2021-10-20 14:04
Rutynowe kontrole samochodów oraz ludzi są
nielegalne.
Przy zatrzymuaniu należy podać podstawę prawną i faktyczną zatrzymania. Obie podstawy muszą: zgadzać się ze sobą, być podane w sposób wyczerpujący i
Rutynowe kontrole samochodów oraz ludzi są
nielegalne.
Przy zatrzymuaniu należy podać podstawę prawną i faktyczną zatrzymania. Obie podstawy muszą: zgadzać się ze sobą, być podane w sposób wyczerpujący i być zgodne z prawdą. Należy się tego wszystkiego domagać od policjanta i zagrozić mu wezwaniem policji, jeżeli się pomyli (poda fałszywą, niezgodną z prawdą podstawę prawną).
Podstawą prawną jest paragraf, jaki rzekomo, wg policjanta, złamaliśmy a nie np. "działam na podstawie ustawy XXX". Nie nie, to wiadomo na jakiej podstawie działa policja - ustawy o policji.
To ma być konkretne prawo, które złamaliśmy.
2021-10-22 13:00
2021-10-23 12:20
tylko zastraszone społeczeństwo tego nie egzekwowało od funkcjonariuszy ...
powiem więcej - nielegalne bezprawne rozporządzenia covidowe - dopiero teraz znacznej części to teraz UśWiADOMiŁY - że policja działa nielegalnie i bezczelnie licząc na niewiedzę i zastraszenie obywatela!
2021-10-23 13:14
Rozporządzenia covidowe są do konkretnej ustawy o zapobieganiu epidemiom. Poczytaj nieco najpierw
2021-10-23 13:22
a rozporządzenia poPiSowo z du*y wzięte nijak w ustawie nie mają umocowania...
2021-10-23 12:09
Jeździć po pijaku, a nie chcesz być zatrzymany?
Gdy pijany lub ktos bez prawa jazdy, kogoś zabije,spowoduje wypadek,to pierwszy japę otwierasz gdzie była policja....ot takie myślenie wolnego jak ptak, a glupszego od wróbla!
2021-10-23 12:15
2021-10-23 12:24
a Obywatele czyt.neoKomuszki nie są nauczeni w Polsce do egzekwowania swoich PRAW!
Gorzej - w totalnej większości tych swoich PRAW nie znają ... tego w szkole na WOS rozmyślnie nie uczą.
2021-10-23 12:46
to już legitnie? Co ma fakt posiadania uprawnień do winy?
2021-10-23 18:36
2021-10-23 12:15
2021-10-23 12:16
2021-10-23 12:37
...a rutynowa kontrola, taka "bez powodu", zdarzyła mi się 2x gdy jechałem autem (z czego raz podczas "akcji znicz") i raz gdy jechałem rowerem.
Coś, co się zdarza raz na dekadę i trwa 5 minut to faktycznie olbrzymi problem...
2021-10-23 12:44
policyjskie na rozkaz przełożonych potrafili ścigać babcie i dzieciaki po polach i po lasach - jak ssmani "my tylko wykonywaliśmy rozkazy"
2021-10-23 12:48
Jak cię ktoś pobije raz na 10 lat, to OK. Ale jak co roku, to już nie bardzo?
2021-10-23 14:55
Sprawdzili dowód rej. i ubezpieczenie, sprawdzili, czy dziecko dobrze w foteliku, a na rowerze kazali dmuchnąć w balonik (była akcja na promenadzie do Sopotu). Poza tym, powiedzieli grzecznie dzień dobry i do widzenia.
2021-10-23 16:50
Jaki sens ma sprawdzanie dowodu rejestracyjnego przez policje? Odpowiem: zaden! wszystko maja w komputerach o ubezpieczeniu nie wspomne bo jak go nie wykupisz to z automatu dostajesz kare administracyjna.. listem do domu.. I na koniec o dmuchaniu w alkomat na rowerze... nie wiem nawet jak to skomentowac brak slow. Takie rzeczy tylko w Polsce.
