal. Fakt, ze przy wydatnej pomocy naszych zaufanych wspolpracownikow, pseudo artystow jak jandy, opanie, gajosy czy inne stuhrwysyny, czy pozyteczni id...ci. A wy....zryjci@ sie miedzy soba a skonczycie pod naszym butem jak w 1772r. Jak na razie - efekty znakomite! Co raz wiecej i....ow pisze antyrzadowo, wychodzi na ulice a w komentarzach wszystkie komentarze pro rzadowe - duza przewaga czerwonych. A dla pokrzepienia - jakis czas temu chciano sprzedac Berliner Zeitung amerykanom. Zrobil sie rwetes na cale Niemcy, ze nikt obcy nie bedzie wplywal na niemiecka opinie publiczna! I nie sprzedali. A wy.....rece opadaja
2020-10-25 01:50
co to mówi po polsku ale Polski i innego Polaka nienawidzi najgorzej na świecie. Niestety projekt częściowo się udał.
2020-10-25 02:03
Jeszcze chyba nie jest najgorzej skoro sa myslacy i widzacy te gierki Polacy. Ale to jednak fakt - projekt sie w duzej mierze udal, czego te glaby nie widza
2020-10-24 19:25
Ale nie mogą 7 porażek z rzędu przeboleć
2020-10-24 19:41
2020-10-24 20:03
2020-10-24 22:16
2020-10-25 03:20
2020-10-24 21:52
Szczególnie piotrowicz to prawy i sprawiedliwy , a pawłowicz to mistrzyni kulturalnego jezyka.
Mówienie o lewakach komuchach i wulgarnym słownictwie, to może niektórzy członkowie tego trybunału konstytucyjnego
Szczególnie piotrowicz to prawy i sprawiedliwy , a pawłowicz to mistrzyni kulturalnego jezyka.
Mówienie o lewakach komuchach i wulgarnym słownictwie, to może niektórzy członkowie tego trybunału konstytucyjnego niech zaczną od siebie. Ludzie na ulicach protestuja a TVPinfo nic nie pokazuje. W 80 roku też tutaj były strajki , telewizja nic nie pokazywała, po pewnym czasie zaczeli mówic o "przerwach w pracy". Jesli ktoś tej propagandy TVP , i obłudy rzadzących nie widzi to jest slepy. Dzisiaj jeden z rządu użył słowa warchoły. To juz było dziesiąt lat temu, w roku 1976, tak mówino na robotnków w wdarzeniach czerwcowych.
cytat:
Po proteście robotniczym w czerwcu 1976 r. przez lata mówiło się o Radomiu, jako o mieście warchołów. Zdaniem historyków ta propagandowa narracja władz PRL-u przylgnęła do Radomia na trwałe
Obecna władza zaczyna się degenerować
2020-10-25 03:20
2020-10-24 21:42
2020-10-24 19:32
2020-10-24 19:41
2020-10-25 11:15
w 1942?
2020-10-24 19:42
Komuniści SLD Lewica Wiosna Razem to wasz prezydent Kwaśniewski napisał to w Konstytucji . To do nich pretensje
2020-10-25 00:19
Kwaśniewski pisał konstytucję? Ty weź może liźnij chociaż podstawy tego ustroju zanim zaczniesz się na jego temat wypowiadać.
No i co jest dokładnie w tej konstytucji napisane? Że każdemu człowiekowi
Kwaśniewski pisał konstytucję? Ty weź może liźnij chociaż podstawy tego ustroju zanim zaczniesz się na jego temat wypowiadać.
No i co jest dokładnie w tej konstytucji napisane? Że każdemu człowiekowi przysługuje prawna ochrona życia. A gdzie tam jest napisane, że embrion uznaje się za żyjącego człowieka? A no tego już nie ma nigdzie. To nie wynika z Konstytucji, tylko z prywatnych poglądów składu orzekającego - w którym znaleźli się dublerzy.
2020-10-24 20:17
każdy jest skądś to nikt by nigdy i nigdzie nie wyjechał
2020-10-24 20:43
Ale niektórzy jednak czują przywiązanie do kraju ojczystego, do ziemi, do mowy. To inne mocarstwa zrobiły Polakom sieczkę w głowie, że teraz jest moda na kosmopolityzm, że jesteśmy obywatelami świata. Wtedy łatwiej nas
Ale niektórzy jednak czują przywiązanie do kraju ojczystego, do ziemi, do mowy. To inne mocarstwa zrobiły Polakom sieczkę w głowie, że teraz jest moda na kosmopolityzm, że jesteśmy obywatelami świata. Wtedy łatwiej nas wynarodowić. Jeszcze szczują nas jednych na drugich. W coraz większej liczbie kwestii jesteśmy podzieleni. Inne kraje dbają o swoją tradycję, historię, mowę, o swoje korzenie. A Polak zachłystuje się zachodem, co drugie słowo już po angielsku i myśli, że jest światowy. Przez to zostaniemy niewolnikami nie tylko w obcym, ale i we własnym kraju. Nie dajmy się prowokować. Spierajmy się, polemizujmy, ale nie skaczmy sobie do gardeł. Wróg nie śpi.
2020-10-24 22:05
Problemem jest ,że Polska nie ma szczęscia do mądrych rządzących. Mądry człowiek robi właściwe rzeczy we właściwym czasie. Czy to co teraz robi rząd ,przedstawiciele parti rządzącej to jest własciwy czas ? . Teraz
Problemem jest ,że Polska nie ma szczęscia do mądrych rządzących. Mądry człowiek robi właściwe rzeczy we właściwym czasie. Czy to co teraz robi rząd ,przedstawiciele parti rządzącej to jest własciwy czas ? . Teraz zajmujemy się aborcją, czy to jest teraz najważniejsze, w obecnej sytuacji to jest skrajna głupota. Jesli będziemy mieć słabą gospodarkę to będziemy niewolnikami.
Jedynie silna nowoczesna gospodarka, zapewni dobrobyt i uznanie innych krajów. Japonia, Niemcy, Korea Połudnowa, sukces zawdzięczają gospodarce a nie wybujałemu patrotyzmowi. Korea Południowa w latach 70 była biedniejsza niz Polska. Trochę jeżdziłem po świecie i jedyne co jest znane to wódka, JP2, Lech Wałęsa. Co świat zna z Japonii, Korei, Niemiec to chyba nie muszę pisać.
2020-10-25 10:42
Rząd jedynie myśli, nie stracić na popularności. Do wszelkich swoich niepowodzeń szuka winnych poza swoimi szeregami.
2020-10-24 22:14
Nie potrafili nas złamać siłowo ale psychologicznie się udało niestety. Powoli zdrowiejemy ale ciągle mamy powikłania po starej chorobie i na nowo jesteśmy traktowani socjotechnicznymi zastrzykami.
2020-10-24 21:13
my tu nie chcemy.
2020-10-24 22:16
2020-10-25 03:18
2020-10-24 22:29
2020-10-24 18:02
Do tego pana proszę wysłać karetkę. Zamiast kombinezonów i maseczek, niech się wyposażą w kaftan bezpieczeństwa.
2020-10-24 18:15
Bo tak wygląda, nikt, kto ma jakąkolwiek wiedzę medyczną na poziomie szkoły podstawowej nie może tego popierać, a jeżeli popiera, to należałoby go wsadzić do wariatkowa.
2020-10-24 19:16
2020-10-24 19:34
I to jest właśnie ta pisowska natura. Brednie, że niby zabijanie, a pogarda dla niepełnosprawnych i dwbilnevtrwierdzenie, że covid czyli choroba to kora za grzechy.
2020-10-24 19:42
Niektórych znam
2020-10-24 20:06
Jednak z ORMO do pisu blisko.
2020-10-24 20:47
Konfidenci ciągle w modzie. Życie ich kopie po zadkach. Żony nimi pomiatają, to muszą odreagować swoje frustracje i udowodnić, że mają nad kimś przewagę.
