2020-10-28 07:04
Rumia buduje tunel a w Gdyni by tylko słowne deklaracje.
2020-10-28 08:45
I nie musi biegać jak kot z pęcherzem, żeby mieć kolejny.
2020-11-25 14:12
Co ma Gdynia baranku jedna estakade chyba nie sądzisz pajacu że chcąc przejechać przez tory pojadę na dworcowa i utkne w korku na Wiśniewskiego estakadzie i hutniczej
2020-10-28 10:34
Zatrzymałeś się jakieś 20 lat temu , gdzie samochodów było połowę tego co dziś , i można było jeździć dookoła. Poza tym w rumi jeżdżę dookoła bo nie ma innej opcji żeby się przedostać za tory, a i tak zajmuje mi to o wiele mniej czasu niż tobie przejazd przez szlabany
2020-10-29 16:44
Tytuł sugeruje, że wprowadzona zmiana pogorszy jeszcze bardziej przepustowość drogi na tym odcinku. Tymczasem , ilość przejezdnych pasów ruchu pozostaje bez zmian. Nadal dostępny jest jeden pas w kierunku Gdyni i jeden w kierunku Wejherowa. Ale clicbait osiągnięty.
2020-10-28 22:02
A ja mam prawdziwą terenówkę (Suz G Vitara, lift 2 cale, opony AT) i jadę zawsze przez las drogami, którymi żaden gejowski suv nie da rady. Droga z witomina do redy - 20-25 min!!! W godzinach szczytu!
2020-10-29 10:15
przez park krajobrazowy?
To widzimy, kto rozwala zielone szlabany...
2020-10-28 07:03
Wejherowo też buduje tunel.
2020-10-28 10:09
Bo to nie zależy od władz miasta, tylko właściciela gruntu na którym są tory.
PIsowskie trole niestety nie orientują się w takich sprawach, a to prowadzi do dezinformacji.
2020-10-28 15:22
a Gdynia raczej szuka pretektu aby nie musieć czegoś zrobić. Z PKP się dogadywali ale na temat przejęcia terenów kolejowych przy porcie i rozszerzonej zabudowy "międzytorza". I tam potrafiono ścieżki znaleźć. Czy Semeco to za magistat zrobiło?
2020-10-28 23:44
PKP realizuje inwestycje na tym odcinku, więc prace budowlane będą zsynchronizowane z pracami torowymi. Czy to tak ciężko zrozumieć?
W Janowie przy okazji przebudowywana jest cała infrastruktura kolejowa, tory, przystanek, przejścia i tak dalej.
2020-10-29 10:12
tak jak tunel na gdańskiej Oruni, który nie powstał pomimo, że remont magistrali trwał ponad 10 lat. Remont a raczej przebudowa linii do Szczecina to melodia odległej przyszłości. Przy okazji, jak idą prace na linii 201,
tak jak tunel na gdańskiej Oruni, który nie powstał pomimo, że remont magistrali trwał ponad 10 lat. Remont a raczej przebudowa linii do Szczecina to melodia odległej przyszłości. Przy okazji, jak idą prace na linii 201, bo coś cicho...
Czy tak ciężko zrozumieć, że nieudolność i oderwanie od rzeczywistości zarządzających PKP i miastem jest widoczne jak na dłoni i dawno już zniszczyły jakiekolwiek zaufanie dla zapewnień tych instytucji?
Czy tak ciężko zrozumieć, że ludzie wypchnięci ze swego kraju i zdobywający chleb na budowach całej Europy widzą jak sprawy się mają i wiedzą jakie jest tempo prac w normalnych krajach?
"W Janowie przy okazji przebudowywana jest cała infrastruktura kolejowa, tory, przystanek, przejścia"
Jesteś nie na czasie, przystanek dawno został zrobiony, z niezbędnymi modyfikacjami torowiska.
2020-10-28 10:25
..... to PKP blokuje tą inwestycję, bo.... nie wiem..... lubią kolizyjne skrzyżowania torów z drogami albo zależy im na utrzymaniu kilkunastu etatów w trzech budkach dróżniczych. To jakim cudem PKP dało zielone światło dla budowy tunelu we Florencji Północy?
2020-10-29 05:58
Bo kasa poszła na wymalowanie krzywych kółek na skwerze ;-)
2020-10-28 08:23
Koszt budowy tunelu w Rumi to ok. 60 mln, władze Gdyni wydały ok. 80 mln gdyńskich pieniędzy (nie żadne unijne) na terminal lotniska, który od kilku lat tylko stoi i niszczeje. Stojąc na szlabanie na Puckiej, Północnej lub Piaskowej pomyśl o tym.
2020-10-28 08:49
ale stado osłów od lat to blokuje - czemu ? Deweloperka napiera od lat i polityczne sprawy....
2020-10-28 18:31
Z połowy Gdyni szybciej dojadę na GDN.
O tym że pas startowy w Kosakowie nie może nawet Embearera przyjąć nie wspominasz...
...taka zachcianka dla awionetek.
Może to dla kolegów deweloperów?
2020-10-28 11:41
pomysł i hasła świetne - tylko to wykonanie...
Wpływy sasiada też oczywiste, dlatego potrzebny jest polityk a nie "muppet" do przecinania wstęg i zalegania w Wiczlinie...
2020-10-28 09:22
2020-10-28 14:14
Wejherowo w grudniu otwiera tunel.
2020-10-28 10:19
ale głosujcie dalej na deratyzację i stojcie w korkach
2020-10-29 09:37
Nie rozumiem. Od czwartku zamykają ulicę w stronę Gdyni. Na miesiąc. Ruch będzie sie odbywał obustronnie po drodze z Gdynii do Rumi. A nastepny etap to zamknięcie ulicy w stronę Gdyni.... Chyba w stronę Rumi, tak?
2020-10-29 09:18
Ale malowany farbą ha ha ha
2020-10-29 05:37
Redakcjo ! Nie wprowadzajcie czytelników w błąd
Tunel powstaje pod torami, a nie pod DK 6
Skąd Wy macie takie informacje ?
2020-10-28 23:54
Byloby super! Lepsza komunikacja!
2020-10-28 21:29
Gdynia ma osiem razy większy budżet od Rumii!!!!!
2020-10-28 07:46
W Rumi buduja , w Wejherowie buduja, w Gdyni wladze zastanawiaja sie czy na obwodnicy Witomina ktora jest dopiero w dalekich planach , ktore zrealizuja sie moze za10-15 lat ma byc bus pass, pod warunkiem ze ekipa
W Rumi buduja , w Wejherowie buduja, w Gdyni wladze zastanawiaja sie czy na obwodnicy Witomina ktora jest dopiero w dalekich planach , ktore zrealizuja sie moze za10-15 lat ma byc bus pass, pod warunkiem ze ekipa Szczurka zostanie odsunieta od wladzy a on sam pociagniety do odpowiedzialnosci karnej i cywilnej za niedopelnienie obowiazkow.. To oddaje potege mozliwosci interektualnych i zarzadcych wladz Gdyni. Panie Szczurek nie widzi Pan do jakiego stanu doprowadził Pan miasto, ze przeniosl je Pan o swiat virtualny w swit konferencji nie konczących sie i zapewne sporo kosztujacych o rozwoju miasta, a ludziom zyje sie coraz gorzej.
2020-10-28 18:38
Ty wiesz ile moja żona domów już zbudowała?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.