2021-10-24 10:08
I zobacz, jak to wygląda gdzie indziej. Jeżdżę zawodowo po całej Europie i już nie raz miałem taką szybka, prewencyjna kontrolę. Np. alkomacie wczesnym rankiem przy wyjeździe z parkingu. Albo zostałem zatrzymany z
I zobacz, jak to wygląda gdzie indziej. Jeżdżę zawodowo po całej Europie i już nie raz miałem taką szybka, prewencyjna kontrolę. Np. alkomacie wczesnym rankiem przy wyjeździe z parkingu. Albo zostałem zatrzymany z pytaniem, czy aby na pewno wiem dokąd jadę pchając się w kierunku centrum miasta. No ale cóż.. skoro dmuchanie w alkomacik na ścieżce rowerowej jest dla Ciebie absolutnie niedopuszczalne, to napiszę krótko (i postaram się ująć to delikatnie): poszoł won z drogi (i chodnika, czy ścieżki rowerowej też, bo w świetle PRD to także części drogi) i zapylaj z buta przez pola i krzaki.
2021-10-23 12:41
Jakiś czas temu weszła nowelizacja z 7 listopada 2019. Polecam również poczytać o podstawie prawnej dla rutynowej kontroli drogowej. To ustawa z 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym. O uprawnieniach policjanta i niektórych innych podmiotów w czasie kontroli ruchu drogowego można przeczytać w dziale V, w artykule 129 rozdziału 1.
2021-10-23 23:04
podejrzewanie każdego o potencjalne łamanie prawa to paranoja typie i bezprawie
2021-10-23 13:34
Na haju, bez prawa jazdy, bez badań techcicznych i ubezpieczenia, bo wyrywkowe kontrole nie mają prawa cię sprawdzić? No tak, w imię wolności oczywiście.
2021-10-23 16:53
Nie nie mozna jezdzic po alkoholu i na haju itd ale wyrywkowe kontrole prawidlowo jadacych samochodow sa chore. Niech zatrzymuja jak istnieje rzeczywiste podejrzenie, ze ktos jest pod wplywem np jedzie zygzakiem.
2021-10-24 11:02
Oczywiście że można, ba nawet można potrącić babcie. Zapytaj Najsztuba.
2021-10-23 14:41
2021-10-23 19:52
Masz prawo żądać wezwania oficera kontrolnego jak coś ci się nie podoba w działaniu patrolu. A nawet zadzwonić po BSWP. Wujek google wyjaśni co ten skrót. Ale po co to wiedzieć nie? Niech społeczeństwo nie wie,
2021-10-23 20:38
znów prawnik, sami prawnicy w tym kraju bezprawia, kilkanaście kontroli rutynowych przeszedłem i nic, sprawdzili prawko, OC, przegląd zapytał o gaśnicę i trójkąt, nawet oglądać nie chciał, szerokiej drogi i tyle, nie mam nic na sumieniu i nie mam się czego obawiać a jak kogoś przy okazji rutynowej złapią to chwała im
2021-10-23 23:07
moja historia jest taka typie jadę sobie na rowerze w niedzielę rano w czerwcu 35 stopni mam w nogach 100 km a te dzbany przygłupie mnie zatrzymują bo im się wydaje że podobny rower gdzieś zginął oczywiście była to
moja historia jest taka typie jadę sobie na rowerze w niedzielę rano w czerwcu 35 stopni mam w nogach 100 km a te dzbany przygłupie mnie zatrzymują bo im się wydaje że podobny rower gdzieś zginął oczywiście była to bzdura w wydaniu tych dwóch ch..jów złamanych bo taki rower jaki mam ja nie ma nikt inny bo ja sobie go sam złożyłem i polakierowałem indywidualnie ale co tam każdy powód jest dobry żeby zawracać człowiekowi d.. i zabierać mu czas sr..m na tych gestapowskich lamusów na te przygłupie dzbany pozbawione mózgu na tych reżimowych pachołków oddelegowanych do zawracania uczciwym ludziom głowy
2021-10-23 23:29
Ale co - zabrali Ci ten rower, musiałeś się potem bujać z odzyskaniem, czy po prostu porozmawiali i pojechałeś dalej?
Bo z tego, że są czujni na skradziony sprzęt, trudno chyba uczynić zarzut?