2020-10-24 21:09
2020-10-24 22:44
2020-10-24 18:18
To jest uzurpacja polskości. Na jakiej podstawie wam się w głowach ubzdurało, że macie monopol na określanie polskości i polskiej racji stanu?
2020-10-24 19:54
wróć do lektur z podstawówki
2020-10-24 22:28
psychopatów, chytrusów, nawiedzonych fanatyków religijnych i zwykłych szuj. To nie są Polacy, to ścieki.
2020-10-25 03:23
2020-10-24 18:39
gruba banie masz, współczucia dla rodziny
2020-10-24 18:58
zawsze mnie zastanawiało to zacietrzewienie moich współbraci w wierze katolickiej... piszesz "że to bezbożne" a może to właśnie Bóg postawił przed nami wykształconych lekarzy którzy mogą ratować matki i przerywać coś co
zawsze mnie zastanawiało to zacietrzewienie moich współbraci w wierze katolickiej... piszesz "że to bezbożne" a może to właśnie Bóg postawił przed nami wykształconych lekarzy którzy mogą ratować matki i przerywać coś co szatan zepsuł? No bo skoro dziecko to dar od Boga to raczej niemożliwe żeby pozwolił aby takie niewinne stworzenie cierpiało takie męki? Szkoda że katolicy zapominają o najistotniejszej przypowieści z Biblii - to ta o belce i drzazdze w oku... każdy ma swoje sumienie, niech każdy postępuje według niego, a rozliczać będzie nas ten u góry...
2020-10-24 19:55
2020-10-24 19:22
Ludzie ogarnijcie się co wy robicie!!!
2020-10-24 19:25
2020-10-24 19:24
2020-10-25 02:14
ciekawe dlaczego..
2020-10-24 20:06
Nie głosowałeś na Polskę, tylko na karła z Żoliborza i jego sługi. Oni zresztą nie bezinteresownie uczestniczą w tym cyrku, bo ich rodziny w końcu mają pracę.
2020-10-24 20:36
Bo PIS to lewica.
2020-10-24 21:28
Brawo Pis ? zobaczymy jakie brawo będziesz bił intelektualny ułomie za parę lat, co ma LGBT do tego wszystkiego ułomie ???
2020-10-24 22:33
2020-10-24 23:31
Wady letalne..głupi kołtuński narodzie...to robienie z kobiety trumny
Wady letalne to nie kwestia urody, to bardzo ciężkie zaburzenia prowadzące do śmierci płodu w czasie trwania ciąży lub śmierci noworodka tuż po urodzeniu, lub niedługo później.
2020-10-25 12:18
Medyk czy medyczka? I po co mezczyzna został ginekologiem? Proszę do Warszawy na rozmowy, ale kulturalnie
2020-10-24 23:34
Żona chętnie urodzi
2020-10-24 23:51
Jaki kufa Trybunał ? Towarzysz Piotrowicz ??? Wal się trolu pismaty.
2020-10-25 17:44
2020-10-24 20:41
nagle nikt na nich nie głosował?
2020-10-24 17:37
A ty kim jesteś z wej-wa?
2020-10-24 18:27
siedź cicho (pod ciepłą pierzyną) i ciesz się, że ktoś za Ciebie robi historię ... może kiedyś zostaniesz wicepremier koordynatorem
2020-10-24 18:38
Jeśli głosowali na pis tto wszystkiemu są winni sami sobie :)
2020-10-24 21:11
po 5tys na jednego szybko by się nauczyli ,ze nie są pępkiem świata!
2020-10-24 21:48
5 tyś to bym zapłacił za każdego leminga kaczora który zjada papkę 'rządu' i mu przybija piąteczkę
2020-10-24 21:43
Bo przecież dalej możecie mordować swoje dzieci tyle że za granicą. A bilecik kosztuje....
2020-10-24 23:36
..to robienie z kobiety trumny
Wady letalne to nie kwestia urody, to bardzo ciężkie zaburzenia prowadzące do śmierci płodu w czasie trwania ciąży lub śmierci noworodka tuż po urodzeniu, lub niedługo później.
2020-10-25 00:28
Tak co najmniej 90%. Obumarcie płodu to de facto narażenie kobiety na śmierć lub kalectwo.
2020-10-24 23:44
2020-10-25 00:43
Szczerze mówiąc mam ochotę Ciebie bezmózgu zamordować... a wcześniej nikogo mordować nie chciałam, chciałam mieć wybór czy donosić czy usunąć PŁÓD, nie dzieciatko, który skazany jest na męki lub szybka smierć
2020-10-24 21:46
Jako mieszkaniec Polski powinieneś być na ulicy i walczyć z Kim Don Kaczorem.!To nie Korea! Czas się obudzić, z letargu!!!
2020-10-24 23:24
2020-10-25 07:46
i tak nic nie ugracie
2020-10-25 11:06
Tu jest mnóstwo pisowcow, sprzedających się za kasę, a wiadomości-gorzej jak u dzieci. Nikt nie chciał to PiS przyjął
2020-10-24 17:32
Super. Polska się budzi!! Nie dajcie się omamić tymi bredniami tvpis!
2020-10-24 17:39
obozie
2020-10-24 17:59
Ale oni się obudzili tylko dlatego, że chcą zabijać dzieci
2020-10-24 18:19
To stwierdzenie jest błędem fałszywego założenia - zakładasz, że płód jest dzieckiem bez udowodnienia. Nie każdy uznaje płód za dziecko.
2020-10-24 18:40
Tak jak nie każdy uznaje, ze to co się teraz dzieje to pandemia.
2020-10-24 18:43
Tak, zazwyczaj ci którzy nie wiedzą co to w ogóle jest pandemia
2020-10-24 22:57
2020-10-24 23:10
podobnie jak "noworodek", czy "nastolatek"
2020-10-25 06:38
Tak jak nie każdy uznaje Ciebie za człowieka.
Kolejne kłamstwo: każdy ma swoją prawdę. A prawda jest obiektywna i jedna, ale to stwierdzenie jest mało wygodne.
2020-10-24 18:20
Chodzi o to by kobieta mogła usunąć ciążę (zarodek do 11tyg.lub płód-powyżej 11tyg) w sytuacji gdy płód jest ciezko uszkodzony,mocno zdeformowany.
2020-10-24 19:49
tylko zamordować
2020-10-24 19:56
rozumiem ze ty zajmiesz sie tym uposledzonym dzieckiem ktore np ma szanse pozyc 2 lata w olbrzymich cierpieniach i ty bedziesz to finansowal?
2020-10-24 21:00
Ale rząd ma nadzieję, że wyrośnie z niego zdrowy podatnik, więc tak bardzo walczy o jego narodziny. Kiedyś był projekt o jednorazowej wypłacie 4tys za wydanie na świat takiego biednego niemowlaczka. Chcieli się wykpić
Ale rząd ma nadzieję, że wyrośnie z niego zdrowy podatnik, więc tak bardzo walczy o jego narodziny. Kiedyś był projekt o jednorazowej wypłacie 4tys za wydanie na świat takiego biednego niemowlaczka. Chcieli się wykpić forsą, a na co to starczy? Ile ulotek wpada wam w ręce z błaganiem o pomoc na takie cierpiące dzieciątka? Jak rząd wprowadza taką ustawę, to nie ustawą zobowiąże się również do przejęcia pełnej, godziwej opiek, również finansowe i nad takimi noworodkami? Co, nie ma chętnych, by to uchwalić?
2020-10-24 21:19
2020-10-24 21:44
Ale co zrobiłeś w tej sprawie? Wspierasz finansowo i duchowo choć jedną taką rodzinę? Czy znów liczysz na opiekuńczą rolę państwa, która poza nakazem urodzenia ma takiego obywatela w nosie.
2020-10-25 02:54
sobą kilka chwil życia.
2020-10-24 21:33
Bez mózgu i nerek rodzaj to nie ma szans na upośledzenie i przeżycie po porodzie.
2020-10-25 02:51
2020-10-24 20:06
2020-10-24 22:58
2020-10-24 23:29
2020-10-25 02:11
To wy - religijni fanatycy, psychopatyczni czciciele samozwańczego "syna Bożego" jesteście mistrzami zbrodni. Nikt wam nie dorówna, gdyż nikt nie jest aż takim degeneratem.
2020-10-25 03:01
2020-10-24 20:16
Lub pani po menopauzie. Czyli bohater kosztem innych
2020-10-24 21:25
w życiu płodowym, bez szans na urodzenie się żywym.
2020-10-24 21:32
Jak zamordować płód bez mózgu ,który gnije w ciele matki i może ją zabić.
2020-10-25 06:41
Mówisz o Mayen płodzie. Jeśli nadal jest w nabici, to znaczy, że jest to poronienie wstrzymane i martwe dziecko należy usunąć. Przecież nadal obowiązuje prawo ratowania życia matki.
2020-10-25 02:49
2020-10-25 03:00
2020-10-24 23:12
2020-10-24 23:40
moje dziecko w 5tym miesiącu ciąży na badaniach miało stwierdzony zespół patau. Lekarze natarczywie nakłaniali nas do aborcji. Wytrzymaliśmy ten okropny czas i co? Urodził nam się cudowny, w 100% zdrowy Syn :) Dziękuję Ci Panie Boże. A ile takich niewinnych dzieci zostało zamordowanych? Oddajcie cesarzowi co cesarskie a Bogu to co Boskie
2020-10-25 00:39
2020-10-25 19:42
czas na zmianę psychotropów...
2020-10-24 20:05
2020-10-24 21:04
Ale ktoś powiedział, że przynajmniej do czasu gdy nie jest on w stanie samodzielnie egzystować w tym okrutnym świecie poza łonem matki.
2020-10-24 21:19
Łono matki nie kryterium, wczesniak w inkubatorze to nie człowiek?
2020-10-24 21:51
Ale wcześniak rokuje prawie w 100% na przeżycie i zdrowe dorastanie. Chodzi o patologicznego oseska, ale fanatycy uogólniają i przedstawiają gawiedzi informację, że demonstrujący walczą o każdą ciążę, która chcą usunąć, bo nie chce im się wychowywać dzieci.
2020-10-24 22:00
Szczerze to chu kogo obchodzi kto co robi. Nie nam to oceniać, usunięcie kliniczne płodu nie może być porownywane do utopienia noworodka w beczce z wodą...
2020-10-25 02:15
To czy kobieta urodzi płód, czy każe go usunąć z macicy jest tylko i wyłącznie jej decyzją i ta decyzja jest jej niezbywalnym prawem. Każdy kto próbuje kobietom ograniczyć ich prawa, powinien zostać wykastrowany.
2020-10-25 06:48
Wprowadziłbym prawo do abortowania dziecka aż do uzyskania przez niego pełnej samodzielności. Niektórym zajmuje to ładnych 30 lat. No bo co, jeśli taki dzieciak upadnie na rowerze i coś sobie złamie i będzie
Wprowadziłbym prawo do abortowania dziecka aż do uzyskania przez niego pełnej samodzielności. Niektórym zajmuje to ładnych 30 lat. No bo co, jeśli taki dzieciak upadnie na rowerze i coś sobie złamie i będzie zdeformowany? Mam się nim opiekować? A kto mi za to zapłaci? Albo okaże się głupi i nie będę się chciał wstydzić za matoła? Aborcja - zgoda, ale tylko do uzyskania pełnej samodzielności (również finansowej) przez dziecko.
2020-10-25 12:32
Przed urodzeniem to tylko płód.
2020-10-24 21:17
2020-10-25 02:17
2020-10-25 06:49
Możesz tak uważać. Ja zaś uważam, że Ty jesteś płazem. Niestety masz w Polsce więcej praw niż dziecko poczęte, bo obowiązuje Ustawa o Ochronie Środowiska.
2020-10-24 21:27
wybywają z ich ciał jako wcześniaki.
Nie wiesz o co są protesty ?
2020-10-24 22:31
I jak każdą część ciała, mozna ją usunąć.
2020-10-25 06:50
Co to za głupia teoria? Ma odrębne DNA, jest żywione zewnętrznie (poprzez pępowinę) nikt nie jest w stanie stwierdzić, w którym momencie potrafi przeżyć poza łonem matki. Dałeś się zbałamucić.
2020-10-25 12:27
2020-10-25 00:04
Albo sprzedać wątrobę lub serce?
2020-10-25 00:34
Wróć do podstawówki, może nadrobisz braki w wykształceniu.
2020-10-25 00:56
Podstawówka to szczyt możliwości dla elektoratu PiSokatoli!!
2020-10-24 21:58
Przestańcie się mieszać w sprawy innych ludzi. Jeśli ludzie chcą dokonywać aborcji niech to robią, Bóg ich oceni. Natomiast rodzinie dzieci z wadami przy państwie, które pozniej takich rodziców z dzieckiem ma w
Przestańcie się mieszać w sprawy innych ludzi. Jeśli ludzie chcą dokonywać aborcji niech to robią, Bóg ich oceni. Natomiast rodzinie dzieci z wadami przy państwie, które pozniej takich rodziców z dzieckiem ma w powarzaniu jest szyte absurdu. Po co dziecko ma męczyć się przez całe życie. W przypadku aborcji zdrowego płodu, lepiej tak, niżby dziecko miało trafić do domu dziecka. Pisze to jako mężczyzna, w 100% popieram ludzi protestujących. Pora skończyć z przekrętami rządu, myśleli, że ustawę wprowadza teraz aby był spokoj, gdyż jest zakaz zgromadzen? Banda d**ili z wiejskiej...
2020-10-25 02:48
mówi "ona ma dziecko" .Dlatego zmuszanie kobiety do urodzenia ciężko uszkodzonego płodu, który zaraz po urodzeniu (już jako dziecko) umrze, jest morderstwem. I każdy (łącznie z tobą), kto popiera takie rozwiązanie jest zbrodniarzem. Zrozumiałeś już bandyto, synku Pol Pota?
2020-10-25 06:55
i**otyzm. Bardzo często słyszę o "noszeniu dziecka pod sercem". "Płód aż do urodzenia" to wymysł "przemysłu" aborcyjnego.
2020-10-25 12:28
przymus rodzenia umierających płodów, stoisz w jednym szeregu z takimi postaciami jak Trynkiewicz i Skorpion.
2020-10-24 19:42
Polska się obudziła wysyłając POsrancow do lamusa, to co się dzieje na ulicy to jakaś pieprzona szopka
2020-10-24 20:08
ciasnego móżdżku będzie więcej. I będą to mądre i przemyślane akcje, wbrew propagandzie z Nowogrodzkiej.
2020-10-24 23:00
2020-10-25 00:41
2020-10-24 21:12
2020-10-24 21:29
przeżyło się w latach 80 - pałowaliście jako ZOMO ludzi i co to dało ?
2020-10-24 21:30
Ale ty jesteś mocny tylko za klawiaturą tchórzu pisowski.
2020-10-24 23:07
2020-10-24 23:26
A Policja zatrzymała mnie tylko do wyjasnienia i już jestem wolny
2020-10-25 00:41
2020-10-25 15:17
2020-10-25 03:05
wyrywając paznokcie zaplutym karłom reakcji z AK i NSZ.
2020-10-25 12:31
2020-10-24 20:04
2020-10-24 22:22
2020-10-25 15:17
2020-10-24 22:38
Lewactwo to mafia
2020-10-24 22:57
jeszcze gorsze.
2020-10-24 22:56
Jak również zezwolił na aborcję na ziemiach polskich... Czyli lewacy są jak faszyści - i to pasuje!
Ci co są za aborcją to cwaniaki, bo zdążyli się urodzić. Ale innym prawa urodzenia zabraniają- tacy z nich demokraci, wolnościowcy czy równouprawnieńcy.