2021-10-24 01:53
zmarnowali mi czas dzbanie straciłem kwadrans na głupia gadkę z dwójką młodych gn..jów którzy chcieli sobie pobajerować bo z ich pustostanu wniosłem że tak naprawdę to nie wiem czego ode mnie chcą i o co im chodzi
zmarnowali mi czas dzbanie straciłem kwadrans na głupia gadkę z dwójką młodych gn..jów którzy chcieli sobie pobajerować bo z ich pustostanu wniosłem że tak naprawdę to nie wiem czego ode mnie chcą i o co im chodzi ostatecznie się zakończyło na odczytaniu nabitego na dole ramy numerka którego ci pajace też nie potrafili poprawnie odczytać i gadkach w stylu a ten widelec to z karbonu jest itd.Głupia infantylna gadanina w 35 stopniowym upale i dwóch godzinach jazdy bez wody.Kwadrans szybciej bym się typie napił i schował w cień zamiast o d.. maryni rozmawiac z id.,tami którym się nudziło
2021-10-24 03:02
Ooo, naczelny frustrat - wyzywacz spać nie może? Na jesień się pogarsza się, co nie?
2021-10-24 20:57
2021-10-26 11:30
wiesz, może już wszystko wypił? przeraża mnie jak społeczeństwo nie potrafi wyciągać wniosków logicznych z tak prostych zagadnień...
2021-10-23 12:00
To był faktycznie zwyczaj mrugania światłami,teraz jedynie szeryfowie w bmw czy 4 zera mrugają jadąc 5 cm za autem żeby go przegonić bo musi być 5 sekund szybciej.
2021-10-23 12:27
A poza tym to trąba trąbi wieś się pali a my idziemy dalej.
2021-10-23 12:31
Kierowca ma prawo ostrzegać innych użytkowników drogi sygnałami dźwiękowymi lub świetlnymi. Skoro policja stoi na drodze, to znaczy, że tam jest jakieś niebezpieczeństwo, bo inaczej po co tam stoją?
2021-10-23 12:43
2021-10-23 12:47
Ganiałeś z pałą opozycję a teraz ganiasz kierowców!
2021-10-23 14:05
że mnie swędzi.
A moje samozwańcze Dr. mi na to swędzenie nie pomaga
2021-10-23 17:03
Współczujemy tego Matiza. Ale nie przejmuj się, lepszy taki niż żaden.
2021-10-23 17:26
2021-10-23 12:01
ostrzegamy równie dobrze o niebezpieczeństwie na drodze. Np. o wypadku.
2021-10-23 12:15
2021-10-23 12:28
Nie każdy chce mieć to G w samochodzie. Ostrzeżenie światłami wystarczy
2021-10-24 22:01
2021-10-23 12:16
2021-10-23 12:23
raczej tych, co zapomnieli przełączyć na mijania po zmroku
2021-10-23 12:58
nie "raczej", a "także"
2021-10-24 06:09
Nowsze samochody same przełączają światła z długich na krótkie.
2021-10-24 20:59
2021-10-23 15:55
Nie wiedziałem, że jest taki zwyczaj ostrzegania przed policją. Ale teraz już wiem - dzięki Wiesiek !
2021-10-25 16:35
Ostrzega się w ten sposób o różnych niebezpieczeństwach - np że ktoś się zagapił, nie zwolnił w zabudowanym i teraz jedzie za szybko co grozi wypadkiem.
Zamrugasz to zwolni i nie będzie wypadku.
rozwiń...
Ostrzega się w ten sposób o różnych niebezpieczeństwach - np że ktoś się zagapił, nie zwolnił w zabudowanym i teraz jedzie za szybko co grozi wypadkiem.
Zamrugasz to zwolni i nie będzie wypadku.
Podobnie jeśli zapomniał zapiąć pasów, nie włączył świateł w dzień itp.
Niektórzy mogą twierdzić, że światła w dzień niepotrzebne skoro nawet nie widać różnicy czy świecą czy nie albo, że pasy niepotrzebne, albo skoro na takiej samej drodze tylko bez tabliczki teren zabudowany można 90 i jest bezpiecznie to dlaczego za tabliczką jest już niebezpiecznie.
Ale ja tam wolę ostrzec o niebezpieczeństwie, niech ostrzeżony sam zdecyduje co robić. Z reguły wszyscy zwalniają i zapalają światła jeśli tego wcześniej nie zrobili - więc takie ostrzeżenie dobrze działa i bezpieczeństwo poprawia, a ten kto naruszał przepisy nie robił tego celowo tylko przez roztargnienie.