2020-10-25 00:43
Nie znam nikog, kto jest "za aborcją", znam za to ludzi, którzy są za prawem do aborcji. ale taki pisowski półgłowek, tej różnicy nie zrozumie...
2020-10-25 06:57
No i tak zostało. Polacy mają jeszcze z zakodowane, że są niższą rasą i nie potrzebujemy już najeźdźcy, żeby się wykończyć.
2020-10-25 00:51
Taa wprowadził - co jeszcze wymyślisz żeby zakłamać historię?
Aborcja w Niemczech była legalna w celu ratowania życia matki od 1927 roku. Wiesz jaka kara groziła lekarzowi za wykonanie nielegalnej aborcji?
Taa wprowadził - co jeszcze wymyślisz żeby zakłamać historię?
Aborcja w Niemczech była legalna w celu ratowania życia matki od 1927 roku. Wiesz jaka kara groziła lekarzowi za wykonanie nielegalnej aborcji? 40 marek kary, przy czym w połowie lat 20 wykwalifikowany robotnik zarabiał 180 marek miesięcznie.
Natomiast Hitler dla Niemek zakazał aborcji, nawet pod groźbą kary śmierci - zostało to uznane za zbrodnię przeciwko narodowi.
Swoją retorykę opierasz na założeniu (którego oczywiście nie udowadniasz), że płód jest żywym człowiekiem i podmiotem praw. A to jest jedynie kwestia poglądu, który ktoś może, ale wcale nie musi uważać za słuszny.
2020-10-24 23:43
Polki i Polacy?? A
Raczej idioci i frustraci- co im nie wyszło..i myślą, że jak skażą dziecko na tortury przez kilka tygodni i śmierć- to pójdą do nieba. Robienie z kobiety trumny przez 9 miesięcy- już kościólek rączki zaciera tyle trumienek po 4tys.każda...nekrobiznes brawo Chrześcijanie.
2020-10-25 00:00
Taa...Polska...wylazły lewackie kwoty.
2020-10-25 02:21
2020-10-25 00:02
Konstytucja! Konstytucja! Konstytucja! Punkt 38 - każde dziecko w VIII klasie wie, co tam napisane jest!
2020-10-25 08:55
Taki z ciebie prawnik, że nie odróżniasz artykułu od punktu?
W art. 38 zapewniona jest prawna ochrona życia każdego człowieka. Natomiast uznanie płodu za żywego człowieka nie wynika już z przepisów konstytucji, a z prywatnej opinii
2020-10-25 00:31
CLM
2020-10-25 00:35
To co konstytucja już nie pasuje
2020-10-24 17:33
Głosowaliście na PIS to teraz macie
2020-10-24 17:41
MAMY
2020-10-24 17:44
I jeszcze raz zagłosuję.Stop mordowaniu dzieci.
2020-10-24 17:55
Stop lewactwu
2020-10-24 18:20
Taaa, głosujesz na partię która uprawia masowe rozdawnictwo, ogranicza biznes, odrestaurowuje własność państwową, ale stop lewactwu... nie używaj słów których nie rozumiesz.
2020-10-24 19:37
Daj spokój, takie jak ona potrafią tylko powtarzać przekaz dnia bez zrozumienia znaczenia poszczególnych słów.
2020-10-24 23:49
Jakby pieniądze miały większe znaczenie. Przez pogoń za kasą ludzie powariowali, ciągle za czymś gonią a na nic czasu nie mają. Własność państwowa jak najbardziej ale każda firma ma być rozliczana. W DE największe firmy są w wiekszościowym podiadaniu państwa. Nalezy odwrocić dziką prywatyzację.
2020-10-25 00:22
I to jest to stop lewactwu? Odwracanie "dzikiej prywatyzacji" czyli prlowskie tęsknoty do własności państwowej? Rozumiem, że 45 lat PRL to za mało aby ludzie zrozumieli z jakich powodów ten ustrój nie mógł się udać?
2020-10-24 18:24
2020-10-24 21:25
Jestem za eutanazją i głosuje na pis.
2020-10-25 02:38
2020-10-24 21:17
Szykuj się podrzucimy Ci do opieki 4 niepełnosprawne jak jesteś taki chop do przodu
2020-10-24 18:25
Jak walczycie z przemoca slowna? Wiekszosc wpisow obraza?wiekszosc wpisow anonimowych i nie merytorycznch
2020-10-24 18:35
My w 3mieście nigdy nie glosowaliśmy na tę bandę! Wypraszamy sobie takie insynuacje!!
2020-10-24 19:21
2020-10-24 19:37
No to szybciutko wymieniaj co ci ukradli.
2020-10-24 19:46
Jak jesteś taki ograniczony to i obrazek tobie by nie pomógł, ale za to możesz szybciutko wymienić co ci dała platformą oprócz kwitnącego biznesu POstkomuny
2020-10-24 20:01
Ale pis to najgorsze co się kiedykolwiek przydarzyło Polsce
2020-10-24 23:43
Dzięki.
Po popołudiu w korku przez oszołomów dobre i to.
2020-10-24 20:04
Czyli odpowiedź merytoryczna jak zwykle dla pisowca za trudna, więc jak zwykle ma ja zastąpić tradycyjne chamstwo i prymitywny atak personalny. Czyli nic nowego.
2020-10-25 20:15
Nikt cie nie obraza wiec tez nikogo nie obrazaj
2020-10-24 23:01
2020-10-25 00:35
Czyli?
2020-10-24 21:19
Lepiej popierać złodzieja Morawieckiego czy Szumowskiego albo Sasina
2020-10-24 19:59
2020-10-24 20:52
Zagłosowałem i jestem dumny. Dobrze się dzieje. Tylko PIS
2020-10-24 23:07
2020-10-25 10:19
Pretensje to miejcie do tych , którzy uchwalali ją w 1992 roku!!!!!!!!!
2020-10-25 20:57
To kwasniewski to ustalił tą konstytucję
2020-10-24 17:33
Jestem i teraz , wygramy z przykurczem z Żoliborza
2020-10-24 17:40
w czarnej.........................
2020-10-24 17:56
2020-10-25 00:36
Znowu ci napisze - nie mierz innych swoją miarą.
2020-10-24 17:43
Chcesz aborcję?
2020-10-24 17:54
2020-10-24 18:36
nie narzucaj innym swoich ulubionych zabaw
2020-10-24 20:04
Wyciągnęły ze szkoły w ramach zajęć lekcyjnych. Córki nie chciały na to iść i nie poszły. A ile było potem agresji ze strony nauczycielki...
2020-10-24 21:12
Ale jak kobieta nosi w sobie nie życie, lecz powolne konanie w cierpieniach? Przeżywa psychiczne katusze patrząc na odchodzące w cierpieniach własne dzieciątko. Czy właśnie tego chciał Bóg?
2020-10-25 02:40
2020-10-25 02:40
2020-10-25 06:53
2020-10-24 18:00
Dziecko, wracaj do lekcji...
2020-10-24 18:24
Konstytucję trzeba zmienić TK w 96 wydał podobny wyrok .
2020-10-24 18:33
Super. A nie zwróciłeś uwagi na fakt, że obecna konstytucja obowiązuje od października 1997 roku? Tamten wyrok oceniał zgodność ustawy z tzw "małą konstytucją" z 1992 roku
2020-10-24 20:34
2020-10-24 19:23
na tego konusa jedyna nadzieja w tym wirusie.
2020-10-24 21:13
Ale takim to się nawet wirus nie zainteresuje.
2020-10-24 22:40
2020-10-25 01:26
2020-10-24 20:41
a nie razem wszystko ... ale cóż lewicowe feministki nie chcą się połączyć i wspólnie jako naród wypędzić bandę z sejmu ... tak mówiła przedstawicielka tej organizacji wczoraj na proteście w Warszawie... dramat
2020-10-24 20:53
Czyli to o to chodzi ?
2020-10-24 21:15
Oby żył jeszcze 100 lat
2020-10-24 21:29
Był taki jeden kraj co miał isnieć 1000 lat
2020-10-24 22:42
Lub jedz zrobić eutanazję w Belgii
2020-10-24 22:52
Szkoda że mama Ciebie kochała i nie wyskrobala Ciebie tyle mojej strony
2020-10-24 23:08
Tamten protest nic nie dał i ten tez nic nie da, bo za tym stoi kler, a z nimi nie wygracie
2020-10-25 01:25
2020-10-25 03:08
2020-10-24 17:33
Chciałbym tylko zaznaczyć że żaden polityk ani inny klecha nie będzie narzucał mojej żonie jakie dziecko ma urodzić bo to jest tylko i wyłącznie wybór rodziców tudzież matki. W zależności od przypadku. W Polsce już dawno
Chciałbym tylko zaznaczyć że żaden polityk ani inny klecha nie będzie narzucał mojej żonie jakie dziecko ma urodzić bo to jest tylko i wyłącznie wybór rodziców tudzież matki. W zależności od przypadku. W Polsce już dawno powinno się odbyć referendum na temat aborcji i to kobiety z naciskiem na kobiety powinny być tutaj głównym wyznacznikiem bo to one rodzą.
2020-10-24 17:38
To nie jest wybór facetów, tylko Twoja żona może decydować czy chce urodzić
2020-10-24 17:51
Raczej autorowi tego komentarza chodziło o to, że kobieta powinna mieć prawo wyboru w takich ekstremalnych przypadkach jakie zostały zakazane przez TK a nie jak teraz, że zostało to narzucone i nie ma nic do gadania ;)
2020-10-24 20:22
Skoro nie można zabijać norek to tym bardziej płodu. PiS was wszystkich wykiwał podobnie jak wcześniej zrobiła to PO.
2020-10-24 20:26
2020-10-24 21:36
Płód jak i dziecko ma inne DNA niż matka i de facto jest ciałem obcym w jej łonie. Gdyby nie specjalne mechanizmy biologiczne układ odpornościowy kobiety próbowałby je zniszczyć i wydalić z organizmu. Mam nadzieję, że nie jesteś kobietą bo taki brak znajomości podstawowych rzeczy o swoim ciele to jest dramat.
2020-10-24 22:03
To tym bardziej powinna być możliwość usunięcia pqsozyta...
2020-10-24 23:59
kiedyś też byłeś/byłaś takim pasożytem...
2020-10-24 22:34
2020-10-24 22:53
Nie pozwolilbym na aborcje mojego dziecka ale uwazam, ze to rodzice powinni decydowac. Oboje. Z tym, ze panstwo w zaden sposob nie powinno tego finansowac. Nie powinno tez finansowac leczenia po ewentualnych powiklaniach po aborcji. Nalezaloby traktowac doroslych ludzi odpowiednio do ich wieku i zakladac, ze wiedza co robia.
2020-10-25 13:43
Cała służba zdrowia powinna być prywatna.
Państwo to tylko reprezentacja kraju na zewnątrz, wojsko i policja. Reszta to sprawy indywidualnych jednostek.
2020-10-24 17:53
i nie będzie miała prawa do zabijania swojego dziecka, konsekwencji swojej decyzji
2020-10-24 18:22
Aha, czyli jak kobieta zajdzie w ciążę i choćby była to ciąża patologiczna, to ma się stać żywym inkubatorem bo talibowie narzucili pogląd, że płód jest żywym człowiekiem?
W ogóle zacznijmy od tego, że to nie jest wyrok TK - w składzie orzekającym było 2 dublerów i jeden następca zmarłego dublera.
2020-10-24 21:50
Jesteś wybranym przez lud Trybunałem Trybunału Wszystkich Trybunałów, czy może zwykłym kodziarzem z wścieklizną?
2020-10-24 22:10
Ja orzekam? Nie, dublerzy to ludzie wybrani na obsadzone stanowiska: Julia Przyłębska, Mariusz Muszyński. Trzecim dublerem był Henryk Ciocha, który zmarł w 2018 roku - na jego miejsce został wybrany Jarosław Wyrembak.
To naprawdę nie jest odległa historia, aby "ustalać" kto jest dublerem, a kto nie.
2020-10-24 21:56
Nie tłumacz. Oni tego nie zrozumieją. Mózgi wygrał im pis i tvpis.
2020-10-24 19:03
tylko że to dziecko nie jest zdolne do samodzielnego życia... jest w całości zależne od organizmu matki, a poród jest równoznaczny ze śmiercią... protest dotyczy patologii letalnej, a nie eugenicznej, dorobiliście sobie
tylko że to dziecko nie jest zdolne do samodzielnego życia... jest w całości zależne od organizmu matki, a poród jest równoznaczny ze śmiercią... protest dotyczy patologii letalnej, a nie eugenicznej, dorobiliście sobie teorię i jak tępe muły się jej trzymacie... nikt nie chce usuwać ciąż bo się nie podoba że dziecko będzie niepełnosprawne... tutaj chodzi o takie wady rozwojowe które i tak będą skutkowały śmiercią w krótkim czasie po porodzie...
2020-10-24 19:26
Bo jak ktoś ma kontakt jedynie z TVPiS a jego brak z własnym mózgiem to powtarza brednie nie znając tematu.
2020-10-24 20:03
PiSlamisci wiedzą kiedy rozpocząć dialog społeczny, a ich telewizja, to propaganda na całego.
2020-10-24 21:54
W porównaniu do twojej wiedzy z postów koleżanki Mariolki na fejsie to TVPiS i tak wypada lepiej.
2020-10-24 22:59
głownie chodzi o dzieci z zespołem downa.
2020-10-24 20:09
I nic ci do tego.
2020-10-24 21:38
możliwości usunięcia ciąży bez ograniczeń czasowych, czyli nawet w 8 miesiącu ciąży.
I widać że g... wiesz o wcześniakach.
Zatem ty nie protestuj, bo po prostu bredzisz.
2020-10-24 22:36
to tylko efekt represyjnego prawa, a nie żadna "normalność". Normalność to prawo do decydowania o swoim ciele.
2020-10-24 17:44
Pan Bóg zamknął jej łono i nie urodzi już żadnego dziecka.
2020-10-24 17:49
Panboga nie ma
2020-10-24 18:03
A skąd wiesz ?
2020-10-24 19:56
Bóg albo pragnie usunąć zło, a jest do tego niezdolny. Albo jest zdolny, lecz nie chce tego zrobić. Albo ani nie chce, ani nie potrafi. Jeżeli chce, ale nie może, to jest słaby, co niezgadza się z charakterem Boga. Jeśli
Bóg albo pragnie usunąć zło, a jest do tego niezdolny. Albo jest zdolny, lecz nie chce tego zrobić. Albo ani nie chce, ani nie potrafi. Jeżeli chce, ale nie może, to jest słaby, co niezgadza się z charakterem Boga. Jeśli potrafi, a nie chce, to jest zły, co tak samo nie pasuje do Boga. Jeżeli ani nie chce, ani nie umie, to jest zarazem zły i słaby, więc nie jest Bogiem. A jeśli jest i chętny, i zdolny, co stanowi jedyny odpowiedni sposób opisania Boga, to skąd pochodzi zło? I dlaczego On go nie usuwa? Epikur
2020-10-24 20:54
2020-10-24 21:43
że Bóg jest na tyle dobry, że po prostu nie wtrąca się, a tylko sobie patrzy jak ludzkość sama rozwiązuje swoje sprawy.
I patrzy jak wielu traktuje niedobrze osoby homo. I wyciąga wnioski na gadkę z katolami
że Bóg jest na tyle dobry, że po prostu nie wtrąca się, a tylko sobie patrzy jak ludzkość sama rozwiązuje swoje sprawy.