Co ważne takie zachowanie jest w 100% legalne i policja nigdy się nie czepia gdy ostrzeżesz kogoś przed niebezpieczeństwem - trzeba tylko kulturalnie odpowiedzieć policjantowi gdy ten zapyta dlaczego mrugałeś światłami: ostrzegałem innego kierowcę przed niebezpieczeństwem jakie stwarzał jadąc za szybko.
Mruganie długimi światłami bez powodu jest zabronione, tak samo trąbienie bez powodu w zabudowanym jest zabronione, ale jeśli było jakieś niebezpieczeństwo albo chociaż wydawało Ci się że zaszła niebezpieczna sytuacja to trąb, mrugaj albo dawaj sygnały jak tylko chcesz.
2021-10-23 12:02
skoro popiera państwo milicyjne, państwo opresji i sam traktuje swoich rodakoch jaki potencjalnych bandytów. Jeśli nie startował do sejmu, niech to rozważy - odnajdzie się tam.
2021-10-23 12:48
Na drodze powinna być maksymalna opresja, bo inaczej jest to co jest, czyli setki zgonów rocznie. To jest zupełnie niepotrzebne. Każdy z nas ma rodzinę i chce bezpiecznie dojechać do domu, a nie zostać zabity przez pajaca, który nie potrafi kierować samochodem. Policja powinna być bezwzględna.
2021-10-23 20:53
w naszym kraju, mlekiem i miodem płynącym, wyjeżdżając np na urlop czy do innego miasta a poruszając się drogami innymi niż ekspresowe czy autostrady tak naprawdę nie wiemy czy dojedziemy na miejsce, tu jest walka o
w naszym kraju, mlekiem i miodem płynącym, wyjeżdżając np na urlop czy do innego miasta a poruszając się drogami innymi niż ekspresowe czy autostrady tak naprawdę nie wiemy czy dojedziemy na miejsce, tu jest walka o przetrwanie, kompletne zdziczenie, zero uprzejmości czy wyrozumiałości no a przepisy są dla słabych nam nie potrzeba wojny czy zarazy pozabijamy się sami na drogach a czy na to jest ,,podstawa prawna"?
2021-10-23 13:02
Dobrze Pan napisał. Artykułu pisany przez pisowca.
2021-10-23 13:54
Proste?
2021-10-23 14:37
Wiekszosc jak widać po plusach to pirat drogowy .Polska jest obecnie rajem dla piratów drogowych!!W kazdym kraju europy zachodniej takich jak ty traktują bardzo ostro!Ale nawet w dawnym bloku wschodnim takich jak wy
Wiekszosc jak widać po plusach to pirat drogowy .Polska jest obecnie rajem dla piratów drogowych!!W kazdym kraju europy zachodniej takich jak ty traktują bardzo ostro!Ale nawet w dawnym bloku wschodnim takich jak wy wsadzają szybko za kratki i wala wysokie mandaty!Obecnie tylko w Rosji na Białorusi macie jeszcze bezkarnosc ale tylko teoretyczna bo tam trzeba zamiast mandatów dawac łapówki .Wiec pochwal sie na kogo głosujesz bo nawet PO popiera podwyzki mandatów i surowe karanie takich jak wy!!
2021-10-23 20:57
a ja np jestem absolutnym przeciwnikiem tej ,,władzy" uważam ich za gorszą niż zarazę, a karanie i to surowe kierowców-piratów popieram z całą stanowczością, myślę że sympatie polityczne nie maja tu znaczenia jeśli ktoś potrafi myślą wybiec dalej niż czubek własnego nosa
2021-10-23 23:09
a ja czubie bym zacząl przestrzeganie prawa od nich od góry od takiej k..rwy która nazywa się Witek Sasin Duda Kaczyński od ich występków
2021-10-24 16:05
Wydaje mi się, nie nie
wiem to napewno jesteś złym człowiekiem.
Miałeś straszne dzieciństwo też wiem to napewno.
2021-10-24 00:21
polowa by pomogla uciec mordercy, na zlosc policji i "systemowi".
2021-10-23 12:02
Jak zwał tak zwał
2021-10-23 22:08
Jak zwał tak zwał. Dla niego jest ważne gaz w podłogę a jak ktoś zwróci uwagę to konfitura, donosiciel i kolaborant. To tylko pokazuje w jakim środowisku się obracasz...
2021-10-24 14:24
Policja ma chronić, nie karać. Ustroje Wam się pomieszały...