I patrzy jak wielu traktuje niedobrze osoby homo. I wyciąga wnioski na gadkę z katolami - homofobami, aby spytać ich, czemu odrzucili oni swoich homoseksualnych bliźnich przez ich dyskryminację pod względami prawnym, towarzyskim itp.
2020-10-24 20:00
a ty skad wiesz ze jest?
2020-10-24 20:10
2020-10-24 20:36
2020-10-24 20:56
Poznasz w swoim czasie.
2020-10-24 21:49
człowiekiem dla bliźnich to dlaczego ma Cię ukarać z powodu tego, że to negujesz?
Dla Ciebie jedynym wzorcem wiary w Boga ma być Stary Testament, przedstawiający Go jako okrutnika ?
ST to księga
człowiekiem dla bliźnich to dlaczego ma Cię ukarać z powodu tego, że to negujesz?
Dla Ciebie jedynym wzorcem wiary w Boga ma być Stary Testament, przedstawiający Go jako okrutnika ?
ST to księga napisana przez ludzi, a nie Boga, bez pytania Go o zdanie.
Wierzę w Boga, ale nie wg wersji przedstawionej przez ST, czyli fałszywie i archaicznie.
2020-10-24 22:37
2020-10-24 21:25
Ale nie ma dowodu na istnienie Boga. Za to jest na Jego nieistnienie. Są nimi księża, którzy jako ci, co mają o Nim świadczyć, śmieją Mu się w nos. A czy miałbyś odwagę Wszechmocnemu śmiać się w nos? Napisane jest, że
Ale nie ma dowodu na istnienie Boga. Za to jest na Jego nieistnienie. Są nimi księża, którzy jako ci, co mają o Nim świadczyć, śmieją Mu się w nos. A czy miałbyś odwagę Wszechmocnemu śmiać się w nos? Napisane jest, że wszystko co Bóg stworzył jest dobre, bo gdyby było niedobre Bóg by tego nie stworzył. Czyli i złodzieje, i zbrodniarze, i sadyści, jak i również LGBT /ja akurat nic do nich nie mam/ są dobrzy. Ciekawe rozumienie dobra wobec Boga.
2020-10-24 20:34
2020-10-24 18:29
2020-10-24 18:36
2020-10-24 17:57
2020-10-24 20:08
Najgorzej jak nieudacznicy, którzy w prawdziwym życiu nic nie mają do powiedzenia, w internecie chcą innymi zarządzać.
2020-10-24 20:36
2020-10-24 21:54
oni też narzekali się że nie oddadzą władzy itp., mordując przy tym tysiące ludzi i co ?
Ich władza padła.
Zatem nie bądź butna i zarozumiała jak oni.
Żadna władza nie jest dane raz na zawsze.
2020-10-24 18:25
a ojca nie?
2020-10-24 20:27
2020-10-24 19:03
Ale tatuś musi płacić alimenty bez wyboru.
2020-10-24 19:11
Wybór matki czy zdecyduje się na morderstwo
2020-10-24 19:19
Nigdy nie może być przyzwolenia na mordowanie niewinnych bezbronnych.Wszystko w rękach natury Boga.Nie rybny niczego wbrew jego woli.Wstyd mi za tych co dzisiejszą manifestacją probówka zakłócić spokój,jakby mało było problemów chociażby z walką o nasze zdrowie
2020-10-24 19:27
Ręce tego Boga w walce z covid nie pomagają ? A tu niby mają pomóc? Ciemnogród...
2020-10-24 21:38
Ale jak takie bezbronne, to je przygarnij. Zaopiekuj się, łóż na podtrzymanie życia. Tu nie chodzi o zabijanie każdego poczętego istnienia, tylko o skróceniu męki niezdolnemu do samodzielnego utrzymaniu się przy życiu
Ale jak takie bezbronne, to je przygarnij. Zaopiekuj się, łóż na podtrzymanie życia. Tu nie chodzi o zabijanie każdego poczętego istnienia, tylko o skróceniu męki niezdolnemu do samodzielnego utrzymaniu się przy życiu istotki. Widziałeś / widziałaś choć takie cierpiące dzieciątko? Co mu powiesz? Nie martw się, twój ból cię wyzwoli? Co powiesz matce patrzącej na konające niemowlę? Bóg tak chciał? O jakżeż okrutny jest twój Stwórca. Ja nigdy nie widziałem lecz szczerze współczuję takich przeżyć wszystkim tym matkom. Prawo powinno być tak skonstruowane, by zapobiec nadużyciom.
2020-10-24 20:11
2020-10-24 20:24
2020-10-24 20:32
Po prostu ta decyzja powinna być indywidualna i leżeć w gestii każdego człowieka. Nie państwa.
2020-10-24 20:31
Nie każdy misi wierzyć.
Dlatego nie równaj wszystkich swoją miara.
To jest sprawa indywidualna nie państwowa.
Nic ci do decyzji innych w tym zakresie.
2020-10-24 21:55
fanatyku pisowski.
2020-10-24 19:28
Nie strzelaj slepakami nie będziesz mordował swojego dziecka
2020-10-24 19:41
Typowa odpowiedź niewykształconego chama. Wy wszyscy podający się za prawicowcow tak macie?
2020-10-24 20:12
2020-10-24 20:34
2020-10-25 01:01
o to kto rządzi, a kto jest poddanym, pozycję kościoła, miejsce tzw. "tradycyjnych wartości" itp.
W imię tych zasad i dla utrzymania władzy, konserwatyści są gotowi stosować wszelkie dostepne środki, np. udawanie
o to kto rządzi, a kto jest poddanym, pozycję kościoła, miejsce tzw. "tradycyjnych wartości" itp.
W imię tych zasad i dla utrzymania władzy, konserwatyści są gotowi stosować wszelkie dostepne środki, np. udawanie wrażliwości społecznej (tak naprawdę mają tych wszystkich ubogich gdzieś, są oni tylko dolnymi szczeblami drabiny społecznej, ale z prawem głosu). poprzez skromne, ale szumnie rozreklamowane transfery socjalne. Natomiast gospodarka konserwatystów mało interesuje, jest dla nich środkiem do utrzymania władzy. Co więcej - silna gospodarka to dla konserwatystów zagrożenie, bowiem rosnący dobrobyt poszerza zakres wolności i grozi utratą władzy.
2020-10-25 03:50
Konserwatyści/prawicowcy są za wolnością jednostki i minimalizowaniem roli państwa w życiu.
W Polsce niemal nie ma prawicy.
2020-10-25 12:45
Nie bracie, to była właśnie konserwatywna prawica - budowali te mieszkania, aby zachować owe wspomniane stosunki społeczne: pracownik odtąd był podwójnie usidlony, gdyż w razie protestu wylatywał nie tylko z pracy, ale i
Nie bracie, to była właśnie konserwatywna prawica - budowali te mieszkania, aby zachować owe wspomniane stosunki społeczne: pracownik odtąd był podwójnie usidlony, gdyż w razie protestu wylatywał nie tylko z pracy, ale i z mieszkania. To jest właśnie przykład konserwatywnego myślenia: jeśli zachowanie "starego porządku" wymaga użycia niekonwencjonalnych środków, to się ich używa. Inny przykład to emerytury. Wprowadził je jako pierwszy Bismarck. Znany komuch, co nie? Każdy myslący wie, że nie wprowadził ich z troski o jesień życia biednego robotnika, ale aby wytrącić broń socjaldemokracji. I tak, niedużym kosztem (bo emerytura przysługiwała dopiero od 65 roku życie, czego prawie nikt nie dożywał) zapewnił sobie dalsze trwanie reżimu. Trzeba patrzeć na doktryny całościowo, nie tylko wycinkowo jak Ty - prawica to nie tylko wolnorynkowcy i wrogowie państwa, ale także zamordystyczni antyrynkowi konserwatyści i np. skrajnie antywolnościowi monarchiści.
2020-10-25 13:40
Kiedy myslisz o ludziach jako o społeczeństwie lub grupach społecznych jesteś lewica /socjalista. Prawica /konserwatyści widza ludzi jako jednostki. PiS jest lewica. Zamordystyczną, religijna, demokratyczna, totalitarna, socjalistyczna lewica!
2020-10-25 15:23
2020-10-25 15:31
ale dba, aby każda jednostka miała ścisłe i niezmienne miejsce w hierarchii społecznej - tym samym posługuje się pojęciem społeczeństwa (choć częściej zamienia je na "naród", by stworzyć pozory jedności celów). Celem
ale dba, aby każda jednostka miała ścisłe i niezmienne miejsce w hierarchii społecznej - tym samym posługuje się pojęciem społeczeństwa (choć częściej zamienia je na "naród", by stworzyć pozory jedności celów). Celem konserwatyzmu jest utrwalenie podziału na "klasy" i pilnowanie, aby nikt ani nic go nie naruszało. Gospodarka jest w konserwatyzmie na dalekim miejscu. Generalnie, konserwatyzm gospodarkę traktuje jako środek do utrzymania hierarchii.
Przykro, że burzę twój prosty obraz świata, ale niestety, był on błędny.
2020-10-26 21:15
Stosunki spoleczne to według ciebie zagarnięcie wszystkiego w rękach jednego to bardziej faszyzm. Stosunki społeczne to aresztowania i haki na każdego a swoi na wolności jak Banaś, Morawiecki, Chrzanowski ,Dubaniecki, Szumowina. Boże chroń Polskę przed taką prawicą i tlumokami jak ty.
2020-10-25 01:12
To chyba najglupsza wypowiedz tutaj - a konkurencja jest duza...
2020-10-24 19:58
Twoje niech usune,moje nie.
2020-10-24 20:24
Kolego, widać że nie znasz życia... Kobieta robi z Tobą co chce. Oczywiście, że jestem za prawem aborcji. Odnosząc się do Twoich słów wyżej, myślisz że Ty jako mąż /partner masz coś do gadania w sprawie przyszłego
Kolego, widać że nie znasz życia... Kobieta robi z Tobą co chce. Oczywiście, że jestem za prawem aborcji. Odnosząc się do Twoich słów wyżej, myślisz że Ty jako mąż /partner masz coś do gadania w sprawie przyszłego dziecka? Haha... Marzenie... To tylko i wyłącznie kobieta decyduje, albo Cię zakrzyczy żebyś to zrozumiał. Jeszcze raz :popieram aborcję. Mam tylko jedno pytanie do popierających te protesty. A gdzie te wasze słynne wpisy z FB że niby Covid 19 to ważna sprawa i każdy w to wierzy i szanuje służbę zdrowia itd, a tu na protestach tysiące są obok siebie i widzę że dużo bez maseczek i nic nie macie przeciw? Dziwny kraj, dziwna Polska, dziwne te kobiety...
2020-10-24 20:29
Tyle że nie widzę sensu referendum.
W ogole państwo i prawo nie powinno się mieszać do tej sprawy!
2020-10-24 22:49
Jasne, ze powinno byc referendum ale co by wtedy wyciagali politycy z szuflady zeby wywolac ferment i przykryc nim grubsze wałki?
2020-10-24 23:11
a co jest winne dziecko o ktorym mowisz?czy rodzice moga decydowac o zyciu malejstwa
2020-10-25 14:43
Reszcie społeczeństwa nic do tego.
2020-10-24 23:57
To może jeszcze dać prawo rodzicom żeby mogli pozabijać te dzieci co już się urodziły bo np. mają złe oceny w szkole?
2020-10-25 00:33
2020-10-26 16:37
Fakt, to dość wygodne. Zostawić żonę z "problemem". Owszem kobiety rodzą, ale zapłodnienie odbywa się przy udziale obojga rodziców. I oboje mają prawo i obowiązek zaopiekować się dzieckiem, które powołali do życia.
Fakt, to dość wygodne. Zostawić żonę z "problemem". Owszem kobiety rodzą, ale zapłodnienie odbywa się przy udziale obojga rodziców. I oboje mają prawo i obowiązek zaopiekować się dzieckiem, które powołali do życia. Ojciec ma takie same prawa i obowiązki jak matka. A przy nieodpowiedzialnej matce - większa odpowiedzialność spada na ojca, który musi dać jej oparcie, żeby poczuła się na siłach sprostać nowej sytuacji.. Tylko, że jak się zgrywa Piotrusia Pana....
2020-10-26 21:10
Życie czarno białe, jakie to proste szczególnie dla katoli. Grzeszyć bo w niedzielę będzie odpuszczone a pn Polska Ludowa od nowa aby do soboty.
2020-10-24 17:34
Większość jest przeciwna mordowaniu ludzi i siedzi teraz w domu. I tak nie wygracie lewaki, wyszła ta sama hołota co chciała rząd w grudniu obalać pod sejmem.
2020-10-24 17:46
PiS o tym zapomniał. Przejął władzę sądowniczą.
2020-10-24 17:47
Polki i Polacy dziekują TK
2020-10-24 17:58
2020-10-24 23:41
2020-10-25 02:55
Dobry pomysl, kierowcy blokuja dojazd policji
2020-10-24 18:11
A jak becia wyroku nie publikowała to było ok?
2020-10-25 09:28
A wiesz ile wyroków nie opublikował rząd PO???
2020-10-24 18:28
Wyrok? TK orzekające w składzie w którym jest 2 dublerów i następca zmarłego dublera to nie jest TK w rozumieniu art 190 Konstytucji RP
2020-10-24 23:40
Brawo wolny TK bez peowskich marionetek
2020-10-24 23:48
Ty weź przeczytaj może sobie co to jest ta cała lewica zamiast rzucać hasłem którego nie rozumiesz.
PIS wybrał 3 sędziów na obsadzone stanowiska. To są dublerzy. Rozumiem, że jak PIS wbrew prawu wsadzi
Ty weź przeczytaj może sobie co to jest ta cała lewica zamiast rzucać hasłem którego nie rozumiesz.
PIS wybrał 3 sędziów na obsadzone stanowiska. To są dublerzy. Rozumiem, że jak PIS wbrew prawu wsadzi swoje marionetki (przypominam, że do Przyłębskiej do domu przychodził Kaczyński) to już jest ok? Serio ci się wydaje, że można sobie bezprawnie ot tak wstawiać swoich ludzi do TK?
2020-10-25 02:36
Tak, a niby na jakiej podstawie nie jest?
2020-10-25 08:21
Na podstawie art. 194 ust. 1 Konstytucji RP
1. Trybunał Konstytucyjny składa się z 15 sędziów, wybieranych indywidualnie przez Sejm na 9 lat spośród osób wyróżniających się wiedzą prawniczą.
2020-10-24 18:46
Profesurka Pawlowicz która boi się i Ucieka jak dziennikarz chce jej zadać pytanie. Też mi idolka.
2020-10-24 23:00
Proszę odejść i pozwolić mi wejść do domu!!!!!!!!!!!!!!!!!
2020-10-24 19:07
Ja nie dziękuję
2020-10-24 20:18
2020-10-24 22:14
2020-10-25 02:28
Rozumiesz, fałszywy doktorku?
2020-10-24 23:40
Raczej idioci i frustraci- co im nie wyszło..i myślą, że jak skażą dziecko na tortury przez kilka tygodni i śmierć- to pójdą do nieba
2020-10-24 18:13
2020-10-24 21:16
A tobie juz dziękujemy, Łukaszenka czeka na ciebie z otwartymi rękoma
2020-10-24 18:07
...kruchy konsensus został właśnie złamany....
2020-10-24 18:42
pójdzie dużo dalej niż obecny konsensus. Nie trzeba być wróżbitą by to dostrzec, wystarczy spojrzeć na kraje gdzie prawaki zaostrzyły, a potem ludzie się wkurzyli i poszło na maksymalne zluzowanie. I to np. Irlandia do której tak Polaków ciągnie...