2021-10-24 00:43
się za dużo Blok Ekipy. Ochłoń. To tylko kreskówka.
2021-10-23 12:05
Dopiero jak dochodzi do tragedii kierowcy widzą w Policjancie przyjaciela :)
2021-10-23 12:16
2021-10-23 13:35
A potem ten przyjaciel bije pałą kobiety.
2021-10-23 13:48
Faceci w peruce to nie kobiety
2021-10-23 13:51
2021-10-23 14:05
sikorski weź urlop
2021-10-24 08:29
Interesuje ich tylko wyrobienie norm, mandatów i zebranie kasy bo im tak kazano - dlatego stoją ciagle w tych samych krzakach bo im to wisi czy normy wyrobią łapiąc bardzo niebezpieczne zachowanie jak wyprzedzanie na
Interesuje ich tylko wyrobienie norm, mandatów i zebranie kasy bo im tak kazano - dlatego stoją ciagle w tych samych krzakach bo im to wisi czy normy wyrobią łapiąc bardzo niebezpieczne zachowanie jak wyprzedzanie na pasach, przejazd na czerwonym i inne, bo dużo łatwiej jest złapać przekroczenie prędkości , najlepiej na wyjeździe z miasta jak przy rafinerii. I niech nikt mnie nie rozśmiesza ze złapią wielu przestępców , każdy z nich wie ze tam stoja, łapią tylko przygodnych przekraczających prędkość. Stańcie sobie na dowolnym skrzyżowaniu w mieście np chłopska , na każdej zmianie 2-4 auta na czerwonym a obok dzieci, piesi i nic.
Dodam tylko ze sam jak widze ze policja jest tylko w krzakach jako tax collector i widze ze ktos jedzie w miarę normalnie (w granicach +10-15km//h) to ostrzegam, ale widze d**ila w aucie to ku nie.
Pozdrawiam zdrowomyslacych.
2021-10-24 12:11
To tak byłby szacunek i zrozumienie. Jest tak że traktuje się kierowców z góry. Kierowcę należy sprawdzać pod byle pretekstem. System jest taki by łapać na radar i nakładać mandaty bo za to jest premia. Kontrole
To tak byłby szacunek i zrozumienie. Jest tak że traktuje się kierowców z góry. Kierowcę należy sprawdzać pod byle pretekstem. System jest taki by łapać na radar i nakładać mandaty bo za to jest premia. Kontrole prędkości są potrzebne ale jakoś małe jest zainteresowanie policji by zadbać o prawidłowe oznakowanie. Jakość dróg. Dziurawa droga to brak kontroli nad pojazdem i otoczeniem. Oświetlenie ulic, przejść
2021-10-24 15:42
i zero pomocy... ot za własną kasę finansuje aparat opresji który nas przed niczym nie chroni!!!!
2021-10-23 12:05
Szeryf drogowy blokujący pas zjazdowy i uniemożliwiający jazdę na suwak.
2021-10-23 13:48
Syn Wiesława i gitara
2021-10-23 14:41
Dokładnie. Wiesiek z Łady Samary robiący korki
2021-10-23 17:52
2021-10-24 11:08
to kolejny temat dla Wieska!
2021-10-23 12:06
Patrz np. ograniczenie do 50 na Grunwaldzkiej
2021-10-23 12:17
2021-10-23 12:26
masz zasmarkany Obowiązek - trzymać się litery prawa i przepisów.
2021-10-23 12:29
z mentalnością niewolnika
2021-10-23 12:44
2021-10-23 21:03
argument niesamowity, kierowanie autem nie jest obowiązkiem! tylko przywilejem, czasem wygodą i jeżeli już chcesz prowadzić to są normy, uregulowania, przepisy i do nich masz się stosować a wiadro weź napełnij zimną wodą i wylej zawartość na głowę, ochłoń i pomyśl zanim wsiądziesz do auta
2021-10-24 00:47
To jeden z głupszych tekstów nadopiekuńczych mamusiek: Jak ci każą skoczyć w ogień, to też to zrobisz?
2021-10-23 12:31
Smarku bez szkoły. Umorzeniem swoim to mozesz sie podcierać.
2021-10-23 12:40
swoich praw podstawowych - o tym też nie ma zielonego pojęcia
jedynie co - to potrafi tylko smarczeć i stękać po forach i koment. pod art.