2020-10-24 19:05
najszybciej pęka smycz która jest za krótka...
2020-10-24 23:42
Aborcja winna być karana śmiercią jako zabójstwo
2020-10-25 02:28
2020-10-24 18:26
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Polecam publikację CBOS "Polacy o prawach kobiet, czarnych protestach i prawie aborcyjnym" NR 165/2016, strona 16
2020-10-24 18:43
Zdziwisz się jak kobiety obalą ten seksistowski nierząd.
2020-10-24 19:25
2020-10-24 19:42
Nie mierz innych swoją miarą.
2020-10-24 23:03
ćwierci do śmierci.
2020-10-24 20:20
2020-10-24 22:07
nadzieję, iż ktoś już zna ip twego smartfona czy laptopa.
Bardzo nie lubię butnych ludzi jak ty. Tacy tylko mnie napędzają w protestach.
Zatem dalej buńczucznie się zachowywuj.
2020-10-24 19:15
Prawda
2020-10-24 19:26
Dokładnie. Olać ich
2020-10-24 19:33
Bardzo inteligentnie... a, za chołotę życzę Tobie wszystkiego co najgorsze! I niech się spełni! Takich " ludzi" mi nie żal
2020-10-24 20:05
nie, przeciwko jest 17%, za - 63%. dlatego tyle ludzi na ulicach
2020-10-24 20:15
To PiS, zmuszając kobierty do rodzenia potworków i patrzenia na ich agonię jest zbrodniarzem. Każdy, kto popiera PiS jest współwinny ludobójstwa.
2020-10-24 21:19
Sam sobie zaprzeczasz i jeszcze to potwierdzasz wpisem :)
2020-10-24 21:27
2020-10-24 22:12
Tu nawet poczucie wyższości nie pomoże.
2020-10-25 02:34
waszego "antyludzkiego".
Łaskawie ci objaśnię:
O dziecku możemy mówić dopiero po urodzeniu, dlatego np. mówi się, że kobieta "spodziewa się dziecka", nikt przed porodem nie mówi "ona ma dziecko" . Dlatego
waszego "antyludzkiego".
Łaskawie ci objaśnię:
O dziecku możemy mówić dopiero po urodzeniu, dlatego np. mówi się, że kobieta "spodziewa się dziecka", nikt przed porodem nie mówi "ona ma dziecko" . Dlatego zmuszanie kobiety do urodzenia ciężko uszkodzonego płodu, który zaraz po urodzeniu (już jako dziecko) umrze, jest morderstwem. I każdy (łącznie z tobą), kto popiera takie rozwiązanie jest zbrodniarzem. Zrozumiałeś już bandyto, synku Pol Pota?
2020-10-24 21:16
2020-10-24 21:35
... ortograficzne już jest pozwolenie?
2020-10-24 23:07
2020-10-24 23:38
Wady letalne to nie kwestia urody, to bardzo ciężkie zaburzenia prowadzące do śmierci płodu i jego cierpienia - w czasie trwania ciąży lub śmierci noworodka tuż po urodzeniu, lub niedługo później.
2020-10-25 09:06
Na drzewo trolu oplacany przez pis
2020-10-25 10:24
nie morduje a bynajmniej nie powinien , podobno jesteśmy krajem katolickim ( ok. 95 % katolików) , więc problemu z aborcją nie ma . Zarodek w łonie nie jest obywatelem , bo nie posiada peselu więc o morderstwie nie może być mowy . Pewnie ty sama albo twoja żona jesteś po kilku skrobankach
Opinia została zablokowana przez moderatora
2020-10-24 17:35
Szkoda że przy urnach nie było takiego wzburzenia.
2020-10-24 17:42
jak przyjdzie czas
2020-10-24 17:56
2020-10-24 18:28
Lewactwo to obecnie w Polsce rządzi.
2020-10-24 19:26
2020-10-24 19:40
Pocałujesz go?
2020-10-24 19:45
Omamy lecz u psychiatry, a nie kompromitujesz się w internecie. A twój przedmówca wskazał ci jak głupio i niepoprawnie używasz słów, których nie rozumiesz. Dokształc się w stopniu elementarnym, naucz myśleć i potem zabieraj za pisanie, jak musisz.
2020-10-24 22:11
czego nie rozumie.
2020-10-24 18:06
2020-10-24 22:10
Jest okazja, a ty tylko klepiesz na klawiaturze "bohaterze" ?
2020-10-24 19:41
2020-10-24 20:12
2020-10-24 21:36
...tego komentarza, ale ostatnio po prostu się nie da.
2020-10-25 09:22
Nie pocieszaj się pisząc o wsi i moherach, na pis głosowały kobiety. Tak, a nawet były i**otki co głosowały na konfederację.
2020-10-24 17:35
2020-10-24 17:37
Więc nie wiem kogo tam oczekiwałeś incelu
2020-10-24 17:43
przecież chcą
2020-10-24 19:42
2020-10-24 21:10
Jakaś lewacka nowomowa?
2020-10-24 21:28
2020-10-24 22:41
2020-10-24 23:28
2020-10-24 17:45
Feministki na tiry!!
A tiry na tory!!!
2020-10-24 17:48
2020-10-24 17:52
2020-10-24 18:50
A seksistów do obory.
2020-10-24 21:31
To facetki.
2020-10-24 17:46
2020-10-24 17:53
2020-10-24 20:32
2020-10-24 18:12
Ma 16 lat, mówiłam jej, że jest za młoda na ten protest, a ona na to, że to dotyczy jej przyszłości. Trzymajcie się dziewczyny i kobiety!
2020-10-24 18:14
2020-10-24 18:28
w odróżnieniu od ciebie
2020-10-24 20:35
szkoda, że wasze matki nie były tak postępowe i teraz musimy się z wami męczyć
2020-10-24 18:30
i się podbudujesz
2020-10-24 18:44
Ty jesteś za to wysokich lotów - w każdym komentarzu najbardziej prymitywny trik erystyczny argumentum ad personam
2020-10-24 18:51
Odezwała się ładna i wysoka.
2020-10-24 19:47
Tobie jeszcze się nie znudziła ta autokompromitacja?
2020-10-24 21:28
Te najbrzydsze zostały w domu i piszą głupie komentarze w sieci...
2020-10-24 21:29
2020-10-24 22:45
2020-10-24 22:54
ładniejsze niż twoja matka
2020-10-25 01:05
2020-10-24 18:28
Byłam tam, lat 52. Dla mojego syna i jego partnerki, dla innych, dla kobiet i przeciw pisowi
2020-10-24 18:51
Brawo
2020-10-24 21:22
żeby mieć na kogo zwalić winę za wzrost zakażeń covida, ponieważ nie ogarnia już sytuacji. Uwolnili lekarzy od odpowiedzialności za błędy medyczne, a chodzi o to, że po prostu będą nas odłączać od respiratorów. Młodsi mają pierszeństwo.
2020-10-24 22:37
Bo najpierw musieliby podłączyć.
2020-10-24 19:16
Mam pięćdziesiąt osiem lat i protestuję, tak jak moje dzieci. Wnuczki jeszcze za małe, ale o ich wolność wyboru walczymy - z zakłamaniem i wszystkimi którzy uzurpuja sobie prawo, aby mówić nam jak żyć.
2020-10-24 19:28
2020-10-24 19:49
O, właśnie. Typowa pisowska hipokrytka (sprawdź sobie w słowniku znaczenie) i prostaczka. Niby obrona życia, ale pogarda dla tych, co niby je ratują.
2020-10-24 21:27
I brawo dla tych dziewczynek, bo kobiety nie odważyły się wyjść
2020-10-24 22:23
Te dziewczynki kiedyś będę kobietami i matkami i mają prawo do protestu i podzielam ich opinie i jestem za protestem
2020-10-24 22:54
2020-10-25 16:01
..bo to one bede w przyszlosci matkami
Opinia została zablokowana przez moderatora
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.