-LOL-
2021-10-23 13:09
I nie zmieniaj tematu dzieciaczku
2021-10-24 03:08
Otwórz Ustawę o Policji i przeczytaj na samym początku, jakie zadania stoją przed tą formacją. Potem możesz się pienić dalej.
2021-10-23 13:22
Niewolniku
2021-10-23 13:03
2021-10-23 13:29
2021-10-23 21:00
w mieście 50 km/h bez sensu?
2021-10-23 12:07
Nie chcesz nie ostrzegaj, nie marudź i daj spokój innym. Szkoda tylko, że ciebie ostrzegli
2021-10-23 12:16
2021-10-23 18:27
Brawo Wiesiu to żeś się popisał... Przez takich jak Ty powoli tracę wiarę w ludzi. Jaki procent jest tego że ostrzegniesz bandytę a nie zwykłego Kowalskiego który być może lekko zamyślony jedzie nieco szybciej niź
Brawo Wiesiu to żeś się popisał... Przez takich jak Ty powoli tracę wiarę w ludzi. Jaki procent jest tego że ostrzegniesz bandytę a nie zwykłego Kowalskiego który być może lekko zamyślony jedzie nieco szybciej niź przepisy stanowią? No tak robisz kilkadziesiąt kilometrów dziennie i zawsze tymi samymi drogami więc z reguły wiesz gdzie się ustawiają a co z tymi co są na gościnnych występach w danym mieście albo robią kilometrów po kilkaset? I żeby nikt nie zrozumiał mnie źle bo wcale nie popieram piratów drogowych ale obserwuje też gdzie ustawiają się patrole żeby łapać i nie zawsze sá to miejsca gdzie jest szczególnie niebezpiecznie!
2021-10-23 12:08
O ile czasami policjanci ustawiają się w miejscach niebezpiecznych gdzie kontrola prędkości jest potrzebna. Tak w większości przypadków policja ustawia się miejscach "nieoczywistych" w celu nałożenia jak największej
O ile czasami policjanci ustawiają się w miejscach niebezpiecznych gdzie kontrola prędkości jest potrzebna. Tak w większości przypadków policja ustawia się miejscach "nieoczywistych" w celu nałożenia jak największej ilości mandatów chyba w celu podreperowania budżetu.
O Ile rozumiem policje stojąc na jakieś drodze krajowej , tak nie rozumiem policji stojąc na ograniczeniu strefowym do 30 km/h i czekanie na kierowców którzy jadą ponad 40 km/h chyba tylko po to by wyrobić normę miesięczną nałożonych mandatów...
2021-10-23 12:34
Hasła typu "bez 50 mandatów mi nie wracać" albo "zero pouczeń" są na porządku dziennym
2021-10-23 12:45
2021-10-23 12:38
Nie zapomnę mandatu przy wyjeździe z Tczewa, gdzie ustawiono między wiaduktami rejestrator na statywie... Jakieś 100m dalaj jest już koniec terenu zabudowanego i powoli każdy się już rozpędza... Miałem 62 km/h najgłupszy
Nie zapomnę mandatu przy wyjeździe z Tczewa, gdzie ustawiono między wiaduktami rejestrator na statywie... Jakieś 100m dalaj jest już koniec terenu zabudowanego i powoli każdy się już rozpędza... Miałem 62 km/h najgłupszy mandat jaki dostałem... Po 2 tygodniach dostałem wezwanie na Portową i mówię tej Policjantce jak to wyglądało - radar na trójnogu i błyskał jak dyskoteka "Ja tam nie wiem"
2021-10-24 15:41
w 95% łapią z nieoznakowanych. Jak przychodzi ogólnokrajowa akcja to wtedy są patrole na poboczach. A tego brakuje o czym świadczy coraz więcej osób po % lub z sądowymi zakazami prowadzenia... Mogliby też zająć się
w 95% łapią z nieoznakowanych. Jak przychodzi ogólnokrajowa akcja to wtedy są patrole na poboczach. A tego brakuje o czym świadczy coraz więcej osób po % lub z sądowymi zakazami prowadzenia... Mogliby też zająć się kontrolą przejazdów przez ronda. W tej materii jest coraz gorzej i coraz bardziej nasze drogi przypominają Rosję a nie Europę... Ale najłatwiej jechać nieoznakowanym po Grunwaldzkiej i WZ i podbijać statystyki.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.